შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შავი ანგელოზი 13


17-05-2018, 08:41
ავტორი black angel555
ნანახია 2 167

....ნია...
მალევე მოვდივარ გონს და მახსენდება მისი სიტყვები რაც მითხრა ადრე როცა მაკოცა,თავს ვინთავისუფლებ მის მკლავებისგან და სილას ვაწნავ.
-მეორედ კოცნა აღარ გაბედო,მე შენი სათამაშო არ ვარ ვინ მიგდიხარ,რომ ასე მექცევი და მიბრძანებ და მიწყვიტავ ვისთან მქონდეს ურთიერთობა და ვისთან არა?! რატი კვლავ ხელს მხვევს წელზე და მიზიდავს -ტონი შეცვალე ნია,ვინ ვარ და ის ადამიანი ვარ ვისაც შენ ეკუთვნი,ჩემ გარდა ვერავინ მოგეკარება,ეს სხეული,გული,ტუჩები,თვალები ყველაფერი ჩემია,ჩემ გარდა ვერავისი იქნები შეუშვი მაგ თავში და როცა მინდა მაშინ გაკოცებ გასაგებია,შენ ჩემი ხარ!!!! მის სიტყვებზე ვცობდები,ვუძალიანდები,ვცდილობ ხელი გავაშვებინო ,მაგრამ ამხელა გორილასთან რას გავხდები -შენ სულ გააფრინე,რეებს ბოდიალობ,ერთმანეთს არც კი ვიცნობთ რატი ხელი გამიშვი,საერთოდ არ მომწონხარ ადამიანო მძულხარ ასეთი ქცევის გამო,ერთ დღეს მე მკოცნი,მეორე დღეს ვიღაც ბარბს ეჩალიჩები,გამიშვი ხელი მძიულხარ-ვუყვირი -ეგ ტყუილია ნია და ნუ ფართხალებ ჩემ მკლავებიდან და ჩემგან თავს ვერ დაიძვრენ ეხლავე მიეჩვიე,რომ მხოლოდ ჩემ გვერდით იქნები და სხვასთან ვერა,არ გძულვარ გიზიდავ ამაზეშენი კოცნა,შენი სხეული მეტყველებს. -არა რატი საერთოდ არ მაინტერესებ,შენაირი შეშლილი არასდროს დამაინტერესებს გასაგებია!!!!ახლა კი ხელი შემიშვი. -ვერსად ვერ წახვალ ჯერ საუბარი არ დაგვისრულებია.გაგასთან რა გესაქმება ამიხსენი,გიყვარს? -შენ მემგონისაერთოდ გააფრინე,არ მინდოდა მაიძულე-მუხლს ერთ ადგილას ვარტყავ და რატიც მაშინვე იკეცება ორად-ეს შენ მაიძულე მეორედ აღარ მომეკარო,გასაგებია კი გაგა მომწონს გასაგებია აღარ მომეკარო.რატის ვტოვებ და დარბაზში ვბრუნდები.საშინლად მაქ ნერვები მოშლილი არ მინდოდა ასე მაგრამ არ მივცემ საშულებას ჩემით გაერთოს და როგორც უნდა მოიქცეს.რასაც იმსახურებდა მიიღო,აი ასე სხვა დროს უარეს დავმართებ.ვიცინივარ და აკოსთან წყლით ხელში მივდივარ და ვეუბნევი: -აკო შენი ძმაკაცი აივანზეა რაღაც თავს შეუძლოდ გრძნობდა წყალი მიუტანე მოსულიეედება,ჩემგან გადაეცი თვითდარწმუნებულ იდიოტებს მეტიც ემართებათ ხოლმე თქო და თვალს ვუკრავ. -კაი ნია-მეუბნევა აკო ღიმილით არ ვიცი რამეს მიხვდა თუ არა და მტოვებს.მე კვლავ დარბაზში ვრჩები არ ვაპირებ ამ იდიოტის გამო საღამო ჩავიშხამო და ჩემი ნაშრომით არ ვისიამოვნო.

...რატი და აკო...
გაცოფებული ვარ,ნია მოგივლი მაცადე ღმერთო რა ალქაჯია.ძლივს მივდივარ სკამამდე და ვჯდები.ფუ ამის დ....შ...როგორ მტკივა..... -რა იყო რა გჭირს?ნიამ წყალი გამომატანა ცუდად არისო რა მოგივიდა?-აშემოდის აკო და მეკითხება. -აუ ბიჭო ჩამიტარა ნამდვილი ალქაჯია,ვაკოცე და იმისთანა დამარტყა ორად მომკეცა-ვეუბნევი სიცილით. -მოიცა,მოიცა ნიას როდიდან კოცნი ან ერთად როდიდან ხართ?ვერაფერი გავიგე ტო?-მეკოთხება აკო. -არ ვართ ერთად,გაგასთან დავინახე და საშინლად გავბრაზდი,დავინახე აივანზე რომ გამოვიდა და გამოვყევი,საშინლად მიზიდავს ეს გოგო მან კი მომახალა მძულხარო და გაგა მომწონსო,არ დავუშვებ ერთად იყვნენ აკო,გაგას გული მხოლოდ ელენეს ეკუთვნის,და კიდევ ნია ვგრძნობ მატყუებს გაგა რომ უყვარდეს ასე არ ჩამადნებოდა მკლავებში ცახცახებს ერთიანად ჩემ შეხებაზე,თან პირველი ვიყავი რომ ვაკოცე მაგრამ მაგარი სისულელე მომივიდა ვუთხარი ასე გვინდოდა ორივეს თქო,გული ვატკინე,მერე ამ ხატიასთან მხედავდა.... -აუ შენ სულ გაუბერე შე ჩემა,საკუთარ ძმაკაცზე ეჭვიანობ?მშვენივრად იცი გაგას შენი დის გარდა არავინ უყვარს,გარდა ამისა ხო არ გამო.......ასე როგორ მოექეცი გოგოს ასჯერ გითხარით არა ცუდი გოგო და გასართობი პონტი თქო,იმის მაგივრად ბოდიში მოგეხადა უარესი მიქარე,კარგად კი მოუსვიხარ-მეუბნევა სიცილით. -აუ ატრაკებ რა დავაი.....წამო გავიდეთ დარბაზში,ჩემი ალქაჯი უნდა შემოვირიგო როგორმე-ვეუბნევი სიცილით.
....ნია....
ვხედავ დარბაზში შემოდიან რატი და აკო,მოსულიერებულა.მე მიყყრებს ვცდილობ მისკენ არ გავიხედო და საქმეზე ვიწყებ საუბარს.რატის გამუდმებით ხატია დატრიალებს საშინლად ვბრაზდები რატო არ ვიცი.ამჩნევს თითონაც და კმაყოფფილი ღიმილი დასთამაშებს სახეზე.მინდა,რომ გავამწარო.ამიტომ ვიღაც ბიჭს მივყვები საცეკვაოდ მასთან დასრულების მერე ვიღაც ტიპი მიახლოვდება მთხოვს ვიცეკვოთო მეც ვთანხმდები ვხედავ რატი,როგორი გაბრაზებული იყურება,ძარღვები დაბერილი აქვს კისერზე და ძლივს იკავ
ებს თავს.ვამჩნევ ამას და ძაან კაი,გაბრაზდეს მე რომ მაწყვიტავს ნერვებს და იმ ბარბთან ერთად დაგულაობს როგორია.ცეკვსს ვამთავრებ და ისევ ამ ბიჯთან დათოსთან ვაგრძელებ საუბარს,თან ვსვავ რამდენიმე ჭიქის მერე ეხლა უკვე მე ვუყურებ რატის გამომწვევად,მინდა რამე სიგიჟე გავაკეთო.მაგრამ ამჯერად თითონ აღარ მაქცევს ყურადღებას ნერვები მეშლება,გული მტკივა რატომ მეც ვერ ვხვდები,დათოს ვემშვიდობები და მივდივარ სასტუმროში.წყალს ვივლებ,სააბაზანოდან გამოვდივარ ტილო შემოხვეული,რომ კარებზე ზარია,ალბათ ოფიციანტია ვფიქრობ ჩემთვის წვენი შევუკვეთე.ვაღებ კარრბს და რატის ვხედავ.თავიდან ფეხებამდე მათვალიერებს და ნერწყვს ყლაპავს
-აი დახვედრაც ასეთი უნდა ჩემო ალქაჯო-მეუბნევა რატი.
ეხლა ვაცნობიერებ რომ მის წინაშე ნახევრად შიშველი ვარ,საშინლად ვწითლდები და ბუტბუტს ვიწყებ დაბნეული
-ისა მე ეხლა გამოვედი აბაზანიდან.....სიტყვის დასრულებას არ მაცდის წელზე ხელს მხვევს მიკრავს სხეულზე და მკოცნის..
-მაპატიე პატარავ,დღეს რაც გითხარი.საშინლად მიზიდავ ნია,ვერ გეტყვი რომ მიყვარხარ მაგრამ საშინლად მომწონხარ.მითხარი გულახდილად შ
შენ რას გრძნობ?
-რატი ეხლა ასეთ მდგომარეობაში საუბრის დროა?ბოდიში მიღებულია დანარჩენზე სხვა დროს ვისაუბროთ ეხლაარც დროა მაგის და არც ადგილი-ვეუბნევი და ვცდილობ განვთავისუფლდე მისი მკლავებიდგან.
-სულ ნუ ცდილობ ნია ჩემგან გაქცევას,ვგრძნობ რომ გიზიდავ.ჩემ შეხაბაზე გაკანკალებს,იბნევი სხვასთან რომ მხედავ ცოფდები.შემომიშვი პატარავ ვილაპარაკოთ.
-კაი გისმენ,ოღონდ ჯერ ჩავიცმევ
ხალათს ვიცმევ და გამოვდივარ.რატი საწოლზე ზის და მიყურებს მეც გვერძე ვუჯდები
-გისმენ რატი
-იცი ნია ჩემ გულში უჯვე ხუთი წელია სიბნელეა მხოლოდ გული მკვდარი მაქ ,ასეთი ცივი მაგიტომ ვარ.გეტყვი ოდესმე სიმართლეს....ნია პირველივე დანახვაზე მიიქციე ჩემი ყურადღება მომინდა ჩემი გამხდარიყავი მაგრამ ვხედავ სხვებს არ გავხარ.ჩემ გულში შემოხვედი ეს ყინული გაალღვე რაც ვერავინ მოახერხა.არ მეხერხება ლამაზად ლაპარაკი რამე მითხარი თორე გავგიჟდები.
მე ვუყურებ ვგრძნობ,რომ არ მატყუებს მისი თვალები გულწრფელია
-რატი მოკეტე და ჩამეხუტე-ვეუბნევი.ეცინება და გულში მიხუტებს.
-ეს თანხმობათ ჩავთვალო?-მეჩურჩულება ყურში



№1  offline წევრი skida

აუუუ რა საყვარლები არიან ორივე. ასე გააგრძელე ძალიან კარგად წერ

 


№2  offline წევრი black angel555

Madloba :* shevecdebi

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent