შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მართალია მე გიჯი ვარ 4


5-04-2018, 23:09
ავტორი busku
ნანახია 1 316

-არც მე მეგონა. -მან ხომ არ იცის რას ვუმზადებ. -საყვარლად იცინი.-გამიღიმა თან ტუჩის კუთხე ჩატეხა და ლოყა დაეჩხვლიტა. -რამდენი გოგოსთვის გითქვამს ეგ სიტყვები?-გავიცინე ხმამაღლა. -ვერ დავთვლი, მაგრამ შენ მართლა საყვარლად იცინი, შენ გაბრაზებაც გიხდება და გაბუტვაც.-თვალებში მიყურებდა და დაგიპნოზირებული ადამიანივით ლაპარაკობდა ამის გამო ვიცინოდი.
-კარგი გაჩუმდი თორემ დამეძინება ისეთ საინტერესო ზღაპარს ყვები.-სიცილი დავიწყე მას კი შეეცვალა გამოხედვა თითქოს გაღიზიანდა მის სიტყვებზე რომ გამეცინა. -ზღაპრებს არვყვები ალქაჯო.
-ვინ არის ალქაჯი?-ახლა მეც გავბრაზდი.
-შენ ხარ პატარა საყვარელი ალქაჯი.-გამიცინა და ლოყაზე მიჩმიტა ოდნავ თითქოს თან მომეფერა.
-ხელები გასწიე.-მოიტანონ ეს პიცა და რომ შეჭამს ვნახოთ როგორ გაიცინებ განახებ ალქაჯობას შენ. ეშმაკურად შევხედე. -რა გაცინებს ალქაჯო?
-ბექა მე შენ გითხარი და ნორმალურად თორემ წავალ.-შევუბღვირე. -არა დარჩი ნახე პიცაც მოგვიტანეს.
პიცა მაგიდაზე დადეს, 2პიცის კეჩუპიანი ნაჭერი ჩემთან დადეს, ხოლო წიწაკიანი მისკენ. იუჰუ ნეტავ როდის გასინჯავს და გაგიჯდება.
-კარგი პიცის გამო დავრჩები.
-აბა ჩემ გამო არც წამოსულხარ.-გაიცინა.
-ასე ეშმაკურად რატომ მიცინი?
-შენ კი არა პიცას ვუცინი ისე გემრიელად გამოიყურება.-ცოტა სხვანაირად გამომწვევად ჩავკბიჩე პიცა და თან ტუჩებს ვპრუწკავდი:D-მმმრა გემრიელია შენ არ შეჭამ.-იცინოდა და მიყურებდა.
-ისე გემრიელად ჭამ მირჩევნია შენ გიყურო.
-ნუ მაშტერდები სროკია მაგაზე.-ვთქვი და ხმამაგლა გავიცინე(ჩვენში რომ ვთქვათ რა მაცინებდა:D)
მაგრამ ბექამ რომ პიცა აიღო აქ უკვე დაიწყო ინდურ სერიალებში შენელებული კადრები რომ არის სწორედ ისე თან სიმგერით დონ დანა დონდანა ტაპიჯი ტაპუჯი დონდანანანანანანანნნნააააა და ჩაკბიჩა როგორც იქნა ჰაჰაჰაჰაჰა ახლასაშინელ სიტუაციაში ჩავარდება დაიწყო წვენის დალევა არ შეიმჩნია ისე როგორც ველოდი.
-ვიცოდი ეშმაკუნა.
-რა?-გაფართოებული გაკვირვებილი თვალებით შევხედე.
-რაღაცას მომიწყონდი ამიტომ დაისჯები.-ისეთი სერიოზული ლაპარაკობს თვალები გეფიცებით მრთლა შუბლზე ამივიდა როდესაც ჩემი პიცააიგო.
-ეგ ჩემია.
-დასჯილიხარ და თუგინდა ეს ჭამე.-წიწაკიან პიცაზე მანიშნა ჩემი პიცა კი გემრიელად ჩაკბიჩა.
-იდიოტო.-პატარა ბავშვივით ვუთხარი.
-ჩუ დასჯილიხარ.- დავეჯღანე და გაბუტული დვჯექი ტუჩები დავბრიცე თანისე რომ ცოტა გამომწვევი ყოფილიყო.
მიყურებდა ბექა მეკი არ შემიხედავს ცოტახნით ასე ჩუმად ვიჯექით მე მას არ ვუყურებდი ის კი დაჯინებით მიყურებდა.
-არწავიდეთ.?-მკითხა მომღიმარი სახით.
მე ავლექი კარისკენ წავედი უკან ბექა მომყვებოდა "იდიოტი ჰგონია რომ ამას გავყვები ისევ." კაფილან გამოვედი და წავედი ფეხით სახლისკენ.
-ეშმაკუნა სად მიდიხარ?
-შენი საქმე არარის.
-მოდი წაგიყვან.
-არმინდა.-მომიახლოვდა წელზე ხელი მომხვია და ძალით წაყვანა უნდოდა.-ხელი გამიშვი.
-არა წამოდი ან ნებით წამოხვალ ან ძალით წაგიყვან.
-უხეშო შემეშვი.-ხელი მუცელში ჩავარტყი და გავაშვებინე ხელი.-შენ თავი ვინ გგონია ბექა-თითქმის ვყვიროდი ძალიან გამაღიზიანა მისმა უხეშმა საქციელმა.
-კარგი წადი ფეხით.-თან იცინის არმესმის რა აცინებს.
-ხოდა წავალ.
-წადი მაგრამ მე კარგი გეგმები მქონდა დღეისთვის ჩვენთვის.-მიცინის თან მხრებზე დამადო ხელები და რაღაცნაირად ჩააცურა ჩემ ტანზე.
-გასაგებია შენი გეგმები წადი სხვა ვინმე იშოვე მე არგამოგადგები.-ვთქვი და მივდიოდი მაგრამ ისევ შემაჩერა.
-ჰაჰ ნუ სულელობ სექსი არმჭირდება შენგან არხარ ისეთი სექსუალური რომ შენთან დავწვე. უბრალოდ ვიფიქრე გავერთობოდით ორივე.
-შენთან ერთად გართობას არ ვაპირებ ასერომ წავედი.
-კარგი ეშმაკუნა მაგრამ ნუ ბრაზობ ხვალ გნახავ.-ბაიკზე საჯდა და წავიდა.
მოიცა და თქვა? სექსუალური არ ხარო? არა ეს როგორ მითხრა? არა გავგიჯდები ნამდვილად! ისე წავედი მთელი გზა გაბრაზებული დავდიოდი თან ვფიქრობსი რა არარაობაა ბექა. სახლში მისვლისას პირდაპირ სააბაზანოში შევედი და ცოტა დავწყნარდი, გამოვედი ჩავიცვი ცხელი ყავა გავიკეთე და სავარძელში კომფორტულად ჩავწექი. მოსაწყენია რა გავაკეთო ახლა ჯერ 3საათია ამ ტელევიზორშიც არაფერია, ჩემებს მოვიკითხავ.
-ალო-დედამ მიპასუხა.
-დე როგორხარ?-მომენატრა ჩემი ოჯახი.
-კარგად შვილო შენ როგორხარ? რაშვები? ასე უნდა დაგვივიწყო?
-არ დამვიწყებიხართ პირიქით მომენატრეთ.
-ხოდა შვილო ჩამოდი ცოტახნით .
-ხო ჩამოვალ უნიში რომ დამითხოვენ.
-კარგი და რაშვები სწავლობ თუ გაზარმაცდი?
-ვსწავლობ
-სტიპენდიაზე რასშვები?
-რავი ვიღებ და ვხარჯავ .
-ეგ არც მიკვირა კარგი შვილო მერე დაგელაპარაკები.
-კარგი დე.
ტელეფონი გავთიშე. რაკარგი იქნებოდა ახლა ჩემებთან სოფელში. ფიქრებში ვიყავი გართული თიკომ დამირეკა.
-ალო
-რაშვები გოოო
-არაფერს.
-მოწყენილი ხარ? არგამაგიჯო ახლა
-გაბრაზებული უფრო.
-ვინ გაწყენინა მითხარი დავალურჯებ.
-ბექამ მომიშალა ნერვები.
-უიიი მოიცა შენთან მოვალ ხომ სახლში ხარ?
-კი მოდი.
მალე მოვიდა თან პიცით ხელში.
-ჩემი გოგო იცი ხომ რაც მიშველის-გახარებულმა ვუთხარი.
-ცხარე პიცა ყველაფერს შველის სიხარულო.
-ყავას ხომ დალევ?
-კი და მომიყევი რა მოხდა დღეს.
დავჯექი თან ყავას ვსვავდით თან პიცას ვჭამდით და ბექაზეც ვუყვებოდი.
-წიწაკიანი პიცა რა სასტიკიხარ სუხარულო.-იცინოდა თიკო.
-ხომ იცი თავიდანვე კამათით გავიცანით ერთმანეთი თან სულ რაღაცნაირად მესაუბრება და მაღიზიანებს.
-მარ ბექაზე ასე აფორიაქებით რატომ ლაპარაკობ? არაფერი უთქვამს ისეთი.-გამიკვირდა თიკოს ნათქვამი.
-ჩვეულებრივად ვსაუბრობ მასზე.
-არა სიხარულო და მაშინებ.



...............................................................

შემიფასეთ თუ მოგეწონებათ გავაგრძელებ <3



№1 სტუმარი tu sheidzleba

cera iscavle....

 


№2  offline წევრი busku

tu sheidzleba
cera iscavle....

??

 


№3 სტუმარი სტუმარი shalo

tu sheidzleba
cera iscavle....

mamashenma iswavlos blin

 


კარგია ძაან მარა უფრო მალე დადე და დიდი თავები❤Love you

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent