შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

CRUEL პირველი თავი +18 (BDSM/WORLD)


5-07-2017, 15:52
ავტორი sarahcastle
ნანახია 3 125

Cruel
გაფრთხილება!!! : +16. უცენზურო ლექციკა, მორალური, ფიზიკური და ფსიქოლოგიური ძალადობა. ასევე Boy X Boy, კინკი (მორალური და ფსიქოლოგიური ძალადობის ტიპი, რომლის წაკითხვაც ბევრს არ სიამოვნებს). მეორეხარისხოვანი პერსონაჟის სიკვდილი. BDSM ურთიერთობები და სამყარო! არ წაიკითხოთ თუ ასეთ თემებზე კითხვა არ მოგწონთ ან ვერ იტანთ ძალადობის სცენებს.

პროლოგი
ჰარის მისი ცხოვრება არ აურჩევია. არ აურჩევია ტკივილი, დამცირება და მუხლებზე დგომა.
ალექსანდრამ მისი ცხოვრება საბოლოოდ მაშინ აირჩია, როდესაც ჰარი მის წინ მუხლებზე დააყენა. ორივე ერთმანეთის ნაწილი იყო. ნამდვილი დომინანტი. ნამდვილი საბმისივი. მათ ხელზე გამოსახული სახელები უფლებას არ აძლევდათ უკან დაეხიათ. ისინი ერთნი იყვნენ და ამას ვერავინ ვერ შევცლიდა.
თავი 1
2560 წელი რამდენიმე წამის წინ დადგა, მწვანეთვალება ბიჭი ცაში იყურება და იღიმის. სულ რაღაც 2 თვეში ის სრულწლოვანი გახდება და დარწმუნებულია რომ მარჯვენა ხელზე მისი მონათესავე სულის სახელი და გვარი გაჩნდება. მარჯვენა ხელზე, იმიტომ რომ ფიქრობს რომ დომინატი იქნება.
მესამე და მეოთხე მსოფლიო ომმა, რომელი 450 წლის წინ მოხდა კრიტიკულად შეამცირა ხალხის რაოდენობა და შობადობა. ადამიანი გადაშენების პირას იდგა როდესაც მეცნიერებმა როგორც იქნა გადარჩენის საშუალება იპოვეს. მთელს მსოფლიოში მხოლოდ 5 სახელმწიფო იყო, რომელმაც ეს ცვლილებები პირველად მიიღო, შვიდიდან.. იმის გამო რომ რამდენიმე ატომური ბომბი გამოიყენეს, ხოლო ჩრდილოეთ კორეამ პირველად მესამე და მეორედ მეოთხე მსოფლიო ომის დროს გამოსცადა ორი მისი ყველაზე ძლიერი ბიოლოგიური იარაღი. პირველმა მილიარდობით ადამიანის სიკვილი გამოიწვია სულ რამდენიმე დღეში. ვირუსის შეყრიდან 24 საათის განმავლობაში ადამიანი გარეგნულად ნამდვილ ზომბს ემსგავსებოდა, შემდეგ კი ფილტვებში დაგუბებული სისხლით იგუდებოდა.რამოდენიმე სიტყვით რომ ვთქვათ, ვირუსი ადამიანის კანზე და ვენებზე მოქმედებდა, ადამიანი ჯერ ცოცხლად იხრწნებოდა, შემდეგ კი კაპილარების და ვენების გასკდომის შემდეგ მისივე სისხლში იგუდებოდა. რამდენიმე წლის შემდეგ კი მეორე ვირუსი გაავრცელეს. ადამიანი არ კვდებოდა, მაგრამ კარგავდა შვილის გაჩენის უნარს და თუ მაინც შეძლებდა, ბავშვი ან მუცელშივე წყდებოდა ან დაბადებინად რამდენიმე საათის შემდეგ კვდებოდა. მესამე მსოფლიო ომი 32 წელი გაგრძელდა, მეოთხე კი თითქმის მთელი საუკუნე. 86 წელი. ბრძოლა ტოტალური მმართველობისთვის საბოლოოდ იქცა ბრძოლა გადარჩენისთვის. შემდეგ კი ერთმა რუსმა პროფესორმა და მეცნიერმა ამ პრობლემის გადაწყვეტა მსოფლიოს მისი ექსპერიმენტით შესთავაზა. ადამიანების რაოდენობა უკვე იმდენად მცირე იყო, რომ დასაკარგი არც არაფერი იყო. ვირუსისგან ანტიდოტი კი არ არსებობდა. სწორედ ამიტომ 7-დან 5 ქვეყანა ამ გიჟურ ექპერიმენტს დათანხმდა. პირველი ექსპერიმენტში 1500 გოგო-ბიჭი მონაწილეობდა, აქედან 500 ბავშვი დაიბადა, თუმცა ყველა რამდენიმე დღის, ზოგი კი რამდენიმე თვის შემდეგ გარდაიცვალა. რათქმაუნდა ეს მიღწევად აღიარეს . მაშინ როდესაც ახალშობილის ყველაზე დიდი სიცოცხლის ხანგრძლივობა 2-3 საათს აღწევდა, რამდენიმე დღე თუ თვე უკვე მიღწევად ითვლებოდა. მეორე ექპერიმენტმაც დიდად არ გაამართლა. მეცნიერი მიხვდა რომ საჭირო იყო, ადამიანის დნკ-ს ნაწილობრივი შეცვლა. პირველი გოგონა სწორედ ამ მეცნიერს ეყოლა. შემდეგ ექპერიმენტი გაგრძელდა. საბოლოოდ 120 გოგო და 152 ბიჭი გაჩნდა. მაგრამ მაშინ მსოფლიომ არ იცოდა რომ სრულიად სხვა ადამიანები შექმეს. ისინი ვინც მათგან სრულიად განსხვავდებოდა, არა გარეგნობით… არამედ ორგანიზმით, ფიქრით და განვითარებით. აი რას ასწავლიდნენ ისტორიაში ჰარის, მას კი ბოლომდე სჯეროდა რომ დომინანტი იქნებოდა.
-გილოცააააააააავ!- მისი უფროსი ძმის ყვირილი ესმის, რომელიც უეცრად ზურგიდან ეხუტება და თმებს უჩეჩავს.
-შენც გილოცავ, ლუ-იღიმის ჰარი და მისი ძმის მარჯვენა ხელზე მუქ ყავისფერ სამაჯურს შეჰყურებს. მისი ძმა 2 წლის წინ გახდა დომინანტი, მაშინ როცა მისი მეორე უფროსი ძმა საბმისივი გახდა. ლუის დომინატობით გამოწვეულმა სიხარულმა მაინც ვერ დაფარა მათ ოჯახში ნაილის დაკარგვით გამოწვეული ტკივილი. არა, ნაილი არ მომკვდარა… მაგრამ ზოგჯერ ჰარის ურჩევნია, რომ ეს ასე იყოს. იმიტომ რომ როდესაც შენს ნამდვილ დომინანტს ან საბმისივს პოულობ, ეს ყოველთვის არ ნიშნავს იმას რომ მასთან ბედნიერი იქნები. მაშინ როდესაც ნაილი საბმისივი გახდა და მის მარცხენა ხელზე სხვისი სახელი და გვარი გაჩნდა, რომელიც მუქმა ყავისფერმა სამაჯურმა დაფარა, ჰარის დამოკიდებუება მის მიართ არ შეცვლილა. არც მათი ოჯახის წევრების, მათ ისევ ისე ძლიერ უყვარდათ ნაილი. მაგრამ ერთხელაც , ნაილის სამბისივად გახდომიდან , რამდენიმე თვეში, სახლში დაბრუნებულმა ჰარიმ მტირალი ნაილი აღმოაჩინა, რომელიც განუწყვეტლივ იმეორებოდა რომ წასვლა არ უნდოდა. აღმოჩნდა, რომ მისი ნამდვილი დომინანტი მოვიდა და მეორე დღეს წაიყვანდა, მაშინ ყველა გამოსავალს ეძებდა რომ ეს არ დაეშვა. მაგრამ ის არ არსებობდა. ნამდვილი დომინატის და ნამდვილი საბმისივის წყვილი ათასში ერთხელ თუ შეხვდებოდა ხალხს, ასეთი წყვილის შვილები ყველაზე ლამაზები, ყველაზე ჭკვიანები იბადებოდნენ და ყველაზე დიდხანს ცოცხლობნენ. მსოფლიო დიდი იყო, შესაძლებელი იყო მთელი ცხოვრება ისე გაგეტარებინა რომ შენს ნამდვილ დომინატს ან საბმისივს არც შეხვედროდი,ამიტომ ასეთ წყვილებს სახელმწიფო ეხმარეობდა და არავის აინტერესებდა რომ ნაილს წასვლა არ სურდა, არ სურდა ვიღაცის გასართობ სათამაშოდ ქცეულიყო,სხვის ბრძანებებს დამორჩილებოდა. მას კვლავ სურდა მის მეგობრებთან გართობა და სწავლა. ლიამმა ის მაინც წაიყვანა და ყველასთვის შოკი აღმოჩნდა, როდესაც ნაილის დომინანტი ბიჭი იყო. მან ის ძალით წაიყვანა, სახელმწიფოს ძალებით და მას მერე არც გვინახია. საბმისივებს ხომ არასდროს გააჩნდათ უფლებები.
-რაზე ფიქრობ?-სწრაფად ეკითხება ლუი, როდესაც ხედავს როგორ ქრება ჰარის სახიდან ღიმილი.
-ნაილზე-ჩურჩულებს ჰარი და ლუისაც ღიმილი სახიდან უქრება, რამდენიმე წამი ჰარის სერიოზული სახით შეჰყურებს, შემდეგ კი ძალით იღიმის და ძლიერად იხუტებს.
-ჰარი, ვფიქრობ ახლა ისიც ჩვენზე ფიქრობს. იმედია კარგადაა.
-ლუ იქნებ მისი დომინანტი არ იყო და…
-ჩვენ ყველამ ვნახეთ მის მაჯაზე ნაილის სახელი, ისევე როგორც ნაილის მაჯაზე მისი სახელი..ვიცი რომ ეს უსამართლობაა, რომ მას წასვლა არ უნდოდა და ძალით წაიყვანეს, ჩვენ კი ვერც შევეწინააღმდეგეთ… მაგრამ ასეთია ცხოვრება ჰარი.
ალბათ გაინტერესებთ რა მოხდა მას შემდეგ როდესაც, ახლი თაობა გაიზარდა? თავიდან უბრალო ბავშვები იყვნენ, უბრალო ადამიანებისგან არც კი განსხვავდებიან… შემდეგ კი როდესაც თითეულ მათგანს 16 წელი უსრულდებოდათ, ზუსტად მათი დაბადებიდან 16 წლის შემდეგ, არცერთი წუთით ადრე და არცერთი წუთით გვიან, მათ მაჯა ეწვოდათ. ტკივილი იმდენად გაუსაძლისი იყო, თითქოს ადამიანს ცოცხლად წვავდა. მათ მაჯებზე იშანთებოდა და შრამივით რჩებოდა სახელები და გვარები, მათი ორგანიზმები იცვლებოდა. მარცხენა მაჯაზე წარწერით საბმისივი ხდებოდა და მის ინტიქტებში დამორჩილება ილექებოდა, მარჯვენა მაჯაზე ამოშანთული სახლით კი დომინანტი, რომელსაც ფსიქოლოგია იმდენად იცვლებოდა, რომ ბრძანებით წარმოთქმული სიტყვაც კი საკმარისი იყო რომ ნებისმიერი საბმისივი დამორჩილებოდა. ორი სქესი : ქალი და კაცი ერთ ძლიერ დონედ იქცა, რომელიც თავისთავად ორ საბ ჯგუფად იყოფოდა : საბმისივი და დომინანტი.
სანამ ძველი თაობა, რომელსაც ახსოვდა თუ რა იყო ამ დაყოფის გარეშე ცხოვრება , იყო კანონები რომლებიც საბმისივებს იცავდა, მაგრამ როდესაც ასეთი ბოლო ადამიანი დაიღუპა და მხოლოდ დაყოფა როგორც დომინატი და საბმისივი გაჩნდა, ყველაფერი შეიცვალა. თუ დომიანტი ხდებოდი ეს ყველაფერს ნიშნავდა, საბმისივობა კი… არავის სურდა ის გამხდარიყო. რადგან მათ არანაირი უფლებები აღარ გააჩნდათ.
-ლუ.. მეც რომ საბმისივი გავხდე?
-ჰარი, ჯერ ერთი არ გახდები, მეორე კი ჩვენი დამოკიდებულება შენს მიმართ არ შეიცვლება-ჰარის დედის ხმა მოესმა, რომელმაც თბილად გაუღიმა და თეფშით ტორტის ნაჭერი გაუწოდა.
- და რომ გავხდე? ხომ არ მისცემთ უფლებას, რომ ნაილივით წამიყვანონ?
-ჰარი…-დაბნეული ლუღლუღებს ლუი - ვიცით რომ გაყოფის გეშინია, მაგრამ ეს გარდაუვალია.
გაყოფას ეძახდნენ 16 წლის შესრულებისთანავე მწვავე ტკივილს მაჯაში და იმის გარკვევას რომელ მხარეს მიეკუთვნებოდა ის, ჰარის კი გაყოფის მართლაც ეშინოდა.
-მეზიზღება ეს სამყარო!-ჩურჩულებს ჰარი და ცაში იყურება, რომელიც რამდენჯერმე ნათდდება ფეერვერკებით.- არ მინდა ასე ვიყოფოდეთ, მინდა რომ ისევ ძველებურად იყოს ყველაფერი, როგორც450 წლის წინ! ან მინდა რომ დომინატი ვიყო !
-იქნები კიდეც- უღიმის დედა და კულულებს უჩეჩავს. ჰარის კი დედის სჯერა, იქნებ ტყვილა?

პატარა ლექსიკონი :ბდსმ (BDSM) - აბრევიატურა, რომელიც იშიფრება როგორც „დომინირება და მორჩილება, სადიზმი და მაზოხიზმი“. ეს არის სექსუალური პრაქტიკა რომლიც მოიცავს საბმისივის (მორჩილის) თავისუფლების ფიზიკურ შეზღუდვას, ხელბორკილებით, თოკებით ამ რაიმე სხვა საშუალებებით მის დაბმასა და გაკოჭვას.გულისხმობს ფსიქოლოგიურ დამორჩილებას. დომინანტს უფლება აქვს შეურაცხყოფა მიაყენოს მორჩილს.”დომინირება და მორჩილება”არის ქცევა, რომლის დროსაც დომინანტი ამონებს მორჩილს. იგი შეიძლება იყოს გრძელვადიანი ან მოკლე პერიოდზე გათვლილი.”,სადიზმი და მაზოხიზმი" - ერთმანეთისთვის ტკივილის მინიჭება, რომელიც ორივეს სიამოვნებას ანიჭებს.”დომინანტი – პარტნიორი, რომელიც მართავს და აკონტროლებს აქტივობებს; საბმისივი– მორჩილი, პარტნიორი, რომელსაც აკონტროლებენ.გამოიყენება წესები და დასჯის მეთოდები რომელიმე პარტნიორის ქცევის კონტროლისთვის. დასჯის მექანიზმი შესაძლოა იყოს ფიზიკური ტკივილი, ფსიქოლოგიური დამცირება, ან თავისუფლების შეზღუდვა.



№1 სტუმარი Guest mimi

dzaaaaalian magariiiii chans

 


№2 სტუმარი ლიაკო

საინტერესო რამ ჩანს. მაგრამ ტყვილა არა, "ტყუილად". გამართული ლექსიკა ყოველთვის უკეთესად იკითხება. წარმატებები.

დნკ არა, "დეენემი".

 


№3 სტუმარი ციცვიძე

Vgijdebi asetebze , winaswar vigeb siamovnebas shemdegi tavidan . Cota moklea da iqneb tavebi gazardo da ecade bevri ar gvalodino .

 


№4  offline მოდერი ენემი

ჰარიც საბმისივი იქნება?

 


№5 სტუმარი Guest ნენე

საინტერესო ჩაანს ❤

 


№6  offline წევრი თ.მ

გააგრძელე მალე❤

 


№7  offline წევრი sarahcastle

ლიაკო
საინტერესო რამ ჩანს. მაგრამ ტყვილა არა, "ტყუილად". გამართული ლექსიკა ყოველთვის უკეთესად იკითხება. წარმატებები.

დნკ არა, "დეენემი".

მადლობა შეცდომების შესწორებისთვის. ვეცდები გამოვასწორო kissing_heart

 


№8  offline წევრი sarahcastle

ენემი
ჰარიც საბმისივი იქნება?

შემდეგ თავში გაიგებ heart_eyes

 


№9  offline აქტიური მკითხველი La-Na

საინტერესო ისტორია ჩანს.ველი ახალ თავს
--------------------
ლანა

 


№10 სტუმარი ნინაკო

ჰო, ეს უნდა გააგრძელო.
თან მალ-მალე.

 


№11  offline ახალბედა მწერალი lullaby

ჰმმმ... ვნახოთ ბოლომდე თუ გავქაჩავ...

პ.ს. დმკ- ზე უკვე გითხრეს
ტყვილა არა ტყუილად

 


№12 სტუმარი დომინანტი

გოგოებო დომინაცია გევასებათ ვინმეს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent