შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნიძლავი!(4)


19-03-2018, 22:35
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 1 395

-4-
როცა მივედი უფროსებს ყველაფერი მოვუყევი და მიუხედავად იმისა რომ სულ სხვა რეაქციას ველოდბეოდი სახეზე კმაყოფილების ღიმილმა გადაურინა ორივეს და ერთმანეთს შეხედეს.
-ბატონო ჯაბაბახდება?
-რახდება და ეს უკეთესი შანსია.
-არა,არა ,რაგინდათ თქვათ რომ მე...მე... არა შანსი არაა მე ჯერ უნდაისწავლო.
-კი ბარბარწ საყვარწლო ეს შენი მოვალეობაა და თან ისწავლი გადასახადსაც გადაიხდიან.
-ხო მაგრამმე არვარ მზად ან ჩემებს რავუთხრა.
-არავითარ შემთვევაში არავინ ნ აგაიგოს სმართლე შენებმაც კი,ამიტომ ეტყვი რომ დიდიხანია ხვდებით,არამგონია დემეტრე დაიწუნონ.
ნეტა რატო ვერდაიწუნებენ რა ეგეც არმყავსდეს მონაკოს პრინცი რა.ჩემთვის გუკში ვთქვი.
-მოკლედ ბარბარე ახლა დაურეკავ ან საღამოს და დასთანხმდები.
საბრალო სახით შევხედეიქნებ შევებრალო და არამიმეტონ მეთქი მაგრამ ვერაფერიც.
-და როდემდე უნდ აგავაგრძელო ეს თამაში?
-ვიდრე არ დავხურავთ საქმეს.
ეს იყო ჩვენი დიალოგიც და გაოვედი გასულელებული ვუთარი ჯაბას რომ სახლში როგირც კი მივალ დავურეკავდი.სახლში მისვლისას აბაზანაში შევედი და ერთი საათი მაინც ვფიქრობდი,რასვერჩოდი დემეტრეს ბევრიოცნებობს მის ცოლობაზე მაგრამ ის ხომ მექალთანეა თან როგორც ექცევა ქალებს კი დავინახე ჩემი თვალით,ნეტა ისიც უნდა გვქონდეს? არაა შანსი არაა პირობებს წავუყენებ .როგორციქნა გამოვედი პირსახოცშემოხვეული მივედი სავარძელში მოვთავსდი,ცოტა ხანი ნომერს დავყურებდი მაგრმა ბოლოს გავიხსენე რომ ეს ჩემი სამსახურის მოვალეობა იყო,მობილური ავიღე და დავრეკე რამოდენიმე წამში კი მშვიდი ბარიტნიც გაისმა,ცოტა დავიბენი და ავნერვიულდი.
-გისმენ!
-მე... მე თანახმავარ.
-ბარბარე?
-ხო მევარ,თუმცა პიროვბეი უნდ აგაითვალისწინო.
-მოიცადე.
უცებ მითიშავს მობილურს .
-ეს ვერაა ხო? რას მითიშავს. ამ დროს კი ის მირეკავს.
-კაგად ხარ რას მითიშავ.
-კარები გამიღე.
-რა კარები რომ გეუბნები მიპასუხე არანორმალურო.მოიცა კარებიო? შენ რა აქხარ?
-ხო და გამიღე პირობებზე შევთანხმდებით.
მივედი დაკარები გავაღე კარებში ნაგლად მიღიმოდა და უცებ მომაშტერდა.ღმერთო ოღონდ ეს არა,სულ დამავიწყდა რომ პირსახოცით ვარ.დავიბენი უცებ თუმცა არ შევიმჩნიე სახლში შემოვატარე და მისაღებში ავუშვი,თვითონ კი ოთახში შევვარდი და ხალათი მოვიცვი.
-ისე უკეთ გამოიყურებოდი.
-მაგ სიამოვნებას ვეტმოგანიჭებდი.
-რატომ ქმარს რას უნდა უმალავდე.
-ახლა მისმინე ვაჟბატონო და კარგად დაიმახსოვრე 1.არავითარი ერთი ოთახი. 2. არანაირი დიდი ქორწილი. 3. არანაირი აკრძალვები და კონტროლი. 4. სექსი არ გვექნება .
-ახლა შენ მომისინე ბავშვი. ყველაფერი იქნება გარდა რამოდენიმეს 1. ერთი ოთახი იქნება რომ ჩემებმა ეჭვი არაიღონ. 2.დიდი ქორწილიც იქნება ისეთი მე რომ შემეფერება . 3 იგივე სგეტყოდი.4.არც მე მსურს ბავშვებთან სექსი და თან შენთან
უცებ გავღიზანდი, აი შენ ნახე რეები დაგმართო პრიმატი ეს .
-ოქეიიი მაგრამ ჩემებთან უნდა ჩახვიდე ჯერ ეგრე არავინ გამათხოვებს.
-აუ ეს ბათუმლები რაა. ერთად ჩავალთ ზეგ დილით წავალთ და მზად დამხვდი ერთკვირაში ქორეილი იქნება .
-ესე მალე?
-ხო ასეა საჭირო.
ეს მითხრა და ფეხზე წამოდგა კარებისკენ გაემართაცებ მობრუნდა დ ამმიახლვდა მოულოდნელად მაკოცა ქვედა ტუჩზე რაზეც გავშეშდი.
-ძილინებისა ცოლუკა.გემრიელიკიყოფილხარ.თვალი ჩაიკრა და კარებში გაუჩინარდა.
ეს ვერაა ხო? ან მე ვერვარ? ეს რაგააკეთა მე კიდე ასე სულელივით ვიდექი. მასძე აბრაზებული დ აკოცნაზე ფიქრში როდის ჩამეძინა არ მახსოვს.
დილით როგოც კიგამეღვიძა სამსახურში მივედი ყველაფრი მოვუყევი რათქმაუნდა სახლში რომ ოვიდა და მაკოცა და წავიდა ამის გარეშე. შემდეგ კი გოგონებს უნდა შევხვედროდი ჩვენს კაფეში.
-ვა პრივეტები?
-რგორხარ ქალო სად დაგვეკარგე?
-ნიძლავზე ვზრუნავდი.
-კაი და როდის გვაბარებ ანუ თავანს?
-არაფერიც აქეთ მაბარებთ და მეჯვარეობისთვის მოემზადეთ ერთ კვირაში.
-აჰაჰა კაი ბარბარე სასაცილოა.
-რაა სასაცილო?
-არხუმრობ?
-არა!
-ვინმემ დაგაძალა?
-არა რასისულელეა.
-აბაბროგორ მოახერხე ქალო მე და ნიკა დენიხანია ვერ ვქორწინდებით და შენ ორკვირაზე ქორწილამდე მიხვედი?
-ხო ესე გამოვიდა.
-ვინაა?
-ვინ დაა...
ამ დროს დემეტრე შემოვიდა ვაჩეს ერთად კაფეში მაშინვე შემამჩნია და ჩემსკენ გამოემართა.
გავქვავდი არ ვიცოდი რა მექნა ასე არასდროს ვიბნეოდი პირიქით ძაან ფეთქებადი ხასიათი მქონდა.გოგონებმა შეამჩნიეს ჩემი მზერის ობიექტი დ აორივემ მიიხედესუკან.
-არარსებობს ბარბარე?
-კი არსებობს.
-ვა გოგოშკებო? საყვარელო რაშვები?
უცებ მგვიახლბდა დემეტრე და გრდით ჩამომიჯდა.ვაჩეც იქვე ჩამოჯდა.
-არაფერს დემეტრე გოგონებს ვეუბნებოდი რომ მეჯვარეობისთვის მოემზადონ.
-ვა მაგარიაა და აგამაცნობ?
-ხო ეს ანია ესკიდე ნინა.
-სასიამოვმოა.
-გოგონებო ეს დემეტრეა ჩემი..
-საქმრო.
-ხო და ეს ვაჩეა დემეტრეს ძმაკაცი.
-სასიამოვნოა.ვაჩემაც გაუღიმა გოგონებს და ნინას თვალი ჩაუკრა რაც არ გამომპარვია.
მიხაროდა რომ გოგონებმა კარგად გაუგეს დემეტრეს თუმცა ასე მოულოდნელ გადაწყვეტილებას არ მოეშვებიან და სერიოზული და კონკრეტული არფუმენტები მჭირდებოდა სიმართლეს ვერვეტყოდი. საღამომ მშვენივრად ჩაიარა სახლში წამოსვლისას ყცელა დავტოვეთ ბოლოს კი მე და დემეტრე დავრჩით. მანქანაში ჩემი საყვარელი მელოდია გაისმა და მეც ავუწიე ხმა,დემეტრემ გადმომხედა მე კი ყურადღება არ მიმიქცევია ისე მივადე თავი შუშას და გავიტრუნე. მალე მივედით ჩემს კორპუსთანაც, დავემშვიდობე და გადავდიოდი როცა დამიძახა.
-ყავაზე არდამპატიჟებ?
-ხომ დალიე?
-მაშინ ჩაი იყოს.
-ძაან მომიშინაურდი.
-კი მიზიდავ.
ამაზე უკვე დავიბენი .
-ძაან სექსუალრი ხარ როცა იბნევი და არიცი რათქვა.
ამაზე საერთოდ გავგიჟდი ვერაა ეს მგონი.
-კარგი ნუგამოულელდიბუაესად მიდი გაიქეცი სახლში ცოლუკ და დიით 8 ზე გეღვიძოს მივდივართ ბათუმში.
-დილით უნივერსიტეტი მაქვს.
-მოგვარებულია. თვალი ჩამიკრა და საჭეს მიუბრუნდა,მეც კარები დავხურე და წავედი სახლში ხვალინდელი კოშმარიშთვის ფსიქოლოგიურად მომზადება მჭირდებოდა....



№1 სტუმარი ))))

სიყვარულხარ იმენა

Kargi iyo gelodeeebi suluy ds gulut

 


№2 სტუმარი სტუმარი Elo

shemdegi ratom ar aris

 


№3 სტუმარი ))))

როდის დადებ შენდეგს .??

 


№4  offline წევრი khatia khatia

მაგარიააა ძააააანნ
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent