შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაუმორჩილებელი (თავი 10 )


20-06-2017, 00:31
ავტორი რუსანა
ნანახია 11 020

-არც ვოცნებობ ,ხმამაღლა მიაძახა-რისი მიღება ისედაც შემიძლია ,იმაზე არ ვოცნებობ .თავი გააქნია სიცილით და საცარძელში ჩამოჯდა და დაელოდა რადგან სულ რამდენიმე წუთში უკან დაბრუნდებოდა ლიზა როცა ყველა კარებს დაკეტილს ნახავდა და დამცინავად გახედა მაგიდაზე მიგდებულ გასაღებების ასხმას.კიბეზე ტყაპუნით ჩამოირბინა და წინ დაუდგა -ამას ეძებ ? ხელი წაავლო გასაღებებს და ხელში შეათამაშა.
-ხო ,მომეცი .გაიწია გამოსართმევად.
-ნო ნო ნო ,თითით ანიშნა არაო.
-შა თამაშის ხასიათზე ხარ ?
-შენ რატომ უნდა დარჩე ? აიბნა ლიზა ეჭვიც არ ეპარებოდა რომ უამრავი ოთახი იყო და კარგადაც ჩაკეტავდა კარს ,მაგრამ ცოტახანში კარგად გაარკვია რომ ეს კაცი სახუმარო არ იყო. მამაკაცს ჩაეცინა და ეშმაკურად გაიცინა
-იქნებ იმიტომ რომ პირველი ღამე გვაქვს ? მიხვდა როგორ შეახურა სახეზე ლიზას და ოდნავ შეწფაკლა ღაწვები. ცოტახანში უკან დაბრუნდა დაწინ დაუდგა
-მომეცი გასაღებები ?
-რომელი გასაღები ? უი ამას ეძებ ? ხელში შეათამაშა.-მოდი ერთი თამაში ვითამაშოთ .
-თამაშების ხასიათზე არ ვარ ,მითუმეტეს შენთან და შენი თამაშების ხო საერთოდ
-მაშინ ვისხდებით დილამდე აქ,მე არ მაწუხებს ერთი გათენებული ღამე.
-მომეცითქო .დაყვირება არ უნდოდა თუმცა ასე გამოუვიდა.
-რადგან უკვე ცოლქმარი ვართ მოდი ოჯახის წესებს გაგაცნობ . 1) ვერ ვიტან როცა ყვირიან, 2) ვერ ვიტან გიჟებივით რომ იქცევიან და მესამე სცადე და დაივიწყე ეგ შენი თავხედური გამოხტომოები.
-მოდი მეც გაგაცნობ ჩემს წესებს ვერ ვიტან როცა მე მიყვირიან,როცა ნერვებს მაწყვიტავენ და როცა ვამბობ რომ შენი დაანახვა არ მინდა უნდა აორთქლდე .ტონი არ შეუცვლია ისე დაუბრუნა პასუხი.
-სულ არ მაინტერესებს შენი წესები. არ ვიცი შენებთან როგორ ჭრიდა მაგრამ კარგად თუ დამაკვირდები მიხვდები რომ სულ არ ვგავარ იმ კაცს რომელიც შენ დაგიწყებს მოფერებაას.
-არც მჭირდება შენი არაფერი.
-გჭირდება ,მაგალითად გასაღებები.
-მოთმინება დიდი მაქვს .
-კი,ვიცი როგორც ითმენ ხოლმე ყველაფერს.
-აი შენნაირს რატო უნდა მივუთმინო რამე საერთოდ ვერ ვიგებ.
-უნდა მომითმინო კი არა , უნდა დამემორჩილო თითქმის დაუმარცვლა ბოლოს სიტყვა.
-ვაი ,ვაი.თავი გადაქნია დამცინავად ლიზამ-პირიქით რომ იყოს არა ?
-არა,არ გამოვა ეგ ამბავი.
-გამოვა ,გამოვა თვალი ჩაუკრა ეშმაკურად და კიდევ ერთხელ მოავლო ოთახს თვალი კმაყოფილმა-რატომ იყო აქამდე დაკეტილი ?
-დიდია და იმიტომ
-საკუთარ სახლში ცხოვრებას გირჩევნია ტურისტივით იცხოვრო სასტუმროში ?
-საკუთარ სახლს ბევრი რამე უნდა, მე მარტო ვარ ასე რომ სავსებით მაკმაყოფილებს ჩემი ტურისტული ცხოვრება.
-და რომ დაბერდები მერე არ ინანებ ? მთელიცხოვრება ასე უმუღამოდ რომ გაატარე ?
-« უმუღამობას » რას ეძახი გააჩნია.
-აი შენ ხარ მთლიანად უმუღამო ტიპი. ჰაერში ააყოლა თითო ლევანის სილუეტს.
-და შენ მუღამიანი გოგო ხარ ? მეგობრების არჩევა შენ არ იცი ,შეყვარებულიც კი ვერ აარჩიე ნორმალური,ოჯახზე აღარაფერს ვამბობ. სრულიად უბრალოდ ამბობდა დაცინვის გარეშე თუმცა ალბათ დაცინვაც არ მოხვდებოდა ლიზას გულზე ისე როგორც ეს წინადადება .პასუხი არ გაუცია თუმცა სახეზე ეწერა წყენა და მზერა უაზროდ მიაპყრო რაღაცას. - კარგი ნუ მოიწყენ ბოლობოლო ქორწილიდან მოდიხარ,უნდა ვაღიაროთ სამსახიობო ნიჭს არ უჩივი.
-მე არაფრის ნიჭს არ ვუჩივი.ჩაილაპარა თავისთვის.
-ბედის გარდა არა ? გაიცინა თავისთვის ლევანმა
-ჰო არც ბედს ვუჩივოდი აქამდე ,მაგრამ ახლა ყველამ და ყველლაფერმა ერთად მიმატოვა.სრულიად უბრალოდ ამოთქვა გულის ნადები.
-არავის მიუტოვები ხარ, ხმა მოულბა ლევანს-ყველას უყვარხარ ,უბრალოდ გარემოებების მსხვერპლი ხარ.
-ყველას რომ ვუყვარდე ეს არ მეკეთებოდა.ბეჭედზე ანიშნა.
-ეგ მეც მიკეთია და დამიჯერე სიყვარული მაგით არ წყდება.შენს ოჯახს ისევ ისე ჭირდები და უყვარხარ. თვითონაც ვერ გაიგო რატომ გაამართლა ახლა მისი ოჯახი და ცდილობდა ნამუსი მოეწმინდა რომ მართლაც უყვარდათ ,იქიქნებ იმიტომ რომ ყველაზე სევდიანი იყო ერთ დროს გაბრწყინებული შავი თვალები და გულზე უცნაურად ხვდებოდა და არ მოწონდა.
-მეც მიყვარს და მჭირდებიან,მაგრამ აი ნერწყვი გადაგორა ლიზამ აი როგორ აგიხსნა ხელები გაშალა უმისამართო -აი ვერ გეტყვი რას ვგრძნობ .რაღაცნაირი გრძნობამაქვს .აარაკრაკა ენა და გულწრფელ საუბაზე გადავიდა.
-ცივი ? სიცივეს გრძნობ ? უპოვა შესაფერისი სიტყვა ლევანმა და გაუღიმა .
-ჰოო, ამოიოხრა თითქოს ნაღველი ამოაყოლა ამ ერთ სიტყვასო და ფეხები შემოკეცა საზურგეს თავი მიადო და ხელებს დააშტერდა. -ხან მავიწყდება ყველაფერი,მერე ისევ მახსწნდება .
-სიბრაზე გივლის ,ტვინი გიდუღს და არ იცი რა ქნა .
-აი ზუსტად.აქამდე არასდროს ვყოფილვარ ასე,ყველა მეფერებოდა , პრობლემაც კი არასდროს მქონია ყველაფერი თავისით გვარდებოდა ,ეხლა ? ეხლა ასე მგონია ჩემი ცხოვრება იქცა თავად დიდ პრობლემად ან პირიქით მე ვარ თავად პრობლემა.
-პრობლემური გოგო ხარ,რთული ხასიათით და არამქვეყნიური საქციელებით მაგრამ პრობლემა ნამდვილად არ ხარ.სახეზე ღიმილი უფტო თბილი გაუხდა მამაკაცს.
-ყველაფერი ერთ წამში დამთავრდა , არც კი დამიწყია და უკვე დამთავრდა. ტუჩები ერთმანეთს დააჭირა თითქოს ცრემლებს აკავებდა თვალებზე .
-არაფერი დამთვარებულალიზა.ნელნელა მიეჩვევი ,ისწავლი როგორ იცხოვრო გაიზრდები და რამოდენიმე წელში აღარც კი გემახსოვრება რა ცუდად იყავი.
-და რამოდენიმე წელი როგორ გავძლო ? ამოიტირა უცბად და ამდენი ხნის წვალებით შეკავებული ცრემლი ერთიანად მოსდიოდა თვალებიდან.
-მოდი აქ,მოდი მისკენ გადაჯდა ლევანი -თითქმის ძალით მიწია თავისკენ და პატარა ბავშვს რომ ჩაისვავე კალთაში და მიკრავენ მკერდზე ზუსტად ასე ყავდა-ლამაზი ხარ,იცი რა ლამაზი გოგო ხარ ? ჭკვიანი ხარ ,მხიარული თითქმის დარწმუნებული ვარ რომ ყველაფერი ერთნაირად კარგად გამოგდის უბრალოდ მიზეზი უნდა იპოვო რომ იცხოვრო. არ აქვს მნიშვნელობა რის გამო გააგრძელებ ცხოვრებას , იმისთვის რომ ერთ დღეს თავისუფალი იქნები ,თუნდაც იმისთვის რომ ერთ დღეს ისევ შეგიყვარდება ,გახდები ექიმი , მხატვარი ან თუნდაც იმისთვის რომ ჩემზე იძიო შური იმისთვის რომ ამ დრეში გაგდებ და ახლა ისე გამშვიდებ ვითომ მე არ ვიყო დამნაშავე.მნიშვნელობა არ აქვს რისთვის უბრალოდ იმ ძალით უნდა იბრძოლო ლანარი რომ ჩამარტყი გახსოვს ?ტირილს სიცილი შეერია და უცნაურად ჩაესმოდა ყურებში ლევანს ,მაგრამ ზუსტად ეს იყი ნამდვილი ლევანი ერთდროულად შეეძლო ადამიანი ეტირებინა და გაეცინებინა კიდეც,რომელი უფრო მოწონდა ვერასდროს იგებდა ,მაგრამ ამ გოგოსთვის ნამდვილლად სიცილი ემეტებოდა.
-რომ იძინებ არ გაწუხებს სინდისი ? ისევ ამოისლუკუნა ლიზამ და რეალობაში ლევანის სუნამომ დაბრუნა თუმცა გაწევა არ უცდია ან უნდა დამორჩილებოდა ან დაემორჩილებინა ,ამიტომ სწრფად იხსენებდა დასთან ერთად შედგენილ გეგმას და თავს აიძულა ასე დარჩენილიყო თუმცა დიდი დარწმუნება არც დაჭირვებია მიხვდა კიდეც რომ მისი სუნი მოწონდა და თავს კომფორტულადაც გრძნობდა.
-სწორედ ამიტომ არ ვიძინებ ხოლმე ჩემო ლამაზო რაც გამიკეთებია ყველაფერმა რომ შემაწუხოს ალბათ საკუთარი ხელით გავიხვრიტავდი შუბლს.
-შენ რანაირი მაკას და ნიკოლოზის შვილი ხარ.თავი წამოწია და ცრემლები ხელისგულებით მოიწმინდა კარგახანს ისრისა თვალები ბავშვივით და გულუბრყვილო მზერა მიაპყრო,მართლლა ვერ იგებდა რანაირად შეილებოდა ყოფილიყო მათი შვილი ასეთი ხასიათის.
-და შენ რანაირი ამირანის შვილი ხარ ? კითხვითვე უპასუხა.
-მამაჩემი ცუდი კაცი არაა
-გეხვეწები არ დამიწყო ეხლა მტკიცება ,ხელი აუქნია გააჩუმდიო.
-ისე შენ უნდა თქვა ბედი მაქვსო ან კატასავით ცხრა სიცოცხლეო.ჩაილაპარაკა თავისთვის რომ გაახსენდა მანქანის აფეთქების ამბავი.
-აბა ,რომ დავმწვარიყავი ვის გაყვებოდი მერე ცოლად ? წარბი აწია ლევანმა იმის ნიშნად რომ ვერ გაიგო დასცინოდა და თუ ისე უბრალოდ თქვა.
-არც კი მჯერა რომ მამაჩემა ქნა,მაგრამ მაინც ვწუხვარ.
-რაზე წუხარ ? საფასურს რომ შენ იხდი მამაშენის გამო ? ხმა გაუცივდა ისევ კაცს
-არა იმაზე რომ .. მოკლედ რა მნიშვნელობა აქვს.
-მართალია,საკმარიი ემოციები გაქვს კიდე წუხილი კარგს არაფერს მოგიტანს.
-აქამდე რატომ არ მოიყვანე ცოლი ? მოლოდნელი კითხვა დასვა
-აქამდე არ მჭირდებოდა.
-და ახლა გჭირდება ?
-არც ახლა მჭირდება,არ მინდა გული გატკინო უბრალოდ შენნაირი ცოლი არ მჭირდება.
-შენ ისეთი ცოლი გინდა სახლში ბავშვებს რომ გაგიზრდის და პრობლემებს არ შეგიქმნის ?
-ხო რაღაც მასეთი.
-და რა აზრი აქვს ეგეთ ოჯახს ? მარტო შვილები გინდა ? მეც მინდა ბართან მისულ ლევანს დაეჯღანა რომ მისთვისაც დაესხა ვისკი
-ღვინოს მოგიწევს დაჯერდე.ყველაზე მსუბუქი ვარდისფერი ღვინო ჩამოუსხა და ბოკალი მიაწოდა.
-და თავს რატომ წაართვი ეგეთი ცოლის ყოლის შანსი ? არ ჩუმდებოდა ლიზა -პატარა აღარ ხარ.
-არაფერი წამირთმევია ლიზზ, შვილი რომ მყავდეს არაა აუცილებელი ცოლი მყავდეს.
-აჰამ ,გასაგებია ესეგი უნდა მივემზადო სკანდალისთვის როგორ გამჭორავს მთელი ქალაქი რომ ჩემს ქმარს სხვა ქალი უჩენს შვილს. ეჭვიანი ცოლივით ალაპარაკდა.
- ეჭვიანობის სცენებსაც მომიწყობ ? გაეცინა ლევანს
-უარესიც შემიძლია ვქნა . თვალები მოჭუტა და თავადაც გაუღიმა თითქოს საკუთარ თავზე და პრობლემაზე ხუმრობა ამშვიდებბდა.
-ხო და იქნებ თავად იყო ისეთი ცოლი რომ საერთოდ არ გიღალატო ? დივანს მოუარა და თითი კისერსჩააყოლა ,სანამ ლიზა შეიშმუშნებოდა და ორივე ხელი მხრებზე დაადო და ნაზად ატრიალებდა მისმხრებზე.დაჭიმული კისერი სწრაფად მოუდუნდა და თაავიც კი გადაწია უკან სიამოვნებისგან.ერთი სისუსტე ჰქონდა როგორცე ვინმე მასაჟს უკეთებდა ან თმაზე ეფერებოდა მაშინვე ძალა ეცლებოდა კატასავით იტრუნებოდა,ამიტომ ბავშვობაში მისი დაძინება პრობლემას არ წარმოადგენდა სოფოს თავისი ტექნიკა ქონდა და 10 წუთში აძინებდა ოჯახში ყველაზე ველურ ბავშვს. ახლა აღარ ეძინებოდა თუმცა ძალა ნამდვილად ეცლებოდა სულგანაბული მინდობოდა მამაკაცის ხელებს რომლებიც ნაზად მაგრამ ამავდროულად მძიმედ დასრიალებდნენ მის ზურგზე.
-კნუტივით ხარ არა ? გაეცინა ლევანს და ხელიშეუშვა.სშეუშვა.სწრაფად გამოერკვა ლიზა და უხერხულად გაუღიმა -დაიღალე ?
-კი ,მომცემ მაგ ჯანდაბა გასაღებს ? სიბრაზემ წამოუარა თაგვივით რომ აწვალებდა.
-აიღე ,მამაგიდაზე ჩამოდო და ისევ ვიჭიქას წაწვდა,ისე მოსვა თითქოს დიდიხნის მწყურვალი იყო და კიდევ ერთხელ აათვალიერა თეთრ კაბაში გამოწყობილი ლიზა ,ჭაღის ძლიერ განათებაზე უფრო ლამაზი ჩანდა და სახეზე რაღაც საოცარი ფერი ედო ,კარგახანს ცდილობდა მიემსგავსებინა რამისთვის და ბოლოს შესაფერისი სიტყვა იპოვა მისმა გონებამ « ნახატი » ჰო ნახატს გავდა ნახატივით იდიალურად გაწყობილი სახე და სხეული და სიამოვნებისგან ჩაეღიმა იმ აზრზე რომ ეს ნახატი მის კედელს დაამშვენებდა -შემიძლია კაბის გახდაში დაგეხმარო.გამომწვევი ხმით მიაძაღა კიბეზე ამავლს ,თუმცა პასუხი არ მიიღო მხოლოდ ნაწყენი და დამცინავი მზერით გამოხედა უკან და ისევ გზა გააგრძელა.ცარიელ კიბეს უყურებდა და თვალწინ თითქმის ყველა მომენტი უდგებოდა ლიზას გაცნობის დღიდან ყოველი მოგონებისას სისხლი უფრო და უფრო უდუღდებოდა და თავს უაზროდ უმტკიცებდა ,რომ ასეთი გოგოები არმოწონდა.ყველაფრისთვის უჯობნია ცხოვრებაში საკუთარი თაავის გარდა ,თითქოს ორი « მე « ყავდა და გამუდმებით ავხორცი ლევანი იყო პირველი და მისი უბედურება ის იყო რომ კმაყოფილი იყო ამ ლევანით და არაფრის შეცვლა არ უნდოდა ამჯერდაც ასე მოხდა ,მის ადუღებულ სხეულს აწყობდა კიდეც რომ სწორედ ეს ლევანი ყოფილიყო დღეს და ამიტომ თავისთვის ბევრი არ შეუძახია .ნელანელა ჩაცალა ჭიქა და სრულიად მშვიდად და აუღელვებლად მოიტანა მეორე გასაღებების ასხმა ,ასევე მშვიდად აუყვა კიბეს. იქ სადღაც გულის სიღრმეში კიოდა მისი კეთილი მაგრამ ძალიან სუსტი ლევანი ,თუმცა არც მოუსმენია,რადგან ტვინმა გულმა და სხეულმა ერთიანად გადაწყვიტა რომ შეცდომა იყო ,რომ უბრალოდ უნდა გაცლოდა ,მაგრამ თუ გაეცლებოდა ხვალიდან ორივე თავის ცხოვრებას გააგრძელწბდნენ და ერთმანეთს მხოლოდ იქ შეხვდებოდნენ სადაც საჭირო იქნებოდა მისი ცოლი.ასე მარტივად ვერ გაუშვებდა შანს ხელიდან , იმიტომ არ წამოვიდა ამირანის სახლიდან ამ გოგოსთან ერთად რომ მხოლოდ ვერ გაიმეტა როგორც იქნა აღიარა რომ მოეწონა და ვერა ასე მარტივად ვერ წავიდოდა . თითქმის ყბელა კარს აღებდა და რომ არ ხვდებოდა უფტო და უფრო მეტად ემატებოდა ჟინი ,რომ ეპოვა, არ იცოდა რომელ კარს უკან იყო ,მაგრამ ცხვირში უტრიალებდა მისი სუნი და გემოსაც კი გრძნობდა. ადამიანს გემო აქვსო რომ გეთქვათ დაგცინებდათ ,მაგრამ ახლა თითქმის მთელი არსებით იყო დარწმუნებული რომ ამ გოგოს მარტო სუნი კი არა გემოც ქონდა ,გრძნობდა როგორ შიოდა მის სხეულს და ნაბიჯებს უფრო უჩქარებდა და იმაზე ფიქრში რომ მართლაც დედოფალიმესამე სართილზე ამოარჩია ოთახი ეღიმებოდა. მესამეზე ბევრი ძებნა არ დაჭირდებოდა სულ ორი საძინებელი იყო და სულსწრაფად მოარგო გასაღები ერთს ,რომ მიხვდა გასაღები თავისუფლად შევიდა საკეტში უკან დაიხია და მეორე კარს გახედა,თითქოს ბოლოჯერ დაფიქრდა და საკუთარ თავს შესაჩერებლად მიზეზი რომ ვერ უპოვა სცადა კარი გაეღო ,მაგრამ შიგნიდან დაკეტილ კარში როგორც ჩანსს გასაღები ქონდა დატოვებული ლიზას .ნაზად მიაკაკუნა ხის კარზე ,შემხტარი ლიზა დადუმებული იდგა კედელთან აყუდებული ,თავი საშინელებათა ფილმში წარმოიდგინა ,როგორ მისდევს მანიაკი ოთახში მთავარ გმირს და ენაზე ისე იკბინა სიმწრისგან ცრემლები წამოსცვივდა.
-გამიღე ლიზა.ხმა მშვიდი და გაწონასწორებული ქონდა.თავი კარს მიადო და სცადა დამაჯერებელი ყოფილიყო.-ვიცი რომ არ გძინავს და ზუსტად ვიცი შიშისგან კრთიხარ.გეცინა ლევანს.ეხლა რამეს ეძებ რომ იმ შემთხვევისთვის თუ შემოვალ ჩამარტყა ,ისედაც დაძაბული გოგო უფრო დაიძაბა თითქოს შიგნით იყო ისე მარტივად ახმოვანებდა გარეთ მყოფი ლევანი მის მოქმედებებს.ჩემო ლამაზო ,შენი სუნთქვაც კი მესმის ასე ,რომ თუ არ გამიღებ ვფიქრობ უფრო დაძაბავ სიტყუაციას.
-არ მინდა ლაპარაკი დაღლილი ვარ .აკანკალებული ხმა ძლივს გაისმა.
-მერედა ვინ გითხრა რომ სალაპარაკოდ მოვედი ? დავიჯერო ასეთი გულუბრყვილო ხარ ?
-თავი დამანებე.
-არ შემიძლია ახლა არა და დღეს არა,აი ხვალიდან რაც გინდა ის გიქნია. ისევ დაკაკუნა -ნუ მაყურყუტებ აქ უფრო ვბრაზდები და უფრო მეტად მინდება შემოსვლა თუ გააღებ იქნებ უკანაც გავბრუნდე,მაგრამ ერთი ცუდი თვისება მაქვს რაც უფრო რთულდება სიტყუაცია უფრო და უფრო მიმზიდველი ხდება ჩემთვის.
-არ შეგიძლია რომ უბრალოდ თავი დამანებო ? სწრაფად წასკდა ცრემლები და გამბედაობა მოიკრიბა , ორი ვარიანტი მიაწოდა ტვინმა ან ძალით შემოვიდოდა და გაბრაზებული მართლაც რას იზაამდა კაცმა არ იცის ან თავად უნდა შემოეშვა ისევ მაგრად დახვედროდა და ბოლოს მისი საქციელით განხიბლული მარტივად მოშორდებოდა. ნელი ნაბიჯით მივიდა კართან და საკეტისკენ ხელი 3 ჯერ მაინც გაწია და უკან აიღო ბოლოს ინსტიქტურად გადაატრიალა და ლევანისდა გასაოცრად კარი ოდნავ კი არა ფართოდ გააღო.

პატარა თავისთვის ბოდიში უბრალოდ შეუძლებელი იყო მეტი მეწერა დღეს,მადლობა კეთილი სურვილებისთვის ნამდვილლად მჭირდება ახლა გამოჯანმრთელებაში და მაპატიეთ რომ გალოდინეთ და თან ასეთ პატარა თავს ვდებ . როცა მომვლელში დავწერე ანას კუჭის პრობლემის შესახებ მაშინ წარმოდგენაც არ მქონდა რა იყო და ეხლა ვხვდები კარგად ვერ ავღწერე ის განცდა, აი ისეთი უბედურებააა მტერსაც რომ არ ვუსურვებ. მიტხარით თქვენი აზრი რატომღაც ძალიან დამეძაბა სიტყუაცია ბოლოში და არ ვიცი მოგწონთ თუ არაა ეს ,მოკლეთ არ მოგერიდოთ.



№1  offline მოდერი Maiaabuladze

აუუ მალე დადე რა თორემ გავგიჟდები ისეთ მომენტებში წყვეტ ხოლმე რომ ❤

 


№2  offline წევრი რუსანა

ვეცდები ,ვეცდები ,ინტრიგის გამოწვევა არ მინდოდა უბრალოდ ვერ გადავწყვიტე რა ექნა ლევანს და გავჩერდიიიი

 


№3  offline წევრი tamuna.s

მე ვფიქრობ ამ ღამეს მოსახდენი მოხდება და თვითმკვლელობის მცდელობაც ამიტომ ექნება, აბა აქამდე თავის მოკვლზე არ უფიქრია და ქორწილის მეორე დღეს რატომ ეცდებოდა. აუ რა მოიცდის ხვალამდე. :(((

 


№4  offline აქტიური მკითხველი terooo

სასწაული გოგო ხარ შენ...
გამოჯანმრთელებას გისურვებ...
არა, არ დაძაბულა მომწონს კიდეც

 


№5  offline წევრი თუთა პირველი

ვააიმე გული გამისკდება ალბათ,
არ ვიცი ასეთი კაცის შეყვარებას რამდენად შეძლებს ლიზა მმავალში მაგრამ მაინც მგონია, რომ ლევანი უკან არ დაიხევს... და არ მინდა ასე გაცხოველებული და რაღაც გაუგებარი ჟინის დამკმაყოფილებელი ლევანის ნახვა, დარწმუნებული ვარ სწორად გადაწყვეტ, როგორც შენ ყვლი საჭიროდ ისე დაწერე )))))

 


№6  offline წევრი Chasing liberty

მეტი მინდოდა, ვიცი რა ძნელია თითოეულ თავზე მუშაობა მაგრამ მკითხველის გადმოსახედიდან ძნელია ლოდინიც, :)) მომწონს, ყოჩაღ..

 


№7  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

Me momwons es situacia vnaxot ra iqneba.gamomanmrtelebas gisurveeb. Mteesli gulit. Axalmosaxleobas. Xo ar agnishnav. Jer :dddd

 


№8 სტუმარი ნასია

მეც მგონია რომ მოხდება მოსახდენი,თან თან თვითმკვლელობის მცდელობაც აიხსნება ამით,შემდეგ კი ლიზას შიში და უფრო დაშორება მათი.შენ შეუდარებელი ხარ და მალე დადე გთხოოვ

 


№9 სტუმარი Guest ლამაზთვალება

ძალიან მომეწონა მთლიანად ეს თავი, და რაც შეეხება ბოლო ნაწილს გავაფრინე შეიძლება ასე ვთქვა.. ზოგადად ძალიან მიყვარს დაძაბული სიტოაციები და ამ თავს მართლაც რო შესანიშნავად მოერგო ❤❤ წარმატებები და გამოჯამრთელებას გისურვებ

 


№10  offline წევრი an12na

Shdeg tavs aucileblad dghes dadeb?

 


№11  offline მოდერი bibo

ვაიმე ჩემი გოგო ვაფრენ მე შენზე ჩემო ტკბილო ალუბალო გოგოვ heart_eyes kissing_heart აუ არ მინდა მოძალადე და ავადმყოფი ლევანი ლევანი სხვა სხვა თემა სხვა დრო და სხვა გაგება bowtie სხვასთან შეილება იყოს დამპალი მოძალადე შურის მაძიებელი მარა ქალთან არა ლიზასთან არა რა არ მინდა ცუდი მოყვეს ამ ურთიერთობას უბრალოდ მინდა ლევანი და ტკბილი ლიზა კაი ხო ქაჯი ლიზა და ლევანი არ მინდა ამათი ასე დაშორება აბა რა ეს ძალა არ იხმაროს თორე რგორც მიყვარს ისე მივაკლავ და დავიკლავ კუნთებზეეე heart_eyes მირჩევნია სიტყვით ამწარებდეს ასე ვიდრე სხვა ფარგლებში გადავიდეს ვიცი შენი მჯერა რო ცუდი არ იქნება იმედი მალე მივალთ იმ თავებამდე გიგი და ანა რო ყვებოდნენ მაათზე მინდა მინდა ეს წყვილი ალუბალო მე და რა ვქნა მომწონს მე იმედია არ დამიშორებ ბოლოში ან არ გაწირავ რომელიმეს და ატ მოკლავ თორე მიგაჩაქუჩ მიგანისკარტებ აგწელავ ელარჯივით :დ :დ ჰო გამიხარდება ამათი შვილის ხილვაც პატარა ლევანი ან გიჟი გადარეული ლიზა heart_eyes

 


№12  offline წევრი ნინია ნოზაძე

ღმერთო რა ინტრიგანი ხარ და როგორ ვგიჟდები შენზე <3 საოცარი თავი იყო მაგრამ ძალიან მძაფრი ;დ ბოლოში ძალიან დავიძაბე და გთხოვ ოღონდ ლევანის გაუნათე გონება და საშინელება არ გააკეთებინო, მაგრამ რადგანაც ლიზამ თვითმკვლელობა სცადა თან ქორწილის მეორე ღამეს ესეგი რაღაც მოხდება... ძალიან გთხოვ ლევანი არ გახადო მოძალადე ანუ რაღაც მომენტში იყოს მაგრამ გონება გაუნათდეს რა <3 გამოჯანმრთელებას გისურვებ თავს მიხედე იცოდე <3 ველოდები შემდეგ თავს აი მართლა მოუთმენლად <3

 


№13  offline წევრი tatiko.1995

Chemi levani rogor momwons es kaci :) liza nervebs mishlis todis unda dapikrdes da mixvdes ro levani mowons :) male dautbebat imedia urtiertoba dzalian kargia chemo tkbilo da sayvarelo velodebi shemdeg tavs moutmenlad

 


№14 სტუმარი Usaxo

Rogorc mivxvdi wina istoriashi naxsenebi tvitmkvlelobis mcdelobas axla unda velodet?! Ar minda levanma sruliad dakargos chems tvalshi kacis saxe. Vagiareb, arc aqamde mimachnda did ramed, magram msgavsi saqcieli sul gaanadgirebs mas rpgorc pirovnebas

 


№15  offline წევრი qari

ჩემი აზრით უნდა მოხდეს ოღონდ ყოველგვარი ძალდატანების გარეშე პირიქით...ბოლოს ხო უნდა შეუყვარდეს არა ხო უნდა მიხვდრს რომ უყვარს ხოაქვს რაღაც ჟინი ლევანის მიმართ თავის დამაც უთხრა რომ უნდა დათმოო მაგრამ ეს დათმობა თვითონ უნდა მოინდომოს.ტორე რო დაშორდნენ არც ერთს აღარ ექნებათ ერთმანეთის სურვილი.თვით მკვლელობას რაც შეეხება ჩემი აზრით ეჭვიანობის გამო უნდა მოხვდეს მომვლელში კარგათ ასახეს რომ მოგულავე ტიპია ხოდა ჩვენს გოგოს შეუყვარდა არ იმჩნევს და ეჭვიანობს...თუმცა ეს მხოლოდ და მხოლოდ ჩემი აზრია მე ისიც მომწონს შენ როგორც წერ ასე რომ გამოჯამრთელებას და წარმატებებს გისურვეებ

 


№16 სტუმარი Lile

Moxdes rac mosaxdenia
Tvitmkvlelobis mcdelobac aqedan unda wamovides albat magram ise kargi iqneba tu cotas lizac dautmobs qmaria exla bolosdabolos . Tan ase ufro logikuri iqneba
Aba ase haerze rocados tvitmkvleloba mazet gijsac ar hgavs es gogo

 


№17 სტუმარი Tinatin

დღეს დადებ შემდეგ თავს?

 


№18 სტუმარი Guest kiki

ხომ შეიძლება რომ თქვათ ხოლმე როდის დადებთ? განა რთულია იმის თქმა, რომ დღეს არ ელოდოთ, ვერ ვასწრებ.

 


№19 სტუმარი ტატუკა

აუცილებლად უნდა დაუთბო ამაღამ ურთიერთობა!და ამაღამ ლიზა სრულფასოვანი ცოლი გახდეს ლევანისი!მაგრამ ძალადობას ვერ გადავიტან!!!!!ყველაფერი ლამაზად უნდა მოხდეს.როდის დადებ დიდ და ახალ თავს დამელია სული.იქნებ დღეს გაგვახარო რაა♡♡

 


№20 სტუმარი Tamo

Malee dadebb shemdeg tavs. Didixania velodebii.

 


№21  offline წევრი iry

აუ როდის დადებ ისე მაინტერესებს :დდ მალე დადე რა მოვკვდი ინტერესით :დდ

 


№22 სტუმარი ნინაკო

აუუუ მალეე დადებ?? ვეღარ ვიითმეენ ისე მაინტერესებს !!! იცოდე დიდი თავი დადე თორე არ გეპატიება

 


№23 სტუმარი Guest ლიკა

დღეს დადებ შემდეგ თავსს ტყუილად ხომარველოდებიი❤

 


№24 სტუმარი Tinatin

აუუუ გთხოვ პასუხი მაინც გაგვეციიი, დადეებ დღეს?? ვეღარ ვითმეენნნ სიეე ველოდები :(((

 


№25  offline წევრი bobga

როგორ ხარ? მალე გამოჯანმრთელებას გისურვეებ ❤

 


№26 სტუმარი ეკა

Rodis dadeb ro gvitxra tyuilad ar dagrlodebit :)

 


№27 სტუმარი Guest ლამაზთვალება

აუ დადე რა დღეს ახალი თავი ძალიან მაგარია მიდი რა გთხოოოვ

 


№28 სტუმარი ele

Dadeee gtxooov

 


№29 სტუმარი Tamo

Gagvagebine male dadeb axal tavs didi xania velodebi. Mugamic ekargeba ase didxans lodinsac. Kargi istoriaa da gtxov male dadee

 


№30  offline წევრი რუსანა

Davbrundi,savadmyofoshi viyavi megobrebo ,dges saxlshi var ukve da sagamos davdeb aucileblaaad :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent