შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

MOBSTER (მე-VII თავი)


13-08-2017, 16:34
ავტორი D-I-A-N-A
ნანახია 1 567

-რა კარგია რომ მოხვედით , გელოდებოდით .- ლევანი წამოდგა და კატერინას მიუახლოვდა , ლოყაზე აკოცა . კატერინა გაყინულივით იდგა , მამა არც მოუკითხავს .
-როგორ გაბედეთ და ამდენი წელი ტყუილში მაცხოვრეთ ?!- კატერინა ცეცხლს აფრთქვევდა , ეს ყველაფერი გულს რევდა .
-მამი მომისმინე ...-ლევანი ახსნას ცდილობდა მაგრამ...
-არ ვაპირებ ! - ჯიუტად თქვა კატერინამ და თავის ოთახში ასვლა დააპირა როცა რაღაცის დავარდნის ხმა გაიგო , უკან მოტრიალდა და ძირს მწოლიარე მამა დაინახა .
-ბატონო ლევან ...ლევან !- იმეორებდა დემეტრე,
-მამა! -კატერინამ დაიყვირა და მამისკენ გაიქცა . - ექიმს დაურეკეთ ! სწრაფად!-ბრძანება გასცა და მამას შეხედა. დაცვა მაშინვე მოვარდა , ლევანი ხელში აიყვანეს და მის ოთახში აიყვანეს .
-კატო დაწყნარდი ყველაფერი კარგად იქნება ...- აწყნარებდა დემეტრე. 10 წუთის შემდეგ ლევანის პირადი ექიმი მოვიდა .
-ექიმო რა სჭირს ? - კითხა კატერინამ ექიმს როცა ის ლევანის ოთახიდან გამოვიდა.
-იცით მამათქვენს რამდენიმე წელიწადია რაც გული აწუხებს , ახლა სავადმყოფოში უნდა გადავიყვანოთ , ყველაფერი გავაკეთე რაც კი შეიძლებოდა მაგრამ მას ისეთი დაკვირვება და მოვლა სჭირდება რომელსაც მხოლოდ სავადმყოფოში მიიღებს . -თქვა ექიმმა და ისინი დატოვა.
-მანქანა მოამზადეთ ლევანისთვის და ეკატერინესთვის. - უთხრა ტატოს რომელიც ისე მოსულიყო რომ ვერავის გაეგო და შეემჩნია მისი იქ ყოფნა.
-კარგი. -თქვა ტატომ და იქაურობა დატოვა ...ლევანი საავადმყოფოში გადაიყვანეს , კატერინა ტიროდა , მაგრამ ჩუმად ისე თითქოს არ უნდოდა რომ ვინმეს ის ენახა . ჟურნალისტები შეკრებილიყნენ საავადმყოფოსთან მაგრამ მათ საავადმყოფოს დაცვა აკავებდათ ამიტომ თავიანთ კითხვებს კატერინას ვერ უსვამდნენ .
-ყავაა...-დემეტრემ კატოს ჭიქა გაუწოდა და მის გვერდით სკამზე მოთავსდა .
-ექიმო რა მოუვიდა მამაჩემს ? -კატერინამ როგორც კი დაინახა რომ ექიმი პალატიდან გამოვიდა მას მიუახლოვდა.
-ინსულტი ...ვწუხვარ მამათქვენს ინსულტი ჰქონდა რის გამოც ახლა კომაშია .- მწუხარები უთხრა კატერინას...შემდეგ კი დემეტრეს გადახედა.- ჩვენი დაკვირვების ქვეშ იქნება ბატონი ლევანი , ჯობს სახლში წახვიდეთ და დაისვენოთ თუ რამე მოხდება აუცილებლად შეგატყობინებთ . - თქვა ექიმმა და თავისი გზა გააგრძელა .
-კატო ხომ გაიგე ჯობს წავიდეთ სახლში და ხვალ ისევ დავბრუნდეთ . - დემეტრე კატერინას მიუბრუნდა.
-სერიოზულად? -წარბაწეულმა გახედა დემეტრეს. - უგულო როგორ ხარ ? მამაჩემი...მამაჩვენი კომაშია , ჩვენ არ ვიცით როდის მოვა გონს ან საერთოდ თუ მოვა...
-კატერინა , ის შენი მამაა , მხოლოდ შენი . გასაგებია ! - მკაცრად უთხრა კატერინას.
-არა, ცდები ის შენიცაა ამიტომ, როცა ჩემს კოცნას დააპირებ გაიხსენე რომ შენი და ვარ ! და თუ არ გინდა რომ სხვებმა იცოდნენ ჩვენი კავშირის შესახებ - კარგი , მაშინ დაიხსომე მე შენი უფროსი, შენი ქალბატონი ვარ შენ კი ჩემი - ქვეშემდგომი . სანამ მამაჩემი გონს არ მოვა მე ვარ მის მაგივრად . გასაგებია ! - ბოლო სიტყვა ხმამაღლა წარმოთქვა . ახლა კი მართლა აჯობებს სახლში წავიდე .
- ცეცხლს ეთამაშები ქალბატონო ეკატერინე...- თქვა დემეტრემ.
-და ცეცხლი შენ ხარ ? - ცინიკურად გაიღიმა კატომ . - დემეტრე , აკო , გუგა და ტატო ჩემთან ერთად წამოხვალთ დანარჩენები აქ დარჩებით ! - ბრძანება გასცა კატერინამ , მამის პალატას შეხედა და შემდეგ საავადმყოფოს დატოვება გადაწყვიტა . გარეთ რა თქმა უნდა ჟურნალისტები დახვდნენ მაგრამ ბიჭებმა და საავადმყოფოს დაცვამ ისინი იქამდე შეაკავა სანამ კატერინა მანქანაში არ ჩაჯდა... სახლში მისულს ოთახში ასვლა გადაწყვიტა. შიოდა მაგრამ ჭამა ნამდვილად ეზარებოდა , ყველაზე მეტად შხაპის მიღება და შემდეგ ძილი სურდა ...
-ისევ დაგვიბრუნდა ყინულის დედოფალი ? - როცა კატერინა ოთახში ავიდა ბიჭები ზალაში გავიდნენ და დივანზე დასხდნენ .
-არაუშავს , შეიძლება ის ყინულია მაგრამ მე - ცეცხლი ვარ . ცეცხლი კი ყინულს ადნობს . -თქვა დემეტრემ და ეშმაკურად გაუღიმა ძმაკაცებს . - რამდენი დაცვაა ახალ ლევანთან ? -იკითხა დემემ.
-სამი . (გუგა)
-კიდევ 3 დაამატე ერთმანეთი რომ შეცვალონ და ხო კიდევ სახლში დაამატე დაცვა . კატერინას პირადი დაცვები თქვენ იქნებით.
-კარგი .-...ბიჭებმა თავიანთი ყავები დალიეს და სტუმრებისთვის განკუთვნილი ოთახები დაიკავეს , რადგან მათ ახლა ეკრძლებოდათ კატერინასგან შორს ყოფნა ...დემეტრეს ძალიან მოუნდა კატოსთან ასვლა და მისი ჩახუტება მაგრამ ვერ გაბედა .
___________
-შემოდი.- კატერინა პირსახოც მოხვეული საწოლზე დაჯდა და თმის პირსახოცით თმების გამშრალება დაიწყო.
-უნდა დავილაპარაკოთ .- ოთახში შესულმა თქვა და მის უკან კარი მიიხურა.
-დემეტრე , გადი .- ჩუმად წარმოთქვა კატომ .
-არა ! კიდევ რამდენი ხანი უდა ვიყოთ ასე ?-დემეტრე ნელი ნაბიჯებით კატოს უახლოვდებოდა.
-როგორ ასე ? - წარბაწეულმა კითხა ისე თითქოს ვერ გაეგო რა ეგულისხმა დემეტრეს.
-ვიცი რომ გიყვარვარ , რატო მალავ ? რატო მიშორებ თავიდან ?!-დემეტრემ ხმას აუწია.
-გადი აქედან ! -დაიყვირა კატომ მაგრამ დემეტრემ მისი გაჩუმება კოცნით სცადა და გამოუვიდა კიდეც . კატერინა მის მოშორებას ცდილობდა მაგრამ ბოლოში დანებდა და კოცნაში აყვა . -ეს არასწორია ...- დემეტრემ კატერინას შუბლს თავისი შუბბლი მიადო .
-არასწორია ? კატო არავინ იცის რომ და-ძმა ვართ ... მხოლოდ არჩილმა და ლევანმა ...მოდი არავის ვუთხრათ . შენ ბაგრატიონი ხარ , მე - დევდარიანი . ესე იყო და ესე იქნება .
-ამდენი წელი მაიგნორებდი , არ მიკარებდი ახლა კი ჩემტან ყოფნა მოგინდა ? დემეტრე რა გჭირს ? მითხარი რა გინდა ...
-შენ მინდიხარ .-უპასუხა დემეტრემ და ხელში აიტაცა . საწოლთან მიიყვანა და დააწვინა. ზედ მოექცა და ბაგეები დაუკოცნა .
-მამა მოგვკლავს რომ გაიგოს .- დემეტრე თვალებში ჩახედა.
-არ ვეტყვით .- დემეტრე შეაერთა მათი ბაგეები , კატერინას პირსახოცს მოკიდა ხელი და მთლიანდა მოაშორა . კატერინას მკერდს როცა დახედა ნერწყვი ხმამაღლა გადაყლაპა . ტუჩები დაუკოცნა , შემდეგ ლავიწის ძვალი და მკერდი . კატერინამ დემეტრეს მაისური გახადა და დემეტრეს დაკუნთულ სხეულს თითებით შეეხო . შემდეგ დემეტრეს ქამარი გახსხნა და შარვლის ღილი . მამაკაცმა სწრაფას მოიშორა შარვალი და კატერინას ეამბორა . ალერსის შემდეგ დემეტრემ კატერინას თვალებში შეხედა .-დარწყმუნებული ხარ ? - კატერინამ პასუხის მაგივრად ბაგეები დაუკოცნა ...
___________
კატერინას დემეტრეს მკერდზე თავი ქონდა დადებული და ისე იყო გადაშვებული მორფეოსის სამყაროში . დემეტრე კი კატერინას ნახევრად გამშრალ თმებს თითზე იხვევდა . ახალ გაღვიძებულმა კატერინამ დემეტრეს ახედა და ბაგეზე აკოცა .
-პირველი ვიყავი ... - თქვა დემეტრემ .
-ეს რამეს ნიშნავს ? (კატო)
-კი ... (დემე)
-მაინც რას ?(კატო)
-პატიოსანი რომ ხარ ... - სიცილ ნარევი ხმით უპასუხა დემეტრემ.
-კი როგორ არა , პატიოსნების განსახიერება ვარ მაგიტომაც გავუშალე ფეხები ნახევარძმას .
-ნანობ ? - მოწყენილმა კითხა დემეტრემ , შარვალის ჯიბიდან სიგარეტი ამოიღო და გააბოლა.
-არა , იმის მიუხედავად რომ შეცდომა ჩავიდინეთ .
-კატო მე ყოველთვის გიყურებდი როგორც ქალს მაგრამ ამას არ ვაღიარებდი ამიტომ არ გიკარებდი ...მეტი აღარ შემიძლია , მინდა რომ შენი სხეული , გული , სული და საერთოდ ყველაფერი მე მეკუთვნოდეს . - სიგარეტი ჩააქრო და კატერინას აკოცა .
________
გამარჯობათ ჩემო საყვარლებო <3 ბოდიშით რომ დავაგვიანე , უბრალოდ სახლში რემონტი მაქვს და ხმაურის გამო ვერ ვწერ და როცა მინდა დავწერო არაფერი მაფიქრდება . მხოლოდ ეს თავი ალბად 100 ჯერ შევცვალე , მაგრამ ბოლოს ასეთი გაგრძელება ავირჩიე . იმედია მოგეწონებათ <3 მიყვარხართ <3



№1 სტუმარი Guest bubu

momwons es motxroba, dzalian mindoda rom demetre da katerina ertad yofiliyvnen magran radgan naxevar da-dzmani arian arasworia es saqcieli, tumca ki dzalian momwons es wyvili da minda rom bolomde ertad iyvnen

 


№2  offline წევრი D-I-A-N-A

Guest bubu
momwons es motxroba, dzalian mindoda rom demetre da katerina ertad yofiliyvnen magran radgan naxevar da-dzmani arian arasworia es saqcieli, tumca ki dzalian momwons es wyvili da minda rom bolomde ertad iyvnen

მადლობა რომ წაიკითხე ❤️

 


№3  offline წევრი s.a-cicinatela-m.m

Chemo kargo yochag, isev gamogivida, ar vici rogor shevafaso mati ertad yofna... agar minda chavacivxe da tvini gdavibruno imaze fiqrshi sworad moiqcnen tu ara, yvelas da yvelafers aqvs ori mxare...❤❤❤❤❤

 


№4  offline წევრი D-I-A-N-A

s.a-cicinatela-m.m
Chemo kargo yochag, isev gamogivida, ar vici rogor shevafaso mati ertad yofna... agar minda chavacivxe da tvini gdavibruno imaze fiqrshi sworad moiqcnen tu ara, yvelas da yvelafers aqvs ori mxare...❤❤❤❤❤

დიდი მადლობა საყვარელო ❤️❤️ რა თქმა უნდა ყველაცერს ორი მხარე აქვს , შევეცდები მალე დავდო ახალი თავი ❤️ მადლობა რომ კითხულობ ❤️

 


№5 სტუმარი Guest უცნობი

გულის ამრევია ეს ყველაფერი არაფერიც არ აქვს მეორე მხარე როგორ უნდა გავამართლო ესენი იციან ნახევარ და-ძმა რომ არიან და მაინც ერთმანეათს ეკიდებიან თავიდან ძალიან მომწონდა ეს ისტორია მაგრამ ახლა იმედი გამიცრუვდა

 


№6  offline წევრი D-I-A-N-A

Guest უცნობი
გულის ამრევია ეს ყველაფერი არაფერიც არ აქვს მეორე მხარე როგორ უნდა გავამართლო ესენი იციან ნახევარ და-ძმა რომ არიან და მაინც ერთმანეათს ეკიდებიან თავიდან ძალიან მომწონდა ეს ისტორია მაგრამ ახლა იმედი გამიცრუვდა

ასე სწრაფად გაგიცრუვდა იმედი ? სამწუხაროა , რადგან არ იცი გაგრძელება და დასკვნები აქედან გამოგაქვს . შეგიძლია აღარ წაიკითხო , მე ვერ დაგაძალებ .

 


№7 სტუმარი Guest კატერინა

ამაზრზენიაა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent