შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე შენ მიყვარხარ (3თავი)


10-06-2018, 23:16
ავტორი N..L
ნანახია 1 146

როდესაც ვაჩემ მანქანა დაძრა ორივეს ტელეფონმა დარეკა, მე ემა მირეკავს მას კი თომა. ორივე გაკვრვებულები ვიყავით იმ ამბით რაც გავიგთ...

-ემილია სახლში ხარ?-მკითხა ემამ.
-არა ვაჩესთან ერთად ვარ გარეთ გამოსული, რა ხდება?
-შენთვის კარგი ამბავი მაქვს.
-რა ამბავი?-ვკითხე დაინტერესებულმა.
-მეჯვარეობისთვის მომზადება დაიწყე...
-რაა.... არარსებობს-ვკივი ბოლო ხმაზე-ვაიმე როგორ გამეხარდა თქვენი ამბავი გილოცავთ მთელი გულით...
-მალე შენთვისაც მომელოცოს. კარგი უნდა გაგითიშო, ხვალ ჩემთან ამოდი.
-კარგი.
ვაჩეც და მეც ძალიან ბედნიერები და ამავდროულად გაოცებულები ვიყავით ახალი ამბით. ვაჩეც და მეც ორივე მეჯვარეები ვიყავით. ვაჩემ მანქან დაძრა მე კი სიმღერა ჩავრთე და მთელი გზა ვფიქრობდი თუ რა უნდა ჩამეცვა ქორწილში. ფიქრებში გართულს გზაში ჩამეძინა.
-მივედით-გამაღვიძა ვაჩეს ხმამ.
-მადლობა რომ მომიყვანე.
-არაფრის. - მანქანიდან გადავდიოდი როდესაც ვაჩეს ხმა გავიგონე.
-ტკბილი ძილი პატარავ.-გამიღიმა
-შენც ასევე - მეც გავუღიმე.
სახლში როგორც კი ავედი შხაპი მივიღე და დავიძინე.. დილით 10 საათზე ტელეფონის ზარმა გამაღვიძა.
-ემილია ჯერ კიდევ გძინავს?-ემა იყო
-ჰოო რამოხდა ?
-დღეს პრეტესტი რომ გვაქვს დაგავიწყდა?
-არა .... მე 2 საათზე მაქვს.კარგი ეხლა გავთიშავ მოვემზადები და სკოლაში შევხვდებით.
-კარგი.

ლოგინიდან ავდექი, მოვწესრიგდი. დახეული ჯინსი, ზედა და ALL STAR-ები ჩავიცვი, გარეთ სიცხე იყო და სათვალეც გავიკეთე. ორს რომ 15 აკლდა სკოლაშ ვიყავი.. იქ ემა, თომა და ვაჩ დამხვდნენ. თომას და ემას კიდევ ერთხელ მივულოცე და გადავეხვიე, ვაჩე კი უბრალოდ გადავკოცნე.
-ემა შენ პრეტესტი გქონდა?
-არა მეც 2საათზე მაქვს.
-კარგი მაშინ წამოდი შევიდეთ.
-კარგი წავიდეთ.- ბიჭებმა წარმატებები გვისურვეს და გარეთ დაგველოდნენ.

პრეტესტიც მალე დამთავრდა მე და ემა ერთად გამოვედით. ვაჩეც და თომაც გარეთ შეგვხვდნენ და განტვირთვისთვის კაფეში წავედით.

-რას შეუკვეთავთ?-გვეკითხება ასისტენტი.
-მე შოკოლადიანი ნაყინი და ცივი ყავა მინდა-ვუთხარი ასისტენტს.
-ჩვენც იგივე -უთხრა ემამ და თან ბანკეტზე და ქორწილზე დავიწყეთ საუბარი.
-ქორწილს როდის აპირებთ?ვკითხე მე
-ბანკეტის მერე.
-კარგია, ანუ ბანკეტზე თომაც იქნება ხომ ასეა?
-კი აბა მე გამოვაკლდები.-თქვა თომამ.
-ემილია შენ მეწყვილე კიდევ არ გყავს?-მკითხა ემამ.
-არა -ვთქვი მოწყენილმა- არაუშავს ბაანკეტამდე ჯერ კიდევ 1 კვირაა აუცილებლად ვნახავ ვინმეს.
-დაიცადე...-თქვა ემამ და ცოტახნით გაჩუმდა, ფიქრობდა.- ვაჩე შენ სად იქნები ბანკეტის დღეს?
-არვიცი ალბად სახლში.
-შენ გაუწიე პარტნიორობა ემილიას -თქვა თომამ და ემამ ერთად.
-არარის პრობლემა, თუ რათქმაუნდა ემილია შენ არ ხარ წინააღმდეგი.
-არა კარგი იდეაა ანუ შენ იქნები ჩემი მეწყვილე?-ვკითხე გახარებულმა.
-რატომაც არა.
-იცოდე ბანკეტზე ყველას უნდა ვაჯობოთ...-ვთქვი გახარებულმა.
-რათქმაუნდა.-დამთანხმდა ვაჩე და დავიწყეთ იმის განხილვა თუ რას ჩაიცვამდა ბანკეტზე, საუბარი კი ემამ შეგვაწყვეტინა.
-ბანკეტამდე ჯერ გამოცდებია ასე რომ გამოცდებზე იფიქრე ჯერ...
-არინერვიულო გამოცდებსაც ჩავაბარებთ.- და სიჩუმე ჩამოვარა. მალე წამოვედით კაფედან. ვაჩემ სახლში მიმიყვანა. მემადლობა გადავუხადე და დავემშვიდობე. სახლში რომ ავედი გამოცდისთვის მოვემზადე. მურწ.ge-ზე ვმეცადინეობდი. ყველა გამოცდა ჩავაბარე პირველი გამოცდა დილის 10 საათზე მქონდა ასე, რომ მაღვიძარა 9 საათზე დავაყენე და დავიძინე.
დილით კარგ განწობაზე ვიყავი. მოვემზადე და სკოლაში წავედი. მე და ემა ერთ დროს შევედით გამოცდაზე. ვაჩე და თომა კი ერტად გვიცდიდნენ. პირველი ემამ დაამთავრა და დაეწერა რომ ჩააბარა. ემას გასვლის შემდეგ მალევე მეც ჩავაბარედა სიხარულით გავედი გარეთ, მათაც ვახარე ჩემი ჩაბარება და ისინიც ბედნიერები იყვენნ ჩვენთან ერთად.
ესე წარმატებით ჩავაბარეთ დარჩენილი 3 გამოცდაც.
-ვიცოდი რომ ჩააბარებდით ძალიან მიყვარხართ.- გვითხრა თომამ.
- ჩევნც ძალიან გვიყვარხარ.-ვუთხარით ერთდროულად.
-ვაჩე სადაა ვკითხე თომა.-(ხო მარტლა ამ სამი დღის განმავლობაში უფრო დავვახლოვდით, ერთად ძალიან დიდ დროს ვატარებდით, ვსეირნობდით, დავდიოდით კაფეში, მსტუმრობდა სახლში, ასევე ვარჩევინებდი შარვალკოსტუმს.)
-არ ვიცი -თქვა თომამ და სმს მომივიდა აჩესგან.
-‘’ჩააბარე?’’
-‘’კი, სად ხარ?’’
-‘’რაღაც საქმე მქონდა და გავედი, დღეს საღამოს ექვსზე გცალია?’’
-‘’კი რახდება’’
-‘’მოემზადე გამოგივლი შენთვის სიურპრიზი მაქვს.’’
-‘’კარგი.’’



№1  offline წევრი nathali lifhonava

აუუ,უბრალოდ
თავები გაზარდე აიი ემ ფლიის ბაბყყ heart_eyes
--------------------
"როცა ვინმე შეურაცხყოფას მოგაყენებს, ნუ ეტყვი მას: „დაე ღმერთმა გადაგიხადოს“, იმიტომ რომ ეს თავაზიანი წყევლაა".

 


№2  offline წევრი N..L

აუცცილებლად გავითვალისწინებ ♥
nathali lifhonava
აუუ,უბრალოდ
თავები გაზარდე აიი ემ ფლიის ბაბყყ heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent