შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

*სისხლიანი პაემანი* (დასასრული)


8-09-2018, 17:25
ავტორი Queenofmoon
ნანახია 5 118

სავარძელში ჩამჯდარიყო და ფართოდ გაეშალა ფეხები,საათს ხელში ათამაშებდა,ქალის გონზე მოსვლის დროც უკვე მოსულიყო და მზერით ბურღავდა მის სახეს,რომელსაც წამწამები ოდნავ შეერხა,გამშრალი ტუჩები ენით გაილოკა,თვალების გახელისთანავე ჭერს ახედა,შემდეგ ნელნელა გადმოიხარა დემეტრესკენ და თავზე ხელები შემოიწყო.
- რა მოხდაა? შენ.. შენ..
ძლივს წარმოთქვა სიტყვა,წამოჯდომა სცადა,რომ მაშინვე თავბრუ დაეხვა და გულის რევის შეგრძნებამ აიტანა.
- რა გამიკეთე..ამოიბურტყუნა ქალმა,რომელსაც ტუჩები აუკანკალდა და მარილიანმა სითხემ დაუსველა სახე.
- პირველივე შეხვედრისას გითხარი,ტვილდიანის კახპა ხარ მეთქი,გახსოოოვს?
შეუღრიანა კაცმა,მის გარშემო ხელებით დაეყრდნო და ქალის სხეული ჩაეფლო რბილ მატერიაში. - უარყოაფა არ გაბედო თიკუნაა..ოჰ,ისედაც როგორ მექავება ხელებიი...
- მე.. მე.. დემეტრე..
- ხო..შენ.. შენ...დედამო**ნული ქალი ხარ,შენც და ის შენი უფროსიც..პასუხს აგებთ,ძალიან მწარედ..გგონია მომატყუებდიიი? რაო,მანქანაში რომ ჩაჯექი და ის *ლე უკან რო გეჯდა თუ გვერდით,როგორ უთხარიი? დავაჯერეოო?
იმედები უნდა გაგიცრუო.. მაგარი ბანძი ხარ.. შენ მარტო ვინმეს დაკერვას თუ შეძლებ შენი სილიკონის ტრა*ით.. არაფრად ვარგიხარ..საერთოდ არაფრად.. ნული ხარ გესმის?!
- გაჩუმდი.. გაჩუმდი...
სახეზე ხელები აიფარა და ქვითინს მოუმატა,მამაკაცი სწრაფად წამოდგა,სიგარეტის ღერი ტუჩებს შორის მოაქცია და ზიზღით დახედა ქალის სხეულს.
- ადექი და დროულად გაა*ვი აქედან.
პალტოს და მანქანის გასაღებებს ხელი დატაცა,სახლიდან გავარდა,რომელმაც ბეემვეს მანქანა წამებში დაქოქა.
- მოვდივარ იასოონ.. მოვდივარ..
პედლებს მიაწვა და მთელი სისწრაფით გავარდა მთაწმინდისკენ.
სახლის მიმართულებით ჩამწკრივებულ ლამპიონებს გახედა,სადაც მაღალი იარაღიანი ტიპები ამშვენებდნენ გვერდი-გვერდს,შესასვლელთან კიდევ ორი ახმახი იდგა,ლაპარაკობდნენ ერთმანეთში და რაღაცაზე იცინოდნენ,სახლს გახედა,მეორე სართულზე სადაც შუქი ენთო,იასონის კაბინეტი მდებარეობდა.
მანქანა ოდნავ მოშორებით გააჩერა,სიგარეტს კიდევ ერთხელ ჩაურტყა დიდი ნაფაზი,მანქანის საქარიდან მოისროლა და იარაღი გადატენა.
კედლის მიმართულებით,ფრთხილი ნაბიჯებით მიდიოდა ჭიშკრისკენ,პისტოლეტზე მაყუჩი ფრთხილად დაატრიალა და სასხლეტზე თითის გამოკვრით,ორი კაცი დაჭრა,მათთან სწარფად მივიდა,ხელში დაჭერილ იარაღებს ფეხი კრა და გადაუგდო,გვერდით გაიხედა თუარა,შავებში გამოწყობილ ტიპს მისი სახის წინ ჰქონდა მიშვერილი იარაღი.
- დააგდე იარაღი!!!
წარბები შეკრა მამაკაცმა და იარაღი უკვე დემეტრეს შუბლზე მიებჯინა.
- მეზარება.. სახე დამანჭა მამაკაცმა,ხელის სწრაფი მოძრაობით იარაღს ხელი სტაცა,წიხლი ფეხებს შუა ამოარტყა და კედელს მიანარცხა,რომელმაც გონება წამიერად დაკარგა.
სახლის შესასვლელი კარი მძიმედ გაიღო,იარაღი შარვლის უკან მოითავსა და კიბეებს აუყვა უფროსი ტვილდიანის კაბინეტისკენ.
ოთახში კარზე დაუკაკუნებლად შევიდა,იასონს თვალები შუბლზე ასვლოდა და გაკვირვებისგან ემოციებს ვერ მალავდა.
- დემეტრე?
წარბი ასწრია,ცოტახანს უყურებდა შვილს გამომცდელად და თითით ანიშნა მის წინ,სავარძელზე დამჯდარიყო.
- ჩააბარე თენგიზს ტვირთი?
- ტვირთი ჩაბარებულია სანდო ადგილას.
თვალი ჩაუკრა დემეტრემ.
- არ გელოდებოდი.. მოხდა რამე?
- კიიი.. მაგარ ხასიათზე ვარ.. უი ხო,იცი ცოლი მოვიყვანე,გითხარიი?
- მართლა?! ვინ?!
- აი ის გოგო,შენ და თიკუნა ერთად *ლეობა გეგმით რომ აპირებდით მოგეკლათ და ჩემი ცხოვრებიდან მოგეშორებინათ.. ანასტასია იასოონ,ანასტასია,გაიხსენე?
კაცმა ხმამაღალი სიცილი მორთო,თავი უკან გადასწია და ისე ხარხარებდა,დემეტრეც სიცილში აყვა,რამოდენიმე წამში,ერთდროულად დაასერიოზულა სახე მამა-შვილმა.
- რა ღადაობაა,არა?
- შვილო,მომილოცავს.. მაგრამ საიდან მოიტანე,რომ მოკვლას ვაპირებდი?! ჯერ კიდევ სიმწრის სიცილი ეპარებოდა ხმაში.
- არ გინდა უფროსო ტვილდიანო,არ გინდა.. ყველაფერი ვიცი,იმის ტრა*ი მაინც გქონდეს აღიარება შეგეძლოს ამხელა კავს.. მაგრამ სად გაქვს აბა? დაბერდი და მხოლოდ ან*რევ.. მეტს ვერაფერს აკეთებ..
- წესიერად ილაპარაკე!!
ცეცხლი აენთო კაცს თვალებში და მაგიდას ხელები დაარტყა. - რადგან გაპატიე ყველაფერი,რადგან კვლავ შვილად გაღიარე,იმას არ ნიშნავს რომ ასე უნდა მელაპარაკო! თითო დაუქნია ცხვირწინ,უჯრიდან სიგარა ამოიღო და ნერვიულად გაუკიდა.
- აა,აქეთ შენ მე მაპატიე?! ვაა,შენ რა ტიპი ხარ ტო.. ტაში დაუკრა დემეტრემ და და ტუჩები მობრიცა.
- აბა ციხიდან ცოცხალი თავით არ გამოდიოდი! იქ ჩალპობას აპირებდი?! უბრალოდ შეგაშინე!! შეგაშინე და მორჩა! მაგ შენი ახვლედიანის სიკვდილი მე არაფერში მჭირდებოდა!!
სკამიდან წამოდგა,მაგიდას შემოუარა და ღია ფანჯრისკენ შებრუნდა.
- შენ ჩემი შვილი ხარ !! ტვილდიანი ხარ,ჩემი სისხლი და ხორცი!! ეს ბიზნესი,ეს სახლი,ეს ყველაფერი შენია შენი! შენ გრჩება,ფული,დიდება,კარგი ცხოვრება!! არ გინდა?! არ გინდა?!
- რა გზით ნაშოვნი ფული,იასონ?!
- რა მნიშვნელიბა აქვს!!! ბოლო ხმაზე იღრიალა კაცმა. - რა მნიშვნელობა აქვს ეს ფული ტრეფიკინგით იშოვება თუ ნარკოტიკებით!! მითხარი ერთი დღევანდელ დროში სუფთად ფულს ვინ შოულობს?! ვინ?!
- შენ ოთხი კედელიც არ გამოგასწორებს.. მაგრამ ჯანდაბას იასონ,ჯანდაბას,ვცადოთ!
მხიარულად წამოდგა სკამიდან და მამაკაცს შეხედა,ტუჩებზე თითი მიიტანა,მეორე ხელით კი ფანჯრისკენ ანიშნა გაეხედა მამაკაცს,სადაც წითელი და ლურჯი სინათლე მოჩანდა გზიდან.
- ეს რა არის?!
თვალები ლამის ბუდიდან ამოუხტა,ფარდა სწრაფად გასწია და ყვირილი დაიწყო. -ეს რა ჯანდაბაა?! რა ხდება ?!
- ჩშშშ!
საფეთქელზე თითი დაიტრიალა დემეტრემ და გასაჩუმებლად კვლავ თითი ტუჩებისკენ დააბრუნა,შემდეგ ფანჯარა ოდნავ გააღო და თვალები დახუჭა..
- ეს მელოდია..
პოლიციის სირენა ნელნელა უფრო მკაფიოდ ისმოდა,რაც უფრო მეტად უახლოვდებოდა სახლს,მით უფრო მეტად ირჩეოდა ხმაც,ლურჯი და წითელი სინათლეც..
- სულ გაგიჟდი?! უხ შე....
ხელი დასარტყმელად გასწია,როცა დემეტრემ მომენტალურად იარაღი ამოიძრო ბუდიდან და მამამისს მიუშვირა.
- ჩუმად..ჩუმად.. დატკბი იასონ ამ მელოდიით,დატკბი.. კიდევ დიდ ხანს ვერ მოუსმენ.. იცი როგორ ტკბილად გაახსენდება შენ ჩამპალ ტვინს ეს დღე?!
- ვერაფერს ვერ დაამტკიცებ!!! ვერაფერს!!!
- ვერაა? იცი შენი ტვირთი დღეს სად გავაგზავნეე? პირდაპირ ძაღლობას ჩავუგდე ხელში...
ააა ჰო,ჰო.. მოიცადე,დამტკიცებაზე ამბობდი წეღან.. არა? ტელეფონი ამოიღო ჯიბიდან და სენსორი ლამის ცხვირში შეუტენა - აი,ხედავ?
სენსრორზე გარკვევით ეწერა,საუბრის დრო და წუთები.
- ნაბი*ვარი ხარ... ავადმყოფი ნაბი*ვარი!!!! ფუ!!!
- შენ არ თქვი მამაშენს გავხაროო? ხოდა მეც შენნაირი ნაბი*ვარი ვაარ...სურფრააიზ!!!
გადაიხარხარა დემეტრემ და ხელები გაშალა.
- სასიამოვნო წლებს გისურვებ ციხეში,იმედია არ გიხმარენ..ა ჰო კიდევ,ავალიანს და ნაკაშიძეს თუ ნახავ,ჩემგან მოკითხვა გადაეცი,დიდი სიყვარულით.. იარაღით ხელში უკუსვლით წავიდა,რომელიც მამაკაცს პირდაპირ უმიზნებდა შუბლში,კარს მიუახლოვდა,სწრაფად გააღო და გარედან გადაკეტა,კიბეებზე კი იასონის ღრიალი და ლეწვა გინება ისმოდა,ის კი მშვიდად და უდარდელად ტოვებდა ტვილდიანის სასახლეს.
* * *
სახლის კარები ფრთხილად გააღო,სადაც ფერწასული და სრულიად განადგურებული სახით დახვდა ცოლი,მისკენ სწრაფი ნაბიჯით დაიძრა და გულზე მიიხუტა.
- ანასტასიაა,ანასტასია ჩემო სიცოცხლე,რა გჭირს?
თითები თმაში აუხლართა და თავი ააწევინა.
- დემეტრე,სად იყავი? სად?გირეკავ,არ იღებ... არც შეტყობინებაზე მპასუხობ.. ღმერთო ჩემო,როგორ მანერვიულე?!
- დამთვარდა,ყველაფერი დამთავრდა ანასტასია...
დამთავრდა ჩემო მშვენიერო,ჩემო ერთადერთო..მოდი აქ.
- ასე აღარ მოიქცე!
ჩაუბუტბუტა ქალმა.
- არ მოვიქცევი,აღარასდროს.
კარზე კაკუნმა წყვილი გამოაფხიზლა,ერთმანეთს მოშორდნენ,ანასტასია კარისკენ დაიძრა,კედელზე არსებულ ეკრანს გახედა,სადაც მარიამი მოჩანდა თავჩახრილი.
- მარიამ? გაიკვირვა ანასტასიამ, გასაღებს ატრიალებდა,თან ეკრანს თვალს არ აშორებდა.
- ტასო.. მოვედი.
- ჩემო სიცოცხლე.. გულზე ძლიერად მიიკრო მარიამი და მთელი სახე დაუკოცნა. - როგორ მომენატრე,ცრემლებით აევსო თვალები ანასტასიას,კარი სწრაფად მიხურა და მისაღებში გაიყვანა.
- მარიიი?დემეტრეც მარიამისკენ დაიძრა და გულზე მიიკრო.- ხო არავინ გაბრაზებს? ჰაა,გადავტეხო ხერხემალში?!
- არა,არა.. ჩაეცინა მარიამს და ისევ ტასოს გახედა.
- ტას,შეიძლება ცალკე ვილაპარაკოთ?
- ხო,აბა რა ? რა თქმა უნდა..ჩემს ოთახში გავიდეთ.
- რა ხდება მარი.. კარი მიხურა,საწოლზე ჩამოჯდა და მარიამი მის წინ ჩაიმუხლა,თავი ანასტასიას კალთაში ჩარგო და ხელები მოხვია წელზე,სახიდან თმა ნელნელა გადაუწია დას გაკვირვებულმა,თვალის კუთხიდან კი ცრემლები შენიშნა,რაზეც გული ერთი ორად შეეკუმშა ანასტასიას.
- გთხოვ,მითხარი რა ხდება.. გთხოვ..ხომ იცი,ყოველთვის გიგებდი მარი,ყოველთვის შენ გვერდით ვიყავი,შენ ჩემი სიყვარული ხარ,ჩემი ცხოვრების აზრი,გთხოვ დამელაპარაკე..არ გეჩხუბები..
ცრემლები ერთიანად გადმოსვივდა თვალებიდან და აწითლებული თვალებით ახედა დას.
- ძალიან ცუდად ვარ ტასო..
- მითხარი,რატომ?გაწყენინა ვინმემ? გეგამ გაწყენინა ისევ?
- გიორგი შემიყვარდა..
- გიორგი ვინ არის?
ცრემლები სახიდან მოიშორა ანასტასიამ და ისევ მარიამს გახედა. - საყვარელო,ვინ არის გიორგი?
- კალანდაძე.
გაოცებისგან ტუჩები გაეპო და ერთ წერტილს მიაშტერდა რამოდენიმე წამი,მხოლოდ მარიამის კანკალი და კვლავ ტირილი როცა იგრძნო,მაშინვე გამოფხიზლდა და ფეხზე წამოაყენა.
- მერე,რა მოხდა?რატომ ტირი? ეს ხომ ძალიან კარგია,როცა ვინმე გიყვარს?
- არ მიბრაზდები?
ნესტოებით შეისრუტა ცრემლები და ამოისლუკუნა.
- ვინც არ უნდა იყოს,როგორიც არ უნდა იყოს,ჩემთვის მთავარი შენი ბედნიერებაა,გესმის?
- მაგრამ.. მას შვილი ჰყავს..ჰო,ეს არ არის პრობლემა,მაგრამ.. დღეს უნდა მენახა,მერე.. მერე თავისი შვილი ჰყავდა და კატერინამ,თავისმა ცოლმა მიაკითხა სახლში..ხომ ხვდები ძალიან ძნელია.. კატერინა ძალიან ლამაზი ქალია..უნაკლოა..ისეთი ლამაზია,მგონი ნებისმიერ მომენტში შეძლებს დაიბრუნოს გიო.. ეს კი მე გამანადგურებს.. მე კატერინასგან განსხვავებით არავინ ვარ,საერთოდ არავინ.
- საიდან მოიტანე,რომ მასზე ნაკლები ხარ?!
- შენი და რომ ვარ იმიტომ მეუბნები..
- არა,მაგიტომ არ გეუბნები..შენ თავს ვფიცავარ,იმ დღიდან,როცა გაჩნდი და მოევლინე ამ ქვეყანას,შენზე ლამაზი გოგო არასდროს მყავდა ნანახი,ყოველთვის ვამაყობდი შენით..ჩემო სიცოცხლე,დამშვიდდი,გიოს კატერინა რომ უყვარდეს,აქამდე დაიბრუნებდა,გესმის?
- მომისმინე,ცრემლები შეიმშრალე ჩემო ლამაზო,გიოს დავურეკავ და ვეტყვი მოვიდეს,კარგი?
- არა არა.. არ უთხრა..
- ცალკე ნახავ?
- არა,გაბრაზებული ვარ.. ნაწყენი.. გულნატკენი..მისი ნახვა არ მინდა..თან,დემეტრემ რომ გაიგოს,არ გაბრაზდება?
- დემეტრეს მე დაველაპარაკები,შენ არ ინერვიულო,წამო მისაღებში გავიდეთ,ის მოკვდა ალბათ ინტერესით რა ხდებაო,თორემ შემოგვიგრევს კარებს არ იცი რა გიჟია?
- ვიცი ვიცი.. ისევ გაიცინა მარიამმა და დას მოეხვია.
- ძალიან მიყვარხარ ტასო.
- ჩემო ცხოვრება.. მეც მიყვარხარ მარი,გთხოვ,აღარასდროს აღარ მომექცე ესე,კარგი?
- კარგი..მაპატიე.
- რა ხდება?დემეტრემ ხელები გაშალა და ორივე დას შეხედა,მათ ნამტრირალებ თვალებს განსაკუთრებით მიჩერებოდა.- ორივეს ქალური გაქვთ თუ რა მაფიაა?!
ანასტასიას და მარიამს უფრო მეტად აუტყდათ სიცილი,ტვილდიანი კი წარბაწეული იდგა,სერიოზული სახით და როგორც ყოველთვის სიტუაციაში გარკვევას ცდილობდა და არ ნებდებოდა,სანამ კარზე კიდევ ერთხელ გაისმა კაკუნი,ეკრანზე კი კალანდაძე გამოჩნდა.
- ვაა,გიო მოვიდა! შეიცხადა დემეტრემ და კარებს დასწვდა გასაღებად,მარიამის სახეზე ცისარტყელის ფერებმა დაიწყო სვლა,ოთახში გიორგი შემოვიდა დემეტრესთან ერთად და იქვე დივანზე დაჯდა,სადაც მარიამი იჯდა.
- მე გავალ. თქვა მარიამმა და გიორგის სიტყვებმა შეაჩერა.
- მარი..არ წახვიდე.
- რა ხდება? დემეტრე დაიძაბა,ანასტასიაც მაშინვე მიუახლოვდა და მკლავზე ხელები მოკიდა,თვალებით მარიამს ამშვიდებდა და ანიშნებდა,რომ ყველაფერი კარგად იქნებოდა.
- არ მინდა ამ ყველაფერს სი*ვით ვმალავდე,განსაკუთრებით შენ გიმალავდე..დემეტრეს გახედა დამნაშავის თვალებით გიორგიმ და წვერზე ხელი ჩამოისვა ნერვიულად.
- გიორგი გაჩუმდი! მუდარით სავსე თვალებით გახედა მარიამმა,თუმცა აზრი არ ჰქონდა,ის მაინც აგრძელებდა ლაპარაკს.
- მარიამი მიყვარს,ორი თვეა ვხვდებით ერთმანეთს.. ვერ გეუბნებოდით,არ გეუბნებოდით..ის ანასტასიას,მე - შენ.
- რა თქვი ბიჭო?! შენ ში* ხო არ გაქვს?!
დემეტრეს საშინლად დაეჭიმა ყბის ძვალი,გიორგისკენ დაიძრა,თუმცა ანასტასია აკავებდა.
- გთხოვ,მოითმინე.. ემუდარებოდა ანასტასია და სხეულზე ებღუჭებოდა და წინ უდგებოდა,გიორგის კი არანაირი რეაქცია არ ჰქონდა.
- ვიცი,ვიცი დემეტრე.. ვიცი,რომ არასწორია ეს ყველაფერი.. ვიცი..ამის დედაც.. მაგრამ რა ვქნა?! მიდი დამარტყი,რაც გინდა ქენი,ვიმსახურებ.. უბრალოდ,მარიამი ძალიან მიყვარს,მე მას ცუდს არაფერს ვაკადრებ,გესმის? ისეთს არაფერს გავაკეთებ,რომ მას გული ეტკინოს..
მარიამი ძალიან მიყვარს.. კიდევ ერთხელ თქვა და მარიამისკენ გააპარა თვალები,რომელსაც სახეზე ღიმილი გადაკვროდა ცრემლებით დასველებულ კანზე.
- მარიამ.. ბრაზარევი ხმით მიმართა გოგონას დემეტრემ და მუქი,მოელვარე თვალები შეანათა. - გიყვარს გიორგი?!
მარიამმა თანხმობის ნიშნად თავი დააქნია,ბოლოს კი სიტყვაც დააყოლა.
- ყველაფერზე მეტად.
* * *
- რა ლამაზი დღეეაა,რა ნათელი მზეეაა,იმიტომ რომ დღეს რატიიის,დაბადების დღეააა! დედიკო,მიდი ჩააქრე სანთლები,ჩქარა.
სანდროს ხელში აეყვანა რატი,ტორტის ცენტრში კი სანთელი,რომელიც სამიანს აჩვენებდა დედ-მამა ერთად მიეხმარა და სული შეუბერეს,პატარა რატი კი კისკისებდა და ხელებით ტაშს უკრავდა,გარშემომყოფების სიმხიარულით აღტაცებული.
- ჩემი ბიჭი გახდა სამი წლის,ჩემი ვაჟკაცი! სანდრომ ბავშვს სახე დაუკოცნა და ძირს დასვა.. - და ჩემი ანგელოზი,რომელიც კიდევ მაჩუქებს ლამაზ გოგო-ბიჭებს,ხოო?
- რა თქმა უნდა,გამობერილ მუცელზე ხელი მოისვა ქალმა და ტუჩებზე დაეწაფა საყვარელ ქმარს.
- ყველანი სუფრასთან! თქვა სანდრომ და დემტრეს გადახვია ხელი,რომელიც მის გვერდით იჯდა.
- მარიამი და გიორგი სად არიან?
ლაპარაკში გართულ ცოლს გადახედა დემეტრემ და თითი დაუქნია გაბრაზებულმა,ყურადღება რომ ვერაფრით მიიქცია.
- მოვლენ დემე,მოვლენ რა გჭირს?!
- სახლში მოგხედავ მე ამ უყურადღებობისთვის.
- კარგიიი... თვალი ჩაუკრა ქალმა და კვლავ მართას მიუბრუნდა,რომლებიც ლილეზე და მის უფროზე ლაპარაკს არ ეშვებოდნენ,შემოსასვლელის კარი გაიღო და აი,ჟღალიც შემოუერთდა დაუშლელ გუნდს,ხელში რამოდენიმე სასაჩუქრეთი ხელში,რომელიც რატისკენ დაიძრა და სიყვარულით ულოცავდა დაბადების დღეს.
- ლილე მოვიდააა..
სანდრო ფეხზე წამოდგა და ძლიერად გადაეხვია ქალს.
- გილოცავ სან.. იმედია ჭკუა შენც მოგემატება,რატისთან ერთად. ენა გამოყო ქალმა.
- ჩემს ჭკუას რას უწუნებ?!
- იცი რასაც.
ქურთუკი შეიხსნა და გოგონებს ჩამოუჯდა გვერდით.
- მობრძანდა ქალბატონი,გვიკადრა. შეიცხადა მართამ და ვითომ გაბუტული სახე მიიღო.
- კარგი რა,ისედაც ვმუშაობდი..საშინლად დავიღალე..ძალიან ბევრი საქმე დამიგროვდა.
- სექსით დაიღალე თუ მართლა საქმით?
ახარხარდა ანასტასია მართას სიტყვებზე,ჟღალმა კი თვალების ბრიალი დაიწყო,ვინმემ არ გაიგოსო.
- ჯერ ერთიც,არაფერიც არ მქონია!
- დავიჯერეთ,კიი..კარგი კარგი,ადღეგრძელე ჩემი შვილი,თუ ალკოჰოლის მიღებას გიკრძალავს მისტერ მბრძანებლობის მოყვარული?!
- ამის ყბიდან მთელი ცხოვრება ვერ ამოვალ ხო?! საწყალი თვალებით გახედა ანასტასიას,მართას მიერ მოწოდებულ ღვინის ჭიქას დასწვდა და ერთ ამოსუნთქვაზე ჩამოცალა.
- ესეც ასე!
- სად ხართ ამდენს ხანს?! შეიცხადა სანდრომ და პარკებით მომარაგებული გიორგი შიგნით შემოუშვა.
- მარიამმა იმდენი რაღაც იყიდა რატისთვის,მთელი მაღაზია წამოვიღეთ.. გაიკრიჭა გიორგი და მის უკან მდგომი მარიამი უკვე რატისთან თამაშით ირთობდა თავს.
- კარგი დაჯექით,თვითმფრინავი რომელზე გადის?!
გვერდით მჯდომ გიორგის გახედა დემეტრეს,რომელიც მაჯაზე იხედებოდა.
- სადღაც სამ საათში გავალთ აეროპორტში,მანამდე თქვენთან ვართ რა..
- იცოდე,მარიამს არ აწყენინო,თორემ კარგის ტ*აკს მოგ**ნავ!
- ეგ თითი ცხვირ წინ რომ მიქნევ ტ*აკში გაიკეთე! შენ არ გააბრაზო ანასტასია,თორემ მე ვიცი როგორც მოვიქცევი!
- გეყოფათ ეხლა! სანდრო შუაში ჩადგა და ხელებით გასწია განზე ორივე.
- ეს იმენა შვეიცარიაა შენ ძმობას ვფიცავარ
- ხო რა მერე,ცუდია?!
- არა ძმაოო...
- არაა არაა.. რა სისულელეაა...
- კარგი,მოდი ეხლა სადღეგრძელოს ვიტყვი.. ფეხზე წამოდგა სანდრო,მართამ ქმარს ამაყად და სიყვარულით სავსე თვალებით გახედა,თვალი ჩაუკრა კაცს და მთელი მონდომებით უსმენდა.
- ნუ,არ ვიცი,სადღეგრძელო დავარქვა ამას თუ რა დავარქვა.. მოკლედ,ჯერ მინდა გაბედნიერება მივულოცო მარიამს და გიორგის,რომლებიც ბრაზილიაში მიდიან უკვე სამ საათში და მთელი ზაფხული ვერ ვიხილავთ..
ხო და მეორე,რაც მინდა რომ ვთქვა.. ყველაზე ბედნიერი ვარ,ცოტა ღვინომ გამათამამა,მაგრამ ეგ დაიკიდეთ..ეხლა თავი ოსკარზე მგონია,მადლობას რო უხდიან დედასა,მამასა,თინა ძალოსა...
გადაიხარხარა ყველამ.
- მაგრამ აუცილებლად უნდა ვთქვა.
ჩემი ანასტასია,პირველ რიგში მას მინდა გადავუხადო მადლობა.. ის რომ არა,დღეს ჩვენ აქ არ ვიქნებოდით შეკრებილი,ჩემი ლილე,ის რომ არა,მე მართასთან შეიძლება არც ვყოფილიყავი.. ყველას,თითოეულ ჩვენგანს,გვაკავშირებს უხილავი ძაფი,რომელიც ერთი მეორის ცხოვრებას უერთდება,ერწყმის და ერთიანს ხდის,ერთი მეორით ვისწავლეთ სიყვარული,ვიპოვეთ ბედნიერება და ეს ყველას დამსახურებაა ვინც აქ ზის,ამ მაგიდასთან,ჩემთან ერთად სწევს ამ ღვინის ჭიქას და ჩემსავით,უაზროდ შეყვარებული და ბედნიერია.. მადლობა თქვენ,რომ არსებობთ,მადლობა რომ ხართ..ხომ ვთქვი,ოსკარის დაჯილდოვებაზე არ გეგონოთ თქო,მაგრამ ასეა..
ჩემს პატარა რატის კი მრავალ დაბადების დღეს ვუსურვებ,ასეთ ბედნიერს,მუდამ სიყვარულით სავსე ოჯახში ცხოვრებას,მოკლედ გაგვიმარჯოს ყველას ერთად!!!
თბილისის ერთ-ერთ ქუჩაზე,უკვე თენდებოდა,სადაც ყველაფერი ჩაბნელებულიყო,ყველას ეძინა,ლამპიონების შუქი,რომელიც ეფინებოდა ასფალტს,ისინიც უკვე ნელნელა ქვრებოდა,იქვე ჩამწკრივებულ პატარა კერძო სახლებში,მხოლოდ ერთი სახლიდან გამოდიოდა სინათლე,ბედნიერების და სიყვარულის ჟრიამული,რომელიც ყველა იქ მყოფს აერთიანებდა.
გიშრისფერ ცას,რომელიც ვარსკვლავებით გადაჭედილიყო,თვითმფრინავის მოციმციმე შუქი ერთვოდა,თან მისი გამაყრუებელი ხმა,რომელიც სულ რამოდენიმე წამს გაგრძელდა და ღრუბლებში გაუჩინარდა,ბრაზილიის მიმართულებით.
აივანზე მდგომ ქალს,თვალის კუთხიდან ცრემლი გამოეპარა,მაგრამ მალევე მოიშორა და მთელი გულით სთხოვა შემოქმედს,რომ ბედნიერი ყოფილიყო მარიამი,მისი ცხოვრების და სისცოცხლის აზრი.
უკნიდან მამაკაცის ხელები იგრძნო,თეძოებით რომ მიეკრო და განძრევის საშუალებასაც არ აძლევდა.
- ქალბატონო,სწრაფად ფული,თორემ ყელს გამოგჭრით!
- ფული რომ თან არ მაქვს?! გამიშვით,გთხოვთ!
- მაშინ სხვა რამით გამოასწორებთ!
მისკენ შეატრიალა ანასტასია და ტუჩებზე მიეწება.
- გიჟი ხარ,არანორმალური,მის ბაგეებზე ამოილაპარაკა ქალმა,კაცმა ხელები თეძოებისკენ წაიღო და წელზე შემოისვა.
კოცნის შეუწყვეტლად შევიდნენ სახლში და მთვარის შუქს ნელნელა მოშორდნენ..


დასასრული...

ყველას,ვინც კითხულობდით და აზრს აფიქსირებდით,მინდა უღრმესი მადლობა გადაგიხადოთ,ვერ ავღწერ ისე მიყვარხართ და ისე მიხარიხართ,მაბედნიერებთ ჩემო ტკბილებო,შოკოლადებო და მარწყვებო!:დდ <3
იმედია დასასრული ისეთია,როგორსაც ელოდით..
პ.ს.ს მიყვარხაააართ!!!!!



№1 სტუმარი

კარგი იყო მართლა! ვისიამოვნე, ველოდებოდი ყოველი თავის დადებას და მოკლედ cool???? ერთი ლილე და მისი უჟმური უფროსი დამაკლდა(( და ცალკე ვნახავთ მათ love stories???..

 


№2  offline მოდერი Queenofmoon

კარგი იყო მართლა! ვისიამოვნე, ველოდებოდი ყოველი თავის დადებას და მოკლედ cool???? ერთი ლილე და მისი უჟმური უფროსი დამაკლდა(( და ცალკე ვნახავთ მათ love stories???..

მადლობა დიდი <3 კი,ცალკე ვნახავთ მათ ისტორიას მალე <3

 


№3 სტუმარი nino

kvelaze kargi xar dzalian shemakvare tavi sheni dawerili istoriit kvelaze magari istoriaa rac wamikitxavs dzalian dzalian magari ❤ aseve dzalian mewkina rom damtavrda da velodebi shemdeg istorias sakvareloo mikvarxar dzalian ❤❤

Da ugrmesi madloba eseti saintereso da kargi istoriisatvis ❤

 


№4 სტუმარი მარუსაა

ძალიანნ კარგი იყოო ყოველი თავის დადევას ისე ემოციურად ველოდი რომ რავიციი )) ბოლო თავში მეგონა რომ ანასტასია ფეხმძიმედ იქნებოდა მაგრამ გამცრუვდა იმედიი.. ძალიან კარგი და ჭჯვიანიი გოგო ხარრ ძალუან კარგიი ისტორია გამოვიდა <3 ველოდებიი ლილეს და თავისი ტირანჩიკის ისტორიასს :დდ <3

 


№5 სტუმარი სტუმარი ნათია

hoo dasasruli martla isetia rogorsac velodi da dzalian didi madloba shen. shishit velodi rom sadgac amoagdebdi xelis moweris ceremonials datastan da madloba rom gaatare????. asee, dasrulda oskaris gadacemis ceremonia da didi siamovnebit veli axal kinohits qartvel mister da misiss greize???? ravqna ranairi ganumeoreblebic ar unda iyvnen mainc mat vadareb liles da aleqss ase rom ertioskari gaqvs chemgan da meore gelis???? miyvarxar dzalian????????????

 


№6  offline წევრი nini :)

მიყვარს ეს ისტორიააა.....
მალე დაიწყე ლილე და ალექსანდრეე.....
სასიამოვნო იყო ბოლო თავის წაკითხვაა

 


№7  offline მოდერი Queenofmoon

nino
kvelaze kargi xar dzalian shemakvare tavi sheni dawerili istoriit kvelaze magari istoriaa rac wamikitxavs dzalian dzalian magari ❤ aseve dzalian mewkina rom damtavrda da velodebi shemdeg istorias sakvareloo mikvarxar dzalian ❤❤

Da ugrmesi madloba eseti saintereso da kargi istoriisatvis ❤

მეც ძალიან ძალიან შემიყვარდიი და დიდი მადლობა ჩემო საყვარელოო ვეცდები შემდეგი ისტორიაც ისეთივე გამოვიდეს რომ მოგეწონოს <3 <3
მარუსაა
ძალიანნ კარგი იყოო ყოველი თავის დადევას ისე ემოციურად ველოდი რომ რავიციი )) ბოლო თავში მეგონა რომ ანასტასია ფეხმძიმედ იქნებოდა მაგრამ გამცრუვდა იმედიი.. ძალიან კარგი და ჭჯვიანიი გოგო ხარრ ძალუან კარგიი ისტორია გამოვიდა <3 ველოდებიი ლილეს და თავისი ტირანჩიკის ისტორიასს :დდ <3

ძალიან დიდი მადლობა შენ,ჩემო თბილო. <3 ხო ანასტასიაზე და დემეზე არ დავკონკრეტდი,არც ლილეზე და ალექსანდრეზე ბოლოს,რადგან ახალ ისტორიაში ისედაც ვიხილავთ ყველაფერს,ასევე ტასოს და დემეს მომავალსაც პატარა დოზით შევავლებთ თვალს. <3
სტუმარი ნათია
hoo dasasruli martla isetia rogorsac velodi da dzalian didi madloba shen. shishit velodi rom sadgac amoagdebdi xelis moweris ceremonials datastan da madloba rom gaatare????. asee, dasrulda oskaris gadacemis ceremonia da didi siamovnebit veli axal kinohits qartvel mister da misiss greize???? ravqna ranairi ganumeoreblebic ar unda iyvnen mainc mat vadareb liles da aleqss ase rom ertioskari gaqvs chemgan da meore gelis???? miyvarxar dzalian????????????

დაე იყონ ქართველი მისტერ და მისის გრეი,ისე რა კარგად ჟღერს?:D ვეცდები ჩვენი ცეცხლოვანი წყვილით მალე დავბრუნდე,თორემ თქვენ გარეშე რა გამაძლებინებს ალბათ დეპრესია დამეწყება????მეც ძალიან მიყვარხარ ჩემო ტკბილო! <3 <3 <3

nini :)
მიყვარს ეს ისტორიააა.....
მალე დაიწყე ლილე და ალექსანდრეე.....
სასიამოვნო იყო ბოლო თავის წაკითხვაა

დიდი მადლობა ნინი <3 <3 კი ჩემო კარგო,ვეცდები ძალიან მალე დავბრუნდე მათი ისტორიით. <3

 


№8 სტუმარი სტუმარი Mziko

Auuu :((( kargi iyo mara titqos ragac damaklda....netavi ratoom? Demetreze da tasoze arada ar meyooo..mindoda bavshvi hyolodaat:(((mewyina ROM damtavrda ici..isic ici rogor shemiyvardi Shen tviton shokolado da marwyvo..damibrundi male Ra:((((( velodebi chemi lilachkas da titanis istorias

 


№9 სტუმარი სტუმარი მარი

Auuu cota guli damwyda ro damtavradaaaa....magram mixaria axals ro vixilav . Pirvelive tavidan vgijdebi am istoriaze. Dzalian kargi da sasiamovno istoria tkbili dasasrulit. Mixaria chemi deme da tasoc ro iqneba. Madloba rom wer. Sheni Ertguli( yvelaze moutmeneli) mkitxveli. Miyvarxaaaaar

 


№10 სტუმარი მკითხველი

აი ის იყო რაც მინდოდა. რამაც გამახარა და გელოდები ახალი ისტორიით.
მადლობა შენ რომ ასე მალე დადე..

 


№11  offline წევრი tamuna.s

კარგი და საინტერესო ისტორია იყო, შენ კიდე ძალიან ნიჭიერი გოგო ხარ. მოუთმენკად ველოდები ლილეს და აკექსანდრეს ისტორიას. ეს უნდა იყოს ცეცხლი და ვულკანი იცოდე :დდ

 


№12 სტუმარი

Queenofmoon
კარგი იყო მართლა! ვისიამოვნე, ველოდებოდი ყოველი თავის დადებას და მოკლედ cool???? ერთი ლილე და მისი უჟმური უფროსი დამაკლდა(( და ცალკე ვნახავთ მათ love stories???..

მადლობა დიდი <3 კი,ცალკე ვნახავთ მათ ისტორიას მალე <3

ველოდები???? მალე დაიწყე რა, (მოუთმენელი ვარ) sorry:(

 


№13  offline მოდერი Queenofmoon

სტუმარი Mziko
Auuu :((( kargi iyo mara titqos ragac damaklda....netavi ratoom? Demetreze da tasoze arada ar meyooo..mindoda bavshvi hyolodaat:(((mewyina ROM damtavrda ici..isic ici rogor shemiyvardi Shen tviton shokolado da marwyvo..damibrundi male Ra:((((( velodebi chemi lilachkas da titanis istorias

არ ვიცი საყვარელო,მაპატიე თუ ისე რამე არ გამოვიდა????:* :( რა თქმა უნდა , ჩვენს გმირებს იქ შეხვდები აუცილებლად.
სტუმარი მარი
Auuu cota guli damwyda ro damtavradaaaa....magram mixaria axals ro vixilav . Pirvelive tavidan vgijdebi am istoriaze. Dzalian kargi da sasiamovno istoria tkbili dasasrulit. Mixaria chemi deme da tasoc ro iqneba. Madloba rom wer. Sheni Ertguli( yvelaze moutmeneli) mkitxveli. Miyvarxaaaaar

მეც მიყვარხარ ჩემო კარგოოო და მადლობა რომ ჩემი ერთგული მკითხველი ხარ შენ! <3 <3 შენი დემეც და ტასოც იქნებიან ახალ ისტორიაში,აბა როგორ ? :* :*
მკითხველი
აი ის იყო რაც მინდოდა. რამაც გამახარა და გელოდები ახალი ისტორიით.
მადლობა შენ რომ ასე მალე დადე..

გაიხარე საყვარელო,პირიქით უდიდესი მადლობა შენ! <3 <3 <3
tamuna.s
კარგი და საინტერესო ისტორია იყო, შენ კიდე ძალიან ნიჭიერი გოგო ხარ. მოუთმენკად ველოდები ლილეს და აკექსანდრეს ისტორიას. ეს უნდა იყოს ცეცხლი და ვულკანი იცოდე :დდ

ძალიან დიდი მადლობა^_^ ყველაფერს გავაკეთებ რომ იმედები არ გაგიცრუო! <3 <3 <3 <3

უცნაური მე
ძალიან კარგი იყო. გულიც კი დამწყდა რომ დამთავრდა. მაგრამ ის ფაქტი მომწონს რომ ლილეს და ალექსანდრეს წყვილზეც დაწერ და იქაც შევხვდებით ჩვრნს გმირებს. იმედი მაწვს ის ისტორიაც ასრვე საინტერესო იქნება, მოუთმენლად ველოდები ❤️ შენ კი ძალიან კარგი ხარ ავტოროო <3

ჩემო უცნაურო,დიდი მადლობა შენ ასეთი კარგი რომ ხარ! <3 <3 იმედი მაქვს ის ახალი ისტორიაც ასევე მოგეწონებათ,მოკლედ მალე დაგიბრუნდებით <3

 


№14 სტუმარი cota boroti

vaii ra udzalianmagresi iyooo if if iiif
yvelaze magari dasasruli rac ki istorias odesme qonia<3<3<3<3gushin ver wavikitxe qalaqshi ar viyavi magram dges saxlis kars sanam shemeovagebdi manamde vedzebdi xom ar daudevstqo
lile da aleqsi damaklda cota magram araushavs momdevno istoriashi meyofaa DDD
demetreze vgijdebii
shenzec vgijdebii mtvaris dedofalo<3<3
male dagvibrundi aba lileti da sandroti

P.S
mgoni gioze da marize guli momilbaa DDD

 


№15  offline წევრი teengirllove

ვაუუუ ,მაგარი იყო ,ორიგინალური დასასრულითთთთ...ახლა ლილეს ისტორიას ველოდები მოუთმნლად

 


№16 სტუმარი სტუმარი მარი

რა ერქმევა ახალ ისტორიას ჩემო ძვირფასო<3 <3

 


№17  offline მოდერი Queenofmoon

cota boroti
vaii ra udzalianmagresi iyooo if if iiif
yvelaze magari dasasruli rac ki istorias odesme qonia<3<3<3<3gushin ver wavikitxe qalaqshi ar viyavi magram dges saxlis kars sanam shemeovagebdi manamde vedzebdi xom ar daudevstqo
lile da aleqsi damaklda cota magram araushavs momdevno istoriashi meyofaa DDD
demetreze vgijdebii
shenzec vgijdebii mtvaris dedofalo<3<3
male dagvibrundi aba lileti da sandroti

P.S
mgoni gioze da marize guli momilbaa DDD

დამიბრუნდა ჩემი ცოტა ბოროტიიი:დ^_^ როგორ მიხარია,რომ გული მოგილბა გიოზე და მარიზე <3 მადლობაა დიდიი და მიყვარხაარ <3 <3 ლილე და ალექსი ისედაც იქნებიან ცალკე ახალ ისტორიაში,ამ თავში იმიტომაც აღარ გამოვაჩინე. ^_^ <

teengirllove
ვაუუუ ,მაგარი იყო ,ორიგინალური დასასრულითთთთ...ახლა ლილეს ისტორიას ველოდები მოუთმნლად

მადლობა დიდი საყვარელო<3 <3 <3
ვეცდები რომ ძალიან მალე დაგიბრუნდეთ^_^
სტუმარი მარი
რა ერქმევა ახალ ისტორიას ჩემო ძვირფასო<3 <3

რამოდენიმე თავს დავწერ და მაშინვე დავაკომენტარებ რა ერქმევა,რადგან ჯერ ბოლომდე ვერ ჩამოვყალიბდი სათაურზე ჩემო ტკბილო <3

 


№18 სტუმარი მერო

სრულად ვერ ატვირთავ მინდა რომ წავიკითხო დასასრულს ვუცდიდი.

 


№19  offline მოდერი Queenofmoon

მერო
სრულად ვერ ატვირთავ მინდა რომ წავიკითხო დასასრულს ვუცდიდი.

სამწუხაროდ საიტის ახალი წესებიდან გამომდინარე,სრულად დადების უფლება არ აქვს მათ,ვინც თავებად დებს ისტორიას. :(((

 


№20 სტუმარი ერთგული მკითხველი (მარი)

კარგი ჩემო ძვირფასო ველი მოუთმენლად ახალ ისტორიას. მ ი ყ ვ ა რ ხ ა რ♥♥♥♥♥

 


№21  offline მოდერი Queenofmoon

ერთგული მკითხველი (მარი)
კარგი ჩემო ძვირფასო ველი მოუთმენლად ახალ ისტორიას. მ ი ყ ვ ა რ ხ ა რ♥♥♥♥♥

მეც ძალიან მიყვარხარ heart_eyes heart_eyes

 


№22 სტუმარი ninia

ძალიან მიყვარს ეს ისტორია და მოუთმენლად ველი მისი გმირების ახალ თავგადასავალს!❤️❤️პს ხოარიცი სურათზე სიგარეტით ხელში როა იმ ბიჭის სახელი??

 


№23  offline მოდერი Queenofmoon

ninia
ძალიან მიყვარს ეს ისტორია და მოუთმენლად ველი მისი გმირების ახალ თავგადასავალს!❤️❤️პს ხოარიცი სურათზე სიგარეტით ხელში როა იმ ბიჭის სახელი??

ძალიან დიდი მადლობა <3 <3 Patch Cipriano არის მისი სახელი,თუ არ ვცდები საყვარელო. <3

 


№24  offline წევრი tebea

საოცარი გოგო ხარ ♥️ უნიჭიერესი ♥️

 


№25  offline მოდერი Queenofmoon

tebea
საოცარი გოგო ხარ ♥️ უნიჭიერესი ♥️

უღრმესი მადლობაა! <3 <3 <3

 


№26 სტუმარი სტუმარი ნათია

უძალიანმაგრესი გოგო ხარ.რომ ვკითხულობდი მგონი არც ვსუნთქავდი ისეთი ინტერესით ვიყავი ჩაფლული.მალე დაბრუნდი ახალი ისტორიით.მოუთმენლად გელიიი მიყვარხარ

 


№27  offline მოდერი Queenofmoon

სტუმარი ნათია
უძალიანმაგრესი გოგო ხარ.რომ ვკითხულობდი მგონი არც ვსუნთქავდი ისეთი ინტერესით ვიყავი ჩაფლული.მალე დაბრუნდი ახალი ისტორიით.მოუთმენლად გელიიი მიყვარხარ

უღრმესი მადლობა ჩემო კარგო,მეც მიყვარხარ და მიხარია რომ მოგეწონა heart_eyes heart_eyes ახალი ისტორიის პირველი თავი კი უკვე დევს,გუშინ დავდე. "ტირანის მახეში" ასე ჰქვია. smile

 


№28  offline მოდერი lemongiirl

აუ მიყვარს რა, საერთოდ არ მბეზრდება ამის კითხვა არასდროს!... ♥️????❤️

 


№29  offline მოდერი Queenofmoon

Anano Magradze
აუ მიყვარს რა, საერთოდ არ მბეზრდება ამის კითხვა არასდროს!... ♥️????❤️

არც კი ვიცი რა ვთქვა....უღრმესი მადლობა საყვარელოოო... heart_eyes heart_eyes heart_eyes kissing_heart

 


№30 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

ძალიან მაგარი იყო საინტერესო მომეწონა ძალიან კიდევ მინდა ასეთი ნაწარმოების წაკითხვა ძალიან კარგად დამთავრდა დიდი მადლობა????????????????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent