შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნიძლავი!(3)


18-03-2018, 16:27
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 1 707

იმ დღის შემდეგ დემეტრე საერთოდ არმინახავს,მართალია ,,ჯიპიესი" არ მოუძვრია მაგრამ მე აღარ ვეხმიანეოდი მერე რაა რომ გეგმა ჩამეშლებოდა არაფერია გადავიტან როგორმე ერთიკვირა კიდემაქვს წინ მაგრამ არამგონია რამე გამომივიდეს ვინმესთან.
ყველაფერი თავის ადგილს დაუბრუნა სამსახურში კი რაღაც სერიოზული გეგმა შემუშავდა რომელიც ბანდას ეხებოდა და მეც ამ საქმის გამოკვლევით ვიყავი დაკავებული.ერთ დღეს უფროსობამ დაგვიბარა შეკრებაზე ყველამ იდეები მივაწოდეთ ხოლო შეკრეის დასრულების შემდეგ კაინეტში დამტოვა და იქვე ჩემი უფროსი პროკურორიც იყო.
უცებ შემეშინდა ვაი თუ გაიშვან უნდ ამეთქი მაგრამ ნეტა გავეშვი.
-ბარბარე შენი დახმარება გვჭირდება.
უცებ მომმართა უფროსმა.
-კი მაგრამ მე რით შემიძლია რომ დაგეხმაროთ?
-მოკლედ გზის ვიდეოთვალმა დააფიქსირა გადაჭარბებულისიჩქარით მოძრავი ავტომობილი რომელშიც შენ იჯექი ცნობილი ბიზმესმენის ვაჟთან ერთად.
უცებ შემრცხვა და თან შემეშინდა.
-მოკლედ ბატონი დემეტრეს მამა ამ საქმეშია გარეული და დემეტრეს ოჯახთან დაახლოებისთვის შენ გვჭირდები.
-ხო მაგრამ მე როგორ?
-შენ როგორც იურისტი დაიწყებ იმ კომოანიაში მუშაობას სადაც დემეტრეა და ყველანაირინფორმაციას გაოიკვლევ კპანიისას.
-როგორც აგენტი? ხო მაგრამ დემეტრემ იცის რომ მე პროკურორი ვარ.
-ეტყვი რომ სამსახურიდან გაგანთავისულეს და უნივერსიტეტისგადასახადისთვის აუცილებლად გჭირდება მუშაობა.
-და როდიდან უნდა დავიწყო ეს გეგმა?
-დღეიდან ანთავისუფლებული არ სამსახურიდან.
უფროსებს დავემშვიდობე და გამოვედი პროკურატურიდან,ნუთუ გამომივიდოდა ყველაფერი?ძალიან ვნერვიულობდი.მთელი გზა ჩაფიქრებული ვიყავი და ისე მვედიბკომოანიასთან ვერც გავგე ,შენობაში შესვლისთანავე სნთქვა შემეკრა,დაბნეული ვყურებოდი აქეთ-იქით და ნაბიჯს ვერ ვდგამდი,უცებ გოგონას ხმამ გამომარკვია რომელიც გამომწვევადიყო ჩაცმული .
-ვისთან ხარ?
-მე ბატონ ხემეტრესთან ვარ.
-ჰაჰაჰა შენ და ბატონ დემეტრესთან? ჰაჰაჰა.გოგონამ სიცილით ამათვალიერა მეც გავბრაზდი.
-დიახ ბატონ დემეტრესთან და თქვენან განსხვავებით ტრა**ს გამოჩენას მირჩევნია ასე მეცვას მხოლოდ მაგით რომ ცდილბთ ყურადღების მიქცევას .
-სიტყვები შეაჩიე ლაწირაკო და ძაან თუგანიცდი და გშურს შეგიძლია მმბაძო.
აღარ ოვუსმინე და ლიფტში შევედი მაღლა საეთულზე ავალ მეთქიიკ იქნებ რამე გავიგო.ამ დროსლიფტში ვიღაც ბიჭი შემოვიდა თავაზიანად ომესალმა.
-ახალიხარ?
მოულოდნელად მკითხა
-არა მე ბაონ დემეტრესთან ვარ.
-შენ? და რანდა ბატონ დემეტრესთან?
-იურისტს ეძებენო გავიგე და ვაკანსიაზე მოვედი.
-აჰმ გასაგებია. ანუ ჩემთანერთად მოდიხარ.
-თქვენც ვაკანსაზე ბრძანდებით?
-აჰაჰა არა რა ვაკანსიაზე ტო,დემეტრეს და სამსახურში კიდე მის უჟმურობას ვერავიტან,მე ვაჩე ვარ დვალი.
-ბარბარე კვიციანი.ფრთხიად გავუღიმე.
-ოჰოო რა ღიმილი იმალება თურმე ამ სერიოზული გამომეტყველების მიღმა.უცებ დავიმორცხვე და პქსუხი არ გამიცია მალე გამოვედით ლიფტიდან და დემერეს კებინეტისაკენ მივემართებოდით ძაან ვნერვიულობდი რადგან არ ვიცოდი რა რეაქცია ექნებოდა ჩემს დანახვაზე.
ვაჩემ დაუკაკუნებლად შეაღოკარები და ჯერ მე შემატარა შემდეგ კი თვითონ მომყვა.
-რამდენჯერ ვთქვი დაუკაკუნებლად არავინ შემოვიდეს მეთხი.
უცებ იძახის საბუთებში ჩამძვრალი დემეტრე და როგორც იქნა მზერის ღირაიც გაგვხადა.
-კაი ტო მე არმეხება ხოიცი.
ცოტა ხაი გაშტერებუ მიყურებდა და შემდეგ ისევ მკაცრი გაომეტყველება დაუბრუნდა.
-შენც გეხება და ამასაც .
ჩემზე მიუთითა უცებ თვალებით.
-აჰ ბაბსიკაზე ამბობ? მაგარი გოგოა ძაან სასწაული ღიმილით.
-ნუთუ სასწაული ღიმლი? იმ ღიმილის უკან დარწმუნეულვარ ლაწირაკი იმალება თავხედი.
-გამარჯობა ბატოო დემეტრე მეიურისტია ვაკანსიაზე ვარ მოსული.
-იურისტი? აჰაჰა ეგრე დაქვეითდი?ახლა გაბრძანდი გარეთ დამელოდე და ვაჩეს წასვლის შემდეგ მოგხედავ.
ხმა არ ოიღია არადა როგორ მინდოდა აომელანძღა თუმცა ამით საქმეს გავაფუჭებდი.უცებ გავედი კაბინეტიდან . ძალიან დიდხანს ველოდებოდი თითქოს სპეციალურად გაჰყავდა დრო რომ ვეწვალებინე .


-დიტო-
-კაი ტო რას ერჩი ამ საწყალ გოგოს რას აშნებ.
-საწყალი ეძახე შენ და კია პროკურორი.
-ღადაობ? რა პროკურორი აბა რაუნდა აქ იურისტის ვაკანსიაზე.
-ალბათ რამე ახალს ხლართავს და გავარკვევ აუცილებლად.
-იცობთ ერთმამეთს?
-ვიცნობთ? კი როგორარა ნაშა გამიქცია ტო ისეტები მითხრა მიწასთან გამასწორა ამხელა კაცი მერე ისეთები იჩალიჩა სიცილში გაიგუდებოდი როგეყურებინა მაგრმა ბოლოს მე შემეშალა მაგარი და იმის შემდეგ აღაცინახავს ნუ ფიზუკურად ისე სიზმრებში მელანდეოდა.
-ერთინახვით შეყვარების გჯერა?
-რა სეყვარეის ტო ნუცასკოლა კიამაქვს ლაწირაკები შევიყვარო და გავზარდო.ჩემი ნაშებიც მაკმაყოფილებენ რა.
-ეჰ ძმაოოო როცა გაიგებ სიყვაული რახილია მერე ვნახოთ როგორ იჭიჯჭიკებ.

-ბარბარე-
ვაკვირდეოდი მომუშავე პერსონალს სულ უმეტესობა ქალებიიყვნენ და ყველა ოკლე კაბებში,უკვე ძალიან ვღიზიანდებოდი რომ ამდენს მალოდინებდალამის შევვარებოდი კაბინეტში მაგრმა გამოვიდა უცებ ვაჩე გამიღიმა და მანიშნა გელოდებაო.
კაბინეტში შესვლისას სავარძელში იჯდა და მკაცრი გაომეტყველებით მელოდეოდა.
-მობრძანდით საქალბატონე ბარბარე .ცინიკურად მიღის და დასაჯდომად მიმითითებს.
მეც ვეორჩილები.
-აბა გისმენ რამ სეგაწუხა თუ მე მოგენატრე,გული უნდა დაგწყვიტო მაშას არცალია თორე დაგახვედრებდი.
-როგორც მგახსენეთ იურისტის ვაკანსიაზე ვარ მოსული.
ისე ვუპასუხე მისი ცინიზმისთვისყურადღება არც მიიქცევია.
-როგორც იცი მუშაობ შენ დ აპროკუორი ხარ.
-არა აღარ ვმუშაობ გამომიშვეა მე კიდევ უივერსიტეოა გადასახადისთვის მჭირდება მუშაობა.
-გასაგებია მაგრამ იურისტი უკვე ავიყვანეთ თუგინდა დამლაგებლის ვაკანსია გვაქვს.
-არა გმადლობთ მაშინ წავალ.
ცოტაც და რამეს ჩავარტყამდი თავში.
ნელა წამოვდექი და გასვლას ვაპირებდი რომ დამიძახა და შემაჩერა.
-მოცა.ერთი ვაკანსია კიდევ გვაქვს,ნუ უფრო სწორად მე მაქვს.
ინტერესიანი თვალებით შევხედე,ის კი ნელნელა მიახლოვდებოდა.
-რა ვაკანსია?
-ცოლად თუ გამმყცები შენი სწავლის ხარჯებს გადავფარავ.
-კი მაგრამ ეს რაში გჭირდებათ?
-მე პირადი ინტერესების გამო შენ კი განათლების გამო.
-მე არმჭირდება თქვენნაირი მექალთანის ოლობა მითუმტეს მირჩევნია ვიმათხოვრო ვიდრე ცოლად გამოგყვეთ.
-კარგი თუკი მოიიქრებ შემეხმიანე.
ფურცელს მიდებს დეკოლტეში სადაც მისი ნომერი წერია. უვე გავიჟდები რამდენს მიბედავს ეს,თავი ვინჰგონია სიმწრისგან სახეზე ფერები ვცვალე და კარები გამოვიჯახუნე სწრაფი ნაბიჯეით გავვარდი შენობიდან. ამ დროს სამსახურიდნა მირეკავდნენ.
-გისმენ ბატონო ჯაბა.
-რაქეი ბარბარე იყავი?
-კი ბატონო ჯაბა.
-კარგი სამსახურში მოდი და მოგვიყევი.
მეც მანქანაში მოვკალათდი და სამსახურისაკენ გავეშურე....



№1 სტუმარი ))))

უკვე მიყვარხარ .. <3 ძან მომეწონა ეს მოთხრობა

ძან მომეწონაააა !!! <3

სიდიდითაც კარგი იყოო და წასალითხად საერთოდ ... ეს მოთხრობა სხვამ რპ არ წიკითხოს მე ყოველთვოს წავიკითხვ

 


№2 სტუმარი doghvaninene

ძალიან მომწონს ეს მოთხრობა აიი ძალიან???????? იმედია მალმალე დადებ და არ გვალოდინებ????????

 


№3  offline წევრი LeLa-LeL

Mixaria tu mogwont vecdebi dges sagamostvis davdi mecadineobebimakvs da amitom miwevs tqveni lodini❤️❤️❤️

 


№4 სტუმარი ))))

ჩემი კუმირი კარრ ჩიტოო მალეე გელიი .... შემდეგ თავსსს სულით და გულით ველი <3

როდის დადებ ლამაზო შემდეგს

 


№5 სტუმარი სტუმარი ნინი

მეორე თავს ვერვნახულობ

 


№6  offline წევრი khatia khatia

აუუუჩჩჩ რა მაგარიაა
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent