შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მკვლელობის ღამე (ნაწილი2, თავი2)


27-07-2018, 18:14
ავტორი ბიბი
ნანახია 1 615

ყველა სისხლმდინარი ჭრილობას შეიძლება ეშველოს. მაგრამ ჭრილობა რომლიდანაც სისხლი არ გდის უფრო მტკივნეულია.
ედუარდი თეთრ ხალიჩაზე იჯდა გაუთავებლად ეწეოდა სიგარეტს და ალკოჰოლით ჟღენთდა საკუთარ სხეულს. სადღაც აქა-იქ ცრემლიც გადმოუგორდებოდა ხოლმე და გამწარებული იწმენდდა თავისუფალი თითებით. თვალები ჩაწითლებული და ძარღვები დაჭიმული ქონდა, მაგრამ არა სიბრაზისგან,. ტკივილს ვერ უძლებდა რომელიც უეცრად დაეტაკა მის სხეულს კვლავ და ვეღარ გაუძლო.
რამდენი შეიძლება აიტანოს ადამიანმა?! რამდენია ტკივილის ნორმა რომელსაც გავუძლებთ?! აქამდე ამაზე არასდროს უფიქრია. ყოველთვის რამდენიმე საათის შემდეგ იფხიზლებდა და გამოსავალს ეძებდა ახლა კი უკვე მერამდენე დღეს ათევდა საკუთარ სახლში მეგობრად სპირტიანი სასმელები და თამბაქო აირჩია. რადგან მათ არ შეეძლოთ პასუხის გაცემა. თვალიც კი არ მოუხუჭავს დაძინებაზე რომ არაფერი ვთქვათ. ბოლო ბოთლიც გამოცალა. ფეხზე ვეღარ იდგა. საშინელ გულის რევას გრძნობდა სააბაზანომდე ძლივს მივიდა. სახეზე ცივი წყალი შეისხა. სარკეში საკუთარ სილუეტს მოკრა თვალი და გაშეშდა. აბაზანა ცხელი წყლით აავსო და მასში ჩაიძირა.
გამოფხიზლებულს გაეღვიძა. საშინელ თავისტკივილს გრძნობა. კუნთებიც კი ტკიოდა მიუხედავად იმისა რომ ერთ პოზაში იჯდა დიდხანს მაინც გამუდმებით დაჭიმული იყო. ყავა დალია. მოწესრიგდა, და სახლიდან გავიდა. შავი სათვალე მოირგო მანქანაში ჩაჯდა და განყოფილებაში წავიდა.
ახლა რეალურ სამყაროს უყურებდა ახსენდებოდა ის მაღალი დიდყბიანი კაცი, რომელიც საშიში სულაც არ ჩანდა. აღიქვამდა ქალაქის ხედებს, ჰაერს, სურნელს. სახეც თითქოს დაუმშვიდდა და გამოსავლის ძიება დაიწყო. განყოფილების კარი ხმაურით შეაღო.
-ედი, როგორ ხარ ?-მიესალმა სანდრო.
-ცუდად სანდრო ცუდად.
-რა მოხდა?!
-მოკლედ შენთან პატარა საქმე მაქ. ვიცი რომ შენი ნდბოა შეიძლება-მხარზე ხელი დაადო სანდროს. სანდრო ედუარდის “კუდი” იყო უნდოდა ედუარდის ნაირი გამომძიებელი გამხდარიყო, არასდროს მიაჩნდა მის მეგობრად თავი მაგრამ იცოდა რომ ედუარდი მას ენდობოდა და ამით ყოველთვის თავს იწონებდა. და ახლაც როცა ედუარდმა ეს დაუმტკიცა გახარებული დაეთანხმა რათქმაუნდა და მეგობარს მიჰყვა.
არავისთვის არ უნდა ეთქვა და არც ეტყოდა ედუარდი თავის ფარულ საქმეს. მაგრამ ახლა სხვა დრო იყო ახლა ემა საფრთხეში იყო და ამას არ დაუშვებდა რომ მას რამე დამართნოდა. ამიტომ სანდროს მთელი ისტორია მოუყვა, ცოტა შელამაზებულად. მაგრამ მისი გამომეტყველებიდან იგრძნობოდა რამდენად განიცადა ეს ყველაფერი.
-და მე რაში უნდა დაგეხმარო?!-წყალი მძიმედ მოსვა სანდრომ.
-ის კაცი ძალიან მშიშარაა, ემაც შიშის გამო წაიყვვანა, კარგი იქნებოდა თავის დროზე დაგვეჭირა. თუმცა არაუშავს ახლაც შეიძლება ამის გაეკეთება.
-და როგორ ?! მას ხომ ემა ყავს.
-კი მაგრამ, მოკლედ, შენი დახმარება ძიების პროცესში მჭირდება. უნდა ვიპოვოთ ემა სად ყავს. ამ კაცის ვინაობაც უნდა დავადგინოთ კამერებიდან ამოვიღებ ჩანაწერს და გადმოგიგზავნი.
-რა კამერებიდან?
-სახლთან კამერები მიყენია. შენ ერთერთი საუკეთესო ხარ ამ საქმეში. მე იმ ნაბიჭვარს არ ვგევარ. უბრალოდ უნდა გავიგო ვინაა, სახელი გვარი მისამართი, ოჯახი, ნათესავები, საყვარელი ადამიენები შინაური ცხოველი. მოკლედ ყველაფერი რაც მის ირგვლივ არსებობს. რაც მთავარია მისი ქონება და მისი ოჯახის წევრებისაც. შეიძლება ემა სადმე იქ ყავდეს სადაც თითონაა.
-ასე გარისკავდა?
-არვიცი, არვიცი, არაფერი არ ვისი მასზე, ამდენი ხანი მათთან კავშირი მაქ და პირველად დავინახე. ვინ არის წარმოდგენა არ მაქვს.
-ლიდერია შენ როგორ ფიქრობ?
-არც ეგ არ ვიცი, ისე მბრძანებელს კი გავდა. მოკლედ მე რაშიც შემიძლია დაგეხმარო ვიდეო მასალაა მეტი ვერაფერი, ვიცი რთული იქნება მაგრამ შენი მჯერა და ვიცი რომ შეძლებ.
***
რაც უფრო მეტი დრო გადიოდა ედუარდი უფრო ღელავდა უფრო უმძაფრდებოდა დანაშაულის გრძნობა, ის ღამე გაიხსენა როცა ემამ დაჭრა.
ემა მუხლებზე იდგა სისხლით ქონდა ხელები მოსვრილი ხელში დანა ეჭირა. თავისთვის ლაპარაკობდა. რომ სხვა გზა არ ქონდა, სხვა შანსი არ არსებობდა. ერთი სიცოცხლისთვის მეორე გაწირა. ან ერთი ან მეორე. როგორ უნდა აირჩიო რომელი უფრო გიყვარს?! რომელი უფრო ძვირფასია?! რომელს უფრო უნდა შენი შველა?!
როცა ორი ადამიანი იხრჩობა და მხოლოდ ერთი მაშველი რგოლი გაქ როგორ უნდა გაიგო რომელს უნდა მისცე. რომელი უნდა გამოიყვანო ნაპირზე?! ემას მთელი ცხოვრება დილემებით იყო სავსე. მთელი ცხოვრება არჩევანში გაატარა ან სიცოცხლე ან სიკვდილი უნდა აერჩია. ბევრი სისხლი დაიღვარა მისი სიცოცხლითვის და ბევრი კიდევ დაიღვრებოდა.
ედუარდი ჩუმად მიუახლოვდა ხელი მხრებზე მოხვია. ნუ გეშინია ცოცხალი ვარო და დანა იატაკზე გადააგდო.

რამდენიმე დღეში დარეკეს ემასთან რომ დედამისი გარდაიცვალა. იმდღიდან დაიწყო ედუარდის სიძულვილი თuმცა ედუარდს არაფერი უთხრა. მაგრამ თავად იცოდა იცოდა რომ ედუარდის სიცოცხლე დედამისის ხარჯზე შეინარჩუნა.
ედუარდმა აბაზანაში გონდაკარგული იპოვა ემა, ექიმთან კონსულტაცია გაიარა და ფეხმძიმობის შესახებ გაიგო.
ისევ დილემისა და არჩევნის წინაშე დადგა ემა. ან უნდა მოეკლა ან უნდა ეცხოვრა ტანჯვაში.
რამდენჯერმე ცადა თავად მოეშორებინა შვილი მაგრამ ბავშვი ძლიერი აღმოჩნდა მიუხედავად დედის სიძულვილისა ძლიერი იყო და არ ნებდებოდა.
***
ედუარდი სახლში თეთრ ხალიჩაზე იწვა და იმ წამებს იხსენებდა როცა მანაც ატკინა, როცა ემა გააუბედურა. ნეტავ საერთოდ არ შეყვარებოდა. ნეტა ასეთი მომხიბვლელი არ ყოფილიყო მაგრამ რაცარუნდა მონდომებით ცდილობდე ვინმე სხეულში არ შემოგიძვრეს ვერ შეძლებ. ვერ შეძლებ ის შეაჩერო რაც დიდი ხნის წინ გადაწყდა.
ადგა და ემას სახლიში წავიდა. ყველა ნივთს ეფერებოდა. ყველაფერს რასაც ემა ოდესმე შეხებია და მხოლოდ მაშინ მიხვდა რომ ამ რამდენიმე დღეში ტკივილამდე მოენატრა. მის საბანში გაეხვა და იმ ლოგინზე დაწვა სადაც ბევრი სიამოვნების ოფლი, ბევრი სიცილის ცრემლი, და სისხლიც კი დაუღვრია. ახლა მარტო ერთს გრძნობდა, იყინებოდა, მთელი სხეული გაუთეთრდა. ფანჯარაში უყურებდა ფოთლებგაცვენილ ხეებს. სიგარეტს მოუკიდა. დაინახა სკამზე დადებული მისი პიერანგი. კარადის კარზე გადაკიდებული ემას კაბა. თვალები აუწყლიანდა და ქუთთოები შეუშუპდა.
ვერავინ გაიგებდა და მიხვდებოდა რა იმალებოდა, ამ ცინიკური, უდარდელი ბიჭის მიღმა, რამხელა სიღრმე ჰქონდა მის სულს მის გონებას.
ემაზე ფიქრებში გართულს ჩაეძინა. მისი სურნელი ასდიოდა ბალიშს. მისი თმაც კი იყო ამ ლოგინში. გაუსწორებელ აბურდულ ლოგინში.
***
-სანდრო, აბა რა ხდება?! რამე ჰო არ გაგირკვევია?!
-კი თითქმის ყველაფერი გავიგე, პატარა დეტალების გამოკლედბით, მოკლედ ეს კაცი არის მამუკა ჯაში. ბიზნესმენი, რამდენიმე სასტუმროსა და სავაჭრო ობიექტის მფლობელი. მოკლედ ცოლი არ ყავს, მაგრამ ყავს ორი შვილი, დედა, ძმა და ძმის ოჯახი. ფოტოები მაგიდაზე გიდევს. რამდენიმე სახლი აქვს თბილისში, ასევე ბათუმში, გუდაურში, ქუთაისში და თურქეთში. სულ ესაა რაც ჯერ ჯერობით ვიცი.-ედუარდი მაგიდას მიუჯდა ფოტოები გადაათვალიერა.
-ეს ვინ არის?
-ეს მისი ქალიშვილია.
-ფოტოშოფით შეგიძლია რაღაცები შეცვალო?
-კი
-თმები. ქერად შეუღებე და ოდნავ დაუგრძელე.-სანდრომ მითითება შეასრულა
-ეგაა. ეს . ეგაა.-ედუარდი თავქუდმოგლეჯილი გავარდა განყოფილებიდან


----
არ მინდა ემა გძულდეთ მართლა არ მინდა, ისიც არანაკლებ დრამატული ცხოვრებით არსებობს.
როგორც ედუარდი.
ცოტა პატარა თავია და მაპატიეთ.
მიხარია თქვენი კომენტარები, აქტიურობა.



№1  offline მოდერი Someone wandering

ვინ ამოიცნო ედუარდმაააა? აუუუუ

 


№2  offline წევრი møøn šhinė

აი რა ვარ რაა, ზუსტად ჩემ ტვინში ზიხარ ზუსტად ის ვიფიქრე რომ თუ უყვარდა ამას არ იზამდა და თუ იზამდა ვინმეს გამოთქო, ზუსტად ამიტომ ვთქვი რომ მის მდგომარეობაში შევდივართქო...
თურმე ედიზე ნაკლები ტკივილი არც ემას ქონია, ბავშვის მიმართ სიძულვილიც ნორმალურად მეჩვენება რადგან თვითონ ბავშვის მამის გამო ბრაზობს...
რათქმაუნდა უყვარს მაგრამ ჩემი აზრით ემას დრო სჭირდება რომ აპატიოს და საკუთარ თავში გაერკვეს.
ხომ იცი სიყვარული ტანჯვის გარეშე არ არსებობს ყველა წყვილი დაიტანჯება, უბრალოდ შენ უნდა აირჩიო ვისთან ერთად დაიტანჯები.
ედისიც ძალიან კარგად მესმის, საერთოდ იმაზე დიდი ბედნიერება არსებობს?ეხებოდე სხეულს რომელიც გიყვარს?!.... რავიცი....
ედი მუდამ ემას ლამაზი ისტორიის ნაწილი იქნება და ასევე ემა ედის...

ადამიანები მუდმივად სიმარტოვეს ებრძვიან.
სიმარტოვეს ებრძვი მაში როდესაც ცდილობ ვიღაცას ენდო, ასე იყო ედიც... და ამ ნდობას თავზე მინის ჭიქასავით გაფშვნის...
სიმარტოვეს ებრძვი მაშინ, როდესაც თვალს ხუჭავ და გულში მეათასედ პატიობ, იმის ცოდნით რომ ათას მეერთედაც აპატიებ ❤ როგორც ედიმ ემას...
ყველაფერს საკუთარი თავისთვის ითმენ, საკუთარი სიმარტოვის დასახშობად, და ამ მყიფე ურთიერთობების შესანარჩუნებლად...
და ამ დროს არ ხარ მსხვერპლი და არც გმირი.
ხარ ადამიანი რომელიც უბრალოდ სიმარტოვეს ებრძვის ეგოისტურად ❤
საუკეთესო ისტორიაა წარმატებები ❤

 


№3  offline წევრი ბიბი

Someone wandering
ვინ ამოიცნო ედუარდმაააა? აუუუუ

მირრა
ემა არ მძულს. მინდა მესმოდეს მისი, თუმცა არ მესმის.. მინდა კარგად იყოს და დაიხსნას ედუარდმა როგორმე, ყველაზე მტად კი არ მინდა ბავშვს რამე დაემართოს. ვინ ამოიცნო ეს მეც მაინტერსებს.. ვნახოთ აბა, ველოდები ახალ თავს.

გავიგებთ მალე ვინ ამოიცნო.. relaxed
møøn šhinė
აი რა ვარ რაა, ზუსტად ჩემ ტვინში ზიხარ ზუსტად ის ვიფიქრე რომ თუ უყვარდა ამას არ იზამდა და თუ იზამდა ვინმეს გამოთქო, ზუსტად ამიტომ ვთქვი რომ მის მდგომარეობაში შევდივართქო...
თურმე ედიზე ნაკლები ტკივილი არც ემას ქონია, ბავშვის მიმართ სიძულვილიც ნორმალურად მეჩვენება რადგან თვითონ ბავშვის მამის გამო ბრაზობს...
რათქმაუნდა უყვარს მაგრამ ჩემი აზრით ემას დრო სჭირდება რომ აპატიოს და საკუთარ თავში გაერკვეს.
ხომ იცი სიყვარული ტანჯვის გარეშე არ არსებობს ყველა წყვილი დაიტანჯება, უბრალოდ შენ უნდა აირჩიო ვისთან ერთად დაიტანჯები.
ედისიც ძალიან კარგად მესმის, საერთოდ იმაზე დიდი ბედნიერება არსებობს?ეხებოდე სხეულს რომელიც გიყვარს?!.... რავიცი....
ედი მუდამ ემას ლამაზი ისტორიის ნაწილი იქნება და ასევე ემა ედის...

ადამიანები მუდმივად სიმარტოვეს ებრძვიან.
სიმარტოვეს ებრძვი მაში როდესაც ცდილობ ვიღაცას ენდო, ასე იყო ედიც... და ამ ნდობას თავზე მინის ჭიქასავით გაფშვნის...
სიმარტოვეს ებრძვი მაშინ, როდესაც თვალს ხუჭავ და გულში მეათასედ პატიობ, იმის ცოდნით რომ ათას მეერთედაც აპატიებ ❤ როგორც ედიმ ემას...
ყველაფერს საკუთარი თავისთვის ითმენ, საკუთარი სიმარტოვის დასახშობად, და ამ მყიფე ურთიერთობების შესანარჩუნებლად...
და ამ დროს არ ხარ მსხვერპლი და არც გმირი.
ხარ ადამიანი რომელიც უბრალოდ სიმარტოვეს ებრძვის ეგოისტურად ❤
საუკეთესო ისტორიაა წარმატებები ❤

ვაიმე, გამაგიჟე, როგორ ყველაფერი სწორ ადგილას გაიგე. ნუისე როგორც მე დავწერე.
ძაან მიხარია. ძაან დიდი მადლობა ❤❤❤❤❤

 


№4  offline მოდერი Someone wandering

ვაიმეეე მე რასაც ვფიქრობ ის თუ ხდეებაა laughing ველიი ახალ თასვ და იქ დავწერ გაამართლდა თუ არა ჩემიი აზრები

 


№5  offline წევრი Margo Tokyo

ბიბი,
ყოველი ახალი თავის დადებისას, ნაკლებ შეცდომებს და დახვეწილ წერის სტილს ვამჩნევ და ძალიან მომწონს. yum
ემას ამბავმა დამაინტერესა, ბოლო მომენტშიც დაგვაინტრიგე...
ვნახოთ აბა, როგორ განვითარდება მოვლენები.
მოკლედ, ველოდები გაგრძელებას.

 


№6  offline წევრი ბიბი

Someone wandering
ვაიმეეე მე რასაც ვფიქრობ ის თუ ხდეებაა laughing ველიი ახალ თასვ და იქ დავწერ გაამართლდა თუ არა ჩემიი აზრები

არვიცი რას ფიქრობ მაგრამ კარგი რომ არაფერი მოხდება კი ვიცით.
Margo Tokyo
ბიბი,
ყოველი ახალი თავის დადებისას, ნაკლებ შეცდომებს და დახვეწილ წერის სტილს ვამჩნევ და ძალიან მომწონს. yum
ემას ამბავმა დამაინტერესა, ბოლო მომენტშიც დაგვაინტრიგე...
ვნახოთ აბა, როგორ განვითარდება მოვლენები.
მოკლედ, ველოდები გაგრძელებას.

მადლობა შენ. ჩემო კარგო. heart_eyes

 


№7  offline მოდერი zia-maria

მიხარია რომ დაბრუნდი,ველოდი ამ ისტორიის გაგრძელებას. kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent