შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნუ მეთამაშები.!(თავი 9.)


29-08-2018, 14:32
ავტორი Phoenix..
ნანახია 3 775

5 საათზე აეროპორტიდან გამოვედი ტაქსისკენ დავიძარი როცა ბექამ მანქანა წინ გამიჩერა.
-გთხოვ დღეს უარს ნუ მეტყვვი, მჭირდები.-მანქანიდან საშინლად დასევდიანებული თვალებით ამომხედა.გამეღიმა და უსიტყვოდ ჩავჯექი.
-არ გიხდება ასეთი თვლაები.-ღვედი შევიკარი.
-ამ თვალეს შენ ჭირდები. -არ შემოუხედავს ისე დაძრა მანქანა და წავედით მაგრამ არ ვიცი სად. ახალ აშენებული კორპუსის წინ გავჩერდით.უხმოდა ავედით ბოლო სართულზე.
-შენი სახლია.?-შესულები არ ვიყავით ვკითხე.
-კი..-გასაღები იქვე შესასვლელთან დადო.
-ლამაზია. -გაეღიმა,მე ფეხზე გავიხადე, აღარ შემეძლო ქუსლებით კაკუნი.სავარძელზე დავჯექი ფეხები ავკეცე და ტერფების დამასაჟება შეუმჩნევლად დავიწყე. ოთახიდან გასული იყო ალბათ იცვლიდა. მალევე დაბრუნდა წელს ზემოთ შიშველი სპორტული შარვლით.
-უნდა მაცდუნო?-ვცილობდი მის გამხიარელებას.-რა გჭირს.
-ის იყო ხო.სერიოზული სახით დამიჯდა წინ.თავი დავუქნიე.
-ვიკა დამპირდი თუ ერთხელ მაინც შეგეხმიანება მაშინვე მეტყვი.
-რა საჭიროა ბექა.
-არა.-ხმა გაუმკაცრდა - საჭიროა როცა გეუბნეი.-ტონს აუწია.
-რა გინდა ბექა- აკანკალებული ხმით წამოვიყვირე და ფეხზე წამოვდექი.
-რა მინდა?-ისიც ადგა ხმაში ეტყობოდა გაღიზიანეული იყო-დღეს თავი არაკაცად ვიგრძენი. ის *ირი იდგა გაბავდა გარყვნილი თვალებით გიყურებდა მე კი ვიდექი და არაფრის გაკეთება შემეძლო. -ხელი მაგიდას დაარტყა და შუშა გატეხა. -გოგო თავი დამაკარგვინე და ახლა მეუბნები რა მინდა. -შუბლი შეკრული ქონდა თვალები ბრაზიზგან უელავდა.
-ბექა.-შეშინებულა ძლივს წარმოვთქვი.
-რა ბექა რაა.-დაიყვირა.ბოლო წვეთი აღმოჩნდა.
-მჭირდები-ამოვიტირე ეს სიტყვა გაბბრაზებულს ნელა მივუახმოვდი, თავი გვერდით გაატრიალა. სახეზე აკანკალებული ხელები მოვკიდე და ჩემსკენ მოვატრიალე. -შენთან მინდა.-ცრემლები უწყვეტად მდიოდა. გაუნძრევლად იდგა. მისი შეხება მჭირდებოდა. თეთრი პერანგის ღილები შევიხსენიდა ქვედაბოლოში ჩაყოლილი ბოლოები ამოვიწიე, მისი ხელი დავიჭირე და შიშველ წელზე შემოვიხვიე.
-ჩემი ხარ. არავის დავუთმობ შენს თავს.-ყურთან მეჩურჩულეოდა.
-არ დამთმო.-ვუთხარი და მის სავსე ტუჩებს დავეწაფე.ღმერთო როგორ მიყვარს. ხო როგორც იქნა გამოვუტყდი საკუთარ თავს. ცალი ხელით ამიტაცა და გულზე მიკრული გამიყვანა საძინებელში, არ მოწყვეტია ჩემს ტუჩებს ნელა დამაწვინა.მკოცნიდა, მეფერებოდა წელზე, გასწორდა საწოლზე მუხლებით დადგა, მაღლა ავიჩოჩე. ხელი აწეული ქვედაბოლოსკენ აასრიალა. წინდას მოკიდა და ნაზად გამხადა, მერე მეორეც მომაშორა. დაიხარა და მკერძე ნელა დამიწყო კოცნა, სიამოვნებისგან თავი უკან გადავწიე. როგორც იქნაა ვიგრძენი როგორ შევიდა ჩემში და სიამოვნებისგად მის ბეჭებს ფრჩხილების კვალი დავუტოვე. თმაში შევუცურე ხელი და მაგრად მოვქაჩე, ბიძგები უფრო გააძლიერა, ჩემი ფეხი წელზე შემოიხვია და ზურგზე გადაწვა. ყელთან შემიცურა ხელი და თან თმა დაიჭირა რომ კოცნა მარტვად შეძლებოდა. შუბლი შუბლზე მივადე და თვალებით დაბლა ტუჩებზე დავხედე, სიამოვნებისგან ბაგეები ერთმანეთს დაეშორებიდა და ბგერებს გამოცემდა. მენჯებზე მაგრად ჩამეჭიდა ვგრზნობდი ორივე ერთად მივდიოდით ორგაზმამდე, ყელზე მოფერება გავაგრძელე, ბიძგები გააძლიერა , ერთი ორი და ძლიერადად ჩავეჭიდეთ ერთმანეთს, ვგრძნოდი როგორ იღვრებოდა თბილი ჩემს ორგანიზმში.თვალებ დავხუჭე და მის ყელთან ჩავრგე თავი.
-ბექა.-ამოვიხვნეშე.
-რა.
-თაავი არ დაგვიცვია.
-არაუშავრს.-ლოყაზე მაკოცა.დავიბენი რატომ არ ნერვიულობდა.-ერთად ვართ.?
-კი ერთად ვართ!-მტკიცედ ვუთხარი წამითაც არ დავფიქრებულვარ.
-მაშინ გეტყვი. -ბედნიერი სახით შემომხედა.-მიყვარხარ.
-მეც მიყვარხარ.-ხმადაბლა ვუთხარი. მხარზე თავი დავადე და თვალები ბედნიერმა დავხუჭე.
არ მახსოვს რამდენი ხანი მეძინა, თვალები რომ გავახილე უკვე დაბნელებული იყო. ბექა ოთახში არ დამხვდა. ნელა წამოვდექი, იქვე ხალათი შევნიშნე და შიშველ სხეულზე. თმების სწორებით გავედი მისაღებში და სავარძელზე საცვლის ამარა დამხვდა. კომპიუტერი კალთაში ედო და რაღაცას გამალებით კითხულობდა. ფეხის ხმაზე თავი უკან გადმოწია.
-ჩემი პატარა მოვიდა.-კომპიტერი გადადო .-მოდი ჩემთან.-კალთაზე მიმითითა.კომფორტულად მოვთავსდი და თავი მის ყელთან ჩავრგე.-როგორ გეძინა.
-კარგად.-ფეხებზე მოფერება დამიწყო.
-უი აქ რა ხდება-ხმამაღლა გაიცინა, და შიშველ ორგანოზე ხელით მომეფერა.
-ბექა გეყო.-გამეცინა.უცებ კარების ხმა გავიგეთ, ორივემ ერდროულად გავიხედეთ.
-ელოდები ვინმეს.-წამოვდექი უცებ.
-არაა.-სასწრაფო ვითარებით ამოიცვა სპორტული, სამზარეულოში შევედი.იქვე დაველოოდე ბექას დაბრუნებას. ქალის ხმა გავიგე, ნაცნობი და გამაღიზიანებელი.
-სოფი აქ საიდან?-დაძაულობა შეეიმჩნეოდა მის ხმაში.
-სახლში რა უნდა მეკეთებინა როცა ასეთი კაცი მარტოა სახლში.-მოთმინება მევსებბოდა.
-სოფო არ ღირს.-ცდილობდა შეეჩერებინა.
-ბექა.-წარმოვიდგინე როგორ ეტმასნებოდა ის ძუკნა, ვეღარ მოვითმინე.
-საყვარელო ვინ არის?-ხალათი ოდნავ შევიხენი მკერდთან.
-უი სოფო.-ვითომ გამიკვირდა. ძლივს ვიკავებდი რომ არ გამეცინა მის გამომეტყველებაზე.
-ვიკა შენ?-დაიბნა.მივედი ბექასთან და ზურგით ავეკარი.
-გინდოდა რამე?-ხელები გადავიჯვარედინე.
-ბექასთან მქონდა საქმე.
-ახლა აღარ გაქვს, ამიტომ შეგიძლია წახვიდე. -ხელით კარისკენ მივუთითე. საშინელი სახით მიყურედა. წავიდა.
-მმ ეს რა იყო.-ხელი წელზე მომხვია
-ვაიმე დავთხრი თვალებს. როგორ გიყურებდა-გავბრაზდი. -რა ჯანდაბა უნოდა ამ შუაღამისას.
-არ იცი რა უნდოდა.-ხალათის ქამარი შემიხსნა შიშველ ტანზე დამიწყო ფათური.
-ბექა..-კოცნას თავს ვარიდედი.
-რა ბექა, კაი რა რა ჩემი ბრალია ყველას რომ უნდა ჩემთან.
-ნერვებს მიშლი.-მივეხუტე.-ბექა არ გინდა გეგასთნ და კრისტისთან გავიდეთ სახლში.
-თუ მიგვიღებენ გავიდეთ.-მაკოცა .

***
ბავშებო დიდი ბოდიში ასე დაგვიანებისთვის.. დასასვენებლად ვარ წასული და ვერ ვახერხებ წერას, ამიტომ ეს და კიდე ერთი თავი მაქვს დაწერილი და იმასაც ამ კვირაში დავდებ. ხოლო ორშაბათიდან გავარძელებ წერას და ისევ ყოველ დღე გამოვაქვეყნებ ხოლმე❤️ იმედი მაქვს გამიგებთ და არ მიწყენთ❤️



№1 სტუმარი სტუმარი მარიკო

რათქმაუნდა გაგიგებთ<3

 


№2  offline მოდერი Queenofmoon

რა საყვარელი ისტორიაა,ძალიან მომწონს. ყოველ თავზე არ ვწერ ხოლმე კომენტარს,მაგრამ იცოდე რომ სულ ვკითხულობ და გელოდები ხოლმე.<3 მალე დადე,ძალიან დიდი ხანიც არ გვალოდინო smile heart_eyes

 


№3 სტუმარი სტუმარი ნათია

რა მაგრად მიუჩინა ადგილი სოფოს, მომეწონაა, ყოჩაღ ვიკას, ძლივს მიხვდა რომ უყვარს.???? არ დააგვიანო ისე, ხო და კიდევ კარგად გაერთე და ახალი ენერგიით სავსე დაგვიბრუნდი????????????

 


№4  offline მოდერი Phoenix..

სტუმარი ნათია
რა მაგრად მიუჩინა ადგილი სოფოს, მომეწონაა, ყოჩაღ ვიკას, ძლივს მიხვდა რომ უყვარს.???? არ დააგვიანო ისე, ხო და კიდევ კარგად გაერთე და ახალი ენერგიით სავსე დაგვიბრუნდი????????????

დიდი მადლობა <3 არ დავაგვიანებ ძალიან <3

 


№5 სტუმარი სტუმარი მაიკო

შენ ოქროს გოგოხარ კარგად დაისვენე რომ შენი მუზები გაძლიერდნენ და გამრავლდნენ ????????????????????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent