შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერხელ ყველას უყვარდება (თავი 3)


17-01-2018, 17:07
ავტორი tatutatuli
ნანახია 1 278

-აქ თუ დასაცინათ ხარ გირჩევნია უკან დაბრუნდე საიდანაც მოხვედი
-არ მოვხულვარ დასაცინათ
-აბა რა გინდა?
-ბოდიშს გიხდი ეს სამაგიერო არ ყოფილა...
-აბა რა იყო?
-ეს იმიტომ გავაკეთე რომ ბიჭებმა დაინახეს როგორ დამეჯახე და გახუმრება უნდოდათ
-ჰმ... და ეს ხუმრობა ხვალ მთელს სკოლას ეცოდინება ხო?
-ალბათ არ ვიცი და კიდე არ ვნანობ რომ გადაგარჩინე
-მიკვირს...
ვერც შევამჩნიე ცრემლი ისე წამომივიდა მან ხელით მომწმინდა და უსიტყოდ გატრიალდა არ ვიცოდი რა მეგრძნო ბედნიერი ვიყავი ნიკას ესეთი საქციელით თუ არა არც ის ვიცოდი გაბრაზებული ვიყავი თუ არა მოკლედ ალბად ამდენი ფიქრით თავი გამისკდება. ავედი გავიხადე კეტები და კურტკა და საწოლში ჩავწექი თბილად მაგრამ არ მეძინებოდა თითქოს რაღაც ისეთს ვგრძნობდი რაც აქამდე არ მიგვრძნია მგონი ის მომწონს რაც არამგონია სწორი იყოს შეყვარებული ყავს და თან ჩემს ძმას და მას გულზე არ ეხატებათ ერთმანეთი... ამ დროს facebook-ზე მოდის მეგობრობის თხოვნა ნიკასგან მეც დავიმატე იმ წუთასვე ისე რომ არც დავფიქრებულვარ რა ჯანდაბა მჭირს უკვე ნელ ნელა მეძნებოდა ტელეფონი გადავდე სულ მასზე ვფიქრობდი ხვალ კვირაა და სკოლამ გადაწყვიტა მოსწავლეებისთვის 9 კლასიდან წვეულება გაემართა მეორგანიზატორებიდან ერთ-ერთი ვიყავი ამიტომ უნდა დავიძნო ხვალ ბევრი საქმე მაქვსს უკვე ღამის 3 საათია.
>>>>>6 <<<<< საათის შემდეგ.........
რეკავს ჩემი მაღვიძარა რომელსაც აუტანელი ხმა ააქვს ისეთი რომ მოგინდება ფანჯრიდან ისროლო სხვა გზა არ არის ავდექი ჩემი საწოლიდან ცავიცვი ჩუსტები თვალები ჯერ კიდე არ გამიხელია რნორმალურად შევედი აბაზანაში მოვწესრიგდი და გამოვედი გამოვაღე კარადა და დავიწყე ტანსაცმელის შერჩვა ჩემი საყვარელი მუქი ლურჯი ჯინსები ყვითელი ჯემპრი და კეტები ჩავიცვიჩვედი დაბლა დავლიე ყავა ჩვიცვი კურტკა და სახლიდან გამოვედი.
მივედი სკოლამდეც გოგოები უკვე საქმეში იყვნენ მოკლედ რომ ვთქვა დიდი საქმის გაკეთება არ მომიწევს იმდენი გოგოა. დარბაზი ძალიან ლამაზი იყო როცა ყველაფერს მოვრჩით მაგრამ მე რისი მარი ვარ რამე რომ არ გავაფუჭო რაღაც თოკი მოვქაჩე და ბუშტები ჩამოვყარე 1 საათი ბუშტებს ბადეში ვყრიდით სახლებში ერთ საათით ადრე გაგვიშვეს მოსაწესრიგებლად და გამოსაცვლელად არადა 2 საათით ადრე უნდა წამოვსულიყავით დასვენება რომ მოგვესწრო. ამ წვეეულებაზე ყველას კაბები უნდა ეცვას ვერ ვიტან კაბებს თაკო ჩემთნ მოვიდა ჩვენ ზუსტად ერთნაირი კაბები ვიყიდეთ მე შავი იმან ვარსიფერი ორივემ თმები დავიხვიეთ მაკიაჟს რაც შეეხება მკრთალი იყო ძლიან ორივესი ფეხზე მაღლები ჩავიცვით მაგრამ მე ჩანთაში კეტები მაინც ჩავიყარე ჩემი თავის იმედი არ მქონდა გარეთ გავედით ტაქსი გავაჩრეთ 15 წუთში მივედით გადავედით როცა დარბაზში შევედით ყველა ჩვენ გვიყურებდა ვერ ვიტან ყურადღების ცენტრში ყოფნას ნიკა მომაშტერდა მე გვერძე გავედი ცოტახნის მერე წყნარი სიმღერა ჩაირთო ვიღაც ბიჭმა გამიცეკვა მეც დავეთანხმე არადა როგორ მეზარებოდა ხელს ძალიან მიჭერდა მტკიოდა უკვე თან არ მსიამოვნებდა მისი ლაპრაკი უცებ საიდან არ ვიცი მაგრამ ნიკა გამოჩნდა რომლის შეხედვაც საკმარისი იყო ისე დატოვა ადგილი იმ ბიჭმა ამ მომენტში თავი დაცულად ვიგრძენი ნიკამ ხელი მომკიდა ვცეკვავდითარ ვიცი რატო მაგრამ მასთან ცეკვა არ მეზარებოდა მე მეჩვენებოდა თუ სიმღერა მართლა ძალიან გაიწელა როცა სიმღერა მორჩა გვერძე გამოვედი ადგილს მოვწყდი თუ არა მას თვისი შეყვარებული ეცა და ჩხუბი დაუწყო რატომ ეცეკვებოდი მას და მე რატომ მომიწია იდოოტ დათოსთან ცეკვა დათო ნიკას ძმაკაცია ნიკამ უპასუხა დამრიგებელმა მთხოვა ბიჭი უხეშად ექცევაო მეც სხვა გზა არ მქონდაო უკვე 2 საათი გავიდაა წვეულება 9-ზე დაიწყო მე გარეთ გავედი რაღაც თავს ცუდად ვგრძნობდი თაკო უკან გამომყვა.
-რა გჭრს?
-თავი ცუდათ ვიგრძენი არაფერი ისეთი ჰაერის უკმარისობაა
ამ დროს ჩვენმა კლასაელმა თაკო საცეკვაოდ წაიყვანაა მეც დავრჩი მარტო სკოლის ეზოში არ ვიცოდი რა მჭირდა ნელ ნელა თვალები მეხუჭებოდა ბოლოს ის მახსოვს გონება დავკარგე.

>>>>>მეორე დღე<<<<<

ვიღვიძებ მაგრამ საავადმყოფოში ვარ რას ვაკეთებ აქ ??? თაკოს სკამზე სძინავს ჩემი კაბა მეორე სკამზეა გადაკიდებული ნელ ნელა გაეღვიძა წამიერად მეცა.
-ხო კარგად ხარ?
-კი აქ რას ვაკეთებ?
-იცი როგორ ვინერვიეულეე
- რა მოხდა?
-გონება დაკარგე მერე ნიკამ გიპოვა ხელში აგიყვანა დარბაზში შემოგათრია მაგიდიდან ყველაფერი გადაყარა და ზედ დაგაწვინა ნიკა ძალიან ანერვიულებული ჩანდა თითქოს ანაღვლებდა შენი ბედი მან ყვრილი დაიწყო სასწრაფოში დარეკეთო მაგრამ იმდენი გამოძახება იყო 30 წუთში მოვაო ნიკა ადგა და მანქანით მოგიყვანა აქ ექიმებმა თქვეს რომ უძილობის ბრალია და დასვენება გჭირდება უი ხო შენი ძმა ჩამოვიდა.
-რაააა???? (იმდენი კითხვა გამიჩნდა ნიკა მე თორნიკე მოკლედ რაა)
-დავურეკე ექიმმა ნათესავიო ან მშობელიო და
როგორ მომენატრა ჩემი ძამიკო სულ 3 დღეა არ მინახია შემოვიდეს გთხოვ ვუთხარი თაკოც გავიდა და ამ დროს შემოდის თორნიკე
-კარგად ხარრ?????
-კი
-როგორ შემეშნდა ერთი დღეც ვერ დაგტოვებს კაცი
-ოო კაი რაა და აქ რამდენი ხანი უნდა ვიყო
-ხვალე გამოგწერენ
-ვა მართლაა
-ჰოო ეხა წავალ სახლში ვიბანავებ და მოვალ მთლი ღამე არ წავსულვარ
-ჰო მიდიი
თორნიკე წავიდა ცოთა ხანი დაისვენეო ექიმმა მეც უაზროდ ვიწექი ბევრ რაღაცაზე ვფიქრობდი მაგრამ ყველაზე მეტს ნიკაზე ვფიქრობდი ღმერთო რას ვგრძნობ მის მიართ ამ დროს ვხედავ როგორ აღებს ნიკა ჩემი პალატის კარებს...



ვაუ ძაან მაგარია ბოდიში იმედია არგეწყინება მაგრამ ძალიან ცივი ნაწერია ოღონდ არჩვეულებრივიისტორია ცოტა გრძნობები აკლია ცოტა .. იმედია არ მიწყენ ამის გამო ველოდები შემდეგ თავს ❤❤❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent