შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე ის მჭირდება! (2)


29-08-2018, 03:34
ავტორი zinarsi
ნანახია 914

იმ ღამით აფორიაქებულს მეძინა,თვალები დაჭყეტილი მქონდა,მაღვიძარას დარეკვამდე გამეღვიძა...წამოვჯექი გულს ბაგაბუგი გაქონდა სულ იმაზე მეფიქრებოდა ვნახავდი თუ არა მას,ცუდად მეძინა ძლივს ავდექი,ჩავიცვი და ქვევით ჩავედი
-აბა ახლა მაინც მოყევი
-დიდი არაფერი,ჩვეულებრივი სიტუაციაა
-წარმატებები ჩემო ლამაზო
ისეთი დანაღვლიანებული ვიყავი,მივედი მაცივართან ფორთოხლის წვენი გამოვიღე,ჭიქაში ვისხამდი მაგრამ ამ დროს თვალები სხვა მიმართულებით მქონდა ერთ წერტილზე გაჩერებული,ჩაფიქრებული ვიყავი ...უეცრად ლუკას ხმა გავიგე..
-დაო გადმოვიდა
-უიიი
-რა გჭირს შვილო?
-არაფერი დედა რაიყო
სიმწრის ღიმილით გავუღიმე,ვაკოცე და წამოვედი,კვლავ ქვაფენილს ჩავუყევი ჩქარი ნაბიჯებით...მივედი სამსახურში,კარებთან ანიტა და სხვა მომუშავე პერსონალი დამხვდა კარებს აღებდნენ,ანიტა მუდამ მომღიმარი იყო სოცოცხლით სავსე,ძლიერად ჩამეხუტა და მუცელზე ჩქმეტა დამიწყო
-ოჰჰჰ ახალიც მოსულააა,აბაა როგორია შემართება?
-გადასარევი
მოკლედ შევუდექით მუშაობას,ისევ ვაცეცებდი თვალებს მაგრამ არსად არ ჩანდა,ასეთი დარდიანი არასდროს ვყოფილვარ,მაიმც არ ჩანდა ჭკუიდან გადავდიოდი ვცოფთებოდი ყელში ბურთი გამჩხეროდა,ის კი მაინც არ ჩანდა,მიმქონდა შეკვეთები თან ფრთხილად ვიყავი მარცხი არ მომსვლოდა თან კარებს ვუყურებდი,მახსენდებოდა მისი საქციელი რაც მან გამიკეთა და მეღიმებოდა სევდიანად,ორის წუთები იყო ანიტა მოვიდა ჩემთან.
-ჰეი ლამაზო, ჩვენი შესვენება იწყებს წამო გავიდეთ სადმე
-ანიტა ძვირფასო არ მინდა ვიმუშავებ,უჩემოდ წადი
არადა ფეხები დაწყვეტას მქონდა,ძალიან მინდოდა დასვენება მაგრამ ვაიდა შემოსულიყო ჩემი აქ არ ყოფნის დროს,არა არა ეს ნამდვილად არ მაწყობდა,მაგრამ უცხო ბიჭის გამო რას ვაკეთებდი საერთოდ მისი გრძნობენის შესახებ წარმოდგემაც არ მქონდა,ყველა სიკეთესთან ერთად ვხედავდი როგორ მიახლოვდებოდა უფროსი.
-ყოჩაღ შენაირი თანამშრომლები იშვიათია ასე რომ ზრუნავენ კაფეზე,ასე გააგრძელე
ამ ფაქტმა გამახარა და დიდი მადლობა გადავუხადე ჩვენ მუდამ სერიოზულ უფროსს
მას ისე სასაცილოდ აჯავრებდა ანიტა.

სამუშაო დღეც იწურებოდა ელენა სერიოზულად იწყებოდა ნერვიულობას და სპაზმებსაც ეჩინა თავი,გიომ თქვა რომ კაფე უნდა დაეკეტათ
-იქნებ ცოტახანი დავრჩეთ
-რა გჭირს გოგო შენ დღეს, ლუკმა პირში არ ჩაგიდია,არ დაგისვენია პირველად ვხედავ ასე უყვარდეს ადამიანს შრომა.
არადა ელენას პირველი სამსახური იყო მგონი ყველაზე დაღლილი ადამიანი მთელ მსოფლიოში,მაგრამ ის მთელი გულით ელოდა მას.
გავიდნენ,შუქები ჩააქვრეს ელენა გზას მისჩერებოდა მაგრამ არა ის არ მოვიდა,დაემშვიდობა მათ ფეხით გადაწყვიტა წასვლა,მიდიოდა განადგურებული ძლივს ვიღაც მის ცხოვრებაში გამოჩნდა და ისიც დაიკარგა,ელენა ნელი ნაბიჯებით მიდიოდა სახე გაყინული, ვერ გაუძლო მისმა გულმა და ცრემლები წასკდა,ქვითინება მთელი გულით ის ისეთი ლამაზი იყო ტირილოც უხდებოდა,ჩუმი ტირილისგან ძარღვები დაეჭიმა თვალები გრძნობით ქონდა სავსე,უნდოდა მუდამ ეცქირა მისთვის,მისი ხმა ახლაც ყურში ჩაესმოდა,ტირილისგან დაღლილი გზას ვერ აგრძელებდა იქვე ბაღში შევიდა კიბეზე ჩამოჯდა, წვიმამ დაიწყო სულ არ გრძნობდა მის წვეთებს-რატომ რატომ არ გამოჩნდი მე ხომ ასე მჭირდები..რატომ ღმერთო რატო ის ისევ ტიროდა სუნთქვა უჭირდა მაგრამ წამოდგა,სახლში აგვიანება.
ბარბაცით გაუყვა გზას.

-მოხვედი?
-მოვედი..თან ცრემლებს იწმენდა შეუმჩნელვად
-ოი როგორ დასველებულხარ მიდი ადი გამოიცვალე
ავიდა ძლივს იცვლიდა,დედა კი ვახშამზე ეძახდა არ შიოდა მაგრამ ჩავიდა ლუკმა ძლივს გადადიოდა ახლა მიხვდა რა ყოფილა სტრესი საჭმლის სახელის გაგონება რომ არ გინდა,ყელში ლუკმა არ გადაგდის მაგრამ რასიზამდა დედას არ დააეჭვებდა,არაფერი ახარებდა მის გარდა არაფერი უნდოდა თითქმის ყველაფერი უფერული გახდა არაფერს ქონდა ფასი, რომ მის გარეშე ვეღარ იარსებებდა...მოკლედ სიტყვებით გადმოცემა ყოველთვის ჭირს იმასთან შედარებით რასაც გრძნობ....ვახშმის შემდეგ მიალაგეს მაგიდა დედამ კი ტელევიზორის საყურებლად დაუძახა ასეთი ტრადიცია ქონდათ ყოველ ღამე ჩაუსხდებოდნენ თავიანთ საყვარელ სერიალს,ლუკამ ტელევიზორი ჩართო,ელენას კი სულ არადარდებდა უეცრად გაჩუმდა გაშეშდა სასოწარკვეთილებას მიეცა და გაკვირვებული მისჩერებოდა ტელევიზორს,ლუკას დაუყვირა არ გადაერთო ტელევიზორში ფეხბურთი გადიოდა ელენა კი გაშტერებული მისჩერებოდა ტელევიზორს აქ მისი ბიჭი ჩანდა მის სახელს და გვარს იძახდნენ ლევან ლობჟანიძე,ელენა გაგიჟებული იყო უყურებდა როგორ თამაშობდა ფეხბურთს აქ უფრო ბევრად სიმპატიური იყო ისე უხდებოდა ფორმა და ისე მოხდენილად თამაშობდა,ბედნიერებისგან გაგიჯებულიყო,გაყინული თვალებიდან უნებლიედ მოდიოდა ცრემლები ოთახში ავარდა ყველა გაგიჯებული უყურებდა მას,ბედნიერებისგან ხტუნვა დაიწყო ლოგინში მოკალათდა და მისი ინსტაგრამი და ფეისბუქი მთლიანდ შეემოწმებინა,ახლა ბევრად უფრო მოეწონა და გაგიჯდა მასზე,მის ყველა თამაშს უყურა,მთელი ღამე მას უცქერდა და საკუთარი ფიქრები განამტკიცა რომ მისი დაკარგვა არ შეეძლო,თან არცერთ გოგოსთან არ ქონია ფოტო მხოლოდ ფეხბურთი და ფეხბურთი,ფიქრობდა- არაუშავს თუ კაფეში არ შემოვა აწი ვიცი სადაც იქნება თუ საჭიროა სტადიონზეც მივალ და ვნახავ ამას მტკიცებ ეუბნებოდა თავს,ახლა სულ მის გვერდზე იქნებოდა ყოველ წამს შედიოდა მის ინსტაგრამზე და აცქერდებოდა მას აცქერდებოდა და თავიდან იშლებოდა ჭკუიდან....

მაგრამ იმედიანად იყო,ბედნიერი რომ არდაკარგა უგზოუკლოდ,მასში პეპლები დაფრინავდნენ,ეს ჰ~ბიჭი ნამდვილად ჭკუიდან შლიდა თავს აყვარებდა როგორი კარგი იყო,მას ის მთელი არსებით ჭირდებოდა...
ისევ არ ეწვია ძილი ელენას, ისევ შედიოდა მის გვერძე და თავიდან უყურებდა მის ფოტოებს ღმერთო როგორი სიმპათიური იყო, ენით აუღწერელი გრძნოდა იყო რასაც მის მიმართ გრძნობდა ეს იყო ბიჭი რომელიც ჩკუას აკარგვინებდა,განანსაკუთრებულს რაგაც ლამაზს გრძნობდა,ის ხომ ისეთი კარგი იყო,ელენა თავს ვერ იმშვიდებდა უჯრიდან დამამშვიდებელი გამოიტანა და დალია თვალები დახუჭა და ფიქრობდა მასზე იმ ლამაზ გრძნობაზე რასავ ლევანი ერქვა.

და აი ახალი თავიც ის რაც ასე ძალიან გინდოდათ,იმედია მოგეწონებათ და დააფიქსირეთ თქვენი აზრი,წინა თავს ძალიან კარგი კომენტარები მოყვა უფრო მეტ სტიმულს მძენთ მე თქვენ და ამისთვის უდიდესი მადლობა,რაც ყველაზე მთავარია ამ ისტორიაში და თვქენც უნდა იცოდეთ რომ ეს ისტორია სინამდვილეზეა დაყრდნობილი ნუ რათქმაუნდა სიტუაციები შეცვლილი მაქ ,ჩვენ ახლა ამ ეტაპზე ვიმყოფებით ზუსტად ამ ორი თავის ეტაპზე არვიცი შემდეგში რაიქნება თუ არაფერი გამოვა ამ ისტორიით შევქმნი არარეალურად ჩვენი ამბის გაგრძელებას რომელიც მესამე თავიდან დაიწყება,ოცნებები ხომ ყველაზე კარგია იქ სადაც შეგიძლია იყო მასთან ერთად ბედნიერი....



№1 სტუმარი სტუმარი მარიკო

აუ რა საყვარელი ხარ <3

 


№2  offline წევრი zinarsi

სტუმარი მარიკო
აუ რა საყვარელი ხარ <3

Madloba ????

 


№3  offline წევრი ნორმი

კარგია,იცოდე გკითხულობ უბრალოდ აზრის დაფიქსირება მეზარება
--------------------
მორფეოსი

 


№4  offline წევრი anuchki

მომეწონა ძალიან მომეწოა გაგიჟებული ვარ ისე მომეწონა გოგო ასე იყოს გაგიჟებული პირველად ვნახე.ახალ თავს როდის დადებ?

 


№5  offline წევრი zinarsi

anuchki
მომეწონა ძალიან მომეწოა გაგიჟებული ვარ ისე მომეწონა გოგო ასე იყოს გაგიჟებული პირველად ვნახე.ახალ თავს როდის დადებ?

მადლობა,ჯერ არ ვიცი.სავარაუდოდ მალე

 


№6 სტუმარი სტუმარი ნინა

ვუიმე რასაყვარლობააა მესამეს ველოდებიი????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent