შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შავი ანგელოზი 18


25-05-2018, 17:54
ავტორი black angel555
ნანახია 2 278

....ნია და რატი...
ფიქრებიდან გამოერკვა და მიპასუხა:
-ამაზე ლაპარაკი მიჭირს ნია,მოვა დრო და ალბათ ამის გამო მომიწევს გაგას წინაშე პასუხისგება.
-კომაშია ელენე?
-არა ნია კომაში არა,ცოცხალია მაგრამ მისი სურვილი იყო,რომ ყველას ჩაეთვალა რომ დაიღუპა,ფაქტიურად უკვე 4წელია თავს მკვდრად თვლის,ავარია,რომ მოხდა ჩემი და ეგრევე სასწრაფომ წაიყვანა ძალიან ბევრი ეწვალენ,რომ გადაერჩინათ მოახერხეს მაგრამ კომაში იყო ისიც გაგასავით,ექიმები ვერ იძახდნენ გამოვიდოდა თუ არა მდგომარეობიდან 48საათი იყო გადამწყვეტი,საბედნიეროდ ელენე ძლიერი აღმოჩნდა და გონზე მოვიდა მაგრამ ავარიის გამო ხელფეხს ვეღარ ამოძრავებს,დაინვალიდდა,მის გადაწყვეტილებას ვიცი არ უნდა დავთანხმებოდი მაგრამ ის ჩემთვის ყველაფერია ჩემი ცხოვრების აზრია..რომ გაიგო თავის მდგომარრობის შესახებ იმ დღიდან საკუთარი თავი დაასამარა,ექიმებმა გვითხრეს,რომ გერმანიაში საუკეთესო სპეციალისტები იყვნენ და შეიძლება ოპერაციის შემდეგ კვლავ შეძლებოდა სიარული მაგრამ ელენემ უარი თქვა იმ დღეს გადაწყვიტა ყველას ცხოვრებიდან გამქრალიყო და ვთქვით,რომ ელენე დაიღუპა,რომ ცოცხალია მხოლოდ სამ ადამიანმა იცის და მეოთხე ახლა შენ ხარ....
-კი მაგრამ რატი ასეთ სიგიჟეს როგორ დაეთანხმე მითუნეტეს იცოდი გაგას ასე ძლიერ უყვარდა,ეს არაადამიანობა-გავაწყვეტინე სიტყვა.
-ვიცი ნია მაგრამ ეს ერთადერთი გამოსავალი იყო,მითუმეტეს ვიღაც გვემტერებოდა და შეიძლებოდა ჩემი და სამუდამოდ დამეკარგა
არ მინდოდა ან ჩემ ოჯახს კვლავ პრობლემები ქონიყო,მაშინ ეს მეც საუკეთესო გამოსავალი მეგონა მაგრამ ახლა გაგას,რომ ვუყურებ ვხდები,რომ არ უნდა გამეკეთებინა შეიძლება ელენეს მისი ხათრით ოპერაცია გაეკეთებინა.4 წელია ნია მის ტანჯვას ვუყურებ,უჯვე აღარ შემიძლია ცალკე გაგას გამო იტანჯება,ცალკე თავის მდგომარეობის გამო,მაგრამ ხმას არ იღებს...მისი შემხედვარე როგორ დაუნგრია ალექსმა და მისმა ნაბიჭვარმა დაქირავებულებმა ცხოვრება სიძულვილით ვარ ნია სავსე,ამიტომ დავბრუნდი,რომ ჩემი ხელით გავანადგურო ყველა,მათი დახოცვის სურვილი მაქ მინდა ჩემი ხელით მოვკლა ყველა.
...ჩუუუ გაჩუმდი რატი,შენ მკვლელი არ ხარ შენ მათნაირი არ ხარ,მე მკვლელი არ შემიყვარდებოდა,არსებობს სამართალდამცავები და მას უნდა გადასცე ეგ ხალხი-ვაწყვეტინებ და ვეუბნევი.
-ნია რა თქვი?შემიყვატდებოდაო?მომესმა თუ ნამდვილად თქვი?-მეკითხება და თან რაღაცნაირად იღიმის.
-იდიოტო,მთელი ჩემი ნათქვამიდან ეგ გაიგე მხოლოდ?-ვეკითხები და ვიბღვირები-სიტყვის მასალად ვიხმარე უბრალოდ ეგ სიტყვა.
-ნიააა
-რა გინდა რატი?
-მოდი აქ!-მეუბნევა და კალთაში მისვამს მკოცნის თან მეჩურჩ....ბა-კაი მეც სიტყვის მასალად გეტყვი არ ვიცცოდი ასეთი გიჟი,გადარეული,ამაყი და ძლიერი ქალი თუ შემიყვარდებოდა,სხვა საქმეს რაც შეეხება ჩემი საქმია მე უკეთ ვიცი ნია....ეხლა კი მოდი ჩემთან
-ანუ ეხლა შენ სიყვარულს მიხსნი?-ვეკიყხები დაბნეული,თან ცალ ტუჩს ვიკვნიტავ
-ასე ნუ აკეთებ თორე დღეს ვერ გადამირჩები,არა რას ამბობ ჩემო პატარავ სიტყვის მასალად გიხსნი მხოლოდ სიყვარულს-იძახის და თან იცინის.
-საზიზღარო-ვეუბნევი და ტუჩზე ვკბენ ისე რომ სისხლის გემოსაც კი ვგებულობ.
-ველური ამისთვის დაგსჯი-მხარზე ტომარასავით მიკიდებს საწოლზე მაგდებს,ზევიდან ექცევა და გაშმაგებით მკოცნის არც მე მაქ დიდი სურვილი შევეწინააღმდეგო,ხედას მხდის ჩემი მკერდის დანახვაზე უფრო ველურდება და მთელი ვნებით იწყებს კოცნას,სადაცა ლიფის შესაკრავი უნდა გამიხსნას,რომ კარებზე კაკუნია.
-რა არის იძახის დაბოხებული ხმით.
-შვილო სტუმარია ჩვენთან-მესმის რატის დედის ხმა და გველნაკბენივით ვხტები საწოლიდან და ჩემ ზედას ვეძებ.რატის ეცინება
-ეხლავე ჩამოვალ დედა-იძახის და იცინის ჩემ ქცევაზე.
-რა გაცინებს,საზიზღარო-ვუბრიალებ თვალბეს,სასწრაფოდ ვწესრიგდები და გავდივართ.
კიბეებზე ჩავდივართ და ვიღაც გოგო- ბიჭს ვხდედავ.მათ დანახვაზე რატის გაკვირვება ეხატება
-ვა გუკა,ნატატო არ გელოდით.
-რავა ხარ ბრატ?-ეკითხება და ეხვევა.
-აუუუუ გუკაააა მეცცცც მიმიშვი რა მეცცცცც,ჩემი სიმპატიური ბიჭი როგორააა-წელავს სიტყვებს და ისე ეკრობა ლამისა ზედ შეეწებოს,არ მსიამოვნებს მაგრამ არ ვიმჩნევ.
-ეს ლამაზმანი ვინა რატუშ-კითხულობს გუკა.როგორც იქნა რატი ნატატოს იშორებს თავიდან და მეც ვახსენდები
-გაიცანით ეს ნია ჩემი კომპანიონი ყველა საკითხში-იძახის და მიცინის ვერ ვხვდები რა იგულისხმა-ეს გუკა და მისი ბიძაშვილი ნატატო-გვაცნობს ერთმანეთს.
-საქმეში კომპანიონი-ვაზუსტებ მე და თან მიხარია ამით ნერვებს რომ ვუშლი რატის რა ეგონა აბა ლამის ზედ რომშეიწება ეს ვიღაც ნატატო-სასიამოვნოა თქვენი გაცნობა.
-ჩემთვისაც,ასეთი ლამაზი ქალბატონის გაცნობა მეტად სასიამოვნოა-თავაზიანად მპასუხობს გუკა,რატომღაც ამ ბიჭის მიმართ დადებითად ვეწყობი რასაც ვერ ვიტყვი მის ბიძაშვილზე.
-აუ რატუშკუნააა,დღეს კლუბში შევიკრიბოთ არ გინდა ძველი დრო გავიხსენოთ-ეუბნევა და ისევ ზედ ეკრობა,მე ვითომ იქ არც ვიყო.საშინლად ვბრაზდები რატიზე ,რომ თიტონაც წელზე ხვევს ხელს.
-კი რატომაც არა-პასუხობს რატი
-შენც ხო წამოხვალ ნია,წამოიყვანე ვინმე შენი დაქალიც-მეუბნევა გუკა.
-კი რატომაც არა,თქვენაირ თავაზიან ბიჭს როგორ ვეტყვი უარს,ეხლა უნდა დაგტოვოთ საქმე მაქ ბევრი გასაკეთებელი,მისამართი სმსათ მომწერე რატი თუ მოიცლი-ვეუბნევი გველური სიცილით,ჩანთას ვიღებ,ყველას ვემშვიდობები და გკარებისკენ მივდივარ
-ნია მოიცა გაგიყვან-უკვე გარეთ გასულს მესმის რატის ხმა.
-არა რას ამბობ სტუმრები გყავს,როგორ უნდა დატოვო შენი ნატატუკა რატუშკუნააა-ვეუბნევი მასავით გაწელილად და ვიცინი ირონიულად-საღამომდე რატუშკუნაააა-ჰაეროვან კოცნას ვუგზავნი და პირდაღებულ რატი ვტოვებ.იქვე გაჩერებულ ტაქსში ვჯდები და თაკოსთან მივდივარ გაბრაზებული.
.....რატი და გუკა.....
ოხ ნია,ნია რა შემოგირიგებს ეხლა შენ ყველაფერზე როგორ ბრაზდები და ცეცხლს ყრი მაგ თვალებიდან-ვიძახი ჩემთვის და სახლში შევდივარ.უნდა მოვემზადო საღამოთი შენგან სიუპრიზისთვის ოხ ნატატო რა.
-რატუშ წავალ მე დედაშენს ვნახავ-იძახის ნატატო და გადის.
-გუკა მოხდა რამე?რატომ მიყურებ ასე?-ვეკითხები გუკას.
-ვინა ეგ ქალი შენთვის რატი?ძალიან ლამაზი ქალია და ეტყობა საკმაოდ ჭკვიანიც-როგორ მოგსვა" მხოდ საქმეშიო"-ნეუბნევა და იცინის.
-აუ ჩემი რა შენი დაცინვაღა მაკლდა რა,რავი ბიჭო მომწონს ძალიან,მიყვარს ვგიჟდები მაგ ქალზე მაგრამ ყოველდღე ახალ სიუპრიზებს მახვედრებს ცხოვრებას მიხალისებს-ვეუბნევი სიცილით-ახლაც ისე გაბრაზდა შენი ბიძაშვილოს გამო საღამოს რა სიუპრიზს დამახვედრებს არ ვიცი..
-აუ დაგრხევია რა....მიხარია ძმაო შენ ცხოვრებაში თუ შენი მეორე ნახევარი იპოვე იმსახურებ ბედნიერებას,ელენე როგორა არის რამე სიახლე?
-არა გუკა ისევ ისე უარზეა.აღარ შემიძლია ამდენი უკვე.იმათ კვალზე ხომ არ გასულხარ სად არიან კონკრეტულად საქართველოში?
-არა ბრატ ჯერ სიახლე არა კვალი დავკარგე,მაგრამ ჩემი ბიჭები ყველგან ეძებენ-დაწყნარდი მალე მივაგნებთ და ყოველი ცრემლისთვის,ყოველი ტანჯვის წამისთვის ვაგებინებთ პასუხს-იძახის გუკა.
-ნეც ეგ მინდა-ვეუბნევი საშინელი ცივი ხმით......
...ნია და თაკო....
რატისგან წამოსული თაკოსთან მივდივარ.ცოფებს ვყრი და ვგეგმავ საღამოთი როგორ გავამწარო რატი.
-ახლა რა ღა მოხდა?-მეკითხება თაკო ჩემ გაცოფებულ სახეს რომ ხედავს.
-რატიმ გამაბრაზა-ვეუბნევი და ვუყვები ყველაფერს.
-შე ქალი გადამრევ რა ვინც მიეკარება ყველაზე თუ ასე გარეკე მობეზრდები მაგ შენ რატის და მიგატოვებს-მეუბნევა და ყავას მიდგამს.
-აუ კაი რა თაკო აბა შენ საყვარელ ადამიანს ჩამოეკიდოს ვინმე ყელზე და რამის შენ თვალწინ გააუპატიუროს ვნახავ რა რეაქცია გექნება,იდიოტები ისე იქცეოდნენ ვითომ იქ არც ვიყავი.მე მოვუვლი მაგას საღამოს,აწი შენი ლამაზი უკანალი და რამე კაბები ვნახოთ შენ გარდირობში საღამოთი კლუბში მივდივართ ნუ სადღაც 2საათში.
-შე გოგო სულ გაუბერე მე აღარ მეკითხები მინდა თუ არა წამოსვლა?-იძახუს თაკო და წარბს წევს სულ ასე აჯეთებს როცა რამე უკვირს
აუ კაი რა თაკუშ მარტო გამიშვებ-ვეუბნევი და საწყლად ვაპახურებ თვალებს.
-მოკლედ რა გამიტრაკე საქმე აწი ტრ....და ვნახოთ რამე მაგარი სექსუალური ხომ გინდა გააგიჟო შენი რატი-მეუბნევა სიცილით.
დიდხანს ვიქექეთ და ბოლოს მივაგენი მოკლე შვინდისფერი კაბა წინ საკმაოდ ამოღებული ჩემ მკერდს,რომ შესანიშნავად გამოკვეთდა,ვულგარული არ იყო საშინლად ლამაზი და დახვეწილი,ამავე ფერის ფეხსაცმელი შევუხამე და კლაჩი ავიღე,თმა მაღლა ავიწიე,როგორც ყოველთვის მსუბუქი მაკიაჟით შემოვიფარგლე.თაკომ ვარდისფერი კაბა აირჩია წელზე ქამრით და დაბლა გაშვებული მუხლამდე,ბალეტკები ჩაიცვა,ძალიან მოუხდა მის ცისფერ თვალებს კაბა თმა ლოკოკინებად დაიხხვია,მანაც მსუბუქი მაკიაჟი გაიკეთა ორივე მზად ვიყავით და რატის მოწერილ მისამართზე წავედით.
კლუბში შესულმა მაშინვე დავინახე ბიჭების სასტავი გაგას გარდა ყველა იქ იყო და მათკენ წავედი.
-სალამი ბიჭებო-მივესალმე ყველას-გაიცანით ეს თაკოა ჩემი საუკეთესო დაქალი.სასიამოვნოა ყველამ ერთხმათ უპასუხა.მხოლოდ აკო უყურებდა რაღაც სხვანაირად შევამჩნიე და ჩამეცინა.
-ბიჭებო რატი და გაგა სად არიან?-ვიკითხე მე.
-გაგა არა რაღაც საქმე ქონდა და არ წამოვიდა.რატი კი აქა ნატატოს ეცეკვებოდა ძალით წათრია სულ-მითხრა ნიკომ-დღრს რატის ასიანი ვიღაც შემოაკვდება ან ჭკუიდან შეიშლება-მითხრა ნიკომ სიცილით
-რატო?-ვიკითხე გაკვირვებით.
-ღადაობ ტო დაცემა ქალი ხარ ქალბატონო ნია'მეუბნევა გუკა ქედმოხრით-რას დალევთ გოგოებო.
-კაი ნუ გამაწითლე მადლობა-ვუთხარი და ტან რატი და ნატატო შევნიშნე და საშინლად გავბრაზდი ზედ აწებებოდა რატის და ქვეყნად ვერავის ამჩნევდნენ-ტეკილა მინდა-ვუთხარი ბარმენს.
-ნია გაუბერე ხომ იცი ტეკილა რას დაგმართებს-მეუბნევა თაკო.
- მაგარი-ვეუბნევი გაცეცხლებული და ეგრევე ვცლი ჭიქას-კიდევ-ვეუბნევი ბარმენს .ვგრძნობ ალკოჰოლი მთელ სხეულზე როგორ მეკიდება და ერთიანად გახურებული სხეული სიბრაზისგან უფრო მიხურდება.მეორე ჭიქასაც ვაყოლებ ეგრევე და კიდევ ვითხოვ.ამქსობაში მუსიკა მთავრდება და რატი და ნატატოც მოდიან.ჩემ დანახვაზე რატი თვალებანთებული მიყურებს გვერხე მიჯდება და ყურში მეუბნევა-მეტი მოკლე კაბა და ამოღებული არ იყო შენ გარდერობში?
ვითომ ვერაფერს ვხვდები თვალებს გაოცებისგან ვაფახურებ და ვეუბნევი
-ნუთუ არ მიხდება რატუშკები?
-ნია დასჯი იცოდე-მეუბნევა გაბრაზებული.
-ბეტა როგორ ვეუბნევი გამომწვევად და სექსუალური მიხვრა მოხვრით საცეკვაოდ გავდივარ.მუსიკას ტანს ვაყოლებ,და ცეკვას ვიწყებ თან რატის ვუყურებ კარაოკესავით იმართება ვიღაც ბიჭი იწყებს ჩემთან ცეკვაში შეჯიბრს,რატომღაც სასმელისგან გათამამებული აზარტში შევდივარ და ვყვები...დარბაზში ყველა ჩვენ გვიყურებს,ბიჭები პირდაღებულები არიან თაკო კივის ეს ჩემი გოგოაო,რატი კი გაცოფებული თვალებით თან სიამაყით მიყურებს.ბოლო ცეკვას ვამთავრებ ვიგებ და ხალხს თავისდაკვრით მადლობას ვუხდი და ბართან ვბრუნდები.
-აუ ჩემი რა ჩაუტარე ნია,ყოჩაღ შენ,ტანგო რომ იცოდი გამოვცადე საკუთარ თავთან მაგრამ ეს კლუბური და ქუჩური ცეკვები სად ისწავლე?-მეკითხება აღფრთოვანებული ნიკო.
-აუ ეს ყოველთვის ასეთი დახვეწილი კი არ იყო სულ საქმეებს უიასნებდა ბიჭებს და ჩხუბობდა-იძახის თაკო-ცეკვებზე ბავშობიდან დადის,ძალიან მიკვირს ბიზნეს ვუმენი რომ გახდა და არა მოცეკვავე
-აუ კაით რა ნუ გამაწითლეთ-ვეუბნევი მე.
უცბად ვიღაც ბიჭი გვიახლოვდება და მე მეუბნევა
-შესანიშნავად ცეკვავდით ძალიან მომეწონე შეიძლება ერთ ჭიქა ყავაზე დაგპატიჟოთ სხვა დროს.
-არ შეიძლება-მკაცრად პასუხობს რატი,მაჯაში ხელს მკიდებს და გარეთ მიმათრევს ძალით.
-რატი სულ გაუბერე ყოველთვის როგორ უნდა ძალაობდე ყველაფერზე რა ველური ხარ-
-მოკეტე ნია-მიყვირის-რა გინდა ჭკუიდან გადამიყვანო,გინდა გამაგიჟო-სხვა არ გაიკარო თორე მოგკლავთ ორივეს-მეუბნევა და ყვირის თან გაცოფებული მიყურებს.
-რას იზამ მომკლავ,არც შენ გაიკარო არავინ თორე არც მე ამიკანკალდება რატი ხელი ისე დაგბრიდავ,შენ ჩემი ხარ მხოლოდ და თუ ჩემთან გინდა ყოფნა დაივიწყე ნატატოები და სხვა ქალები-ვუყვირი მეც და თვალებიდან ცეცხლს ვყრი.
-მოდი ჩემთან შე ველურო-მეუბნევა რატი და გიჟივით მკოცნის ტუჩებზე.საშინლად სექსუალური ხარ ამ კაბაში როგორ მინდა შემოგახიო-მეუბნევა
-მერე ვინ გიშლის მაჩვენე რა შეგიძლია-ვქაჩავ ჩემკენ და ტუჩებზე ვუწყებ მეც კოცნას-სხვას რომ გაეკარო რატი მოგკლავ ჩემი ხელით-ვეუბნევი და სასმელისგან გათამამებული გაშმაგებით მთელი ვნებით ვუწყებ ამჯერად მე კოცნას.



№1 სტუმარი სტუმარი თაკო

აუ რა მაგარი ტიპები არიან რა ნია და რატი ,მაგრა მომწონს ეს წყვილი მაგარია ჩემო კარგო გააგრძელე მალეეეეე ,რა ცოდოა ელენე მე მეგონა კომაში იქნებოდა საწყალი....აუ ამ თავში ბოლო მომეწონა მაგრად ნიას ქცევა მაგარი ტიპია ????????

 


№2  offline წევრი black angel555

მადლობა რომ მოგწონთ.არა კომაში და ეგეთები ძალიან ბანალური იქნებოდა რეალობასთან მინდა იყოს ეს ისტორია ახლოს რაც ცხოვრებაში ხდება ელენეს და გაგას წყვილის ისტორიას რასაც ვყვები მართლა მოხდა :) უბრალოდ მე ჩავრთე ამ ისტორიის მსვლელობაში რასაც ელენეზე და გაგაზე დავწერ რეალურია :)

და ცოტა ჩემებურად გადავაკეთე ელენეს ისტორია მკვდრად არ გამოუცხადებია რეალობაში თავი :)

 


№3 სტუმარი სტუმარი თაკო

აჰა გასაგებია,საწ....ბი.საბოლოდ კაი ისტორია ჩემო კარგო ????????

გააგრძელე სულ მოუთქმენლად ველოდები შემდეგ თავსსსს:* :*

 


№4  offline წევრი black angel555

შევეცდები მალე დავდო:)

 


№5  offline წევრი black angel555

მადლობა გაიხარეთ:)

 


№6  offline წევრი მია15

მართლაც კარგი ისტორია.მომეწონა.ველი შემდეგ თავს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent