შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შავი ანგელოზი


29-04-2018, 00:16
ავტორი black angel555
ნანახია 3 068

ცხოვრება რა არის აბა დღეს რა მელოდება ნეტა რა სიუპრიზს მიმზადებს დღევანდელი დღე?ეს კითხვა უტრიალებს ერთ გოგონას რომელიც სარკეში იყურება და ცხოვრებაში ორმაგი სახით ცხოვრობს გარეგნულად მხიარული ყველასთვის უდარდელი შინაგანად კი შავი ანგელოზი თუ რატო ამას ეტაპობრივად გაიგებთ :)
მოგესალმებით მე ნია ვარ ნია მაჭავარიანი.არაფრით გამორჩეული ჩვეულებრივი გოგო საშუალო სიმაღლის 1.74 70კგ.შავგვრემანი შავი თვალებით ტიპიური ქართველი გოგოს გარეგნობით ვცხოვრობ თბილისის ერთერთ უბანში მყავს დედა მამა 18წლის ვიყავი რომ დამეგუპა და დავრჩით მხოლოდ მე და დედა...მე 24წლის ვარ....და ჩემი ცხოვრება ერთი დიდი აურზაურია......დღეს სამსახურში გავრბივარ დამაწინაურეს ერთერთი პრესტიჟული კომპანიის მთავარი პიარ მენეჯერი ვარ და ერთერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი დღეა დღეს ერთერთ კომპანიასთან რომელთანაც დიდი ხანია ჩემი უფროსი კონტრაქტის დადებას ცდილობდა მე უნდა მივიღო ამ კომპანიის წარმომადგენელი....რა ჩავიცცა ვუყურებ გარდირობს და ვარჩევ ისევ უპირატესობას რათქმაუნდა კლასიკას შავ შარვალს ვიცმევ წითელ საროჩკას რომელიც საოცრად მიხდება. შავ პიჯაკს თმას ვიხვევ და მსუბუქ მაკიაჟს ვიკეთებ როგორც ჩემი საუკეთესო დაქალი თაკო იტყოდა ვიდზე ვარ რა ???? ტაქს ვიძახებ და გავრბივარ სამსახურში...20წუთში უკვე ოფისში ვარ ჩემი დამხმარე მეუბნება რომ ბატონი გაგა გელოვანი უკვე მოსულია და მელოდება კაბინეტში....არ ვიცი რატო მაგრამ ამ სახელის გაგონებაზე რაღაცნაირად ვფორიაქდება და ვიბნები დამშვიდდი ნია შემოვძახე საკუთარ თავს და კაბინეტში შევდივარ დიდი ბოდიში ბატონო გაგა ცოტა დამაგვიანდა გზაზე საშინელი საცობები იყო და....სიტყვა ჰაერში მიწყდება ფანჯარასთან მდგომი მაღალი ასე 1.96 სანტ ახმახი ტრიალდება მე კი ერთ ადგილზე ვშეშდები და მის საშინლად შავ თვალებში ვიკარგები....



№1  offline წევრი ტატულიკა

სულ ერთნაირი ისტორიებია, ერთმანეთს ბაძავთ ყველა. სასვენი ნიშნებიც დეფიციტშია

 


№2 სტუმარი სტუმარი ანჩო

ტატულიკა
სულ ერთნაირი ისტორიებია, ერთმანეთს ბაძავთ ყველა. სასვენი ნიშნებიც დეფიციტშია

საინტერესო ისტორიების დეფიციტია

 


№3  offline წევრი black angel555

არავის ვბაძავ ყველას თავის სტილი აქ.შენიშვნას გავითვალისწინებ :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent