შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩვენ ყველაფერს შევძლებთ (3)


12-01-2018, 22:13
ავტორი eshmakuna 9
ნანახია 1 650

დილით თავი ძლივს ავწიე,გულის რევის შეგრძნება მქონდა,თვალების გახელისას ოთახი არ მეცნო.???? არც მაშოს ოთახი არ იყო,იქაურება მალევე მოვათვალიერე და ვღაცის ნახევრად შიშველი სხეული დავინახე.ეგრევე გადასაფარებელი ავწიე შესამოწმებლად.ო არა!ვაფშე ეს ვინ არის?! იქნებ გოგოა? ვაიმე არა მე ჰომოსექსუალი ვარ? ???? ვაიმე გადმოტრიალდი რა გავიგო ვინ ხარ! აუ რა იდიოტი ვარ,ვისთან ვწევარ ისიც კი არ ვიცი.წავალ ჯობია გავასწრო აქედან.ტანსაცმელები სადღაა? აუ რა იდიოტი ვარ!გადასაფარებლიანა ავდექი საწოლიდან და ჰოი საოცრებავ მასაც გადაეხადა!????ავიღე ბალიში და ვესროლე!
-ნუ მიყურებ????!
-ოუ! და ნერწყვი ძნელად გადაყლაპა.
-მე არ ვარ ის ვიც შენ გგონივარ,უბრალოდ გუშინ ძალიან მთვრალ ვიყავი,ისიც კი არ ვიცი ვინ ხარ!
-მე დაჩი!თუ არ ვცდებით გუშინ გავიცანით ერთმანეთი.
-მე ემილი,ძაან გთხოვ მირჩვნია მეგობრებათ დავრჩეთ.
-დავივიწყოთ ყველაფერი ჯობია!
-რავი რაც არ მახსოვს რა დავივიწყო????
-მართალი ხარ????
-კაი კაი წავედი.ამასობაში ტანსაცმელიც ჩავიცვი და ოთახიდან გავედი.ყველა უბედურება ხომ მე უნდა დამემართოს,კარებში გასლისას დაჩის დედა შემხვდა.???? ის ხომ ჩემი სკოლის მასწავლებელი იყო.????
-გამარჯობათ!ნახვამდის!
-ემილი?
-გამარჯობათ ნანა მას!
-შენ აქ რას აკეთებ?
-დაჩის გაყვა გუშინ ჩემი წინი და გამოვართვი.
-შენ და დაჩი ერმანეთს იცნობთ?
-რავი კი.დღეს გავიცანით.ჩუმად ჩავილაპარაკე და თავი ძირს დავხარე.
-რა წიგნი?
-ძალიან დიდი ბოდიშით მაგრამ ძალია მეჩქარება.კარგად ბრძანდებოდეთ!
სახლიდან გამოვიქეცი,ოღონდ იქიდა წამოვსულიყავი ყველაფერზე თანახმა ვიყავი.ეგრევე მაშოსთან ავაჭერი.
-მაშიკო გაიღვიძე რა უნდა მოგიყვე?
-რომელი საათია?
-1 საათია,მიდი აწიე თავი.
-აუ რა გინდა?
-გახსოვს გუშინ რა მოხდა
-ნწ!
-არც მე და სად მეძინა ეგ იცი
-!
-აუ რა გკიდია!დღეს დილით გავიღვიძე ნანა მასწავლებლის სახლში უცხო ბიჭთან ერთად შიშველმა.
-რაააა? და ლოგინიდან გადმოვარა გაოცებისგან.
-ჰაჰაჰაჰ ადექი.
-მეღადავები?
-არა რას გეღადაები მათლა!
ამ დროს მაშოს ისერიკული სიცილი აუვარდა,ვერ ვაჩერებდი ისე,მე კი მის სიცილზე უფრო და უფრო მეცინებოდა.
-კაი ვსიო,მიდი მოყევი დაწვრილებით.
-აუ რა მოვყვე,არაფერი მახსოვს იმის გარდა რომ დილით ნანას შვილთან ერთად გავიღვიძე.????
-კაი ბიჭია?
-მაშოოო!მე იმაზე ვდარდობ რა გავაკეთო და შენ მეკითხები კაი ბიჭია თუ არა!კაი კიარა გადასარევია,ციფერი თვალები მაღალი,ლამბერია და თან გრძელი თმები აქვს,ეგ კი არა თავიდან გოგო მეგონა ????
მაშო კიდე დითხანს მეღადავებოდა მე კი,იმაზე ვწუხდი ორსულად არ დავრჩენილიყავი,კიდევ კარგი რაღაც რაღაც ცნობემა დამამშვიდეს თორე ნამდვილად არ მსურდა 17 წლის ასაკში გათხოვება.
იმ დღის მერე ისევ სწავლა და სახლი იყო ჩემი მოვალეობა.მაგრამ ყველაფერი შეიცვალა როცა დაჩი დამსდევდა,სადაც არ უნდა გამეხედა იქ იქნებოდა,არაფერს აღარ მაცდიდა ესე მგონია რომ გამოცდებს ვერ ჩავაბარებ.
-თავს არ დამანებებ?
-არა!
-ხომ გთხოვე არა რაც მოხდა დაივიწყეთქო,წესით გოგო უნდა ეკიდებოდეს ბიჭს და არა ბიჭი გოგოს.
-შემიყვარდი.
-ძაან მაინტერესებს როგორ! ვაფშე არაფერი არ იცი ჩემზე!
-ვინ თქვა რომ არ ვიცი! ეხლა დაამთავრე სწავლა და გინდა რომ ჩააბარო ჟურნალისტიკაზე,გყავს საუკეთესო მეგობარი მაშო.მამას გიორგი ქვია აი დედაზე ვერაფერი ვნახე...
-ვერც ნახავ!facebook და მისი ჯანი არა?
-არა!დაჟე ისიც კი ვიცი რომ 10წლის ასაკში დამუნჯდი და ერთი თვეა რაც ოპერაცია გაიკეთე.
-მაგის გაგება ძნელი არ იქნებოდა,შენი ისისც გეცოდინება გუშინ რომ შოკოლადი ვიყიდე ვინ შეჭამა.
-მამაშენმა როცა შენ გეძინა.
-რაიყო მითვალთვალებ?
-გეუბნები შემიყვარდითქო და გაიგე ეხლა.
-გაიგე ეხლა მე არ მიყვარხარ და თავი დამანებე!მაინდამაინც სხვას უნდა შევხვდე რომ ეს გაიგო?
-მოდი დაგენინძლავები თუ გინდა აი დღეს საღამომდე ვერავის ვერ შეაბავ.
-არ მინდა!არ მაქვს შეყვარებულობის დრო!
-არ გინდა კი არა ვერ შეძლებ.
-კარგად რომ გეთვალთვალა იმასაც გაიგებდი რომ გამოცდებისთვის ვემზადები.
-როცა ბრაზდები უფრო მიმზიდველი ხარ!????
-დამანებე თავი რაა! ზურგი ვაქციე და სახლის გზას დავადექი უკნიდან მომაძახა "ბოლოს მაინც ჩემთან იქნები"-ო,გულში გავიფიქრე "გეგონოს შე საწყალო",სახლში მისვლისას მამა და ვიღაც უცხო ლამაზი ქალი დამხვდნენ.
-მოვედი მააა!
-მოდი შვილო შვილო ნახე ვინ გაგაცნო?
-გამარჯობათ ????
-ირინა გაიცანი ეს ემილია მე რო გიყვებოდი,ემი ეს ირინაა ჩემი მეგობარი.
-ძალიან სასიამოვნოა,ყავას ხომ არ დალევთ?
-არა მადლობა ემი(ირინა)
-კარგით.
-სად გინდა რომ ჩააბარო?(ირინა)
-ჟურნალისტიკაზე.
-ძალიან კარგი.გიო წყალი მომიტანე თუ შეიძლება.(ირინა)
-იყოს მა მე მოვიტან.
-არა იყოს თქვენ ილაპარაკეთ.(გიორგი)
-უკაცრავად და როგორ მოგმართოთ?
-ირინა დამიძახე.
-ირინა თქვენ სად მუშაობთ?
-მოდი თქვენობით საუბარი არ გვიდა კაი?????
-კარგი.
-შეყვარებული გყავს?
-არააა.
-გასაგებია???? ისე თბილად ჩაიცინა თითქოს სახეზე მეწერა ყველაფერი.????
-ვატყობ ერთმანეთს გაუგეთ.(გიორგი)
-კი მაა.
-ძალიან კარგი გოგოა.(ირინა)
-და მა ქორწილი როდის იქნება?
-ემილი!(გიორგი)
-რა?ირინამ არ უნდა გაუშვას შენისთანა კაცი ხელიდან.
-ემილი გეყოს სირცხვილია!(გიორგი)
-არა რატო?მათალიხარ ემი,გვინდოდა შენთან ერთად გადაგვეწყვიტა.(ირინა)
-აუ რამაგარია თქვენ ჩემი დედინაცვალი იქნებით ????
-არ მინდოდა რომ რამე ცუდად გეფიქრა.(გიორგი)
-გამოცდებს რომ ჩავაბარებთ ჯობია მერე იყოს ქორწილი ესე 15 ივლისის მერე.
-ოჰ გადაგვიწყვიტა ამან.(გიორგი)
-და ირინა შენ შვილები გყავს?
-არაა არ მყავს.(ირინა)
-ოო ცუდია,მაგრამ სამაგიეროდ მე გამიჩენ ძმას ან დას.????
-ემილი ბევრი ხომ არ მოგდის? ????(გიორგი)
-მამა შვილი ცხოვრებაში არცერთხელ არ ესწრება მამის ქორწილს და მე ეს ბედნიერება დავიკლო? ????????
-ოხ ოხ ოხ!(გიორგი)
-თაფლობის თვეზე გადაწყვიტეთ უკვე სად წახვიდეთ?
-მე ეგვიფტე მინდა,მაგრამ მამაშენს რომი.(ირინა)
-ბატონო გიორგი მერე მაგაში ძნელი გადასაწყვეტი რა არის ორივეგან წაიყვანე ჩემი დედიკო ????
-შენ არავინ გეკიხება,ან აქ მარტო დიდხანს მაინც ვერ დაგტოვებ.(გიორგი)
-კაი რა მა არ მოიკლო სიამოვნება,ისედაც ბევრი დაკაგე ჩემს გამო ????
-არაფერიც არ დამიკარგავს!(გიორგი) და დებილივით მაკოცა შულზე.
-კაი მიდით თქვენ იჭუკჭუკეთ,მე წავალ მაშოს ვახარებ ახალ ამბავს.
-კაი მიდი საყავრელო.(გიორგი)
ოთახში ავირბინე და სკაიპით მაშოს დავურეკე ახალ ამბავზე სიცილით გასკდა და ისიც შემომაპარა რომ ის და უტა წამოვიდოდნენ ქორწილში.ბევრი ვიჭორავეთ,მერე ცოტა მომშივდა და სამზარეულოში გავედი.
-რა იყო რამე მოხდა?
-მომშივდა.ირინა წავიდა?
-ვაფშე იცი რომელი საათია?
-11იყო თუ არ ვცდები.
-კი ცდები ღამის ორი საათია.
-უი.????
-წადი დაწექი დაიძინე ხვალ მინდა შენ და ირინა ქორწილის ამბებზე წახვიდეთ.
-კაი მა,ძილინებისა.
ოთახში შესვლა და ძილი ერთი იყო.

--------------------------------------------

კომენტარებს ველიიი



№1  offline წევრი TrustYourSoul

ძალიან უხეშად მხვდება თვალში "გამარჯობათ" უნდა იყოს ჩვეულებრივად "გამარჯობა",მგონია,რომ მიფუჩეჩებით წერ ჩქარ-ჩქარა,პერსონაჟების ფიქრები დაგვანახე,დაჩი რას ფიქრობს,ემი,მაშო და ა.შ.
რაც შეეხება ისტორიის სიუჟეტს განსხვავებულია და მიღირს წასაკითხად,უბრალოდ ეს მცირედი ხარვეზები გაითვალისწინე და ამდენი კითხვის ნიშნებიც არ გინდა❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent