შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რატომ გადავეყარეთ ასეთ იდიოტებს 7


22-06-2017, 21:25
ავტორი M-morieli
ნანახია 2 403

ალექსსთან მივედი და გადავეხვიე გოგონებიმაც მომბაძეს. თვალი გარემოს მოვავლე და დავინახე იკა, ლაშა თვით ლუციფერიც იქ იყო. ლაშა თვალს ვერ აცილებდა ლიზის როგორც ჩანს გეგმა წარმატებით ხორციელდება,მოიცადეთ ეს მზერა მეცნობაა იკაც ჩუმად გადახედავს ხოლმე ვიკას ოჰო ესმა კუპიდონი ხარ რაა.
კარგი ახლა ამას ჯობს შურისძიებაზე ვიფიქროთ, ამის გახსენებაზე ალექსისკენ გავემართე და გვერდით გავიყვანე.
- ესმა რა ხდება?-იკითხა ჩემი საქციელისგან გაკვირვებულმა.
-უნდა დამეხმარო- ამოვიკნავლე მე.
-რამე პრობლემა გაქვსს?- უცებ დასერიოზულდა ალექსიც.
-კი ალე მოსიარულე,აყლაყუდა, ჯმუხი პრობლემა მაქვს.-შევაცოდე თავი.
- აჰ ლექსო გინდოდა გეთქვა- გაიცინა მდგომარეობაში გარკვეულმა.
- ხო ეგ ლუციფერია ჩემი პრობლემა ზუსტად და ამის მოგვარებაში შენ უნდა დამეხმარო.- განვუცხადე მტკიცედ.
- ესმა ნუ გამრევთ თქვენს საქმეში,ხომ ხედავ, ლექსოს რომ დავეხმარე მთელი კვირა ბოდიშს გიხდიდი.- ამოიგმინა ალექსმა.
-მაგისთვის მაინც გადაგიხდი სამაგიეროს-ჩავიდუდღუნე მე.-მოკლედ სურვილი რომ მაქვს ერთი შენთან ხომ გახსოვს? შესრულების დრო დადგა.
-ოხ ღმერთო რა ერთნაირად აზროვნებთ- ხელები აღმართა ჰაერში ალემ.
- ნუ მაგარებ იმ პრიმატს და მომისმინე- შევუბღვირე შეურაცყოფილმა.- მოკლედ უნდა ეცადო ჩვენი სასტავი დღეს შენთან დარჩეს,ნუ ამას დიდი მონდომება არც ჭირდება და მთავარი. საღამომდე ათი ტარაკანა მესაჭიროება.- გავუხახუნე ხელები ერთმანეთს. ოხ ესმა რა ბოროტი ხარ ზოგჯერ.
- რაა, რა ტარაკანა გოგო ლექსო ვერ იტანს მსგავს რამეებს.
-ოჰ კაი კაცოოო- ვუთხარი კილოთი- ტარაკნები არ ევასება და გველს კი უძლებს- ავიბზუე ცხვირი.
- რა გველს გოგო რას სულელობ.
- აბა სარკეში რომ იყურება დილაობით ვის ხედავს შენი აზრით იქ- შევუბღვირე მე.
-ღმერთო შენ მიშველე- ამოიგმინა ალემ.
- მიდი მიდი მოაგვარე შენ ეგ საქმე ასე თორმეტისთვის .- ვუთხარი და გოგონებისკენ გავემართე.
ამასობაში გოგონები მიმოფანტულიყვნენ.
ბაბისთან მივედი, რომელსაც სასმელი ეკავა და თვალებს აქეთ-იქით აცეცებდა.
- რას შვები დაო ერთობიი?
- უჰ კი ხომ ხედავ ფეხზე ვეღარ ვდგევარ გართობით ისე დავიღალე-ჩაიცინა ბაბიმ.
- ხო მე კიდე გართობით კიარა ფეხსაცმელების გამო ვეღარ ვდგავარ ფეხზე- ახლაღა დავხედე ფეხსაცმელებს, აი თურმე რა მაწუხებდა ამდენი ხანი.
- ქალი ხარ თუ ქაჯი ვერ გავიგე მაღლები შენ არ გიყვარს, მაკიაჟს შენ არ იკეთე, კაბას შენ არ იცვამ მოკლე ან ძალიან ჩახსნილი თუ არ იქნა - ამოიგმინა ბაბიმ.
- მე ჩემს კეტებსა და შორტებშიც მშვენივრად ვგრძნობ თავს- შევუღრინე ბაბის. ბარის მაგიდასთან ჩამოვჯექი და ფეხსაცმელები გავიხადე.
-სულ გახდაზე როგორ ფიქრობ-მომესმა ბოხი ბარიტონი. იცინე სანამ დრო გაქვს გადავიხარხარე გულში და ლუციუსს მოვუბრუნდი
-ხო ახლა ვაპირებდი ვინმესთვის თავში გამექანებინა და აი გამოჩნდი კიდეც.- გავიცინე მე.
- ვოუუ კრასოტკა რა ლამაზი ხარრ-გავიგონე ლაშას ხმაც და ლუციფერის უკნიდან ამოუდგა.
- მადლობა ლაშა- გავუცინე და აგადავკოცნე.
- ოჰო ესმა ძალიან ლამაზი ხარ, თურმე კაბის ჩაცმაც გცოდნია სულ კეტებით და შარვლით რომ მოძრაობ.- გვერდში ამომიდგა იკა.
- ხო და ხანაც სულ შიშველი-დამცინავად თქვა ლუციფერმა.
- დავიჯერო იმხელა შთაბეჭდილება მოვახდინე შენზე, რომ ვეღარ ივიწყებ მაგ შემთხვევას? - გადავხედე და იკას მივესალმე.
-აბა რა ჩემმა ტვინმა დიდი დარტყმა მიიღო, თვით ალქაჯი ვნახე პრველად და ისიც შიშველი.
-- შენ თუ ქალი შიშველი არ გინახავს მე ნუ დამაბრალებ. და ნურც ტვინის ტრამვას მომაწერ მე, რაც არ გაქვს იმის ტრამვას ვერ მიიღებ არ იცოდიი? - შევიცხადე უცებ.
-შენთავზე გაქვს გამოცდილი აშკარად-ჩაიცინა ლუციფერმა. ამას შევარჩენდი ახლა ვიკა და ლიზი რომ არ მოსულიყვნენნ?.
- გოგო სად დადიხართ თქვენნნ? - შეიცხადა ვიკამ.
-გამარჯობა არ იცი? თუ მარტო ისტერიკების მოწყობა გეხერხება? - წაკბინა იკამ.
-საიდან ისმის ეს კოღოს ბზუილიი? არადა ამ პერიოდში ასე არ უნდა იყვნენ მომრავლებულები-თავის თავს ელაპარაკებოდა ვიკა, რასაც ჩვენი ხითხითი მოყვა იკა კი გაცოფებული სახით უყურებდა.
- ისა და ბავშვი სახლში მარტო დატოვე ცოლო? - ჩაეკითხა უცებ იკა.
- რომ გაინტერესებდეს თვითონ ნახავდი- მიაძახა ვიკამ. ვინმეს რომ ენახა და არ ცოდნოდა რა ხდებოდა კარგი ცოლქმარი ეგონებოდათ ეს წყვილი. და აი ასეთიც ვიკას უკან ალე დაადგა და ამათ საუბარს გაკვირვებული უსმენდა.
- რა ჯანდაბაზე ლაპარაკობთ რა ბავშვი რა ცოლი ხო კარგად ხართ?- გაცოფებული გადახედა მოჩხუბარ წყვილს.
- არაფერიც არ ხდება იდიოტია ვიღაც, და საერთოდ ქვეწარმავლებს როდის მერე უშვებ წვეულებებზე?- კითხვა შეუბრუნა ვიკამ.
- ვიკაა- ხმა გაუმკაცრდა ალეს-იკა ჩემი მეგობარია.გახსოვს რომ გეუბნებოდი ჩემთან ერთად სამი ქართველი სწავლობსთქო? იკა ლექსო და ლაშა იყვნენ ის სამნი.-აუხსნა სიტუაცია ალემ. ამ საუბარში სულარ მიმიქცევია ყურადღება ლიზისთვის რომელსაც ლაშა თვალს არ აცილებდა. გარემო მოვათვალიერე და ერთ მაგიდასთან მჯდომი ძალიან სიმპატიური ბიჭი დავინახე რომელიც ასევე ლიკას უყურებდა. მოკლედ ეს გოგო დღეს ყურადღების ეპიცენტრშია. ამ ფიქრში ვიყავი როცა ის სიმპო ლიზისკენ დაიძრა.
-ლიზი ვაიმე ვერ წარმოიდგენ რა სიმპო ბიჭი მოემართება შენსკენ, დარწმუნებული ვარ საცეკვაოდ გაგიწვევს და არ გავიგო უარი უთხრა.- ვუჯიკე ლიზის და ჩუმად ჩამოვარაკრაკე.
- კარგი რა ესმა გოგონების მეტი რა არის აქ, ჩემთან რა...
- გამარჯობა ღვთაება მე დავით ცნობილაძე ვარ ალექსის ბიზნეს პარტნიორი შეიძლება გეცეკვოთ? -სიტყვა არ ქონდა დამთავრებული ლიზის როცა ის სიმპო მოვიდა.
- სწორედ ახლა ამბობდა ლიზი, რომ ცეკვა უნდოდა- უცებ ჩავერიე მათ საუბარში და ლიზის ხელით ვუბიძგე გაჰყოლოდა.
მალევე გაისმა ვალსის მელოდია და ლიზიც მოცეკვავეთა ჯგუფს შეუერთდა სიმპათიურ მეწყვილესთან ერთად. ამ დროსი განმავლობაში ლაშას მიმიკებს ვაკვირდებოდი და ნათლად შეიძლებოდა მის სახეზე გაბრაზების ამოკითხვა. ხელები შეკრა და დაკუნთულ კლავებზე ვენები დაეტყო. შუა ცეკვის დროს ლაშამ ვეღარ მოითმინა და ლიზისკენ გაემართა დავინახე როგორ დაიძაბა ლიზი როცა მათკენ მიმავალი ლაშა დაინახა.
-შეიძლება მეწყვილე მოგტაცოთ?-იკითხა ძლივს შენარჩუნებული სიმშვიდით და ლიზის წელზე ხელი შეუცურა.
-რათქმაუნდა- დაიბნა დავითი და წყვილს გაეცალა.
ლაშამ ლიზა ახლოს მიიზიდა წელზე ხელები ძლიერად მოჰხვია და აიძულა ცეკვაში აჰყოლოდა.
- ალე გახსოვს როგორ დაგვცინოდი მე , ვიკას და ბაბის სამეჯლისო ცეკვებზე რომ დავდიოდით?- ყურადღება ახლა ჩემს ირგვლის შეკრებილ სასტავზე გადავიტანე.
- გინდოდა გეთქვა შენ დადიოდი მე და ვიკას კი დავათრევდი აბა მარტო ხომ არ ივლიდი- გაიმეორა ჩემი სიტყვები ბაბიმ.
-კი მახსივს მერე?- ყურადღება არ მიაქცია ბაბის.
- მერე ის თუ გახსოვს, რომ გეუბნებოდი შენი ჩამოსვლისას უნდა შევუბეროთქო?-გადავხედე ალეს.
-რა დამავიწყებდა ყოველ დარეკვაზე იმეორებდი- სახე დაბრიცა ალემ.
-მორჩა გაგებუტე არ ვიცეკვებ შენთან-მოჩვენებით გავბრაზდ მე- იკაიე ბიჭოუუ გევიგე შენე გცოდნია აქანე მანჭვა გრეხვები და ხოარ დავბზუალდეთ ერთიი? - გადავხედე ახლა იკას და ვეცადე კილოთი მეთქვა, მაგრამ მგონი ზედმეტი მომივიდა,რასაც ყველას ერთდროული ხარხარი მოჰყვა და უკვე სულს ვეღარ ითქვამდნენ.
-აუ ჩემი ბებიაჩემი გამახსენდა უცებ- თქვა იკამ და არარსებული ცრემლი მოიწმინდა.
-ოოო გამოხვალ თუ რას იზამ?- დავიწყე ცქმუტვა.
- კარგი ხოო წამოდი- მითხრა და ჩემსკენ გამოემართამ.
- აქ დაასტიპეთ ვის საპატივცემულოდაა ეს წვეულება შემახსენეთ? ამ უკანონო მიშენებას რატო ეცეკვები მე აქ არ ვარრ? - გაოცდა უცებ ალე და ხელი იკასკენ გაიშვირა.
-შენ ენას კბილს როცა დააჭერ მაშინ გეცეკვები ახლა შენ დას ეცეკვე-ვუთხარი და მიცეკვავეებისკენ გავემართე. მალევე წამივიდნენ ალე და ვიკაც და ცეკვა დავიწყეთ. ნუ უფროსწორად დაიწყეს მე იკას ჩამოვადე მხარზე თავი და მელი მიძრაობით ვაყოლებდით ტანს მელოდიას.
-აბა ჩემო იკაა მოუყევი პაპას.-ვუთხარი იკას თავაუღებლად.
- რა უნდა მოგიყვე ესმა? -გაიკვირვა უცებ.
-ოო რას ისულელებ თავს თუძმახარ. არ იცი რომ ვერაფერს გამომაპარებ?ამოღერღა ახლა რა გეგმები გაქვს ვიკასთან დაკავშირებით.- იკამ ჯერ გაოცებული ჩამომხედა მერე როცა მიხვდა ვერაფელს გამომაპარებდა ამოიოხრა.
- უნდა მოვარჯულო.- მიპასუხა მოკლედ. კაი კაცო ასე დაკონკრეტებაც არ მითხოვია.
- გაგიჭირდება ხოიცი ჩემი სკოლააქვს დამთავრებული სულ ათებზე- გამეცინა მე.
-ვიცი და ხანდახან შენი მოკვლა მინდება მაგის გამო- ჩაისისინა უცებ.
- აუ იცი გადამინდა შენთან ცეკვა. ალესაც ეწყინება, რომ არ ვეცეკვო- შევაპარე უცებ და იქვე მოცეკვავე წყვილს მივუბრუნდი.
-ვიკაიე ქალოო დამითმე შენი ბედოვლათი ძამია რაიქნებაა- ვუთხარი სიცილით და პასუხს არც დავლოდებივარ ისე დავავლე ხელი ალეს და ცეკვა დავიწყე. იკამაც არ დააყოვნა და ვიკას დაწვდა საცეკვაოდ.
- მეჩვენება თუ ამათთან რაღაც ხდებაა? -იკითხა ალემ. ჩემი ჭკვიანი რაა.
- შენს ჯანმრთელობაში ეჭვი გეპარება?- ავხედე მე.მანაც დაბნეულმა თავი გამიქნია არაო.-ხოდა მაშინ არ გეჩვენება- გავუცინე მე.
- არადა კარგი ბიჭია იკა-დანანებით თქვა ალემ.
- ხო მეც მეცოდება მაგის ნერვები.- ამოვიოხრე მეც. ამასობაში ბაბის და ლუციფერსაც დაუწყიათ ცეკვა.ცოტახანში კი ჩვენსკენ გამოემართნენ.
- პარტნიორს ხომ არ დამითმობდიი? - იკითხა ლუციფერმა.
- რატომაც არააა - გაიცინა ალემ. მე მიკეთებ ამაას? გველი გამიზრდია უბეში.კი ვიუარე, მაგრამ ვინ მომისმინა. დიდი სამბით გადაულოცა ალემ ჩემი თავი, თვითონ კი ბაბი მოიქცია ტორებში,აი თურმე რა მაფიაა აქ, ეე ლუციუს კუბიდონის თანამდებოდას მახევ მგონი და ახლა სიფათსაც აგახევ. ფიქრებში გართულს ვიღაცის ტორი ვიგრძენი წელზე, ნუ ვიღაცის რა ამ ნიარდენტანელის იყო.
-სულაც არ მსიამოვნებს შენი ტორები ჩემს სხეულზე-შევუღრინე უცებ.
- ეგ ახალიაა? ბოლოს ასე ახლოს როცა ვიყავით მთხოვდი არ გავწეულიყავი-ოხ ისევ ეს ირონია.
-მაშინ შიშველი ვიყავი- შევუბღვირე მე.
-არც ახლა ხარ მთლად კარგ ფორმაში- მითხრა დ ალმაცერად ააყლა თვალი ჩემს ჩახსნილს და უზურგი კაბას.
- შენ არავინ გეკითხება. - შევუბღვირე და მელოდიაც დასრულდა. უკვე გაცლას ვაპირებდი,როცა ახალმა მელოდიამ მიიქცია ჩემი ყურადღება.არარსებობს ტანგოოო. ვგიჟდები ამ სიმღერაზე. თვალებით ალეს დავუწყე ძებნა აბა ამ ტირანს ამის ცეკვა სად ეცოდინება. თუმცა ალე უკვე დაკავებული იყო. სხვებსაც გადავხედე და სიცილი ძლივს შევიკავე. ალეს, ლაშას და იკას გოგონები ცალი ხელით დაეჭირათ. გოგონები კი სახეზევე ეტყობოდათ ამ ფაქტით ნამდბილად არ იყვნენ გახარებულები. მეც გადადგმული ნაბიჯი უკან დავაბრუნე და ახლა მივხვდი რომ მეც და ეს ტირანიც იგივე სიტუაციაში ვიყავით. საცეკავო ტერიტორია ხალხისგან გათავისუფლდა და წრედ შეკრებილიყვნენ ჩვენს ირგვლივ, მელოდია კი არავის ელოდებოდა და ისევ მიიკვლევდა გზას. როგორც ჩანს ყველა მიხვდა რომ ახლა ვეღარ გაჩერდებოდნე და მელოდიას ტანი ავაყოლეთ. ყველა ერთი ემოციით და ჟინით ვაკეთებდით ერთნაირ ილეთებს და ისეთ სინქრონს ვქმნიდით დადგმული გოგონებოდათ. მთელი ემოციებით ვცეკვავდით,მელოდიაც უსასრულოდ იწელებოდა. როგორც ჩანს ამ ერთხელ შევცდი ტირანი უბადლო მოცეკვავეა,თუმცა ჩემამდე მაინც ვერ მოდის. მელოდია დასრულდა და ოთხი წყვილი ერთ პოზაში, ვასრულებთ ცეკვას. ოვაციებისა და ტაშის ხმა არ წყდება ჩვენ კი გათანგულები ბარის მაგოდისკენ მივიწევთ.
ამ მაღლებზე რა ჯანდაბამ გაცეკვა ესმა. რომ გეუბნებიან გიჟი ხარო გწყინს და აბა ეს რაარის.
- არააა აქედან ვერ ამფხიკავთ ვერცერთი- დავიღმუვლე ბარის მაგიდასთან მისულმა და სავარძელში ჩავესვენე.
- ვერც მე- ერთხმად თქვეს გოგონებმა და გვერდით მომისხდნენ. მთელი წვეულების განმავლობაში ბარიდან ვადევნებდით თვალს, როგორ დადიოდნენ ბიჭები და უღიმღამოდ როგორ ესალმებოდნენ სტუმრებს დ აბიზნესპარტნიორებს. რვა საათზე დაწყებული წვეულება თორმეტზე უკვე დასასრულს მიუახლოვდა და ბიჭებიც ჩვენ შემოგვიერთდნენ.
- აბა რას ვშვებითთ?- იკითხა ალემ.
- რაღა უნდა ვქნად სად გვაქვს მაგის თავი- გამეცინა მე.
- კარგი ხო მაშინ მეორე სართულზე ოთახები მზადაა და დავიძინოთ აღარც მე არ მაქვს არაფრის თავი- ამოიგმინა ალემ და მე გადმომხედა, თან თვალით მანიშნა გამოიდო.
-კარგი ხო მეეჭვება ვინმეს წასვლის თავი ჰქონდეს ამიტო ავიბარგეთ ახლა და წავედით მორფეოსს ვესტუმროთ. რამდენი ხანია ნორმალურად არ მინახავს - ვთქვი მე და ოთახისკენ წავედი. ოთახების ნაკლებობას არ განვიცდიდით ამიტომ ყველა ცალცალკე ოთქხში მოვთქვსდით. ალეს წყალობოთ ტირანი ჩემი ითახის პრიდაპირ დაბინავდა. ყველა თავის ოთახში რომ შეიკეტა ალე ჩემს ოთხში ოთქხში შემოვიდა.
- აჰა შენი ტარაკნები- დაბღვერილმა მითხრა და მოზრდილი ყუთი მომაწოხა.
-მადლობ და რა მაინტერესებს ეს ლიციფერი დილით ადრე იღვიძებს?
- თუ დააცდი ნორმალურდ ძილს მთელი დღე არ ადგება.
-ეჰ ცოდი სამწუხაროა რომ გადამიმტერა თორემ ხომ იძინებდა ახლა მშვიდათ-ამოვიოხრე დანანებით- კარგი ახლა ხო წადი დაიძინე.
-ესმა იქნებ მაინც გადაიფიქროო- შემევედრა ალე.
- მაგაზე მაშინ ეფიქრა მთელი დღე რომ მამუშავა.- შევუბღვირე და ყითი საწოლის გვერდით დავდე მე კი საწოლზე დავემხვე. ალემ ხელი ჩაიქნია და გავიდა. მეც დასაძინებლად მოვემზადე საათი შვიდზე დავაყენე და დავიძინე.
ბუძელნიკის გამაყრუებელმა ხმამ გამაღვიძა. რა უბედურებაა ხუთი წუთიც არ მძინებია მგონი, არააა მოიცა შვიდია უკვე. კაი ხო ავიტან ადრე გაღვიძებას. ნამდვილად ღირს ამად. მოვემზადე ჩავიცვი წინა დღეს სახლიდან წამოღებული შარვალი და ტოპი. ყუთს ხელი დავავლე და ოთახიდან გავედი. პირდაპირ შევიჭერი ლუციფერის ოთახში,ოჰ რა ტკბილად გძინავსს მოიცა ცოტახანს. გადავიხარხარე გულში მის საწოლთან მივედი,და საწოლის ბოლოში ყუთი ამოვატრიალე. მალევე გადმოცვივდნენ ტარაკნები და საწოლზე დაიწყეს სირბილი. ოუ ლუციფერ მგონია აწი მუმია უნდა დაგიძახო. ხელი ავიფარე ხმამაღლა რომ არ გამცინებოდა და გარეთ გამოვედი. ჩემს ოთახში ჩუმად შევიპარე და ძილი გავაგრძელე თუმცა ისევ არ დამცალდა. ამჯერად ლიციფერის, უკაცრავად შემეშალა, მუმის სასიამოვნო ღრიალი შემომესმა და სიცილი ძლის შევილავე.
- შენი ნახელავია არაა, მართლა ალქაჯი ხარ სად ჯანდაბაში ნახე ეს ტარაკნები გაგიჟდიიი - შემომივარდა ნახევრად შიშველი და გამწარებული მუმია.


ბოდიში შეცდომებისთვის წინასწარ. მადლობა რომ კითხულობთ <3<3<3



№1  offline აქტიური მკითხველი თაკოთაკო

ვაუ ძალიან კარგი იყო
--------------------
თ.ჭიღლაძე

 


№2  offline წევრი M-morieli

თაკოთაკო
ვაუ ძალიან კარგი იყო

მადლობა დიდი <3

 


№3  offline აქტიური მკითხველი La Llorona

ჩემო საყვარელო, რამდენი ვიცინე, მიუხედავად იმისა, რომ ვიცოდი რაც გქონდა ჩაფიქრებული:დდ კარგი გოგო ხარ, საოცარი პოტენციალი გაქვს, ველოდები ახალ თავს და ცოტა მოზრდილს ❤❤❤მიყვარხარ ❤❤
--------------------
M.D

 


№4  offline წევრი M-morieli

La Llorona
ჩემო საყვარელო, რამდენი ვიცინე, მიუხედავად იმისა, რომ ვიცოდი რაც გქონდა ჩაფიქრებული:დდ კარგი გოგო ხარ, საოცარი პოტენციალი გაქვს, ველოდები ახალ თავს და ცოტა მოზრდილს ❤❤❤მიყვარხარ ❤❤

შენ არ იცი როგორ მიხარია შენი კომენტარები(განსაკუთრებიტ მაშინ შეცდომებზე თუ არ არის არაფერი ნახსენები:დ)კარგი ხო ვიხუმრე ეს<3 მადლობა ძაან დიიიდი პოტენციალის რა მოგახსენო და ჩემს გულის ჭიას კი ვიხარებ:დ. შემდეგი თავი დიდი და იმედი მაქვს უკეთესი იქნება.
პს.მეც ძაან ძაან მიყვარხარრ<3<3<3

 


№5 სტუმარი ქეთი.იი

ვაიმე,რა სასაცილო იყო

 


№6  offline წევრი M-morieli

ქეთი.იი
ვაიმე,რა სასაცილო იყო

ზუსტად მაგას ვცდილობ. მადლობა<3

 


№7 სტუმარი Guest bubu

dzalian kargi iyo

 


№8  offline წევრი M-morieli

Guest bubu
dzalian kargi iyo

მადლობააა<3

 


№9 სტუმარი natia

მალე დადე ახალი თავი რააა

 


№10 სტუმარი მკითხველი

ძალიან მომწონს ეს მოთხრობა.....მალე დადე რა ველოდები მოუთმენლად❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent