შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სულით ლამაზებიც იბადებიან


7-07-2017, 01:18
ნანახია 1 213

„როდესაც ბედნიერებისკენ მიმავალი ერთი კარი იხურება , აუცილებლად იღება მეორე , მაგრამ ხანდახან იმდენად ხშირად ვუყურებთ დახურულ კარს , რომ ვერც კი ვამჩნევთ ახალ შანსს“.....
***
ხშირად არ ჰყვებიან ხოლმე ამბებს საშვალო ფენის ადამიანებზე . მარშუტკის მძღოლებზე და მათ ოჯახებზე , ან სულაც მეეზოვეებზე და მათ მუხლჩაუხრელ შრომაზე. ამბავს რაც მე უნდა მოგითხროთ არც თუ ისე ხშირად მოისმენთ პრესტიჟულ კაფეებსა და ბარებში . მოგიწევთ ,ცოტა ხნით იმ ხალხის ცხოვრებით იცხოვროთ, ვინც ეს ყველაფერი გამოიარა, ერთი ბედნიერების კარი დახურა და მეორეში გადაინაცვლა, რადგან ცხოვრება ყოველთვის გვაძლევს მეორე შანსს..

***
ნატალია ჭინჭარაული ბარისახოში დაიბადა და გაიზარდა . სწორედ იქ შედგა სრულყოფილ ქალად . ბევრი იტყვის „მიყვარს მთა და იქ სიამოვნებით ვიცხოვრებდიო“, მაგრამ არამგონია კომფორტს შეჩვეულმა ადამიანებმა ასე იოლად დათმონ იგი. ნატალიას საჭმელ-სასმელი და სამოსელი არასდროს აკლდა , მაგრამ როგორც საშვალო ფენის ოჯახებს ჩვევია, მას არ ჰქონდა ბოლო გამოშვების მანქანა , მოდური ტანისამოსი, თუმცა თავისი ტალავარი სიცოცხლეს ერჩივნა, ბინა თბილისში და აგარაკები . თუმცა იცით ? მას სოციალური ცხოვრება ჰქონდა , იცოდა რას ნიშნავს დაზოგო სადილზე პური , რომ საღამოს დაბრუნებულ მამასაც ეყოს . მამა დურგალი ჰყავდა , დედა უბრალოდ დიასახლისი , მაგრამ ცდებით თუ ფიქრობთ, რომ ეს პატარა საქმეა და არ ფასდება მთაში. იქ მრავლად არ ცხოვრობენ წაბილწული ადამიანები , თუმცა გამოერევიან ხოლმე . მთის ღირსება ისაა , რომ რაც არ უნდა ძლიერად უბერავდეს ქარი მთა მის წინაშ ქედს არ მოიხრის. სწორედ ასეთი ხასიათის იყო ნატალიაც . ბედნიერი ბავშვობა ჰქონდა , მაგრამ ცხოვრებამ ირც ის დაინდო. მამამისი ადუა ჭინჭარაული მალევე მოტყდა , ცხოვრების მძიმე ჯაბანმა მასაც მალევე დარია ხელი. დედა ქაქია კი ამდენ საქმეს ვეღარ აუდიოდა. ამასთან ერთად ოჯახს ფინანსები სჭირდდებოდა . სწორედ ეს გახდა ნატალიას გადაწყვეტილების მთავარი მიზეზი , რომელიც ქალაქში გადასვლას გეგმავდა . მამას პატარა ქალი სულაც აღარ იყო ისეთი პატარა , როგორიც ეგონათ , საკმაოდ სრიოზული შეხედულებები და მიღწვები ჰქონდა ცხოვრებაში . ერთ დღეს კი მოახლოვდა წამი , როდესაც მშობლებთან უნდა ესაუბრა თავის გადაწყვეტილებაზე და ასეც მოიქცა ....
-წელს უკიდურესად გაჭირდა ცხოვრება მამა. ხომ ხედავ პატარა აღარ ვარ და რაღაცეებს ვხვდები უკვე. დედაქალაქში უნდა გადავიდე მა - დაიწყო ნატალიამ საუბარი და როდესაც მამას გაღებულ პირს ჰკიდა თვალი , რომელიც შეწინააღმდეგებას უქადდა მალევე მიაყარა -არ შემეწინააღმდეგო რა .... ჩავალ მა ცოტას ვისწავლი , ცოტას ვიმუშავებ და არასდ გაგექცევა შენი ნარჩიტა . ახლა არაფერი მითხრა , ილაპარაკეთ შენ და დედამ , პასუხი ხვალ მითხარით .-დაასრულა საუბარი და თავის ოთახისკენ გაემართა.

***
ნატალია არასდროს აჩვენებდა თავის ოჯახს , თუ რამდენს იაზრებდა და ხვდებოდა უკვე . ეტკივილებოდა მამის სევდისფერი თვალები და გამოხედვა . თუმცა ოდესღაც მთის არწივებიც ასრულებენ სიცოცხლეს . არა? ყველა ხდება უძლური დედაბუნების და დაუწერელი კანონების წინაშე . ნათალია ოცი წლის იყო უკვე. გაინტერესებთ მისი გარეგნობა? სულაც არ იყო სიფრიფანა და ფარატინა. პირიქით , შესაშური ძალა ქონდა მკლავში . არც ცისფერი თავლები ჰქონდა და არც გასაოცებელი თავლის ჭრილი . არ იყო უშნო , მაგრამ არც სხვებისგან გამორჩეული . არც ქერა თმები ქონდა და არც სტანდარტული აღნაგობა . ერთი ჩვეულებრივი მთის შვილი იყო , მაგრამ სული ქონდა ლამაზი . თუ ოდესმე ვინმე შეძლებდა მის შესწავლას , მონუსხული დარჩებოდა . სპეტაკი იყო, სულით ლამაზი ნატალია ჭინჭარაული.

***
ვიდრე ნატალია სამომავლო გეგმებზე ფიქრობდა დედ-მამა მას მომავალს უწყვეტდა . ფაქტობრივად მათ უნდა მიეღოთ გოგონასთვის მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილება.
-რას იტყვი ადუ? მე ძალიან მაშინებს მომავალი , თავს განსხვავებულად ვგრძნობ - საოწარკვეთილი მზერით შესცქეროდა ადუას ქაქია.
-არ ვიცი საყვარელო , მართლა არ ვიცი როგორ მოვიქცე -თავზე გადაიტარა ოჯახის უფროსმა ხელი და ხევსურული ქუდი მოიხსნა, მერე ჭაღარაშეპარულ თმას დაუწყო ჭიდილი .
-იქნებ ჯობდეს გავუშვათ , ვერ ხედავ როგორ იცვლება ცხოვრება? იქნებ რამეს მიაღწიოს ჩვენმა ნარჩიტამ ქალაქში.
_არ ვიცი ქალაუ არ ვიცი , შანსი მივცეთ წავიდეს ცოტა ხნით და მერე თავადვე მიიღოს გადაწყვეტილება . თვალსა და ხელსშუა გაიზრდა ჩემი ნარჩიტა .
-დაიძინე კაცო , დაიძინე . ვუთხრათ ხვალე ეს ამბავი ბავშვს , მაგრამ მაინც არ მეთმობა ქალაქისთვის . ბევრად მეტი სიბინძურის გადატანა მოუწევს .- დანანებით ჩაილაპარაკა ქაქიამ და ქმარს ზურგი აქცია , რომ მისი ანცი ცრემლები არ დაენახა .
-ძილინებისა პატარავ - ადუა გადმობრუნდა და ცოლს შუბლზე ნაზად აკოცა .
ქაქიას და ადუას ახლგაზრდობაშივე გაგიჟებით უყვარდათ ერთმნეთი . ალბათ ისე , როგორც რომეოს ჯულიეტა , ან აბესალომს ეთერი. მშვენიერი ქალი იყო ქაქია წლები მის უჭკნობ სილამაზეს ვერაფერს აკლებდა . მაგრამ არავინ არ იცის რა გველის წინ . როდის დაგვიგებს ცხოვრებაზე მონადირე მახეს და როდის გაგვაბამს მასში. არავინ იცის როდის წაგაქცევს ცხოვრების ქარტეხილი.


ჩემი პირველი ისტორიაა და წერის პირველი მცდელობა . მაპატიეთ თუ უბრალოდ ძალიან ხშირია პუნქტუაციური და მორფოლოგიური შეცდომები, უბრალოდ მაინტერესებს თქვენი აზრი .



№1 სტუმარი შორთ აუსტი

სად გაიგე,ხევსური ცოლს საყვარელოთი რომ მიმართავდეს?

 


№2  offline ახალბედა მწერალი ერკე

ჰმჰმჰმჰმჰმჰმ
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


შორთ აუსტი
სად გაიგე,ხევსური ცოლს საყვარელოთი რომ მიმართავდეს?

და უბრალოდ რატომ არ უნდა მიმართავდეს? ეს ზოგადი სიტყვაა და არამგონია ადგილი ჰქონდეს განსაზღვრული. შენიშვნისთვის მადლობა

ერკე
ჰმჰმჰმჰმჰმჰმ

disappointed ჰოომ

 


№4 სტუმარი Guest Lia

Saintereso dasawkisia
Gaagrdzele
Patara tavia gaadide

 


Guest Lia
Saintereso dasawkisia
Gaagrdzele
Patara tavia gaadide

გავითვალისწინებ , დიდი მადლობა ახალი თავი დღEს იქნება

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent