შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნიძლავი(2)


16-03-2018, 00:03
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 1 620

-2-
ყველაფერი გავიგე საერთოდ თუნდაც ის დილით რომელ საათზე გადის სახლიდან მამამისის კომპანიისაკენ და ასე შემდეგ,ყველაფერი დეტალურად ვიცოდი ამიტომ თავში ერთმა აზრმა გამიელვა!
მოკლედ დილით როგორც კი გავიღვიძე მაშინვეგეგმის შესრულება დავიწყე პირველ რიგში მანქანაზე ,,ჯიპიესი" უნდა დამემონტაჟებინა რომ გამეგო მისი ადგილმდებარეობა და როგორც ჩრდილი ისე დავყვებოდე ყველგან.
საათს დავხედე და 9 ხდებოდა,კურსელს დავუკავშირდი და დღეს არ მივდიოდი უივერსიტეტში აიტომ დროა ვიოქმედო ვიდრე სახლიდან გამოვა.
ჩანთა ავიღე,თავდაპრველად გავიარე მაღაძიაში სადაც ,,ჯიპიესის" მოწყობილობა შევიძინე ,მივედი მისამართზე დიდი მდიდრული სახლი იყო დაცვაც იდგა თუმცა აქ უკვე ჩემი ტიტული მოვიშველიე.
-სადმიბრძანდებით ქალბაონო?
უცებ დაცვამ შემეკიტხა
-გამარჯობა ბატონი დემეტრე უნდა ვნახო აუცილებელია.
-და თქვენ ვინბრძანდებით?
-მე გამომძიებელ ბარბარე კვიციანი ვარ.
-მაჩვენეთ თქვენი ჟეტონი და ბატონ დემეტრესაც გავაფრთხილებ,
-მოიცა გამომძიებლის სიტყვას არენდბით? აჰა ჟეტონი და ბატონ დემეტრეს გაფრთხილება არსჭირდება მტერი კიარვარ არამედ გამომძიებელი.
ისე ამაყად ველაპარაკებოდი და თავდაჯერებული ხმაც აღარ ამოუღიაისე შემატარა ეზოში სადაც თვალ მოვავლე ულამაზესი გარემო იყო თითქოს დიასახლისის ხელი ეტყობოდა მაგრამ რატომღაც ვიცი რომ ცოლი არყავს მაგრამ ძაან მექალთანეა.აი მანქანაც შვენიშნე ,ირგვლივ ვიყურებოდი არავის შევემჩნიე და ისე მივეპარე მანქანას სწრაფად დავამონტაჟე ,,ჯიპიესი" და გამოვედი თავაზიანად დავემშვიდობე დაცვას და წამოვედი .
-უფფფ რა საქმეებს ხლართავ საქალბატონე ბარბარიკა? საკუთარ თავს ვუთხარი და გამეცინა ჩემს ქცევაზე. და აი ისც მობიურზე ივიდა მისამართი საითაც მიემართებოდა დემეტრეს მანქანა და მეც მაშინვე საკუთარი ავტომობილითგავუყეიგზას რომელიც სამსახურში მიბოძეს.
პირდაპირ კომპანიაში მივიდა მეც მივედი მანქანიდან გადმვედი დავდექი და შენობას ავყურებდი უცებ გვერდით ვიღაც რომ დამიდგა.
-რაო ლაწირაკო თვალი დაადგი ვინმე მილიონერს და ფიქრობ როგორ დაუწვე ლოგინში და შეეტენო?
-ხო არიცოდი? კონკრეულად შენ დაგადგი თვალი დემეტრიუს.
-ოჰ სახელი გვცოდნიაო?
-დიახ დიახ!
-და დემეტრიუსი რომ შურისძიებას აპირებს იის გამო რომ ნაშასთან ვითომ დაამცირე არა?
-ვითომ დავამცირე თუ იმენა გავთელე მიწასთან?
მისკენ შევტრიალდი და თვალებში ჩავხედე.ისეთი ლამაზი იყო მწვანე თვაკები თუმცა ჩემი ლურჯი ჯობდა და ამ ფიქრზე გამეღიმა.
-რაო ტო შენ მართლა გევასე?
-კაი რამდნეი გინდა საათში მოგცემ და თუგინდა კაბინეტში მოვგვარდეთ.
ამ დროს წელზე ხელი შემიცურა მე კი სუკ ავხურდი სიტყვაც ვერ ვთწვი ენა დამება და უბრალოდ მწარედ გავულაწუნე სახეში ხელი ამაზე რეაქცია არ ქონია თავი ნელა ოაბუნა ღიმილით და თან ლოყაზე ხელს ისვამდა თუმცა ღიმილი სახეზე მიეყინა და მიყურებდა შემდეგ მივხვდი რომ ცრემლები მისით მომდიოდნენ,ვეღარაფერ ვუთარი და ისე უცებ ჩავჯეკი ავტომობილში მოვიდა კარები გააღო და ჩამიჯდა ხმა არ გაიცია ისე სწრაფად მიმყავდ ამანქანა.
-ეიი კაი არინდოდა ცუდად გაომივიდა მაპატიე მაგრამ სიკვდილისთვის ავარ ჯერ მზად ნახე რა ახალგაზრდას არ უტოვებ შთამომავლებს .
ხმა არ გამიცია უფრო ვუმატე სიჩქარეს.
-ბარბარე გეყოფა მაპატიე მეთქი.
ჩემი სახელის გაგონებაზე უცებ დავამუხრუჭე და გავხედე გაკვირვებულმა.
-ჩემი სახელი საიდან?
-მე ყვაფერი ვიცი საქალბაონე ბარბარე ჯვიციანი გამომძიებელი.
ეს თქვა თვალი ჩამიკრა და გამიღიმა.
-რაო რაგეგონა ეგრე ადვილია ჩემთან სახლში შემოპარვა? მართლა გეგონა რომ დაცვა არაფერ მეტყოდა და იმ შუშაბანდიან სახლში შუშა არ გაატარებდა ანარეკლს და ვერდაგინახავდი? ეჰ ცუდი გამომძიებელი იქნები შენ.
უკვე ავწითლდ რაგამოდის რომ ანუ იცის ,,ჯიპიესზეც"?
-ხო ვიცი ის რაღაც რომ დაამონტაჟე და ვიცოდი რომ დღეს მომაკითხავდი .
თითქოს ფიქრს მიმიხვდაო და საერთოდ შემრცხვა რომ ფაქტზე დამიჭირეს დანაშაულის გრძნობა მქონდა ალა მესმის დამნაშავეების როცა ფაქტზე იჭერენ.
-კაი ბაბსიკ არაუშავს მითვალთვალე ვიცი რო დაგევასე მაგამ ნაშებს ნუგამიქცევ რა.
-არა რა დამვასე შენნაირ ხისთავიანს სხვას ვერვნახავდი? რაღა შენ პროსტა შენზე სიმოატიურები არსებობენ და ჭკვიანები.
-კიკი ეჭვი არმეპრბა ახლა კი თქვენის ნებართვით სამსახურში დამაბრუნეთ საქალბაინე პროკურორო
მთელი გზა ჩუმად ვიყავით ხმა არ ამოგვიღია მუსიკები ჩართო და ჩუმად უსმენდა .კომპანიასთან მისვლისას გადაიდა და აბა შენიცი ნაშეი არგამიქციოო და დამემშიდობა.



№1 სტუმარი ))))

საინტერესოა ველი შენდეგს.. და თ
ავები დადე ცოტწ დიდები კარგი იქნება მუღამში. რი შევდივარ მაშინ მთავრდება

 


№2  offline წევრი LeLa-LeL

))))
საინტერესოა ველი შენდეგს.. და თ
ავები დადე ცოტწ დიდები კარგი იქნება მუღამში. რი შევდივარ მაშინ მთავრდება

Intriga und aiyos ise umigamo ikneba.

 


№3 სტუმარი ))))

Ar iqnena mqgram jobia didi tavi iyos ertikvira velodoo kitxvac davikmayofiloo daa intrigitac dsvtrigdeeee sad Aris aqamdetqo vityvi meree ogond exla male dade toreee dzan maonteresebss vegar vdzleb

დადეე რა ველოდებიი :D სადანა ხარ ამმდენ ხანს :*

 


№4  offline წევრი LeLa-LeL

მეცადინებების გამო ვერ მოვახერხე დადება ბოდიშ გიხდით დღეს დაიდება

 


№5  offline წევრი khatia khatia

VOV მაგარია
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent