შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაუმორჩილებელი (თავი 3 )


11-06-2017, 00:04
ავტორი რუსანა
ნანახია 10 815

მანქანები მისი მშობლების სახლის წინ გაჩერდნე და რატომღაც გააჭიანურა გადასვლა ,ზუსტად იცოდა რომ დედ-მამის რეაქცია არცთუ სასიამოვნო იქნებოდა მისთვის ,მაგრამ იმაში უფრო დარწმუნებული იყო რომ მათზე კარგად ვერავინ მიხედავდა შარს რომელიც ვითომ მოაგვარა და სინამდვილეში უფრო დიდ შარში გაყო თავი.გადავიდა და მიხვდა როგორ დასუსტდა მისი ძალაა ემოციების ქონით არც ადრე გამოირჩეოდა დიდად მაგრამ რაც ქონდა ამ წამს ისაც კი გამოცლოდა.. კარი გააღო და კიდევ ერთხელ შეავლო თვალი ,თითქოს ბოლოჯერ ტკბებოდა მისი ასე სიახლოვით რადგან ხვალიდან უამრავი ადამიაანი ეყოლებოდა გარშემოკრული ამ გოგის და მისთვის ლევანი უფრო და უფრო საძულველი გახდებოდა ,გული დასწყდა კიდეც უნდოდა კი რომ მის თვალებში ყოველშხვედრისას ზიზღი ენახაა?? ნაზად აუსვა ხელი ლოყაზე იმაში ღრმად დარწმუნებულმა რომ კიდევ კარგახანს არ გაიღვიძებდა და ხელში აყვანა .სახლს ახედა როგორც ჩანს მის მშობლებს არ ეძინათ ან მანქანის და მისსი ბიჭების როხროხის ხმაზე გაიღვიძეს .ნიკოლოზის სახლი 2 სართულიანი მაგრამ პატარააა იყო..ქალაქგარეთ და რაც მთავარია აქ ყოველთვის საოცარი სიწყნარეა აქ დაიბადა გაიზარდააა თუმცა სულ უფროდაუფრო ნაკლებ დროს ატარებდა ამ სახლში.. უკვე კართან იდგნენ ხალათებში გამოწყობილი მშობლები და შვილს გაკვირვებულები შეჰყურებდნენ რომელსაც ხელში მსუბუქად ეჭირა გოგო. კართან შედგა და ნიკოლოზმა თვალი შეავლო ნანახი ყავდა ადრეც ამიტომ არ გაჭირვებია სიტყუაციაში გარკვევაა და ლევანისდა გასაოცრად მამამ გაუღიმა წლების მანძილზე პირველად და უცნაურად..
-ეს ვინააა ?? წამოიკივლა მაკამ და ხან ლიზას უყურებდა რომელსაც უდარდელად ქონდა თავი მამაკაცის მკერდზე მიყრდნობილი დაეძინა..ხან კიდევ შვილს.
-ნუ კივიხარ,ნიკოლოზმა გააჩუმა ცოლი და ლევანს გზა დაუთმო მაკა ქმარს რღაცას ეჩურჩულებოდა და სახეში ხელების შემორტყმის ხმაზე დედას გამოხედა,რომელიც სასოწარკვეთილი შეყურებდა შვილს თითქოს ახლხანს რამე უბედურება გაიგოვო და საცოდავად ამოიკნავლა -ნწ ნწუ საწყალი გოგო..
-საწყალი გოგო?? ჯერ ტვინი წამიღეთ ცოლი მოიყვანეო ,მერე ამირანის შვილიო ხო და აქაა და ეხლა სახეში ირტყავ ?? გაღიზიანდა ლევანი და კიბეს აუყვა.. არ იცოდა რომელ ოთახში შეეყვანა ამიტომ მარტივად გადაწყვიტა და თავის საძინებლისკენ დაიძრა.. საწოლზე ფრთხილად დააწვინა და იქვე კუთხეში მდგარ სკამზე მოწყვეტით დაეშვა ერთი ღრმად ამოიოხრა და სახეზე მოისვა ხელი ახლხა მიხვდა როგორ ეწვოდა ლოყაა..
-ლოყაზე რა მიგივიდა მაკა ეცა შვილს ..
-ცოლმა გაალამაზაა.. კიდევ ერთხელ გაიცინა ნიკოლოზმა და გოგოს ჩამოუჯდა მისი მაჯა თითებში მოიქცია და უკმაყოფილოდ გააქნია თავი -სუსტი პულსი აქვს ..
-რა დაემართააა?? მაკა მეორე მხრიდან ჩამოუჯდა და თმაზე შეეხეო გოგოს ცოტახანს დააკვირდა და ქმარს ნასიამოვნებმა გახედა - რა ლამაზია არაა? მერე შვილს გაუღიმა რომელიც სახე გაყინული უყურებდა მშობლებს. -როგორ ინერვიულა ალბათ!!! ძალიით წამოიყვანე ?? გოგის ჩალურჯებულ მკლავის დანახვისას შვილს გაბრაზებული მოუბრუნდა დედა..
-აბა თავის ნებით ეს ამას არ გამოყვებოდა და .ლევანის ნაცვლად გასცა პასუხი ცოლს . ლევანი აილეწა მამის რეპლიკაზე და თავი დამცირებულად იგრძნო თითქოს მშობლებმა ხაზი გაუსვეს რა ცხოველი იყო თვითონ და ის ანგელოზი..
-რა გეწყინა ?ჩაილაპარაკა ნიკოლოზმა -შენნაირები ესეთებს რომ არ იმსახურებენ ახალი ამბავია ??? ლევანი უპასუხოდ წამოდგააა და გასვლას აპირებდა როცა მამამ შეაჩერა..-წაოდი ლოყაზე ცივი დაიდე რააამე ..ნუ გწყინს სიმართლე..მაამას ძლივს მიყვებოდა და მიხვდა როგორი გადაღლილი და გაოგნებული იყო თითქოს ახლა გაანალიზა რა მოხდაა..ცივი ტილო მიაწოდა და წინ ჩამოუჯდააა შვილს კიდევ უნდოდა რამის თქმა თუმცა სიცილი ვერ შეიკავა შვილის დანახვაზე -როგორ მოგწვდა ააა?? კარგად ჩამოუკაწრიხარ...
-ქაჯიაა!!!დაიღრინა ლევანმა..
-ქაჯი ანგელოზის სახით არაა ?? ეჭვგარეშე იყო ძალიან უნდა მოწონებოდა მის შვილს რადგან აქ მოიყვანაა.თავი დაუქნია ლევანმა და მამის გაწვდილ კონიაკით სავსე ხელს თავის შეაგება სულმოუთქმელად გადაკრა და ანიშნა კიდე დამისხიო..
-ჯერ შენ არ გინახავს რომ ღვიძავს რეებს აკეთებს. ისეთები ქნააა 15 წუთის სავალი გზა 15 წლად აქცია..
-გეტყობა ,თავი დაუქნიააა მამამ .
-აქ იმიტომ მივიყვანე რომ მიხედო ,თორე გეფიცები კიდე ერთი საათი რო გავატაროო შიშველი ხელებით დავახრჩობ.
-მთელიცხოვრების გატარება მიგიწევს მაგასთან...ნიშნისმოგებით ჩაილაპარაკა და კონიაკი მოსვა..
-კი როგორ არაა ,მეტი სადარდებელი არ მაქვს ყოველდღე მაგას ვუყურო..
-და აბა როგორ აპირებ?
-ხალხს ხომ ეცოდინება რომ ცოლია?? მხრები აიჩეჩა ლევანმა იცხოვრებს თავისთვის და იქნება ..
-და თუ ერთად მოგიწევთ სადმე წასვლა ??
-წავალთ.მოკლედ მოუჭრა ლევანმა და კიდევ ერთი ჭიქა ჩაცააალა..-წავედი მე ,მძიმედ გაიშალა ბეჭებში და მამამ შვილს თვალი შეავლო
-როგორ გაიზარდე ლევან..
-მამა ,რა იყოო ის შვილი გენატრება 6 წლის რომ დარბოდა ?? გაეცინნა მამის სიტყვებზე
-არა ეგ არ მიგულისხმია..თავი გაქნიააა
-ეგ დილამდე არ გაიღვიძებს ,თუ რამეა დამირეკეთ დედას აკოცააა და უცერემონიოდ წავიდა.ერთადერთი რაც უნდოდა ცხელი შხაპი და კარგად გამოძინება იყო. დილით იცმევდა როცა მისი აპარტამენტის კარი გიგიმ შემოაღოო.-რა იყო გიგი რა სახე გაქვს ??
-შემიკლავს ეეს გოგო ხელში .იღრინებოდა გიგი
-შენ არ ამბობდი ვერ მაჯობებსო??
-ისეთი აზრები აწუხება აი ისეთიიი წონასწორობას მაკარგვინებს ჩაეხეთქა სავარძელში.. თბილი ვარ ბრაზდება ცივი ვარ და უარესად ბრაზდები ვეღარ გავიგე რა ჯანდაბას ითხოვს..
-ოხ ეს ქალები პერანგის ბოლო ღილი შეიკრა და გიგის წინ ჩამოუჯდა..-რას უყურებ შენც მაგის აზრებს ?? არ არსებობს ქალი რომელსაც ვნებიანი კოცნა თავს არ დააკარგვინებს..
-მაგას გინდა აკოცე გინდააა დაარტყი ერთნაირი რეაქცია აქვს ორივეზე .. თან ეს დიანა ხო ვაფშე აქეზებს და ..-კაი შენ ის მითხარი რა მოხდააა გუშინ ??
-არაფერი მაკასთან და ნიკოსთააანაა.. ეძინა რომ მივედით.
-შენი ლოყა სხვა რამეს ამბობს დასცინააა გიგიმ
-ხო გზაში ცოტა იგიჟააა.. ლოყაზე აისვა ხელიი. -რომ წამოვედი რა მოხდა ??
-არაფერი ისეთი ,ცოტა გაღიზიანდნეენ მაშინვე რომ დაავლე ხელი მაგრამ..
-რისთვის უნდა მეცადააა ?? ქორწილისთვის ??
-აპირებ?? გაკვირვებული მიაჩერდა ლევანს ვერ გაეგო რა ექორწილებოდა ასეთ სიტყუაციაში..
-იასნია.. თავი დააქნია ლევანმა
-და თუ კაცი ხარ ერთი ამიხსენი როგორ აპირებ ქორწილში ლიზას მიყვანას ?? ხმა ცინიკური გაუხდა გიგის ,რადგან ლევანი ამირანის ჯიბრზე აკეთებდა ყველაფერს
-არ ვიცი იქამდე მოვსვავ თავის ადგილზე ..
-ზედმეტიც ნუ მოგივა.. ეგ გოგო საკუთარი დასავით მიყვარს და გაფრთხილებ თმის ღერიც რომ ჩამოუვარდეს ამირანივით არ დაგითმობ..ლევანი მეგობარს მიაშტერდა გიგი ერთადერთი იყო ,მართლაც მის ცხოვრებაში ვისაც თანაბარი მეტოქეობა შეეძლო გაეწია ,არასდროს უბავდა მხარს თუ ტყუოდა და თუ მართაალი იყოო თავს დადებდა მისთვის.პირში არასდროს ექილიკებოდა და მისი შავი და თეტრი მხარეც ყველაზე კარგად მან იცოდააა..
-გიგი თმის ღერის ჩამივარდნა რმ მდომნოდა გუშინვე ჩამოვუგდებდი...
-ხო მაგრამ გიცნობ და გაფრთხილებ ..ერთ დღეს ყელში ამოგივა და ისე დაკარგავ წონასწორობას აზზრზეც ვერ მოხვალ,ნუ მიიყვან იქამდე რომ მდგომარეობიდან გამოგიყვაანოს ... ეს გოგო ბროლის შუშაში პრინცესასავით გაზარდეს და უფლებას არ მოგცემ ჭკუიდან შეშალო..
-და თვითონ რომ შემშალოს რას იზამ ? გაეცინა ლევანს
-მაგაზე თანახმააავარ.დაეთანხმა გიგი და ოთახში შემოსულ გრძელფეხება მოსამსახურეს ახედა რომელმაც ყავა სექსუალური მოძრაობით დადოო და ტანის რხევით გავიდა..
-არა ძმაო კარგად ხარ გაბმული დასცინა ლევანმა
-რას გულისხმობ ??
-შენ თუ ამ გოგოს ტ**ს ასე გულგრილად შეხედეეეე კარგად გაქვს თავი გაყოფილი..
-შენს შენს თავს მიხედე ,ცოლიანი კაცი ხარ და სხვის ტ**ებს მოეშვი...არ დააკლო ირონია. ყავის მოსმას აპირებდა ლევანი როცა მობილური აწკრიალდა ეკრანს დახედა და ამოილაპარაკა გაიღვიძა ეტყობა .დედამისი რეკავდააა
-გისმენ მაკაა..რა მოხდა სწრაფად შეეცვალა დამცინავი სახე და გიგის გაკვირვებულმა გახედა . მერე ?? კაი.. კაი ამოიოხრა და გათიშა..
-გაიღვიძა?? გაეცინა გიგის
-ხო და თან როგორ..მაკას სახეში ლანგარი ესროლაააა..
-არაა დედაშენს არ გაუბედააავდა .. გაიკვირვა გიგიმაააც
-თავხედიაააა.. წამოდგა ლევანი.პიჯაკი აიღო და მოიცვაა -თან მთელ ოთახს ამტვრევსოო და არ ვიცი მთელი რამე თუ დაატოვაო..-ღმრთო გამძლეობა მომეცი..უნდა წაავიდე გიგი..

ცოტახანში სახლის ეზოში იდგა და ფანჯარას აყურებდა საიდანაც მტვრევა ლეწვის ხმა და კივილი ისმოდა ხელები წელზე შეემოიწყო და ატირებულ დედას შეხედა.
-რა მიხდა მაკა,კაი ტოო რა გატირებს ერთმა თავხედმა გოგომ როგორ გატირა..
-იმაზე კი არ ვტირივარ ლანგარი რომ მესროლააა,იმაზე ვტირივარ რა დღეშია ,ადამიანს არ გავს ,ვერ გაძლებს ვერა ვერ გადაიტაანს გაგიჟდება ..ცოდოა ეს გოგო სლუკუნებდა დედ..წაიყვანე ლევან თავისებთან წაიყვანე..
-სახეში ლანგარი გესროლა და შენ გეცოდება??
-ცოდოა გესმის ?? პატარაა?? რა იცის მაგან ჯერ ცხოვრების და გათხოვების ?? იმასაც ვერ იგებს აქ რატომაა .. რომ ვუთხარი საუზმე მოგიტანეთქო ჯერ ისტერიკული სიცილი დაიწყო მერე ტირილი ,მერე მკითხა თქვენ ვინ ხართო და რავიცი რამ მათქმევინა შენი დედამთილითქო რომ წვდა ამ ლანგარს დავიხარე თორე თავს გამიტეხავდა.. დედამ გასაღები გაუწოდააა შვილს
-ეს რა არი? ინტერესით შეათვალიერა გასაღები
-ჩავკეტე ,საცოდავად ამოიკნავლა მაკამ ..ლევანს გაეცინა დედამისის საქციელზე და სახლისკენ დაიძრა.. ლიზა მტვრევას განაგრძობდა და ენერგია არ ეცლებოდააა ან საიდან იპოვა ამდენი ძალააა თვითონაც ვერ იგებდა ტუმბოებიც კი გაადააყირავა..როცა ფეხის ხმა გაიგო და გასაღების ჩხარუნი სწრაფად წვდა კართან დავარდნილ ვერცხლის ლანგარს და კარის უკან აიტუზა ,სუნთქვა შეიკრა დაა ხელები მაღლა აამართა არ აინტერესებდა ვინ შერჩებოდა ხელში ,საკუთარი თავისთვის უნდა ებრძოლა ,საკუთარი მომავლისთვის ,სანამ მაამამისი რამეს მოიფიქრებდა და გაადარჩენდა თვითონაც უნდა ემოქმედა ღრმად იყო დარწმუნებული რომ მისი ოჯახი ასე უმოქმედოდ არ იქნებოდა. კარი შემოაღო ლევანმა და წამის წინანდელი ხმაური სიჩუმემ რომ შეცვააალა მიხვდა რაღაც საეჭვო იყო ნაბიჯის გადადგმა დააპირააა და სინათლეზე მის ჩრდილს მოკრაა თვალი რიმელიც კარისუკნიდან ირეკლებოდა იაიატაკზე და თავი შეიკავა რომ გულიანად არ გასცინობდა ამ გოგოს სიველურე აოცებდა და თან რომ არაფერს ერიდებოდა.. ღრმად გაიფიქრა რომ გულს გაუხარებდა თუ ოთახიდან გაპარვას აპირებდაა იცოდა ჭიშკარს მაინც ვერ გასცდებოდა და გაბედულად შევიდა იმის მოლოდინში რომ გოგო კარში გავარდებოდა მაგრამ სულაც არაა ,იგრძნო ზურგი როგორ აეწვა ,აშკარად თავს უმიზნებდა მაგრამ მაამაკაცის და თავი სიმაღლის გათვალისწინებით მეტს ვერ მიწვდა. ბევრი ვერაფერი დააკლო ლანგარის დარტყმამ მამაკაცს ცივად შემობრუნდა და გაფითრებულ გოგოს მკაცრად შეხედა რომელსაც ლანგარიანი ხელი ისევ ჰაერში ქონდა აწეული და მთასავით მოუხრელ მამაკაცს თვალებგაფართოებული შეყურებდა იმ იმედით რომ სასწაული მოხდებოდა და წაიქცეოდა ,ფლმებში ხიმ ასე ხდება ცოტახანი ჯერ ფეხზე დგანაან და მერე ეცემიან დააიმედა თავი
-ცოტა მომეღუტუნააა .ბოლო იმედიც გადაუწურა ლევანის პასუხმა. ისევ გამწარებულმა აწია და ახლა სახეში უნდა დააერტყა,მამაკაცი გამეტებით ჩააეჭიდა ხელებში და ისე მოუჭირა წამში გაუშვა ხელი ლანგარს და ხმაურით დაეცა საწყალი მმაკას დედამთილის დანატოვარი რელიქვია.-შენ სულ გაგიჟდი ხო ?? კიდევ ერთხელ შეანჯღრია და გაცეცხლებულმა ისე გაისროლაა ბედი მისი რომ საწოლზე დაეცა თორემ ნამდვილად სულს განუტევებდა .გრძელი თმა სახეზე ჩამოეშალა და სულის შებერვით ცდილობდა გადაეწია .ხელებს დაეყრდნო და სწრაფად წამოხტა გამწარებულმა გადაიწია თმა და შავი თვალებიი ააბრილაა.. -რასმიყურებ და ატრიალებ მაგ თვალებს ყვირილი მორთო ლევანმა და თვალი თავის ბავშვობის და სიყრმის ოთახს მოავლო ფარდებიც კი იატაკზე ეყარააა ნახევრად ჩამოგლეჯილი უჯრები გადმოტრიალებული რომ აღარაფერი ვთქვათ დამტვრეულ საარკებსა და მისი მინიატურული მანქანების კოლექციაზე რომელიც დედამისს საგულდაგულოდ ჰქონდა ჩალაგებული ყუთში და შვილიშვილს უნახავდა. პანტერა ხო ზუსტად პანტერაა გაახსენდა ლევანს ნაომარი ოთახის დანახვისას .-შეხედე რა ქენი ხელი გაშალაა,ქუჩაში ხომ არ გაიზარდე დედისტოლა ქალს კინაღამ თავი გაუტეხე და სხვის ოჯახში ისეთ ამბავს ატრიალებ…
-შენ გააჩუმდი და გადაყლაპეეე ენააა .არანაკლები ხმა ამოუშვა ლიზამააც. მისი გამბედაობით გაკვირვებულს სიტყვა სახეზე შეაშრა ლევანს. არაა ამ გოგოს შეშინებაა მარტივი არ იყო..-ჯერ ერთი ფეხებზე მკი**ა ვის სახლში ვარ ,რადგან აქ ძალით ვარ და ყველა მეზიზღებით. კარში გაპარვით მდგარ მაკასაც ზიზღით შეავლო თვალი.მეორეც რა უფლებით ბედავთ და მკეტავთ და მესამე ან გამიშვებ და თავს დამანებებ ან ისეთ ამბავს დავატრიალებ ჯოჯოხეთი სამოთხედ მოგეჩვენებათ..
-ბრავო..ტაში დაუკრა ლევანმა -შემაშინე ხო იცი .. შენ ან დებილი ხარ ან თავს იდებილებ ,რამე გასაგებად ვერ აგიხსნა მაამაშენმა ?? რომელი სიტყვა ვერ გაიგე წინადადებაში რომ მე მომყვები ცოლად ?? გაღიზიანდააა
-შენ ? თითი გაიშვირა მისკენ .შენ მე მოგყვები ცოლააად ?? სიცილიატეხააა..გატეხააა..გიჟის სიცილს უფრო გავდა ვიდრე მისას..-და ერთი გამარკვიე რატომ უნდა გამოგყვე მე შენ ცოლად ,ჯერ მე შემომხედე მერე შენსთავს..დასცინა ლიზაამ
-მართალია ნამდვილად არ შემეფერები ,შენნაირი არაფრისმთქმელი სახის გოგო აარაა ჩემთვის შესაფერი უარესად დასცინა ლევანმა -მაგრამ სიტყუაციამ ასე მოითხოვა მოდი ასე ვთქვათ რომ საქმიანი ქორწინება გამოგვივა..
-უკანასკნელი კაცი რომ იყო დედამიწაზე და მსოფლიოს გადარჩენა ჩემსა და შენს ქორწინებაზე იყოს დამოკიდებული შენ მაინც არ გამოგყვებოდი ცოლააად .წონასწორობიდან გამოვიდა ლიზა ჯერ არავის უთქვამს მისთვის რომ ლამმაზი არაა…
-მსოფლიოს არაა ,მაგრამ შენი ოჯახის გადარჩენა ნამდვილად ხო და ახლა შენ გადაწყვიტე ცოცხალი გინდა შენი ოჯახი თუ მკვდარიი.
-შე ამოისუნთქა -შე შე ნაგავოოო ,შე დამპალოო ,საზიზღაროო ეგოისტო საწოლიდან წამოხტა და სწრაფად გაექანააამისკენ ერთი ისკუპა და სწრაფად დაარტყააა ისევ ჩამოფხაჭნილ ლოყაზე…მეზიზღები ,ღმერთმა დაგწყევლოს ,ან მეტი რაგა უნდა დაგწყევლოს ისეთაც ესეთი ცხოველი ხარ არ ჩერდებოდა და უკვე დამტვრეული ნივთების სროლა დაუწყოოო.
-იცი რაა ? უკვე ყელში ამომიხვედი …შენს ადგილას მონასავით ვიქნებოდი იმის სამადლობელოდ რომ ახლა ცოცხააალი ხარ. ხელი აიფარა რომ სარკე არ მოხვედროდა თავში სწრაფად მოიმწყვდია ოთახის კუთხეში და კედელს ააყუდა..ისევ მის ლანძღვას აგრძელებდა და ნახშირივით შავ თვააალებს წამდაუწუმ აფახულებდა .უყურებდა ლევანი და ვერ იგებდა საიდან ქონდა ამდენი ენერგია და სიტყვის მარაგი წამითაც კი არ შეუსვენიაა ისე კიოდაა.
-გაჩუმდი ,5 წუთი გაჩუმდიიი გესმის ?? დაუყვირა თვითონაც და ყბებში წაავლო ხელი თვითონაც ვერ მიხვდა რატომ მოუნდა იმ გოგოს კოცნა ვინც უკანასკნელი სიტყვებით ლანძღავდა იქნებ იმიტომ რომ ეს ამ წუთას მისი გაჩუმების ერთადერთი გზა იყო და გაამართლა კიდეც . გაიყინა და გაშეშდა მის ხელებში. დაბნეული მიაჩერდა მის წინ მდგარ კაცს რომლის ცხელი ტუჩების სულ ცოტახნის წინ ბაგეზე ადნებოდნეენ და კურდღელივით შეშინებული თვალსაც არ ახამხამებდა იმის შიშით რომ მეორედ კიდევ აკოცებდაა.. უხეში იყო ,მისი კოცნა უხეში იყო მაგრამ ერთიანად წამოუარააა სიცხემ ლიზას და კი უკოცნია დათოსთვისაც მაგრამ ამ კაცის კოცნას სხვა ხიბლი ქონდა სხვანაირად შხამინი და ტკბილი. თავი გააქნია რომ მასზე ფიქრი მოეშორებინა და მომღიმარ ლევანს რომელუც ისევ ისე იდგა და ცდილობდა გაერკვია რა ხდებოდა და რას ფიქრობდა ლიზა მის პატარა ტვინში ისევ კბილები ჩაასო და მიხვდა ბოლო წვეთი ჩააწვეთა კაცის ნერვების ფიალაას . ხელები მოუჭირა და მხარზე გადაიკიდა.. არა ფეხებზე მკი***ია ყველაფერი ყველაანი ერთნაირი დაუნახავები ხართ მაგ ოჯახში. მე სენ არ დაგიწყებ ფერეებას და კიდე იქით ახსნას რატო ხარ აქ.. მარტივად უნდა მომეკალით ყველა..ღრიალებდა ლევანი მანქანამდე მხარზე გადაკიდებული მიიყვანა და თითქმის შეაგდო ,თითქმის არა ნამდვილლად რადგან ისე შეტენა თავი მეორე კარს მიარტყა და ცხვირიდან სისხლი წასკდაა. გაცეცხლებული ჩაჯდა და არც დაუნახავს რა მოხდა.მხოლოდ მაშინ შეხედა როცა მანქანები დაიძრა და დემნამ რომელიც გამალებით ეძებდა რაღაცას მანქანის სათავეში არ წამოიყვირა ვიპოვეო და გოგოს ცხვირსახოცი გაუწოდა.ერთი გადმოხედა და ისევ ცივად გახედა შუშას ცხვირიდან სისხლდენით არავინ კვდებაო . თუმცა ვერ მოითმინა და მაინც მოუბრუნდა
-დემნა მიეცი კიდევ ერთი. თორე წალეკა მანქანა..ლიზაამ ნაწყენმა გამოხედა და ტირილი დაიწყო ისევ ისე ბავშვურად გაისვა ხელის გული ლოყაზე რომ არ შეემჩნიათ და გზას გაედა იქნებ გარკვეულიყო სად მიდიოდა .მიდიოდა რა მიათრევდა.. მალ საკუთარი სახლისკენ მიმავალი გზა იცნო და შუშას აეკრო დამშვიდდა დაწყნარდა თითქოს ჩაძირული გემიდან ზღვამ ნაპირზე გამორიყაო მისი სხეული და მიწა იგრძნოვო .ფიქრებით უკვე იქ იყო რომ მისი გუშინდელი ღამე და დილაა ცუდ მოგონებად დარჩებოდა და დაუბრუნდებოდა ბედნიერ ოჯახს სადაც ნამდვილი დედოფალი იყო,ისევ ისე შეხვდებოდა დათოს..ფიქრი ლევანის ხელმა შეაწყვეტინა რომელმაც მანქანიდა ერთი ხელის მოძრაობით გადმოათრია და დაინახა როგორ შეიტანეს ამირანის კარები ლევანის ხალხმააა როგორ მიადეს მისი სახლის მცველებს იარაღები შუბლზე როგორ დაარტყეს მათ დაცვის უფროოს და ამ წამს კიდევ უფრო მეტად შეძულდა მოძალადე ლევანი..მისაღებში ფეხით შეაღო კარები და მისაღებში მჯდარ ამირანის ოჯახს თვალი ზიზღით მოავლო .ხელი მიკრა ლიზას და წინ გააგდო რამოდენიმე ნაბიჯით..
-რა ხდება ?ცოცხალმკვდარმააა ამირაანმა შვილს ხელი მოკიდა რომელიც მამას მიეწება და მთელი ძალით ეკვროდა..
-გუშინდლიდაან ისტერიკაშია ,დედაჩემს რამის თავი გაუტეხა და ოთახი ნაწილებად უქცია. არაფრის შეგნება არ უნდა და გელოდება როდის გაადარჩენდი ...ხო და გყავდეს შენი გიჟი შვილი. ვერაფერი გავაგებინე რატომაა საჭიროა მიისი ჩემთან ყიფნა .ხო და ვაუქმებ მაგ შენს შეთანხმებას რაც გინდა ის უქენი და მერე მე თქვენ ყველას მიგხედავთ.. დაამთავრა სიტყვით გამოსვლა და სწრაფად შებრუნდა. კიბეზე დაეწია ამირანი რომელმაც მხარში ხელი ჩაავლო და შემოაბრუნა
-ლევან ,არ გინდა .. დაველაპარაკები გეფიცები ყველაფერს ისე გააკეთებს როგორც საჭირკოა უბრალოდ რთული გოგოა ბავშვობიდან ასეთიააა.. არ შეცვალო გთხოვ არაფერი უბრალოდ რამოდენიმე დღე აცადე...
-თავი დააამანებე ხელი აუქნია ლევანმა არ ვაპირებ ამას შევალიო ჩემი ნერვები .. ნახევარმა საქართველომ გაიგოს რომ ცოლია და მერე ხალხში თავი მომჭრას თავისი ასეთი ქცევით ?? თქვენ ***** ხო არ გაქვთ ?? მთელ ოჯახს.. ამირანმა პირი გააღო მაგრამ სახლიდან ცოლის და ლიზას აშკარა კივილი მოისმაა .ივანეს ხმაც გაიგონა და აშკარად გაისმა ნატალიას ხმა ივანე არ დაარტყაო… სანამ ამირანი გაინძრა ლევანი შებრუნდა ძნელი მისახვედრი არაა რატომ ურტყავდა ივანე და ვის… სწრაფად აირბინა რამოდენიმე კიბე და კარში შევიდა.. ივანესკენ დაძრა რომელსაც ლიზა იატაკზე ყავდა დაწვენილი და ჯერ სახეში გაარტყა და მერე ყელში უჭერდა თან თავზე დაჰყვიროდა ყველაფერი ჩაშალე შენი ქცევითო.. არ ახსოვს როგორ დაუბნელდა თვააალთ ლევანს აც ის ახსოვს როგორ გააგდებინა ხელიდან ივაანე დემნამ და მაგრად გაააკავაა.. დდუმებული შეყურებდა ამირანი საკუთარი ოჯახის სირცხვილს და უფრო მეტად მის შვილზე გამოსარჩლებული ლევანი აკვირვებდდა რომელიც ივანეს ურტყამდა და უყვიროდა როგორ შეეხეოო.. წამით დაწყნარდააა ლევანი დემნამაც ხელი გაუშვა და თვალი მოავლო ოთახს თითქოს ვერ გაიხსენა სად იყო ბოლოს ლიზა და კიბეზე ჩამომჯდარს მოჰკრა თვალი დედას ყავდა მიხუტებული …და გახეთქილ ტუჩზე ხელს უსვამდა.. მისკენ ინსტიკტურად დაიძრა და კიბის წინ ჩაიმუხლააა .ცოტახააანს დააკვირდა და ფეხზე წამოდგაა..
-თუ გავიგე რომ რომელიმე შეეხეთ და მნიშვნელობა არ აქვს ჩემი ცოლი იქნება თუ არაა გეფიცები გაგატყავებთ კბილებში გამოცრა.. ის რა ?? ალდებულია ? შენი ს*****ობის გამო პასუხი აგოს ? იქით კიდე შენ ურტყავ შე ნაბი***ვარო ? ისევ ივანეს წვდაა
-გაუშვით გთხოვთ,მხარზე პატარააა ხელი იგრძნო და სლუკუნით ნათქვამი სიტყვები მის სმენას მიწვდა.. სწრაფფად შეუშვა ხელი და შემოუბრუნდა. სიმწრისგან ჩეცინა მიისი შესიებული ტუჩის დანახვისას. -მე ყველაფერი ვქენი რომ აქ დავბრუნებულიყავი მაამას სასოწარკვეთილი მიაჩერდა ხო ქალს კინაღაამ თავი გავუტეხე რომელიც ჩემზე ზრუნავდა და საუზმე საწოლში მომართვა და თქვენ ? თქვენ თურმე არაფერს აკეთებდით კმაყოფილები ისხედით საკუთარი გარიგებით.. ასე გინდაა ?? მე უნდა შევეწირო ჩვენს ოჯახს ?? იყოს ასე.. მაგრამ ერატი რამე დაიმახსოვრეეეთ ამას მხოლოდ დედასთვის და თინასთვის ვაკეთებ თქვენ ყველა მათ შორის შენც ლევანიც მიაყოლააა სიას რომ მოკვდეთ აქვე არც კი დაამენანებით.. -ცოლი გინდაა ?? აქ ვარ ხელწბი გაშალაა ლევანის წინ - ყ ელაფერს ყველაფერს გაპატიებთ იმის გარდა რომ დათოსთან ყოფნის შანსი წამართვით.. თქვენ მე სიყვარული წამართვით.. დაამთავრა და ნელი ნაბიჯით გავიდა სახლიდან ლევანს ირინია დასთამაშებდა სახეზე « რომელი სიყვარული,იმ 21 წლის ღლაპს უწოდებს სიყვარულს »თითქოს ყველაზე მნიშვნელოვანი რაც ლიზამ თქვა მხოლოდ ეს იყო მარტო ამაზე გაბრაზდაა.. უკან მიჰყვა გოგოს..და დემნას გაკვირვებულმა გადაულაპარაკა -ვითომ დააწყნარდა ?? «
-აარ ვიცი ლევან ეჭვისთვალით გახედეს გოგოს
-იმედია თორე კიდე ერთი დღევანდელი მსგავსი დღე და მისი მოკვლა მომიწევს.
-უკეთესს გეტყვი აქ მოიყვანე ცოცხლად შეჭამენ.. დემნნამ კრში გამოსულ ამირანს გახედა -ფუჰ ეს რა საზიზღარი ხალხიააა ტოო ჩაილაპპარაააკა და ლევანს ანიშნაჩაჯექიო.
-მაინც დამაინც სახეში უნდააა მეთხლიშა შენი ძმასავით დილლას რომ შეგეგნო არ გატყუებდი და ჩემი ახირების გამო არ მომყავხარ ცოლად ?? გამოსცრა კბილებში..პასუხად მხოლოდ დუმილი მიიღო..-დარწმუნდი ?? თუ კიდე რამეში გეპარება ეჭვი ?? ისევ არაფერი..-ენა გადაყლაპე ?? გაღიზიანდა ლევანიი და ფანჯრისკენ მიტრიალებული თავისკენ შემოაბრუნა.
-რა გინდააა ? ერთიი სიტყვაც არ გაუგია ლევანის სიტყვებიდან მხოლოდ იმაზე ფიქრობდა როგორ იქნებოდა მისი მომავალი და რა ბედი ეწეოდა მის სიყვარულს..
-არაფერი გამოცრა კბილებში და დემნას ისევ ანიშნა ტიჩისთვის რამე მოეწოდებინაა. ლევანმა მის გვერდით კარში გაჭედილ ბოთლს თავი მიხსნა დაასველა და მისკენ მობრუნებულ გოგოს ტუჩზე მიადო ლიზა დაფრთხდა უკან გაიწია.ლევანმა ისევ მიადო და გოგომ უხეშად უკრა ხელი ხელზე.სცელი ხელსახოცი ზედ მიაგდო გამწარებულმა და შუშას გახედა. თვითონ მოკიდა აკანკალებული ხელი სველ ნაჭერს და სახეზე მიიდო მიხვდა როგორ ესიამოვნა და როგოორ ეწვოდააა მთელი სახე..ალბათ საფრთხობელას ვგავარ სიმწრისგან ჩაეცინა ასეთ დროა გარეგნობაზე რომ გაიფიქრაა და თვალი ლევანისკენ გააპარაა ბერძნული ხელივნების ნიმუშივით სათუთად სწორი და ლამაზი ცხვირი ზემოთ აეწია დაჩაფიქრებული გაყურებდა გზას.. « იფიქრებს ასეთი კაცი ,რომ არაფრის მთქმელი სახე მაქავს აბა რა »დასცინა თავის თავს და ისევ თავი გააქნია რომ წამიერი სისუტე რომელიც მამაკაცის იდიალური ნაკვთებით იყო გამოწეული გააეფანტა..წამში გაახსენდა ყველაფერი და ისევ შიში მოედო მთელს სხეულში თუმცა ზიზღი იმდენად აღარ უგრძვნია რადგან ამ წამს ლევანი ყველაზე ნაკლებად შესაძულებელი ეჩვენებოდა ,მისთვის უცხო იყო და ბოლოს და ბოლოს ქორწინებას ისიც ისევე დათანხმდა და ისიც ცვლიდა თავის ცხოვრებას და რატომ იმიტომ რომ მისმა ძმამ სისულელე გაააკეთა. არ მოეწონა წამიერად რომ გაამართლა ლევანი,მაგრამ საკუთარ ოჯახზე უფრო იყოო გაცეცხლებული ვიდრე ამ კაცზე. ისე გადავიდა ლევანი არ დალოდებია სახლში შევიდა და სავარძელში მოთავსდა ყავა ითხოვა და ნერვიულად აათამაშა ხელში სანთებელა.იმის მოლოდინში როდის გამოჩნდებოდა ლიზა..
-არაა ,მართლა მოვკლააავ ისევ მანქანაში თუ ზის და მობრძანდის თქმას ელოოდება.
-დაწყნარდი შვილო ყავით ხელში გამოეკიდა დედამისი უკან . და კარში გაჩერდნენ ორივენიი. არც მანქანაში იყო და არც მობრძანდის ელოდებოდა იქვე ჩამუხლულიყო და მაკას ლაბრადორს ეფერებოდა.ძაღლიც გაყურსული იწვა და თავს სიამოვნებისგან აქიცინებდა..დროდადრო ენას უსვამდა მის ხელებს.რაღაცას ეტიტინებოდა ძაღლს და ოდნავ უღიმოდა..ლევანი იქვე ჩამოჯდა სახლის წინ მდგარ მაგიდასთან და ყავა მოსვა იმ იმედით რომ თავის ტკივილსგაუყუჩებდა..მაკა გოგოსგენ დაიძრა და ნაზად მიუახლოვდა აკვირვებდა დედის სითბო ამ გოგოოს მიმართ დილანდელის შემდეგ.
-მოგწონს ?? მაკამ გოგოს გაუღიმა და შეცბა მისი ტუჩის დანახვაზე.. სწრაფად მობრუნდა ლევანისთვის უნდა ეკივლაა
-ლევანს არ დაურტყია .სევდიანად ჩაილაპარაკა ,ჩემმა ძმაამ ქნა და რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა იყოს მან დამიცვა.. წამოდგა ფეხზე ლიზაა და თითების მტვრევა დაიწყო
-კიდე კაი,ჩემი ლამაზი გოგო ,გაგივლის მალე კმაყოფილმა შეავლო რძალს თვალი.
-მე ,მეეე დილას ცუდად მოგექეცით.. თავი დახარააა ყველაზე მეტად უჭირდა ბოდიშის მოხდა მაგრამ ამ ქალთან ნამდვილად დამნაშავე იყო.. ლევანი ყურადღებით აკვირდებოდა ვერ იგებდა საუბარს მაგრამ ლიზას პოზიდან გამომდინარე გაერკვა რაც ხდებოდა და ესიამოვნა..
-უფ დაივიწყე ,გაიცინა მააკამ აღარც მახსოვს..
-არა ბოდიში უნდა მოგიხადოთ… ნამდვილი ველურივით ვიქცეოდი მაგრამ ასეთი ვარ როცა ვბრაზდები მერე მინდა არ მინდაა სულ სისულელებს ვაკეთებ ხოლმე სწრაფად ჩაარაკრაკა წინადადება..და მაკას შეწუხებულმა შეხედაა..
-მისმინე ,ნაწყენი არ ვარ პირიქით ხმას დაუწიაა და მისკენ მიიწია რომ ჩუმად ეთქვა -ბავშვობაში ამას არ ვცემდი,აბა დიდობაში ხო საერთოდ დაა ჩემი ჯვრებიც შენ ამოიყარე დილლას.თვალი ჩაუკრა გოგოს და გულიანად გაიცინა. თავიდან ნელ ნელა გაეღიმა მაგრამ ბოლოს ბოლომდე გახსნა ბაგე იმის გახსენებაზე როგორ მოადო ლანგარი ზურგში..მერე ისევ ის კოცნა გაახსენდა სწრაფად დასერიოზულდა სახლში შესცლისას მამაკაცს კიდევე რთხელ აავლო ზიზღნარევი სახე და გაუჩინარდა..



№1 სტუმარი Guest ლამაზთვალება

აუ ეს რა იყო ვგიჟდები ამ ორ გიჟზე ყველაზე მაგარი წყვილია.. აუუ უკვე ერთი სული მაქვს როდის წავიკითხავ მომდევნო თავს რათა ისევე ბევრი ვიცინო როგორ ამ თავზე

 


№2  offline აქტიური მკითხველი Anuki96

არანაირი შენიშვნა! ყოჩაღ

 


№3 სტუმარი Natia

Vaime eseti nagari aq araferi dadebulaaaa!!! Yochaaag da warmatebebi.!

 


№4 სტუმარი დარინა

ესენი საბოლოოდ შემიწირავენ მე ვგიჯდბი მე ამათზე ჭკუა მეკეტება ისეთი მაგრები არიან გიგი და ანაც კი აღარ მახსოვს ძალიან მაგარი თავი იყოოო აი ისეთი ემოციებით და სიგიჟეებით დატვირთული მათ წყვილს რომ შეეფერება უკვე ისე მოვეჯაჭვე ამ ისტორიას ერთი დღეც ვერ წარმომიდგენია უამათოდ

 


№5 სტუმარი Guest bubu

sauketeso wyvilia levani da liza, dzalian magari motxrobaa, moutmenlad veli shemdeg tavs.

 


№6  offline აქტიური მკითხველი უცნობი ქ

საოცარი წყვილია. ამათზეა ნათქვამი გიჟი და კიდევ უფრო გიჟი...
ძალიან მომწონს ეს ისტორია და ის უფრო მომწონს რომ არ აგვიანებ ახალი თავის დადებას...

 


№7 სტუმარი Guest ელენა

ვაიმეეე სასწაულიი თავიიააა <3 ვგიჟდებიი <3 ველოდები შემდეგ თაავს <3 ვგიჟდებიი შენზეე <33

 


№8  offline აქტიური მკითხველი terooo

აი რა კარგია. სუპერ ნამუშევარი.
ყოჩაღ...
როგორ ძალიან მომწონს

 


№9 სტუმარი ნინი ნოზაძე

სამივე თავი ერთად წავიკითხე და ემოციებისგან ავივსე <3 იმისდამიუხედავად რომ წერისას შეცდომები გქონდა მაინც უნდა ვაღიარო რომ არაჩვეულებრივი ნაწერი იყო <3 უბრალოდ უკვე ვგიჟდები ამ ისტორიაზე <3 საშნლად მომწონს ასეთი განვითარება და პლიუს ამხელა თავებს რომ დებ და ასე მალ-მალე უფრო და უფრო მიყვარდები ამ ისტორიანად ;დ ასე გააგრძელე წარმატებები <3 უბრალოდ სიტყვების მარაგიც ამომეწურა რომ შეგაქო <3 სასწაული ხარ და მეტი არაფერი მაქვს სათქმელი ყველაფერს არაჩვეულებრივად აკეთებ და გელოდები შემდეგი თავით მოუთმენლად <3

 


№10 სტუმარი Guest kukla

Auuu vegar vitmen male dade raa shokshi var

 


№11  offline წევრი ციცინათელა...

ძალიან კარგია ასე გააგრძელე <3

 


№12 სტუმარი CAT

dzalian momwons es motxroba, male dade shemdegi tavi

 


№13  offline წევრი In ga

ჩემო კარგო შესანიშნავი ისტორიაა... ზუსტად ისაა რასაც ვეძებდი :* მაგრამ ძაან გთხოვ სასვენ ნიშნებს მიაქცე დიდი ყურადღება და დიალოგების გამოყოფას, ისტორია ისევე როგორც შინაარსით გარეგნულადაც შესანიშნავი უნდა იყოს, იმედია გესმის რასაც ვგულისხმობ.
კიდევ გრამატიკული შეცდომებია ბევრი...
სამივე თავი წავიკითხე და კომენტარებში არავის გაუსვამს ხაზი ამ შეცდომებისთვის, ამიტომაც არის რომ ყველა თავში არის შესამჩნევლად ელემენტარული შეცდო.ები დაშვებული...
მაგ: "მააამა" ან "ჩამოუჯდაა"
ხვდები ხომ აღარ არის საჭირო ასოების ასე გაგრძელება
"მამა" და "ჩამოუჯდა" ასე უფრო ლამაზია.
კიდევ კითხვით წინადადებაში სასვენი ნიშნები
მაგ: "რას ამბობ??" არარის საჭირო ორი კითხვის ნიშანი
"რას ამბობ?" ასე.
და დიალოგები რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, ტირეებით უნდა გამოყო აუცილებლად
მაგ: " მისმინე ,ნაწყენი არ ვარ პირიქით ხმას დაუწიაა და მისკენ მიიწია რომ ჩუმად ეთქვა-..." ასე არა
"- მისმინე! ნაწყენი არ ვარ, პირიქით - ხმას დაუწია და ჩუმათ უთხრა - ....
იმედია მიმიხვდი და მიხვდი ტირეები სად არის საჭირო და სად არა.იმედია
ამ კომენტარსაც წაიკითხავ და შეცდომებსაც გამოასწორებ, რომ დაწერ ხელახლა გადაავლე ხოლმე თვალი რომ შეცდომები არ გაგეპაროს, შესანიშნა ი ისტორიაა
მაგრამ რომ ვთქვათ რომ უნაკლო იყო ეს შცდომებიც უნდა გამოასწორო....
კიდევ ერთხელ გიმეორებ ისტორია ბოლომდე უნაკლო უნდა იყოს.

წარმატებები, გულით მინდა ეს შეცდომები გაითვალისწინო :) :*****

 


№14  offline წევრი რუსანა

In ga
ჩემო კარგო შესანიშნავი ისტორიაა... ზუსტად ისაა რასაც ვეძებდი :* მაგრამ ძაან გთხოვ სასვენ ნიშნებს მიაქცე დიდი ყურადღება და დიალოგების გამოყოფას, ისტორია ისევე როგორც შინაარსით გარეგნულადაც შესანიშნავი უნდა იყოს, იმედია გესმის რასაც ვგულისხმობ.
კიდევ გრამატიკული შეცდომებია ბევრი...
სამივე თავი წავიკითხე და კომენტარებში არავის გაუსვამს ხაზი ამ შეცდომებისთვის, ამიტომაც არის რომ ყველა თავში არის შესამჩნევლად ელემენტარული შეცდო.ები დაშვებული...
მაგ: "მააამა" ან "ჩამოუჯდაა"
ხვდები ხომ აღარ არის საჭირო ასოების ასე გაგრძელება
"მამა" და "ჩამოუჯდა" ასე უფრო ლამაზია.
კიდევ კითხვით წინადადებაში სასვენი ნიშნები
მაგ: "რას ამბობ??" არარის საჭირო ორი კითხვის ნიშანი
"რას ამბობ?" ასე.
და დიალოგები რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, ტირეებით უნდა გამოყო აუცილებლად
მაგ: " მისმინე ,ნაწყენი არ ვარ პირიქით ხმას დაუწიაა და მისკენ მიიწია რომ ჩუმად ეთქვა-..." ასე არა
"- მისმინე! ნაწყენი არ ვარ, პირიქით - ხმას დაუწია და ჩუმათ უთხრა - ....
იმედია მიმიხვდი და მიხვდი ტირეები სად არის საჭირო და სად არა.იმედია
ამ კომენტარსაც წაიკითხავ და შეცდომებსაც გამოასწორებ, რომ დაწერ ხელახლა გადაავლე ხოლმე თვალი რომ შეცდომები არ გაგეპაროს, შესანიშნა ი ისტორიაა
მაგრამ რომ ვთქვათ რომ უნაკლო იყო ეს შცდომებიც უნდა გამოასწორო....
კიდევ ერთხელ გიმეორებ ისტორია ბოლომდე უნაკლო უნდა იყოს.

წარმატებები, გულით მინდა ეს შეცდომები გაითვალისწინო :) :*****






ინგა,ნამდვილად კორეკტული და სამართლიანი შენიშვნაა :) და მადლობა შენ ,რომ მიმითითე ,თან მაგალითებიც მომიყვანე და ნათლად დამანახე სად ვუშვებ შეცდომას , მართლა ძალიან დამეხმარე და თუ კიდევ რამეს იპოვი მინდა რომ აუცილებლად მითხრა,წლებია უკვე ბრიუსელში ვცხოვრობ და ფრანგულად წერა ჩემთვის უფრო ახლობელია ვიდრე ქართულად ,სწორედ ამიტომ მიჭირს და ვუშვებ ამდენ შეცდომას.. გადავხედე ჩემს ძველ ნაწერებს და მივხვდი მკითხველების მითითიებით რამხელა პროგრესი მაქვს ♡♡♡ იმედი მაქვს მომავალში უფრო გამოვასწორებ რადგან 100%გეთანხმები როგორც აზრით ასევე შესახედაობითაც უნდა იყოს გამართული ნაწერი :)))

 


№15  offline მოდერი bibo

ვაიმე გავგიჟდები გადავირევი ისე მომწონს მეგემრიელება <3 უბრალოდ ვგიჟები ლევანიზე და იმედია გამოსწორდება და ეს წყვილი შევა იმ სიაში რომელიზეცმუიდამ ვგიჟბეი მუდამ ვაფრენ გიგი და ანასავით ტკბილად დამთვრებენ ისტორიას <3 შენ ხარ საოცრება სასწაული კამფეტი ჩოკოლადი ვაფრენ მე შენზე და ველი ახალ თავს ამსაღამოს ხო დადებ ის მინდა გავიდეს დრო რო ალბათ წამებსაც ვითვლი heart_eyes

 


№16 სტუმარი rita

შეცდომების მიუხედავად მაინც განსაკუთrებული ნაწეrი იყო <3 მალე დადე გთხოვ <3

 


№17  offline წევრი lika gogaladze

Motxroba dzalian momeons shesanishnavixar

 


№18 სტუმარი Guest ლამაზთვალება

დღეს დადებ?

 


№19  offline წევრი რუსანა

Guest ლამაზთვალება
დღეს დადებ?

კი დავდებ :))) 12 ი რომ გახდებააა დღეში მხოლოდ ერთის დადების უფლება მაქვს :)

 


№20 სტუმარი Guest მარი

დღეს აღარ დებთ ?

 


№21  offline წევრი რუსანა

Guest მარი
დღეს აღარ დებთ ?

დავდე მაგრამ ჯერ არ დაუმატებიათ

 


№22 სტუმარი Guest მაშო

აუუუ რატომ არამატებენ ახალ თაავს? :/

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent