შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჰანა


1-10-2017, 13:40
ავტორი Balu9
ნანახია 1 304

დიდი ხანია გზაში ვართ მამას მაქანა გატენილი იყო ჩვენი ნივთებით
-მალე მივალთ ?
-ცოტახანიც მოითმინე ჰანა
მთელი ჩემი ოჯახი საცხოვრებლად სხვაგან გადავდივართ, რადგან მამაჩემი დააწინაურეს სამსახურიდან და იძულებულები გავხდით გადავსულიყავით. სიმართლე ,რომ გითხრათ გადასვლა მახარებდა ალბათ იმიტომ ,რომ არავინ არ მიცნობდა იქ და ცხოვრებას ახალი ფურცლიდან დავიწყებდი.17წლის ვარ მუქი თმა და ყავისფერი თვალები მაქვს.მყავს და, რომელიც ჩემზე ერთი წლით დიდია.ის დედაჩემს გავს მასავით ქერა ლამაზი თმა აქვს მე და ეშლი სრულიათ განვსხვავდებით ერთმანეთისგან.ვერავინ ვერ წარმოიდგენს ხოლმე ,რომ დები ვართ .მას საერთოდ არუხაროდა,რომ გადავდიოდით რადგან იქ თავს ძალიან კარგად გრძნობდა და არუნდოდა სადმე სხვაგან წასულიყო .თან მოუწია ,რომ შეყვარებულს დაშორებულიყო მათშორის უკვე ისეთი არც არაფერი იყო.
-ჰან იცოდე შენ ჩემს ოთახში აღარ იქნები.
-არც მინდა მამას უკვე ვუთხარი,რომ ცალკე ოთახები გვექნება.
-ძალიან კარგი შენ წუწუნს აღარ მოვისმენ.
-შენი ნერვები არ მაქ სადაცაა გული ამერევა უკვე იმდენი ხანია გზაში ვართ.
მანქანა გაჩერდა ვიფიქრე,რომ მივედით და ამოვისუნთქე მაგრამ ჯანდაბა!ჩვენ საცობში ვართ ეხლა ყველაზე მეტად ეს არმინდოდა დედამ მითხრა, რომ აქვე ახლოს იყო სახლი და დიდიხნით არ მოგვიწევდა ლოდინი .
-ჰან საყვარელო გადადიი და ყავა იყიდე თან მამაშენს ენერგეტიკული წამოუღე ამდენი ხანია გზაში ვართ და უკვე ძალიან დაიღალა.
-კარგი რა ხომ შეგიძლია ერთხელ ეშლის დააბარო რამე?!
-მე შენ გთხოვე!
-გადავდივარ და მომეცი ფული.
20დოლარი გამომიწოდა და მივაძახე
-ხურდა ჩემიაა
იქვე მაღაზიაში შევედი. მთელი მაღაზია შემოვიარე და ეს ენერგეტიკული ვერსად ვნახე.უცბად გავიგე როგორ ეკითხებოდა გამყიდველს ჩემი ასაკის ტოლი ბიჭი თუ სად იყო ენერგეტიკული სასმელი. მას ყავისფერი თმა დახეული ჯინსი, საროჩკა და ლურჯი კონვერსის კეტები ეცვა. მას გავყევი,როდესაც ის სასმელს იღებდა ჩემსკენ შემოტრიალდა და მკითხა.
-მოგაწოდო ?
უცბად ენა დამება და ვეღარაფერი ვერ ვუთხარი და უბრალოდ თავი დავუქნიე. მან სასმელი გამომიწოდა მაგრამ ორივე ხელში ყავა მეჭირა და ვერ გამოვათმევდი.
-თუ სადმე ახლოს მიგაქვს დაგეხმარები წამოღებაში.
-არ მინდა
-ისე ვერ დაიჭერ ხომ ხედავ ისედაც 3ჭიქა ყავა გიჭირავს
-უკვე გითხაი,რომ არმინდათქო ჩემს დას დავუძახებ და ის მომეხმარება.
ეშლი მანქანიდან გადმოვიდა შეწუხებული სახით,როდესაც მან ის ბიჭი დაინახა ,რომელიც რამდენიმე წამის წინ დახმარება შემომთავაზა უცბად სახე შეეცვალა თმები გადაისწორა და ჩემსკენ წამოვიდა. მე ეს არც გამკვირვებია ,რადგან ყველა სიმპათიური ბიჭის დანახვაზე ასე იქცევა.ეშლიმ ბიჭს სასმელი გამოართვა და გაუღიმა. მან ეშლის უთხრა.
-შენი და ძალიან ჯიუტია. დახმარება ვსთხოვე და უარი მითხრარაღაც არ მეცნობით ახლები ხართ?
-კი აქ გადმოვედით საცხოვრებლად უკვე მომწონს აქაურობაუი ხო მე ეშლი მქვია.
-მე სემი სასიამოვნოა შენი გაცნობა შენ დას რა ქვია ?
-ჰჰჰ
უცბად ხელი მოვკიდე ეშლის და გამოვწიე მალეე წამოდი იცოდე არდაგელოდები!
-კარგაად ,დაემშვიდობა ღიმილით ჩემი და იმ ბიჭს .
მან ორივეს გამოგვხედა და თვალი ჩაგვიკრა როდესაც მანქანასთან მივედით დედამ გვითხრა .
-ამდენი ხანი რასაკეებდით?
-არაფერს ,ვუპასუხე და მანქანში ჩავჯექით .ჩემი და მთელი გზა იმ ბიჭზე მელაპარაკებოდა.
-რა სიმპათიური იყო არაა ? დახმარება გთხოვა და უარი უთხარი?
-ხო მერე რა.
-არ მესმის როგორ შეიძლება ესეთს უარი უთხრანეტა ჩვენ სკოლაში ისწავლის სადაც უნდა მივიდეთ ხვალ
-ვაიმე არვიცი! ვუთხარი და ნაოშნიკები გავიკეთე,რომ მისთვის აღარ მომესმინა.აი ეხლა კი ნამდვილად მივედით .მამამ და მუშებმა ჩვენი ნივთები სახლში შემოიტანეს. მე ეგრევე მეორე სართულზე ავედი და ოთახი ავარჩიე. ნათელი,ლამაზი და არცისე პატარა იყო.ლამაზი ხედიც ქონდა თავისი აივნით,მთელი დღე სახლის დალაგებაში გავატარეთ.დედამ იქაურობა ძალიან ლამაზად მოაწყო.მამა კი ეგრევე დაწვა, რადგან მგზავრობით ძალიან დაღლილი იყო.ეშლიმ თავის ოთახში ნივთები აიტანა და იქვე დატოვა.
-მე გავეედი აქაურობას დავათვალიერებ და ხალხსაც გავიცნობ.თქვა ჩემმა დამ და ჩუმად გამომძახა იქნებ ის სიმპათიური ბიჭიც ვნახო სადმე
-კარგი წადი შენი საშველი არიქნება ვუთხარი და ოთახის დალაგებას შევუდექი.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent