შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთჯერადი სტუმარი 18+ (საცდელი)


13-04-2018, 10:28
ავტორი naattii
ნანახია 5 368

-დღესაც მოხვედი არაა?
-ჰმ, რა თქმა უნდა მოვედი, გეგონა ღამეს გამოვტოვებდი? _ ლაღი სიცილით მივუგე თითქოს არაფერი მქონდა სადარდებელი.
-კარგი, ნინელი, სასმელი ვიცი რომელიც, მაგრამ ისიც შეარჩიე უკვე რომელ ასოს შემოახტები ამაღამ?
-ღმერთო, როგორი ბინძური მოსაუბრე ხაარ.
-ხუმროობ? _ მანაც გამიცინა და დახლზე ორმაგი ვისკის ჭიქა გამოასრიალა.
ჩვეულებას არ ვუღალატე, ჩემი გრძელი ფეხები ერთმანეთს გადავადე და გვერდით გადმოვწიე, მკერდი ხელით ავიფუე და მსხვერპლის მოლოდინში ბარი გადავათვალიერე. მანამდე შევამჩნიე სანამ ვინმე მე შემამჩნევდა. ო როგორი სხეული ქონდაა, აი ამაღამ მისი ასოთი სიამოვნებით დავტკბებოდი, ლამის წარმოვიდგინე როგორ ვისრიალებდი ჩემში საკუთარი ხელით და წამოვიკვნესე. ფეხზე ცოცხლად წამოვხტი და მისი მაგიდისკენ გავეშურე, არც ის წარმოადგენდა ჩემთვის პრობლემას 4 ქალბატონი რომ ეჯდა ირგვლივ, ეს ბარი ლამის მე მეკუთვნოდა, ყველა მიცნობდა, ამიტომ არც განკვირვებია მაგიდას რომ მივუახლოვდი და გოგოებს გადავხედე მაშინვე რომ წამოდგნენ.
-ოჰოჰ, ვიღაც მნიშვნელოვანი მესტუმრა ალბათ_ ბოხი ხმით ჩაიცინა და ვისკი მოსვა. ჯანდაბა, მგონი პირველად დამაჟრიალა სასიამოვნოდ სხეულში მხოლოდ ხმის გაგონებისთანავე.
-არც ცდები_ თვალი ჩავუკარი და გვერდით მივუჯექი_ მაგრამ ბევრი ლაპარაკი არ მიყვარს, არ ჯობია პირდაპირ საქმეზე გადავიდეთ?_ვისკი ბოლომდე გადავკარი და ფეხზე წამოვდექი. გაუკვირდა, წარბებ აწეულმა გადმომხედა თუმცა წამოდგა და უკან გამომყვა.
-ჩემთან თუ შენთან?
-შენთან.
ლამის კარში შესვლა არ ვაცადე ისე ვეტაკე მის ტუჩებს. მთელი გზა თვალს არ ვაშორებდი და უკვე თავი ვეღარ შევიკავე. ოთახისკენ მიმათრევდა, ალბათ საძინებელი იქნებოდა, თუმცა იქ მისულებს ტანსაცმლის ნასახიც აღარ გვქონდა. რა თქმა უნდა დომინანტი მე ვიყავი, საწოლზე დავაგდე და ზევიდან მოვექეცი. სწრაფად არ დავმჯდარვარ, ასო ნელა შევასრიალე ხელის მოძრაობის დახმარებით და გავიგონე როგორ დაიგმინა. ჯერ სად იყო, კმაყოფილმა ჩავიცინე და მასზე ხტუნაობა დავიწყე. ნელი ბიძგები ჩემი საქმე არიყო, იმდენად მაგრად ვაწვებოდი ლამის ვგრძნობდი მისი სასქესო ორგანო მუცელს მინგრევსთქო. ჰმ სიდიდეს ნამდვილად ვერ დავუკარგავდი. პირველი ორგაზმი საკმარისი არ აღმოჩნდა და ამჯერად ტუჩებით ჩავუყევი მის გულმკერდს. ოჰოო როგორი გლუვი ქონდა, ოდნავ დაცვარული და საოცრად სურნელოვანი. სასიამოვნო ფიქრები მაშინვე სადღაც გადავკარგე და ტუჩები დანიშნულების ადგილთანაც მივიდა. კიდევ ერთხელ დაიგმინა როცა ენა მოხერხებულად დავატრიალე და რაც ძალა მქონდა მოკუმული ტუჩებით მოვ*ოვე.
-ჯანდაბა ეს სად ისწავლე_ ჯერ კიდევ არიყო ბოლომდე გამოფხიზლებული გვერდით გაოფლილი რომ დავვარდი.
-გამოცდილება და ინტერნეტი პატარავ_თვალი ჩავუკარი და ვერც კი ვიგრძენი როგორ ჩამეძინა.
როგორც ყოველთვის კანკალმა გამაღვიძა, მაგრამ ამჯერად მარტო არ ვიყავი, ღამის პარტნიორი მთელი ძალით მანჯღრევდა და ლამის ხელი დამარტყა გაიღვიძეო. გამეცინა ისეთი შეშფოთებული სახით დამყურებდა. ახლა დავაკვირდი რომ ბევრად ახალგაზრდა იქნებოდა.
-ჯანდაბა ახლა რა ვქნა, გაიღვიძე რა_ლამის პანიკაში ჩავარდა.
-მღვიძავს, ქალივით ნუ გაკივი_დაცვარულ შუბლზე ხელი გადავისვი და თვალები დავხუჭე._ჯანდაბა აქ რამ დამაძინა_ამოვიგმინე და წამოვდექი.
-შენ რა ახლა მიდიხარ? საერთოდ რომელი საათია, დაიძინე და დილით გაგიყვან სადაც მეტყვი._ჩამეცინა
-არა პატარავ, კაცთან არასდროს ვიძინებ და დროს რაც შეეხება ზუსტად 7ს უკლია 15 წუთი.
-ასე ზუსტად საიდან იცი?
-დამიჯერე ეგ არ შემეშლება_სიმწრით ჩამეცინა, თან ჩაცმა დავასრულე და წამოვდექი.
-მშვიდობით ბავშვო
-მომავალ შხვედრამდე_კართან მისულს მითხრა გაღიმებულმა.
-არა ბავშვო, მშვიდობით_მეც გავუღიმე და კარები გამოვაღე.
-კი მაგრამ, რატომ არ შეგიძლია დარჩე?
-ყველას ჩვენი მიზეზები გვაქვს ბავშვო_კოცნა გავუგზავნე და კარი მივკეტე.



№1  offline მოდერი naattii

დამპალი სული
ჟიმაობის დაწერა გინდა, მაგრამ არ გამოგდის ამ სიამოვნების აღწერა და ჯობს შეეშვა


თუ კარგად ვერ შეამჩნიე სათაურში საცდელი აწერია და თუ შეამჩნიე და მნიშვნელობა არიცი არაა პრობლემა აგიხსნი რას ნიშნავს :))) მადლობა კომენტარისთვის :)

 


№2 სტუმარი asdf

gaagrdzele ra

 


№3  offline მოდერი Marry Amm

საშინელებაა.... მაპატიე მაგრამ ძაან ცუდია... რომ არ გითხრა არ შემიძლია... იმიტომ კი არა რომ ამორალურია, უბრალოდ... აქ არ იყო არანაირი აზრი... ვერ აგიხსნი ალბათ სწორად მარა აღარ გააგრძელო, ფაქტია რომ გრამატიკა იცი და ჩემი აზრით ჯობს რამე სხვა დაწერო...

 


№4  offline მოდერი naattii

Marry Amm
საშინელებაა.... მაპატიე მაგრამ ძაან ცუდია... რომ არ გითხრა არ შემიძლია... იმიტომ კი არა რომ ამორალურია, უბრალოდ... აქ არ იყო არანაირი აზრი... ვერ აგიხსნი ალბათ სწორად მარა აღარ გააგრძელო, ფაქტია რომ გრამატიკა იცი და ჩემი აზრით ჯობს რამე სხვა დაწერო...


მადლობა კომენტარისთვის უბრალოდ ყველაფერი პირველივე თავში ვერ დავატიე, არ მინდა მივატოვო ამიტომ გამოსწორებას ვეცდები :)))

 


№5 სტუმარი naia

dzaan momcons ashkarad sainterrso ikneba aucileblad gaagrdzele

 


№6 სტუმარი fwrf4

ნუუსმენ ნურავუს გააგრძელე იმიტომ რომ აშკარად მაგარი გამოვა

 


№7 სტუმარი სტუმარი ნელი

ვიცი გეწყინება,მაგრამ უნდა ვთქვა,ეს მარტო შენ არ გეხება,არ ვიცი შენი წლოვანება,მაგრამ ასე მგონია ძალიან ინდომებთ და ზედმეტმა მონდომება უფრო აფუჭებს,ცდილობთ სექსთან შეხება დამაჯერებლად გადმოცეთ და გადადის ვულგარულ აღწერაში,ეცადეთ ,მარტო შენ არა,ყველას ეხება,ვისაც წერის პრეტენზია ააქვს, ამ სცენებს მეტი სიფაქიზით მიუდგეთ.ეს გულრწფელი რჩევა ჩემგან თუ მართლა მოწოდებაა
ეს საქმე შენთვის

 


№8  offline აქტიური მკითხველი terooo

კარგი ერთი ბავშვოო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent