შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩვენ ყველაფერს შევძლებთ (10)


21-01-2018, 14:58
ავტორი eshmakuna 9
ნანახია 1 363

#ნანა
პირველად ემი,კაფეში შევამჩნიე.ის ისე ლამაზი იყო,სათუთი,მაშინვე ვიცანი ის ხომ ჩემი ახალგაზრდობის ასღი იყო.ნეტა არ წავსულიყავი მისი ცხოვრებიდან.ეხლა ხომ ერთად ვიქნებოდით და მომიყვებოდა დაღლილ დაქანცული თავის ამბებს.ფეხები უკან მრჩებოდა მაგრამ მაინც გავბედე და მივედი მის მაგიდასთან ჩამოვჯექი.დაიბნა,ვერ მიცნო ვინ ვიყავი,ჩემი უაზრო კითხვებით თავი მოვაბეზრე და ამჯერად ის გამექცა.მეც უტეხად დავედევნე სახლში მისვლისას გიორგიმ გაუღო კარი,მას ჩემი დანახვისას ათასფერმა ფერმა გადაუარა.ემი კი ისევ გაურკვევლობაში იყო.იმდენი გავაკეთე რომ სახლში მაინც შევახწიე.ემი გაცოფებული სახლიდან წასვლას აპირებდა მაგრამ გიორგიმ შეაჩერა.
-მე ნანავარ.ალბათ მიხვდებოდი უკვე.
-კი როგორღაც მივხვდი.(ემი)ის ისეთივე შემტევი იყო როგორც მე,ლაპარაკით,გარეგნობით ყველაფრით მე მგავდა.რატომ მოვიკელი ეს სიამოვნება!ესეთი ლამაზი ქალიშვილი როგორ მივატოვე და დავტოვე მარტო!
-მაპატიე გთხოვ!
-ქალბატონო არც კი გიცნობთ,რა გაპატიოთ,არ ვიცი ვინ ბრძანდებით!(ემი)
-ძალიან პატარა ვიყავი,ვიცი ეს შეცდომა არ უნდა დამეშვა,მაპატიე!
-ნანა გვითხარი სიმართლე ან დაგვტოვე!(გიორგი)
-კარგი!გთხოვთ არ გამაწყვეტინოთ.პატარა ვიყავი,ერთი თავქარიანი გოგო,რომელსაც ჭკუა არ მოეკითხებოდა.მე გიორგი იმ მომენტში მართლაც უზომოდ მიყვარდა.ამიტომაც გავყევი ცოლად.3 თვეში გავიგეთ რომ პატარას ველოდებოდით,უზომოდ გვიხაროდა ორივეს,ეს ხომ ყველაზე მაგარი გრძნობაა ქალისთვის.ჩემს ბედნიერებას საზღვარი არ ქონდა,მაგრამ ყველაფერი ძალიან მალე შეიცვალა.როცა გავაჩინე ჩემი გოგო,ერთი კაცი შემიყვარდა თავდავიწყებით გადავწყვიტე გაპარვა მაგრამ ბავშვსაც ვერ ვტოვებდი ამიტომ თან წავიყვანე.ერთი თვე ესე დავდიოდით აქეთ იქით,მეაბმა გადამაწყეტინა რომ ბავშვი გიორგისთვის უნდა დამეტოვებინა,მანაც არ დააყოვნა და ჩემგან წაიყვანა ბავშვი,მას შემდეგ სურვილიც აღარ გამჩენია რომ მომეძებნეთ მაგრამ დღეს როცა კაფეში დაგინახე,ჩემი ახალგაზრდობა და ის დრო გამახსენდა.
-ვერაფერი ვერ გავიგე ანუ?!(ემი)
-ხო ეს დედაშენია.(გიორგი)
-დიდი მადლობელივარ თქვენი რომ გამაჩინეთ მაგრამ... მე თქვენ დედად ვერ გცნობთ,თქვენზე ამ დროის განმავლობაში მხოლოდ ის ვიცოდი რომ მიმატოვეთ სხვა არაფერი,დღეს ისეთი დიდი არაფერი არ გამიგია გარდა იმისა რომ გძულდით და ჩემი თავიდან მოშორება გინდოდათ.ამ დროის მანდილზე გიორგი იყო ჩემი დედაც და ჩემი მამაც აი ეხლა კი დედაჩემი ირინაა!(ემი)
-შვილო...
-მაპატიეთ მაგრამ უნდა დაგტოვოთ...(ემი)ის წავიდა მაგრამ სად არ ვიცი,აიღო ჩანთა და წავიდა.
-ჯობდა არც მოსულიყავი.(გიორგი)
-კი მაგრამ მე მის დანახვაზე თავი ვერ შევიკავე.
-ამ დრომდე ემიმ მხოლოდ კარგი იცოდა შენზე ეხლა კი შენთვითონ ჩააშხმე ყველაფერი,ისევ შენს თავზე.(გიორგი)
-გაიგე მან რა მითხრა? დედაჩემი არ ხარ დედაჩემი ირინააო?!საერთოდა ირინა ვინ არის?
-ირინა ჩემი მეუღლეა და ძალიან გთხოვ ნუ ჩაერევი ემის ცხოვრებაში,ისედაც ბევრი გამოიარა მან!(გიორგი)
-შეცდომები დავუშვი.
-გთხოვ წადი მაშინდელივით აქედან და აღარ დაბრუნდე.(გიორგი)
პასუხი არ გამიცია ისე ავდექი და ავედი მათი ცხოვრებიდან.
#ემი
სახლიდან წამოსული მაშინვე მაშოსთან წავედი,მოვუყევი ჩემი ამბები,ეთად ვიტირეთ,ვიცინეთ,ძველი დრო გავიხსენეთ.
-მაშ გახსოვს ნიკა?
-ულვაშა(მაშო)
-ხო
-მაგას რა დამავიწყებდა და წკერტა?(მაშო)
-ვამეეე ეგ ის არ იყო? ყვავილები და შოკოლადი რომ მოგიტანა შენ შოკოლადები რომ ამოართვი და მერე რომ უთხარი არ მიყვარხარო?
-არა ეგ ჯონი იყოეს ისააა გეი რომ აღმოჩნდა(მაშო)
-ააა გამახსენდა აუ რა კარგი იყო ბავშვობა,ეხლა ბავშვობა გვინდა მაშინ კი დიდობა გვინდოდა
-კაი იყო კაიიი!რას შვები შენ დაჩისთან?(მაშო)
-რავი დღეს მთელიდღე არ მინახია,დედაჩემის გადამკიდე.შენ რას შვები უტასთან?
-რავი დავშორდით.(მაშო)
-რატო?!
-რავი მოგვბეზრდა ერთმანეთი.(მაშო)
-არაშავს სხვა გამოჩნდება.
-ხოოო მეც მაგის იმედი მაქ
ბევრი ვიჭორავეთ გოგოებმა როგორც გვჩვევია იქიდან წამოსულს მომინდა დაჩის ნახვა,მივწერე.
-დაჩმაჩ სად ხარ?????
-ეხლა მივდივარ ბიჭებთან.
-აუ არ გინდა რომ მნახო?????
-არაა!მითხარი სად მოვიდე?????
-რუსთაველზე ვარ მაკდონადლთან!????????
-15 წუთში მოვალ.????
-გელი ჩემო მაჩო!????
გადავწყვიტე გარეთ დავლოდებოდი,გიჟი ვარ რაა,გავიყინე აბა რა მეგონა 30 დეკემბერს გარეთ რომ ვეგდე,მადლობა ღმერთს ჩემი მაჩო მალე გამოჩნდა და გამათბო თვის მკლავებით.
-მოვიდა ჩემი მხეციიი????
-გაიყინე ჩემო პატარა?????
-ხოოო???? შენ სად მიდიოდი?
-ბიჭები უნდა მენახა მ.... მარა შენთან მირჩევია.
-მოსაწევი გაჩითეს?
-ხო მაგრამ მე არ ვაპირებდი მოწევას.
-კაი რაა.მე სახლში გამაბრაზეს და არ მივალ,ამიტომ წავიდეთ შენს ბიჭებთან.
-რაა?
-გთხოვვვ!????????
-კაი წამო.
დაჩის ძმაკაცის სახლში ავედით ნიკასთან.იქაურობა ბოლით იყო სავსე,ხალხს ხმით თუ გაარჩევდი თორე ისე ვერავის ვერ დაინახავდი თუ ძალიან ახლოს არ მიხვიდოდი.იქ ერთი ამბავი იყო,სიმღერები,მოსაწევი,ნაშები.ერთი ფიქრი ისიც ვიფიქრე მეთქი კიდეკაი ეს მარტო არ გამოვუშვითქო.მოკლედ დაჩი ძლივს დავიყოლიე რომ ჩემთვისაც მოეწევინებინა,ორ ნაპასში უკვე ძალიან ვიყავი,ვიცინოდი უაზროდ მაგრამ რაზე არ ვიცოდი.
-დაჩმაჩ წამო წავიდეთ რაა ????????????
-კაი წამოო.????????????
გარეთ გავედით,ღამის 4 საათი იყო,გრეთ პატარა სკვერში დავსხედით და სიცილით ვსკდებოდით.
-????????????????????2 დღეში ახალიწელია და თოვლი არ გავქ????????????????
-როგორ არა!????????????
-აუ მართლა დაჩმაჩ ნახე და-snow-ვა????????????❄❄❄
-რაქნა?????????????
-მაშინ დასნეგა????????????????
-რა გიჟი ხარ და რა მიზიდველი????????????
ამის თქმა იყო და ერთი ხელით მის კალთაში მომიქცი,ტუჩებს დააცხრა,გაყინული ხელების ფათური დამიწყო რაზეც წივილ კივილი ავტეხე.ამ დროს პოლიციის მანქანამ გააჩერა ჩვენს წინ.???? მაშინვე წამოვხტი ფეხზე და ოფიცერს აზრიანი თვალებით შევხედე.
-ოფიცერი არაბული!ახალგაზრდებო რა უმხგავსოება მოგიწყვიათ აქ.(ოფიცერი)
-ჩვენ უბრალოდ...(დაჩი)
-თქვენ დაარღვიეთ,ქალაქში მოქცევის წესები ამიტომ ორივე დაგაპატიმრებთ და გადაგიყვანთ წინასწარი დაკავების იზოლატორში.(ოფიცერი)
-????????????????გვეღადავებით?
-წამოდით წამოდით ბევრს ნუ ტლიკინებთ.(ოფიცერი)
სიცილი აგვიტყდა მეც და დაჩისაც,ოფიცერსაც ეცინებოდა მაგრამ თავს იკავებდა.წაგვიყვანეს წინასწარი დაკავების იზოლატორში,ორივე ერთ დიდ საკანში ჩაგვსვეს.????????????მისვლის თანავე ჩაგვეძინა.
-საჭმელი.(ოფიცერი)
-რომელი საათია?
-8!(ოფიცერი)
-თქვენთან სტუმრები არიან!შეეთრიეთ დროზე!(ოფიცერი)
-დაჩ რა ვქნათ,მე ტელეფონი ჩამომართვეს,მამასაც ვერ დავურეკავ გაგიჟდება.
-ხომ გვაქ ერთი ზარის უფლება და დავრეკოთ,შენ მამაშენს დაურეკავ და ეტყვი რომ ჩემთან რჩები და მერე რამეს მოვიფიქრებთ.უკაცრაად დარეკვა გვინდა.(დაჩი)
მართლაც ისე მოვიქეცი როგორც დაჩიმ მითხრა.საკანში დავბრუნდი და ისევ სიცილი ამიტყდა.
-რა გაცინებს?????(დაჩი)
-გუშინდელი გამახსენდა დაა ????????
-აუ დღეს 31 ია და ჩვენ ციხეში ვართ.????????????????(დაჩი)
-ნეტა რამდენიხნით?ან რავქნათ ვის ვუთხრათ რომ გაგვიყვანოს.
-ოფიცერო აქ რამდენიხნით უნდა ვიყოთ?(დაჩი)????????????
-2 დღეში გახვალთ!(ოფიცერი)
-ანუ ხვალ?
-კი.(ოფიცერი)
-მგონი ჯობია რომ არავის ვუთხრათ და თან ხვალ ისედაც გავალთ.(დაჩი)
-აუ ახალიწელია.????????????
-კაი არაუშავს მთავარია ჩემთან ხარ!
-????????????????????
-კაი ნუ ტირი არ გინდა რააა!მოდი ჩემთან ჩემი ჩიტუნია❤️
-აუუუუ.???? არ მინდოდა ახალწელს ესეთ ცუდ ადგილას შევხვედროდი.????????????
-კაი მოითმინე პატარა.ხვალ დილით აქედან გავალთ.
ბევრ სისულელეზე ვილაპარაკეთ,როგორი გვინდოდა ყოფილიყი ის წელი,სად გვინდოდა დასვენება,როგრი გვინდოდა ყოფილიყო ჩვენი ცხოვრება, 7 საათი ხდებოდა როცა ვიღაც გოგო,დაახლოევით 21 წლის შემოვიდა ჩხუბით.
-შე დწგენერატო მერამდენეჯერ უნდა გაეხვა შარში,ჭკუა რით ვეღარ ისწავლე,არ გამოგიყვან იყავი და ეგდე ეხლა მანდ!(უცნობი)
-ხატი აქ რა გინდა?(დაჩი)
-შენ რა იცნობ ამას?
-ხო ეს ჩემი ყუპისცალი ხატიაა.(დაჩი)
-და თუ გყავდა არ უნდა გეთქვაა? თან ტყუპისცალი.
-უკაცრავად და შენ ვინ ხარ?(ხატი)
-ეს ემილია ჩემი შეყვარებული.(დაჩი)
-ამას როგორ აყევი ან საერთოდ როგორ შეიყვარე?????(ხატი)
-ეგ რომ გითხრა სიცილად არ გეყოფა.????????
-გაგვიყვან ოდესმე აქედან?(დაჩი)????
-შენ აქ ეგდები,ემის კი გავიყვან!(ხატი)
-არაა ეს თუ აქ იქნება მეც არ გამოვალ!
-კაი როგორც გინდათ!(ხატი) ის მიბრუნდა და წავიდა.ესეც თავის ძმისავითაა რა,ერთს რომ იტყვის მეორეჯერ აღარ გაიმეორებს.ჩვენ დავრჩით იქ და დაველიდეთ ახლაი წლის მოსვლას.


-------------------------

აბა როგორუაააა შემიფაეთ




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent