შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მწვანეთვალება (თავი11)


14-09-2017, 10:20
ავტორი hariet
ნანახია 1 291

თავი 11
ერთი კვირა მანუ არც გარეთ და არც სკოლაში არმინახავს.მძულდა ის იმის გამო რომ გამომიყენა ჩემი პირველი კოცნა თავისთან წაიღო.ვერ ვიტანდი ესეთი მეამიტი რომ ვიყავი.
სამშაბათი გათენდა,დღეს გადავწყვტე კაბა ჩამეცვა,კარადიდან მაღაკწლიანი ტყავის კაბა გადმოვიღე.მანუს გამოჩენას გაჩერებაზე უკვე აღარც ველოდი იიც კი ვიფიქრე სკოლიდან გადავიდათქო,მაგრამ არა გაჩერებასთან თვალი მოვკრი,მეგობარ ჯეიკთან ერთად მოდიოდა თავისი შეუდარებელი ღიმილით იღიმოდა თითქოს არაფერი მომხდარაო.ძალიან გამიჭირდა ავტობუსსში ისე ავსულიყავი თითქოს არაფერი მომხდარა...მაგრამ მაინც შევძელი,ნეას მივუჯექი გვერდით.მან მაშინვე შემატყოს სახეზე რაღაც კარგად რომარ იყო.
-ბელ მასთან ლაპარაკის დრო მოვიდა
-ვიცი
ჩუმად ვიჯექით სანამ ავტობუსი არ გაჩერდა და მღოლმა არ გვმცნო რომ ჩასვლა შეგვეძლო.მანუზე ადრე ჩავედი და დაველოდე სანამ მანუ ჩამოვიდოდა.როდესც ჩამოვდა მკლავში ხელი მოვკიდე და გამოვიყვანე.
-შენთან ლაპარაკი მინდა
-რაგინდა.უხეშად მომახალა..
მე მის ასეთ ტონზე სულ დავიბენი და დამავიწყდა რის თქმასაც ვაპირებდი
-მოდი ანაბელ კითხვის დასმისთვის ბევრს არგაწვალებ,რახან გაკოცე და ერთხელ გაგიყვანე სადღაც არ ნიშნავს იმას რომ შეყვარებულებივართ.ჩვენ არაფერი არვართ და მეტის იმედი ნურც გექნება.
ვერაფერი ვერ ვუპასუხე ისე გამოვედი უკან,ზურგი ვაქციე და სახლისკენ გავემართე.გზაში ლოყებს ცრემლები მისველებდა,მძულდა ჩემი თავი იმის გამო რომ ვტიროდი ისეთი ნაგავი ადამანის გამო როგორიც მანუ იყო.სახლამდე შორი იყო ასერომ სახლში რომ მივედი გული უკვე მოოხებული მქონდა.მამა დღეს ისვენებდა ამიტომ სახლში ყალბი ღიმილით შევედი ისე თითქოს არაფერი მომხდარა.
-მამმ ცუდად გავხდი დასახლში გამოვბრუნდი.
-დაგერეკა და მე მოგიყვანდი. თავისი ოთახიდან დამიყვირა მამამ.
-მაგდენი ვერმოვიფირე
-წამალი ან რამე ხომ არ გინდა?
-არა უბრალოდ წავუძინებ.
-როგორც გინდა.
ნეტა მართლა ძილი შველოდეს ჩემს მდგომარეობას.გული მაქვს ნატკენი.ყოველთვის სულელებად ვთვლიდი იმ გოგონებს ვინც ბიჭებმა გამოიყენეს,ეხლა სხვა გოგები ჩამთვლიან სულელად.და ' გულს ყველაზე მეტად ის ფაქტი მტკენს რომ მართლები იქნებიან.
ვსო მორჩა აღარ ვიტირებ.შევუძახე ჩემს თავს მაგრამ არგამომივიდა.მთელი დღე ტირილით თვალბიდამისივდა.ჰაჰ რაა ადვილია ბიჭებისთვის,გრძნობებზე თამაში მათი პროფესიაა.
მანუსგანრაც შეიძლება შორს ვიჭერდი თავს არველაპარაკებოდი,სასადილოში ისე ვჯდებოდი რომ მანუს ზურგს ვაქცევდი და ვერვხედავდი.რატომღაც მეგონა რომ მთელ სკოლას მოსდებდა კოცნის ამბავს და ჩემზე იჭორავებდნენ,მაგრამ არაა არავისთვის არ უთქვამს.მიკვირდა რატომ მაკოცა თუ არც ჩემი გაჭორვა უნდოდა და არც ჩემთან ყოფნა.მოკლედ მანუს ყოველდღე თავს ყველანაირად ვარიდებიდი,და ასე გადიოდა დღეები.



№1 სტუმარი ))

Au rakaiaaaa malee dade raa

 


№2  offline წევრი saint

Kaia magram dzaan oataraebia cota gazarde araferi moxdeba erti amosuntqvit wavikitxe imdenad pataraa maram shinaarsi dzaan momewoma ase gaagrdzele

 


№3 სტუმარი Guest Lika

Dzan magaria ,rodis dadeb shemdegs?

 


№4  offline წევრი (❤marikuna❤)

dzaan magaria, shesanishnavi, gasaocari magari xar:))
patara tavebia evade didi tavebi dado
male dadeee shemdegiiiii:))))

 


№5 სტუმარი Guest Lika

Shemdegi male Dade dzan mainteresebs

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent