შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რატომ გადავეყარეთ ასეთ იდიოტებს 6


20-06-2017, 15:28
ავტორი M-morieli
ნანახია 2 312

(ლექსო)
იკას და და ლაშას წასვლის შემდეგ სახლში მარტო დარჩენილმა დაძინება გადავწყვიტე, თუმცა მალე მობლურის ხმა გაისმა, ეს თუ ისევ ლაშაა მოვკლავ. დავიმუქრე და ეკრანზე არც დამიხედავს ისე ვუპასუხე.
-ვერ წარმოიდგენ რა გავიგე.-წამოიყვირა უცებ იკამ. ეტყობოდა ჯერ კიდევ გაკვირვებული იყო ახალი ამბით.
-განმანათლე- ამოვიდუდღუნე მე.
-იცი ვიკა ვისი დააა?
-საიდან უნდა ვიცოდე არ მაცადე დაძინება რომ დამსიზმრებოდა დააა.-ავიქნიე ხელი.
-ალექსის დაა ბოჭო ალექსის, ჩვენი ალექსის-დაიწყო ყვირილი.
-რაა მოიცა იმ გიჟის და ეს გიჟიააა?-წამოვიძახე არანაკლებ გაკვირვებულმა.
-ზუსტად.- ამოიგმინა იკამ.-გახსოვს ვიკას და მის სადაქალოს რომ ახსენებდა ნამვილი გიჟები ანიანოო?, ესმაზე და ბაბიზე ამბობდა.-თქვა და ესმას მიერ მოყოლილი ჩამოარაკრაკა.
-შანსი არააა ანუ ამ ალქაჯსაც იცნობსს?- ამოვიოხრე მე.
-იცნობს კიარა რგორც ვიკა ესმაც დასავით არის მისთვის.-დავიფიცებ ახლა ხელებს ჰაერში იქნევს და ღერი ღერზე ეწევა.
-კრგი ხო დაწყნარდი ეს საკითხი ჩვენს სასარგებლოდაც შეიძლება გამოვიყენოთ.-ჩავისისინე უცე გახარებულმა.
-რა ჩვენ სასარგემლოდ გესმის რა გითხარიი?მაგან რომ გაიგოს მაგის და მომწონს ხეზე ფეხებით დამკიდებს და გამატყავებს.-წამოიყვირა უცებ და როცა მიხვდა ზედმეტი წამოროშა მაშინვე გაჩუმდა.
-აჰჰ ესეიგი მოგწონს არაა- გამოვიჭირე უცებ.
-ნუ როგორც არის, როგორც კი ჩამოვა დაველაპარაკები.- სუნთქვას ამოაყოლა სიტყვები.
-შენი არ ვიცი და აი მე მაგრად გამისწორდა, რაღაცეებში შემიძლია ამ ფაქტს გამოყენება, თანაც კარგად მახსოვს ერთი სურვილი რომ აქვს წაგებული, მგონი გამოყენების დრო მოვიდა- გადავიხარხარე მე.
-ახლა რაღა ჯანდაბა მოიფიქრე.-ამოიდუდღუნა იკამ.
-შურისძიების დროა.
-ან შენ მოკლავ იმ გოგოს ან ის მოგკლავს, მეორე ვარიანტი უფრო მართებული მგონია.-გადაიხარხარა იკამ.
-შენ ვის მხარეს ხარ- შევუღრინე მე.
-სიყვარულის- ისევ ახარხარდა ირაკლი.
-სიყავრული კიარა ჩვენ ორს შორის მოციქული არის ტყვია ამიტომ სიყვარული და სისულელეები არ მოქმედებს.-დავისისინე მე.
-როგორც გინდა, დავაი აბა.-მითხრა და გათიშა.
ამ სასიხარულო ამბის შემდეგ რაღა დამაძინებდა მაიტომ ლეპტოპი ავიღე და ალექსს დავურეკე.
-ზდაროვა ძმა რამ გაგახსენა ჩემი თავიი-წამიოწყო საუბარი გაკრეჭილმა.
-სურვილის ასრულების დრო მოვიდა და სამსახურში გამოგიძახე- გავეკრიჭე მე.
-სად ჯანდაბაში გაგახსენდა- ამოიგმინა რაღაც საშინელის მოლოდინში.
-რა მნიშვნელობა აქვს, მოლკედ რა ხდება, გავიგეე ვიკა შენი და ყოფილა, ნუ მე არ ვიცნობ მაგრამ იკამ გაიცნო. სამაგიეროდ მე მისი დაქლი გავიცანი და რქებუ უნდა წავატეხო ამიაში კი შენი დახმარება მჭირდება.
-რა მისი დაქალი ბაბის არ გაეკარო თორემ გაგატყავედ და შენს თავს მგლებს მივუგდებ.-წამოენთო უცებ.
-რა ბაბი კარგად ხარ მაგ ბუნჩულა გოგოს სად აქვს რქები- გადავიხარხარე უცებ.
-ხო ეგრე გეგონოს შენ.-დამშვიდდა უცებ.
-მე მის ალქაჯ დაქალზე გეუბნები ესმაზე.
-აჰჰ მეც არ ვიფიქრეე რა მოხდა შენ რაღა დაგიშავა-გდაიხარხარაუცებ.მე ყველაფერი მოვუყევი ამაზე კიდე ცოტა უკლდა და ეს ამხელა ბიზნესმენი კაცი მიწაზე იხოხებდა სიცილით.
-მოკლედ ხომ გახსოვს ხლშეკრულება რომ გავავს გასაფორმებელი? მინდა ესმა დაარწმუნო რომ ეს ხელშეკრულება შენი ბიზნესისთვის გადამწყევრტ როლს თამაშობს და თუ არ გაფორმდა გაკოტრდები. შენს წარმომადგენლად კი ის უნდა მოვიდეს. ხო და კიდევ არ უთხრა ვისთან აფორმებ ხელშეკრულებას თორემ არ დაგთანხმდება წასვალზე.
-მოიცა რაა რომ გამიგოს მომკალვს.
-რომ არ შეასრულო მე მოგკლავ. თანაც როდის მერე აღარ ასრულებ შენს პირობას? სურვილი დაგავიწყდა?- გავიცინე ბოროტულად.
-კარგი ხოო, ოღონდ ისეთი არაფერი გააკეთო თორემ ვერ გადამირჩები.- დასერიოზულდა უცებ.
-აქეთუ უნდა ვილოცო რამე ისეთი თვითონ არ გამიკეთოს- გადავიხარხარე მე. და ყველა დეტალი გავარკვიეთ. ამის შემდეგ მშვიდად დავიძინე მეორე დღის მოლოდინში
-სამაგიეროს გადაგიხდით ქალბატონო ალქაჯო.-გდავაიხარხარე მე და დავიძინე.
მეორე დღეს ყველაფერი ისე მოხდა როგორც ველოდი ხელშეკრულების გასაფორმებლად ალქაჯი მოვიდა. უნდა ვაღიარო უხდებოდა საქმიანი იმიჯი.ყოჩაღ ალექს კარგად გიმუშავია, როგორც ჩანს ძალიან დააშინა რადგან პირობებზე ბევრი კინკლავის გარეშე დამთანხმდა.ჰაჰ დღეს გაგაწამებ. ჩავისისინე და კაბინეტში შევედი ესმა კი ლიზისთან გავუშვი იმედია ამ ბუნჩულა გოგოსაც არ გამიგიჟებს.
რამდენიმე წუთში კარები ხმაურით გაიღო და ლაშა შემოვიდა. ოჰჰ დაიწყო.
-არ არსებობსს შენი ხელი ურევია არაა, ახლა რაღა მოიფიქრე მდივნობაზე როგორ დაითანხმე?-აჟიტირებილი გადაწვა კედელთან მდგომ ტახტზე.
-ალექსის რომ სურვილი ქონდ წაგებული ეგ გამოვიყენე.
-ალექსი რა შუაშია?-გაიკვირვე უცებ. მეც ყველაფერი მოვუყევი.
-ოჰოო ამას არ ველოდიი ანუ ჩვენი ალეს დაა ვიკააა? მეც არ მიკვირდა მეთქვი ვის გავს ასე გიჟითქოო? ეტყობა გენში აქვთ.
-გენში კიარა ხარი ხართან რომ დააბაო ხომ გაგიგია ეგრე დაემართა ვიკასაც, აბა რა ეგონა ამ ალქაჯთან ერთად რომ იყო.
-ალქაჯზე გამახსენდა მდივნის გამოცვლაზე არ ფიქრობბ?-თქვა და ლოყაზე ხელი მოისვა.
-რას ერჩი იმ წყნარ გოგოს არ მესმის.-ამოვიოხრე მე.
-როგორ თუ რას ვერჩი ორი დღეა ლოყას ვერ ვგრძნობდი და ნაკაწრებიც კი დამეტყო მაგის კლანჭების გამი.-დასერიოზულდა ლაშა, ოჰო ეს რაღაც ახალია ლაშა და სერიოზულობაა.
-ღირსი იყავი რამდენჯერ გაგიმეორო ნუ დასცინი სათვალის გამოთქო.-შევუბღვირე მე და თან ტელეფონზე დავრეკე რომ ესმა შემოსულიყო.
-დიახ ბატონო ლუციფერ რა გნებავთ?-ყალბი ღიმილი აიკრა სახეზე.
-შენს თავს მომართმევ ლანგრით?-ვკითხე ირონიით.
-სამწუხაროდ არ მემეტება მაგისთვის.-თქვა ვითომ დამწუხრებულმა.
-კარგი მაშინ ყავა და ერთი კოლა ლაშასთვის. ახლავეო და კარი გაიხურა. ახლაღა შევხედე ლაშს რომელსაც მოსულიერება უჭირდა.
- არ გაიგუდოო.-დავისისინე მე.
-არა ძმაო შენ სულ სერიოზულ ხარ მაგრამ ამდენად-გადაიხარხარა ლაშამ. მალევე შემოვიდა ალქაჯი ოთახში ყავა და კოლა დატოვა და გავიდა.
კოლა ლაშას ვესროლე ყავას კი მე დავწვდი. მოვსი თუარა უსიამოვმო გემო ვიგრძენი და მალევე ყელიც ამეწვა .
-ესმა მოგკლავვვ-დავიგრგვინე მაშინვე, როცა მივხვდი ყავაში შაქრის ნაცვლად მარილი ეყარა. ამას კი ლაშას ხარხარი მოყვა.
-გისმენთ ლიციფერ-იკითხა ვითომც არაფელიო.
-ეს რა არის?-ყავაზე მივანიშნე მე.
-ყავა უნდა იყოს-მიპასუხა მხრების ჩეჩვით.
-ხო უნდა იყოს მაგრამ მარილიანია- გავხედე მკვილელი მზერით.
-მერეე?
-მერე ის რომ მე მარილიან ყავას არ ვსვამ.
-მერე მე რას მიყვირი საიდან უნდა მცოდნოდა? ხომ არ დამესიზმრებოდა გეთქვათ და პილპილას ჩავყრიდი.- მითხრა მშვიდი ტონით რაც უფრო მაცოფებდა.
-ეს არსება შემიწირავს- ამოვიგმინე მე-კარგი ჩადი კაფეტერიაში და შაქრიანი ყავა ამომიტანე შაქარი მხოლოდ ორი კოვზი-დავუკონკრეტე მე, კიდევ რამე ოინი რომ არ მოეწყო.
კარგიო და ოთახიდან გავიდა, ლაშა ისევ იგუდებოდა სიცილით.
-თქვენთან კაცი არ მოიწყენს.-სიცილს მაოაყოლა სიტყვები ლაშამ.ესმა მალევე დაბრუნდა ყავით ხელში.
-მაგიდაზე დადე მე ავიღებ-დავებრვირე მე.
-არა იყოს ბარემ მანდ მოგართმევთ-იდუმალი სიცილით გამომხედ და ჩემსკენ წამოვიდა. მაგიდაზე დებდა უკვე, როცა ყავის ჭიქა ამოტრიალდა და მთელი ყავა ჩემს ტანზე აღმოჩნდა.
-უფს შემთხვევით მომივიდა არ მინდოდა მართლა-გამომხედა კატის თვალებით.
-ესმა მოგკლავვვვ-დავიყვრე გამწარებულმა.- იცოდე კიდევ ერთხელ გააკეთებ მსგავს რამეს და იმ კონტრაქტს ვერ ეღირსები.-წამოვიყვირე გაცოფებულმა. ესმა მალევე გავიდა კაბინეტიდან.
ლაშამ გადმომხედა და იმხელა ხლაზე დაიწყო ხარხარი მგინი ფანჯრები ადიბზარა.
-ხმა ჩაიგდე სანამ მანდ მოვედი, გავხედე მკვლელის მზერით.
-მოიცა რას ამბობდი უნდა გავამწაროო? მგონი გინდოდა გეთქვა თავი უნდა გავიმწაროო-გადაიახრხარა ისევ.
-ღმერთო ასეთი რა დავაშავე იმ ალქაჯს რომ გადავეყარე.-ამოვიოხრე მე და საპირფარეშოში შევედი კიდევ კარგი კაბინეტში ყოველთის მაქვს შარვალ-კოსტუმი ყოველი შემთხვევისთვის და ის ჩავიცვი.
ისევ ტელეფონზე დავრეკე და ესმას დავუძახე.
-ახლა რა გნებავთ ლუციფერ?-თავი შემოყო კარში ალქაჯმა.
-ამ საბუთებს გადახედე და ერთი შეცდომაც არ გამოგეპაროს.-ვუთხარი და ერთი დიდი საბუთების დასტა მივაწოდე, ალქაჯმა ერთი საცოდავად შემომხედა და გვიდა.
- კარგი რაა არ გეცოდებაა შეეშვი.- გადმომხედა ლაშამ.
-მე არ ვიყავი ცოდო ყავა რომ გადამასხაა?-გავხდე დაბღვერილმა და ამჯერად ლიზის დავუზახე, რომ ყავა შემოეტანა. ლიზიც მალევე მოვიდა ყავა მაგიდაზე დადო, ლაშას გადახედა გამწარებულმა და გარეთ გავიდა.
-ერთხელ ამ გოგოსაც წამოუვლის და მაგ ირონიულ სახეს ჩამოგახევს.-ვუთხარი ლაშას სიცილით.
-ნახევარი კი ჩამომახია გუშინწინ და რაღა დარჩა.-გადაიხარხარა ლაშამ.
ესმა ერთ საათში შემოვიდა, საბუთები წინ დამიდო და გასვლა დააპირა. არ მეგონა ასე მალე თუ დამთავრებდა.
-ესმა იციი მგონი ეს მინა გასაწმენდია-ვუთხარი და ოფისისგან ჩემს კაბინეტს რომ ყოფდა მთელ სიგრძეზე არსებულ დიდი მინაზე მივუთითე.
-შენ რა გინდა მინა გავწმინდოო?-გაიოცა ალქაჯმა.
-მიხვედრილი ხარ.-გამეცინა მე.
-არასოდეს.-გაღიზიანება ეტყობოდა ხმაში.
-არც გაძალებ, ხლშეკრულებას გავაუქმებ უბრალოდ.-ვუთხარი გამხიარულებულმა. ალქაჯმა ერთი ამოიოხრა და გარეთ გავიდა. მალევე დაიწყო მინის წმენდა.
ლაშამ ერთი დაბღვერილმა გადმომხედა მაგრამ სიცლი მაინც ვერ შეიკავა.

(ესმა)

მთელმა დღემ ტანჯვაში გაიარა რაც კი გასაკეთებელი იყო და არიყო ყველაფერს მავალებდა, ასეთი აუტანელია არსება რასდროს მენახა.თუმცა ამ ყველაფერს დადებითი მხარეც ჰქონდა ლიზი გავიცანი და მალევე დავმეგობრდით, ალეს საპატივცემულოდ გამართულ წვეულებაზეც დავპატიჟე და შემპირდა მოვალო. რვა საათი რომ შესრულდა მის კაბინეტში შევედი.
-როგორც ხედავ დრო ამოიწურა, ახლა კი დამიბრუნე ხელშეკრულება.-მივახალე შესვლისთნავე.
-ხო რათქმაუნდა- მითხრა და ხელშეკრულება გამომიოდა,-იციი მე და ალექსანდრე დიდი ხანია ვმეგობრობთ- ჩაიცინა ეშმაკურად.ოოო რაღაც ცუდს მიგრძნობს გული.
-ხო გუში გავიგე რომ შენი დაქალის მისი დაა და შენც გიცნობს ამიტომ დახმარება ვთხოვე, თავიდან კი იყო უარზე მაგრამ მერე სურვილი ქონდა წაგებული და ის გამოვიყენე. მას უნდა დაერწმუნებინე, რომ დღეს აქ მოსულიყავი და მისი წარმომადგენელი ყოფილიყავი, ასევე ისიც უნდა ეთქვა, რომ ეს ხელშეკრულება მისი ბოზნესისთვის მნიშვნეოვანი იყო-თავისი თავით კმაყოფილი იცინოდა ის და თან სიტუაციაში მარკვევდა.ასე არა ესეიგი ალექსანდრეც მონაწილეობდა ამ თამაშში? ოჰჰ როგორ გაგპუტავ ალექსს არ იცი.
-ამისთვის გადაგიხდი დამიჯერე ინანებ ამ ყველაფერის-ვუთხარი და გარეთ გამვედი.
სახლში მისულმა ალექსს გადავურეკე და გამოვლანძღე მერე გოგონებს მოვუყევ ყველაფერი და სიცილით გაიგუდნენ.ალემ ბევრი ბოდიშები მიხადა ისიც მითხრა სურვილი მქონდა წაგებული თორემ არ გავაკეთებდიო, სიმართლე რომ ვთქოვა არც გავბრაზებულვარ უბრალოდ ცოტა ვაწუწუნე, მაგრმ სამაგიეროს მაინც გადავუხდიდი.
მთელმა კვირამ უაზროდ ჩაიარა მალე მოვიდა შაბათიც და დადგა დრო თვით ალექანდრე ლაბაძის ნახვის პატივი დაგვდებოდა.ორ საათზე მე ესმა და ბაბი აეროპორტში წავედით. თხუტმეტ წუთიანი ლოდინის შემდეგ დავინახეთ, როგორ როგორ ჩამოდიოდა კიბეებზე მაღალი სილუეტი, დიდი ტუჩებით, სწორი ცხვირით და დაკუნთული სხეულით,ოდნვ მოზრდილი თმა წინ ჩამოყროდა, მწვანე თვალებს კი აქეთ-იქით აცეცებდა და ჩვენ გვეძებდა.
მალევე შეგვამჩნია და ჩვენსკენ ღიმილით გამოემართ.ოჰ რა ბიჭიაა გემოვნება კი გქონია ბაბი. ვიკამაც არ დაყოვნა და მისკენ გაიქცა, მეც მას მივბაძე და ორივე ალექსს "შევახტით" ბიჭიც სიცილით გვეხუტებოდა, ჩვენი ფერებით რომ იჯერა გული მერე ბაბის მიუბრუნდა რომელიც ბიჭს თვალს ვარ აშორებდა და ადგილიდან არ დაძრულიყო.
-მორჩი თვალიერებას?-დამცინავად იკითხა ალემ.
-დიიდ ვერაფელი ხარ შენი თვალიერება რომ მომინდეს.უბრალოდ უკეთესს გელოდი და იმედგაცრუებული ვარ.-არ დააკლო ბაბიმ. ყოჩაღ ჩემი სლოკაა. გამეცინა მათ კინკლავზე.
- გევყოოო საღამოსთვის უნად მოვენზადოთ არ დაგავიწყდეთ-სიტუაცია განმუხტა ვიკამ. ტაქსი გამოვიძახეთ მე და ბაბი ჩვენ ბინსთან ჩამოვედით ვიკამ გვითხრა ცოტა ხანს დავისვენებ და მალე გამოვალო თან კაბაც წამოსაღები ქონდა.
მე სახლში ავედი ლიზის მივწერე რომ ჩვენთან გამოსულიყო და აქ მომზადებულიყო ჩვენთან ერთად. ისიც დამთანხმდა და ნახევარ სათში ჩვენთან იყო.ვიკაც მოვიდა.
-გოგონებო გაიცანით ეს ლიზია მე რომ გეუბნებოდით ჩვენნაირი გიჟიათქო.-ვუთხარი ბაბის და ესმას, ხელით კი ლიზიზე მივანიშნე- ესენი კი ბაბი და ესმაა ჩემი დები მალე სეეწყობი- გავეკრიწე ლიზის.
გოგონებმა მალე გაუგეს ერთმანეთს.ჩვენი შერჩეული კაბები გადმოვალაგეთ და ლიზის ვკითხეთ რას იცვანთქო მან კი კლასიკური შარვალი და მაიკა აგვიფრიარა. მე, ბაბიმ და ვიკამ ერთმანეთს გადავხედეთ ლიზის ხელი დავავლეთ და ბაბის ოთახში შევაგდეთ. ბაბის კაბების საღამოს კოლექცია ქონდა მგონი და ძებნა დავიწყეთ მალევე ვიპოვეთ ჩვენი მოსაწონი კაბა:წინ საკმაოდ მოკლე უკან გრძელი და გაშლილი ზურგი საერთოდ არ ქონდა და მკერდთანაც საკმაოდ დიდი ჭრილით.
-არაა შანსი არაა ამას არ ჩავიცვამ.-მტკიცედ განაცხადა ლიზიმ.
-როგორც გავიგე ალექსი ლაშას ძმაკაციცაა და დარწმუნებული ვარისიც იქნება წვეულებაზე არ გინდა ისე გააოცო რომ აზროვნების უნარი დაეკარგოსს?-ვკითხე ეშმაკური ღიმილით ლიზის . მიხვდა სხვა გზა რომ არ ექნებოდა და დაგვთანხმდა. მალევე გამოვეწყევთ სასურველ კაბებში, გოგონებმა არ დამანებეს ბალეტკებით წმოსვლა მაიტომ იძულებული გავხდი მაღლები ჩამეცვა. ყეველანი არაჩვეულებრივად გამოვიყურებოდით. ვიკას თავის შავი კაბა მოერგო და თმა გაეშალა, ბაბის წითელ კაბაზე თმა ლამაზად ჩაეწნა და ძალიან უხდებოდა. მე ჩემს ვერცხლისფერ კაბაზე თმა კოსად გავიკეთე. ახლა კი ლიზის ველოდებოდით. მალე ოთხის კარი გაიღო და ვიღაც გოგო გამოვიდა, მოიც ასად გაქრა ლიზიი ეს ანგელოზივით გოგო სადაა.
-ოჰოო ამას არ ველოდიი- ვთქვი და ერთი დავფშტვინე. გოგონებს ჩემს საქციელზე ხარხარი აუვარათ. ლიზის სწორ და წვრილ ფეხებს ძალიან უხდებოდა ლურჯი,მოკლე კაბა, სათვალეც არ ეკეთა, თავისი გრძელი წითელი თმა ჩაეწნა და დიდი ნაწნავი წინ გადმოეგდო.
-მოკლედ ანგელოზები ვართ რაა-განვაზხადე და გარეთ გამოვედით.ტაქსი გამოვიძახეთ და ალეს სახლს მივადექით. მანქანიდან გადმოვედით გოგონები ერთად დავდექით და შიგნით შევედით, ყველას ყურადღება მივიქციეთ.
-ახლა კი შევუდექი ჩემი გეგმის განხორციელებას, ლექსო ჟორჟოლიანს უნდა ვანანო- განვუცხადე გოგონებს და ალექსისკენ გავემართე.



№1  offline აქტიური მკითხველი თაკოთაკო

ვაუ ძალიან მომეწონა ყოჩაღ
--------------------
თ.ჭიღლაძე

 


№2  offline აქტიური მკითხველი La Llorona

ნერვებს მიშლი. თავების ზომაზე არასდროს ვწუწუნებ და გპატიობ, მაგრამ არაფელი აღარ დამანახოოო. ნერვებზე მოქმედებას. ქვია არა ჰქვია. ბოლოში ცოტა წაუბანალურა. ოთხი, ანგელოზივით გოგო და ყველას ყურადღება ამათკენ. მესმის ასე იქნებოდა მაგრამ მებანალურა ცოტა. მეტი შენიშვნები არ მაქვს, არ იგვიანებ. მოკლედ კაი გოგო ხარ და ველოდები ახლა თავს.
პ.ს. არაფელი აღარ დამანახო :დდ
--------------------
M.D

 


№3  offline წევრი M-morieli

La Llorona
ნერვებს მიშლი. თავების ზომაზე არასდროს ვწუწუნებ და გპატიობ, მაგრამ არაფელი აღარ დამანახოოო. ნერვებზე მოქმედებას. ქვია არა ჰქვია. ბოლოში ცოტა წაუბანალურა. ოთხი, ანგელოზივით გოგო და ყველას ყურადღება ამათკენ. მესმის ასე იქნებოდა მაგრამ მებანალურა ცოტა. მეტი შენიშვნები არ მაქვს, არ იგვიანებ. მოკლედ კაი გოგო ხარ და ველოდები ახლა თავს.
პ.ს. არაფელი აღარ დამანახო :დდ

არადა ეგ რომ არ გამომპარვოდა მაგიტო გადავავლე თვალი და ბოლოში მაინც გამომრჩენი :( ვცდილობ აღარ გამომრჩეს ერთგან კი ჩავასწრე და აქ მაინც გამომრჩენია. მომავალში აუცილებლად გამოვასწორებ :(

 


№4 სტუმარი Guest GvanCaa

Erti rigiti klishea. Meti ikitxet gaizardet da shemdge tseret

 


№5 სტუმარი Wilson

Verafeli ara veraferi

 


№6  offline წევრი M-morieli

Wilson
Verafeli ara veraferi

ვიცი სიჩქარეში შემეშალა :)

 


№7 სტუმარი mariami iii

ვაიმეე რა მაგარიაა და რა ცუდ დროს გაწყვიტეეეე ველოდებიიი შემდეგ თავსს ცოტააა დიდიი თავებიი დადეე რაა არ მყოფნისს ძააან მაგარიააააააა <3

 


№8  offline წევრი M-morieli

mariami iii
ვაიმეე რა მაგარიაა და რა ცუდ დროს გაწყვიტეეეე ველოდებიიი შემდეგ თავსს ცოტააა დიდიი თავებიი დადეე რაა არ მყოფნისს ძააან მაგარიააააააა <3

მადლობა ძაან დიდი,გამახარა შენმა კომენტარმა ძალიან დიდი სტიმულია დ ამადლობა ამისთვის რაც შეეხება ისტორიას ხვალ აუცილებლად დავდებ და ვეცხები დიდი იყოს. კიდევ ერთხელ მადლობა :* <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent