შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

წარსულის მონები 1 თავი


14-05-2018, 21:06
ავტორი მიკი
ნანახია 1 043

ძველი გრძნობები არ არსებობს , გრძნობები არ ქრება , ისინი იმალებიან და მალევე ისევ თავს წამოყოფენ , თავს შეგახსენებენ...
არც ჩემი გრძნობებია გამონაკლისი , დაბნეული ვარ , აი ის მთავარი გრძნობა .
მისი ახლოს მოსვლა ჩემთან და ჩემი გონების გათიშვა ერთია .
იმაზე მეტად მომწონს ვიდრე მინდა რომ მომწონდეს . საერთოდ არ მინდა , რომ მომწონდეს , ეს ემოციები და გრძნობები ჯანსაღ აზროვნებაში ხლს მიშლის . მხოლოდ ჩემ აზროვნებაში რომ იყოს საქმე კიდევ არაფერი , მაგრამ მე ის ადამიანი ჩამრჩა გულში ვინც იმ ადამიანის გარემოცვიდანაა რომელიც მე და ჩემი დაქალის წარსულის ნაწილია , ეს ბიჭი კი ამ წარსულს ჩემ აწმყოში აბრუნებს . მე და ანამ ყველაფრი წარსულს ჩავბარეთ...
ალექსანდრე , ანას ყოფილი შეყვარებული საშინელი ადამიანია , ანა კიდევ საშინლად კარგი ადამიანია ...
სიტყვა საშინელმა არ დაგაბნიოთ , ეს ორი უკიდურესობაა , ისევე როგორც ანა და ალექსანდრე . ერთს თავი ანგელოზად მოაქვს და სინამდვილეში კი საშინელი პიროვნებაა ხოლო მეორე თავს დამნაშავედ გრძნობს მაშინ როცა მას არაფერი დაუშავებია . ხდება ხოლმე ... ცოტა დამაბნეველია , ვერ გაიგებთ ეს ისტორია ვიზეა , მაგრამ სიმართლე რომ ვთქვათ ეს ისტორია ყველაზეა ვინც ამ ამბავში გაეხვია .
ამბავი კი ნამდვილად გრძელია.
იმაზე გრეძელი ვიდრე უნდა იყოს , იმაზე ჩახლართული ვიდრე უნდა იყოს და იმაზე ცუდი შედეგი აქვს ვიდრე უნდა ქონდეს .
თავიდან რომ დავიწყოთ და მოკლე მიმოხილვა გავაკეთო ეს ამბავი 2017 წელს დაიწყო , მეცხრე კლასელი მოსწავლეები , რომლებიც აქამდე ერთმანეთს არც კი ესაუბრებოდნენ დამეგობრდნენ ... ეს ორი გოგო მე და ანა ვართ . მე სალომე ვარ .
მე და ანა არადროს არ ვდაქალობდით მაგრამ მეცხრე კლასის ამ პერიოდში დაიწყო ის რასაც არასდროს არ დავკარავთ ... ეს სამუდამოა მე და ანა , ეს ბოლომდეა ...
აი ალექსანდრე კი , ალექსანდრე ანას მეობარი იყო ,თუმცა ანაზე უზომოდ შეყვარებული .
ერთ დღესაც ეს მეგობრობა ანას მხრიდანაც მეტ , უფრო რთულ , სასიყვარულო ურთიერთობაში გადაიზარდა . 3 ივნისი იყო , ალექსანდრემ ანას სიყვარული რომ აუხსნა და აი აქ დაიწყო ყველაფერი . ჩვენ სამი მეგობარი და ამ სამიდან ორი ერთმანეთზე შეყვარებული მუდამ ერთად ვიყავიტ , ერთი გუნდი , ვერავინ გაბედავდა ერთის წყენინებას , რადგან საქმეს სამივესთან დაიჭერდა . 5 თვე იდეალური ურთიერთობა იყო ჩვენ სამს შორის , აი ანას და ალექსანდრეს წყვილს რაც შეეხება ნელ-ნელა ყველაფერი ინგეოდა , რასაც ალექსანდრე უწყობდა ხელს , მისი ტყუილები , მოჩვენებითი სიმართლე და ის რასაც ანა ვერ გაუძლებდა თვით ანას მოტყუება . ანა ყველაზე მეტად ტყუილს ვერ იტანდა , ალექსანდრემ კი ეს ხერხიც გამოიყენა და დაანგრია ყველაფერი კარგი რაც მათ შორის იყო ... ყველას გაინტერესებთ ალბათ რა მოიტყუა ალექსანდრემ ესეთი რომ ყველაფერი გააქრო ... მალე გაიგებთ , ჩვენც მალევე გავიგეთ .
ანასთვის და ჩემთვის ნაცნობი ინფორმაცია მისი და ჩემი სიმპატიის ობიქტის გაქრობების და სამი დღის შემდეგ უცბად გამენის , შემდეგ ისევ წასვლის და გადაკარვის ხოლმე იყო პრობლემები ოჯახში , ჩვენც დებილებივით ვიჯერებდით მათ ტყუილებს ... ჩემი სიმპატიის ობიექტს გაბრიელი ქვია ... ეს ის არის ვიზეც დასაწყისში გელაპარაკეთ ... წარსულთან დაკავშირებული ადამიანი , ის ალექსანდრეს ძმაკაცია .
საერთო შარი და საერთო პრობლემები აქვთ ისინი ხომ ძმაკაცები არიან , ერთმანეთს არ მიატოვებენ არავითარ შემთხვევაში , აი როგორც ამბობენ სანამ სიკვდილი არ დააშორებთ ...



№1  offline წევრი მიკი

ჰაიკო
კარგი აზრი დევს, მაგრამ გრამატიკა გასასწორებელი გაქვს და მოცულობა გასაზრდელი.


შევეცდები გამოვასწორო ყველაფერი , მადლობა ❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent