შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ, მე გამაგიჟე (თავი 5)


27-08-2018, 02:05
ნანახია 2 126

დილით ისევ მაღვიძარა მაღვიძებს, გოგოებს ვურეკავ და შემდეგ საღამურებით მივტანტალებ ჩემი ძმის ოთახში. როგორც კი შევდდი ლოგინში ჩავუწექი და ჩავეხუტე. ისიც ღიმილით ჩემსკენ გადმობრუნდა და ჩამეხუტა.
_რამე ხდება სიყვარულო?
_ნწ არაფერი უბრალოდ ძალიან მომენატრე და დღეს სკოლაში წამიყვან?_ ვთხოვდ საყვარლად.
_მეც მომენატრე და თან შენი აზრით ასდ საყვარლად, რომ მთხოვ უარს გეტყვი?
_არა რათქმაუნდა.
_ხოდა რაღას მეკითხები, მიდი ახლა ახტი, გაცუნცულდი, ჩაიცვი, ქვევით ჩადი და მეც ჩამოვალ.
_ოკ სიხ მიყვარხარ._ ვუთხარი და მაგრად ვაკოცე.
_მეც მიყვარხარ, მიდი წადი.
ოთახიდან გამოვედი და აბანოში შევედი წყალი გადავივლე და ჩავიცვი: მუქი მწვანე მაღალ წელიანი შარვალი, ლურჯი ტოპი და ფეხზე მწვანე კონვერსები. მცირეოდენი მაკიაჟი გავიკეთე, ჩემი ლურჯი ტყავის ჩანთა ჩავალაგე და ქვევით ჩავედი. ვისაუზმე და მალევე ჩამოვიდა მათე.
_მე არ მშია, ასე ძვ რომ წავიდეთ. გარეთ გავედით და მანქანაში ჩავჯექით. მთელი გზა ვლაპარაკობდით ჩვენს ამბებზე. მალევე მივედით სკოლაში, მათეს დავემშვიდობე და კლასში ავედი.
გაკვეთილებმა უინტერესოდ ჩაიარა.გოგოებს დავემშვიდობე და სახლში წამოვედი.
სახლში, რომ მივედი საჭმელი ვჭამე და ვიმეცადინე. ორი საგანი ვიმეცადინე და შემდეგ წყალი გადავივლე და ჩავიცვი შავი, ტყავის მაღალ ყელიანი ქვედაბოლო, თეთრი კლასიკური პერანგი და თეთრი მაღალ ქუსლიანი ფეხსაცმელი, შავი ტყავის ზურგ-ჩანთა ავიღე და სამსახურში წავედი. ნახევარ საათში კომპანიაში ვიყავი. ჩემს კაბინეტში ავედი და შემდეგ ანდრეას თან კაბინეტში ისევ დაუკაკუნებლად შევედი.
_აჰ ნია, ისევ? როგორ ხარ?
_ხო ისევ, რავქნა მავიწყდება, რავი კარგად შენ?
_მეც ნორმალურად.
_ელენე რას შვრება?
_რავი დღეს არ მუშაობს.
_ამ.. კარგი. საბუთები მინდა საქმე არ არის?
_ხო. უნდა დამერეკა დღეს საქმეები არ არის და უნდა მეთქვა, რომ არ მოსულიყავი, მაგრამ დამავიწყდა, ასე რომ შეგვიძლია სადმე გავისეირნოთ გინდა?
_კი დიდი სიამოვნებით, თან რამდენი ხანია არ გავსულვარ არსად.
_კარგი მაშინ დღეს ცოტათი ვიგიჟოთ და მთაწმინდაზე ავიდეთ. გინდა?_მკითხა ეშმაკური მზერით.
_აუ კი ძალიან მინდა, დიდი ხანია არ ვყოფილვარ.
_კარგი მაშინ წავიდეთ.
გარეთ გავედით და მანქანაში ჩავჯექით, მალე უკვე მთაწმინდაზე ვიყავით.
_აუ წამო იმ ატრაქციონზე დავჯდეთ რა. ღმერთო რამდენი ხანია აქ არ ვყოფილვარ._ შევეხვეწე პატარა ბავშვივით.
_კარგი წამო დავჯდეთ._ მითხრა სიცილით, მე კიდევ მივიწიე და ფოსოებზე ვაკოცე.
_ისე გაჩერება არ შეგიძლია ხო?
_არა._ ვთქვი დარცხვენილმა და გავწითლდი.
_კარგი ხო ნუ წითლდები წამოდი დავჯდეთ.
იმ ატრაქციონზე ვიკატავეთ და შემდეგ ანდრეა მომიბრუნდა.
_იცი აქ უგემრიელეს პონჩიკებს აკეთებენ და წამოდი ვჭამოთ.
_კარგი წამოდი._ ვთქვი აღტაცებულმა და კაფეში წავედით, შიგნით შევედით და მაგიდასთან დავსხედით.
_გამარჯობა რას ინებებთ?_ გვკითხა მიმტანმა გოგომ.
ანდრეამ პონჩიკები და წვენები შეუკვეთა.
_აბა როგორ მოგწონს აქაურობა?
_ახლა ვხვდები, რომ საშინლად მომენატრა აქაურობა.
_ხო მეც დიდი ხანია არ ვყოფილვარ.
მალე მოვიდა ჩვენი შეკვეთა. მალე მოვრჩით ჭამას.
_წამოდი ეშმაკის ბორბალზე დავჯდეთ._მითხრა ანდრეამ.
_აჰამ...
მალე დავჯექით.
_ულამაზესია._ ვთქვი ამ სილამაზით მოხიბლულმა.
_გეთანხმები, ჩემთან მოდი რაღაცას დაგანახებ._ ანდრეას მივუჯექი გვერდით და რაღაც დამანახა, მაგრამ მე იმის მაგივრად რომ მენახა რას მაჩვენებდა მას ვაკვირდებოდი. უცბად გამომხედა და ჩემს მზერას შეეჩეხა. მიხვდა, რომ ვაკვირდებოდი.
_დაინახე?_ მკითხა და მომიახლოვდა, ისე ახლოს იყო რომ მისი სუნთქვა სახეზე მეფრქვეოდა.
_მე... ისა... და..._ ვბლუყუნებდი დაბნეული და თან გავწითლდი.
_მე მაკვირდებოდი არა?_ მკითხა ვნებამორეულმა და უფრო ახლოს მოიწია, ისე ახლოს რომ ცოტაც და ჩვენი ტუჩები ერთმანეთს შეეხებოდნენ.
_არა... კი არა და..._ სიტყვა არ დამამთავრებინა, რომ ეგრევე ტუჩებზე მეძგერა. ისე ნაზად და ტკბილად მკოცნიდა, რომ ლამისაა ხდლებში ჩავადნი. მეც ავყევი კოცნაში და ბოლოს ჰაერი, რომ აღარ გვეყო ჩვენი ბაგეები ერთმანეთს დაშორდა. აი ასე უცბად და სასიამოვნოდ მომპარა პირველი კოცნა ანდრდამ.
_საშინლად მომწონხარ ნია._ მიღხრა და ისევ ნაზად შეეხო ჩემს ტუჩებს. მე არ ვარ დარწმუნებული ჩემს გრძნობებში, შეიძლება მომწონს ან იქნებ არა? ხმას არ ვიღებდი. _ ნია რაიმე მიპასუხე, ასე ნუ დუმხარ.
_ანდრდა... იცი მე დრო მჭირდება.
_კარგი, კარგი თანახმა ვარ და მაინც რამდენი? ერთი დღე? ერთი კვირა? ერთი თვე? თუ ერთი წელი? მიპასუხე ნია მიპასუხე._ ხმაში წყენა ეტყობოდა.
_გთხოვ სახლში წამიყვანე არ ვიცი არა.
_კარგი, წაგიყვან._
მთელი გზა ხმა არ ამომიღია ან საერთოდ რომ ამომეღო რა მეთქვა.
სახლში როგორც კი მივედი, გამოვიცვალე და გოგონებს დავურეკე, ახლა მათთან ლაპარაკი ისე მჭირდება როგორც არაფერი.
_ალო.(ანიტა)
_გოგოებო მიშველეთ.
_რა მიხდა?(ყველა)
_ვერც კი წარმოიდგენთ რა მოხდა.
_ახლა ამოღერღავ თუ ამოგღერღოთ?(სალი)
_მოკლედ..._ ყველაფერი მოვუყევი.
_მოგწონს?(ნინა)
_არ ვიცი.
_მაშინ რატო აყევი კოცნაში?(ანიტა)
_არ ვიცი.
_მოგეწონა? კოცნა.( სალი)
_არ ვიცი.
_ხვალ, რომ ნახავ რას ეტყვი?(ნინა)
_არ ვიცი.
_არ ვიცის გარდა არაფერს იტყვი?(ანიტა)
_უნდა გავიდე და ჩემს ძმას ველაპარაკო.
_კარგი კარგად. რაიმე გადაწყვეტილებას თუ მიიღებ მკგვწერე.(სალი)
_კარგად.
გავუთიშე და მათეს ოთახში შევედი. ბევრი ვილაპარაკეთ, მან რათქმაუნდა გამიგო და დამეხმარა გადაწყვეტილების მიღებაში. ის ხომ საუკეთესო ძმაა მთელს მსოფლიოში, ხოდა დამეხმარა.
ჩემს ოთახში გავედი და გოგოებს დავურეკე.
_გოგოებო გადაწყვეტილება მივიღე...

///////////////////////////

სურპრიზი..... იმედი მაქვს სურპრიზი გამომივიდა. მიუხედავად იმისა, რომ საშინლად დაღლილი ვარ და საქართველოში არ ვარ, მაინც ცავდე. კომენტარებში დავწერე, რომ საზღვარგარეთ ვარ, კერძოდ იტალიაში და ვერ ვახერხებ დადებას და შემდეგი თავი 28_ში დაიდებათქო, მაგრამ ვერ მოვითმინე და ტელეფონით, ბევრი წვალების შემდეგ როგორც იქნა დავწერე.რედაქტირების თავი ნამდვილად არ მაქვს და თან ტელეფონით დავწერე, ასე რომ შეცდომები თუ იქნება მაპატიეთ. მაპატიეთ, რომ ამდენ ხანს გალოდინეთ. აბა ისიამოვნეთ...

შ ე ნ,

მ ე

გ ა მ ა გ ი ჟ ე.

სიყვარულით: "ციფერთვალაგოგო".



№1 სტუმარი სტუმარი ნათია

კაია, რადგან მარტი ანდრეა გამიაჩინე ესეიგი მისკენ გადაიხარა, სტაბილური და უფრო დინჯი ჩანს, მომეწონქ რომ ძმასთქნ ესეთი გხსნილია დაარაფერს უმალავს,ჯერ ქრც ველოდი ახალ თავს ექ რომ გადავმოწმე ძალიან გამეხარდა,????

არც ველოდი თუ ახალი თავი დამხვდებოდა, გამახარეე, გამიხარდა ანდრეასკებ რომ გადაიხარა და ისიც რომ ძმას არ უმალავს არაფერს,გელიიი

 


№2 სტუმარი cota boroti

auauuu dzliiiivs egirsaat akoceeees ra magariaaa da magari xar shen rom dade <3<3<3<3

 


№3 სტუმარი სტუმარი ნათია

მეგონა ტელემ გაჭედა არადა ორი ერთნაირი კომენტარი დაიდო.დდ

 


სტუმარი ნათია
კაია, რადგან მარტი ანდრეა გამიაჩინე ესეიგი მისკენ გადაიხარა, სტაბილური და უფრო დინჯი ჩანს, მომეწონქ რომ ძმასთქნ ესეთი გხსნილია დაარაფერს უმალავს,ჯერ ქრც ველოდი ახალ თავს ექ რომ გადავმოწმე ძალიან გამეხარდა,????

არც ველოდი თუ ახალი თავი დამხვდებოდა, გამახარეე, გამიხარდა ანდრეასკებ რომ გადაიხარა და ისიც რომ ძმას არ უმალავს არაფერს,გელიიი

არადა არ ვაპირებდი დადებას მაგრამ მაინც დავდე. მიხარია რომ მოგეწონა.

cota boroti
auauuu dzliiiivs egirsaat akoceeees ra magariaaa da magari xar shen rom dade <3<3<3<3

მადლობა ^_^
--------------------
"Do not be satisfied with other stories, create your own myth." !!! Writing is my life.

 


№5 სტუმარი სტუმარი მარიკო

Madloba rom zrunav mkitxvelebze
Rac sheexeba motxrobas dzalian momewona es tavi

 


სტუმარი მარიკო
Madloba rom zrunav mkitxvelebze
Rac sheexeba motxrobas dzalian momewona es tavi

მადლობა დიდი.
--------------------
"Do not be satisfied with other stories, create your own myth." !!! Writing is my life.

 


№7 სტუმარი სტუმარი anuchki

Dzalian momewona magijeb rogorc iqna akoces.dzmastan rom aseti gaxsnilia momwons Da dzmac rom ugebs isic

 


№8 სტუმარი ))

როდის დადებთ ახალ თავს?

 


№9 სტუმარი სტუმარი ანა

აუუუ რას შვები ამდენი ხანი რატო გვალოდინებ ამდენს თუ ისევ იტალიასჰი ხარ? scream scream heart_eyes heart_eyes

 


ახალი თავი სამ დღეში დაიდება. დიდი ბოდიში. ჯერ კიდევ არ ვარ საქართველოში. ამჯერად საფრანგეთში ვიმყოფები. სავარაუდოდ სამ დღეში ჩამოვალ, თუ რამე შეიცვლება შეგატყობინებთ.
--------------------
"Do not be satisfied with other stories, create your own myth." !!! Writing is my life.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent