შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთი ნახვით შეყვარება(თავი3)


23-04-2018, 16:12
ავტორი nathali lifhonava
ნანახია 1 348

_ძალიან პატარა ვიყავი როდესაც მშობლებმა მიმატოვეს,თავშესაფარში წამიყვანეს.
ზოგჯერ გარკვეული მიზეზების გამო მშობლები იძულებულები ხდებიან რომ ბავშვები ბავშვთა თავშესაფარში წაიყვანონ...მაგრამ.რატომ არ ფიქრობენ ისინი როგორ იქნებიან იქ?როგორ იტანჯებიან?როგორ უნდათ რომ დედა ჩაეხუტოს და მოაშოროს იმ ჯოჯოხეთს... მეც ეს ბედი მეწია,ჩემი ბავშვობა ჯოჯოხეთს ჰგავდა. ყოველდღე ერთი და იგივე ხდებოდა,ვუყურებდი ბავშვები როგორ ურტყავდნენ ერთმანეთს,როგორ ჩხუბობდნენ სათამაშოს გამო...
მე კი საცოდავი თვალებით ვუყურებდი მათ,როგორ ტიროდნენ,როგორ თხოულობდნენ ღმერთს რომ მოსულიყვნენ მათი მშობლბები და წაეყვანათ აქედან.
სულ მინდოდა რომ ბავშვებთან ერთად მეთამაშა "მგელობანა""დახუჭობანა" ან სხვა გასართობი თამაში(ვთქვი და თვალებიდან ცრემლები წამომივიდა.)
_ნუ ღელავ ჩვენ ვიქნებით შენი მეგობრები(მითხრა ალექსანდრემ,მაგრამ მერე დავფიქრდი!!ღმერთო დანიელა რა სულელი გოგო ხარ მე ხომ ესენი დღეს გავიცანი რა მინდა ამათთან ერთად კლუბში?!იქნებ სულაც არ არიან ისეთი კარგი ადამიანები როგორებიც ჩანან?!ასე როგორ გამოვსულელდი, ვდგავარ და ერთი დღის გაცნობილ ბიჭებს ჩემს ისტორიას ვუყვები!ეს ვთქვი და მაგიდიდან წამოვხტი)
_მაპატიეთ ბიჭებო მაგრამ დღეს გაგიცანით და თქვენთან ერთად მეც ვერ ვხვდები რატომ წამოვედი,ახლა კი უნდა წავიდე,კარგად იყავით!
(მათ პასუხს არ დავლოდებივარ ისე დავავლე ჩანთას ხელი და კლუბიდან "გამოვვარდი")
სახლში მივედი თუ არა შხაპი მივიღე და დასაძინებლად წავედი...დიდი ხანი ვერ დავიძინე...არც კი მახსოვს როდის ჩამეძინა.
*************
ბიჭები მთელი ერთი თვე არ გამოჩენილან რესტორანში.მეც ჩვეულებრივად ვმუშაობდი.
************
დილით ადრე ავდექი შხაპი მივიღე და რესტორანისკენ ავიღე გეზი.
მეგონა დღესაც არ მოვიდოდნენ მაგრამ...
დავინახე როგორ გამოიღო კარი და დამიანე შემოვიდა ვიღაც გოგოსთან ერთად,თავიდან ბრაზი მომაწვა მაგრამ მერე დავარწმუნე ჩემი თავი რომ ჩემი საქმე არ იყო, ვისთან ერთად ივლიდა დამიანე!მე ვინ მეკითხებოდა?!
ფიქრებში გავერთე როცა დამიანეს მაგიდასთან მიმიხმეს.
_გისმენთ?რას შეუკვეთავთ?!
_წითელი ღვინო მოგვიტანე(თქვა გოგონამ)
_მეტი არაფერი?
_არა,მარტო ღვინო.
ღვინო მიმქონდა როდესაც დამიანე მუხლებზე დაიჩოქა და გოგონას ბეჭედეი გაუწოდა
_ცოლად გამომყვები?
_კი,კი,კიიიი (შეჰკიივლა გოგომ)
ღვინო დავიჭირე თორემ ალბათ გამივარდებოდა ხელიდან.
მივიტანე ღვინო და მოვშორდი იმათ მაგიდას.
მთელი დღე რაღაცას ჟღურტულებდნენ.
***********
სახლში წავედი თუ არა შხაპი მივიღე და ეგრევე დავიძინე.
***
რესტორანში ყოველდღე მოდიოდნენ დამიანე და მისი საცოლე,უკვე მომბეზრდა ამათი ყურება. გადავწყვიტე რომ წავსულიყავი სამსახურიდან,მართლა ვეღარ ვიტანდი ამათ.
შევედი ქალბატონ ელეონერასთან და ვთხოვე გავეთავისუფლებინე.
ძალიან გაუჭირდა ჩემი გაშვება,მთხოვა რომ დავფიქრებულიყავი მაგრამ აზრის შეცვლას არ ვაპირებდი.
***
დიდი ხნის ძიების შემდეგ ვიპოვე ჩემთვის გამოსადეგი სამსახური და დავიწყე მუშაობა...
ერთ ძალიან "მდიდრულ" სუპერმარკეტში დავიწყე მუშაობა გამყიდველად.
თვეში 600 ლარი ძალიაან მაგარიაა,მიმტანად მუშაობაც მომწონდა მაგრამ აქ უკეთესი იყო.
*****
ყოველდღე ძალიან ბევრი კლიენტი იყრიდა თავს.მთელი მაღაზია გადაჭედილი იყო,ადგილიც კი არ იყო რომ დამდგარიყავი.
მარტო არ ვმუშაობდი კიდევ კარგი თორემ ალბათ მოვკვდებოდი.
მეორე გოგონაც მუშაობდა ჩემთან ერთად ელენა ერქვა.
ძალიან კარგი გოგო იყო ვატყობდი მალე დავმეგობრდებოდით კიდეც.
ერთმა კლიენტმა დამიძახა რაღაცის კითხვა უნდოდა,უცებ გავირბინე როცა ვიღაც შემეჯახა.
_ჩემი ფეხიიი(ვიკივლე მე)
_კარგად ხართ?
_ცოტა ფრთხილად იარე ყმაწვილო(ირონიულად გავუღიმე)
_მეე თუ შენ უნდა იარო ფრთხლიად?
არა თუ დავფიქრდებით ჩემი ბრალი იყო...მაგრამ აწი რა მნიშვნელობა ჰქონდა?ფეხი ისე გადამიბრუნდა რომ ალბათ ვერც გავივლიდი...
_საავადმყოფოში წაგიყვან(მითხრა მან და ხელი მომკიდა რომ წამოვეყენებინე)
_არ არის საჭირო, თვითონაც წავალ (ვუთხარი და ნაბიჯის გადადგმა ვცადე როცა ისევ იატაკზე გავიშხლართე)
ბიჭი ხარხარებდა.
_წაგიყვან წამოდი,(ხელი მომკიდა და მანქანაში ჩამსვა)
საავადმყოფოში მივედით დიდი ხანი არ გავჩერებულვართ ერთი ორი დღე დავისვენებდი და ფეხიც მომირჩებოდა.
სახლშიც მან წამიყვანა,მმეც ყავაზე დავპატიჟე(ზრდილობის საქმე იყო)
_შენი სახელი მითხარი
_დანიელა
_მე გაბრიელი,სასიამოვნოა.
_ჩემთვისაც.
ყავა დალია,ცოტა ხანი მელაპარაკა და წავიდა.
რა ვაკეთო, ვიჯდე ასე სულელივით?! ორი დღე ვითხოვე და სამსახურშიც აღარ წავსულვარ.
მთელი დღეები ვიწექი.
ბოლოს როგორც იქნა მომირჩა ფეხი ისე აღარ მტკიოდა და სიხარულით წავედი სამსახურში.
****
გაბრიელი ყოველდღე დადიოდა მაღაზიაში, ძალიან დავუმეგორბი კაი ბიჭი ჩანდა.
უბრალო მეგობრები ვიყავით არანაირი "შეყვარებულები".
****
კარზე ზარია, ვინ უნდა იყოს?ჰმმ...
_მოვდივარ(დავიყვირე უცებ და კარისკენ გავიქეცი)
_პრივეტ დანიელა როგორ ხარ?(გაბრიელი იყო)
_კარგად გაბრიელ შენ როგორ ხარ?(მივაყარე უცებ)
_ჰო რა ვიცი მეც მასე არ შემომიშვებ?(მკითხა მან)
_უი კი შემოდი
***
_ რა ვაკეთოთ?(წამოჭრა თემა გაბრიელმა)
_მოდი ტელევიზორს ვუყურო,ესე ხო არ ვიჯდებით მთელი დღე.
ტელევიზორი ჩავრთე,ყველა არხზე დამიანე და ელენაზე ლაპარაკობდნენ.
თურმე ზეგ ქორწილი აქვთ,თავი შევიკავე რომ არ მეტირა.
*************ახალი ამბები**************
_ცნობილი ბიზნესმენის შვილს დამიანე დვალიშვილს ასე მოულოდნელად მოჰყავს ცოლად,ელენა მეტრველი.წყვილი ძალიან ბედნიერია, მაგრამ აქამდე ისინი ერთად არავის უნახავს?!დიდი ხანია უყვართ ერთმანეთი თუ ფიქტიური ქორწინებაა ეს ჯერ გაურკვეველია.
_არანაირი ფიქტიური ქორწინება ჩვენ დიდი ხანია ერთმანეთი გვიყვარს, უბრალოდ ხალხში არ ვჩნდებოდით.(თქვა დამიანემ და მის საყვარელ მეუღლეს ლოყაზე აკოცა)
_დიდი ხანი აპირებ ამის ყურებას?(მკითხა გაბრიელმა)
უცებ გამოვერკვიე ფიქრებიდან და გაბრიელს შევხედე.
_აჰ ჰო მართალი ხარ,ტელევიზორში არაფერი გადის ყველა არხზე დამიანეზე საუბრობენ,მოდი კომპიუტერში ვუყუროთ რამეს (ვთქვი და დივანიდან წამოვდექი).
****
ესეც მესამე თავი,შემიფასეთ,შემდეგ თავებს უფრო გავზრდი,დანიელა იმ "ცანცარა"ბიჭებს ჩამოვაშორე და ვნახოთ გაბრიელთან რა მოხდება;დდ



№1  offline წევრი nathali lifhonava

სტუმარი shalo
magariaaa.....

მადლობა))
--------------------
"როცა ვინმე შეურაცხყოფას მოგაყენებს, ნუ ეტყვი მას: „დაე ღმერთმა გადაგიხადოს“, იმიტომ რომ ეს თავაზიანი წყევლაა".

 


№2 სტუმარი 111

გული დამწყდა კაი ბიჭები იყვნენ მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს

 


№3 სტუმარი სტუმარი keti

mewyina coli rom moiyvana :D :D

 


№4  offline წევრი nathali lifhonava

111
გული დამწყდა კაი ბიჭები იყვნენ მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს

ხვალ დავდებ)) რა იცი ეგებ გამოჩნდნენ ის ბიჭები));დდ

სტუმარი keti
mewyina coli rom moiyvana :D :D

joy joy ძაან ცანცარები იყვნენ და ცოტახანი განზე გავწიე;დდ მოგეწომააა ეს თავიი ? blush blush heart_eyes
--------------------
"როცა ვინმე შეურაცხყოფას მოგაყენებს, ნუ ეტყვი მას: „დაე ღმერთმა გადაგიხადოს“, იმიტომ რომ ეს თავაზიანი წყევლაა".

 


№5  offline წევრი mia15

კარგი ისტორია.ველი შემდეგ თავს.

 


№6  offline წევრი nathali lifhonava

mia15
კარგი ისტორია.ველი შემდეგ თავს.

მადლობა<3
შევეცდები ხვალ დავდო შემდეგი თავიი <3
--------------------
"როცა ვინმე შეურაცხყოფას მოგაყენებს, ნუ ეტყვი მას: „დაე ღმერთმა გადაგიხადოს“, იმიტომ რომ ეს თავაზიანი წყევლაა".

 


№7 სტუმარი სტუმარი keti

nathali lifhonava
111
გული დამწყდა კაი ბიჭები იყვნენ მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს

ხვალ დავდებ)) რა იცი ეგებ გამოჩნდნენ ის ბიჭები));დდ

სტუმარი keti
mewyina coli rom moiyvana :D :D

joy joy ძაან ცანცარები იყვნენ და ცოტახანი განზე გავწიე;დდ მოგეწომააა ეს თავიი ? blush blush heart_eyes

Kii momewona <3 kargi gogo xar dzalian da darwmunebuli var bevrr karg motxrobas shekmni <3 Albat shemdegi tavebidan imasac gavigebt sad arian misi mshoblebi da ratom miatoves <3

 


№8 სტუმარი Jjj

nathali lifhonava
სტუმარი shalo
magariaaa.....

მადლობა))

Raxan gvegirsa ro batonma erti kargi com i mainc dawera raga gvichirsjoy

 


№9  offline წევრი nathali lifhonava

Jjj
nathali lifhonava
სტუმარი shalo
magariaaa.....

მადლობა))

Raxan gvegirsa ro batonma erti kargi com i mainc dawera raga gvichirsjoy

ჰაჰაჰაა joy

სტუმარი keti
nathali lifhonava
111
გული დამწყდა კაი ბიჭები იყვნენ მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს

ხვალ დავდებ)) რა იცი ეგებ გამოჩნდნენ ის ბიჭები));დდ

სტუმარი keti
mewyina coli rom moiyvana :D :D

joy joy ძაან ცანცარები იყვნენ და ცოტახანი განზე გავწიე;დდ მოგეწომააა ეს თავიი ? blush blush heart_eyes

Kii momewona <3 kargi gogo xar dzalian da darwmunebuli var bevrr karg motxrobas shekmni <3 Albat shemdegi tavebidan imasac gavigebt sad arian misi mshoblebi da ratom miatoves <3

მადლობაა heart_eyes ვეცდებიი მშობლები გამოვაჩინო
--------------------
"როცა ვინმე შეურაცხყოფას მოგაყენებს, ნუ ეტყვი მას: „დაე ღმერთმა გადაგიხადოს“, იმიტომ რომ ეს თავაზიანი წყევლაა".

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent