შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მწვანეთვალება (თავი13)


18-09-2017, 00:19
ავტორი hariet
ნანახია 1 363

თავი 13
გონება დამებინდა და ხელება კნკალი დაიწყეს.ჯანდაბა ოღონდ ეხლა ეს არგამეგო.არა ნეას და დემეს საფრთხეში ვერჩავაგდებ უნდა გავყვენეაც იგივესს გააკეთბდა ჩემსგმო.
-კა..კარგი
-გაიღიმე ლამაზო
თვალები ამიწყლიანდა მაგრამ საბედნიეროდ ნადირმა ვერშენიშნა,უცებ გაკვირვებული მანუ დავინახე,დაროცა მის მწვანე თვალებს თვალი გავუსწორე მეტი ვეღარ მოვითმიე და თვალებიდან ცრემლები ჩამომიგორდა.მაგრამ მანუმ მაშინვე ნიღაბი აიკრა სახეზე და გვერძე გაიხედა თითწოს იქ არც ვყოფილვარ,ჯანდაბა წასულია ჩემისაქმე.
ანაბელმა არიცოდა მანუს როგორ უჭირდა გვერძე გაეხედა,როგორ უჭირდა რომ დაეჯერებინა ანაბელისთვის თითქოს არაღელვებდა სადმიდიოდა და როდის.ასე ფიქრებში იყო დაახლობით ხუთი წუთი.ჯანდაბა ამდენს ვეღარ მოითენს ახლა იმ ს სახეს ერთ დიდ გუნდად აქცვს. მანუმ 4 ოთახი მოიარა და მეხუთე ოთახის კარი რომ გააღო ატირებული ანაბელი დაინახა ძირს დაგდებული.მხეცს უკვე მოესწრო ანაბელისთვის გარტყმა.
-შე ახვარო რეებს უბედავ
-შნკიდევ აქხარ?გადაიხარხარა ნადირმა.
-კი და ამ გოგოს უვე მორედ შენგან წავიყვან.
-კარგი ერთი.ჯერ მაცადე 2 საათში მოაკითხე დამერე სულ შენი იყოს.
ჯანდაბა მანუ ამდენს ვეღარ მოითმენდა.უცებ ადგილს მოსწყდა და გააფთრებული ნადირს ეცა,გამალებით ურტყავდა ისე რომ ამოსუნთქვის საშვალებასაც კი არ აძლევდა.უცებ ტკაცუნის ხმა გაისმა და ნადირს ცხვირიდან სისხლი წასკდა.მანუ წამოხტა ანაბელს ხელი მოკიდა და ოთახიდან გიყვნა. უკვე მეორედ გადაარჩინა.
ძალიან გახარბული ვიყვი რადაგნ გადამარჩინეს,მაგამ მერე ნეა და დემე გამახსენდა.
-ჯანდაბა მანუ მათ დემე და ნეა ჰყავთ.
-რას დებილობ 2 ოთახში არიან
-რ...რააა
-მაგიტომ გაყევი იმ ახვარს?!
-ჰოო
-ჯანდაბა ბელ წამოდი მანქანაში.
მანუ და მე მანქანაში ჩავჯექით, ისევ ვკანკალბდი ახლაღა ვიაზრებდირომ მხეცთან უკვე ძალიან სერიოზულა იყო საქმე.მანუ კი თავს ძლივს იკავებდა რომ საჭისთვის ხელი არ ეშვა და ანაბელს არჩახუტებოდა,და მის აკანკალენულ ხელებზე ბევრი კოცნა არ დაეტოვებინა.ყურადღების გადასატანად მანუმ ლაპარაკი დაიწყო.
-ანაბელ ამიერიდან მოერიდე გარეთ ჩემს გარეშე გამოსვლას
-მოიცა რა?
-შენ კარგად ვერხვდები რამხელა შარში ვართ.
-უბრლობიჭია რაუნდა მოხდეს
-ნეტა უბრალო ბიჭი ყოფილიყო და არა მთავარი მკვლელი.
-მოიცადე რაა??- ანაბელი პირდაპირი მნიშვნელიბით პირღია დარჩა.
-დაშენ რატომ დამიცავი თუ იცოდირომ მკვლელი იყო?
-რაღაცმხრივ ჩემიბრალიცაა.მოდი ამაზე ეხლა არგვინდა ლაპარაკი.
-კარგი
ამასობაში მანუ ანაბელის სახლის წინ გაჩერდა,გადავიდა და გოგოს კარი გაუღო ანაბელი მანქანიდან რომ გადმოვიდა მანუმ შეამჩნია რომ ხელები ისევ უკანკალებდა,აი აქ კი მანუს მეტის მოთმენა აღარ შეეძლო,გოგოს აკანკლებულ ხელში ხელი დაავლომისკენ მიიზიდა და ისე ჩაეხუტა, ჩაეხუტა ისე რომ გოგოს სულ დაავიწყდა რომ მკვლელი დასდევდა ის იმდენად ბედნიერი იყო ცოტაღა ეკლდა და ფრნას დაიწყებდა.
-ბელ კარგად იქნები?
-კი ალბათ
-კარგიმაშინ სახლში შედი და აღარ გამოხვიდე.
-კარგი
არვიცი კარებთან მისულს თავში რამ დამარტყა მაგრამ მივბრუნდი და მანუს დავუძახე.
-მანუუ
-ჰო
-შეგილია დარჩე?
ვთქვი თუ არა ეს მაშინვე ვინანე.ჯანდაბა ანაბელ ესრათქვი იქნებ სხვა რამ იფიქრა?!შენ კი უბრალოდ არშეგიძლია ამ ღამის მარტო გატარება და შენ უბრალოდ გჭირდწბა გვერძე გყავდეს ვინმე.
-ცუდადხარ ბელ?
-კი უბრალოდ არშემიძლია მარტო
-მამაშენი?
-ღამის სმენებშია მთელი 2 კვირა
-კარგი მაშინ
მანუ და მე სახლში შევესით მე მანუს ვუთხარირომწყალი უნდა გადამევლო,მანუმაც წყნარად დაუქნია თავი და ტელეფონში რაღაცეების დათვალიერება დაიწყო.ანაბელმა წყალი მალევე გადაივლო პიჟამა ჩაიცვა და მანუსთან ჩავიდა.აი როცა მანუმ ანაბელს შეხედა ცოტახნით გაჩუმდა და უბრალოდ უყურებდა.როგორ უხდებოდა გაჩეჩილი სველი თმა და დიდიმაიკრომელსაც პიჟამოდ იყენებდა.
-მგონი ჩემოთახში ასვლა ჯობია,სხვანაირად არგაიგო უბრალოდ უკვე მეძინება და აქ არმინდა დამეძინოს.
-ოთახი რატომ შეიცვალე?
-არვიცი უბრალოდ
-მე ხომ არვარ მიზეზი?
-არაა...
მანუმ წარბები აზიდა და მე შემომხედა.
-ვითომ?
-კარგი ხო შენც ერთ ერთი მიზეზიხარ
-ვიცოდი
მე და მანუ საწოლზე ჩამოვჯექით ალბათ ერთი საათი უბრალოდ ვილაპარაკეთ.მერე მე მანუს მხარზე ჩამომეძინა.ისეთი საყვარელი იყო მანუმ ვერმოითმინდა და ფოტო გადაუღო.
დილით მაღვიძარს ხმამ გამაღვიძა,გვერძე მანუ რომ დავინახე ჯერ შემეშინდა მერე გამახსენდა გუშინ რაცმოხდა.მანუ რა თბილი და მზრუნველი იყო,გულში სითბო ჩამეღვარა და მერე უნებურად გამეღიმა,მაგრამ ღიმილი სახეზე შემახმა როგორცკი გამახსენდა რომ მამაჩემის მოსვლის დროიყო.
-ჯანდაბა,მანუ გაიღვიძე
-რა?შეხტა მანუ
-მამა წუთი წუთზე მოვა
მანუ წამოხტა და ფეხსაცმლის ჩაცმა დაიწყო.მალევე მზად იყო და კარებისკენ გაიქცევას აპირებდა როცა კარის გაღება დაკეტვის ხმა გიგო ეხლა რაჯანდაბა ქნას?!



№1 სტუმარი Tako

Kai tavi iyo.

 


№2 სტუმარი Guest Lika

ძალიან მაგარია heart_eyes

 


№3 სტუმარი Guest bubu

ratom moeqca manu anabels ase jer utxra chvens shoris araferiao mere sxva gogostan dadioda axla anabelma chveulebriv rogor miigoo

 


№4 სტუმარი Guest Lika

უეჭველი მანუს უყვარს ანაბელი მაგრამ რაღაც მიზეზის გამო თავს არ აძლევს უფლებას ურთიერთობის გაგრძელების , რაც შეეხება ანაბელს ჩვეულებრივ მოიქცა როგორც შეყვარებული ადამიანი , შეყვარებულ გოგოს ჭკუა არ მოეკითხება და კიდევ მანუმ ის გადაარჩინა ამიტომ ანაბელის საქციელის გამართლება შესაძლებელია blush

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent