შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეგობარი თუ სიყვარული (თავი 3)


29-10-2017, 16:06
ავტორი Balu9
ნანახია 1 352

III თავი
(ლი)
გზაში ყურსასმენები ამოვიღე და გავიკეთე.მაგრამ უცბად ვიგრძენი თუ როგორ ჩამომვარდა ყურსასმენი ყურიდან და ამდროს ჯეიკმა მითხრა.
-შენ რა აპირებ მთელი გზა ხმა არ ამოიღო?
-რამე გაწუხებს? ვუპასუხე
-კითხვას კითხვით ნუ მიბრუნებ
-ესე ხო კაი,ვუთხარი მას და ნაოშნიკები ჯიბეში ჩავიდე.
-კეპი მათხოვე. მოვიხსენი და მას მივეცი.შავ თეთრ საროჩკაზე და ჯინსზე ძალიან მოუხდა.
-იცი მეზიზღება შენნაირები.
-და მე როგორი ვარ.
-ნარცისი,მექალთანე,ეგოისტი, გგონია რო სამყარო შენს გარშემო ტრიალებს,ალბათ იმიტომ,რომ პატარაობაში ძალიან განებივრებდნენ ბავშვობაში დედიკოს კალთაზე მიჯაჭვული იქნებოდი.
ამ სიტყვების შემდეგ კი მან უბრალოდ გაიცინა რამაც ნერვები მომიშალა. მერე უცბად რომელიღაც სახლის კიბეზე ჩამოჯდა და მითხრა
-გზა განაგრძე.
-რაა? შენ რამეხუმრები ადგები და წამოხვალ. მიმაცილებ სახლამდე.
-ვერაფერი ვერ გავიგე მითხრამან ხან ცუდ სიტყვებს მეუბნები ხან მთხოვ სახლამდე მიგაცილო. მე მას მივუახლოვდი ხელი გავუწოდე და ვუთხარი რომ ამდგარიყო მანაც ხელი დამადო და ძლივს ავაყენე რადგან ეტყობოდა ძალიან ძლიერი იყო კარგი კუნთები ქონდა.ის ჩემზე მაღალი იყო მეკი ისეთი გამხდარი ვიყავი და მასზე დაბალიც. ჩემითავი ყოველთვის მახინჯათ მიმაჩნდა მიუხედავათ ქერა თმისა და წვანე თვალებისა.როდესაც მას ხელი ჩავკიდე გული ამიჩქარდა არვიცი რატომ.შემდეგ ადგა და მითხრა.
-არგეზიზღები!
და გზა განვაგრძეთ,როდესაც სახლს მივუახლოვდი დედა გარეთ იყო გამოსული ნაგვის გადასაყრელათ და ჯეიკი დაინახა თუ არა,გამომხედა და თვალებით რაღაცის მანიშნებდა. იმწამსვე მივხვდი დედა რასაც ფიქრობდა.მას ეგონა ,რომ ჯეიკი ჩემი შეყვარებული იყო და მითხრა:
-ლი შვილო შემოდით სახლში.დაპატიჟე ეს ბიჭი გარეთ,რომ დააყენე. ოღონდაც ეს არა ვფიქრობდი და დავინახე როგორ გაეცნი ჯეიკი დედაჩემს დედა აღტაცებული იყო მისით.ალბათ მისი სიმპათიურიბით მოიხიბლა.შინ შემათრია და ჯეკიც დაპატიჟა თავისი გაკეთებული კექსი გამოგვიტანა და ლაპარაკი დაიწყო.მაგრამ გადავწყვიტე ამ უხერხული მდგომარეობიდან გამოვსულიყავიდა დედას ხმამაღლა ვუთხარი:”გაჩერდი დედა რაღაც უნდა გითხრა” ჩუმათ იქით გავიყვანე და ყველაფერი ვუთხარი ის,რომ ჯეკი ლუსის შეყვარებული იყო დამან მხოლოდ სახლამდე მომაცილა, ისიც ლუსის თხოვნით.როდესაც ოთახში შევედი სადაც ჯეიკი მელოდებოდა ვუთხარი
-ბოდიშს გიხდი დედაჩემის გამო.
-ბოდიში რა საჭიროა,მგონი დედაშენს ძალიან მივეწონე მითხრა მან და თვალი ჩამიკრა თან გემრიელი კექსიც ვჭამე.უკან დედა გვუთვალთვალებდა,ამიტომ მისკენ გავიხედე და ვანიშნე იქიდან მიცილებულიყო.
-კარგი ახლა ჩემი წასვლის დროა.
ჯეიკი კარებამდე მივაცილე და დავემშვიდობე მან კი გამომხედა და თვალი ჩამიკრა.
დილით ტელეფონის ზარმა გამაღვიძა ლუსიმ დამირეკა და მითხრა,რომ გარეთ მელოდებოდა და მალე ჩამეცვა.მეროგორც ყოველთვის თმა გაწეწილი გავვარდი თეთრი კეტები და დახეული ჯინსი ჩავიცვი ზემოდან კი მწვანე ქურთუკი შემოვიცვი,რადგან ციოდა.გარეთ გავედი თუ არა ჯეიკის მანქანა დავინახე ჯანდაბა სულ ამას როგორ ვაწყდები გავიფიქრე და უჟმური სახით მივედი მანქანასთან,კარები გამოვხსენი და უკან ჩავჯექი.
-სიგარეტი არგინდა მკითხა ჯეიკმა ირონიულად და ერთი ღერი გამომიწოდა.მან იცოდა,რომ მეზიზღებოდა მაგრამ სპეციალურად გააკეთა .
-ლუსის ხათრით,თორე ისე გაგილაწუნებდი მაგ თვითკმაყოფილ სიფათში ჩემი თითები ზედ დაგემჩნეოდა.მან კი როგორც ყოველთვის ჩაიცინა და ლუსის შეუტრიალდა.
-ჩემო საყვარელო ნამდვილად ფიქრობ,რომ ის შენი მეგობარია?
ახლა კი მოთმინების ფიალა ამევსო უკანა სკამიდან წინ გადავიწია ჯეიკს ვწვდი,მოვებღაუჭე და თავისი სიგარეტის კოლოფი თავზე გადავახიე.
-ლი რასაკეთებ საჭესთან ზის.
ჯეიკმა მანქანა გააჩერა და გაცეცხლებული გადმოვიდა.
-ეს გიჟი სანამ ჩემი მაქანიდან არ გადმოვა იქამდე მანქანის ტარებას არ გავაგრძელებ.
-რაგჭირთ ხალხო რადაგემართად გვიყურებდა ლუსი გაოგნებული.
-სულ არმჭირდება შენი დანგრეული და სიგარეტისგან აყროლებული მანქანა მეორედ ჩემი ფეხი არიქნება აქ.
ვუთხარი მანქანიდან გადმოვედი და კარები მივუჯახუნე.ლუსიმ ბევრი მეხვეწა,რომ მათთან ერთადგზა გამეგრძელებინა მაგრამ ამის გაკეთებას თავის გატეხვა მერჩივნა ბოლოს მიხვდა რომ ლაპარაკს აზრი აღარ ქონდა და უჩემოდ გაუდგნენ სკოლისკენ გზას.მე კი ავტობუსს დაველოდე და სკოლაში დაგვიანებით მაგრამ წყნარად მაინც მივედი.პირველი გაკვეთილის დამთავრების შემდეგ მედა ლუსი ბუფეტში ვისხედით და საჭმს ვჭამდით.გვერდით კრისი და ევა მოგვისხდნენ და ლაპარაკი გაგვიბესვერც კი დავინახე როგორ მოგვიახლოვდა ჯეიკი და როგორ ჩამოჯდა ჩემს გვერდით სკამზე.დავინახე თუ არა ავდექი და ვთქვი
-ჭამასაც არ დაგაცლის ეს გომბეშო
-ეხლა განახებ ვინარის გომბეშო შემომიტრიალდა ჯეიკი და მითხრა.
-ჯორჯ ვუთხარი რომ ის მოგწონს და ლუსის დაბადებისდღეზე მასთან ერთად გინდა წამოსვლა ,მაგრამ მას ვერ ეუბნები რადგან გრცხვენია.და გასაკვირი იცი რა არის?
ის თანახმაა რომ შენთან რომელსაც ვერავინ გაუძლებს,წამოვიდეს.
როდესაც ჯეიკი ამ ყველაფერს მეუბნებოდა დავინახე თუ როგორ იცინიდნენ კრისი და ევა.
-შენ რა სულ გაგიჟდი რეებს აუბნები ჩემი სახელით ვიღაც ვიღაცეებს!?
-ლი ჩემთან თამაშს არ გირჩევ ძვირად დაგიჯდება. მითხრა მან მეკი გავიარე და მას მხარზე დავეჯახე მერე თმა გადავიწიე და გზა გნვაგრძე.
მალე ლუსის დაბადებისდღე ახლოვდებოდა, ამიტომ მთელი სკოლა ემზადებოდა ,რდგან მთელ წელში მისი დაბადებისდღე საუკეთესო იყო, ის უზარმაზარ წვეულებას აწყობდა თავი დაჩაზე რომელიც ორ სართულიანი იყო და ქალაქიდან მოშორებით მდებარეობდა.როცა კლასში შევედით ჯორჯი გვერდით მომიჯდა და მითხრა.
-გავიგე ჩემთან ერთად გდომია წამოსვლა ლუსის დაბადებისდღეზე ხვალე 7ზე გამოგიგვლი და მანქანით წაგიყვან. მე რათქმაუნდა მასთან ერთად წასვლა არმინდოდა მაგრამ რომ დავუფიქრდი მარტო ვერ წავიდოდი იმხელა გზაზე თან დედაჩემიც არგამიშვებდა ამიტომ დავთანხმდი.ჯორჯი ცუდი ბიჭი არიყო გოგოებს კარგად ექცეოდა წესიერი იყო დაცუდი შეხედულებაც არქინდა.გაკვეთილები დაგვიმთავრდა თუ არა მე და ლუსი საშოპინგოთ წავედით,რადგან ხვალისთვის კაბები უნდა გვეყიდა.მაღაზია დიდი იყო ამიტომ არჩევანის გაკეთება ძალიან გაგვიჭირდა მე შარვლის ჩაცმა მინდოდა მაგრამ ლუსიმ მთხოვა,რომ რომელ კაბასაც ის ამირჩევდა ის ჩამეცვა მე უარი ვერ ვუთხარი,რადგან მას ძალიან ეწყინებოდა. მან მუხლს ზემოთ წელში გამოყვანილი მოტკეცილი შავი კაბა ამირჩია ყელსაბამიც შეუსაბამა მას შავი ბრილიანტი ჰქონდა და ძალიან უხდებოდა კაბას.ლუსიმ თავისთვის ლურჯი კაბა აარჩია ის ამოღებული იყო მაქმანებით გაწყობილი მას ძალიან მოუხდა ამიტომ მაშინვე იყიდა როცა გაისინჯა.ხვალისთვის ყველაფერი მზად იყო მხოლოდ გათენებას ველოდებოდით.



№1  offline წევრი naniko mindia

Zan damainteresa kargi istoria .gisurveb warmatebas
--------------------
lomidze

 


№2 სტუმარი სტუმარი თაკო

ძან კარგია მომწონს
საყვარლობა
მარა ჰანაც გაგრძელე რა

 


№3 სტუმარი სტუმარი Nati nati

ძალიან საინტერესო ისტორიაა .წარმატებებიი.

 


№4 სტუმარი მია

რატო არდებ შემდეგ თავს?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent