შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უჟმური და დარტყმული ( თავი მეთორმეტე )


5-07-2017, 01:30
ავტორი Nini Kvitsaridze
ნანახია 3 366

დილას კი როგორც ყოველთვის ალექსანდრეს კოცნა მაღვიძებს . ძალიან ფრთხილად და ნაზად მეხება . მის თითოეულ შეხებაზე კი ის ყრუ ტკივილი თითქოს და მიქრება , მაგრამ მალევე იჩენს თავს . ... თვალებს რომ ვახელ ალექსანდრეს გაბრწყინებულ სახეს ვხედავ და ვხვდები რომ ეს ტკივილი ამად ღირს . საერთოდ არც ვნანობ , მიუხედავათ იმისა რომ ძალიან პატარა ვარ ამისთვის . ... კისერში ვნებიანად ვკოცნი და შიშველი სხეულით უფრო ვეკვრი მის შიშველ სხეულს .
- ხომ კარგად ხარ ? - ცდილობს ჩვეულებრივარ მითხრას , მაგრამ შიშის ნოტები მაინც მოჩანს .
- კი , კი . გადავივლებ და ყველაფერი კარგად იქნება - ვუთხარი ძალდატანებული ღიმილით . ძალიან მტკივა , ძალიან და არც ის მინდა ალექსანდრემ ამის გამო ინერვიულოს .
- ერთად ვიბანაოთ ჰო ?
- არა , რა . ჩემით გთხოვ - მუდარით სავსე ტონით ვეუბნები .
- ახლა არ მითხრა რომ ისევ გრცხვენია ჩემი თორე არ ვიცი რას ვიზამ - მკაცრი ტონით მითხრა . - შენი სხეულის თითოეული კუნჭული შესწავლილი მაქ და მთლიანად ჩემი ხარ .
- არა , არა . უბრალოდ ჩემით გადავივლებ რა . - ვუთხარი , მოწყვეტით ვაკოცე და იქვე დაგდებული მაისური გადავიცვი . ფეხები საწოლიდან გადმოვალაგე და ავდექი თუ არა თავბრუ დამეხვა . ის , ის იყო უნდა წავქცეულიყავი , რომ ძლიერმა ხელმა შემაჩერა . ხელში ამიყვანა და ლოგინზე დამაწვინა . ... ერთადერთი ვინც იმ მომენტში მაინტერესებდა ალექსანდრე იყო . მისი გაფითრებული სახის ყურება კი კატასტროფა იყო .
- როგორ ხარ ? რა გჭირს ? რამე გინდა ? თავი გტკივა ? ცუდად ხარ ? ... - კითხვების კორიანტელი მომაყარა და თავზე ფერება დამიწყო .
- კარგად ვარ, უბრალოდ შხაპის მიღება მინდა . - ჩავიბურტყუნე და ის , ის იყო უნდა ამდგარიყავი რომ ვიგრძენი ალექსანდრეს ტორები წელზე . ხელში ამიყვანა და სააბაზანოსკენ წამიყვანა.
- ხმა არ გავიგო შენი - მკაცრად მითხრა და დუშის ქვეშ დამაყენა . მაისური გადამაძრო და თვითონაც განთავისუფლდა ზედმეტი ნაჭრისაგან . თვითონაც დუშის ქვეშს დადგა და ჩემ გაქაფვას შეუდგა . მინდოდა რამე გამეკეთებია , მაგრამ ხელის განძრევაც კი არ შემეძლო . ...
პირსახოცში გამახვია და ისევ საწოლზე გადამაწვინა . სპორტულები ჩაიცვა და ჩემთვისაც ზუსტად იგივე ნაირი სპორტულები გადმოიღო . კარგად გამამშრალა და სპორტულები ჩამაცვა . ... მე კიდევ გაშტერებული ვუყურებ ამ ყველაფერს და უფრო ვრწმუნდები ჩემი გადაწყვეტილების სისწორეში .
- კარგად ხარ ? რამე ხომ არ გინდა ? - შეშფოთებული სახით მეკითხება და კისერში მიტოვებს სველ კოცნას .
- ნუ მინდა - ჩაფიქრებული ვეუბნები . - კარგ საჭმელს შევჭამდი დიდი სიამოვნებით .
- ოღონდ თქვენ ისურვეთ მადამ და ჰო იცი გაუჩენელს გაგიჩენ ?! - სიცილით მეუბნება და შუბლზე მკოცნის .
- მართალია უჟმური და ხე ხარ , მაგრამ სულით კეთილი ხარ . - სიცილით გამომაქვს დასკვნა და ლოგინიდან ვდგები .
- მართლა კარგად ხარ ? ხომ არ ჯობია ისევ დაწვე ? - ეჭვნარევი ხმით მეუბნება . - მე საჭმელს მოვამზადებ და აქ მოგიტან . - თქვა მკაცრად და ის , ის იყო ოთახიდან გასვლას აპირებდა მე რომ წამოვხტი ლოგინი-დან და უკან ავედევნე. ალექსანდრესგან თვალების ბრიალი კი მივიღე , მაგრამ მხრების ჩეჩვით ვუპასუხე .
- მართლა კარგად ვარ და გავიდეთ რა , ძალიან მშია . თან უკვე ორი საათია და თბილისში უნდა დავბრუნდეთ .
- ხო ეგ მართალია , მაგრამ თუ ცუდად ხარ ერთი დღით კიდევ დავრჩეთ - თბილად მითხრა და შუბლზე მაკოცა .
- არა , არა მართლა არაა საჭირო , ვჭამოთ და წავიდეთ . - მეც თბილად ვუთხარი და ფეხის წვერებზე ავიწიე , რადგან კისერში მეკოცნა . ვიგრძენი როგორ დაეხორკლა კანი ჩემს შეხებაზე და ჩუმათ ჩამეცინა .
- წამო , წამო გაჭამო რაღაცა თორე კიდე არ შეწუხდე . - თბილად მითხრა და ხელი-ხელ ჩაკიდებულმა საზარეულოში შევედით . - აბა რას ინებებს ჩემი დარტყმული ?
- მმმმ . ბლინებს - ბლინების წარმოდგენაზე ტუჩები გავილოკე რასაც ალექსანდრეს ყელზე დაჭიმული ძარღვები მოყვა .
- ეგრე აღარასდროს გააკეთო , თორე ჩემს თავზე პასუხს არ ვაგებ - ხმაწართმეულმა მითხრა და ტუჩებზე დამეძგერა . ... ძლივს მოვწყდით ერთმანეთს და ალექსანდრემ ბლინების ცხობა დაიწყო . ...
ვგიჟდები უკვე ამ ბიჭზე . ნუ უკვე რა ისედაც ვგიჟდებოდი , მაგრამ ამის მერე უფრო . ... ვუყურებ და კიდევ ერთხელ ვრწმუნდები რომ მის გარეშე ჩემი სიცოცხლე მართლა ვერ წარმომიდგენია ... ვერც კი წარმოვიდგენდი ოდესმე თუ ასე ვინმე შემიყვარდებოდა , მაგრამ ფაქტი ფაქტია ! ...
ბლინები გამოაცხო და მაგიდაც გააწყო . ერთმანეთის პირისპირ დავჯექით და ჭამას შევუდექით .
- რატომ არის ეს ბლინები ჩემ ბლინებზე ბევრად უკეთესი ? - პირველი ლუკმის შემდეგ დაეჭვებულმა შევეკითხე.
- იმიტო რომ ეს ბლინები მე გავაკეთე შენს ბლინების განსხვავებით - მითხრა სიცილით და გამეკრიჭა .
- არა რა თავმდაბალი პიროვნება ხარ . ზოგი მადლობას იტყოდა კომპლიმენტისთვის და გაჩერდებოდა - გამოტენილი პირით ძლივს ჩავიდუდღუნე .
- ზოგი რომ არ ვარ მე ამდენი ხანი ვერ მიხვდი ? - წარბ აწეულმა დამიბღვირა და გაბუსულმა ჭამა განაგრძო .
- ზოგი რომ იყო მე შემიყვარდებოდი ? ან ზოგის შეყვარება რომ მდომოდა ახლა როგორც ჩემ ტოლებს მათ ნაირად შვილიშვილის დაბადებას სიხარულით დაველოდებოდი . - ვუთხარი სიცილით , რაზედაც თვითონაც ვერ შეიკავა სიცილი . …
მალევე მოვრჩით ჭამას და საზარეულო მივალაგეთ თუ არა ტანსაცმლის ჩალაგებას შევუდექით . ნუ ალექსანდრეს ტანსაცმლის , თორე მე არც არაფერი მქონდა და რას ჩავალაგებდი . ....
ნახევარ საათში კი უკვე მანქანაში გვერდი-გვერდ ვიჯექით .
- ხვალ სკოლაში მივდივართ და არ გეშინია ? არა ხალხის აზრი რომ არ მაინტერესებს ძალიან კარგად იცი , მაგრამ შენ დირექტორი ხარ მე მოსწავლე . რამე ისე რომ არ გამოვიდეს ? - დაბალი ხმით დავიწყე ბურტყუნი და ალექსანდრეს შევხედე . არა გუშინ კი ვილაპარაკეთ ამ თემაზე და ალექსანდრესგან პასუხიც მივიღე მაგრამ მაინც ვერ ვისვენებდი . - ვინმე გამოხტება და ჩემს ნიშნებს შენ დაგაბრალებს , რაც ნამდვილად არ იქნება სწორი .
- ნუ გეშინია , ყველამ კარგად იცის რომ კარგი მოსწავლე ხარ . სანამ მე გამოვჩნდებოდი ნამდვილად ათოსანი იყავი და ვერავინ დაგვაბრალებს რომ შენ ჩემ გამო გახდები ოქროს მედალის მფლობელი . - თბილი ხმით მითხრა და ჩემი ხელი თავის ტორში მოიქცია .
- რატო მოქმედებს შენი სიტყვები ჩემზე ასე კარგად ? არავის არ შეეძლო ჩემი ერთ წამში დამშვიდება და შენ რატო სარგებლობ პრიორიტეტებით ? - გაბუსულმა ჩავიბურტყუნე .
- იმიტომ რომ შენ ჩემი საცოლე ხარ და მე შენი საქმრო - მითხრა და ტუჩის კუთხე ჩატეხა .
- რაო ? შენ მე ცოლობა მთხოვე და მე არ მახსოვს ? მოიცა შენ რა გინდა თქვა რომ სკლეროზი მჭირს ? - შევიცხადე მე .
- რასაჭიროა ხელის თხოვნა როცა ისედაც იცი რომ სამუდამოდ ჩემი ხარ ? - შეიცხადა მან
- ნუ რავიცი , მაინც უნდა გეკითხა . - გავიბუსე მე
- კარგი , ნენსი გამომყვები ცოლად და იქნები ჩემთან ჭირში და ლხინში სანამ სიკვდილი არ დაგვაშორებს ? - მითხრა და თვალებში ჩამხედა .
- ეგრე რად მინდა . ჯერ ესეთი საჭესთან ზიხარ და გზას უყურე , სადმე არ გადავიჭეხოთ . მერე მეორე - ბეჭედი სადაა? მერე მესამე - არვიცი მიხვდი თუ არა , მაგრამ ახლა მიგახვედრებ რომ მე რომანტიული ადამიანი ვარ , ყველაფრის მიუხედავად და ეს ხელის თხოვნა საერთოდაც არ არის რომანტიული . - გაბუტულმა ვუთხარი და ხელები გადავიჯვარედინე .
- კაი , კაი იქნება რომანტიკა , უბრალოდ ახლა ყოვლად შეუძლებელია - სიცილით მითხრა . .... რაღაცის თქმას ვაპირებდი , მაგრამ მაღაზია დავინახე და ეგრევე დავიყვირე .
- ახლავე გააჩერე !
- კაი , რა რაზე მიბრაზდები ? - გაკვირვებულმა ჩაილაპარაკა .
- არ გიბრაზდები , უბრალოდ მაღაზიაა იქ და შოკოლადები ვიყიდოთ რა - დავიბუზღუნე მე .
- უფ , მე კიდე რა ვიფიქრე , გამისკდა გული . - ერთი ღრმად ამოისუნთქა და მანქანა მაღაზიასთან გააჩერა . ორივე გადმოვედით და შიგნით შევედით . საკმაოდ მოზრდილი მაღაზია აღმოჩნდა და რიგებში აქით იქით დავარბენინებდი ალექსანდრეს . რაღაც საგორიალებელზეც კი შევდეგი და ხელებ გაშლილი , თვალებ დახუჭული ალექსანდრეს ვებუზღუნებოდი უფრო ჩქარა ატარეთქო . ....
ბევრი ვიცინეთ და ნახევარ საათიანი ცუღლუტობის შემდეგ უარავ შოკოლადთან ერთად გავაგრძელეთ თბილისისკენ გზა .
- ჭამ , ჭამ და ერთი არ გაგხსენებია იქნებ ალექსანდრეს უნდა შოკოლადი , მივაწოდო მაინც ცოდოა . - ნახევარი საათის ცქერის შემდეგ მოწყენილმა მითხრა .
- რავიცი ღიმილით კი მიყურებ ნახევარი საათია და არამგონია შოკოლადის ჭამა გდომებოდა . - კისკისით ვუთხარი . - კაი ჰო ჯანდაბას , ერთ ალპელ გოლდ-ს როგორღაც შეველევი , მაგრამ მეტზე არც იფიქრო . - გამაფრთხილებლად დავუქნიე საჩვენებელი თითი და ერთი ფილა შოკოლადი მოვუტეხე და გავუწოდე .
- ისე გამოიტირე ეგ ერთი ფილაც , აღარ მინდა იყოს შენ ჭამე - გაბრაზებულმა მითხრა.
- კაი რა , ვითომ არ იცი რომ შოკოლადზე ვგიჟდები და რა გავაკეთო - ტუჩევი დავბრიცე მე.
- აჰა , ანუ შოკოლადზე გიჟდები და ჩემზე არა ჰო ? კარგი , ყველაფერი უკვე ნათელია . - გაბუსულმა ისე ჩაილაპარაკა ჩემთვის არც შემოუხედავს .
- მე ... მე მაგის .. თქმა ა...რ.. მი...ნ..დ..ო...და . ჰო იცი რომ ძალიან მიყვარხარ ? აჰა სულ შენ გქონდე ეს შოკოლადები , მე არ მინდა . - იმ წამს ნაღდად ვერ გამარჩევდით ბავშვისგან .... ვუთხარი და პარკი კალთაში გადავუდე , რასაც ალექსანდრეს სიცილი მოყვა .
- არა , რა ტყუილად კი არ ვიძახი პატარა ხარ-თქო , ჩემი ციცქნა . რათ მინდა მე შენი შოკოლადები , შენ ხარ ჩემმი შოკოლადი . - ვნებიანი ხმით მითხრა და შოკოლადები ისევ ჩემს კალთაში დააბრუნა . შემდეგ მოწყვეტით მაკოცა ბაგეებზე და გზას მიუბრუნდა .
- არა რა , როგორ გამაბითურე ? მე კიდე მეგონა მართლა ფიქრობს რომ შოკოლადი უფრო მიყვარს ვიდრე ის თქო და სად გავქცეულიყავი აღარ ვიცოდი - გაბუტულმა ჩავილაპარაკე . ... შოკოლადები უკანა სავარძელზე გადავდევი და თავი მინას მივადევი .
- დაიძინე პატარავ , ტკბილი ძილი - ძილბურანში ჩამესმა ალექსანდრეს ხმა და გავითიშე . ....

........................

ძილბურანიდან ალექსანდრეს კოცნას გამოვყავარ . აშკარად არ ვარ მანქანაში და რბილ მატერიაზე მძინავს . ანუ რა გამოდის ლოგინში მძინავს ? ჰო აშკარად ეგრეა . ლოგინში თუ მძინავს ანუ თბილისში ვარ . ... თვალებს ვახელ და ფანჯარაში ნათლად ვხედავ დიდი ხნის ამოსულ მზეს .
- გაიღვიძე ძილის გუდა? - თბილი ხმით მეუბნება და კისერზე სველ კოცნას მიტოვებს .
- მოიცა რომელი საათია ? - გავირვებული ვეკითხები .
- ცხრის წუთებია .
- მოიცა რაა? ამდენი ხანი მეძინაა? მოიცა დღეს ხო ორშაბათია ? ვაიმე სკოლაში გვაგვიანდება . - ამის გაფიქრებაზე რასაც ქვია წაოვფრინდი საწოლიდან და მერე გავაანალიზე რომ საცვლების ამარა ვიწექი . არა მე თვითონ აშკარად არ გამიხდია , ანუ ალექსანდრეს ნახელავია . ... გავიაზრე თუ არა წარბ აწეულმა გადავხედე . ისიც მიმიხვდა სათქმელს და სანამ ისტერიკას ავტეხავდი მანამდე დაიწყო . ...
- ცოდო იყავი , სპორტულებით ხომ არ დაიძინებდი , თან თბილისში საშინლად ცხელა . ისე ტკბილად გეძინა აღარ გაგაღვიძე და მე გაგხადე . დიდი ამბავი ზეპირად ვიცი შენი სხეულის თითოეული დეტალი და არც არაფერი დაშავდება ამით . - მხრების ჩეჩვით წამოდგა და კარადაში თავით შეძვრა რასაც ქვია .
- ნუ კაი ჰო , ჯანდაბას ისტერიკებს აღარ გავმართავ მაგრამ აქ რომ მომიყვანე ტანსაცმელი არ მინდა ? სკოლაში შენი სპორტულებით ხომ არ წამოვალ? - დავიწყე ისევ ბუზღუნი .
- აი აბა ეს ნახე , თუ არ ვცები უნდა მოგერგოს - მითხრა და ჯინსის შორტზე მიმითითა . მეც გაოცებულმა გამოვართვი და ეგრევე ამოვიცვი . იდეალური იყო , ზუსტად მომერგო , მაგრამ საკმაოდ მოკლე იყო სიგრძეში .
- მოკლე არარი ? - ტუჩებ დაბრეცილმა გავხედე მას .
- რავი მოკლე კი არის , მაგრა მეც იქ არ ვიქნები ? ნუ თუ არ იცი გეტყვი რო ეგეთებზე არ ვჭედავ . თან არც ისეთია ყველაფერი გიჩანდეს . - კმაყოფილმა ჩაილაპარაკა .
-ისე შენ საიდან გაქვს გოგოს შორტი ? საყვალეს დარჩა და ენც საგულდაგულოდ შეინახე ხომ ? ეგრეც ვიცოდი რა . - მკაცრად წარმოვთქვი და გაბრაზებული სახით ალექსანდეს გადავხედე .
-რა საყვარელი ? რის საყვარელი ? შენ ფიქრობ რომ ჩემი საყვარლის ტანსაცმელს ჩაგაცმევდი ? მამიდაშვილისაა . აქ რჩება ხოლმე და დარჩა ბოლო დარჩენაზე . - სიცილით მითხრა .
- უფ ! კიდე კაი თორე ჩემი ხელით გაგითხრიდი საფლავს . - შვებით ამოვისუნთქე - მოტო რომ ახატია ის მაიკა სად არის აბა ? იმას ჩავიცმევ . - დაბეჯიებით წარმოვთქვი .
-არავითარ შემთხვევაში , მაგ მაიკას მე ვიცმევ . - მტკიცედ განმიცხადა და ხელში ააფრიალა მაისური .
-კარგი , რა შენ სხვა ჩაიცვი . მე ჩავიცმევ რა მაგას . შენ ხომ კარგი ბიჭი ხარ . - თბილად ვუთხარი და ბაგეებზე დავეცხარი .
-მოკლედ იცი რა , როგორ უნდა მომთაფლო . - ვნებიანი ხმით მითხრა და მაიკა გადამაცვა . მეც კმაყოფილი სახით დავიწყე თმების კოსად აწევა . ჩემი ადიდასებიც მოვირგე და მხოლოდ მის შემდეგ დავაკვირდი უკვე გამოწყობილ ალექსანდრეს . ... ღია ფერის ჯინსის შარვალი , შავი ადიდასები და ზუსტად ჩემნაირი მოტოიანი შავი მაისური .
-არა თუ მეორეც გქონდა რას მახვეწნიიებდი ერთი ? - ცალ წარბ აწეულმა გადავხედე .
-მიყვარს რომ მებუზღუნები - თბილი ხმით მითხრა და ვნებიანად წაეტანა ჩემს ბაგეებს . - წამო წავედით , თორე დავაგვიანებთ . ხელი ჩამკიდა და ბინა სირბილით დამატოვებია . მანქანაშიც სწრაფად ჩამაჯინა და სკოლისკენ დაძრა მანქანა . ... თითქოს ხომ არაფერი , მაგრამ მაინც ვნერვიულობდი და თითებს ნერვიულად ვაწვალებდი , სანამ ალექსანდრემ არ დამადო თავის ხელი ჩემს ხელებზე და თბილი ხმით არ მითხრა ,
-ნუ ნერვიულობ ყველაფერი კარგად იქნება .
-მპირდები ?
-გპირდები - ამ სიტყვების შემდეგ ცოტა დავმშვიდდი და მოვდუნდი . ...
თხუთმეტ წუთშ უკვე სკოლასთან ვიყავით . პირველი ალექანდე გადავიდა , მანქანას შემოუარა და კარები გამიღო . მეც ერთი ღრმად ამოვისუნთქე და მის გამოწვდილ ხელს ჩემი შევაგებე . როგორც კი ორივე ფეხი მყარად დავდგი ეგრევე ვიგრძენი ბავშვების დაჟიებული მზერა , ნუ არა მარტო ბავშვებიის . ალექსანდრემ ვითომაც არაფერი-ო წელზე ხელი მომხვია და ჩემთან ერთად დაიძრა ჩემი საკლასო ოთახისკენ . პირველი მათემატიკა გვქონდა და მოგეხსენებათ ალექსანდრე მათემატიკის მასწავლებელია , ამიტომ არც გამიპროტესტებია . კლასის კარებთან ვიყავით ყურში ნაცნობი ფრაზა რომ ჩამიჩურჩულა .
-ნუ ნერვიულობ ყველაფერი კარგად იქნება . - თბილად მითხრა , ყურთან სველი კოცნაც დაიტოვა და კარები შეაღო . ეგრევე ვიგრძენი ოცდა ხუთი ბავშვის დაჟინებული მზერა . აშკარა იყო ყველას აინტერესებდა რა ხდებოდა , მაგრამ ვერცერთი ბედავდა ხმის ამოღებას .
-არ გეჩვენებათ , ჩვენ ერთად ვართ და განხილვას არ ექვემდებარება - მაცრად წარმოთქვა ალექსანდრემ და მანიშნა შენი ადგილი დაიკავეო . მეც ხმის ამოუღებლად შევასრულე მისი მითითება . ...
გაკვეთილზე არაფერი განსაკუთრებული არ მომხდარა . ალექსანდრე ისევ ინარჩუნებდა მის ჩვეულ დირექტორის და ამავდროულად მასწავლებლის ამპულას . მე კიდევ ჩვეულებრივ ბეჯითი გოგოს ამპულაში ვიყავი . ...
გაკვეთილი დასრულდა თუ არა ხმის ამოუღებლად , მყარი ნაბიჯებით ალექსანდემ დატოვა საკლასო ოთახი . მისი გასვლა და ანის ჩემთან მოსვლა ერთი იყო .
-რა ხდება მომიყვები თუ არა ? რას ნიშნავთ ერთად ხართ ? ამიტო იყავით ეს ერთი კვირა ორივე დაკარგულები ? - ერთ ამოსუნთქვაში მომაყარა და გაბრაზებულმა გადომხედა .
-ხუთ წუთიანი დასვენებაა ვერაფერს მოვასწრებ . - მხრების ჩეჩვით ვუთხარი და ზარიც დაირეკა . ანიმ თავის მერხი ჩემს მერხან მოიტანა და ისტორიის მასწავლებელი შემოვიდა თუ არა ჩემს გვერდით მოთავსდა .
-„ აბა რა ხდება ჩქარა მოყევი თორე ცოცხალი ვერ გადაირჩები . ‘’- ფურცელი გამომიწოდა სადაც ეს ეწერა .
-მოგიყვე თუ დავწერო ? - მეც ეგრევე დავწერე და სიცილით მივეცი ფურცელი . არა რა თავი ისევ მეხუთე კლასში მგონია . მე და ანი ერთმანეთს ასე რომ ვეონტაქტებოდით და ერთანეთს ვებუზღუნებოდით ამ ანჯვიდან წამიყვანე-თქო .
-ნერვებს ნუ მიშლი და მალე დაწერე .
-კაი ჰო . ... ის დღე ხომ გახსოვს რბოლაზე რომ ვიყავი წასული ?
-კი მერე ?
-ხო და , იმ რბოლაზე ახალ ჩეპიონს შევეჯიბრე . ალბათ გაგიკვირდება თუ გეტყვი ალექსანდრე იყოთქო . ხო და სანამ შევეჯიბრებოდით ნიზლავი დავდეთ . თუ მოიგებდა ერთი კვირა ყველაფერი უნდა შემესრულებია . მეც როგორც არასოდრეს წაგებულმა ამაყად დავუდე ნიზლავი . ... რბოლა დაიწყო თუ არა რათქმაუნდამე ვლიდერობდი , მაგრამ ბოლო წამებში გადამისწრო და მოიგო . ... მერე გეტყვი იმას რომ კონკურსის შემდეგ ნიზლავის მეშვეობით სვანეთში თავის სახლში წამიყვანა . ... ბოლოს გაირკვა რომ ალექსანდრე გიოს ბავშვობის ძმაკაცია . ბავშვობიდან ვუყვარვარ და რაღაც იზეზების გამო გერმანიაში წავიდა სასწავლებლად . სიყვარულიც ამიხსნა და მოსაფიქრებლად დროც მომცა . ... მერე ისე მოხდა რომ მეც შემიყვარდა და ახლა კი ვართ ერთად . - დიდი ყოყმანის და გაწელვების შემდეგ ლაკონურად დავწერე ფურცელზე და ანის გადავეცი .
-და დავიჯერო შენც ასე ერთ კვირაში შეგიყვარდა ? - გაოცებულმა ანიმ მომიბრუნა ფურცელი .
-რას ვიზამთ , სიყვარულმა დრო არ იცის .
-თუ ასეა და ერთმანეთი მართლა გიყვართ , მაშნ მე რაღა დამჩენია გარდა იმისა მოგილოცო და ბედნიერება გისურვო . - კიდე რაღაცის დაწერას აპირებდა მაგრამ ლალი მასწავლებელმა გამოიძახა გავეთილის მოსაყოლად და ამასაც სხვა რა გზა ქონდა მოყოლა დაიწო . ....
ზარი დაირეკა თუ არა ანიმ აღიტირებულმა დაიწყო მოლოცვა . ...
-გილოცავ ჩემო სიყვარულო , ბედნიერებას გიისურვებთ . არა კი ვეჭვობდი ალექსანდრეზე რაღაცეებს , მაგრამ ამას ნამდვილად ვერ წარმოვიდგენდი . კარგი ბიჭია ხო იცი შენ . ითუმეტეს თუ გიოს ძმაკაცია - კისკისით მითხრა და გადამეხვია .
-მადლობა ჩემო ცხოვრება . - თბილად ვუთხარი და ლოყაზე ვაოცე . ... ზარიც დაირეკა და ელისო მასწავლებელი შემოვიდა . ჟურნალი დადო თუ აარა მაგიდაზე თბილი ღიმილით მე მომიბრუნდა .
-გილოცავ საყვარელო , ყელაფერს საუკეთესოს გისურვებთ . - მოკლედ ის და მისი თბილი გული . ვგიჟდები რა ამ ქალზე , ყველასგან განსხვავებული და რაც მთავარია თბილი ქალია .
-მადლობა ელისო მასწავლებელო - თბილად ვუთხარი . ... ამის მეტი ელისოს ჩემთვის არაფერი უთქვამს , მე კიდევ ფიქრებში წავედი . ...
ანუ ა გამოდის ელისომ თუ იცის ჩემს და ალექსანდრეს შესახებ გამოდი რომ სხვა მასწავლებლებსაც ეცოდინებათ , აბათ ყველას განუცხადა ალექსანდრემ . ძალიან კარგი , იმედია ყველა ისე შეხვდება როგორც ელისო შეხვდა ამ ამბავს . ....

ეს გაკვეთილიც დამთავრდა . რადგან ბოლო გაკვეთილი იყო საკლასო ოთახი-დან გამოვედი . წესიერად ფეხიც არ გადამიბიჯებია ოთახის ზღუბლზე , ვიღაცის თბილი ხელი რომ ვიგრძენი ჩემს მაჯაზე . ... ვინ თუ არა ალექსანდრე ?! ... თავისკენ მიმიზიდა და ის-ის იყო უნდა ეკოცნა ხელებიდან რომ დავუსხლტი .
-ნუ გავიწყდება ბატონო ალექსანდრე , რომ სკოლაშ ვართ - მკაცრად ვუთხარი , მაგრამ მის გამომეტყველებაზე სიცილი მაინც ვერ შევიკავე .
-აჰა , ანუ ასე ხომ პატარა ქალბატონო ? კაარგი მაშინ წამობრძანდით , მივდივართ - მანაც სიცილით მითხრა და ასევე სიცილით დავტოვეთ სკოლის ეზო .
-სად მივდივართ ? - მხოლოდ მის შემდეგ ამოვიღე ხმა , როცა მივხვდი რომ არც ალექსანდრეს და არც ჩემი სახლისკენ არ მივდიოდით .
-კაფეში მივდივართ . ჩემი ძმაკაცები უნდა გაგაცნო , თორე წაიღენ ტვინი . თოკო იცნობს სარძლოს და ჩვენ რატომ არ უნდა ვიცნობდეთო . - მობეზრებულა ჩაილაპარაკა და ხელზე მეამბორა . მეც მისი შეხება ისე მესიამოვნა გავიყუსე . ...
ათ წუთში უკვე პატარა მყუდრო კაფეში ვიყავით შესულები და სამი ბიჭისკენ მივდიოდით . ერთ-ერთი რაღათქმაუნდა თოკო იყო .
-ჩვენი სარძლოც მოსულა - დამინახა თუ არა თოკომ ეგრევე ღიმილით წამოდგა და თბილად გადამეხვია .
-როგორ ხარ თოკო ? საქმეები როგორ მიდის ? - თბილად მოვიკითხე .
-კარად ვარ , საქმეებიც კარგად მიდის . - სიცილით მითხრა და თავისი ადგილი დაიკავა . ალექსანდრე და მე კი გვერდი-გვერდ დავსხედით .
-გაიცანი ნენს , ეს გაგა და გეგა არია - მითხრა ალექსანდრემ და ორ იდენტურ ბიჭზე მიმითიითა .
-კაი ახლა ზიან და მითხარი რომელი რომელია , მაგრამ რომ იდგებია როგორ გავარჩიო ? - საცოდავი ხმით წარმოვთქვი , რაზეც ყველას სიცილი აგვიტყდა .
-ეგ არაფერი , მე უფრო სიმპატიური ვარ რძალო და მაგით გამარჩევ ამ მახინჯი გაგას-გან -დამაჯერებლად მითხრა გეგამ , რაზეც უფრო ავხარხარდით .
-რა სიმპო შე..ემა , სარკეში მაინც არ ჩაგიხედავს ? ორივე ერთნაირები ვართ და შენ როგორ იქნები უფრო სიმპატიური ? - სიცილით წამოარტყა თავში ხელი გაგამ გეგას .
-ოოო , არ მაინტერესებს შენ უფრო მახინჯი ხარ . - მკაცრად წარმოთქვა გეგამ .
-ყვავმა ყვავს უთხრა შე შავო-ო . - სიცილით თქვა თოკომ .
-შენ ნუ გშურს ჩვენი სიმპათიურობის ! - სიცილით თქვა გაგამ .
-ჩვენი არა შე..მა ჩემი - გეგა მაინც არ თმობდა თავის პოზიციას .
-ოოო , ტვინი ნუ წაიღეთ რა . ორივე ერთნაირები ხართ და ვსიო - ალექსანდრე თავის უჟმურობას მაიც არ ღალატობდა .
-შენ კიდე ასეთი უჟმური ხარ ? მეთქი რძალი მოიყვანს ჭკუაზე-თქო , მაგრამ შევცდი - არარსებული ცრემი მოიწმინდა გეგამ .
-რძალს რას ერჩი ეს არის ხე ! - გაგა გამომესარჩლა .
-ახლა ორივე გაჩუმდით თორე წავალთ მე და ნენსი აქიდან . მერე რაც გინდათ ის იბოიალეთ - მკაცრად განაცხადა ალექსანდრემ . ბიჭებმაც ეს გაიგეს თუ არა ხელები ზემოთ ასწიეს დანებების ნიშნათ .
-კაი რა რატო ეჩხუბები . მარლები არიან უჟმური ხარ და ხე . რა ამათი ბრალია ერთი ? - სიცილით ვუთხარი ალესანდრეს და ეგრევე წავაწყდი მის დაბღვერილ სახეს . - და არც კი გაბედო უარყოფა - საჩვენებელი თითი დავუქნიე გამაფრთხილებლად .
-მიგა...რეს ძმა ? - სიცილით უთხრა თოკომ .
-შენ მიგა...რებ ახალა თუ არ გაჩერდები - კბილებში გამოცრა ალექსანდრემ . მეც სიცილით მივეხუტე დაყელში სველი კოცნა დავუტოვე .
-თქვენის ნებართვით , მე დაგტოვებთ და მალე მოვალ . იცოდეთ მანამდე ერთმანეთი არ დაჭამოთ - სიცილით ვუთხარი ბიჭებს და გეზი საპირფარეშოსკენ ავიღე . ... მოვწესრიგდი და ბიჭებტან მივედი , მაგრამ ვაი ამ მისვლას ...


...............

ძალიან ძალიან ძალიან დიდი დიდი დიდი დიდი ბოდიში ბოდიში ბოდიში ბოდიში ბოდიში დაგვიანებისთვის ! აი არ ვიცი ჯერ საზაფხულო სკოლაში სიარულმა გადამიყოლა მერე მეცადინეობამ , მერე კიდე ისე ვიღლებოდი ეგრეე მეძინებოდა . შაბათ - კვირას კიდე მუზამ მიღალატა და კი ვდებ ახლა . ვიცი ჰოცუდი გოგო ვარ და არ ვარ ღირსი შეფასებების , მაგრამ გთხოვთ რა არ გამიმეტოთ ისე და შეაფასეთ . ... ნუ ისიც ვიცი რომ შეცდომები არის , მაგრამ რაც დავწერე ესააა . და მადლობა იმათ ვინც ყველაფრის და მიუხედავათ მაინც ელოდა ამ თავს . მიყვარხარ მე თქვენ <3



№1  offline მოდერი ენემი

აუუ რა მოხდაა? აქ შეიძლებოდა გაწყვეტაა ჰაა?! imp imp

 


№2 სტუმარი Guest bubu

მალე დადე სჰემდეგი ტავი ისეტ მომენტში გაწყვიტე რო რავიცი რა

 


№3  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

Hei gamixarda sheni danaxva

Ashkarad izrdebi da getyoba progresi
Gelodebi...

 


№4 სტუმარი Guest Maka

Ase agar daagviano raaa((( ramdeni xania velodebi daje isic damaviwyda wina tavshira moxda da bolo nawili tavidan wavikitxe ise dzlian kargia da tavebi gazarde da Ase agar daagviano

 


№5 სტუმარი Ucnobi18

მომწონს...

 


№6  offline წევრი nini :)

Imedia axal tavs male dadeb da mand tu sofo daxvdat gavchedav

 


№7 სტუმარი Guest მარიამი

აუ ძაან მაინტერესებს შემდეგ თავში რა მოხდება თან ისეთ ადგილას გაწყვიტე რო შეუძლებელია ადამიანს არ დააინტერესდეს რამოხდება შემდეგში მოკლდედ კარგად წერ და მალმალე დადე ხოლმე რა kissing_heart kissing_heart kissing_heart

 


№8 სტუმარი Guest ანი

შემდეგ თავს როდის დებ?

 


№9 სტუმარი ferwtw

დაასრულე გენაცვალე შენც დაისვენებ და ჩვენც აგარ შემიძლია ლოდინი ყოველდგე გამალებით ველიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიი

 


№10  offline წევრი nini :)

Male dadeb?

 


№11 სტუმარი Guest ბაბი

როდის უნდა დადო შემდეგი თავი ?

 


№12 სტუმარი merlini

momdevno tavs ratom agar deb ? arada ra saintereso momentshi vawyvite

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent