შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ქალი (სრულად)


20-09-2017, 19:43
ავტორი aNuGi
ნანახია 26 273

- გიყვარვარ? - მკითხა და გაირინდა პასუხის მოლოდინში.
- არ ვიცი! - რამდენიმე წუთი ვდუმდი და მერე ვუპასუხე.
სახე აელეწა.
როგორ შეიძლება ადამიანი გიყვარდეს და არ იცოდე? როგორ შეიძლება რომ ამდენ წლიანი ურთიერთობა შენთვის “არ ვიცით” მთავრდებოდეს.
მეც ამელეწა სახე და მთლიანად ფიქრები მთელ სხეულში.
კიდევ ერთხელ გავირინდე იმ ქალისადმი ფიქრებში და საკუთარი თავის მიმართ ულევი ზიზღის გრძნობა გამიჩნდა.
ვგრძნობდი როგორ მიიკვლევდა ვენებისკენ დაუმთავრებელი შხამი და მთლიანად მიწამლავდა გონებას.
არ ვიცი მეთქი, როგორ ვუთხარი?! როგორ გავიმეტე, როდესაც მისით ვარსებობდი?!
სახე ალეწილი წამოდგა და ოდნავ შებარბაცდა, როგორ მინდოდა ხელი მიმეშველებინა, მაგრამ გრძნობებმა არ მომცეს გაქანების უფლება.
ტკივილიანად ამოიოხრა, ერთი გადმომხედა განადგურებული თვალებით და კარებისკენ წავიდა.
აზროვნების უნარი დავკარგე, კისერზე ხელი ჩამოვისვი მარწუხები რომ მომეშორებინა, მაგრამ არაფერი გამომივიდა.
ისე მიჭერდა ყველაფერი კისერში, მხოლოდ ხავილსღა თუ ვახერხებდი.
ნუთუ ეს იყო ყველაფერი?! ასე წამში გავწირე, ვიღაც ქალის გამო მთელი ურთიერთობა?!
ფიქრები დავაიგნორე.
სიმწრით წამოვდექი, გამოვაღე მაცივრის კარები და მოწყურებული დავეწაფე ცივი წყლით სავსე გრაფინს.
წყალი აქეთ-იქეთ გადმოდიოდა და სხეულსაც მისველებდა, მაგრამ ერთი წვეთიც არ ედებოდა წამალივით ახურებულ უჯრედებს.
გრაფინი მოვისროლე, სიმწრით შეეხეთქა კედლებს და საშინელი ჭახანის ხმაც გაისმა.
იმ წამს ვიგრძენი მისი გულის ხმა, როგორ გაიბზარა და ნელნელა ჩამოიშალა, როგორ შეძვრა შიგნით მწველი ტკივილი და გაიკვლია გზა.
მე ვერაფერი გავაკეთე შენს დასაცავად და საკუთარი თავიც კი გავწირე.
ტკივილმა გვერდები ამიწვა, სისხლი ამიდუღა და ვენებს შემოეკრა.
- გიყვარვარ? - კიდევ ერთხელ გამიელვა გონებაში და ოდნავ უკან გადავიწიე, იქნებ ფილტვებიდან შეგუბებული ჰაერი ამომეშვა და ამომესუნთქა.
მაგრამ პასუხი ყოველ ჯერზე მგუდავდა და მიჭერდა.
არსად იყო შვება, ვერსად ვპოულობდი გამოსავალს.

***

კარებს ძლივს მივუახლოვდი რომ გამეღო.
როგორც კი სუფთა ჰაერმა ჩემს ბინძურ ბინაში შემოაბიჯა, ეგრევე მომეხვია სხვა ქალის ხელებიც და ჩამეხუტა.
მაგრამ ეს არ იყო ჩახუტება.
ეს უფრო ადამიანის შეხებას გავდა, ჩახუტება სულ სხვა იყო, ჩახუტებას ჩემი ქალის სურნელი მოჰქონდა, ჩემი ქალით იყო გაჟღენთილი და არა სხვა ქალით.
სიმწრით დავაჭირე ტუჩები ერთმანეთს, ვერ გავბედე რომ ხელები შემომეხვია, ვერ გავბედე შევხებოდი, თითქოს ხელებმა უარი თქვა დამომრჩილებაზე, გამომეყო და მხოლოდ მისი ქალის შეხება ისურვა, მისი ნაწილის, გულს მოგლეჯილის და სულისგან განცალკევებულის.
კიდევ ერთხელ ამითამაშდა ტვინში ტკივილი და მთელ სხეულში გაიარა.
იქნებ მართლაც არასდროს განვიცდით ისეთ ტკივილს, რასაც ვერ გავუძლებთ?!
მაგრამ განა შემიძლია უიმისობას გავუძლო მთელი ცხოვრება?!
გონებამ სათითაოდ გადახარშა და გაიხსენა ყველა სიტყვა რასაც სხვა ქალი ჰპირდებოდა და კიდე ერთხელ მთელი ძალით ჩამცხო თავში, მხოლოდ იმიტომ რომ შემეძლო გამებრუებინა, მომეტუბინა და უაზრო იმედი მიმეცა..
გული კი უკვე განწირული ხაოდა, მისტიროდა და გამუდმებით მის თვალებს მიტრიალებდა.
მიტრიალებდა დაუსრულებლად და ტკივილისგან განძრევის საშუალებასაც არ მაძლევდა.
- ყველაფერი გაივლის! - მისი ტუჩებიდან წარმოთქმული სიტყვები მჭახედ მოხვდა ყურს, ოდნავ უკან გავიწიე, მზერა შევავლე, ლამაზი იყო, მაგრამ ისეთი ლამაზი არა როგორც ჩემი ქალი, მიმზიდველი იყო, მაგრამ ისეთი მიმზიდველი არა როგორც ჩემი ქალი.
არაფერი ჰქონდა მსგავსი მასთან.
- რას აკეთებ? - გაკვირვება შეერია ხმაში, არაფერი მითქვამს - როგორც იქნა დამიჯერე, ხო ხედავდი სულ გეჩხუბებოდა, სულ უკმაყოფილო იყო, არასდროს უხაროდა შენს გვერდით ყოფნა?! ახლა შეგვეძლება ერთად ვიცხოვროთ, ერთმანეთით დავტკბეთ როგორც იქნა..
ზიზღი.
საშინელი ზიზღი იყო ამ ქალის მიმართ და მთელი სხეული მითრთოდა თავშეკავებისგან.
ჩემი ნება რომ ყოფილიყო, ისე წავუჭერდი კისერში თითებს, როგორც ეს გრძნობა მიჭერდა იმ წამს.
კიდევ უკან დავიხიე, ხელი მკლავში ჩავავლე, უსიამოვნოდ გამაჟრიალა, ხელი მსუბუქად ვკარი და ჩემი კარის ზღურბლს იქეთ დავაყენე.
სახე აელეწა,
ოღონდ არა ტკივილისგან,
არამედ შეურაცხყოფისგან!
ტუჩები ამითრთოლდა, გულის რევის შეგრძნება მუცლიდან დაიწყო და კისერში მომაწვა.
ამაზრზე იყო, ყველა გაგებით. ერთი დაიკივლა და ჩემკენ წამოვიდა, მაგრამ კარები მივუხურე.
ეს არ შეიძლებოდა ჩემი ქალი ყოფილიყო!
გულდამშვიდებულმა შევბრუნდი ზურგით კარისკენ და ის მაინც გავიაზრე რომ არ მიღალატია, სულიერად თუ არა ფიზიკურად მაინც არ მიღალატია.
როგორ მოვუსმინე? როგორ ვიფიქრე რომ შეძლებდა ჩემი ქალი მსგავსი რამის გაკეთებას?!
კარებთან ჩავიკეცე და თავზე ხელები შემოვიწყვე.
ყველა კუთხე მისი სურნელით იყო გაჟღენთილი, ყველა ნაწილში მისი მოგონებები თრთოდა, მე კიდევ ვაბინძურებდი, ყოველი ჩემი ამოსუნთქვით ვამძიმებდი და ვაშავებდი.
ფერად ფერებს ვამუქებდი და ვაშავებდი.
მასზე მოგონებები ისე გადიოდნენ ჩემში თითქოს უჩინარი ვყოფილიყავი, მაგრამ ტკივილის კვალს მაინც მთელი ძალით მიტოვებდნენ.

***


მისი თითები,
მხრები,
ლავიწები,
მისი ტუჩები,
თვალები,
თმები,
მისი ემოციები,
სუნთქვა,
მისი გულისცემა..
მზიან დღეს ჰგავდა,
ღრუბლიანი დღის შემდეგ.


***

მთელ დედამიწას მივცემდი, კიდევ ერთხელ რომ მეგრძნო მისი სუსტი მხრები ჩემს გარშემო, მთელ სამყაროს დავთმობდი ეს ენა რომ ამომეგლიჯა, რომელმაც ჩემგან წასვლა აიძულა.
უსიტყვოდ წავიდა,
უსიტყვოდ,
მაშინ როდესაც ქალები სცენებს გამიმართავდნენ, მიყვირებდნენ, დამარტყამდნენ, უსიტყვოდ გამწირა..
ვიცოდი მის გარეშე სუნთქვა რომ გამიჭირდებოდა და მე თვითონ დავიკეტე სასუნთქი გზები, თვითონ წავიჭირე კისერში თითები და ვცადე ყველაფრის განადგურება!
სამუდამო ტკივილისთვის..
კარებზე ისევ გაისმა ზარი,
მუხლდაჩოქილი მივუახლოვდი და სახელური ჩამოვწიე.
გამოვბრუნდი,
არავის ველოდებოდი, ვერავის ნახვას ვერ შევძლებდი, თვალები დავხარე და კედელს მივეყუდე, უიმისობა მკლავდა, მაგიჟებდა და მთელ სხეულში მტეხდა.
მაგრამ ხომ არსებობს არა სასწაულები?!
ხომ არსებობს ცისარტყელა, საშინელი წვიმის შემდეგ..
როგორც ცას შემოეჭდობა, გადაეკვრება და ანათებს, ისე მომეხვია მისი სუსტი ხელები, ისე ჩამიკრეს გულში და გამახვიეს მის სურნელში.
მეგონა მეჩვენებოდა, ტკივილისგან შეშლილი იმას ვხედავდი რაც მჭირდებოდა, მაგრამ გამოსახულება არ იძროდა, არ იცვლებოდა.
ღრმად ამოვისუნთქე, თვალებდახრილი შევბრუნდი მისკენ, ჯერ კიდევ მასში ვიყავი ჩამალული.
- არ ვიცი ყოველთვის არ ნიშნავს “არას”! - ჩემს ტუჩებთან დაიჩურჩულა და შუბლი შუბლზე მომანდო - მე მიყვარხარ და ეს სიყვარული ორივეს გვეყოფა!
- შენ… - ენა ამებლანდა, ხელები მოვხვიე და ძლიერად ჩავიხუტე, იმდენად ძლიეერად რომ ძვლების ტკივილი ვიგრძენი, შევისუნთქე და მთელი სხეული ავივსე სიამოვნებით.
ეგოისტი ვიყავი, საშინელი ეგოისტი და ვერ ვთმობდი, ვერ ვიმეტებდი საკუთარ თავს მარტოობისთვის..
წყვდიადის შემდეგ, მზის სხივების ამოსვლას გავდა მისი გამოჩენა,
შეუძლებელი იყო არ გყვარებოდა, არ გეგრძნო, არ დაგენახა..
ყველაფერი იყო!
ყველა ფერი და ყველა ემოცია..
ყველა მოლეკულა ფეირვერკივით აფეთქდა ჩემში და ისევ გავიჟღინთე მისი სიყვარულით, თავიდან ბოლომდე.

***

დილით მზის სხივები მის ლამაზ ნაკვთებზე რომ ათამაშდა გამეღიმა,
ვინ იცის მერამდენე ღამეა ვათენებ რომ ყოველი მისი მოძრაობა დავიმახსოვრო, თვითონ ვერ ხვდება ვერაფერს, რადგან როგორც კი თვალებს ახელს, მე ვხუჭავ და თავს ვიმძინარებ.
ყოველ დილით ტკბილად მკოცნის და საუზმის გასაკეთებლად დგება.
მე სამზარეულოსკენ წასულსაც ვაკვირდებოდი და ცხოვრებაში პირველად ვგრძნობდი თუ როგორ არამიწიერად მიყვარდა ეს ქალი, საკუთარი ქალი..
საწოლთან ახლოს მოსულს სწრაფად დავავლე ხელი და მკლავებში მოვიქციე, კიდევე რთხელ ავივსე მისი სურნელით და გულში ძლიერად ჩავიხუტე..
მე მზად ვიყავი რომ ამ ქალისთვის მთელი დედამიწა მეჩუქებინა,
ასეთი ძლიერი სიყვარულის შესაგრძნობად ალბათ საჭირო იყო ასეთი მწარე განშორება,
საკუთარ შეცდომებზე ვსწავლობთ და ჰო,
თურმე “არვიცი” ყოველთვის არ ნიშნავს “არას”,
შეიძლება იცოდე და საკუთარ თავში არ იყო დარწმუნებული!


***

მთელი დედამიწა ერთი ქალი და
ყველაფერი მის ირგვლივ ბრუნავს!
ჩემი ქალი..


არ ვიცი, უბრალოდ დავწერე და რატომ/რისთვის/როგორ ვერ გეტყვით..
ველოდები თქვენს შეფასებას...

ვიმედოვნებ რომ ძალიან მალე დავბრუნდები, ახალი ისტორია მალე იქნება..



№1  offline წევრი An_Gel

ხო ცხელ-ცხელია ჯერ კიდევ? მაგრამ მე უკვე მიყვარს heart_eyes heart_eyes heart_eyes (ჩემი კომენატარი აქვს უკვე და ხელი არ დააკარო იცოდე! joy joy )

 


№2  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

აუ მაგრად მესიამოვნა რატომღაც მაგრამ არ ვიცი რატომ :დ მომეწონა პატარა და კონკრეტული საყვარელი და ბედნიერი ისტორია იყო არანაირი გაწელილი სიუჟეტებით და ასე შემდეგ.
პატარა კუკლა ისტორია რომელიც "საყვარლობა" ემოციას გიტოვებს ...
მომეწონა ♡♡♡

 


№3  offline წევრი aNuGi

An_Gel
ხო ცხელ-ცხელია ჯერ კიდევ? მაგრამ მე უკვე მიყვარს heart_eyes heart_eyes heart_eyes (ჩემი კომენატარი აქვს უკვე და ხელი არ დააკარო იცოდე! joy joy )

შენ რომ არ მყავდე რა მეშველებოდა?! :დ <3

ანი ანი
აუ მაგრად მესიამოვნა რატომღაც მაგრამ არ ვიცი რატომ :დ მომეწონა პატარა და კონკრეტული საყვარელი და ბედნიერი ისტორია იყო არანაირი გაწელილი სიუჟეტებით და ასე შემდეგ.
პატარა კუკლა ისტორია რომელიც "საყვარლობა" ემოციას გიტოვებს ...
მომეწონა ♡♡♡

ძალიან ძალიან დიდი მადლობა ჩემო საყვარელო! <3
--------------------
"love only comes once. it's moves like the sea. but it's always the same" - twice born

 


№4  offline წევრი Indigo

ეს პატარა ისტორია, იყო ემოციების ზღვა.
არ ვიცი.
რამხელაა?
ზოგის ერთი თავი უფრო დიდია ვიდრე მთლიანად ეს ისტორია, მაგრამ ეს რაღაც საოცრება იყო.
ამდენი ემოცია, ამ მოცუცქნულში როგორ ჩაატიე?

საოცრება ხარ შენ და საოცრება იყო ეს!

პ.ს. არ ვიცი, როგორ, რატომ რისთვის, მაგრამ ვიგრძენი რო გაიზარდე.
ამ ისტორიამ მაგრძნობინა და თან მთელი სიმძაფრით.
--------------------
ნუ ჭამთ ერთმანეთს, ადამიანებო...

 


№5 სტუმარი Grey

პატარა და საყვარელი❤️

 


№6  offline წევრი aNuGi

Indigo
ეს პატარა ისტორია, იყო ემოციების ზღვა.
არ ვიცი.
რამხელაა?
ზოგის ერთი თავი უფრო დიდია ვიდრე მთლიანად ეს ისტორია, მაგრამ ეს რაღაც საოცრება იყო.
ამდენი ემოცია, ამ მოცუცქნულში როგორ ჩაატიე?

საოცრება ხარ შენ და საოცრება იყო ეს!

პ.ს. არ ვიცი, როგორ, რატომ რისთვის, მაგრამ ვიგრძენი რო გაიზარდე.
ამ ისტორიამ მაგრძნობინა და თან მთელი სიმძაფრით.

ძალიან, ძალიან, ძალიან დიდი მადლობა ჩემო კარგო <3
გამაბედნიერე ამ კომენტარით! <3 <3

Grey
პატარა და საყვარელი❤️

დიდი მადლობა <3
--------------------
"love only comes once. it's moves like the sea. but it's always the same" - twice born

 


№7  offline წევრი anonimiavtori

ბავშვებო დამეხმარეთ,ისტორიას ვეძებ:

ადრე ისტორია იდო ესე 3-4 წლის წინ და ერქვა ,,მინდა გახსოვდე".მთავარ პერსონაჟებს ნიკო და ელენე ერქვათ.ელენე ცნობილი ბიზნესმენის თუ ადვოკატის შვილი იყო და ამ კაცის გამო გაიტაცეს ელენე (შვილი).რომ გაიტაცეს ნიკოს ყავდა ეს გოგო სახლში გატაცებული და ერთმანეთი შეუყვარდებათ.მერე რაღაც მოხდება და ეს გოგო გააღწევს იქიდან,შემდეგ უცხოეთში (მგონი გერმანიაში) ისევ შეხვდებიან ერთმანეთს.ბოლოს ნიკოს მანქანა ეჯახედა თუ სწორად მახსოვს და კვდება.ისტორიას ,,მინდა გახსოვდე" ერქვა,მაგრამ ის ისტორია არაა ეხლა რომ დევს საიტზე იგივე სახელით.მომხმარებელს minda gaxsovde ეწერა.მაინტერესებს თუ იცით ეს ისტორია და გახსოვთ დიალოგები ან რაღაც მომენტები,მომწერე რა პასუხი აუცილებლად <3


პ.ს ეს ისტორია სხვა საიტზეც იდო,მაგრამ იქ სახელები შეცვლილი იყო,ლიზი და ანდრეა იყვნენ

 


№8  offline წევრი TeddyBear

უბრალოდ საოცრება ხარ ანა! ❤
ვერც კი წარმოიდგენ ამ პატარა ისტორიით რამდენად დიდი ემოცია გადმოეცი ❤
მიყვარხარ მე შენ! ❤

 


№9  offline წევრი Mtirala

ემოციების ზღვა...
კეკელია, შენ ხარ საოცრება ❤
უბრალოდ საოცრება ❤
--------------------
გოგონა ლაბირინთიდან

 


№10  offline წევრი aNuGi

TeddyBear
უბრალოდ საოცრება ხარ ანა! ❤
ვერც კი წარმოიდგენ ამ პატარა ისტორიით რამდენად დიდი ემოცია გადმოეცი ❤
მიყვარხარ მე შენ! ❤

ჩემი მარიამი, ჩემი სილამაზე, ძალიან დიდი მადლობა ასეთი კომენტარისთვის <3
მეც ძალიან, ძალიან <3

Mtirala
ემოციების ზღვა...
კეკელია, შენ ხარ საოცრება ❤
უბრალოდ საოცრება ❤

ძალიან დიდი მადლობა ჩემო უსაყვარლესოო <3 <3 <3
--------------------
"love only comes once. it's moves like the sea. but it's always the same" - twice born

 


№11  offline მოდერი bibo

შხვართალა შხვართალა დამამუნჯე აი ცრემლებს ვითვლიდი წკაპუნს ვგრძნობდი რომელიც უბრალოდ ეცემოდა და უბრალოდ ის ემოცია მოქონდა ის სიტყვები სი გული ის სული და უბრალოდ ის შეგრძნება რაც დამჩა heart_eyes kissing_heart საკუთარ შეცდომებზე ვსწავლობთ და ჰო,
თურმე “არვიცი” ყოველთვის არ ნიშნავს “არას”,
შეიძლება იცოდე და საკუთარ თავში არ იყო დარწმუნებული!


***

მთელი დედამიწა ერთი ქალი და
ყველაფერი მის ირგვლივ ბრუნავს!
ჩემი ქალი.. სიტყვებზე შეგრძნებაზე ემოციაზე და ყველაფერზე მეტია ეს სიტყვები ეს წინადადებები ეს ემოცია ეს დიდი წრე და უბრალოდ ეს იყო სასწაული ემოცის ზღვა და შენ ხარ სასწაული შენ ხარ საოცრება ასე რო აძგერე ძემი გული ასე რო შემოიჭერი ჩემში ასე რო გამაგიჟე და გულის ბაგაბუგს ეხაც რო ვგრძნობ ეხაც რო ვითვლი გულისცემას და ეხაც გაშტერებული უყურებ ეკრანს heart_eyes kissing_heart სიტყვებიც მეკარგება ძალას კარგავენ და იფანტებიან ჰაერში ვგრძნობ რო ვერ შეგეფერებიან შენ ხარ საასწაული მარყვის ქალავ heart_eyes ველი იმ დღეს როცა მოგეხვევი და გეტყვი რო შენ შეძელი ჩემი გულის დამორჩილება და სულის გაგიჟებაააა heart_eyes kissing_heart გყვარობ ჩწემო ბევრობას გაკოცებდიიი და ჩაგეხუტებოდი ამ სიგიჟისთვის არამქვეყნიური და უბრალოდ შენსავით გასაგიჟEბელი ისყორისთვის გყვარობ ჩემო ანოუკო heart_eyes kissing_heart

 


№12  offline წევრი lamazmani

ძალიან მომეწონა ბევრი ემოცია იდო ამ ისტორიაში და გამიხარდა რომ ბოლოს მისი ქალი დაუბრუნდა იმდენი ემოცია იყო და ტკივილი გადმოცემული ამ პატარა ისტორიაში გაოგნებული ვარ თავიდან ასე პატარა რო ვნახე მეთქი რა უნდა იყოსთქო მაგრამ მოხიბლული ვარ შენით❤❤❤❤❤

 


№13  offline წევრი aNuGi

bibo
შხვართალა შხვართალა დამამუნჯე აი ცრემლებს ვითვლიდი წკაპუნს ვგრძნობდი რომელიც უბრალოდ ეცემოდა და უბრალოდ ის ემოცია მოქონდა ის სიტყვები სი გული ის სული და უბრალოდ ის შეგრძნება რაც დამჩა heart_eyes kissing_heart საკუთარ შეცდომებზე ვსწავლობთ და ჰო,
თურმე “არვიცი” ყოველთვის არ ნიშნავს “არას”,
შეიძლება იცოდე და საკუთარ თავში არ იყო დარწმუნებული!


***

მთელი დედამიწა ერთი ქალი და
ყველაფერი მის ირგვლივ ბრუნავს!
ჩემი ქალი.. სიტყვებზე შეგრძნებაზე ემოციაზე და ყველაფერზე მეტია ეს სიტყვები ეს წინადადებები ეს ემოცია ეს დიდი წრე და უბრალოდ ეს იყო სასწაული ემოცის ზღვა და შენ ხარ სასწაული შენ ხარ საოცრება ასე რო აძგერე ძემი გული ასე რო შემოიჭერი ჩემში ასე რო გამაგიჟე და გულის ბაგაბუგს ეხაც რო ვგრძნობ ეხაც რო ვითვლი გულისცემას და ეხაც გაშტერებული უყურებ ეკრანს heart_eyes kissing_heart სიტყვებიც მეკარგება ძალას კარგავენ და იფანტებიან ჰაერში ვგრძნობ რო ვერ შეგეფერებიან შენ ხარ საასწაული მარყვის ქალავ heart_eyes ველი იმ დღეს როცა მოგეხვევი და გეტყვი რო შენ შეძელი ჩემი გულის დამორჩილება და სულის გაგიჟებაააა heart_eyes kissing_heart გყვარობ ჩწემო ბევრობას გაკოცებდიიი და ჩაგეხუტებოდი ამ სიგიჟისთვის არამქვეყნიური და უბრალოდ შენსავით გასაგიჟEბელი ისყორისთვის გყვარობ ჩემო ანოუკო heart_eyes kissing_heart

ჩემო თბილოო, ჩემო უსაყვარლესოო!
ისეთი ისეთი კარგი ხარ წარმოდგენაც არ გაქვს! როგორ გამაბედნიერე შენი კომენტარით ვერც კი წარმოიდგენ, ძალიან დიდი მადლობა და მეც ერთი სული მაქვს როდის ჩაგიკრავ გულში, სულ ცოტაც და ძალიან მალე ჩამოვალლ <3 <3 <3

lamazmani
ძალიან მომეწონა ბევრი ემოცია იდო ამ ისტორიაში და გამიხარდა რომ ბოლოს მისი ქალი დაუბრუნდა იმდენი ემოცია იყო და ტკივილი გადმოცემული ამ პატარა ისტორიაში გაოგნებული ვარ თავიდან ასე პატარა რო ვნახე მეთქი რა უნდა იყოსთქო მაგრამ მოხიბლული ვარ შენით❤❤❤❤❤

ძალიან ძალიან დიდი მადლობა ასეთი კომენტარისთვის, გამაბედნიერე <3
--------------------
"love only comes once. it's moves like the sea. but it's always the same" - twice born

 


№14  offline მოდერი Maiaabuladze

ანა როგორი საყვარლობა იყო ❤ შენს ნიჭერებას საზღვარი არ აქვს ❤

 


№15  offline წევრი aNuGi

Maiaabuladze
ანა როგორი საყვარლობა იყო ❤ შენს ნიჭერებას საზღვარი არ აქვს ❤

ძალიან დიდი მადლობა ჩემო ლამაზო <3
--------------------
"love only comes once. it's moves like the sea. but it's always the same" - twice born

 


№16  offline წევრი qari

უუუუთთთთთბილესიიიი უტკბილესიიიიი უუუმშვენიერესიიიიიიი❤

 


№17  offline წევრი aNuGi

qari
უუუუთთთთთბილესიიიი უტკბილესიიიიი უუუმშვენიერესიიიიიიი❤

ძალიან ძალიან დიდი მადლობა, გამაბედნიერე <3
--------------------
"love only comes once. it's moves like the sea. but it's always the same" - twice born

 


№18  offline მოდერი შადი

anonimiavtori
ბავშვებო დამეხმარეთ,ისტორიას ვეძებ:

ადრე ისტორია იდო ესე 3-4 წლის წინ და ერქვა ,,მინდა გახსოვდე".მთავარ პერსონაჟებს ნიკო და ელენე ერქვათ.ელენე ცნობილი ბიზნესმენის თუ ადვოკატის შვილი იყო და ამ კაცის გამო გაიტაცეს ელენე (შვილი).რომ გაიტაცეს ნიკოს ყავდა ეს გოგო სახლში გატაცებული და ერთმანეთი შეუყვარდებათ.მერე რაღაც მოხდება და ეს გოგო გააღწევს იქიდან,შემდეგ უცხოეთში (მგონი გერმანიაში) ისევ შეხვდებიან ერთმანეთს.ბოლოს ნიკოს მანქანა ეჯახედა თუ სწორად მახსოვს და კვდება.ისტორიას ,,მინდა გახსოვდე" ერქვა,მაგრამ ის ისტორია არაა ეხლა რომ დევს საიტზე იგივე სახელით.მომხმარებელს minda gaxsovde ეწერა.მაინტერესებს თუ იცით ეს ისტორია და გახსოვთ დიალოგები ან რაღაც მომენტები,მომწერე რა პასუხი აუცილებლად <3


პ.ს ეს ისტორია სხვა საიტზეც იდო,მაგრამ იქ სახელები შეცვლილი იყო,ლიზი და ანდრეა იყვნენ

მაგდაგვარი შინაარსის მეც მახსოვს ოღონდ სათაური სხვა, ბეწვის ხიდი თუ რაღაც, ubralodis ამის ისტორია იყო, აბა მის ბლოგზე ნახე

 


№19 სტუმარი სტუმარი keke

Mabednierebs sheni amdeni tbili emociebi da es azriani istoriebii <3 <3 :):)

 


№20  offline წევრი aNuGi

სტუმარი keke
Mabednierebs sheni amdeni tbili emociebi da es azriani istoriebii <3 <3 :):)

უდიდესი მადლობა ასეთი შეფასებისთვის საყვარელო! <3
--------------------
"love only comes once. it's moves like the sea. but it's always the same" - twice born

 


№21  offline მოდერი bla.ell

დამაჟრიალაააა პატარა რაღაც საყავრელი ისტორია იყო ემოციებით სავსე heart_eyesერყადერთი მწერალი ხარ რომლის ყველა ისტორიის წაკითვის სურვილი მაქვს და მაქვს კიდეც წაკითხული ახლა ბოლოს დადებული უნდა წავიკითხო:დდდ წავედი:დდდ ვიცი ისიც კარგი იქნებაblush

 


№22 სტუმარი სტუმარი მარინა

მაგარია,დიდებულია.ზღვა ემოციებით სავსე.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent