შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვნებიანი მასწავლებელი - 8


30-06-2018, 18:28
ავტორი D-roni
ნანახია 14 612

- დიდი სიამოვნებით , მაგრამ იგივე საწოლში მირჩვენია მაჩვენო პირველ ეტაპზე , არ მინდა პირველი სიამოვნება მინდორზე დავარდნის დროს , ჰაერში განვიცადო და მიწაზე ცოცხლ-მკვდარი გავთავდე სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით.
- მაგიჟებ , სად მალავდი ამ სითამამეს ?
- მხოლოდ შენთვის პატარავ ! - უთხრა სიცილით და მაგრად მიეხუტა. - გააჭენე და მიმიყვანე სახლში !
^^^

- ჩაიწიე ! - დაიბურდღუნა და ზემოდან ნახევრად მძინარეს წარბებშეკრული დააჩერდა.
- მოიცა , შენ რა მართლა აქ აპირებ ძილს ? - ჰკითხა გაოცებულმა და ინსტიქტურად ჩაიწია.
- არასერიოზულობის რა შემატყვე ? - ჰკითხა და გვერდით მიუწვა , საბანი გადაიფარა და წელზე ხელები მოჰხვია აკანკალებულს.
- მათე ... მართა შემოვა დილით ... - ამოიბლუყუნა მთელს სხეულზე ჟრუანტელდაყრილმა.
- კარი ჩავკეტე ... - უთხრა და ტუჩები კისერში აამოძრავა.
- რომ ...
- მარიამ მორჩი ბლუყუნს და დაიძინე ! - დაღლილმა უთხრა და მის კისერში მოათავსა ცხვირი.
- მათე , ასე ვერ დავიძინებ ... - ამოიკნავლა საწყლად.
- რატომ ვითომ ?
- იმიტომ , რომ ჩემს კისერში სუნთქავ და შეიძლება აქვე ვიფეთქო და გაგაუპატიურო !
- და მე , რომ შენს ზე სექსუალურ პენუარს არ ვიმჩნევ , რომელიც არ მესმის რატომ გაცვია ამ 18 წლის გოგოს არა ? - ჰკითხა ისე , რომ ცხვირი იქიდან არც ამოუწევია.
- შემიძლია გავიხადო და ვინმე ასაკიანთან გაგატანო ! - უთხრა ბრაზმორეული ხმით და შიშველ მკერდზე თითები მიადო " გაწევის მიზნით " .
- კუნთებია მანდ , ვერ გამწევ ... - ამოიხრიალა და ცალი ხელი ფეხზე ჩააცურა , პენუარი ზემოთ აუწია და შიშველ წელზე ნეტარეთ მოჰხვია ხელი.
- მათე ხელები გააჩერე ... - ამოთქვა სულწასულმა.
- ცხენზე კარგად დაჭენაობდი ? - ჰკითხა და ცხვირი მისი კისრიდან ამოაძვრინა. - მოისვენე და დავიძინოთ , თუ არადა სხვა გეგმები მაქვს !
- რა გეგმები ? - ჰკითხა ეშმაკური ღიმილით და სახე ძალიან ახლოს მიუტანა მამაკაცს.
- მაგალითად უკვე ასჯერ გაგხადე ეს პერანგი ... - უჩურჩულა ძალიან სექსუალური ხმით თვალებმინაბულს. - და ჩაგაცვი რამე ფუმფულა , შენს ასაკთან შესაფერისი ... - უთხრა კმაყოფილი ხმით და ტუჩის ცალი კუთხე ჩატეხა მის გაცეცხლებულ თვალებზე.
- ასე და ამგვარად არაა ? - ჰკითხა ცინიკური ღიმილით და მის მკერდზე ასრიალებული თითებით მის სხეულს დაუყვა.
წამში შეეცვალა კმაყოფილი გამომეტყველება ბაღათურიას და თვალებანთებული მიაჩერდა გოგონას .
მარიამმა ფრჩხილები მისი სპორტული შარვლის სათავესთან აათამაშა და ეშმაკური ღიმილით მიუახლოვა სახე მაქსიმალურად ბიჭს.
- ხომ არ ჯობს ჩემი ასაკით თამაშს მოეშვა ? - ჰკითხა ტუჩებთან ძალიან ახლოს , იმდენად რომ ლაპარაკის დროს ზედ ეხებოდა.
- ხელი ამოწიე და დაიძინე ... - უთხრა ხმადაბოხებულმა .
- ძალიან მინდა წამისწინდელი საქციელის გამო სათანადოდ დაგსაჯო , მომცემ უფლებას ? - ჰკითხა ჩახშული ხმით.
- მე , რომ დაგსაჯო ამ საქციელის გამო რა აზრის ხარ ? - ჰკითხა გამომწვევას და თითები მის უკანალზე აასრიალა.
- მხოლოდ თანხობას ... - უთხრა და კისერში სველი კოცნა დაუტოვა.
- შენი სურვილის წინააღმდეგ წასვლა ჩემს შესაძლებლობებს აღემატება ... - წამში გადმოაბრუნა გოგონა და ზემოდან მოექცა. - რაიმე კონკრეტული სურვილი ხომ არ გაქვთ ქალბატონო მარიამ ?
- შეიძლება ასეც ითქვას ბატონო მათე ... თქვენ თუ გაქვთ რაიმე პრივილეგიური შემოთავაზება ?
- არამგონია ჩემი პრივილეგიური შემოთავაზება თეორიულად და მითუმეტეს პრაქტიკულად მაინც გაიგოთ , მაგრამ შევეცდები გაგრძნობინოთ ... - უთხრა და კისერში სველი კოცნა დაუტოვა. - რითი გინდა , რომ დავიწყოთ გაკვეთილები პატარა ჭინკავ?
- მათე გეყოფა , რამე სექსუალური მაინც ... ჯანდაბა რას აკეთებ ... - ამოინკნავლა შუა ლაპარაკში გაქაფულმა , როცა საყვარელი ტუჩები მკერდზე იგრძნო , თითები კი ფეხებზე. - მათე ...
- სქელი კედლებია , არავის გაეღვიძება , შეგიძლია თავი არ შეიკავო !
- ჯანდაბა ... - ამოიხრიალა და თავი უკან გადასწია . - ამდენი არ მიგულისხმია.
- ჯერ არც დამიწყია პატარავ ... - უთხრა და ტუჩები ამჯერად აკეცილი პენუარის ქვეშ , მუცელზე აასრიალა. - იდეალური სხეული გაქვს ...
- ასე ... ეს ...
- ვგიჟდები , როცა ასეთს გიყურებ !
- როგორს ... - ამოიბლუყუნა ხმაჩავარდნილმა.
- ჩემს ხელებში , ჩემი მოფერებისგან განაბულს , სიტყვებს ერთმანეთს ვერ აბავ , მთელი სხეული გიცახცახებს , შენს ყველა უჯრედს მე ვუნდივარ და მე ვჭირდები , მხოლოდ ჩემი ხარ ... ვნახოთ აქ რა გვაქვს ... - ტუჩებით მის მუცელს ჩამოუყვა და საცვლის სათავესთან ენა აასრიალა.
- ააჰ მათე ... - ხმა ვეღარ დაიმორჩილა და მის თმაში თითები მთელი ძალით აღმართა , შემდეგ მისკენ ამოქაჩა და მთელი ვნებით დაეპატრონა საყვარელ ტუჩებს , ბაღათურიაც კმაყოფილი მოთავსდა მის ფეხებს შორის , გოგონას ფეხზე თითები ნეტარეთ აასრიალა შემდეგ კი ისევ მის კისერში გადაინაცვლა.
- მაგიჟებ ... - ამოიხრიალა როცა რაღაც მკვირი იგრძნო ფეხებშორის .
- ახლა თუ არ გავჩერდებით გახდას დავიწყებ ... - ამოთქვა მის კისერში და გიჟივით დააცხრა საყვარელ ტუჩებს.
- არ შემიძლია , ოღონდ ახლა არ გაჩერდე ... - თქვა და თითები მის შიშველ წელზე აასრიალა.
- იცოდე შენ თვითონ მთხოვე ... - თითები მის მუცელზე ჩაასრიალა და ძალიან მარტრივად აღმოჩნდა საცვლისქვეშ.
- რას ... რას აკეთებ ... - ამოთქვა გულამოვარდნილმა და ხელებით ზეწარს მოეჭიდა. - გავაფრენ ...
- ძალიან სველი ხარ ... - ამოიხრიალა და მის ტუჩებს ძალიან ნელა შეეხო. - ძალიან გინდა ? - ჰკითხა და ქვედა ტუჩს კბილები მოსდო.
- მათე ...
- შეგიძლია დატკბე ...- მოძრაობის ტემპს უმატა და წამში დაიჭიმა მის ქვეშმოქცეული სხეულით , წამიერად სახეზე უსაშველო სიამოვნებამ გადაურბინა , შემდეგ ისევ მოდუნდა და საწოლზე ცოცხალ-მკვდარი მიესვენა.

^^^
არც კი ახსოვს , როდის ჩაეძინა , მხოლოდ ის ახსოვს რომ ძალიან ტკბილად ეძინა და საერთოდ არ უნდოდა სიზმრების სამყაროდან გამოსვლა.
თვალები , რომ გაახილა თვალში ბაღათურიას მშვიდად მფშინვარე სახე მოხვდა , იმდენად მადისამღვძრელად მოჩანდა მისი ტუჩები , რომ არ ეკოცნა გაგიჟდებოდა!
ას ბაგეები ღიმილისგან და ნელა აჰყვა ამბორში გოგონას.
ნელა მოჰხვია ხელი და სხეულზე აიხუტა თვალებდახუჭული.
- დილამშვიდობისა ...ფრთხილად წამოიწია და ძალიან ნელა შეეხო საყვარელ ტუჩებს .
- დილამშვიდობისა ... - ამოიხრიალა ოდნავ ბოხი ხმით და თავის თავზე გაეცინა.
- მართალია გუშინ უფრო სასიამოვნო მოსასმენი იყო შენი ხმა , სიამოვნებისგან რომ კვნესოდა მაგრამ აიტანს კაცი , შენს მამაკაცურ ხმას დილაობით !
- ნუ ხარ დამპალი ! - გაუცინა და მკერდზე მიეხუტა.
- ბანალურს მაგრამ სიმართლეს გეტყვი , დილითაც რომ ლამაზი ხარ იცი ?
- კი , მაგრამ შეგიძლია ყოველ დილას გამიმეორო ! - გაუცინა და ტუჩებზე მოწყვეტით აკოცა.
- რატომ შეიცვალე მარიამ ... - თითქოს ხმამაღლა დაფიქრდაო ისე თვქა.
სახე შეეცვალა , წარბები დაბნეულმა გაამოძრავა და ბოლოს ჩაფიქრებულს თვალებში ჩააშტერდა.
- ისე უფრო მოგწონდი ?
- გგონია იმიტომ მომეწონე , რომ ვიდზე მოხვედი ? არც სხეული შეგიცვლია , არც სული , არც სახე და არც ხასიათები ... ეს ერთგვარი ბიძგი იყო , რომ შემემჩნიე ... მართალი ხარ მაშინ ვერ აღგიქვავდი როგორც დიდს , არა როგორც გოგოს , არამედ როგორც დიდს ... როცა ასეთი შეცვლილი გამომეცხადე მხოლოდ გარეგნობა იყო ეფექტური , მერე როცა ხმა ამოიღე და ახალი ქცევები გამოამჟღავნე ... კაროჩე რო დამიკიდე მერე მივხვდი რო მაგარი ში* მქონდა ! - ამოთქვა და ხელი ჰაერში აიქნია . - გავალ , გადავივლებ და სამზარეულოში შევხვდებით , მგელივით მშია , შენც გაიდავლე , არ გაწყენს ! - გაუცინა და ისე , რომ მისი გაკვირვებული სახე არც შეიმჩნია ფეხზე წამოდგა და კარისკენ დაიძრა.
- მათე ...
- გისმენ ! - ღიმილით მოუბრუნდა თვალებგაბრწყინებულს და კართან ჩამომდგარი ირონიული ღიმილით დაელოდა მის მოქმედებას.
უსიტყვოდ წამოდგა ფეხზე და მისკენ გაქანებული , მთელი ძალით მოეხვია საყვარელ სხეულს.
- გინდა ბავშვი დამიძახე და გინდა ქაჯი , ახლა ეს რომ არ გამეკეთებინა მოვკვდებოდი ! - თქვა და მოწყვეტით აკოცა მის ტუჩებს.
- წიწილას ვგავარ ბავშვო ? - ჰკითხა და ჭინკებათამაშებული თვალებით მოჰხვია წელზე ხელი , კედელზე ააკრა და მის ტუჩებს მიუახლოვდა.
- მარიამ ... - გაისმა მართას ხმა კარსუკან და მარიამიც თვალებდაქაჩული ააჩერდა ირონიულ თვალებს.
- დაგვერხა მათე ... - ამოიჩურჩულა ბონდის ხმით.
- ექსტრემალურ სიტუაციაში , რომ შემიძლია შენი ნოტებზე აკვნესება იცი ხომ ?
- არაფერიც ...
- მარიამ , კარი რატომ გაქვს ჩაკეტილი ?
- დავტესტოთ ? - სახე უფრო მიუხლოვა და ტუჩები ძალიან ნელა შეახო მისას , თითები თეძოდან ფეხზე ჩაასრიალა და ბარძაყებს შუა შეაძვრინა.
- მათე ... - თავი უკან გადასწია ისე , რომ მისი ტუჩების წაიყოლა .
- მარიამ , გღვიძავს ?
- მძინავს დედა , მძინავს რა ჯანდაბა ხდება ? - წამოიყვირა და თითებით მათეს მხრებს მოეჭიდა. - ჯანდაბა მათე , შეწყვიტე თორემ ჩემს ხმას მამაჩემი გაიგებს სოფლის ცენტრში !
- კარგი დაიძინე ხო , მათესაც ვუკაკუნებდი და მგონი მასაც სძინავს , რამ გაგგუდათ ორივე რა იყოთ , რომელზე დაიძინეთ კი მაგრამ ...
- დედა დამაძინეეებ ?
- დაიძინე ხო დაიძინე , არ გძინებია ჯერ !
- დედააა !
- კარგი კარგი ხო , გავდივარ მე , ნინი ბაღში უნდა წავიყვანო და მერე საქმეები მაქვს , საღამოს დავბრუნდები !

ყველაფერი რომ ჩაშოშმინდა და ქვედა სართულიდან კარის ხმაც გაიგო , მაშინვე მოჰხვია ხელები ბაღათურიას და ეშმაკური ღიმილით ააკრა კედელზე.
- რაო რა შემიძლიაო , რას ამბობდი ? - ჰკითხა და ყელზე თითები ჩამოუსვა.
- უნდა გავიდე და ვიბანაოთქო , რამე სხვაც ვთქვი ? - ხელები წელზე ღიმილით მოჰხვია და თვალებში ჩააშტერდა.
- ახლავე თუ არ გახვალ ... მართლა ვერ ვაგებ ჩემს თავზე პასუხს , ძალიან ცუდად მოქმედებ ჩემზე , კონტროლს ვკარგავ და შემიძლია აქვე და ახლავე გაგაშიშვლო !
- უკვე მაშინებ ... - გაიცინა და ცხვირზე კბილები მოსდო.
- მათე არ ვხუმრობ , გადი ... - მოშორდა და სიცილით გადგა უკან.
- მართლა ასე ძალიან გიზიდავ ? არა მე კი ვგრძნობ მაგრამ ... - მისკენ წავიდა და მაშინვე გაეცინა , როგორც კი გიორგაძემ უკან დახევა დაიწყო.
- ნუ გამომცდი ! - გაუცინა და პერანგის ბრეტელები მხრებზე გადაიწია. - გაფრთხილებ !
- რას აკეთებ ... - წამში აენთო თვალები , როგორც კი მკერდთან ჩაცურდა წითელი ნაჭერი.
- გინდა გავიხადო ?
- მარიამ ... ნუ შვები ... ვსიო ვსიო გავდივარ ! - ხელები ჰაერში ასწია და სიცილით გავარდა ოთახიდან. - გიჟი ხარ !
- ვიცი !
- გინდა ტორტი გავაკეთოთ ? - ჰკითხა და სამზარეულოს დახლთან ჩამოდგა.
- მე არ ვიცი , გადაგიწვავ სამზარეულოს , ბისკვიტებში ვერ ვერკვევი , თუ გინდა რამე სხვას გაგიკეთებ ! - წინ ჩამოუდგა და ვაშლი ბოლო ხმაზე ჩაკბიჩა.
- აუ ტორტი მინდა , მე ვიცი გაკეთება და გავაკეთებ !
- კაი მიდი , დაგეხმარები თუ გინდა ...
- არა , იჯექი პროსტა შენ ! - ლოყაზე აკოცა და თმა აიწია.
- მესიჯი მოგივიდა ... - ტელეფონს დახედა და ირონიული ღიმილით წაიკითხა ტექსტი. - მართალია ძალიან ცივას გამისტუმრე , მაგრამ ძალიან მინდა ყინული ერთად დავადნოთ ... - ნათლად დაინახა , როგორ დაეძაბა სახის ყველა ნაკვთი ბაღათურიას. - ოღონდ ახლა არ გადაგეკეტოს ბაღათურია ! - ამშვიდებთა თავის თავს და მარიამ ბოლო ხმაზე კისკისებდა. - ხო არ გინდა ეს გადავადნო თვითონ თავის ორ სანტიმეტრიან სიამაყეზე ? - ჰკითხა ძალიან სერიოზული სახით . - და შენც მიგადნო კიდე ზემოდან ! - მის სიცილზე უარესად ღიზიანდებოდა მათე.
- არა , არა მე სხვის სიამაყეზე გადადნობა არ მინდა , განსაკუთრებით ორ სანტიმეტრიანზე ... - ტელეფონს ირონიული ღიმილით დახედა. - მაგრამ თუ გინდა შემიძლია შენსას გადავადნე ! - გაუცინა და კალთაში ჩაუჯდა. - შენ რა ეჭვიანობ ბაღათურია ?
- ხო რა იყო არ შეიძლება ?
- მეგონა მეტყოდი საიდან მოიტანეო ...
- ყლ*ს ვგავარ ? - ჰკითხა წარბებაწეულმა.
- არა ...
- მგონი მამსგავსებ !
- ყ*ე თუ შენნაირია , უკვე ძალიან მიყვარს ! - გაუცინა და მოცინარი სწრად წამოხტა ფეხზე.
- მარიამ ! - წარბებშეკრული სიცილს ძლივს იკავებდა.
- კარგი რა მათე , უაზრობებზე უნდა გაბრაზდე ახლა ? ვერ ხედავ მომწერა მართალია ძალიან ცივად გამისტუმრეო ... რაც უნდა ის მომწეროს , არ გკიდია ?
- არ ვბრაზდები , მაგრამ როცა შენს გვერდით მე ვარ ამ სირ*მა ესეთი რაღაცეები რატო უნდა მოგწეროს გოგო !
- არ იცის რომ შენ ხარ ... თორემ ხო იცი არ მომწერდა !
- მერე რატო არ იცის !
- ფეისბუქზე სტატუსი დავწერო ? ფილინგ ლავ ვიდ მათე ბაღათურია !
- ფრონანსიეშენი დააქორექთე , ვინ გასწავლის ინგლისურს ?!
- აუ ერთი ძალიან სექსუალური ბიჭია , ლამის დაფას მივაბა და გავაშიშვლო , რომ ვუყურებ !
- მარიააამ !
- რააა ...
- ტორტის გაკეთებას აპირებდი !
- მართლა ? მე დამავიწყდა ... სხვა გეგმები მქონდა მაგრამ კარგი , იყოს ტორტი ! - სიცილით გადმოალაგა საჭირო პროდუქტები და კეთებას შეუდგა , ბისკვიტს იღებდა ტელეფონმა რომ დაურეკა , მათეს სთხოვა აიღეო და სწრაფად გამოჩნდნენ ეკრანზე გოგონებიც , მათემ ტელეფონი მის წინ დადო და თვითონ გვერდით გადგა , იქვე ტორტისთვის გარეცხილ ალუბლებს ჭამდა და თან გოგონების საუბარს უსმენდა.

- სად არის მათუნა ?
- აქ არის , მთათუმან შეეშვი ჩემს ალუბლებს და დაენახე ჩემს გოგონებს !
- როგორ ხართ გოგონებო ? ხედავთ ? უკვე ალუბალი ენანება ჩემთვის თქვენს ბიძაშვილს ! - უკან ამოუდგა და მუცელზე მოხვეული ხელებით მძლავრად აიკრა სხეულზე.
- არ იციან ... - ეშმაკური სახით მიაშტერდა მისკენ ღიმილით სახეშემობრუნებულს.
- გინდა გავაგიჟოთ და ვაფშე ჭკუიდან გადავიყვანოთ ? - ჰკითხა ხითხითით.
- ეე , რა ხდება მანდ ? - ეკრანში შემოძვრა ლიზა.
- ოეე , ხალხობა , ჩვენც აქ ვართ ...
- ხელს გვიშლით ... - ამოიჩურჩულა მათემ და ღიმილით შეეხო გოგონას ტუჩებს ძალიან ნელა.
- ვაიმე ელენე მიშველე !!! - აყვირდა ლიზა.
- ელენე კი არა ლიზა ბალახეული გააძრე , კეფაზე უნდა გადავირტყა !
- როდიიიიიის ? - აჰყვირდა ორივე სინქრონში.
- ორი დღეა ... - გაიცინა მარიამმა და ლოყაზე აკოცა მის მხარზე დაყრნობილს.
- აუ ჩვენ კიდე ზურიამ ტვინი წაგვიღო რატო არ მპასუხობსო და აი თურმე რატო!
- მაგ თქვენ ზურიას უთხარით თუ არ უნდა , რო მართლა გადავადნო-გადმოვადნო დააყენოს!
- სულ გასოფლელდა ! - დანანებით ამოიხრიალა ლიზამ.
- ლიზა გიორგი რას შვება ? -ჰკითხა ღიმილით ისე , რომ მარიამის ჩქმეტა არ შეუმჩნევია.
- მე რა ვიცი , მე რატომ მეკითხები გიორგი რას შვება , მეკითხება ახლა მე , თითქოს გიორგის გადაბმული ძმაკაცი ვიყო , რა გინდა ბაღათურია რატო მაგლიჯავ ნერვებს ?! - დაუბღვირა და კამერიდან გაძვრა.
- შემოდი შე ძააან მორცხვო ! - გაიცინა ელენემ.
- ელო , შენ შეეშვი მაგას და ის მითხარი თემურ ლენგი როგორ არის ?
- რა ცუდი ადამიანი ხარ მათე ! - წარბებშეკრული მიაჩერდა ბიჭს მარიამი.
- ტუჩებს მოგაჭამ ! - უთხრა და ცხვირზე უკბინა.
- აუ დაგვინდეთ !
- მთელი სამი-ოთხი საათი ვერ გაკოცებ ! - ამოიჯუჯღუნა წარბებშეკრულმა და ღვედი თვითონ შეუკრა მოცინარს.
- და ახლა რატომ არ მკოცნი ? - ჰკითხა დაბნეულმა.
- შენ რომ მაკოცო მოკვდები ?!
- რა გჭირს დღეს ? - ჰკითხა გაოცებულმა.
- არაფერი , იმ მიქაძეს სერიოზულად ევასები ხო ?
- აი სად გაგახსენდა ? - ჰკითხა სიცილით .
- კითხვაზე პასუხით , რომ მიპასუხო და კითხვით არა მაგითაც მოკვდები ?
- მათე ნერვებს ნუ მიშლი !
- ხო კარგი , ვცდილობ მთელი დღე არ გაკოცო , მაინტერესებს სადამდე გავქაჩავ ...-გაიცინა და გაზს მიაჭირა.
- რატო ცოდვილობ ? - ირონიულად აწკეპილი წარბებით შეხედა ბიჭს.
- შენ როდემდე გაქაჩავ არ გაინტერესებს ?
- მთელი კვირა ... - ამოილაპარაკა ვითომაც არაფერიო.
- მოიცა რა ? - უცებ დაამუხრუჭა და გაბრაზებულმა გახედა ისევ გაოცებულს. - მთელი კვირა შეგიძლია ჩემი კოცნის გარეშე გაძლო ?
- გავიხუმრე ადამიანო ... რა ორსული ქალივით იქცევი ?
- ააჰ ანუ ორსული ქალივით ვიქცევი მე და ის ზურია ხო იქცევა ... ვეღარ მოვიფიქრე და საერთოდ ნუ იცინი , ნერვებს უფრო მიშლი !

^^^
ჯუჯღუნით მივიდნენ სკოლამდე , მარიამი სიცილით გადავიდა მანქანიდან და კლასელებს გადაეხვია , მართალია დიდად არ მონატრებია ამ პერიოდში მაგრამ მაინც , არ აქვს ცუდი ურთიერთობა თანაკლასელებთან , მეტიც რამდენიმესთან ძალიან ახლოსაც კი არის.
მათთან ერთად შევიდა სკოლაში , დაინახა მათეს , როგორ ელაპარაკებოდა ბუნების მასწავლებელი და თვალებანთებული მიაჩერდა გოგოს , იქნებოდა ასე 24 - 25 წლის .
არ გასჭირვებია მის მზერაში უცნაური ნაპერწკლების შემჩნევა , მალევე გაფანტა სულელური ფიქრები თავის მსუბუქი გადაქნევით და კიბეებს აუყვა.
ბავშვებს ელაპარაკებოდა ზარი , რომ დაირეკა.
პირველი ისტორია ჰქონდა , მალევე მორჩა გაკვეთილი , ბევრი არაფერი უკეთებიათ , არდადეგების მერე ხომ სულ ასე ხდება , მეორე გაკვეთილიც მალე მიიწურა , მესამე კი მტანჯველად გაიწელა.
ვერც ერთ დასვენებაზე მოახერხა მათეს ნახვა , არც დაურეკავს , არც მიუწერია , მარიამიც ჯიუტად იჯდა თავის ადგილზე და თითქოს არაფერიო სიცილისგან კვდებოდა.
სანამ ზარი დაირეკა , ორი წუთით ადრე გამოჩნდა ბაღათურია ჟურნალით ხელში , კლასში ღიმილით შემოვიდა და ბავშვებს ხმამაღლა მიესალმა , მარიამისთვის არც შეუხედავს , ჩვეულებრივ რიგით მასწავლებელზე უყურადღებოთ იქცეოდა ბიჭი .
გაკვეთილი ჩვეულებრივად დაიწყო , თითქოს არც ახალი წელი ყოფილა და არც ის მომენტები რაც ერთად გამოიარეს.
ჟურნალი ამოიკითხა , ყველას სათითაოდ ეკითხებოდა როგორი ახალი წელი გაატარეს გვარის ამოკითხვის დროს.
მარიამის გვარი ჩვეულებრივად რომ გაატარა გიორგაძეს სიმწრისგან ქვედა ტუჩით ჩაეღიმა , დაჭიმული თითები მერხის ქვეშ შემალა და ღიმილით გაჰხედა ანანოს.

- მარიამს რატომ არ ეკითხებით ? - ეჭვნარევი მზერით ჩაეკითხა ის უკანასნელიც , მათემ კითხვა შეწყვიტა და ჩვეულებრივი მზერით ამოჰხედა გოგონას.
- მარიამმა ახალი წელი ჩემთან ერთად გაატარა , მე ყველაფერი ვიცი თუ გაინტერესებთ ვკითხოთ ... - მხრები აიჩეჩა და ჩვეულებრივი ღიმილით შეხედა გოგონას. - როგორ გაატარე მარიამ ახალი წელი ?
- ჩვეულებრივად , გამორჩეული არაფერი ! - მხრები აიჩეჩა და ირონიული ღიმილით მიაჩერდა სახეშეცვლილ ბაღათურიას.

რამდენიმე წამში მანაც გაიღიმა და კითხვა განაგრძო.
შემდეგ ყველა ერთად ლაპარაკობდა თავის ამბებზე , ოღონდ ბაღათურიას მკაცრი მოთხოვნით მხოლოდ ინგლისურად !
რამდენიმე წამში ანანო საჭირო ოთახში გავიდა და სწრაფად დაიკავა მიქაძემ მარიამის გვერდით გათავისუფლებული ადგილი.
ბიჭი მარიამის სახეცვლილებაზე ლაპარაკობდა და ბევრიც აცინა გოგონა.
ამ ყველაფერს ბაღათურია რა სახით უყურებდა აღწერას მიჭირს.
ცოტახანში ანანო დაბრუნდა და თავისი ადგილი დაიკავა.
მიქაძე ღიმილით გადაჯდა თავის მერხთან და კლასელების მოსმენა დაიწყო , თან ცალი ყურით ბიჭებს უსმენდა , თვალებს მარიამს მაინც ვერ აშორებდა.
კარგი ბიჭი იყო მიქაძე , ყურადღებიანი , ჭკვიანი , სიმპატიური და ძალიან ზრდილობიანიც.
ყველას მოსწონდა სკოლაშიც და კლასშიც , მარიამზე ბოლო ორი წელი ძალიან დიდ ყურადღებას ხარჯავდა , არც მისი გარეგნობის ცვლილებამ გამოიწვია რამე , კარგად ამჩნევდა ბაღათურია ამ ყველაფერს , ამჩნევდა და შესაბამისი სახეც ჰქონდა , მასწავლებელი იყო მათე , მასწავლებელი!
მხოლოდ ამის გამო იკავებდა თავს !
თორემ როცა მის საკუთრებას ასე უყურებენ ან ეხებიან მაშინ ძალიან ბოროტი ხდება ბაღათურია , იმაზე ბოროტი ვიდრე შეიძლება ადამიანი იყოს!

გაკვეთილები დამთავრდა , ფეხზე წამოდგა და ისე , რომ არც დამშვიდობებია კლასიდან რამდენიმე გოგოსთან ერთად გავიდა.
სკოლასთან მიქაძის ბაიკი დაინახა , ეშმაკურად ჩაეღიმა თავის იდეაზე მაგრამ მალევე მიხვდა ზედმეტი , რომ იქნებოდა და რა თქმა უნდა უკუაგდო.
ცოტა ხანში ბიჭი გამოვიდა და მარიამს წაყვანა შესთავაზა , ის ის იყო მარიამს უარი უნდა ეთქვა მათე , რომ ამოუდგა გვერდით და ჩვეულებრივი ღიმილით დაახვევინა საწყალ ბიჭს.

- მე გავიყვან გიორგი ამას , მაინც ერთ გზაზე ვართ ... ხვალამდე ! - ხელი დაუქნია და წელზე მოხვეული ხელით მანქანისკენ უბიძგა მარიამს.

მარიამმაც გაუღიმა გიორგის და უსიტყვოდ ჩაჯდა ბიჭის გამოღებულ კარში.
მალევე დაიკავა მათემ ადგილი და მაშინვე ახმაურდა მარიამის ტელეფონიც.
ელენე ურეკავდა , წამში აიღო მობილური მათემ და უხმო რეჟიმზე დააყენა.

- რას აკეთებ ? - ჰკითხა გაოცებულმა.
- სალაპარაკო გვაქვს ! - უთხრა და მისი ღვედისკენ გადაიწია.
- არ არის საჭირო , ხელები მეც მაქვს ! - უთხრა და დაბღვერილმა დაეჯაჯგურა მის ხელებს.
- მოისვენე და მომეცი საშუალება შევკრა ! - უთხრა საშინლად ჩამუქებული შავი თვალებით და მარიამმაც მოადუნა თითები , სწრაფად შეუკრა ღვედი და მანქანა დაძრა.
- ლაპარაკს თუ არ აპირებდი ავიღებდი მობილურს !
- მაცდი დამშვიდებას ?
- და რისგან მშვიდდები მათე ? აქეთ ვარ დასამშვიდებელი მაგრამ მგონი ისტერიკებს არ გიწყობ , და სხვათაშორის მეც მაქვს ნერვები !
- რას გელაპარაკებოდა ის გამოსი*ებული?
- სიყვარულს მიხსნიდა , რა კითხვებით ხარ ?
- რომ გეკითხები მიპასუხე და გააქრე ეგ ირონია !
- მათე ტონი აკონტროლე !
- წყობიდან თუ გამომიყვან მარტო ტონის კონტროლი აღარ გექნება მოსათხოვი , კითხვა დაგისვი და პასუხი გამეცი!
- რაღაცეებს მიყვებოდა ახალი წლის ამბებზე და ერთი ორი სიტყვა მითხრა როგორი შეცვლილი ხარო ...
- მეტი არაფერი ?
- მეტი რა უნდა ეთქვა ?
- რავიცი მე !
- და შენ რა გითხრა ნინო მასწმა ? - ირონიულად გაუსვა ხაზი გოგოს სახელს.
- რა ?
- ბუნების მასწავლებელმა მათე !
- აა , მაგას ნინო ქვია ? მე ნინითი გამეცნო ...
- რაო ? - თვალები დაქაჩა წამში.
- ნელა გოგო რა იყო , არ გაიტანო მინა ! - მანქანა ეზოში გააჩერა და სიცილით მიუტრიალდა გოგოს.
- შემეშვი ! - უთხრა და წამში შეიხსნა ღვედი , ის ის იყო კარი უნდა გამოეღო იდაყვით რომ დაიჭირა ბაღათურიამ.
- სად გარბიხარ სულ გაგიჟდი ?
- ელაპარაკე შენს ნინის და თუ გინდა სახლშიც ისე მოიქეცი როგორც კლასში იქცეოდი , ძალიან ბუნებრივი იყავი , გილოცავ !
მანქანიდან გადმოხტა და კარისკენ გაიქცა.
- მარიამ , მოხვედით უკვე ? მე ნინი უნდა გამოვიყვანო ბაღიდან და მალე მოვალ ...
- გაგიყვანოთ ? - წამში ამოუდგა გოგოს გვერდით მათე .
- არა იყავი , ჩემი მანქანით წავალ ... ჭკვიანად , საჭელი მაგიდაზე დევს , ჭამეთ ! - გაუცინა და სწრაფად გავიდა ჭიშკრიდან.
მარიამმა დედას თვალი გააყოლა და სწრაფად შექანდა სახლში , კიბეებზეც ორ წამში აქანდა და საერთოდ არ მიუქცევია ბაღათურიას ხმისთვის ყურადღება.

- აუ ეხა მაგრად მოგხვდება ! - მაჯაში წავლებული თითებით კედელს მიეჯახა და ზედ აეკრა , რომ გაქცევა ვერ შესძლებოდა.
- ხელი გამიშვი ! - თვალები გაბრაზებულმა დაუბრიალა.
- გაიბუტა ჩემი პატარა ? - ირონიული ღიმილით მიუახლოვა სახე მისას.
- მეცინება ახლა მე ?
- ასეთი გაბრაზებული ისეთი სექსუალური ხარ ... - ტუჩები ოდნავ გაუხახუნა მისას და თითები თეძოებზე მოუჭირა.
- საერთოდ ვერ მოქმედებ ჩემზე შენ წარმოიდგინე ... - ამოიხრიალა ხმაჩავარდნილმა.
- მე პირიქით რატო მგონია ? - ჰკითხა ღიმილით და სხეულზე უფრო აიკრა აკანკალებული.
- ახლა კარგად მომისმინე და მერე გადაწყვიტე გინდა თუ არა რომ მართლა გაგიშვა !
1) საერთოდ არ მაინტერესებს ის ბუნების მასწავლებელი ნინოა თუ ნინი!
2) ვაფშე არ მინდა ჩემს გამო თავი უხერხულად იგრძნო და მთელი გაკვეთილი ისე მიყურებდე რო საერთოდ გამომაყ*ვო და ვაფშე ვერ გავაკონტროლო თავი , ამიტომ მირჩევნია ეგეთ დისტანციაზე ვიყო შენთან იმ ტერიტორიაზე!
3) მეზიზღება , როცა ჩემს საკუთრებას ვინმე ისე უყურებს როგორც ის ტიპი შენ , ვერ ვიტან როცა ვამჩნევ როგორ გეფლირტავება და ამ ყველაფერს ჩემს თვალწინ ღიად აკეთებს! მახატია რო არ იცის ვინ ვარ , მაგრად არ მინდა რო კიდე ერთხელ შეგეხოს და ამდენი ხანი ეგრე გელაპარაკოს , მარტო ჩემი ხარ და მე მაქვს უფლება ეგრე გიყურო გაიგე ? შენზე არ ვბრაზდები მაგრამ შემდეგში შეეცადე მიაპაშოლო , ან შენ გააკეთებ ან მე !
4) საკუთრებასთან დაკავშირებით პრეტენზიები არ განიხილება !
5) ბოლო და ჭეშმარიტი , მივხვდი რო მეტის მოთმენა აღარ შემიძლია და აქვე და ახლავე მოგაჭამ მაგ წითელ ტუჩებს ! - დამთავრება და ველურივით დაძგერება ერთი იყო , საშინლად შოკში მყოფი უსმენდა მამაკაცის სიტყვებს , აკვირდებოდა მის დამოკიდებულებას და ორმაგად ბედნიერი ჰყვებოდა კოცნაში საყვარელ ტუჩებს.


ყველამ მინდა წაიკითხოს ახლა რასაც დავწერ.
მართლა ძალიან დიდი მადლობა იმ ადამიანებს , ვინც პოზიტიურ სიტყვებს არ იშურებთ , ჩემი ძალიან დიდი სტიმული ხართ !
იყო ერთ-ერთი არა-პოზიტიური და კრიტიკის შემცველი კომენტარი ისტორიის- წინა თავზე , ამისთვისაც მადლობა არაერთხელ მითქვამს , რომ კრიტიკა და თუ ის ჯანსაღია ჩემთვის ძალიან ბევრს ნიშნავს.
სათითაოდ ყველას გცემთ უდიდეს პატივს , მაგრამ პატივი უნდა სცეთ ერთმანეთის აზრებს.
არ მესიამოვნა , როცა ერთმანეთის აზრებში შეიჭერით.
მინდა თქვენს აზრებზე დარჩეთ და თუ სხვამ საპირისპირო თქვა არ გამეოხმაუროთ , ეს ჩემი პირადი თხოვნაა.
ის , რომ ერთს არ მოეწონა არ ნიშნავს იმას , რომ აუცილებლად უნდა მოსწონებოდა.
ახლა სტუმარ-ქეთოს მინდა გამოვეხმაურო კონკრეტულად თავის კომენტარზე.
საყვარელო , ის რომ შენ მხოლოდ სექსუალურ სცენებს ამჩნევ აქ იმას არ ნიშნავს , რომ არ არის სხვა უფრო ღირებული ისტორიაში ან არ იქნება , სადმე ხედავ რომ დავასრულე ისტორია და მხოლოდ ეს სექსის სცენები შერჩა ამ უკანაკსნელს ? რატომ აბობ მაგას ? იქნებ შემდეგის შემდეგ თავებში რა გელოდება ? რატომ ამბობ რომ ასე წინ ვერ წავალ ? ერთი ან ორი ერტიული წიგნების ავტორები გინახავს ვინც მსოფლიომ იცის ? ასე თავს ვიკნინებ ? ვინმეს რამის დანახვა თუ უნდა კარგად დაინახავს ამის გარდა სხვა რამესაც.
პატივს ვცემ შენს აზრს და ამას აგრესიულად არ ვწერ მაგრამ არასწორია იმის თქმა , რომ აქ სექსის მეტი არაფერი ჩანს !
რაც შემეხება მე , ჩემს სხვა ისტორიებს თუ იცნობ მიხვდები მარტივად რომ სულ ასე ვწერდი , პოზიტიურად , ზედმეტი თავის დაფასებების და უაზროდ გაჯიუტებების გარეშე , იყო ბევრი ცეცხლი და "ჰორმონი" , შენ წარმოიდგინე არც ეროტიული ფილმი მინახავს , ავტორი ვარ და ვინც ეროტიულ მომენტებს ხშირად აღწერს ისტორიაში არ არის კორექტული მსგავსი რაღაცის თქმა!
მადლობა , რომ თავი შეიწუხე და წაიკითხე და თუ კიდევ გაინტერესებს გეტყვი , რომ ისტორიის მომავალ თავში , მათ შორის აქაც იქნება ისევ ბევრი სექსუალური სცენა და , უფრო ბევრი ემოციაც , ოღონდ მაშინ როცა საჭიროდ ჩავთვლი , რომ უნდა დაიწყოს ეგ პერიოდი .
რას როგორ ვინ გააცნობიერებს და რომელი პერსონაჟი ეგეც კარგად იქნება აღწერილი.
მადლობა აზრების გაზიარებისთვის , და როცა რამე არ მოგწონთ მის კორექტულ გამოხატვას არავინ გიშლით , ყველას პატივს გცემთ .
მადლობა და ნახვამდის!



№1  offline მოდერი abezara98

ყველა მომდევნო თავი ერთმანეთზე უკეთსი როგორ გამოგდის? heart_eyes სულ გაბადრულმა ჩავიკითხე და მგონი, ძალიან ჩამოცხა ისევ, არა? joy აქეთ მარაოს ვიქნევ, იქით ვინტილიატორი მაქვს ჩართული და მაინც ვერ მშველის, რა გამიკეთე, გოგო, ეს? joy joy ღმერთო, ნახეეთ, როგორ უხდებიან ერთმანეთს ჩემი მთათუმანა ბიჭი და ატეხილი გოგო laughing ერთმანეთისთვის არიან პირდაპირ შექმნილები smile ჰმ, ისე თემო და გიოც მომენტრნენ და არ გააგიჟებენ ჩემს გოგონებს? smirk აუუ, შენ ხომ არ იცი, როგორ მომეწონა, აღვფრთოვანდი და მოუთმენლად ველოდები გაგრძელებას blush heart_eyes ვგიჟდები მე შენზე kissing_heart kissing_heart

 


№2  offline მოდერი D-roni

abezara98
ყველა მომდევნო თავი ერთმანეთზე უკეთსი როგორ გამოგდის? heart_eyes სულ გაბადრულმა ჩავიკითხე და მგონი, ძალიან ჩამოცხა ისევ, არა? joy აქეთ მარაოს ვიქნევ, იქით ვინტილიატორი მაქვს ჩართული და მაინც ვერ მშველის, რა გამიკეთე, გოგო, ეს? joy joy ღმერთო, ნახეეთ, როგორ უხდებიან ერთმანეთს ჩემი მთათუმანა ბიჭი და ატეხილი გოგო laughing ერთმანეთისთვის არიან პირდაპირ შექმნილები smile ჰმ, ისე თემო და გიოც მომენტრნენ და არ გააგიჟებენ ჩემს გოგონებს? smirk აუუ, შენ ხომ არ იცი, როგორ მომეწონა, აღვფრთოვანდი და მოუთმენლად ველოდები გაგრძელებას blush heart_eyes ვგიჟდები მე შენზე kissing_heart kissing_heart


მალე გამოჩნდებიან მადლობაა დიდი heart_eyes heart_eyes

 


№3 სტუმარი ნია

აი ყველა დეტალით, ყველა საქციელით და სრულიად მთლიანად ეს ისტორია მ ა გ ი ჟ ე ბ ს! მე პირადათ ბევრ პოზიტივს, დადებით განწყობას, ვნებასაც, სიყვარულსაც და სიგიჟესაც თანაბრად ვუყურებ და სწორედ ეს მომწონს პერსონაჟებს, მომწონს როგორებიც არიან <3 საუკეთესო ხარ შენ და ყველა შენი ისტორია ერთმანეთზე უკეთესია <3

 


№4  offline მოდერი sameone crazy girl

მათე თუ ასეთი არანორმალური იქნებოდა რას ვფიიქრებდი
აუუ ბოლოს რო გაჭედა გამაჟრიალა
ხო იცი მეკეტება გადაფსიხებულ ხალხზე
ნუ რა გამოსვლა ჰქონდა სიცილი ამიტყდებოდა მარიამის ადგილას მარა ახლაც მშვენივრად ვიცინე
ხო და რა მინდა გითხრა
მიყვარხარ იცი?

 


№5  offline წევრი Mariami^^)

Dzaliaan kargiaa ❤️????

 


№6  offline მოდერი D-roni

mirandaa31
აი დილა ხო დავიწყე რაღაც სასწაულად.. ახლა საღამოც ასეთივე იქნება ❤️ რა გოგო ხარ რა სასწაული. ამ გოგოზე ვგიჟდები და რა გავაკეთო :დ საიდან იგონებს კოარადა შენ საიდან იგონებ :დ დაფაზე მიბმა და გაშუშვლება მომეწონა დარწმუნებული ვარ გამკეთებელია :დ ჩემი მთათუმანი ნახე რაა როგორი მესაკუთრეა ❤️ ასეთი ნება, ცეცხლი და სიგიჟე რონ ერთ თავში მოიყრის თავს სასწაულია პირდაპირ ❤️ ველოდები ახალ თავს შენ გიჟო ქალო :დ ❤️


ძალიან ძალიან დიდი დიდი დიდი მადლობაააა heart_eyes heart_eyes

ნია
აი ყველა დეტალით, ყველა საქციელით და სრულიად მთლიანად ეს ისტორია მ ა გ ი ჟ ე ბ ს! მე პირადათ ბევრ პოზიტივს, დადებით განწყობას, ვნებასაც, სიყვარულსაც და სიგიჟესაც თანაბრად ვუყურებ და სწორედ ეს მომწონს პერსონაჟებს, მომწონს როგორებიც არიან <3 საუკეთესო ხარ შენ და ყველა შენი ისტორია ერთმანეთზე უკეთესია <3


მიხარია , რომ ასე ფიქრობ და მხოლოდ ჰორმონების ასაფახხანებელ ნაწერად არ აღიქვამ , უდიდესი მადლობა ასეთი შეფასებისთვის! heart_eyes

sameone crazy girl
მათე თუ ასეთი არანორმალური იქნებოდა რას ვფიიქრებდი
აუუ ბოლოს რო გაჭედა გამაჟრიალა
ხო იცი მეკეტება გადაფსიხებულ ხალხზე
ნუ რა გამოსვლა ჰქონდა სიცილი ამიტყდებოდა მარიამის ადგილას მარა ახლაც მშვენივრად ვიცინე
ხო და რა მინდა გითხრა
მიყვარხარ იცი?


ჩემო გოგო უზომოდ მიყვარხარ მეც და ყველაზე მნიშვნელოვანი შენი აზრია ჩემთვის ამ მომენტში , შენ რომ მოგწონს უკვე ეგეც მიღწევაა ჩემთვის და იცი შენ ეგ ძალიან ძალიან ძალიან კარგად ! heart_eyes

Mariami^^)
Dzaliaan kargiaa ❤️????


მადლობა მადლობა მადლობა მადლობა , ძალიან ძალიან მიხარია რომ მოგწოოოონს :he heart_eyes heart_eyes art_eyes: heart_eyes heart_eyes

 


№7  offline წევრი skida

აუ მაგარი ხარ რა ეჭვინობის სცენებზე ჩავბჟირდი იმდენი ვიცინე მათე ბოლოს სიტყვით რომ გამოვიდა ეგ ხომ პიკი იყო.
რატომ მგონია რომ ეგ ზურა ერთ მშვენიერ დღესაც მათეს ეცემინება?

მათეს ხასიათი უკეთესად გამოკვეთე რაც ძალიან მომეწონა.
და საერთოდ მგონი ეს ყველაზე ცეცხლოვანი და ამავდროულად საყვარელი ისტორიაა რაც კი ამ საიტზე მინახავს

 


№8  offline მოდერი D-roni

skida
აუ მაგარი ხარ რა ეჭვინობის სცენებზე ჩავბჟირდი იმდენი ვიცინე მათე ბოლოს სიტყვით რომ გამოვიდა ეგ ხომ პიკი იყო.
რატომ მგონია რომ ეგ ზურა ერთ მშვენიერ დღესაც მათეს ეცემინება?

მათეს ხასიათი უკეთესად გამოკვეთე რაც ძალიან მომეწონა.
და საერთოდ მგონი ეს ყველაზე ცეცხლოვანი და ამავდროულად საყვარელი ისტორიაა რაც კი ამ საიტზე მინახავს

უდიდესი მადლობა , მიხარია რომ მოგწონს და ასე თვლი , ძალიან მიხარია ამის მოსმენა heart_eyes

 


№9  offline წევრი talia

მაგარი აი ძაან მაგარი, იმედია დაქორწინდებიან მაგრამ სანამეგ მოხდება ვფიქრობ ძაან მაგარი ამბები გველის წინ. მე პირადად მაინტერესებს მარიამის მშობლები რომ გაიგებენ რა მოხდება? წყვილი იმედი მაქვს არ დაშორდებიან, აი ძაან მაგარი ისტორიაა და ეს თავი ბომბი იყო.

 


№10  offline წევრი tatuli)

vgindebi ra dzalian magaria❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 


№11 სტუმარი სტუმარი likako

ჯერ იყო და საფრანგეთის 4მა გოლმა ისე გამახარა მეცხრე ცაზე დავფრინავდი და ახლა ეს.... ღმერთოოოოო ეს იყოო შოკიი. მათე მინდააააა ❤❤❤ ისე ველოდები ახალ თავს რო რავი რააა...❤ ჯანდაბაა ეს ერთი ფინალურიც და მერე შენი ყველა ისტორია უნდა წავიკითხო ვსოოო❤❤❤❤

 


№12  offline ახალბედა მწერალი tasusuna

შენ გაიხარე ნიჭიერო ქალო!
ეს აღელვებულ აჩქარებულ გადარეულ აჭრილ აფორიაქებული გული არგენტინის თამაშის მერე რამით თუ ჩამშვიდდებოდა, არ მეგონა!
წავალ, ჩემ ქმარსაც წავაკითხებ, იქნება ავიცილო გულის შეტევა თავიდან, თორე მიკვდება ქმარი..

 


№13  offline მოდერი D-roni

talia
მაგარი აი ძაან მაგარი, იმედია დაქორწინდებიან მაგრამ სანამეგ მოხდება ვფიქრობ ძაან მაგარი ამბები გველის წინ. მე პირადად მაინტერესებს მარიამის მშობლები რომ გაიგებენ რა მოხდება? წყვილი იმედი მაქვს არ დაშორდებიან, აი ძაან მაგარი ისტორიაა და ეს თავი ბომბი იყო.


მიხარია რომ მოგწონს და გაინტერესებს , კი ნამდვილად საინტერესორაღაცეები გელით ❤️

 


№14 სტუმარი სტუმარი Waka

Vgijdebi shenze da am istoriazec vafren vabodeb sauketeso xar sauketeso istoriit :* gtxov mal.male dade xolme ra

 


№15  offline მოდერი D-roni

tatuli)
vgindebi ra dzalian magaria❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

მადლობებიი მადლობებიი მადლობები და ისევ მადლობებიიი ❤️❤️

სტუმარი likako
ჯერ იყო და საფრანგეთის 4მა გოლმა ისე გამახარა მეცხრე ცაზე დავფრინავდი და ახლა ეს.... ღმერთოოოოო ეს იყოო შოკიი. მათე მინდააააა ❤❤❤ ისე ველოდები ახალ თავს რო რავი რააა...❤ ჯანდაბაა ეს ერთი ფინალურიც და მერე შენი ყველა ისტორია უნდა წავიკითხო ვსოოო❤❤❤❤


აჰაჰჰაჰაჰაჰა :დ ძალიან გამეცინააა :დ დიდი მადლობააა საყვარელო მიხარია რომ მოგწონს❤️

tasusuna
შენ გაიხარე ნიჭიერო ქალო!
ეს აღელვებულ აჩქარებულ გადარეულ აჭრილ აფორიაქებული გული არგენტინის თამაშის მერე რამით თუ ჩამშვიდდებოდა, არ მეგონა!
წავალ, ჩემ ქმარსაც წავაკითხებ, იქნება ავიცილო გულის შეტევა თავიდან, თორე მიკვდება ქმარი..

წააკითხე წააკითხე ნამდვილად სჭირდება :დდდდ
ძალიან დიდი მადლობა მიხარია რომ ასე მოგწონთ ❤️❤️❤️

სტუმარი Waka
Vgijdebi shenze da am istoriazec vafren vabodeb sauketeso xar sauketeso istoriit :* gtxov mal.male dade xolme ra

ძალიან დიდი მადლობა , ისტორიის ორ თავს ლამის ერთ დღეში ვდებ და მეტიმალე ფიზიკურად არ შემიძლია :დ ❤️

 


№16 სტუმარი სტუმარი Pawu

Vaimeeee shokshi var:):):):)magaria daan

 


№17  offline წევრი LaLiDze

აუ,ვგიჟდები და რა გავაკეთო ! <3

 


№18  offline მოდერი D-roni

სტუმარი Pawu
Vaimeeee shokshi var:):):):)magaria daan

აჰაჰჰაჰაჰ მადლობა ❤️

LaLiDze
აუ,ვგიჟდები და რა გავაკეთო ! <3

მადლობაა ძალიან მიხარია თუ გიჟდები :დდ❤️❤️

 


№19  offline წევრი Taattu

ვაიმეე აი ძალიან კარგი იყო heart_eyes
რვავე თავი ერთად წავიკითხე და უმაგრესია heart_eyes heart_eyes
შენ ძალიან მაგარი გოგო ხარ სამწუხაროდ არ მაქვს შენი სხვა ისტორიები წაკითხული მაგრამ აუცილებლად წავიკითხავ blush მომწონს შენი წერის სტილი heart_eyes
მათე და მარიამი შოკი წყვილია გული არითმიებს მიკეთებს უკვე smile heart_eyes
ძალიან კარგია heart_eyes მაგარი და საყვარელი გოგო ხარ წარმატებები heart_eyes heart_eyes relaxed

 


№20 სტუმარი სტუმარი ნინა

მგონი ყველაზე ჰოთ ისტორიაა, რაც აქ დადებულა. გუდ ჯაბ, გერლ ????❤️
მომწონს ეს წყვილი, ძალიან!
ვიცი უნამუსობაა, მაგრამ დღეს აღარ ველოდოთ?;დ

 


№21 სტუმარი Mariami

Dzan magaria <3

 


№22  offline წევრი Frightened

ძალიამ მაგარია❤️ შენც ძალიან მაგარი ხარ???? მათე და მარიამიც ძალიან მაგრები არიან❤️ და საერთოდ ყველაფერი მაგარია ამ ისტორიასთან დაკავშირებული❤️ :დდ

 


№23 სტუმარი სტუმარი თამო

ამ სიცხეში კიდე ეს მინდოდა ამათი ტემპერამენტი და სიგიჟე.ძალიან კარგი იყო მომწონს მათეს და მარიამის წყვილი.როგორ ეჭვიანობს ეგ ხონსაერთოდ.მიუვარს შენი ისტორიები ველოდები შემდეგს მოუთმენლად

 


№24  offline წევრი კეროლაინი

ძალიან კარგიაა❤️❤️❤️❤️

 


№25 სტუმარი Sali

Uzomod momwons yvela da yvelaferi am istoriis tqven ki the punqtualuri xart bravo aq sityvebic ki zedmetia gulis fancqalit veli yvela tavs da udidesi siamovnebit vkitxulob orjer sul cota erti ar myofnis :)

 


№26  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

ვგიჟდები ვგიჟდები და ვაფრეენ შენზეე საოცრებაა ხაააარ <3 ყოჩაღ მთათუმანს <3 საოცარი ბიჭიაა რაააა <3 <33

 


№27 სტუმარი თამუნე (bibo)

ჩემი დიდი სიყვარული ვინ არისო
ყველაზე დიდი ბედნიერება
ჩემი სიყვარულის ნჭერი
ჩამოგვცხა შნუც
თან იმდენად რო
დავიღვენთეთ
ყველაზე საოცრება ხარ
სიგიჟე ბედნიერება
და მე შენზე ვგიჟდები
ჩემო პატარა გოგოვ
მიყვარხარ
ძალიანზე მეტად
ასეთი საოცრება რო ხარ
ასეთი გადარეული
გელი იცოდე
უშენოდ არსად არ მივდივარ
გელი გელი მოგელი
მე შენ ძალიან მიყვარხარო <3

 


შოკი ხარ რა.
ისეთი თავი იყო უფფფ
სიტყვები არ მყოფნის.
არასდროს შეწყვიტო წერა რა საუკეთესოდ გამოგდის.
ამდენ ადამიანს პოზიტივით გვმუხტავ.
ვგიჟდები მე მარიამზეც და მათეზეეც.
დღეს ისე ველოდი ახალ თავს სამსახურშიც ვერ მივითმინე მაინტერესებდა თუ დადე ხოდა შენიშვნა ავირტყი კიდეც :დ პროსტა რომ არ იდო ახალი თავი გამიტყდა თუმცა როცა წავიკითხე ძალიაააამ კარგ ხასიათზე დავდექი.
სუპერ გოგო ხარ შენ.

 


№29 სტუმარი Qeti qimucadze

Dges kargi dge maqvss, sayvareli istoruebit var ganebivrebulii, zalian momcons, visveneb da vbednierdebii, ise lamazadaa es scenebi saerrtod ar xvdeba uxeshad tvalss, aserom kargad gaketebuli erotika xelovnebaaa, ogond kargad gaketebuli, yochagg, moutmenlad velodebi momdwvnosss

 


№30  offline წევრი Mariam Shengelia_3

ძაან კარგად მესმის შენი:დ რამდენჯერ გავლანძღულვარ სექსის სცემებზე, შე უღმერთო გოგოვ როგორ ბედავ მაგის ხსენებას :დდდდ
ვერგაიგო ყველამ რომ კრიტიკა კაია ოღონდ ჯანსაღი
აუ ძაან მომწონს ეს ისტორია და შენზე ხო ვგიჟდები საერთოდ, ისისც ძაან მიხარია რომ არ აგვიანებ❤❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent