შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პაპასკირი და ბაბუციძე 24


3-09-2018, 02:11
ნანახია 2 115

-დუდუ რის მიღწევას ცდილობ?
-უბრალოდ მოდი რა აქ სულ ორი წუთით
კატო ნელა მიუახლოვდა , მიიწევდა მისკენ მაგრამ ვერ ბედავდა მიახლოვებას, ერთდროულად იმაზმე მეტი გრძნობა ბობოქრობდა მასში ვიდრე დატევა შეეძლო , თავს დამნაშავედ გრძნობდა , ღმერთი იყო მოწმე განიცდიდა რომ დაუმალა და ის ამ მდგომარეობამდე მიიყვანა მაგრამ თან ბრაზობდა, არ ესმოდა როგორ შეეძლო მასში ეჭვის შეტანა და იმ არარსებულ გრძნობებზე ელაპარა რაც არარსებული კი არა კატოსთვის არარეალურიც იყო. იყო კიდევ მონატრება რომელიც გონებას უბინდავდა, იმ ღამის შემდეგ რაც დუდუსთან გაატარა კიდევ უფრო უძლიერდებოდა მონატრება, კიდევ უფრო მეტად უნდოდა შეხებოდა, მოფერებოდა და ის ენით აღუწერელი გრძნობა გადმოეცა , უნდოდა შეეგრძნო რომ უყვარდა , რომ მისი იყო და მისთვის არსებობდა. წამი სანამ მიუახლოვდა საუკუნედ გაეწელა და რომ არა დუდუ ალბათ უკანმოუხედავად გაიქცეოდა იქიდან უმისამართოდ , არეული .
სწორედ ეს არიან ადამიანები , გარბიან მაშინ როცა რაღაცის შეცვლა შეუძლიათ, როცა შანსი ეძლევათ , როცა ნაპერწკალი ჩნდება და ისღა დარჩენიათ სული შეუბერონ რომ ცეცხლი ააგიზგიზონ.
ერთიანად მიზიდა დუდუმ თავისკენ , დივანზე დასვა თავი კალთაში ჩაუდო და სიმშვიდეც მაშინვე დაეუფლა. კატოს ისღა დარჩენოდა აკანკალებული ხელებით შეხებოდა , მოფერებოდა და სულ ცოტა მაინც დამშვიდებულიყო. ასეც მოიქცა , თითებით მის თმაში დაბოდიალობდა და უბრალოდ კი არ დაბოდიალობდა იკარგებოდა კიდეც , ისეთ შვებას გრძნობდა რომელზეც ალბათ ბოლო პერიოდში ვერც კი იოცნებებდა.
-დუდუ ეს უნდა შეწყვიტო
-რაზე მეუბნები
-სვამ
-მერე რა?
-მერე ის რომ გალოთდები , თან შენი პრობლემა
-რას გულისხმობ
-თვითონაც იცი
- წამალს გულისხმობ?
-ხო
-გეშინია კაიფი არ დავიწყო?
- მეშინია რამე ისეთი არ გააკეთო რასაც ვეღარ გამოასწორებ
- ნუ გეშინია
- მეშინია ,
- პატარა ბავშვი აღარ ვარ დიდი ბიჭი ვარ უკვე
- ხო მაგრამ სვამ
- აბა ფხიზელმა ვუყურო ამ სიტუაციას? მერე მართლა დავიწყებ კაიფს
- კარგი შენ რატო იქცევი ეგრე?
- როგორ
- გამხდარხარ და სახეზე ისეთი ფერი გადევს შეეშინდება კაცს რო შემოგხედოს, ლანდად იქეცი. არც სახლიდან გადიხარ .
- შენ რა იცი ნეტა
- რომ გეუბნები ესეიგი ვიცი , საჭმელს არ ჭამ?
- ვჭამ
- არ ჭამ ისედაც 20 კილო იყავი ეხლა ალბათ 10 დარჩი
- არ ვიცი შეიძლება
- კარგი ისე როგორ ხარ
- ყველაფერი გცოდნია და ეგეც გეცოდინება
- კაი ისევ ჩხუბს ვიწყებთ ცოტახანს გაჩუმდი დავიძინებ
- ვჩუმდები
დუდუს მართლა დაეძინა რამდენიმე საათს გაუნძრევლად იჯდა კატო და მძინარეს აკვირდებოდა . ფიქრობდა როგორ უყვარდა , როგორ მოახერხა და მის სულში შეიჭრა, მისი ნაწილი გახდა. როგორ მიეჩვია, რამდენი ოცნება გაუჩნდა , როგორ წარმოედგინა მომავალი წლები მის გვერდით , მაშინ როცა არც კი გაიფიქრებდა ვინმესთან ერთად მომავლის დაგეგმვას , არც კი წარმოედგინა თუ ასე მალე მისთვის კიდევ ერთი ადამიანი გაჩნდებოდა რომელთან ერთადაც ცხოვრებას დაგეგმავდა . სასიამოვნო ფიქრებიდან უსიამოვნოში გადადიოდა და რომ ფიქრობდა კარგავდა , ქრებოდა და მარტო რჩებოდა თავის ოცნებებთან და გეგმებთან ჭკუიდან იშლებოდა. კატო ბაბუციძის თვალებში დიდი ხნის წინ გაჩენილი ცრემლები , რომლებსაც ასე საგულდაგულოდ მალავდა ,უკვე თავისიდ მიიკვლევდნენ გზას.
-ტირიხარ? დუდუმ მაშინვე გაახილა თვალები როგორც კი მისი აჩქარებული გულისცემა და გახშირებული სუნთქვა იგრძნო .
-არ ვტირივარ . კატომ ამაყ სცადა პასუხის დაბრუნება , არ უნდოდა სისუსტე დაენახებინა .
-როგორ არა ტირიხარ და მე ჭკუიდან გადაგყავარ. წამოიწია დუდუ ერთ ხანს თვალებში ჩახედა, შემდეგ კი მონატრებულ ტუჩებს , ისევ ისეთი ვნებით და სურვილით დაეპატრონა როგორც პირველაად.
არც უცდია კატოს შეწინააღმდეგება. მერე რა თუ არ შერიგდებოდნენ , თუ დილით ისევ ისე უნდობელი თვალებით შეხედავდნენ ერთმანეთს და ჩვეულ მდგომარეობას სადაუბრუნებოდნენ . თუნდაც არაფერი შეცვლილიყო და უკანასკნელი ყოფილიყო ის ღამე მათთვის , მაინც უნდოდა ეგრძნო , დამტკბარიყო და ერთადერთი რაზეც მაშინ ფიქრს ახერხებდა , უნდოდა არასდროს დასრულებულიყო , საუკუნედ გაგრძელებულიყო .
დუდუსთვის კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი იყო კატოსთან სიახლოვე , სჭირდებოდა რომ ეცოცხლა , რომ ეარსება და ფეხზე მდგარიყო მყარად და ამაყად. ძალიან მალე გახდა ეს ერთი პატარა გოგონა დუდუ პაპასკირის ცხოვრების აზრი და მასთან სიახლოვისთვის ყველაფრისთვის მზად იყო. მისი სურნელი, შეხება , ხმა , მისი ღიმილი სჭირდებოდა რომ ეგრძნო ცხოვრება და არსებობა.
დილით ერთდროულად გაეღვიძა ორივეს.
-დილამშვიდობის ,
-დილამშვიდობის. ახალი გაღვიძებული რა საყვარელი ხარ.
- შენ პახმელიაც საყვარელი ყოფილხარ. რა იყო გუშინ ქვევრში იჯექი?
-დაიწყო ცოლივით ქოთქოთი. სულ მაინეტერესებდა როგორ ხდებოდა ეგ ამბავი.
- მთვრალი იყავი, თან ერთი დღის კი არა
-კაი რააა, ასე კარგად დილა 30 წელია არ დაწყებულა და რატო ბუზღუნებ ბებიაჩემვით ? მოდი აქ და ჩამეხუტე .
- მოგენატრე?
- ხო აბა წუხელ გათიშულს აქ რა მინდოდა .
- მეც მომენატრე. დუდუ თავიდან ვიწყებთ?
-რას ურთიერთობას?
-ხო
- და როდის დავასრულეთ რო? უბრალოდ პაუზა გვქონდა თუ როგორ ეძახით ხოლმე გოგოები ?
- მეგონა გადამიყვარე .
-შე ალქაჯო როგორ უნდა გადაგიყვარო ერთი მითხარი , შენ გარეშე ადამიანი არ ვარ ხო ხედავ .
-მიყვარხარ
-მეც მიყვარხარ.
ბედნიერება ! რა არის ბედნიერება?
ის რისკენაც ყოველთვის ვისწრაფვით? ის რაც ყველაზე მეტად გვინდა ? ბედნიერება ყველასთვის სხვადასხვანაირია, ყველა სხვანაირასდ აღიქვამს . ზოგს ბევრი უნდა ზოგს კი მცირედიც ყოფნის და მხოლოდ წვრილმანებში გამოიხატება.
და მერე რამდენხანს გრძელდება ეს ჩვენი ბედნიერება ? განა სამუდამოა? ერთხელ თუ იგრძნობ სიცოცხლის ბოლომდე მიგყვება? თუ სრულდება როგორც ეიფორია და მხოლოდ მოგონებადღა რჩება. ალბათ ეგეც ყველასთვის სხვადასხვანაირია, ან უბრალოდ ვერ გაქრება იმიტომ რომ არც არასდროს უარსებია !
აი კატოსთვის და დუდუსთვის ნამდვილად არსებობდა , მაგრამ რამდენხანს გასტანდა ეგ სხვა იყო.



№1 სტუმარი Gvanca

Cota male dade tore gvavickdeba ukve shinaarsii cina tavebis

 


№2  offline წევრი Crazy dreamer

კარგი თავი იყო წარმატებები... იმედი მაქვს შემდეგი თავი მალე იქნება heart_eyes

 


№3 სტუმარი A

კზრგი იყო მაგრამ ვერ ვიტან რომ აგვიანებ ხოლმე. იმედია მომდევნოს მალე დადებ. ზოგჯერ ისეა მავიწყდება წინაში რა ხდებოდა და ძველის გადაკითხვა მიწევ ახლიდან აზრის გამოსატანად. აღარ დაიგვიანო გთხოვ რა....

 


№4 სტუმარი სტუმარი Tasia

დზალიან კარგი იყო მაგრამ გტხოვ ასე ნუ იგვიანებ ხოლმე <3 იმედია ახალი თავიც მალე იქნება

 


№5 სტუმარი Laloo

ძალიან მომწონსს ესმითხრობაა მართალა ყოველდღეე ვამპწმებდი როდისსდაიდებაა მეთქიიიდაა ჰაა ამიხდაა სურვილი ოგონდდ ძალიან გვიანნ გთხოვ მალმალე დადერაა ძალიან კარგი მოთხრობაა

 


№6 სტუმარი სტუმარი lia

sauketesod wer.motxroba momwons zalian.

nu gvanerviuleb,did shualedebs aketeb.cota hqara dade.

wakitxvis survis nu gvikargav

 


№7  offline წევრი salo_O

მალე დადე რაა შემდეგიი ძალიან მომწონსს მარაა ესე რომ იგვიანებ კითხვას ახრიარაქქ მავიწყდება ხოლმე წინა თავში რამოხდა ჯერ წინას ვკითხულობ და მერე ახალს

 


№8  offline წევრი Crazy dreamer

Shemdeg tavs rodis dadeb?

 


დღის ბოლოს დავდებ შემდეგ თავსაც <3 დიდი მადლობა შეფასებებისთვის მეგობრებო :* ბოდიში რომ ვაგვინებ ხოლმე <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent