შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მწვანეთვალება დემონი თავი 5


16-10-2017, 07:43
ავტორი katiusha
ნანახია 3 787

წამიტ გონება დაუბინდა კოცნამ.მისთვის დიდი ხანია არავის უკოცნია.მეტიც თითქმის დავიწყებული ჰქონდა რა იყო კოცნით გამოწვეული სიამოვნება.ბიჭის კოცნაზე კოცნით არ უპასუხია.ხელის კვრით მოიშორა და სახე მოარიდა.გვერდულად გადაბრუნდა.ზურგი შეაქცია და თავი ბალიშში ჩამალა.ობოლმა ცრემლმა ლოყა გადაკვეთა.ნიკაპთან გაჩერდა.ცდილობდა ბიჭს არ შეემჩნია მისი რეაქცია. ბექაც სკამზე დაბრუნდა.თავი უხერხულად იგრძნო.ოთახში სიჩუმე გამეფდა.ახლა სულ არ იუო გამომზიებელი.რომელიც მოწმის დასაკითხად მივიდა.ახლა ის უბრალო მამკავი იყო რომელსაც გოგოს ბედი აწუხებდა და მასთან ერთად განიცდიდა მომხდარს.უნდოდა ჩახუტებოდა და ენუგეშებინა,გაემხნევწბინა.ეთქვა რომ მარტო არ იყო.
-მაპატიე კარგი?ჩაილაპარაკა დანანებით.-მეც არ ვიცი რა დამემატთა.არადა ერთმანეთს არც კი ვიცნობთ.მე კი დაუკითცავად და შენი სურვილის საწინააღმდეგოდ ორჯერ გაკოცე.
ელენეს ხმა არ ამოუღია.ისევ ჩუმად იყო.
-ხმას არ გამცემ?არ დამელაპარაკები?არ მაიძულო განყოფილებაში დაგიბატო და იქ აგალაპარაკო. წამში შეიცვალა ბიჭი და ისევ უხეშ გამომძიებლად იქცა.
-განყოფილებაში რა მინდა?სწრაფად მოტრიალდა ელენე მისკენ და ცრემლიანო თვალები მიაპყრო.თან შიში გაუკრთა ვაითუ გაიგო აკრძალულ რბოლებში რომ ვმონაწილეობო.შეეცადა შიში დაემალა.
-ჰო განყოფილებაში.მაგრამ მანამდე მგონი დროა რომ ჯერ ერთმანეთი გავიცნოთ
მე გამომძიებელი ბექა გელოვამი გახლავარ.
-საინტერესოა რას აკეთებს გამომძიებწლი ბექა გელოვანი ჩემს სიახლოვეს ჯერ იმ ბარში და მერე ჩემს სამსახურთან.მითვალთვალებთ?ნუYუ ასე დავიმსახურე თქვენი ყურადღება.ირონიულად ჰკითხა ელენემ
-ბატში შემთხვევით გნახეთ და რაც შეეხება დღევანდელს იქ უბრალოდ დიდი სიჩქარით მოძრავმა მანქანამ მიგვიყვანა.ანუ შენ თვითონ.
-შენ არა თქვენ ბატონო ბექა.ზრდილობა ნუ დაგავიწყდებათ.
-კარგით იყოს ისე როგორც თქვენ გინდათ.-ანუ დღეს როგორც ამბობენ საჭირო დროს საჭირო ადგილას აღმოვჩნდით.
-გმირობანას თამაში გიმდათ მაგრამ არ გიტჩევთ,ჩემთან დაკავშიფებით ყოველშემთხვეაში..უპასუხა გოგომ
-თქვენი სახელი მაინც მითხარით.არ ეშვებოდა ბიჭი
-არ მაქვს სახელი.უხეშად უპასუხა.გთხოვთ მარტო დამტოვოთ.საწოლში წამოჯდა და Gავი თამამად იგრძნო რადგან ოთახში მისი დაქალი შემოვიდა.ანიშნა შეხვედრა დამთავრებულიაო და კარისკენ მიუთითა. ბიჭმა გაბრაზება არ შეიმჩნია.არადა როგორ მოეწონა ეს გოგო.გული უგრზნობდა რომ მათ შორის რაღაც უხილავი ძაფი იყო გაბმული.
-როგორც ჩანს თქვეკი განყოფილებაში დაბარება მომიწევს.უხეშად უპასუხა მანაც
-თუ თქვენ იქნებით ამ საქმის გამომძიებელი არასოდეს მოვალ იქ.არ დააკლო მანაც და უკან დაადევნა ბიჭს.რომელმაც გაოგნებულ რუსას ისე ჩაუქტოლა არც კი შეუმჩნევია...
-ეს..ეს..ის იყო?ძლივს მოაბა ორ სიტყვას თავი რუსამ
-კი ის იყო.თვალები დააკვესა გოგომ.-იდიოტი.როგორ გამიბედა.არა ეს როგორ გამიბედა.ქოთქოთებდა ელენწ.-წამიყვანე სახლში.აქ ვეღარ გავჩერდები.სული მეხუGება.
-ყველაფერი უნდა მომიყვე.
-სახლში მოგიყვები...მოუჭრა მოკლედ...

-აი ასე იუკ ყველაფერი.დაასრულა მოყოლა ელენემ და რუსას შეხედა რომელიც მონაყოლით გაოგნებული იყო და პირი ღია დარჩენოდა.ელემ ნიკაპში მსუბუქას აჰკრა და უთხრა.
-დახურე გოგო პირი თორემ მოგადგა აზიური ფაროსანა და ეგ ისეთი სისწრაფით მრავლდება მერე რაღა გეშველება(ბოლო დროინდელი ამბენის ზეგავლენაა ეს სიტყვები)
-არ მჯერა.არ მჯერა.არ მჯერა.მუხლებზე დაიწყო ხელების ცემა რუსამ
-ნუ დაიწყე ახლა ბებიაჩემ თალიკოსავით ვიშ-ვიში.
-ისე არ ფიქრობ რომ რაღაც საეჭვოდ აგეკიდა ეგ ბიჭი?დარწმუნებული ვარ ასე მარტივად არ დაგანებს თავს.
-მოუწევს...მე არ მჭირდება გვერდით მამაკაცი.
-გჭირდება და ახლა არ შემეწინააღმდეგო.რატომ არ შეიძლება რომ ისევ დაიწყო ცხოვრებ თავიდან.ისევ შეიყვარო.გქონდეს ოჯახი და გყავდეს შვილები?
-იმიტომ რომ მეყო ოცნება და მეცხრე ცაზე ასვლა.მერე ოქიდან მწარედ ჩამოვარფნა და აუტანელი ტკივილი.რომწლიც შიგნიდან ნელა მკლავს და მანადგუფებს.ახლა როცა მაქვს შანსი მყარად დავდგე დედამიწაზე ათარავის შემოშვება აღარ მინდა პირად ცზოვრებაში.აღარ მინდა გავხდე ვინმეზე დამოკიდებული.
-შეძლებ მეგობარო.უნსა შეძლო და ბოლოსდაბოლოს უნდა მაგირსო მეჯვარწობა და ნათლული.ორივეს გაეღიმა.ბავშვობიდანვე გეჰმავდნენ რომ რუსა უნდა ყოფილიყო ელენეს მეჯვარე ქოწილში და მისი შვილი მოენათლა თანაც გოგო.
-მჯერა რომ ეს ბიჭი ცხოვფებამ საჩუქრად გამოგიგზავნა და უარს ნუ იტყვი.სცადე მაინც...

გაბრაზებული ბექა საავასმყოფოდან სამსახურში გავარდა.სამუშაო დგე დასრულებული იყო მაგრამ იცოდა რომ შინ გულს ვერაფერს დაუდებდა და ასე საქმეს მაინც გააკეთებდა.საქმის მასალები გამოიღო და გულდასმით შესწავლას შეუდგა.მაგრამ ვერ მოახერხა.გოგოზე ფიქრი აეკვიატა და სულ აურია დაწყონილი გეგმები.საკუთარ თავზეც ბრაზობდა რომ პატარა ბავშვივით იყო და მის გვერდით საშინლად იბნეოდა.სიტყვებს თავს ვერ უყრიდა.სახელიც კი ვერ კითხა მორმალურად. სერიოზულად ადარდებდა ის რომ გოფოს შეიძლება ეფიქრა რომ ის ვნებას აყოლილი მამკაცი იყო.სადღაც მართალიც იქნებოდა.გან ლრივწ შეხვედრაზე ვწლურივით არ ეცა და აკოცა.? მერე უცებ იმ უცნობი გოგოს ფოტოს მოჰკრა თვალი და რაღაცნაირად ელენეს მიამსგავსა.თვალები მოისრისა და უფრო კარგად დააკვირდა..-არა ეს არ იქნება სიმართლე.უბტალოდ გავს.ის ნამდვილად არ არის.კარგად იცოდა რომ ინტუიციას და გულისკატნახს არ უნდა აჰყოლოდა და საქმეში მთავარი ფაქტები იყო.მანქანის ნომრები არ ემთხვეოდა.მაგფამ მოდელი და ფერი ერთი და იგივე იყო.
-ოჰ ქალბატონო ელენე როგორ არ მინდა რომ ის საბედოსწერო ქალი თქვენ იყოთ.არადა მე თქვენ ძალიან მომწონხართ.ჩაეღიმა და თქვენობით ფორმას ხაზი უფრო მეტად გაუსვა....
დილით სამსახურში მისულ ირაკლის რომ აცმობეს შემი მეგობარი მთელი ღამე მუშაობდაო გაუკვირდა.ორი ყავა იყიდა კაფეში და მისი კაბინეტის კატი დაულითხავად შეაღო.
-დილა მშვიდობისა ყველაზე ყოჩაღ თანამშრომელს.აბა რაო უჩემოდ მუშაობ?ყავა მიაწოდა და წინ ჩამოუჯდა.
-რათაც მაინტერესებდ და სახლში ვერ მოვისვენებდი.ამიტომ აქ წამოვედი რომ გამერკვია.მერე კი როგორ ჩამეძინა არ მახსოვს.
-რაღაც თუ ვიღაც?ჩაეცინა მას.აბა ააღიარებ რომ ის გოგო მოგეწონა?ეშმაკურად აათამაშა წარბები.
-რა სისულელეა.უბრალოდ იმ მომენტში ვალდებულები ვიყავით რომ დავხმარენოდით.
-შენ შეილება მე მომატყუო მაგტამ საკუთარ თავს ვერ მოატყუებ...
-მოდი ამაზე ლაპარაკი არ გვინდა.ისედაც საშინლად მგკივა წელი და ცუდ ხასიათზე ვარ.თავის არიდება სცადა ბექამ.
-ვიღაცა მგონი შეყვარებულიაოოო სიმღერა დაიწყო ირაკლიმ და მისი გაბრახება სცადა მაფრამ არ გამოუვიდა
-იმ ქალბატონს უწყება გაუგზავნე რომ სასწრაფოდ გამოცხადდეს განყოფილებაში.
-დაურეკე და თვითონ დაიბარე.
-რასაც გეუბნები ის გააკეთე.ხმას აუწია ბექამ
-პირადად ხომ არ ვეახლო?ხჯმრობას განგრძობდა ირაკლი.
-როგორც გინდა და რაც გინდა ის ქენი მაგრამ ის აქ უნდა მოვიდეს.ჩემს კაბინეტში დაკითხვაზე.გასაგებია?იყვირა მან
-კარგი წავედი.როგორც ჩანს დღეს მართლა მარცხენა ფეხზე გაიღვიძე.თუ ხელზე.დამავიწყდა რომ მაგიდაზე გეძინა..ირონიულად უთხრა ირაკლიმ და ნაწყენმა გაიჯახუნა კაბინეტის კარი



№1  offline წევრი M-morieli

აუუ მაგადია ძაან♡ ველი ახალ თავს<3

 


№2 სტუმარი მოცინარი

magari xar!

 


№3  offline წევრი katiusha

Exla wavikitxe nec da dhecfobebistvis bodishi:-( tavebs gsvzrdi aucileblad da dzalian ar gsvwelav

 


№4 სტუმარი სტუმარი Lika

ძალიან მომეწონა . ახალს როდის დადებ?

 


№5  offline წევრი katiusha

Savaraudod xval daideba axali tavi

 


№6 სტუმარი ana

❤❤ ნაწერს თუ გაასწორებბ და ბეჭდვითი შეცდომები არიქნება,ძალიან მაგარია ????????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent