შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამეფო ინტრიგები (+18) I თავი


29-07-2017, 17:11
ავტორი ლილიტიი
ნანახია 2 376

_ მეფე ჩამოდის!
სამეფო ოთახში 12 წლამდე ბავშვი შემორბის, ღრიალით ვერ გაარჩევ გოგონაა თუ ბიჭი.
მურში ამოსვრილი, სახე დაუბანელი და შავი დიდი თვალებით უცქერს მთელს დარბაზს, რომელიც პატარას უყურებს.
_ სათანეა
ნადიმის თავში მჯდარი ლორდი უორსარი მეუღლეს ეძახის და ისიც სასწრაფოდ ჩამორბის უზარმაზარი, თეთრის სასახლის კიბეებიდან ბავშვს სასწრაფოდ ხელს ავლებს და ზევით აჰყავს.
ლორდს დიდი კეთილი თვალების კუთხეებში ნაოჭები უჩნდება და წვერს თუ დააკვირდებიტ დაინახავთ, რომ სიცილს ძლივს იკავებს.
_ მაშ მეფე ჩამოდის
70 წლამდე გაჭაღარავებული მამაკაცი ღვინოს მოწყურებული სვავს და ყველას მზერას ავლებს, ბოლოს კი ლორდთან ჩერდება და გამომცდელად უმზერს.
_ არ ვიცი აქელონ რაშია საქმე
უდარდელად იჩეჩავს ლორდი მხრებს
_ ხუმრობ ?უორსარ მეფე ჩამოდის, ამხელა გზად მოდის.
უყვარხარ, მაგრამ სიყვარულისთვის არ მგონია ჩამოდიოდეს.
საუბარში ჯმუხი, მაღალი ოზურმესი ერევა და ნერვიულად იწყებს სასმლის სმას.
_ შენ რას ფიქრობ ბაირონ?მეფე აქ რისთის მოდის?
ოზურმესი ახლა ლორდის საუკეთესო მეგობასრ და მის მხედართმთავარს ეკითხება და ჭურჭელს სასმისით ავსებს.
_ თქვენის ნებართვით დიდო ვეზირო
თავს უკრავს 40 წლამდე მამაკაცი დამსწრე საზოგადოებას და უორსარის მინიშნების შემდეგ მოწიწებით ამბობს:
_ პოლიტიკის მხრივ თუ ვიმსჯელებთ ბატონებო, უცხო ტომები თავს გვესხმიან, მრავლდებიან ეგ უჯიშოები და მრავლდებიან... ამას ემატება ყირიმელი თათრების შემოტევები და დარბევები.
_ მართალი ხარ მართალი
აჰყვა ბრბოც, მხოლოდ ლორდი იჯდა ჩუმად, თუმცა უწინდებურად არ იღიმოდა... სახეზე შიშისა და ტკივილის კვალი ჰქონდა გამოხატული ამ უდარდელ კაცს.
_ ალბად აქ იმიტომ მოდის, რომ ბრძოლაში დახმარებ აითხოვოს.
ატყდა მხიარული ყიჟინა.
მხოლოდ ლორდი უორსარი და მხედართმთავარი ბაირონი იმყოფებოდნენ ჩუმად.
რამდენიმე წუთიანი დუმილის შემდეგ, ბაირონმა საკუთარ თავზე აიღო სიჩუმის დარღვევა და ჩახლეჩილი, ტკივილნარევიანი ხმით წარმოთქვა.
_ მეფე სეფი აქ ქორწინებისთვის მოდის.



888

- ასე უნდა იარო პრინცესამ ალექსანდრემ ?არა მიპასუხე მიპასუხე?თვალებს, რომ აცეცებ საყვარლად
დედოფალი სათანეა იმ გოგონას აბანავებდა, სამეფო დარბაზში. როგორც ყოველთვის ჭუჭყიანი, რომ შევარდა და აურ დაურია საზოგადოებას ყველაფერი თან ლოყებს უკოცნიდა.
_ მითხარი ალექსანდრა შენზე ვნმე იტყვის, რომ ლორდის ქალიშვილი ხარ ?
კისკისებდა ახალგაზრდა დედოფალი და თან მოწუწუნე ბავშვს ამშრალებდა.
კისკისში გართულს ვერც კი გაიაზრა ისე შემოეხვია ხელები მუცელზე და მხარზე კოცნა იგრძნო.
ბავშვი, რომ არა ნამდვილად ჩაიკეცებოდა იქვე.
თვალები ძლივს გაახილა და მოჩვენებითი სიბრაზით გადახედა მეუღლეს.
_ ალექს მგონი სჯობს გაისეირნო
_ ურაააა
პირსახოც მოხვეული გოგონა ფეხზე წამოხტა და გართ სიხარულით გავარდა.
_ კარგი რაა ახლახანს დავბანე ხომ იცი, რომ ცხენებთან და თავის ძმებტან გავარდება სათამაშოთ, 12 წლის არის და ესეთი ცელქია, თომას ძალიან ჰგავს. რანაირები ხართ ეს ატროსები, კიდევ კარგი პატარა ილარია მაინც დამემსგავსა მე სიწყნა...
ატმისფერი კაბა მხრებზე ჩამოუცურდა ახალგაზრდა დედოფალს, მხრებზე საყვარელი მეუღლის ტკბილი ტუჩები იგრძნო თუ არა გაჩუმდა და თავი უკან გადასწია.
_ რაო?რას ამბობდი?
ეჩურჩულებოდა ლორდი და სამოსს იხდიდა, თეთრი მკერდი ხელებში მოიქცია და ძლიერად მოუჭირა. დედოფალმა ვეღარ შეძლო კვნესის შეკავება და საოცარი ხმები ამოუშვა ბაგედან, თუმცა კაცს პირველობა არ დაუთმო და ზევიდან თავად გადააჯდა, თითები პირში ჩაულაგა ლორდს და უკვე დასველებული თითებით საკუთარი მკერდის თავების მოფერებას შეუდგა, კაცი ამან უფრო გაახელა, ქვედა ნაჭრისგან სასწრაფოდ განტავისფულდა და მეუღლეში ისე შევიდა, ზევით აპოზიცია მას დაუთმო.
ქალს გრძელი თმა სულ გაეშალა და ჩამოეყარა, თეთრი კანი აუწითლდა და ხელები მეუღლის მკერდს დააყრდნო, ფრჩხილები ხორცში ჩაასო და კვნესას უმატა.
თან თვალებში უყურებდა 45 წლამდე, გამხდარ, ჭაღარა შერეულ, მწვანე თვალება კაცს და ვნებისგან ტუჩებს ილოკავდა.
_ ასე ნუ აკეთებ
ძლივს ამოიჩურჩულა უორსარმა და ქალის ბაგეებს დაეტაკა, ახლა ზევიდან თვითონ მოექცა, ქალს ფეხები სიგანაზე გადააშლევინა და ხელიტ შეუდგა მის დაკმაყოფილებას.
_ მი...მიყ...ვარხარ
ძლივს ამოჩურჩულა ქალმა და კაციც მასში ღრმად შევიდა.



888
_ თომას?თომ?
_ კარგი რა ალექსანდრა, ისევ ბიჭივით გამოწყობილი დარბიხარ?
უკანალზე მოსცხო 60 წლამდე, პუტკუნა ქალმა ბავშვს და ძალიან შეეცადა ამ ერთი ბეწო ბუშტზე გაბარზებულიყო.
_ დეიდა ნორა, ჩემი ძმა სად არის?
_ რომელს ეძებ ქალბატონო? ილარი ბაღშია, თომასი ხმლით ვარჯიშობს
_ მადლობა დეიდა ნორა
სასწრაფოდ საჯინიბისკენ გაიქცა გოგონა და ქალმაც სიყვარულით ჩაიხითხითა
_ ხო რა თქმა უნდა იარაღი და თომასი აბა ბაღში რა უნდა ამ ალქაჯს.



888
_ ბუუუუუ
_ ღმერთო ალექს
ტანს ზევით შიშველი, ქერა 20 წლის მამაკაცი იქვე ჩაიკეცა და გულზე ხელი მიიდო.
თხელი სარვალი, ჩექმაში ჩაეტანა და ხის იარაღით ტომარას "ერკინებოდა" ქერა თმა თითქმის ნულზე გადაპარსა და შავ, წვრილ თვალებს გულგახეთქილი აკვესებდა.
აი ცვენი ალექსი კი ხითხითებდა და პატარა, ჭორფლიან ცხვირს სასაცილოდ ჭმუხნიდა,
თან წითელ ტუჩებს ხმაურით ატკლაცუნებდა.
_ კარგი რა ასე როდემდე უნდა მექცეოდე?
მოჩვენებითი სიბრაზით ამოილაარაკა ახალგაზრდა მამაკაცმა და გოგონას ლოყები დაუკოცნა
_ კარგი რა მტკივა თომ, ამდენს ნუ მკოცნი მტკივააა
პატარა თან იცინოდა და თან გაქცევას ლამობდა
_ ვარჯისს ოდის მასწავლი?
საჯინიბოში ხუჭუჭა, რიჟა, მწვანე თვალება 10 წლის ბიჭუნა შემოვიდა და ომახიანად შესძახა ძმას.
_ აი თან ხმალიც მაქვს
_ ეს რანაირი ხმალია?ვერ ხედავ?ჯოხის არის
სასწრაფოდ დაიხსნა უფროსი ძმის მარწუხებისგან თავი ალექსანდრამ და პატარა ძმას ხანჯალი გამოგლიჯა.
_ ო ღმერთო, ალექს შენ რა გითხრა დედამ, მამამ, ცალკე მე და ცალკე ბიძია ტაბაკონმა, რომ ამ ბავშვს ნუ გაუწყალებ გულსო.
ხის ხანჯალი გამოგლიჯა თომასმა და ისევ პატარა, გაბარზებულ ძმას დაუბრუნა, აი ალექსი კი გაბარზებული დატოვა
_ ეს უფრო გიყვართ
ამოიწუწუნა და იქვე თივაზე ჩამოჯდა იცოდა, თომასი გააბრაზა და პირველს მას მაინც არ ასწავლიდა ხმლის გამოყენებას.
სულ ასე ხდებოდა, სულ ასწრებდა საჯინიბოში პატარა ძმას, მაგრამ მერე მაინც მოცდა უწევდა.
_ ქალი ხარ ალექსანდრა, საერთოდ აქ რა გინდა?წადი და სახლში რამე მოქსოვე
_ ქალი ვარ არა?ახლა გიჩვენებ მე შენ
ბიძიას ნაჩუქარი პატარა ხმალი მოიხსნა და ძმისკენ გაეშურა გაშმაგებული ალექსანდრა.
- ვოუ ვოუ ალექს
_ თომას ეს მომკლავს
სირბილით გავარდა გარეთ პატარა ილარი ატროსი, უკან გაბარზებული ალექსანდრა გაეკიდა და მათ კიდევ გაგიჟებული თომასი.
_ დააგდე ეგ დაწყევლილი ხანჯალი
_ თოოოოოომას
_ ქალი ხო?ახლა გაჩვენებ
_ ღმერთო რა ხმებია?
ქალმა, მეუღლის გულმკერდიდან თავი წამოყო, თუმცა კაცმა ისევ დაადებინა
_ შენი შვილები ერთმანეთს კლავენ
_ უფრო სწორედ მამამისის მსგავსი ალექსანდრა კლავს ძმას და აგიჟებს უფოს ძმას სწორი ვიქნები თუ ასე ვიტყვი ხო ?
_ ეგრეც შეიძლება კი
ორივეს გაეცინა, თუმცა სიცილი მაშინვე შეწყდა, როდესაც სასახლის გალავნიდან ხმა გაისმა.
_ მეფე სიფი მობრძანდება.
ლორდი მაშინვე წამოდგა და შარვალი ამოიცვა, თოკი შემოიკრა და მოსასხამს წვდა.
_ მეფე ?მეფეს აქ რა უნდა?
ხმა აუთრთოლდა ქალს, ლორდმა უზარმაზარი სასახლის ფანჯრიდან გადაიხედა და ეტლში მჯდარი მეფე სიფი და მისი ლამაზი, რუსული ყაედის მქონე ქალიშვილი ანნა დალანდა.
_ მეფეს ქორწინება უნდა.
ასეთი იყო ლორდის პასუხი.



გამარჯობათ, დიდი ხანი არ მქონდა მუზა და ბოდიშს გიხდით ბოლო ისტორია შუაში გავწყვიტე, მაგრამ დაგიბრუნდით ახალით და მოწონების შემთხვევაში გავაგრძელებ ძალიან ჩახლართულ და ინტრიგულ მოთხრობას, აუცილებლად მივიყვან ბოლომდე და გპირდებით ნამდვილად ისიამოვნებთ <3



№1 სტუმარი მოცინარი

uux, ra kai tavi iyo! icode, es bolomde miiyvane! ;)

ისე, ის დრაკონია ს 3, 4, თავები ვერ ვიპოვე და წაშლილია?

 


№2  offline წევრი Hot Chocolate

აჰაა ვიცოდი სათაურით მივხვდი რა იქნებოდა :D დასაწყისი ძალიან ჰგავდა სამეფო კარის თამაშებს. ალექსანდრა კი არიას. ვნახოთ როგორ განვითარდება მოვლენები ველოდები ახალ თავს <3

 


№3  offline წევრი Tekla99

Hot Chocolate
აჰაა ვიცოდი სათაურით მივხვდი რა იქნებოდა :D დასაწყისი ძალიან ჰგავდა სამეფო კარის თამაშებს. ალექსანდრა კი არიას. ვნახოთ როგორ განვითარდება მოვლენები ველოდები ახალ თავს <3

პირველივე წინადადებიდან სამეფო კარის თამაშებს მივამსგავსე მეც

 


№4  offline წევრი თ.მ

კარგია❤❤ მალე დადე შემდეგი თავი

 


№5 სტუმარი

Gaagrdzele ra :(

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent