შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნაცრისფერ ფერში გამოწყობილი ქალბატონი


17-07-2017, 13:33
ავტორი Makkuna
ნანახია 1 220

ესეიგი ეს ისტორია არის ნაცრისფერ ფერში გამოწყობილი ქალბატონის შესახებ , რომელიც არ ასვენებს ინდიანას შტატში მდებარე , ვილარდის ბიბლიოთეკას.
პირველად მოჩვენება შეამჩნიეს 1937 წელს ღამის სამ საათზე როდესაც ღამის დარაჯი შევიდა საწყობში გათბობის შესამოწმებლად, იქ კი საშინელი სანახაობა დახვდა, იდგა ქალბატონი რომელსაც ნაცრისფერი კაბა ეცვა,ასევე ეცვა ნაცრისფერი ფეხსაცმელები და ეხურა იგივე ფერის ქუდი, კაცს ფანარი ხელიდან გაუვარდა და სამსახური მეორე დღესვე მიატოვა, ბიბლიოთეკამ ახალი დარაჯი აიყვანა მაგრამ ამაოდ , ეს ყველაფერი ისევ განმეორა მეორე დარაჯმაც იგივე სანახაობა დახვდა საწყობში და მანაც სამსახურს თავი დაანება.
ამის შემდეგ მოჩვენებაზე კიდევ ბევრი საჩივარი შემოვიდა, იძახდნენ რომ რაღაც ადგილებში ის მოჩვენება დადიოდა საშინელ ხმებს გამოსცემდა და არ ასვენებდა ხალხს.
ერთხელ 3 წლის ბიჭუნა ბიბლიოთეკას ათვალიერებდა დედამის 5 წუთიტ მოშორდა და უკან ტირილით მოუბრუნდა, ის იმტკიცებოდა რომ მან უცნაურად ჩაცმული საზარელი მოხუცი ნახა რომელიც ნაცრისფერ ფერის დანსაცმელში იყო გამოწყობილი.
ამის შემდეგ მოჩვენება იხილა ლიბერიელმა ხალხმა რომლებიც ცოტა ხნით ესტუმრნენ ბიბლიოთეკას. ერთ-ერთმა ლიბერიელმა ქალმა შენიშნა მოჩვენება და მთელ გუნდს უთხრა გუნდმაც დაინახა მაგრამ როგორც კი ყურადღება მოადუნეს მოჩვენება გაქრა.გასაოცარია მაგრამ ეს მოჩვენება ლიბერიელების სახლის სასტუმრო ოთახში დახვდათ.
ვინ არის ეს მოჩვენება? ამბობენ რომ ეს მოჩვენება სახელად სარაჰ კარპენტერია ,მამამისი ვილიარდ კარპენტერი არის ადამიანი რომელმაც დაარსა ეს ბიბლიოთეკა. როდესაც ვილიარდი მოკვდა მან ფული დაუტოვა ბიბლიოთეკას, ხოლო მისი ქალიშვილი ანდერძის გარეთ აღმოჩნდა. ამბობენ რომ მას დაუწყევლია ეს ბიბლიოთეკა და რომ გარდაიცვალა მის შემდეგ მისის სული მობრუნდა ამ ქვეყანაზე და აღარ ასვენებს იგი ბიბლიოთეკას . ზოგი კი ამბობს რომ ეს ქალბატონი არის სული რომელიც ადრე დაიხრჩო ამ ტერიტორიაზე (სანამ ბიბლიოთეკას ააშენებდნენ).




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent