შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მართალია მე გიჯი ვარ 3


11-03-2018, 00:16
ავტორი busku
ნანახია 1 289

მოდი პირველ ვარიანტს ჩავიცმევ ხოლო ამმეორეს ხვალ უნისთვის შევინახავ, გარეთ გავედი ბევრი ვიბოდიალე ვაკვირდებოდი ხალხს რომლებსაც სხვადასხვა რეაქციები ჰქონდათ, შეყვარებულ წყვილებს რომლებუც შუა ქუჩაში ზასაობდენ(ნეტავ რა სიამოვნებას იღებენ ამით აუცილებელია ხალხს დაანახვონ ეს საზიზღრული სცენა?)გავიფიქრე და სახლში დავბრუნდი უკვე გვიანი იყო, ტელეფონი ვნახე უამრავი დარეკილი და მესიჯები თიკოსგან და გადავურეკე.
-ძლივს, სად ხარ გოგო რახდება ლამის FBA გამოვიძახე რამდენიხანია გწერ და გირეკავ რახდება რომ არ მპასუხობ, ალოო, გოგოოო? აქ ხარ?
ხმამაგლა სიცილი დავიწყე თიკოსაც ესმოდა და გავიგე ყვიროდა.
-გოგო ხმა გამეცი რაგაცინებს დებილივით მე აქ ვნერვიულობ შენზე შენ კიდევ იცინი.-აშკარად ეწყინა.
-ბოდიში თიკ გარეთ ვიყავი და ხმა გამორთული მქონდა ტელეფონზე ამიტომ ვერ გიპასუხე.
-მარ, სიხარულო დღეს ხომარ გეწყინა?
-რა გოგო?
-მათთან ერთად რომ წავედი კაფეში.
-არა გოგო გაგიჟდი.
-რავიცი ისე გაიქეცი მეგონა ხმას აღარ გამცემდი.
-არა სიხარულო, შენ მითხარი ახლა რომელის დაკერვას აპირებ.
-არვიცი 5ძმაკაციდან ყველა სიმპატიური და საყვარელია მხოლოდ ერთი ალექსანდრეა ცოტა ჟმოტი ????.
-ეგ ის არარის ჩვენს ადგილზე რომ არ გვსვავდა?
-ხოო მერე ბექამ უთხრა ადექიო.
-ანუ იმ იდიოტს ბექა ქვია?
-კი და სხვათაშორის რაგაცეები მკითხა შენზე.-ჩაეცინა.
-რა გკითხა და შენც ყველაფერი მოუყევი?
-არა გოგო არაფერი მითქვამს მხოლოდ შენი სახელი ვუთხარი.
-ჰომ კაი თიკ წავედი მეძინება.
დავემშვიდობე და საწოლში დავწექი.
დილით ადრე გამეღვიძა, შხაპი მივიღე, წინადღეს გამზადებული ტასაცმელი ჩავიცვი მართალია ძალიან გამომწვევია, მკერდის შუაში მაიკა შევკარი და ეშმაკურად ჩამეცინა, თმა დავისწორე, დრო დამრჩა ამიტომ გადავწყვიტე ინტერნეტში რაიმე გამომეწერა და ერთი ლამაზი კაბა ვნახე და გამოვიწერე.
უნიში შევედი ლექტორი არიყო მოსული არც ჩემი გოგო ჩანდა.
-თიკ სადხარ?
-აუ ჩამეძინა გოგო.
-დღეს არმოხვალ?
-მეზარება.
-კარდი იქნებ გაიგუდო მაგდენი ძილით მოკვდე და დამასვენო.
-ხო გეღირსება მალე დამშვიდდი, წავედი ძილი მელოდება.
დავრჩი მარტო, თან ცოტანი ვიყავით ლექციაზე, მესმის რატომ არავინ ესწრება ამ კაცის ლექციას უბრალოდ უაზრობაა რამეს რომ იტყვის გაჩუმდება და გასაგრძელებლად უნდა კითხო "მერე?" მაგრამ არავინ ეუბნება და ლექტორსაც ეძინება, ჩემ ფიქრებზე გამეცინა.
-ბრაზიანო რა გაცინებს?-უეცრად გავიგონე ჩურჩული ყურთან და შემეშინდა წამიერად.
-როდის მოხვედი?
-დიდიხანია და გაკვირდებოდი როგორი ჩაფიქრებული იყავი და გეღიმებოდა.
არაფერი ვუპასიხე.
-იცი რომ არ ვიცოდე როგორი ბრაზიანი ხარ შემიყვარდებოდი.-გამიღიმა და ლოყა დაეჩხვლიტა მე რომ მიყვარს ისე.
-კარგია რომ იცი.-მეც მეცინებოდა.
-ხომ მაგრამ წეხან ისეთი საყვარელი იყავი და ახლაც ისე საოცრად იცინიხარ ანგელოზს გავხარ.
-კი უფრთო ანგელოი.-ვიცინოდით ორივე.
-ფრთების მაგივრად რქები გაქვს.
სიცილი შევწყვიტე ის კი ისევ იცინოდა, აღარ შემიხედავს მისთვის, ხელზე შეხება ვიგრძენი და ვისი ხელი შემეხებოდა ახლა თუარა ბექასი მისი ხელი ისეთი თბილი იყო მესიამოვნა და მისი ბოლო სიტყვებიც დამავიწყდა.
-ხელს გამიშვებ.-შევხედე სერიოზული სახით.
-არასდროს.
-რაა?
-ვინ ხმაურობს? სიჩუმე იყოს.-ლექტორმა იყვირა თამ დაფაზე რაღაცას წერდა და მოხედვას აპირებდა.
-წამოდი სწრაფად.
ხელი არ გაუშვია და გარეთ გამოვედით სწრაფად თითქმის სირბილით.
-რატომ გამომიყვამე ლექციიდან?
-არგინდა გავისეირნოთ?
-შენთან ერთად?
-კი თან შაურმა ვჩამოთ ხომ გიყვარს?-სულ მომღიმარი სახით მიყურებს.
-შაურმა არა.-ცოტა გამეცინა.
-მაშინრაც ყველაზე მეტად გიყვარს ის ვჭამოთ.
-ცხარე პიცა.
-ჰმმ კარგი კწავიდეთ.-ჩემ ნათქვამზე თვალები გაუბრწყინსა. ბაიკზე დაჯდა.-იმედია ბაიკზე დაჯდები თუ გეშინი?
-მე და შიშიკარგი რააა?-გავიცინე და უკან დავუჯექი ბაიკზე.
-ხელები მომხვიე წელზე არ გადმოვარდე.
ეს თქვა და დაქოქა.
-ხელების შემოხვევა არ...
დამთავრებულიც არ მქონდა სიტყვა რომ ისე სწრაფად წავიდა ხელებიწელზე მჭიდროდ შემოვხვიე რომარ გადავარდნილიყავი.
-რათქვი ვერ გავიგონე?-სიცილით მითხრა.
-არაფერი.
მის წელზე მქონდა ხელები შემოხვეული და თავიც დავადე ბეჭებზე რაგაც სასიამოვნო იყო ეს.
-არ დაგეძინოს.
-არა.
-ხომარ გეშინია?
-საერთოდ არა.
სიჩქარეს მოუმატა.
-არც ახლა.
-არა.-სიმშვიდეს ვინარჩუნებდი.
მართლა ძალიან მოუმატა სიჩქარეს და ცოტა შემეშინდა.
-ძალიან სწრაფად ხომარ მივდივართ.-ცოტათი შეამელა.
-კარგი არ გამგუდი და გავაჩერებ.-ისევ მიცინის.
კაფესთან შეაჩერა და კაფეში დავჯექით.
-ანა ლამაზო როგორი პიცაშევუკვეთოთ.
-მე რომ მიყვარს ისეთი.
-კარგი და როგორი გიყვარს.
-მოიცადე დაგაოგებ.-ავდექი და შევუკვეთე ძალიან ცხარე პიცა.
-აი ამ ნაჭერშ ბევრი წიწაკით გაალეთეთ ჩემ მეგობარს უყვარს ზეეტადცხარე ჩემთვის კი კეჩიპით.
მაგიდასთან დავბრუნდი ბედნიერი.
-ისე არ მეგონა რომ წამონყვებოდი კაფეში.

.................................................

იმედიმაქვს მოგეწონებათ <3



Wow, mxolod amas vityvi.
Magram, ufro didi tavebi dade rom mkitxveli ufro chaitrio.❤❤❤

 


№2  offline წევრი busku

მწერალი როგორც ასეთი❤
Wow, mxolod amas vityvi.
Magram, ufro didi tavebi dade rom mkitxveli ufro chaitrio.❤❤❤

მიხარია რომ მოგეწონა <3 ბოდიში დაწერილი მქონდა შემდეგი ისტორია და მობილური გამიფუჭდა ალბათ თავიდან დაწერა მომიწევს ბოდიში და უახლოეს მომავალში აუცილებლად დავდებ დიდ თავებს ბოდიში <3 <3 <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent