შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

„გახდი ჩემი სვანი“ (დასასრული)


1-12-2017, 00:48
ავტორი pekhshvela
ნანახია 4 012

ტუჩები ისე მაგრად მომაკრო , რომ ხმის ამოღების საშვალებას არ მაძლევდა. ყველაზე ბედნიერი ვიყავი ამ ქვეყნად . სვანის ქალი ვიყავი მე სვანის ქალი. არ ვიცი ეს რა იყო. ენით აღუწერელი ემოცია რომელსაც სიტყვებით ვერ გადმოვცემ ვერასდროს. ყველაფრი ისე მალე მოხდა რომ გააზრებაც გამიჭირდა. როგორ შეიძლება ადამიანმა ეს ბედნიერება სიტყვებით გადმოსცე არ ვიცი. კონვერტიდან ამოღებული ბეჭედი თვალს მჭრიდა. ნამდვილი საოცრება იყო. უფრო საოცრება კი ის იყო რომ სულ რაღაც 5 თვის შემდეგ მან ცოლობა მთხოვა. არ ვიცი როგორ შეიძლება ადამიანი გაიცნო 5თვის განმავლობაში ისე კარგად რომ მას ცოლად გაყვე, დარწმუნებული იყო იმაში, რომ მასთან ერთად გინდა მთელი ცხოვრების გატარება. თუმცა არცერთი წამით არ შემპარვია მის სიყვარულში ეჭვი. თითქმის იდეალური იყო ის. ყველაფრით კარგი და მიმზიდველი , როგორსაც ნებისმიერი ქალი ინატრებდა გვერდით ყოლოდა მთელი ცხოვრება. ემოციებს ვერ ვაკონტროლებდი. შეუძლებელი იყო ამ ყველაფრის გააზრება. ფეხები წელზე შემოვხვიე და მთელ სახეს ვუკოცნიდი ჩემ სვან ბიჭს. ყველაზე ძვირფასი რამ რაც გამაჩნდა ცხოვრებაში ის იყო. ვერაფერი შემიცვლიდა მის თავს ვერასდროს. არაფერს აზრი არ ქონდა მე მასთან მინდოდა, მე ის სიგიჟემდე მიყვარს და ამიტომაც ხმამაღლა ვუთხარი რომ თანახმა ვარ ვიყო სვანის ქალი. ლევანის მეუღლე. ყველაზე დიდი საჩუქარი მხვდა წილად. დაბადების დღის კი არა მთელი ცხოვრების. სვანის ქალობა ეს იმხელა რამეს ნიშნავდა ჩემთვის ვერ აგიღწერთ. მე სვანებზე გაგიჟებულ ადამიანს მართლაც რომ ბოლოს სვანის ქალობა დამმშვენდა. ასე გაგიჟებულს თვალებიდან თბილი ბურთულებიც წამსკდა და კინაღამ ხმამაღლა დავიწყე ტირილი ბედნიერებისგან რომ არა მისი ვნებიანი შეხებები რამაც წამსვე მომწყვიტა რეალობას და მასთან ერთად გამაფრინა საოცარ სამყაროში. კარებზე ვყავდი აკრული და ყველგან სველ კოცნებს მიტოვდა თავისი გასაგიჟებელი ცხელი სუნთქვით. მეც უფრო მეტი მონდომებით ვუმეორებდი იგივეს და უფრო ვახელებდი. გაგიჟებული მხდიდა ყველაფერს. საძინებლამდე შესვლაც ვერ მოვასწარით უკვე შიშველბი ვიყავით ორივე. მისი საოცარი შეხებები ჩემს სიამოვნებისგან გამოცემულ ხმებს იწვევდა და ამ სამყაროში მხოლოოდ ჩვენი შეხებების ხმა ისმოდა. ყველაფერი იყო ეს. ყველაზე დიდი ვნება და ყველაზე დიდი სიყვარული, რომელიც ცხოვრებაში მხოლოდ ერთადერთი ადამიანის მიმართ მქონდა. და ის ახლა ყველანაირად ჩემი იყო მალე მისი ცოლი გავხდებოდი და სამუდამოდ ერთად ვიქნებოდით. სიტყვები არაფერს ცვლიდა და საჭიროებას არ მოითხოვდა. აღარ სჭირდებოდა ამ ყველაფერს ახსნა. ჩვეენი მოქმედებები ყველაფერს ამბობდა. გათამამებულმა ლევანი გვერდზე გადავაწვინე და მის ზემოდან მოვექეცი. ნაზად ვუკოცნიდი სხეულს შემდეგ ყელს და მის მამაკაცურ ორგანოზეც მშვენივრად ვმოძრაობდი. ვაკვირდებოდი მის სახეს როგორ ეპარებოდა ღიმილი, წამში გვერდიტ გადამაწვინა და მივუხვდი ჟესტს ისევ ახალი „პოზა“ მოცადა. ჩემს ბურთებს ჩაეფსკვნა და საოცარი ბიძგებით მანიჭებდა სიამოვნებას. ისეთ ხმებს გამოვცემდი ალბათ კარის მეზობლებიც დავაღვიძე, მაგრამ ვის რაში აინტერესებდა მეზობლები ან სხვა დანარჩენი. მხოოლოდ ჩვენ ვიყავით ამ სამყაროში მე და ლევანი . ჩვენი სიყვარულს მელოდიას ვქმნიდით ამ ყოველივეთი და ისიც გახელებული უფრო და უფრო აქტიურდებოდა და არაფრის დიდებით არ აპირებდა დამთავრებას. ისევ და ისევ აგრძელებდა თავის საოცარ შეხებებს . ყველაზე სასიამოვნო ის იყო რომ ზუსტად ორივემ ერთად ავიფრინეთ ამ სიამოვნების ზენიტში. ეს იყო ყველაზე გასაგიჟებელი ღამე რაც ჩვენ გვქონია. და ეს იყო ყველაზე ბედნიერი დაბადების დღე ჩემი სიცოცხლის 25 წლის განმავლობაში. აქამდე სულ ტყუილად მიცხოვრია. ის იყო ყველაფერი. ის იყო ჩემი ცხოვრება, ჩემი სიამოვნება, ჩემი ბედნიერება. ამ ხანგრძლივი სიამოვნებისგან დაღლილმა თავი გულზე დავადე და ხელით ვეფერებოდი. ხელით რომელსაც მისი ბეჭედი ამშვენებდა. ბედნიერების ღიმილი არ შორდებოდა ჩემს სახეს. სულ ოდნავ ვახებდი ტუჩებს და ვეუბნებოდი რომ მიყვარს. რომ მის გარეშე წამი არ მინდა ამის შემდეგ.
-იცი რა ბედნიერი ვარ კესანე?
-და მე რა ბედნიერი ვარ თუ იცი? მადლობა ყველაფრისთვის ჩემო სიყვარულო. შენ ჩემი ცხოვრების უზარმაზარი საჩუქარი ხარ.
-ჩემი პატარა. მადლობას ნუ მიხდი მე ვალდებული ვარ მიყვარდე და შენს გვერდი ვიყო. უბრალოდ რა აზრი აქვს ლოდინს? როცა მიყვარხარ რატომ უნდა ვიყოთ ცალ-ცალკე. მალე ქორწილიც იქნება და სამუდამოდ ჩემი იქნები.
-მი სი მალატ მიშგუ მუშვან!
-მი სი მალატ მიშგუ ხოხვრა!
- ეე გავიზარდე უკვეე.
-ჩემი დიდი პატარა გოგო.
-ვაიმე ჩემი გიჟი ბიჭიი! აასე ტკბილად ჩაგვეძინა ორივეს ახლართულებს. ხვალ უკვე ახალი ცხოვრება იწყებოდა. კაცმა არ იცის რა მოხდებოდა რომ გათენდებოდა. ისევ და ისევ საოცარი დილა გაგვიტენდა მე და ჩემს ბედნიერებას. ორივემ წყალი გადავივლეთ და მოვემზადეთ. როგორც ჩანს ლევანს ყველაფერი დაგეგმილი ქონდა. მალე კარზე ზარის ხმაც იყო და რომ გავაღე იმხელა ხმაზე ვიკივლე ახლა მართლა გამოვარდა კარის მეზობელი რა ხდებაო. ჩემი მშობლები ჩამოსულან ამერიკიდან. რაღა თქმა უნდა მივხვდი რომ ამაში ლევანის ხელიც იყო გარეული. მშობლები გულში ჩავიკარი და ცრემლებიც ვეღარ შევიკავე. ზუსტად ერთი წელი არ მყავდა ნაანახი არცერთი.
-დეე მაა როგორ გამახარეთ! როგორ მიყვარხართ და როგორ მენატრებოდით ნეტავ იცოდეთ. არც მეგონა თუ მეღირსებოდა თქვენი ნახვა.
-აბა როგორ გგონია ერთადერთი ქალიშვილის ქორწლიზე არ ჩამოვიდოდით? ეს სიტყვები მითხრა მამაჩემმა და უარესად მიმიხუტა. წამსვე თვალები ვჭყიტე და მომცინარე ლევანს გადავხედე.
-შვილო ლევანმა გვითხრა ყველაფერი . ასე რომ ჩვენი დაბადების დღის საჩუქარზეც მე ვიზრუნე! მითხრა დედაჩემმა და კარებიდან უზარმაზარი ყუთი შემოოიტანა და უკვე მივხვდი რაშიც იყო საქმე. მივხვდი რატომ ცქმუტავდა ლევანი გაღვიძებისთანავე ბედნიერებისგან. ყუთს თავ ავხადე და უუზარმაზარი საპატარძლო კაბა რომ დავინახე ცრემლები ვეღარ შევიკავე და ახლა დედას ავეკარი გულზე.
-აუ დე საუკეთესო ხარ, ყველაფერზე მეტად მიყვარხარ და მადლობა ყველაფრისთვის!
-ჩემი გიჟი გოგო დამშვიდდი რა დღეს ხომ შენი ქორწილია როგორ შეიძლება პატარძალმა იტიროს?
-კარგი დე ვსოო მშვიდად ვარ. ახლა ლევანს გავხდე ცრემლიანი თვალებით , ცრემლები შევიმშრალე და ზედ შემოვახტი თუმცა ახლა ისევ გადმოვუშვი ცრემლები თვალებიდან.
-ყველაზე მაგარი სვანი ხარ მთელ ქვეყანაზე ჩემო სიყვარულო. ყველაფერზე მეტად მიყვარხარ.
-ჩემი გიჟი გოგო მეც ძალიან მიყვარხარ! ახლა კი დამშვიდდი რა მტირალა ცოლი არ მინდა მე!! ოთხუვეს კარგად გაგვეცინა და ლევნმაც სასწრაფოდ დამსვა.
-ბატონო გიორგი ყველაფერი მზადაა შეგვიძლია გავემართოთ სვანეთისკენ!
-კარგი ლევან ახლავე წავიდეთ ნუ მოვცდებით. ლევანმა გადმომხედა და მითხრა რომ ბარგი ჩაალაგე მივდივართ და კარგა ხანს იქ ვიქნებითო. მეც წამსვე დავუჯერე და ბარგიც ჩავალაგე. ბინიდან რომ გავედით ხომ მთლად საოცრება დამხვდა. ყველა ახლო მეგობარს და საყვარელ ადამიანს მოეყარა თავი. მეხვეოდნენ და უკვე მილოცავდნენ. ასე რომ ახლა უკვე ყველა ჩემს საყვარელ ადამიანტან ერტად გავემართე სვანეთისკენ. საღამოსკენ უკვე სვანეთში ვიყავით და ჯვრს წერა მეორე დილისთვის დავგეგმეთ. სახლი იმხელა იყო რომ ყველა დავეტეოდით , ასე რომ ყველანი უკვე ჩემი და ლევანის სახლში დარჩნენ. ტრადიციულად ცალცალკე დავიძინეთ ორივემ და ეს ამხელა 25 წლის გოგო მშობლებს ჩავუხტი საწოლში. მონატრებას მინდოდა შემევსო მათი. ჩემი დაბადების დღეც ავღნიშნეთ სანამ დასაძინებლად წავიდოდით და კარგადაც გავერთეთ. ლევანს ყველაფერი მოგვარებული ქონდა ასე რომ სანერვიულო აღარაფერი იყო გარდა იმისა რომ დილით გასალამაზებელი ვიყავი. დილით ადრიანად ავდექი და ჩემი სადაქალოც ვიხმე ოტახში. კაბის ჩაცმაში დამეხმარნენ რომელიც მართლა უზარმაზარი იყო. ულამაზესი თვლებით გაწყობილი და ღრმა დეკოლტეთი. ძალიან დიდი შლეიფით რომელიც ოთახში ძლივს ეტეოდა. გოგოებმა მაკიაჟი და ვარცხნილობაც ითავეს და ერთი სიტყვით მართლაც ულამაზესი პატარძალი ვიყავი. უკვე დრო იყო დაბლა ჩავსულიყავი სადაც ლევანი მელოდებოდა დანარჩენებთან ერთად. როგორც იქნა კიბეზეც ჩავედი და ლევანის თვალები უნდა გენახათ ჩემი დანახვისას თითქოს ვიღაც სხვა დაინახა. ჩემსკენ წამოვიდა გულში ძლიერ ჩამიკრა . ისეთი სიმპატიური იყო ჩემი ბიჭი ნეტავ გენახათ. მისმა მეგობრებმაც სვანური სიმღერა შემოსცხეს და ასე მიმაცილეს ტაძრამდე. ჯვარი ლამარიაში დავიწერეთ როგორც ვოცნებობდი. ყველაფერი ღია ცის ქვეშ იყო მოწყობილი. ულამაზესი გაფორმბებეი რმააც ჩემი გაოცება გამოიწვია. ყველაფერმა იდეალურად ჩაიარა დრო იყო მე და ლევანი ჩვენს სახლში წავსულიყავით. და გავემართეთ მესტიისკენ. ჩვენს მეორე სახლში სადაც მარტოები ვიქნებოდით.
-იცოდე შემოგაჭრი ეხლა ამ კაბას ისე მიშლის ნერვებს! ოხ ეს სიდედრირაა ხო არაფერს დაგცდის. კკვდებოდა ლევანი სიცილით და ბრაზდებოდა კაბას რომ ვერ მხდიდა. როგორც იქნა გამხადა და ჩემით ტკობასბ რომ მიეცა შევაჩერე.
-ჰა დავიწყოთ ბავშვი ლევან?
-იცოდე ბიჭი იქნება!.

ჩემო ტკბილებოო იმედია მოგეწონათ^^ ამ წყეული შუალედურების გდამკიდე გადავწყვიტე დამესრულებინა რომ არ გალოდინოთ ხოლმე დიდხანს. ვიმედოვნებ არ გაგიცრუეთ იმედები <333 დიდი დიდი მადლობა ვინც კითხულობდით და აკომენტარებდით დიდი სტიმული იყო ჩემთვის.<3 მალე დაგბრუნდებთ ახალი მოთხრობთ რომელსაც ფეხი უკვე მოკიდებული აქვს ^^



№1  offline წევრი naniko mindia

Zalian kargi iyo martlac momewona da warmatebebi .imedia male dawer axal istorias ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥zalian sgemiyvarda esistoria
--------------------
lomidze

 


№2  offline მოდერი pekhshvela

naniko mindia
Zalian kargi iyo martlac momewona da warmatebebi .imedia male dawer axal istorias ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥zalian sgemiyvarda esistoria

დაწყებული მაქვს და იმას უკვე სრულად შემოგთავაზებთ❣❣

 


№3 სტუმარი სტუმარი nako

და გოგო რო ყოფილიყო არა?კარგი დასასრული ქონდაააა

 


№4  offline მოდერი pekhshvela

drogardasuli
გავთბი. დავტკბი. მოვიხიბლე მოვინუსხე და კიდევ ათასი რაღაც დამემართა! რა მეშველება შენს ყველა მოთხრობას რომ წავიკითხავ მერე ? :D <3

ნუ ბევრი არაა ჯერ დამწყები ვარ:დ ძალიან ძალიან მახარებ და დიდი მადლობა ამისთვის❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent