შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მწვანეთვალება (თავი7)


1-09-2017, 12:51
ავტორი hariet
ნანახია 1 535

2 წუთში კარების წინ შავი მერსედესი გაჩერდა.შავი ფანჯერები ჩაიწია და ფანჯარაში მანუს ლამაზი სახე გამოჩნდა.
-სწრაფადდ,ჩაჯექი
-ახლავეე
მანქანუსკენ დავიძარი და უკანა კარების გასაღებად მოვემზადე.
-რასაკეთებ?სიცილნარევი ხმით მკითხა მანუმ.
-შენიაზრით??
-წინ დაჯექი!
-რამნიშვნელობაა აქვსს
მერე კარბი გამოვაღე და უკან დავჯექი.ცოტახანში დავფიქრდი და ვინანე მანუს რომ არდავუჯერე.უფრო ახლოს ვიჯდებოდით შემომხედავდაა.... მერე ვიეშმაკე და წინა სკამებს შორს დავჯექი და წინ გადავიხარე,ისე რომ მანუსგან 20 სანტიმეტრიღა მაშორებდა. მანქანის სარკეში მანუს თვალები დავინახე გზას უყურებდნენ,მეკი მის თვალებს მივაშტერდი როგორც ყოველთვიზ ვაკეთებ ხოლმეე.
-უცხოპლანეტელი დაინახე?
-ამმ რაა??ფიქრებიდან მანუს ხმამ გამომაფხიზლაა.
-უცხოპლანეტლი დაინახეთქო?
-რაგულისხმობბ???
-სარკეს მიშტერებიხარ ხუთი წუთია.
ჯანდაბა ანაბელ რაგემართებაა???დროზე უპასუხე თორემ დებილს დაემსგავსები..
-რაღაცაზე ვფიქრობდი დაა...
-რაზე?
-იმ ნადირზე
-დაიკიდე აღარ მოგეკარებაა
-იმედიმაქვს
-აბა მითხარი სადმიგიყვანო
მე ნეას მისამართი ვუთხარი სანამ სახლამდე მივიდოდით ხმა აღარ ამოგვიღია.მანქქნიდან რომ გადავედი მანუმ დამიძახა
-ანაბელლ
-ჰოო
-ხვალამდე,ეშმაკურად გაიღიმა,თვალი ჩმიკრა მანქანა დაქოქა და მალევე თვალს მოეფარა.მე კი კარებზე დავკაკუნე კარი დემემ გამიღო.
-ნეა სადაა???სად დაიკარგეთ წვეულებაზეე...
-პუნში დალია,გული აერია და ამიტომ სახლში წამოვიყვანე
-ეხლა სადაა
-ძინავს
-იმ პუნშში რაიყო გარეული???
-ვიღაც იდიოტებმა რაღაც ჩაამატეს.ზუსტად არვიცი რა
-მაგათ გამო დავთვერი კიდევ კარგი ბევრი არდავლიე.
-იდიოტებიი...წავალ მე ნეას მივხედავ მითხრა და კიბეებზე ავიდა.
-მეკი მოწყვეტით ჩავჯექი სავარძელში.უსაქმურობით რომ დავიღალე წერის დაწყება დავაპირე...მგრამ მერე გამახსენდა რომ დღიური ნეას ოთახში იყო,მე კი დემესთვის და ნეასთვის ხელის შეშლა არმინდოდა.
ცოტახანში ფიქრი დავიწყე თუ როგორი საყვარლები იყვნენ ნეა და დემე,როგორ იღიმოდნენ როცა ერთმანეთს უყურებდნნ.ძალიან საყვარლები იყვენ ერთადდ.მაგრამ მერე დამაინტერესა რაუნდოდა ნეას ტელეფონს იმოთახში ანდა რაჩემისაქმეა...
ფიქრებში 12 საათი,გახდა უკვე დაწოლის დრო იყო.ნეას ოთახში შევედი და დავინახე რასაყვარლად ეძინათ,ნეას დემეს ხელი ბალიშად გამოეყენებინა ხოლო დემე ნეას ისე ეხუტბოდა თითქოს ეგონა ვინმე წაართმევდა.არმინდოდა მათი გაღვიძება ამიტომ სბანი,ბალიში ავიღე და სავარძელში დვიძინე. მთელი ღამე ვერ მოვისვენე.დილას რომ ავდექი წელი მტკიოდა ამიტომ მაი წავისვი.10 საათისთვის საუზმის გაკეთება დავიწყე,ნეას და დემეს ისევ ეძინათ.როცა წასასვლელად გავემზადე სწორედ მაშინ ადგნენ ნეა და დემე.
-უკვე მიდიხარ?
-კიი ერთისული მაქ ახალ სახლს როდივნხავ
-კარგიმაშინ
გავედი და სეირნობით გავიარე 2 უბანი,მალვე მივადექი ჩემს ახალ სახლს კრებზე დავკაკუნე, კარი მამამ გამიღო როცა სახლში შევედი განცვიფრებისგან პირი ღია დამრჩა...



№1 სტუმარი Niako Nia

Male dadee ra

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent