შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

MOBSTER (მე-V თავი)


22-07-2017, 01:49
ავტორი D-I-A-N-A
ნანახია 1 620

-გისმენთ ... დღეს ? მაგრამ მე ... და კატო ? ...კარგით, მოვდივარ.
-ვინ იყო ? (ტატო)
-ლევანის ერთი დაცვა ...მგონი ახალია .
-რა უნდოდა? (ტატო)
-თბილისში უნდა ჩავიდე .- ქურთუკს ხელი მოვკიდე და ქვემოდ ჩავედი .
-მოიცა და ჩვენ ? კატერინას რა უნდა ვუყოთ ? -ტატო კიბეზე დადგა და შემომხედა.
-არ ვიცი ...უბრალოდ თვალი არ მოაცილოთ . რამე რომ დაემართოს ყველას ჩაგაძაღლებთ .-კარი გავაღე და გარეთ გავედი . მანქანა დავქოქე და თბილისისკენ დავიძარი .
___ავტორი__
დემეტრესათვის კატერინასთან დაშორება არც თუ ისე ადვილი აღმოჩნდა . მის ფიქრებში მხოლოდ კატერინა იყო . მას მხოლოდ მისი უსაფრთხოება აინტერესებდა . ის დარწყმუნებული იყო რომ კატო დაცული იყო ამიტომ , ლევანისთან უკან მოუხედავად გაემართა . მაგრამ მან ისიც იცოდა რომ თუ კატოს რამე დაემართებოდა ის არ აპატიებდა არც თავის თავს და არც თავის ძმაკაცებს .
კატომ ძალები მოიკრიბა და დემეტრეს ოთახის კარზე დააკაკუნა , კარი გაიხსნა მაგრამ არა დემერეს არამედ ტატოს მიერ . კატომ იკითხა სად იყო დემეტრე მაგრამ ტატომ მას მხოლოდ ის უთხრა რომ დემეტრე რამოდენიმე დღით თბილისში წავიდა . კატომ გადაწყვიტა დალოდებოდა და შემდეგ დალაპარაკებოდა . მას ძალიან უნდოდა დემეტრეს ხმის გაგონება მაგრამ ამას არ აღიარებდა , ბაგრატიონების პრინცესას გულმა ისევ იგრძნო სიყვარული. მისთვის ახლა ქონებაზე , თმაზე , ტანსაცმელზე და რეპუტაციაზე მეტად დემეტრესთან ურთიერთობა ადარდებდა . ნუთუ ყინულის დედოფალსაც შეუძლია სიყვარული ? ... კატერინამ ბოლო სამი დღე ოთახში გაატარა , მას არც ყვირილი და არც ჩხუბი უნდოდა , ის ახლა სულიერად დაღლილი იყო , მისთვის ერთადერთი წამალი დევდარიანთა ვაჟი- დემეტრე დევდარიანი გახლდათ . ბიჭები ზრუნავდნენ კატერინაზე , ისინი უმზადებდნენ მას საჭმელს და უვლიდნენ მას . არცერთა მათთაგანმა არ იცოდა რა ხდებოდა კატოს გულში ... კატო კი - უბრალოდ გაქვავებული იწვა და ცისფრად შეღებილ ჭერს უყურებდა . გავიდა კიდევ 3 დღე დემეტრე კი არ ჩანდა . ბიჭებმაც ნერვიულობა დაიწყეს , ტატომ დაურეკა ლევანის დაცვას მაგრამ მან თქვა რომ არ დაურეკავს დემეტრესათვის , არც ჩამოსვლა უთხოვია და რომ ბოლო ,,ახალი’’ დაცვა 4 თვის წინ დაიმატა.
-რა უნდა ვქნათ ? -აკომ შეხედა ტატოს , მაგრამ პასუხი არავინ იცოდა .
-ეს რა იყო ?- (გუგა) ზემოდ რაღაცა დაიმტვრა .
-ნუთუ პრინცესსა გამოფხიზლდა ? –(აკო)
-ადი და შეამოწმე . -აკო ზემოდ ავიდა , კატერინას ოთახის კარზე დააკაკუნა და ნელა გააღო. კატერინა ოთახში არ იყო მაგრამ ფანჯარა დამტვრეული დახვდა . ფანჯრიდან გადაიხედა და დაინახა ორი მამაკაცი რომლებიც ცდილობდენ კატოს მანქანაში ‘’ჩატენვას’’. აკომ კიბეები სწრაფად ჩაირბინა და ბიჭებს დანახული უამბო . ტატომ და გუგამ იარაღები გადატენეს და გარეთ გავარდნენ , მაგრამ დაიგვიანეს , მანქანა უკვე შორს იყო . ბიჭები მაინც არ დანებდნენ ისინი მანქანაში ჩასხდნენ და შავ ჯიპს გაყვნენ . გზაში სანამ გუგას მანქანა მიყავდა ტატომ ლევანის დაურეკა და ყველაფერი უამბო . ლევანი დაცვის გაგზავნას დაპირდა .ლევანი ტატოს ისე დაელაპარაკა თითქოს სულაც არაფერი მომხდარიყო , ტატომ იფიქრა რომ ლევანს არ ადარდებდა რა მოუვიდოდა კატოს , მაგრამ ეს ასე არ იყო , სინამდვილეში მამის გული ყველაზე მეტად დარდობდა მაგრამ არ იმჩნევდა . ალბად იკითხავთ ,, რატო?’’-პასუხი კი ისაა რომ ნამდვილ ლიდერს არ უნდა ახასიათებდეს სისუსტე რადგან მტერი ამ სუსტ წერტილს გამოიყენებს . მიუხედავად იმისა, რომ ლევანი ცდილობდა დაემალა თავის სუსტი წერტილი მას ეს არ გამოუვიდა რადგან კატო ახლა არჩილის ხელში იყო . არჩილ ჯღარკავა გამოირჩეოდა თავისი დაუნდობლობით და სისასტიკით , მასზე სასტიკი ადამიანი მთელ დედამიწაზე არ მოინახებოდა . წარსულში ლევანი , არჩილი და დემეტრეს მამა - ზვიადი ბავშვობიდანვე მეგობრობდნენ რასაც ქვია ,,ტრუსიკის ‘’ მეგობრები იყვნენ. მაგრამ გამოჩნდა გოგო რომელმაც ყველაფერი შეცვალა . ლევანსაც და არჩილსაც თამარი გულში ჩაუვარდათ და არცერთს არ სურდა მისი დათმობა . როცა თამარი და ლევანი დაქორწინდნენ არჩილი ჯარში იყო , დაბრუნებისას კი გაიგო რომ საყვარელი ქალი მის ძმადნაფიცს ცოლად გაყვა და პატარა გოგოზე ორსულად იყო . არჩილმა ყველას გასაგონად ფიცი დადო . ის ყველას დაპირდა რომ ლევანს ცხოვრებას გაუმწარებდა . ლევანი 16 წელიწადი განიცდის და ღელავს იმას რომ არჩილი დანაპირებს აასრულებდა და ახლაც როცა ხალხი გაგზავნა კატოს დასაბრუნებლად ის ვისკით ავსებული ჭიქით ხელში იჯდა თავის ტყავის სავარძელში და იხსენებდა ძველ დროს .
______კატერინა_____
-თქვენ რა სულ გაგიჯდით ?! ჯობია ახლავე გამიშვათ თორემ მამაჩემი ფხვნილად გაგცევთ ! - მაქნაში ჩამსვეს და თვალებზე შავი ნაჭერი შემიხვიეს .
-აუ გაჩუმდი რა , ტვინს ტყ*ავ !- ,,ნედავოლნი’’ ხმით წარმოთქვა წინ მჯდომმა მამაკაცმა .
-ვაიმე ერთი ამას დამიხედეთ რა, კიდე მე ვტყ*ავ ტვინს ! გამიშვი და აღარ გაგიბურღავთ არარსებულ ტვინს.
-მამაშენს კიდევ ყავს ასეთი ჭკვიანები თუ ერთადერთი ხარ ?- ცინიზმი არ დაგეკარგოს შენ !
-როგორც ჩანს შენებს ერთი დებილიც ეყოთ ხო ?
-ენას მოუკელით ორივემ ! - უცებ კიდევ ერთი მამაკაცის ხმა გავიგე ... სადრაც კიდევ ნახევარი საათი ვიმგზავრეთ შემდეგ კი ვიგრძენი რომ მანქანა გაცერდა და გვერდით მჯდომმა მამაკაცებმა ცასვლა დააპირეს . როცა ერთი მათთაგანი ჩავიდა მეც გამომქაჩა და მეც გავყევი . ნაჭრის გამო ვერაფერს ვერ ვხედავდი ...
-კარგად დააბით ! - უბრძანა ერთ-ერთმა . უცებ ვირაცა მომიახლოვდა და სკამზე უხეშად დამსვა . ისედაც დაბმული ხელები სკამზე დამიბეს . დაბმის შემდეგ თვალებიდან ნაჭერი მომიშორეს და მეც გავახილე თვალები . ცოტახანი თვალები მეწვოდა მაგრამ შემდეგ გამიარა და მეც შევხედე წინ მდგომ 30-35 წლის მამაკაცს რომელსაც ხელები გადაეჯვარიდებინა , ფეხები განზე გაეშალა და სერიოზული სახით მიყურებდა .
-აუ თუ ფულის გამო მომიტაცეთ ჯობია ახლავე დაურეკოთ მამაჩემს ის მოგცემთ იმდენს რამდენსაც მოისურვებთ შემდეგ კი გამიშვებთ . რაც უფრო მალე დაურეკავთ მით უკეთესი . - ზედემტად დაღლილი სახით შევხედე .
-ფული არაფერში არ მჭირდება .
-აბა რატო მომიტაცე?
-ჩემი ნებით არ მომიტაცებიხარ ბრძანება მივიღე , მოითმინე ცოტახანი როცა ჩემი უფროსი მოვა ყველაფერს გაიგებ .
-და მალე მოვა ?
-არ ვიცი .
-მოტაცება სხვანაირი მეგონა .- შეშინებულმა შევხედე წინ მდგომ მამაკაცს .
-და როგორი გეგონა ? -ცინიკურად მკითხა მან .
-რავი მეგონა არ დამელაპარაკებოდით, არც თვალებიდან ნაჭერს მომიხსნიდით , არც...
-კიდე გეგონა რომ გცემდით ? ან გაგაუპატიურებდით ? დაწყნარდი შენ ძვირფასი ხარ ჩვენი უფროსისთვის თანაც შვილად გვეკუთვნი ყველა ჩვენთაგანს . აქედან არავინ არ ვართ მანიაკები ან გახრწნილი ადამიანები ეს უბრალოდ ჩვენი სამუშაოა ამიტომ შეგიძლია დაწყნარდე . - უცებ ნაბიჯების ხმა გავიგეთ , კარი გაიხსნა და ოთახში მამაჩემის ხელა მამაკაცი შემოვიდა .
-ეკატერინი ბაგრატიონო , სასიამოვნოა შენი გაცნობა . - მამაკაცი ჩემს წინ მდგარ სკამზე ჩამოჯდა .
-ვინ ბრძანდებით ? -ინტერესით შევხედე მამაკაცს.
-მე მამაშენის და დედაშენის ძველი მეგობარი ვარ - არჩილ ჯღარკავა .
-აქ რისთვის მომიყვანეთ ?
-შენ ბევრი რამ არ იცი პატარა პრინცესავ დროა ყველაფერს ფარდა აეხადოს . მაგრამ ჯერ დასვენება გჭირდება , ლუკა აიღვანეთ ეკატერინე მისთვის გამოყოფილ ოთახში .
-რამდენ ხანს აპირებთ ჩემს აქ დატოვებას ?
-იმდენ ხანს სანამ ყველაფერს არ გიამბობ.



№1  offline აქტიური მკითხველი La-Na

აღარ დააგვიანო ასე რა.მალე დადე ახალი თავი.კარგი იყო
--------------------
ლანა

 


№2 სტუმარი Sana

ველოდები შემდეგ თავს:-) იქნებ მალე დადო

 


№3  offline წევრი D-I-A-N-A

La-Na
აღარ დააგვიანო ასე რა.მალე დადე ახალი თავი.კარგი იყო

ვეცდები <3 <3 დიდი მადლობა <3

Sana
ველოდები შემდეგ თავს:-) იქნებ მალე დადო

შევეცდები <3

 


№4 სტუმარი ani

ეს თავი ძალიან მომეწონა და ასევე სხვებიც მაგრამ ეს განსაკუტრებულად,დგეს დადე ახალი ტავი

 


№5  offline წევრი D-I-A-N-A

ani
ეს თავი ძალიან მომეწონა და ასევე სხვებიც მაგრამ ეს განსაკუტრებულად,დგეს დადე ახალი ტავი

დიდი მადლობა უკვე ვწერ , ამიტომ შევეცდები მალე ავტვირთო <3 <3

 


№6  offline წევრი s.a-cicinatela-m.m

დადადა დააამ, მოკლედ მანგარ დაძაბულობარეეე.... joy
რაღაც ინტრიგებს ხლართავ, მოვკვდი ქალი ნერვიულობით. ველოდები იცოდე შემდეგს, იმედია მალე დადებ და არ მომსპობ ლოდინით.
რაც შეეხება ეს თავი იყო "არა'ჩვეულებრივი", რაღაც გრანდიოზული.❤

 


№7  offline წევრი D-I-A-N-A

s.a-cicinatela-m.m
დადადა დააამ, მოკლედ მანგარ დაძაბულობარეეე.... joy
რაღაც ინტრიგებს ხლართავ, მოვკვდი ქალი ნერვიულობით. ველოდები იცოდე შემდეგს, იმედია მალე დადებ და არ მომსპობ ლოდინით.
რაც შეეხება ეს თავი იყო "არა'ჩვეულებრივი", რაღაც გრანდიოზული.❤

დიდი მადლობააა ❤❤ შევეცდები მალე დავდო , აუ იცი რა ჩიხში ვარ არ ვიცი როგორ გავაგრძელო , ანუ ვიცი მაგრამ არ მინდა ბრაზილიური სერიალი გამომივიდეს :დდდ ❤❤

 


№8  offline წევრი s.a-cicinatela-m.m

D-I-A-N-A
s.a-cicinatela-m.m
დადადა დააამ, მოკლედ მანგარ დაძაბულობარეეე.... joy
რაღაც ინტრიგებს ხლართავ, მოვკვდი ქალი ნერვიულობით. ველოდები იცოდე შემდეგს, იმედია მალე დადებ და არ მომსპობ ლოდინით.
რაც შეეხება ეს თავი იყო "არა'ჩვეულებრივი", რაღაც გრანდიოზული.❤

დიდი მადლობააა ❤❤ შევეცდები მალე დავდო , აუ იცი რა ჩიხში ვარ არ ვიცი როგორ გავაგრძელო , ანუ ვიცი მაგრამ არ მინდა ბრაზილიური სერიალი გამომივიდეს :დდდ ❤❤

აიი ეგ არის მთავარი პრობლემა, მეც მასე დამემართა თან რო გეუბნებიან დადე დადეო, არადა ჯერ ვერ ჩამოაყალიბე აზრი, თან გინდა მალე დადო, უცებ ჰოპ და იჭედები, ახლა არ ვიცი რა გირჩიო მაგრამ მომავლისთვის გირჩევ რო წინასწარ დაწერო ისტორია და რო დაასრულებ აქ მერე ატვირთო❤ სხვა რა გითხრა არ ვიცი❤

 


№9  offline წევრი D-I-A-N-A

s.a-cicinatela-m.m
D-I-A-N-A
s.a-cicinatela-m.m
დადადა დააამ, მოკლედ მანგარ დაძაბულობარეეე.... joy
რაღაც ინტრიგებს ხლართავ, მოვკვდი ქალი ნერვიულობით. ველოდები იცოდე შემდეგს, იმედია მალე დადებ და არ მომსპობ ლოდინით.
რაც შეეხება ეს თავი იყო "არა'ჩვეულებრივი", რაღაც გრანდიოზული.❤

დიდი მადლობააა ❤❤ შევეცდები მალე დავდო , აუ იცი რა ჩიხში ვარ არ ვიცი როგორ გავაგრძელო , ანუ ვიცი მაგრამ არ მინდა ბრაზილიური სერიალი გამომივიდეს :დდდ ❤❤

აიი ეგ არის მთავარი პრობლემა, მეც მასე დამემართა თან რო გეუბნებიან დადე დადეო, არადა ჯერ ვერ ჩამოაყალიბე აზრი, თან გინდა მალე დადო, უცებ ჰოპ და იჭედები, ახლა არ ვიცი რა გირჩიო მაგრამ მომავლისთვის გირჩევ რო წინასწარ დაწერო ისტორია და რო დაასრულებ აქ მერე ატვირთო❤ სხვა რა გითხრა არ ვიცი❤

ხო მეც ეგრე ვფიქრობდი მაგრამ ერთი სული მქონდა ამეტვირტა და აი ახლა ჩიხში ვარ :დდ მადლობა რომ გესმის ჩემი და სხებივით არ მაძალებ მალე დადებას :დ ❤❤

 


№11  offline წევრი D-I-A-N-A

s.a-cicinatela-m.m
Rame moifikre?

კი ცოტაც და მეექვსე თავს მოვრჩები <3

 


№12 სტუმარი Guest bubu

rogor momwons es istoria, imedia gaagrdeleb

 


№13  offline წევრი D-I-A-N-A

Guest bubu
rogor momwons es istoria, imedia gaagrdeleb

რა თქმა უნდა ❤️ ვეცდები ხვალ დავდო ❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent