შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქუჩის ბიჭუნა და ანგელოზი


12-09-2017, 12:15
ავტორი taso_S
ნანახია 2 037

ქუჩის ჩხუბებში ჩემი ძმა მითრევდა.ახლაც ძლივს გადავურჩით თავ-ყბის გაერთიანებას.
-წამოდი რატი,მერამდენთღა უნდა აღმოჩნდე ასეთ სიტუაციაში?
-გამიშვი,ხელს მკრავს და მეც ვბარბაცდები.
-მე წავედი,ხელებს ჯიბეებში ვუწყობ და გზას მივუყვები.ვხვდები როგორ მომყვება უკან და მეღიმება.
-ნუ იცინი.ჯერ ბავშვი ხარ და ვერ მიხვდები.თავზე ხელს მისვამს და ბეჭებზე ხელს მიტყაპუნებს.
-----------------
-მოგესალმებით მეგობრებო.მინდა გაცნობოთ,რომ ალსანიას საქველმოქმედო ფონდი რომელსაც თქვენ დახმარების ფონდს უწოდებთ,წელსაც დაეხმარება იმ ადამიანებს ვისაც ეს სჭირდება.ჩემი ქალიშვილის,სიძისა და შვილიშვილის სახელით ყველას მოგესალმებით ჩვრნს წვეულებაზე.შავთმიანი ხუჭუჭა ბიჭი მშობლებთამ ერთად ცდილობს ერთი გოგოს ყურადღების მიქცევას, მაგრამ აშკარაა არ გამოსდის.პირიქით თავს უფრო უხერხულ მდგომარეობაში იგდებს.
-შეხედე,ამბობს თეთრ მოკლე კაბაში გამოწყობილი გოგონა და თან იღიმის-ყველაფერს გააკეთებს ეს ბიჭი,რომ უხერხელ მდგომარეობაში აღმოჩნდეს.
-ნუხარ ასეთი ბოროტი ნია.-ეუბნება ქერა შავ კაბაში გამოწყობილი გოგონა.
-კარგი წავიდეთ იქით ჩვენებთან.
შემთხვევით გადასხმულ შამპანიურს ბიჭს პიჯაკიდან დედა წმენდს.
-კარგი დედა სირცხვილია,ეუბნება ხუჭუჭა ბიჭი და მის მწვანე თვალებს გარემოს ავლებს.
-კარგი სანდრო,მაშინ მიდი გამოიცვალე და მალე დაბრუნდი.
-კარგი.
-არა,ამბობს თმა შეჭაღარავებული კაცი-არ შეიძლება ძვირფასო.მერე აღარ დაბრუნდება.მოდი ერთად წავიდეთ შვილო.რას იტყვი?
წითური დახვეწილი ქალბატონი ორივე ხელით იჭერს მამაკაცებს და ნაწყენი ხმით ამბობს.
-არსადაც არ წახვალთ,ორივე ჩემთან იქნებით,წელიწადში ერთხელ მაინც მოიქეცით ისე როგორც საჭიროა.
-წელიწადში ერთხელ?სიცილით ამბობს სანდრო.
-წელიწადში ერთხელ?იმეორებს მამაკაცი და სასაცილოთ იმანჭება.
-კარგი ,მაშინ დამპირდი ,რომ სცენაზე აღარ ამიყვან.
-თუ საჭიროება მოითხოვს აგიყვან.
ბიჭი მობეზრებულად ატრიალებს თვალებს და იმ მაგიდისკენ იხედება სადაც წუთის წინ მისი შეყვარებული ნია იდგა.რათქმაუნდა ეს ოცნებებში.
------------
მაღაზიაში შევდივარ და ორ ჩიფსს და ორ ლუდს ვიღებ.საათს ვუყურებ უკვე 12 ხდება.
-უკაცრავად,რამე ტორტის მსგავსი უფრო პატარა რამ ხომ არ გაქვთ?ვეკითხები გამყიდველს და მის პასუხსს ველოდები.
-იქით მიბრძანდით.
მეც პატარა მაფინს ხელში ვიღებ და სანთელს შიგ ვარჭობ.გამყიდველს ფულს ვუხდი და გარეთ გასული კი რამდენადაც შემიძლია იმდენად რიტმულად ვმღერი.
-დაბადების დღეს გილოცავ ძმაო,დაბადების დღეს გილოცავ ძმაო.
-ეს რაარის?გაკვირვებული მეკითხება და კექსს უყურებს.
-რას ვიზავთ ფული მხოლოდ ამაზე მეყო.
-მადლობა,
-ლუდიც ვიყიდე წამოდი სახლში.
-უკეთესი იდეა მაქვს.ამბობს და სპორტული, წითელი მანქანისკენ მიდის და შიგ ჯდება.
-რატი,რას აკეთებ გადმოდი.
-კარგი რა დემე ჩაჯექი.ერთი წრე დავტოვარტყათ.
მანქამაში ჯავჯექი,რადგან პატრონი დავინახე ჩვენსკენ მორბოდა.ჩემმა ძმამაც მანქანა დაძრა და ცენტრალურ ტრასაზე გავედით.
-გააჩერე,გემუდარები ძმაო.შარში გავეხვევით.180-ით მივდივართ.გთხოვ.ამ დროს უკანა ხედვის საეკიდან ვხედავ,რომ ორი საპატრულო პოლიცია მოგვდეს.
-ფრთხილად პოლიციაა.
ამ დროს, მანქანა რომელიღაც ვინტრინაში ვარდება და ვხვდები,რომ კარგი დღე არ გვიწერია.
---------
-კარგი გასაგებია,ამბობს შეჭაღარავებული მამაკაცი.
-გიორგი.ეძახის წითური ქალბატონი ქმარ და მის წინ დგება.
-ხო ნიცა.
-ისევ პრობლემები აქვთ ქუჩის ბიჭებს?ეკითხება ნაწყენი და ქმარს თბილად უღიმის.
-ხო,აუცებლად უნდა წავიდე.
-იცი რა?მგონი დროა გაგაშორდე,ასე უკვე აღარ შემიძლია.კაცს სახე ეცვლება.
-მოდი ჯერ წავალ და მერე გამშორდი ღიმილით პასუხობს მამაკაცი და ცოლს ნაზად კოცნის.
-მამა სად მიდიხარ?
-იცოდე დედაშწნი მარტო არ დატოვო,ეუბნება გიორგი შვილს და თუთს უქნევს.
-ისევ?
-ისევ.
ბიჭი დედას ხელკავს დებს და წვეულებაზე ბრუნდება

---------
პოლიციელი,საკნის კარს მიღებს და ერთ-ერთი ოთახისკენ მიბიძგებს.
-გამარჯობა,მესალმება შეჭაღარავებული მამაკაცი.
-შენ ვინ ხარ? ვეკითხები და თვალს თვალში ვუყრი.
-შენი ადვოკატი.
-ადვოკატის ფული არ მაქვს.
-საჭირო არ არის.ადვკოატთა კოლეგიამ გამომგზავნა.
პოლიციელი ბორკებს მხსნის და ოთახიდან გადის.
-ჩემი მოვალეობა შენნაირი ბავშვების დაცვაა.
-ჩანს რომ მოვალეობაა
-უკაცრავად,ვერ მოვიფიქრებდი რომ დღეს მოიპარავდი მანქანას.წვეულებაზე ვიყავი და წამოსვლა მომიწია.
-კარგი,მაგრამ რატი სად არის?
-როგორც ჩანს შენს ძმას კანონთან პრობლემები აქვს.იარაღისა და ნარკოტიკის შენახვისთვის,ბიჭის დაჭრისთვის უკვე მჯდარა ციხეში.
-მე არაფერი დამიშავებია.
-შენი მჯერა.შენმა ძმამ ყველაფერი თავის თავზე აიღო.მან თქვა რომ შენი სურვილით არ ჩამჯდარხარ მანქანაში.მე იმიტომ გამომიძახეს რომ ამ ჭაობმა შენც არ ჩაგითრიოს.
-ჭაობა..ვიღიმე და
ვაგრძელებ-ისისც გეცკდინებათ რა ზოდიაქო ვარ.
-კურო.28 მაისს დაიბადე.-რას აპირებ რო გაიზრდები?
-არაფერს.მე სკოლა დავამთავრე.მაგრამ ფული არ მაქვს,რომ გავაგრძო სწავლა.ასე რომ...ხელებს ვშლი და ფეხეზე ვდგები.
ამ დროს გარედან ხმაური ისმის.
-მომბეზრდა უკვე თქვენი ძებნა ქუჩაში.ბიჭს სახე ეცვლება და თვალები ემღვრევა.
-დედა
-მიმიფურთხებია
-უდანაშაულო ვარ
-შენი ძმის გზას დაადექი არა?შენც მუდმივად ციხიდან უნდა გამოგათრიო არა?მომბეზრდა. ქალი ყვირის და მაგიდაზე ხელს არტყამს.
-სჯობს ციხეში იჯდეს. ის მაინც მეცოდინება სად არის.
-უდანაშაულო ვარ მეთქი.
მეც ყვირილზე გადავედი.
-გთხოვთ დამშვიდდეთ ქალბატონო.ფეხზე დგება ბატონი გიორგი და ქალს მხარზე ხელს ადებს
-როგორ დავმშვიდდე?მთელი ცხოვრება მის ძმას დავდევდი.ამის იმედი მქონდა,რომ ნორმალურ გზაზე ივლიდა.მორჩარაც გინდა ის ქენით.მე დამივიწყეთ.მორჩა.დამთავრდა.სახლში აღარ დაბრუნდე.
ხელებს კეფაზე ვიწყობ და თავს მაგიდაზე ვურტყამ.ცრემლები მომდის და თვალებს მაგრად ვხუჭავ.

-------------
მე და დედა გვერდიგვერთ ვდგავართ და სტუმრებს ვემშვიდობებით.ვხედავ როგორ გვიახლოვდებიან მეგობრების ჯგუფი.
-ნახვამდის ქალბატონო ნიცა,კარგად გავერთეთ.ეუბნება ნია და თან კოცნის.
იგივეს იმეორებენ სხვებიც.
-სანდრო,შენ მათთან ურთიერთობას არ ცდილობ.და თან ნიასაც არ ესაუბრები.
-რა აზრი აქვს,მათთვის უჩინარი ვარ.ნიასთვის კიდევ მგონი საერთოდ არ ვვარსებობ.
-შენ ის მოგწონს თან ძალიან.
-როგორ მიხვდი დეე?ვეკითხები და ლოყაზე ვკოცნი.
-რავიცი,დეე.ისიც იმავეს იმეორებს და მანქანაში ჯდება.
---------------
-დემეტრე...მეძახის თმა შეჭაღარავებული მამაკაცი
-დიახ
-შენ აპირებ შენი ძმის გზას გაჰყვე?
-მან მე მირჩია,რომ განათლებით შორს ვერ წავალ,ჩვენნაირები მხოლოდ მუშაობენ და მგონი ის მართალიცაა.
-არა არაა.მითუმეტეს შენნაირი ბიჭისთვის.
-ჩემით ასე ძალიან რატომ ხართ დაინტერესებული?
-იმიტომ რომ შენ ჩემს ახალგაზრდობას მაგონებ.მეც გამომიწოდეს თავის დროზე ხელი. ახლა კი მინდა შენც იგივე გაგიკეთო.ჭკვიანი ბიჭი ჩანხარ.აბა?
-კარგით.
მანქანაში ვსხდებით და გზას მივუყვებით.
-ნივთების ასაღებად სახლში შეივლი?
-რისთვის დედამ ისევ რომ გამომაგდოს?
მათ უბანში ყველა სახლი მდიდრულია.ახლაც მანქანა ერთ უზარმაზარ თეთრ დახვეწილ სახლთან ვჩერდებით.
-აქ დამელოდე.მალე მოვალ.
საპასუხოდ მხოლოდ თავს ვუქნევ.ცოტახანში მანქანიდან გადავდივარ და შესასვლელ ჭიშკართან ვდგები.ამ დროს მეზობელი სახლიდან ქერა გოგონა გამოდის და ისიც ჭიშკრის წინ ჩერდება.ლამაზია.ვუყურებ მანაც შემომხედა.
-გამარჯობა,მესალმება და მიღიმის.
-გაგიმარჯოს.
-მე ელენე.
-შენი სახელი რას ნიშნავს?
-ბერძნულად მანათობელს ნიშნავს,ასევე ერთ-ერთი კომეტის სახელიცაა.
-ბევრს ფიქრობდნენ ალბათ შენთვის ეს სახელი რომ მოეფიქრებინათ ვამბობ და ვიცინი.ვატყობ ეწყინა.
-არ გეწყინოს ცუდი არაფერი მიგულისხმია,ლამაზი სახელია.
-მადლობ.
ჯიბეებში ხელს ვიწყობ ქუსლებზე ვქანაობ.
-შენ?!
-რა მე
-არ გითქვამს რა გქვია.
-დემეტრე.ჩემი სახელი კი არაფერს ნიშნავს როგორც მე.
-აქ რა გინდა?
-მე მანქანა მოვიპარე და ციხიდან ბ-გიორგიმ გამომიყვანა.
-აჰაჰაჰ კარგი ხუმრობა იყო.
ამაზე რა მეპასუხა არ ვიცოდი და გავჩუმდი.
-კარგი დემეტრე ჩემი მანქანა უკვე მოიყვანეს.ნახვამდის.მემშვიდობება და მტოვებს ასე ერთ ადგილზე გაშეშებულს.

ეს ჩემი პირველი მოთხრობაა.არ ვიცი რამდენად კარგია,მაგრამ გადავწყვიტე ბედი მეცადა და დავდე. heart_eyes



№1  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

სიმართლე გითხრა ბოლომდე არ წამიკითხავს. იცი რატო? იმიტო რო ”გზაჯვარედინის" ანალოგიური სცენარია. თავიდან რომ დაიწყო კიდე ხო და მერე ადვოკატი. , ქერა გოგო , სახელი კომეტა და აი აქ სტოპ რა. რათქმაუნდა ამ საიტზე არის ბანალური ოსტორიები შეიდზლება ძაან ბევრიც კი იყკს მაგრამ. ეს. რაც. შენ დაწერე პლაგიატს უფრო გავს.
მაპატიე ჩემი კომენტარისტვის. არ ვამაყობ რომ. სერიალს ვუყურებდი თუმცა ასეა. ასე მახსოვს სახელი. იმ სერიალის და ნუ რავიცი გირჩევ რომ შენი საკუთარი ფანტაზიით წერო. უკეთესია. წარმატებები!!!

 


№2  offline წევრი blue witch

ოო, რაღცნაირად არ მომეწონა. წერის შეგიძლია, მაგრამ შენი ნიჭის შეფასებას ვერ მოვახერხებ მაშინ როცა ეს თავი მთლიანად "მოქცევის" ანალოგი იყო. კომეტა, ადვოკატი, ქერა, შავგვრემანი , წითური, ლამის ყველაფერი გადააკოპირე, ფოტოც კი რომელიც ისტორიას თან დაურთე იმავე სერიალიდანაა. ძალიან მიყვარს და თითოეულ დეტალს, თუნდაც დიალოგიდან ამოღებულ ერთ წინადადებას ამოვიცნობდი, არათუ მთლიანი შინაარს და სუულ ოდნავ შეცვლილ შეხვედრის სცენას. კაბის ფერებიც კი იგივე გაქვს, ქათული სახელები რაღათ გინდოდა მაშინ?! დაგეწერა პირდაპირ ისე როგორც იყო. პლაგიატობაში არ გადანაშაულებ და არ მინდა საზიზღრად ჩამთვალო, ან წერის სტიული დაგიკარგო, ალბათ შენც ძალიან გიყვარს მოქცევა და მოგინდა დაგეწერა, უბრალოდ იმდენად საინტერესო წასაკითხი აღარ იქნება. როგორც კეთილი რჩევა ისე მიიღე, ნამდვილად დასაბუთებულად გიხსნი რატომააა ასე და არა სხვანაირად. არ მინდა გული გაიტეხო, არცმე ვწერ შედევრებს, მხოლოდ სხვა დროს ეცადე თავად გამოიგონოამბავი და სასიუჟეტო ხაზიც შენივე ფანტაზიით წარმართო, ან თუ ამის გაგრძელება გინდა ძაალიან ბვრი რამ შეცვალე, მეტი ემოცია და გარემოს, განცდების აღწერა დაურთე, უფრო აზრიანი დიალოგები და რავიცი. იმედია ზედმეტად არ გაწყენინე. disappointed disappointed heart_eyes
წარმატებები!

 


№3  offline წევრი taso_S

დიახ ვიცი რომ იმ სცენარივით გგონიათ წარიმართება ყველაფერი მაგრამ უბრალოდ აზრი ავიღე თავიდან თ როგორ უნდა მოხვედრილიყო ეზ ბიჭი მაღალ საზოგადოებაში შემდეგი თავები რადიკალური იქნება აბსოლიტურად გზაჯვარედინის :) heart_eyes

 


№4  offline წევრი Mia_smith

ეეე ეგ ვიფიქრე ზუსტად გზაჯვარედინიდააანნნნ მეთქიი.. heart_eyes როგორ მიყვარს ეს სერიალი.კარგია თუ ყველაფერი სხვანაირად წარიმართება და არა ისე როგორც გზაჯვარედინში თუ ასეა დაველოდები მომდევნი თავს heart_eyes

 


№5  offline წევრი blue witch

taso_S
დიახ ვიცი რომ იმ სცენარივით გგონიათ წარიმართება ყველაფერი მაგრამ უბრალოდ აზრი ავიღე თავიდან თ როგორ უნდა მოხვედრილიყო ეზ ბიჭი მაღალ საზოგადოებაში შემდეგი თავები რადიკალური იქნება აბსოლიტურად გზაჯვარედინის :) heart_eyes

ძალიან კარგი, მაშინ იცოდე, რომ მე აუცილებლად წავიკითხავ და იმედი მაქვს ცუდად არ გამომივიდა.

 


№6  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

taso_S
დიახ ვიცი რომ იმ სცენარივით გგონიათ წარიმართება ყველაფერი მაგრამ უბრალოდ აზრი ავიღე თავიდან თ როგორ უნდა მოხვედრილიყო ეზ ბიჭი მაღალ საზოგადოებაში შემდეგი თავები რადიკალური იქნება აბსოლიტურად გზაჯვარედინის :) heart_eyes

სინართლე გითხრა ცოტა ვინერვიულე. მგონი ძალიან უხეშად გამომივიდა , თუ გული გატკინე ვწუხვარ უბრალოდ. ალბათ მიმიხვდი რატომაც დავწერე ეს კომენტარი. მოკლედ. უფრო გამიხარდება ალბათ შემდეგი თავები. ნუ მოქცევა არ ვიცი და ვნახავ აუცილებლად. მოკლედ გელი და აუცილებლად ვიმახსოვრებ ნიკს იცოდრ, არ გაპატიებ მსგავს რამეს :დდდდ, შეგიდზლია და უნდა გამოიყენო პოტენციალი .
აბა შენ იცი. მეც ვცდილობ დაწერას და. უმუზობის გამო გაჭედილი ვარ ჯერჯერობით.
მოკლედ გელოდრბი რაა

 


№7  offline წევრი blue witch

nawkas12345
taso_S
დიახ ვიცი რომ იმ სცენარივით გგონიათ წარიმართება ყველაფერი მაგრამ უბრალოდ აზრი ავიღე თავიდან თ როგორ უნდა მოხვედრილიყო ეზ ბიჭი მაღალ საზოგადოებაში შემდეგი თავები რადიკალური იქნება აბსოლიტურად გზაჯვარედინის :) heart_eyes

სინართლე გითხრა ცოტა ვინერვიულე. მგონი ძალიან უხეშად გამომივიდა , თუ გული გატკინე ვწუხვარ უბრალოდ. ალბათ მიმიხვდი რატომაც დავწერე ეს კომენტარი. მოკლედ. უფრო გამიხარდება ალბათ შემდეგი თავები. ნუ მოქცევა არ ვიცი და ვნახავ აუცილებლად. მოკლედ გელი და აუცილებლად ვიმახსოვრებ ნიკს იცოდრ, არ გაპატიებ მსგავს რამეს :დდდდ, შეგიდზლია და უნდა გამოიყენო პოტენციალი .
აბა შენ იცი. მეც ვცდილობ დაწერას და. უმუზობის გამო გაჭედილი ვარ ჯერჯერობით.
მოკლედ გელოდრბი რაა

არვიცი თქვენ იცითთუარა მაგრამ მოქცევა იმ სერიალის ნამდვილი სახელია რომელიც იმედზე გადიოდა და გზაჯვარედინი ერქვა, არასწორად თარგმნეს და მე ამ სახელს ვიყენებ ხშირად.

 


№8  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

არ ვიცოდი ბლუ ვიჩ მადლობა . უცებ ვიფიქრე რომ კიდე იყო სხვა მსგავსი სერიალი.

 


№9  offline წევრი blue witch

nawkas12345
არ ვიცოდი ბლუ ვიჩ მადლობა . უცებ ვიფიქრე რომ კიდე იყო სხვა მსგავსი სერიალი.

ჰო თავიდან მართლა დამაბნია მაგ ნაგავი ტელევიზიების თარგმანმა, არადა თუ დავუკვირდებით ძაან სწორი სახელიაქვს და ეს გზაჯვარედინი რა იყო, მოქცევაში ყურეში არსებული ზღვის მოქცევა იგულისხმება და იამანის მდიდრების უბანში გამოჩენითაც სიმბოლორი დატვირთვა აქვს სათაურს. ავცდით თემას, ველოდებითახალ თავს ჩვენ :დ

 


№10  offline წევრი taso_S

მადლობა მეგობრებო შეფასებისთვის,და კრიტიკისთვისაც.შეცდომებზე ვსწავლობ და პირიქით რაც შეიძლება დაუნდობლები იყავით heart_eyes იმედია ბოლომდე წაიკითხავთ ამ მოთხრობას.და არა არ მწყენია.
პ.ს ახალი თავი იტვირთება

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent