შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შავი ანგელოზი 12


16-05-2018, 07:42
ავტორი black angel555
ნანახია 2 210

....ნია...
ჯერ ნაზად მკოცნის რატი,თითქოს ფაიფურის თოჯინა ვიყო და ეშინოდეს რამე მომივა.ასეთი ცივი და უხეში ადამიანისგან მიკვირს.მინდა მეც მასთან მთელი გულით და სხეულით მის კოცნა მწადია.ფეხებზე ვიკიდებ ყველაფერს კისერზე ვხვევ ხელებს და კოცნაში ვყვები,არ მაინტერესებს მერე რა იქნება,რას იფიქრებს ჩემზე ცხოვრებაში ერთხელ მინდა ის გავაკეთო რაც ჩემ გულს უნდა და არა გონებას.ეს ჩემთვის პირველია ვცდილობ არ შევიმჩნიო,მაგრამ ეტყობა ხვდება და მთელი სინაზით მკოცნის.მის სითბოში,მის ალერსში დაკარგული სადღაც სხვა სამყაროში ვარ სადაც მხოლოდ სითბოა და აღარა ის სიმარტოვე რასაც მთელი ცხოვრება განვიცდი.კიდევ დიდიხანს გავაგრძელებდით ალბათ უჰაერობას რომ არ შევეწუხებინეთ.ნელნელა მშორდება რატი მე დაბნეული ვუყურებ თითონაც ასეა.
-რატი მე...-ვიწყებ რა მაგრამ რატი მაწყვეტინებს.
-ნიაგაჩუმდით ეს რაც მოხდა ნამდვილი სიგიჟე იყო,უბრალოდ ორივეს გვინდოდა და ვსიო არაფერი არ ყოფილა ისეთი მნიშვნელოვანი ხო ასეა?
-ხო რათქმაუნდა ვეუბნევი მე ღიმილით.
-წავიდეთ საქმე გვიხმობს ეს ვითომ არც ყოფილა დავივიწყოთ ბატონო რატი.
სამშ. 22:14
ორივენი მანქანაში ვბრუნდებით.გული მტკივა,რომ მისთვის არაფერს ნიშნავს ეს კოცნა და მხოლოდ სურვილის გამო მაკოცა.მეზიზღები რატი საშინლად მძულხარ ასე,რომ მოქმედებ ჩემზე.
....რატი...
არ ვიცი ეს სიტყვები რატომ ვუთხარი.ღმერთო რა იდიოტი ვარ,მას მე გული ვატკინე.რა ნაზი ტუჩები აქ და როგორი ტკბილი.ეტყობა გამოუცდელია კოცნაც კი არ იცოდა ნორნალურად.მეღიმება.ჩუმად ვუყურებ ნიას ,როგორ ძინავს.რა საყვარელია ჩემი შავთვალება.....
როგორც იქნა სასტუმროსთან მივედით ნიას ისევ ძინავს ამიტომ ხელში ამყავს და ისე მივდივარ.პორტიეს გასაღებს ვართმევ ნომრის და ამყავს ოთახში.ვაწვენ საწოლზე და ჩემ ოთახში გავდივარ.
...ნია...
თავის ტკივილით ვიღვიძებ,ნეტა აქ როდისღა ამომიყვანა.წამალი არ უნდა დამელია ასე როგორ გავითიშე ვეჩხუბები საკუთარ თავს.წყალს ვივლებ,ჯინსის მოკლე შორტს ვიცმევ,ლურჯ ტოპს და ამავე ფერის ბოტასებს,თმას ვიმშრალებ და ვტოვებ გაშლილს.რა ვქნა საქმეზე კი მივდივარ მაგრამ არ მინდა თავი ოფიციალურად წარმოვაჩინო და ვიუფროსო არ მიყვარს ასეთი რაღაცეები.ოთახიდან გავდივარ,მისაღებში რატის ვკუთხულობ მეუბნევიან რომ მისაღებშია გასული სასაუზმოდ,მეც იქით მივდივარ და რატის ვეძებ.მაგიდასთან მჯდარს ვხედავ ვიღაც ქერა უმშვენებს გვერდს,თითონაც მამჩნევს და მეძახის.სულ არ ვარ მათან ერთად სასუზმობის ხასიათზე მაგრამ ზრდილობის გულისთვის მივდივარ....ჰმ...გუშინ მე მკოცნიდა დღეს კი ვიღაც ბარბთან ერთად ზის....
-დილა მშვიდობისა ბატონო რატი-ვესალმები ღიმილით.
-გამარჯობათ ნია,არ შემოგვიერთდებით?გაიცანით ეს ხატია აქ ჩვენი კომპანიის წარმომადგენელია.
-სასიამოვნოა ხატია-ვესალმები მათაც და ღიმილით ვჯდები მაგიდასთან.
-ჩემთვისაც-მეუბნევა რაღაცნაირი ტონით არ მოეწონა ეტყობა ხელი რომ შევუშალე.
მიმტანი მოდის შეკვეთა მოაქ მათი მე ყავას ვუკვეთავ და რატის და ამ ქერას საუბარს ვუსმენ.თან ნერვები მაწყდება,რომ ვხედავ როგორ ეპრანჯება რატის ეს იდიოტიც უარზე არა.
-ნია რა პოზიციაზე მუშაობთ აბა კომპანიაში-ფიქრებიდან ხატიას წიკვინს გამოვყავარ.
-ერთერთი პარტნიორი კომპანიის მთავარი მარკეტინგის დიზაინის უფროსი ვარ,ვიმყოფები აქ თქვენთან ბატონი გაგას მოწვევით-ვეუბნევი მეც ღიმილით.
-ასეთ ახალგაზრდას ასეთი თანამდებობა გაქვთ ნამდვილად შესანიშნავია.გამიგია ბატონი გაგა ძალიან სიმპატიურია არა?
-კი ნამდვილად ეგრეა ხატია არცერთი ქალი არ იტყვის მასეთ კაცზე უარს.-ვიძახი გველურად და თან რატის ვუყურებ რომელსაც ლამისა ჭიქა ხელში შემოეფშხვნას ისეა გაბრაზებული.ერთითერთი ბატონო რატივ როგორ უნდა გამწარება და თამაში განახებთ.
-მე უნდა დაგტოვოთ სამუშაო მაქ აქ გასართობათ არ ჩამოვსულვარ.თქვენის ნებართვით დაგტოვებთ.
მივდივარ სასტუროში სამუშაოდ.....
ერთი კვირა ისე გადის რომ ვერც ვამჩნევ მე ჩემ საქმეებში ვარ ჩაფლული,რატი იმის მერე უფრო უხეშად მექცევა,უფრო გაცივდა.დღეს სასტუმროს მშენებლობის დასრულების პრეზენტაცია კომპანიონები და ინვესტორები იკრიბებიან.რა ჩავიცვა ვფიქრობ.ერთერთ ბუტიკში შევდივარ და საშილად ლამაზ კაბას ვხედავ გეგონება მე მელოდებოდა.ვყიდულობ და სასტუმროში მიმაქ.ლიფტიდან გამოსვლისას ვხედავ რატის ოთახიდან გამომავალ ხატიასკვლავ რატის და ნერვები მეშლება ვესალმება,ვესალმები და ჩემ ოთახში შევდივარ,საღამომდე უნდა დავისვენო თორე ეს ერთი კვირა არც კი დამისვენია ნორმალურად.
...რატი....
ერთი კვირა ნია ნორმალურად არც კი მინახია...სულ სამსახურშია.პირველად ვნახე ასეთი საქმის მოყვარული ადამიანი.ხატია გვერდიდან არ მცილდება ამისუნთქვის საშუალებას არც კი მაცდის.კარებზე ზარია.ვაღებ და გაგას და აკოს ვხედავ
-აბა ძმა არ გველოდი-მეუბნევა აკო და რიგრიგობით მეხვევიან.
-არა არ გელოდით რატომ არ გამაფრთხილეთ
-ნიას ვუთხარით გვეგონა გითხრა-იძახის გაგა-მასთან მქონდა ძირითადათ სკაიპით კონტაქტი საქმის კურსში მაყენებდა.
ამ სიტყვებზე ვბრაზდები მაგრამ არ ვიმჩნევ.
-კაით ბიჭებო მოდით საღამოსთვის მოვემზადოთ იძახის აკო.
....ნია....
კარგად გამოძინებული,დამშვიდებული და დასვენებული ვიღვიძებ.წყალს ვივლებ,და კაბას ვიცმევ სარკეში ვიყურები და საშინლად მომწონს ეს კაბა შავი კაბა მთლიანად გიპიურით გაწყობილი,წინ დახურულია უაკნ კი წელამდე ღია გაშვებულია გვერდზე მუხლის ზევითამდე შეხსილი რომელიც არც კი ეტობა თმას ვიხვევ და ისე ვტოვებ გაშლილს.სახეზე კანის ფერ ტონალს ვისმევ,თვალებზე ჯერ ფანქარს მერე მუქ ჩრდილებს ვიკეთებ ორივეზე,ტუჩის ფერ პომადას ვისმევ რომელიც ოდნავ სიწითლეში გადადის.ფეხზე შავ შპილკაზე კლასიკურ ფეხსაცმელს ვიცმევ და სარკეში ვიყურები ყველაფერი წესრიგშია შესაბიშნავიმად გამოვიყურები.ჩემ საყავრელ სუნამოს ვისხავ დიორის ფირმის შავ კლაჩს ვიღებ და გავდივარ ოთახიდან....
სასტუმროში უამრავი ხალხი მხვდება როგორ მიზიდავს ასეთი გარემო ეს ხო ჩემი სტიქია...შორიდან გაგას ვხედავ და მისკენ მივდივარ ვესალმები და ვკითხულობ
-როგორ ხართ გაგა?
-კარგად ნია თქვენ.შესანიშნავად გამოიყურებით,რომ არ გითხრათ დიდი დანაშაული იქნება ვიცეკვოთ?
-მადლობა კომპლიმენტვისთვის,თქვენც ასევე..რათქმაუნდა ვიცეკვოთ...
მოცეკვავეებს ვუერთდებით და ნაზ მელოდიაზე ვცეკვავთ.
-ნია ჩემი გული დაკავებული რომ არ იყის ეხლავე მოგიტაცებდით მეუბნევა ღიმილით.
მის სიტყვებზე მეცინება
-იცით გაგა მეგონა ადრე მოგწონდით და თქვენთანაც ამიტომ გადმომიყვანეთ მაშინ გახსოვთ როგორ ჩაოჯინეთ?არ მეგონა საყვარელი ადამიანი თუ გყავდათ?
-მეც ეგრე მეგონა ნია მაგრამ სამწუხაროდ წარსულს ვერსად გაექცევით წარსული მომავალს განსაზღვრავს.მაპატიე თუ რამე ზედმეტი მომივიდა შენთან დღეიდან მეგობრები ვართ მოსულა?
-უკვე დამავიწყდა.მოსულა აბა რა ვეთანხმები ღიმილით....
მუსიკა მთავრდება,ბოდიშს ვიხდი და აივანზე გავდივარ.ზღვას ვუყურებ რომ უცბად ზურგის წვას ვგრძნობ მთელი ძალით ვიღაც ხელს მკიდებს და კედელზე მაკრავს უნდა ვიკივლო რომ რატის ვხედავ გამხეცებული და ანთებული თვალებით მიყურებს და საშინლად უხეშად მეუბნევა
არც იფიქრო კიდევ გაგას გაეკარო.შენ ჩემი ხარ მხოლოდ-მეუბნევა ამას და ველუტივით მკოცნის...მეც ვყვები და მასთან ერთად კვლავ თავდავიწყებას ვეძლევი
????



№1 სტუმარი Anuki

Au ra sayvarlebu arian male dade ra shemdegi tavi.ra uxeshia es rati mokled raaa ;)

 


№2  offline წევრი skida

ასე უნდა რატის რა ეგონა ქალის გულის ტკენა შერჩებოდა?

 


№3 სტუმარი Natia

Arginda malmale ro dado davitanje

 


№4  offline წევრი black angel555

24 საათში ერთხელ მაქ ახალი თავის დადების უფლება,როგორც შემიძლია გავზარდე თავები :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent