შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

„გახდი ჩემი სვანი“ (9)


28-11-2017, 14:10
ავტორი pekhshvela
ნანახია 3 361

-კარგი არ გამჭყლიტო სვანეთის დედოფალო. ჩაიცინა ლევანიმ
-გაგჭყლიტავ კი არა შეგჭამ.
-ვაიმეე მაგასაც ვნახავთ ამ ღამეს ვის ვინ შემოეჭმევა. გაკრეჭილმა ყელზე გემრიელად მაკოცა და მანქანის კარი გამიღო. ყვავილები უკანა სავარძელზე გადავდე და კომფორტულად მოვტავსდი. აფორიაქებული და სასიამოვნოდ აღელვებული ვიყავი. ეს დღე ჩემს ცხოვრებას შეცვლიდა. ეს დღე დამაკავშირებდა კიდევ უფრო ლევანთან. ლევანმაც გვერდი დამიმშვენა და მეც ინტერესიანი თვალებით გადავხედე.
-საით სვანო?
-რომ მივალთ გაიგებ ცნობისმოყვარევ. თვალი ეშმაკურად ჩამიკრა და მანქანა დაძრა. სანამ დანიშნულების ადგილამდე მივიდოდით ხმა არ ამომიღია. განაბული ვიჯექი და მის სახის ნაკვთებს ვაკვირდებოდი. ყველაფერზე მეტად მსიამოვნებდა მისი სახის ყურება. არცერთი წამით არ მინდოდა თვალის მოცილება. მხოლოდ მაშინღა ამოვიღე ხმა როდესაც მივხვდი რომ უკვე დიდი ხანი იყო რაც გზაში ვიყავით.
-მიტაცებ ლევან და არ ვიცი? გაკრეჭილმა შევხედე და მანაც გამიცინა.
-ჩემი ცანცარა გოგო. ცოტაც და მივალთ. ხომმ არ დაიღალე თუ ვეღარ ითმენ ისე გინდა დაგეუფლო?
-რაც უფრო ბევრს ილაპარაებ მაგაზე ით უფრო ვეღარ მოვითმენთ ვერცერტი! ეს სიტყვები ვუთხარი და ორივეს ფხუკუნი ერთი იყო.
-დილამ ძალიან გაგათამამა ხოიცი!
-რატომაც არა?!
-ვიღაცა ძალიან ბევრს ცუღლუტობს! ლევანის რეაქციებზე ვკვდებოდი სიცილით. სადღა იყო ის მორიდებული კესანე? აღარსად.! სიყვარულს, ყველა გრძნობას და ემოციას გასაქანს ვაძლევდი. დაახლოებით ერთ საათში მანქანა ულამაზეს და უზარმაზარ სახლთან გააჩერა. ეს ხედი თვალს მჭრიდა. მანქანიდან გაოცებული და გაფართოებული თვალებით გადმოვედი. ისეთი ლამაზი იყო ყველაფერი თავი მართლაც ზღაპარში მეგონა.
-რა სილამაზეა ვაიმე! რამდენჯერ უნდა გამაოცო ჩემო სვანო?
-ყოველ დღე, ყოველ წუთს და ყოველ წამს ჩემო გადარეულო! წელზე მხვევს თავის დაძარღვულ ხელებს და თავს ჩემს თმაში რგავს. კისერზე სულ ოდნავ მეხება ტუჩებით და მიბიძგებს რომ სახლისკენ დავიძრა. სახლშიი შევდივარ და ყველაფერს ინტერესით ვათვალიერებ. შოკი იყო ყველაფერი. არ ვიცი მგონი ეს ბიჭი ჩემს ტვინში იჯდა. ყველაფერი მართლაც რომ ჩემი გემოვნების იყო აქ და უზარმაზარ მისაღებში კედელზე ჩამოკიდებულმა ფოტომ ხომ კინაღამ ამატირა. როდესაც სვანეთში ვიყავით მე და ლევანი ჩუმჩუმად ფოტოებს მიღებდა ბიჭი. მერე მაჩვენებდა ხოლმე და მეც ვებუზღუნებოდი ასე რომ ცუღლუტობდა. თუმცა ერთი ფოტო განსაკუთრებით მომეწონა. ერთხელ სვანეთში დილით ადრე ავდექი და მომინდა გამესეირნა. თუმცა ლევანის ისე ტკბილად ეძინა აღარ გავაღვიძე და გადავწყვიტე იქვე ახლოს გავსულიყავი მარტო. გადამეხედა გამთენიისას ულამაზესი უშგულისთვის. ტანზე ძალიან ლამაზი სარაფანი გადავიცვი. ზურგზე ღრმად ამოღებული დალალებო გვერდით გადმოვოყარე და გარეთ გავედი. სეირნობისას კესაანეებთან ჩავიმუხლე და მინდოდა დამეკრიფა ახლა მე მივუტანდი ლევანს. ზუსტად ამ დროს გადამიღო მანაც ფოტო რომელიც მართლაც მშვენიერი გამოვია. ნანახმა გამაოცა. ჩემი მოშიშვლებული ზურგი თმა და ეს მშვენიერი კესაანეები ერთმანეთს სასწაულად ამშვენებდნენ. და ზუსტად ეს ფოტო დამხვდა მისაღებშიც უზარმაზარი ზომის. გახარებულმა კინაღამ შევკივლე.
-ვაიმეეე ჩემო სვანო გინდა გამაგიჟო??? აციმციმებული თვალები მივაპყარი ლევანს.
-ისედაც გიიჟი ხარ რაღა გაგიჟება გინდა შენ. იცინოდა და თან გულში მიკრავდა.
-ჩემი ჩემი სვანი!!!
-კარგი წამოდი კიდევ რაღაც უნდა განახო.
-დღეს უკვე მერამდენედ უნდა გამაოცო?
-უჰჰ ბევრჯერ. ამოიოხრა რაღაცნაირად რაზეც სიცილი ვერ შევიკავე და მანაც ხელი დამტაცა და სახურავზე ამიყვანა. სახურავი კი არა ნამდვილი საოცრება იყო. საოცრად ლამაზი ვერანდა დამხვდა იქ. გადახურული რომელსაც თხელი და ძალიან ბევრი თეთრი ფარდები ფარავდა გარშემო. ნიავი სულ ოდნავ ქროდა და ფარდებს ლამაზად არხევდა. ყველგან ანთებული ლამაზი წითელი და თეთრი სანთლები ძალიან რომანტიულ გარემოს ქმნიდა. კუთხეში პატარა სუფრა იყო გაშლილი საიდანაც ულამაზესი ხედი იშლებოდა. ვგრძნობდი როგორ მიცემდა გული და სენტიმენტები იღვიძებდა თითქოს ჩემში. პირველად მომინდა ბედნიერებისგან მეტირა. ლევანი მართლაც ყველაფერს აკეთებდა რომ გავეხარებინე და ჩემთვის ესიამოვნებინა. ლევანი მომიახლოვდა მიხვდა ჩემს აღელვებას და ზურგზე ამეკრო მთლიანად რომ დავემშიდებინე.
-რატომ ღელავს ჩემი სულელი გოგო?
-მგონია რომ ბედნიერებისგან საცაა გული გამისკდება. ძალიან მიყვარხარ მე შენ! ჩემი საოცრება ხარ!
-შენ კიდევ ჩემიი ჩემო პატარა! ახლა კი დამშვიდდი და მოდუნდი ეს ღამე მხოლოდ ჩვენია. დღეს ვეღარავინ შეგვიშლის ხელს! ამაზე ორივეს გაგვეცინა და მეც დამშვიდებული მისკენ შევტრიალდი და მაგრად ჩავეხუტე.
-ისე არ გინდა იცოდე ამ ადგილს რა ქვია?
-რა მნიშვნელობა აქვს ადგილს? როცა ჩვენ ერთად ვართ და თანაც ასე ბედნიერები?
-მართალი ხარ ჩემო ყვავილო მაგრამ მე სხვა რამე მინდა გითხრა.
-რა აბა?
-ეს ჩვენი სიყვარულის ბუდეა. ის ორივეს გვეკუთვნის. ეს ადგილი მინდა ორივესთვის განსაკუთრებული იყოს და ეს სახლი. მაშინ როდესაც მძიმე პერიოდი დაგვიდგება. ვიმედოვნებ რომ არ დაგვიდგება მაგრამ მაინც. რომელსაც ყველაზე მეტად გაუჭირდება და ეცოდინება რომ ყველაფერს გაგრძელება ექნება ის აქ იქნება და ჩვენი შეხვედრა აქ მოხდება!
-უბრალოდ მაგიჟებ! ყველაზე კარგი ხარ ყველაზე კარგი . მე არ მინდა რომ მძიმე პერიოდი დაგვიდგეს. იმიტომ რომ მერე მე და შენ ჩვენ როგორღა ვიქნებით? არა არა მისი მალატ მიშგუ მუშვან!
-მიშგუ ხოხვრა, მი სი მალატ. მოწყვეტით მაკოცა ტუჩებზე და მაგიდისკენ წამიყვანა . ვივახშმეთ და ამ ლამაზი ხედით ვტკბებოდით. ვისაუბრეთ სხვადასხვა თემებზე. ზუსტად ეს მიყვარდა მასში და ჩვენს ურთიერთოობაში. ჩვენი საუბრები და ურთიერთობა ერთფეროვანი არასდროს ყოფილა. ყოველ ჯერზე მასთან საუბრისას მასზე უფრო მეტს ვიგებდი და უფრო მეტად ვგიჟდებოდი მასზე. ყველაფრით საინტერესო და მიმზიდველი იყო ის ჩემთვის. მართლაც რომ ჩემში ჯდებოდა თავისი პიროვნებით. საოცრად შემიყვარდა მასში ადამიანი. ჩემი სვანი , ჩემი ვითომდა მკაცრი სვანი. საუბარი მართლაც დიდხანს გაგვიგრძელდა და ცოტაც აგვიცივდა. უკვე გვიანი იყო და შიგნით შესვლა გადავწყვიტეთ. როგორც კი შიგნით შევდით გაშმაგებულმა ამაკრო კედელზე და ხელები მაგრად დამიჭირა. ერთიანად გაგიჟებული და ვნება მორეული მიყურებდა. ისე თითქოს ჩემით მთრალი იყო. რაფერს აკეთებდა იდგა და მიყურებდა. თითქოს ძღებოდა ჩემი სიყვარულით, აქ უკვე მე ვეღარ ვითმენდი და ვუთხარი მაკოცეთქო. თითქოს ამ სიტყვას ელოდაო და ჩაღიმებულმა სწრაფად მომაკრო თავისი ბაგეები და გაშმაგებით მკოცნიდა. როდესაც თმაში ხელი შევუცურე და მაგრად მოვქაჩე უფრო გახელდა და ფეხები მის წელზე შემომაწყობინა. საძინებლისკენ ასე წამიყვანა და საწოლზე ნაზად გადამაწვინა. ნაზად მიკოცნიდა ბაგეს და ყელს. ხანაც ყურის ძირში მიტოვდა გასაგიჟებელ სველ კოცნებს . ყელზე მისი კოცნები მაგიჟებდა და მთიშავდა გარესამყაროს. კაბა ნაზად მომაშორა, თვითონაც წამებში მოიშორა ეს ზედმეტი ნაჭრები და ჩემი სექსუალური საცვალის ამარა დამტოვა. მთელი ვნებით დამიკოცნა სხეულის ყველა წერტილი და უკვე ვერ შეკავებული კვნესით უფრო ვახელებდი მას. უკვე გაგიჟებული იყო რომ ეს საცვალიც ზედ შემომახია და ფეხებიც ნაზად გამაშლევინა. კინაღამ სული განვუტუვე ისე მსიამოვნებდა მისი ყველა მოქმედება.. ტუცები ყურებთან მომიტანა და ნაზად მკითხა.
-მზად ხარ ჩემო პატარა? უკვე ისე ვიყავი რომ ხმის ამოღების არც ტავი და არც სურვილი მქონია. მხოლოდ თავი დავუქნიე და ტუჩები ელზე მივადე. ისიც მიხვდა რომ მზად ვიყავი და წამსვე ვიგრძენი უჩვეულო ტკივილი და შემდეგ უკვე საოცარი შეგრძნებები ჩემში. ეს მისი ნაზი მოძრაობა და ბიძგები მაგიჟებდა. ზურგზე ხელებს მაგრად ვუჭერდი და ისიც ცდილობდა მაქსიმალურად ესიამოვნებინა ჩემთვის. იმდენ ხანს გრძელდებოდა ეს ნეტარების წუთები რომ მეგონა აღარც დამთავრდებოდა. მე უკვე ყველანაირად მისი ვიყავი. სვანის ქალი. ეს სიტყვები მაბედნიერებდა საშინლად. სულ მიმეორებდა რომ ვუყვარვარ და მხოლოდ მისი ვარ. მაფრენდა სიამოვნების სამყაროში და მის მწვერვალზეც ამაფრინა. ქანც გაცლილი გვარდით მომიწვა და გემრიელად მაკოცა. ორივე ვცდილობდით ეს გახშირებული სუნთქვა დაგვერეგულირებინდა და ასე ნეტარებაში ისე ჩაგვეძინა ვერაფერი ვერ გავიგეთ. უკვე არანაირი სიტყვები აღარ იყო საჭირო. ეს სიჩუმე და ჩვენი სხეულები ყველაფერს ამბობდა. დავიფიცებ ჩემს ცხოვრებაში ყველაზე სასიამოვნო ღამე იყო და ყველაზე ტკბილად მეძინა მასში ახლართულს. დილა გათენდა რაღაც საოცარი. სულ სხვანაირად ბედნიერი ვიყავი. მისმა ნაზმა კოცნამ გამაღვიძა შუბლზე. ჯერ მხოლოდ ცალი თვალი გავახილე და მომღიმარ ლევანს ტუჩები მივაკარი ზედ.
-თავს როგორ გრძნობს ჩემი ქალი?
-გადასარევად!!! ისე როგორც არასდროს.
-ჩემი გიჟჟიი! მართლა ხო კარგად ხარ?
-ძალიან კარგად ვარ ლევან. ძალიან ბედნიერი ვარ.!
-მიშგუ ხოხვრაა, მი სი მალატ.
-მი სი მალატ მიშგუ მუშვან! ეს მისი სვანური მოფერებები ხომ გულს საშინლად მითბობდა . ზედ ამიკრო და კისერში მკოცნიდა. თვალები დავხუჭე და კიდევ მინდოდა ძილის მორევში გადაშვება მაგრამ გადამიშვა ლევანმა ვნებების მორევში. გაათამამა ჩემმა ნათქვამმა კარგად ვარმა და ისევ დაისევ გამაგიჟა თავისი მოქმედებებით. შემდეგ კი წყალი გადავივლეთ ორუვემ და მოვწესრიგდით დრო იყო თბილისში დავბრუნებულიყავით. ისეთი შიმშილის გრძნობა მქონდა მეგონა მთელი ცხოვრება მშიერი ვიყავი ამიტომ ლევანის გადავხედე საცოდავი ლეკვის თვალებით და ისიც მიხვდა რაშიც იყო საქმე და სიცილით მიმიყავნა საშაურმესთან. გემრიელადაც მივირთვით და მისი დაცინვაც დავიმსახურე. შენ ამის მერე ნახა მადა სსხვა რამეშიო. მისი ეს ხუმრობები ხან წამომაწითლებდა ხან მაგიჟებდა. თუმცა რას ვიზავდიი დრო იყო ამ ყველაფერს შევჩვეოდი . ასე გადიოდა ყოველი დღე ბედნიერებით და სიყვარულით. ყოველ დღეს ალამაზებდა ჩემი სვანი ბიჭი. არცერტი წამით არ გვიკამატია არასდროს. უკვე ორი თვე გვიხდებოდა რაც ერტად ვიყავით და მისი წყალობით უკვე მოვიპოვე სახელი მედიაში. ბატონ დავითსაც დიდი როლი მიუძღვის ამაში მაგრამ რომ არა ლევანი ასეთ ნაწერებს ვერ შევქმნიდი და ვერაფერსაც ვერ მივაღწევდი, ის იყო ჩემი ყველაფრის მუზა. ყველაზ ნაწერში მხოლოდ სიყვარულს ვდებდი , მის სიყვარულს. კორპორატიულმა წვეულაბამაც გადაინაცვლა და იანვარში დაგეგმეს. მანამდე კი ძალიან ბევრი საქმე იყო მოსაგვარებელი. ათას ადგილას მიწვევდნენ. მართლაც რომ ავიღეთ მედია სვანეთით. ეს იყო შეუდარებელი რამ რაც კი ჩემს ხელებს დაუწერიათ. მაქსიმალურად ვიხარჯებოდი ყველაფერში და რედაქციასაც გავუთქვი სახელი. ასე ვთქვათ ბატონ დავითს იმედები არ გავუცრუე. და ყველა მისი ინტერესი თუ წარმოდგენა გავამართლე. ყველა თანამშრომელიც გავიცანი და მართლაც რომ იდეალური სამუშაო მქონდა. ძალიან მაგარი კოლექტივიტ.. ყველა ერთმანეთს მხარში უდგა და გუნდური მუშაობით ბევრს მივაღწიეთ. ყველაფერთან ერთად მკლავდა მოლოდინი. მალე დაბადების დღე მექნებდა და გული მიგრძნობდა რომ ლევანი ამ ყველაფერს ისე არ გაატარებდა. და როგორც იქნა დადგა ეს დღეც. ჩემი დღე ჩემი 6 ნოემბერი. უკვე 25 წელს დავუკაკუნე კარზე. 12 საათი რომ შესრულდა და ჩემი დღე დადგა აწკრიალდა ჩემი ტელეფონიც და გულმა საოცრად დაიწყო ძგერა როცა მისი შეტყობინება დავინახე. „პატარავ გილოცავ შენს დღეს, მინდა სულ ჩემთან იყო ახლა კი კარები გააღე, შენი საჩუქარი მანდ დევს“. ღიმილმა წამსვე გადამირბინა სახეზე და სასწრაფოდ კარისკენ გავემრთე. კართან პატარა კონვერტი იდო და მეც წამსვე გავხსენი და როდესაც დაინაახა ჩემმა თვალებმა შიგნით რა საჩუქარიც იყო წამსვე კივილი მოვრთე. რომ არა მისი კოცნა ალბათ მთელ სამეზობლოს გავაღვიძებდი.


ესეც მე9 ჩემო ტკბილებო ისიემოვნეთ :** აბა ველი კომენტარებს <33



№1 სტუმარი სტუმარი lia

Uტკბილესი ისტორიაა.სენ საუკეტესო.
კარგი ხარ ზალიან.❤❤❤

 


№2  offline მოდერი pekhshvela

სტუმარი lia
Uტკბილესი ისტორიაა.სენ საუკეტესო.
კარგი ხარ ზალიან.❤❤❤

მადლობა შენ რომ კითხულობ<333

 


№3 სტუმარი გეგა

მალე დადე რა შემდეგი თავი ????????❤️

 


№4  offline მოდერი pekhshvela

გეგა
მალე დადე რა შემდეგი თავი ????????❤️

ვეცდებიი ყველანაირაად❣❣<3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent