შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გიჟი ხარ და მეც გამაგიჟე... (თავი 8)


25-10-2018, 16:24
ავტორი Life is wonderful
ნანახია 1 988

აღარ ვიცოდი რა გამეკეთებინა... ნამდვილად ვერ დავისვენებ.... ფიქრით თავი მისკდებოდა... როგორ უნდა ვუთხრა... არ შემიძლია... მოვიფიქრე... წავედი ჯერ ლუკას და გოგოებს შევაკითხავ... ლუკას კარებზე დავუკაკუნე...
-რაიყო პრინცესა...
-წამო გოგოებს შევაკითხოთ რა სალაპარაკო მაქვს...
-კარგი წამოდი...
მათთან შევედით და მაშინვე დავხედე საათს...
-ლუკა, ნატა, ნია ზუსტად ერთ საათსა და ორმოცდა ერთ წუთში ალექსანდრეს უნდა ვუთხრა, რომ მეც მომწონს... მიშველეთ...
სამივემ ერთდროულად დაიწყეს სიცილი-რა გაცინებთ მე აქ ვნევიულობ და თქვენ იცინით?
-ვაიმე ჩემო გოგო რა უნდა მაგის თქმას მიხვალ და ეტყვი, აი ასე, უბრალოდ....(ნატა)
-აუუუუ გაა*სიიით რაააა... რა გაღადავებთ? მეც მოგძებნეთ რა ახლა მშველელები...
-ტასო სიტყვები(ლუკა)-მკაცრად მითხრა...
-აუუუ ხო კაი...
-კარგით რა არ გეცოდებათ საერთოდ?(ნია)
-აი ადამიანი...-გავხედე და სიცილი დაიწყო...-აუ მეთქი ერთი ნორმალური მაინც არისთქო რაა...
მთელი ერთი საათი მომკლეს სიცილით, იმდენი რამე მომიყვნენ, რომ აერთოდ გადამავიწყდა ეგ თვენი ალექსანდრე... არა მე ვის რას ვატყუებ? თქვენ? თუ ჩემს თავს? მთელი ეს დრო ალექსანდრე გონებიდან არ ამომიშლია...საათს დავხედე ნახევარ საათში უნდა შევხვედროდი....
-ვაიმეეე წავედი მე მოვემზადო...-დავიწყე ყვირილი...
-მიდი მიდი წარმატებები, ბრთხილად იყავი ხელებში არ ჩაადნე, რომ გაკოცებს(ლუკა)
-აუუუ ლუკა მოკვდი რააა...
ჩემს ნომერში გავედი და აბაზანაში შევედი, გამოვედი და ჩავიცვი ხაკისფერი მაღალწელიანი შარვალი, გრძელმკლავიანი მოტკეცილი მაიკა დეკოლტეთი თეთრი, მწვანე „New balance”-ს ბოტასები მოვირგე, ოდნავ გადავისვი მაკიაჟი და საათს დავხედე ხუთ წუთში უნდა ჩავიდე... უარესად ავნერვიულდი... ტელეფონზე მესიჯი მომივიდა „მგონი რაღაც გაქვს სათქმელი არ დააგვიანო“ უკვე პირველი საათი იყო, სასადილოშიც არავინ იქნებოდა... მაგრამ სავარაუდოთ გარეთ გავალთ... ქვემოთ ჩავედი ალექსანდრე უკვე მელოდებოდა, რომ დამინახა მომიახლოვდა... ჯერ მზერა ჩემს დეკოლტეზე შეაჩერა, ვნებიანად აათვალიერა, ტუჩები გაილოკა.... და მე რა დამემართა? ვუი არ მკითხოთ, პეპლები, ჟრუანტელი, სისუსტე, ყველაფერი წამებში დამემართა...
-გავიდეთ გარეთ?(ალექსანდრე)
-აჰამ...-ძლივვს ამოვიჩურჩუულე და შემოსაცმელი მოვიცვი... ცოტათი, რომ მოვშორდით სასტუმროს ალექსანდრე მომიახლოვდა, თანაც საშინლად...
-აბა რაზე გინდოდა ლაპარაკი-დაბნეულმა ამოვილაპარაკე და მის ტუჩებს დავაკვირდი, უკვე გითხარით, რომ საშინლლად მიზიდავს მისი ტუჩები? მგონი კი მაგრამ კიდევ ბევრჯერ გაგიმეორებთ, აი იცი როგორია? გინდა თუარა მაინც გინდა... აი ასეთ პონტში, ოღონდ უარესში...
-რაღაცას გავაკეთებ კარგი?-მითხრა და ვნებიანი მზერით, რომელიც ჩემი ტუჩებისკენ იყო მომართული ენა გადაიტარა...
-რა... რა უნ.. უნდა გააკ...-სიტყვის თქმა არ მაცადა ისე ეცა ჩემს ტუჩებს...ჩემს წელზე მოხვეული ხელი დაეჭიმა... ისე ვნებიანად და ნაზად მკოცნიდა, რომ ამ სამყაროში აღარ ვიყავი, უკვე ვეღარ გამეგო რა ჯიშის პეპლები თუ ფრინველები დაფრინავდნენ ჩემს მუცელში, ჟრუანტელმაც არ დააკლო და ამაზე ალექსანდრეს ჩაეღიმა... მეც შეძლებისდაგვარად ვყვებოდი კოცნაში და ბოლოს, რომ გააღრმავა კოცნა მაშინ ხომ საერთოდ აღარ ვიყავი აზრზე რა ხდებოდა, თმაში შევუცურე ხელები და ჩემკენ დავქაჩე.... არ მინდოდა დამთავრებულიყო, მაგრამ ბოლოს ჰაერი აღარცერთს გვყოფნიდა და ერთმაეთს დავაშორეთ ბაგეები.... ვცდილობდით სუნთქვა დაგვერეგულირებინა...
-ანასტასია, საშინლად მომწონხარ...
-მე... მეც -ვუთხარი და ჩემი სიწითლე, რომ დამეფარა კოცნის ინიციატივა ჩემს თავზე ავიღე და რასაც ქვია ველურივით ვეცი მის ტუჩებს, ხან ზედა ტუჩს ვუკოცნიდი ხან ქვედას, ბოლოს მომიშორა და მითხრა...
-ვიღაც გაცუღლუტდა, გეყოს თორემ თავს ვეღარ ვაკონტროლებ...-ვნებამორეულა მითხრა და ტუჩზე მიკბინა... ამაზე უფრო გავწითლდი...- გეყოს ნუღარ წითლდები, თორემ შემომეჭმები...
-წამოდი სასტუმროში დავბრუნდეთ...
-ოჰო, რა სწრაფი ხარ, მაგის დროც მოვა პატარა...(ალექსანდრე)
-ალექსანდრე....-ამოვთქვი დარცხვენილმა... გაიცინა და ტუჩები შუბლზე მომაკრო...
-ხო კაი წამოდი...-წელზე შემომხვია ხელი და ისე გავაგრძელეთ სიარული....
მალე მივედით სასტუმროსთან, ჩემს ნომერთან მივედით, კარებზე ამაკრა ვნებიანად მაკოცა, ტკბილი ძილი მიურვა და ასე გაოგნებული, აგონიაში მყოფი და ნასიამოვნები დამტოვა, ისე შევედი და ჩავწექი ლოგინში, რომ ვერც კი გავიგე... როგორც კი დავწექი მაშინვე კოცნა გამახსენდა და გამეღიმა... არ მჯერა ახლა ყველაფერი შეიცვლება....

///////////////////////////////////

აააა ნანატრი შეხვედრაც... ვიცი პატარაა, მაგრამ დრო არ მაქვს სამწუხაროდ.... იმედი მაქვს მოგეწონათ.... შემდეგი დიდი იქნებაა... და რაც მთავარია აღარ დავაგვიანებ... მიყვარხართ ჩემო ტკბილო მკითხველებო, განსაკუთრებით ისინი ვინც ყოველ ახალ თავზე უტკბილეს კომენტარებს მიწერთ და მაბედნიერებთ...(მიმხვედრი მიხვდება ვიზეც ვამბობ) ძალიან დიდი მადლობა თქვენ ამისთვის და იმედი მაქვს მოგეწონებათ.... შემიფასეთ... თქვენი კომენტარები ჩემთვის ყველაფერია... საუკეთესოები ხართ ყველანი.... მიყვარხართ...

გ ი ჟ ი
ხ ა რ
დ ა
მ ე ც
გ ა მ ა გ ი ჟ ე . . .
სიყვარილით:“მე“



№1  offline წევრი fluctus Oceani

ვაიმე სიყვარულებიიი,მიყვარხარ შენ ტას ლუკა ალექსანდრე ვაკო და გოგოებიც და ყველა ვგიჯდები ამათზე.მართალია ტასომ ალექსანდრე ამახია მაგრამ რას ვიზამთ kissing_heart kissing_heart kissing_heart kissing_heart

 


№2  offline წევრი lamazi tvalebi

აუუუ ეს იყო რასაც ამდენხანს ველოდებოდი. ერთი ამოსუნთქვით წავიკითხე ისე რომ სახეზე ღიმილი არ მომშორებია. კიდევ ერთხელ გეტყვი რომ საოცრება ხარ ჩემო ტკბილო გოგოოო❤❤❤

 


№3  offline წევრი Life is wonderful

I love you baby
ვაიმე სიყვარულებიიი,მიყვარხარ შენ ტას ლუკა ალექსანდრე ვაკო და გოგოებიც და ყველა ვგიჯდები ამათზე.მართალია ტასომ ალექსანდრე ამახია მაგრამ რას ვიზამთ kissing_heart kissing_heart kissing_heart kissing_heart

ვაიმეეე სიყვარულოოო მეც ალიან მიყვარხრ... როგორ მახარებს შენი კომნტარები ვერც კი წარმოიდგენ.... ❤️❤️❤️

lamazi tvalebi
აუუუ ეს იყო რასაც ამდენხანს ველოდებოდი. ერთი ამოსუნთქვით წავიკითხე ისე რომ სახეზე ღიმილი არ მომშორებია. კიდევ ერთხელ გეტყვი რომ საოცრება ხარ ჩემო ტკბილო გოგოოო❤❤❤

ძალიან კარგი ხარ შენი ომენტარები მართლაც რომ ჩემთვის ყველაფერიაა... ❤️❤️❤️
--------------------
Every day, every night, you have to wait for a new test and pass it successfully." - "Life is exam."

 


№4 სტუმარი სტუმარი მარიკო

Mec mikaqal

 


№5  offline წევრი Life is wonderful

სტუმარი მარიკო
Mec mikaqal

საყვარელოოოო.... heart_eyes
--------------------
Every day, every night, you have to wait for a new test and pass it successfully." - "Life is exam."

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent