შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვნების სურნელი.! #3


5-01-2019, 12:29
ავტორი Phoenix..
ნანახია 5 926

-ეს უკვე აუტანელია.. არ აქვს ამის უფლება.. კაი ერთ შენთვითონ აძლევ ამის უფლებას..-საკუთარ თავს ელპარაკებოადა და ხელის თითებს აწვალედა. ვერ გადაეწყვიტა კიდევ ერთხელ მიეღო საკუთარი თითებით სიამოვნეა თუ ასე დატანჯულიყო მთელი ღამე, მაგრამ იმდენად იყო გამჯდარი დიმიტრის ვნება ნაზად ჩაიცურა მტევანი საცვალში და კვნესაც აღმოხდა.. სხეული რომ დაეკლაკნა და ფეხებში დიდი სიმძიმე ეგრძნო შვეით ამოისუნთქა თვალები დახუჭა და მშვიდ ძილს მიეცა.. მეორე დილით თაკომ დაურეკა და უკვე ცნობილი ინფორმაცია მოახსენა..
-ნინი როგორ ხარ?
-რავი უნივერსიტეტში მივედი და ლექციები გამიცდა.. საშინელ ხასიათზე ვარ..შენ რას შვები?
-დარბაზში მივდივარ.. დიდიხანია არ მივარჯიშია, თან ქეთოც არაა თბილისსში და თავისუფალი ვარ..-ჩანთაში სპორტული ტანსაცმელი ჩააწყო..
-საღამოს არსად გავიდეთ?
-რავი თუ გინდა გავიდეთ.. მე ექვსის მერე მცალია..
-კაი თუ ხასიათი გამომიკეთდა დაგირეკავ..
-კაი პატარავ, ეკე მომიკითხე..
-გკოცნი..-სახლის კარი გადაკეტა და ზურგჩანთა ზურგზე მოიგო.. დარბაზში შესულმა არავის მიაქცია ყურადღება გამოიცვალა და სარბენ ბილიკზე ავიდა.. ყურსასმენებით ჯერ ნელა დაიწყო სიარული შემდეგ აუჩქარა და უკვე სირბილზე გადავიდა, მთლიენად ივსებოდა ენერგიით ვარჯიშის მერე.. სველი თმა ჩაიწნა და დარბაზი დატოვა..
-ჰა აბა მოხვედი ხასიათზე?-ზუმერი რომ შეწყდა მაშინვე უთხრა..
-ძლივს მოვიყვანე ხასიათზე..
-ეკე როგორ ხარ? -გაუხარდა მისი ხმის გაგონება.
-შენი დაქალის ხელში როგორ ვიქნეი.. კაი ხო ნუ მირტყავ.. აჰა დაელაპარაკე..
-წავიდეთ სადმე?
-კი კუს ოღონდ ცოტა გვიან..-მეგოარს დაემშვიდობა და სახლის კარები შეაღო.. აივანზე ყავის ფინჯანთან ერთად იჯდა, სიამოვნებდა მარტო ყოფნა, ის მომეტი იდგა ახლა ელენას ცხოვრებაში რომ საშინელ გაურკვევლობას, სინდისის ქენჯვნას გრძნობდა. ბავშვობაში ღამე რომ არ ეძინებოდა თვალეს ხუჭავდა და წარმოიდგენდა ხოლმე ლამაზ თეთრ კაბას, ფრიალას და თვლებით მორთულს.. საერთოდ არ უნდოდა ახლანდელი ცხოვრება.. და რა არის ახლა მისი ოცნება? არც არაფერი.. საკუთარ თავს არ აძლევს ოცნების უფლებას, ეშინია.. ისეც ჩაფუშული და ფერფლად ქცეული ოცნებების ეშინია.. წამებში წამოხტა ფეხზე ტელეფონის ნომერი მოიძია და რამდენიმე ზუმერის შემდეგ კაცის ხმა გაიგო..
-ტატუს გაკეთება მინდა.. დღეს გაქვთ დრო?
-გააჩნია რისი გაკეთება გინდა?
-ფენიქსის დახატვა მინდა დაახლოებით 10 სანტიმეტრიანის.
-თუ ნახევარ საათში მოხვალ მოვასწრებთ გაკეთებას..
-მანდ ვიქნები ნახევარ საათში.. -წამებში მოწესრიგდა და სირბილით გაიქცა ავტობუსის გაჩერებისკენ.. უკვე სავარძელზე იწვაა.
-მეტკინება?
-პირველი ტატუა? -მასალას ამზადებდა ახალგაზრდა ბიჭი..
-დიახ..
-ძაან არ გეტკინება...ხელი ასე გაასწორე, ვიწყებთ... -აახმაურა ხელაწყო და აი მწარე ტივილიც იგრძნო.. -ნუ ფართხალებ თორე ფენიქსის მაგივრად გაპუტული ქათამი დაგრჩება.-ახვლედიანის გამხიარულებას ცდილობდა მხატვარი..
-ისე სხეულზე ყველაზე მტკივნეული ადგილი სად არის?
-ნეკნები..-გაეცინა..-დაგამშვიდე ხომ?
-ჯერ ძაან არ მტკივა, გავუძლებ.. -ნახევარი საათი გავიდა და ერთი არ დაუწუწუნია..
-საღოლ შენ.. ბიჭები ვერ უძლებენ ამ ტკივილს, ორი ვიზიტი სჭირდებათ ხოლმე.. შენ კიდე პირველი ტატუ ნეკნებზე გაიკეთე და წუწუნის გარეშე.-იღიმოდა..
-ძალიან მომწონს..-აღფროვანებული უყურებდა საკუთარ სხეულს სარკეში..-ვაიმეე ძაან ლამაზია.. მადლობა.-სახლში მისულმა მოიწესრიგა თავი და ნინისთან წავიდა..
-შემო ჩავიცვამ და გავიდეთ, ეკე იქ მოვა.. -ოირსახოც შემოხვეულმა გააღო კარები და მაშინვე საძინებელში შევარდა.. მალე გამოვიდა მოწესრიგებული.. -რა ლამაზი ხარ ქალო.. საცოდაობაა შენი მარტო სიარული-სიცილით აათვალიერა, მუქ ლურჯ, ატლასის კაბაში გამოწყობილი ელა. თმა ცხენის კუდად ჰქონდა შეკრული და ლამაზი ტუჩები წითლად შეეღება..
-ტატუ გავიკეთე.. -თვალებ აციმციმეულმა გახედა დაქალს..
-ვაიმეეე, როდის მოასწარი?
-ერთი საათის წინ.-საყვარლად აიჩეჩა მხრები..
-მანახე რაა. მეც მინდაა... აუ რა ლამაზია ელ.-ხმაურიან დარბაზში შევიდა ორი ლამაზი ქალი და მაშინვე ნაცნოებით სავსე მაგიდისკენ გაემართნენ..
-ჩვენი გოგოები მოვიდნენ.-ერეკლემ ჯერ გემრიელად დაუკოცნა საყვარელ ქალს ტუჩები და მერე ელასაც მოეხვია.ერთობოდა მეგობრეთან ერთად, სულ ავიწყდებოდა ყველაფერი. ტანს ლამაზად აყოლებდა მუსიკას და ხელში სასმლის ჭიქა ეჭირა.
-მოსაწევად გავდივართ ჩვენ ელა წამოხვალ? -ერეკლემ კითხა და სიგარეტის კოლოფი ხელში აათამაშ.
-აქ დაგელოდებით.. -გაუღიმა და ისევ მუსიკას ააყოლა ლამაზი სხეული.
„ლამაზი ხარ.!“ უცხო ნომერი იყო მაგრამ კარგად იცოდა ვისაც ეკუთნოდა.. გონებაში ისიც წარმოიდგინა როგორ ეტყოდა.არაფერი უპასუხა.. გვერდით რომ ამოუდგა ჯაფარიძე და ქალს დახედა..
-მირაზდები რამეზე?
-არაფერს წარმოადგენ შენზე გაბრაზებული რომ ვიყო..-ყურადღებას არ აქცევდა ახვლედიანი და ეს უფრო აცოფებდა დიმიტრის..
-შემომხედე.. მიყურე თვალებში..-კბილებში გამოსცრა მოთმინება დაკარგულმა.
-რა გინდა?
-სალაპარაკო მაქვს. -ხელი მაჯაზე მოჰკიდა და წაიყვანა.-სადმე მშვიდ ადგილას წავიდეთ.
-არა მეგობრებთან ერთად ვარ..-გარეთ გასულმა ხელი გააშვებინა..
-გააფრთხილე მერე..-წარბები შეკრა.ტუჩები გააცმაცუნა ელამ და ერთად შეკრებილებს მიაუხოვდა..
-მე უნდა წავიდე..
-სად ეხლა არ მოვედით?-რაღაცის თქმა უნდოდა მაგრამ ვინ დააცალა.!
-ჩემთან ერთად მოდის.. ნინი როგორ ხარ?
-მადლობა დიმიტრი შენ როგორ ხარ? -ღიმილით მოიკითხა მეზობელი ქალატონმა ჯიქიამ.. -ელა სახლში რომ მიხვალ დამირეკე.-აციმციმებული თვალებით უთხრა დაქალს..
-კარგი.. ნახვამდის ბავშვებო..-ეკეს გადაეხვია...
-თუ რამე დამირეკე კაი..-მშვიდად უჩურჩულა ახვლედიანს ყურში.. გაეღიმა და თავი დაუქინა. მანქანაში ჩასხდნენ ღვვედი შეიკრა და ფეხები ერთმანეთს მიაკრო..
-რატომ ნერვიულობ?-წამით მოაშორა გზას მზერა..
-არ ვნერვიულობ.!
-ნუ მეუხეშები...
-შენ კიდე ნუ მიღრენ.და საერთოდ რაზე უნდა ვილაპარაკოთ?
-ჩვენზე.-ტანში სასიამოვნო ტალღამ დაურა, მისი ნათქვამი „ჩვენს“სასიამოვნოდ მოეჩვენა.. უნებურად გაეღიმა. კმაყოფილი სახე ჰქონდა..თბილისს რომ გასცდნენ მერე მოეგო გონს..
-სად მივდივართ?-აბრყვიალებული თვალები შეანათა სერიოზულად მჯდომ კაცს..ჯაფარიძე კი ხმას არ იღებდა.. უნებურად გონების დაუკიხავად სხეულმა ისეთი მოქმედებების კეთება დაიწყო რასაც ეს გოგო ვერასდროს გაბედავდა.. გრძელი თითები სახეზე შეახო, წვერით დაფარულ ლოყაზე ეფერებოდა, ცხვირზე საჩვენეელი თითი ჩამოუსვა და შემდეგ ტუჩის ზოლეს გაჰყვა.. წამოიწია და ღიმილის კუთხეში თავისი სურვილით სველი კოცნა დაუტოვა.. დიმიტრის ჩაეღიმა ქალის გამბედაობაზე და სახეზე მოთამაშე მტევანი ტორში მოიქცია.. სათითაოდ დაუკოცნა გრძელი და თხელი თითები.. მანქანა პატარა სახლის წინ გააჩერა..
-გადმოდი..-ახლა უკვე თბილი ხმით უთხრა და კარები გაუღო.. -დაჯექი.. ფანჯრებს გავაღებ.. დიდი ხანია აქ არ ვყოფილვარ..
-ძაან ლამაზიაა..-სახლს ათვალიერებდა და დაკაკუნობდა.. რომ შეაწუხა ქუსლების ხმამ გაიხადა და ტერფები დაიზილა..
-ეს ჟაკეტი თუ შეგცივდა..-სავარძელზე გადაკიდა.. ახვლედიანი სავარძელზე ჩამოჯდა და ფეხები აიკეცა, მოკლე კაბა შეისწორა და ინტერესით ახედა.. -შენთვის შემოთავაზეა მაქვს.. მინდა ჩემთან იყო.. როგორც შეყვარებული ისე არა.. მინდა ჩემი ქალი იყო. ურთიერთობა მინდა სადაც არ მექნება ვალდებულებები. გვექნება თავისუფალი ურთიერთობა, მანამ სანამ რომელიმეს არ მოგვბეზრდება ერთმანეთი..-თვალს ერთი წამითაც არ აშორებდა ახვლედიანის მუქ ყავისფერ სფეროებს.. დეტალურად აკვირდებოდა მის რეაქციებს, გულში გაეღიმა იმის დანახვის მერე როგორ გაუფართოვადა თვალები..
-არ მინდა..-ფეხზე წამოხტა.
-ქალიშვილივით ნუ იქცევი..არამგონია შენს მდგომარეობაში გამოგივიდეს ისეთი კაცის პოვნა ვინც ცოლად მოგიყვანს. მე კი სიამოვნებას და ზრუნვას.. თუ დაიმსახურებ რათქმაუნდა, ერთდროულად გთავაზობ.. დაჯექი..-ტონსაც აუწია.
-იცი მეე.-ნეტა რის თქმას აპირებდა..
-შენს რეაქციეს კარგად ვხვდეი, ისიც კარგად ვიცი რომ ძალიან გინდა ჩემთან იყო.. მე კიდე საყვარლის გარდა სხვა სტატუსის მქონე ქალი არ მინდა. არც იმის ილუზია გქონდეს რომ არ მომბეზრდებიი. ნუ ეს საკითხი შენზეა დამოკიდებული რამდენად გაქაჩავ ჩემთან სექს.. ყოველგვარი ეჭვიანობის გარეშე იქნება ჩვენი ურთიერთობა..-მშვიდად უხსნიდა სიტუციას.. -დაფიქრდი დროს გაძლევ. ჩემი ნომერი იცი.. ორ დღეში ქვეყნიდან გავდივარ. თუ მანამდე არ მივიღე პასუხი.. ზოგადად ასეთი ხასიაი ჰქონდა ახვლედიანს, ყოველთვის რისკავდა, არასდროს არ შეშინებია და ახლაც სწორეს ასე მოიქცა..
-თანახმა ვარ...-შეკრული წარები მალევე გაეხსნა გაეღიმა გოგონას დამორცხვებულ სახეზე.. არ მოსწონდა ის მდგომარეობა რაშიც მას აგდებდა.. მის ხელში ჩასაგდებად ყველაზე მტკივნეულ თემას იყენედა და ისე რომ ნერვიც არ უტოკდებოდა ელენას დარდიანი თვალების დანახვაზე.
-მშვენიერი. შენნაირი გაბედული ქალები მიყვარს.. -მუხლეზე გადაისვა და სიამოვნეისგან თვალები წამით დაეხუჭა. ასე თავისუფლად ეხება სხეულს რომელიც აგიჟებს.. მიზანი მიღწეულია.. ეს ქალი.. ლამაზი ქალი მის ხელშია..
-დღეს არ გვინდა.-ნელა ამოიბუტბუტა შეშინებულმა..
-ასეთი მოუთმენელიც არ ვარ. მაგრამ დიდხანსაც არ დაგელოდები.. -დამოკლებული კაბა საჯდომზე ჩამოუწია და ზლიერად მოუჭირა..-პირობები მაქვს.. ჩვენი ურთიერთობის შესახებ არავის ეცოდინება.. არავისში ყველას ვგულისხმო! გასაგებიაა.?
-კი.. -მზერაში ხვდეოდა რომ ბევრი კითხვა უტრიალებდა თავში ახვლედიანს.
-მკითხე რაც გინდა. დღეს გაქვს მარტო ამის შანნსი..-კაბის ელვა გაუხსნა და მხრები გაუშიშვლა..
-ასე ვერ ვილაპარაკებ!-გაეღიმა ახვლედიანს.-დიტო გთხოვ..-ყელზე მიკრული ტუჩებისგან თავის დახსნა უნდოდა, თან ეღუტუნებოდა..
-ასე გეღუტუნება შენ სულ?
-არაა, ხანდახან მხოლოდ..-კისკისს არ წყვეტდა..-გთხოვ..-ხელებს იფარებდა..
-კაი ხო.. ვსო ვჩერდები გისმენ.-კიდევ ერთხელ აკოცა ქვედა ტუჩზე და საზურგეს მიეყრდნო.კაბა წელამდე ჩამოუწია.. -ხელები გააჩერე, მინდა გიყურო.! ლამაზი ბურთები გაქვს. -ელენა კი სირცხვილისგან ახურდა, პირველად არის კაცთან ასე ახლოს.. პირველი შემთხვევა როცა კაცს ასე შიშველი უდგას.
-მოკლედ ბანალური კითხვებით დავიწყებ.. პროფესია, ასაკი.
-28 წლის. პილოტი ვარ.-კმაყოფილმა ჩაილაპარაკა.. -შენზე ყველაფერი ვიცი!
-საიდან? -გაოცებული თვალები შეანათა. კაცი უყურებდა და უკვირდა ყავისფერი თვალები როგორ შეცვლილიყო. ახლა მწვანე ფერი ჰქონდა მის ნუშისებრ ფორმებს და ბრწყინავდნენ..
-როცა ქალი მაინტერესებს მასზე ყველაფერს ვიგებ.. შენი პირველი ღამეც ვიცი..-წაისისინა ჯაფარიძემ და კაბის ქვეშ თითები თამამდ შეაცურა.. -ჩემი იყო შენი პირველი კოცნა.! -კმაყოფილებით სავსე მზერით უყურებდა.. -მე მეკუთვნის შენი პირველი სიამოვნების კვნესა.! შენი ყველა პირველი შეგრძნება ჩემია.. -ეუბნეოდა და სახის ყველა ნაკვთს ნაზდ უკოცნიდა. თვალეიდან წამოსულ ცრემლებსაც სათითაოდ უჩერედა. ღაპა-ღუპით ცვიოდა ცრემლები ახვლედიანს, შეგრძნება იმისა, რომ ის შეცდომა რაც დაუშვა არ უნდა ენანა. მისი იყო.. იმ კაცს ეკუთვნოდა რომელიც უნდოდა, მისით იყო ბედნიერი.. -მიტომ კი არ გითხარი რომ გეტირა..
-კი მაგრამ როგორ.. -ცრემლიანი სახე მოიწმინდა..სიცილი წასკდა და თან ტიროდა.. უხაროდა, ნეტა გენახათ როგორი დამშვიდებული სახე ჰქონდა..
-არ ვიცი ნასვამი ვიყავი, შენ კიდე არამარტო ნასვამი, რაღაც ნარკოტიკი ჩაგიყარეს ალბათ.. არამგონაი სასმელს ასე გაეთიშე.. -მხარეზე მიეყრდნო შუბლით ელენა და ღრმად ამოისთქა და თავიდან დაიწყო ტირილი.-ელენა გეყოს ახლა..-ხელებით დაუჭირა სახე..
-მეტირებაა.. არ მჯერა ასეთი დამთხვევების.. არა.. არ მჯერა. მატყუებ? უბრალოდ გინდა.. არ მჯერა დიტო.. -თავს აქნევდა და ცრემლების ნაკადიც არ წყდებოდა..-დილით რომ არ დამხვდი..
-რეისი მქონდა და ღამე წავედი.. რომ იცოდე როგორ არ მინდოდა ასე დამეტოვებინე, არც სახელი ვიცოდი.. არაფერი.. მერე ჩემს დასთან რომ გამომეცხადე ქეთოს მასწავლებლად, ემოციები ამერია.. ამიტომ მინდა სულ ჩემი იყო.. პირველი ვიყავი.. და სანამ არ მომბეზრდება შენთან ურთიერთობა სულ ჩემი იქნები.. ჩემი ქალი! -ბიუზღალტერის ბრეტელებიც გადაუწია მხრებიდან და ხორბლისფერი კანი დაუკოცნა, ლავიწის ძვალს ჩაუყვა და ლიფიდან მომზირალი ლამაზი მკერდი დაუკოცნა.. ხელის ზურგით გადაატარა დაბურცულ კანს.. ელენას კი სიამოვნეის ჟრუანტელმა დაუარაა.. მთელი კანი ბუსუსეით დაეფარაა. -შენი სხეულის ამ რეაქციაზე ვგიჟდეი, ასე თამამად რომ გამოხატავს ჩემმი შეხების სიამოვნებას..
-ის სუნამოც შენ გამომიგზავნე?
-ხო.. ასეთი სურნელი გქონდა მაშინ.. იმდენად მიმიზიდა, იმდენად მომინდა შენი სხეულის არომატი მთლიენად შემეგრძნო თავი არ შევიკავე და მთლიანად ჩემი გაგხადე! შემეძლო.! შემეძლო უბრალოდ სახლში მიმეყვანე და წამოვსულიყავი მაგრამ არ გავაკეთე.! ასე არაკაცულად გაცდუნე და დაგისაკუთრე.. არ მინდა გეგონოს რომ მიყვარხარ.! აარ მიყვარხარ ელენა მაგრამ შენზე ვარ მოჯაჭვული.. იმენა დედა უტირე ჩემს ტვინს..აღარავისზე მიდ**ბა..იმ დღეს ვიღაცა რომ გიფათურებდა ხელებს ვერ მოვითმინე და მოვედი.. გავბბედე და მოვედი შეგეხე ისევ თვეების მერე ყველაზე დიდი ნეტარება, შენი სურნელი რომელიც ჩემებურად დავინახე და შევქმენი შენ ეს სურნელი გქონდა. ჩემი.. ჩვენი ვნების სურნელი..
-მე სულელმა კიდე რა აღარ ვიფიქრე.. შენი ცდუნება რომ მეცადა და უარი რომ გეთქვა..
-იცი საერთოდ არ გეტყობა ასაკი.. ლამაზი გოგო კი არა.. სექსუალური ქალი ხარ.. საოცარი ტანი გაქვს.. ისეთი მე როგორიც მომწონს.. ელენა მე და შენ გვექნება სექსი. ყველანაირი ვალდებულებების გარეშე.. იქნები ჩემი და არ შეხვდები სხვა კაცს. შეხვდები კი არაა რომ შეხედო..
-დიმიტრი მაგის თქმა საჭირო არაა. -ცოტა ეწყინა ასე ხაზგასმით რომ ეუბნებოდა..
-არც იმაზე გაა*რაკებ ხშირად თუ ვერ მოვედი.. ახლო მომავალში რამდენიმე წლით მომიწევს წასვლა. არ ვიცი მოვახერხებ თუ არა ჩამოსვლას ხოლმე.. ამის მიუხედავად მაინც ერთგული უნდა იყო!-ამ თემაზე დაძაბული საუბრობდა, წამითაც რომ ფიქრობა იმაზე თუ როგორ ეხებოდა სხვა კაცის ხელები ტანი ეძაბებოდა და ყველა ვენა დასკდომას ჰქონდა..
-მესმის.. და გასაგებია ყველაფერი, საყვარელი უნდა ვიყო.. მე თანახმა ვარ.! ასევე არ გაბედავ და ამ რაღაცას- სასქესო ორგანოზე ანიშნა..-არავის სოროში არ შეყოფ..! ვერც მე ვერ ვიტან ღალატს და იცოდე ღალატზე ასევე გიპასუხებ!-გაჩუმდა..-დამიჯერე ნამდვილად არ გამიჭირდება.. ხომ იცი მორიელებმა მწარე შურისძიება იციან.. -გაიცინა და კმაყოფლად მომზირალ კაცს შეხედა.
-ეს ტატოო ახალია ხო.?! ადრე არ გქონდა..
-რამდენიმე საათისაა. უი კრემის წასმა დამავიწყდა.-სწრაფად წამოხტა ფეხზე და ჩანთიდან ამოიღო..-დამეხმარები? -წარბები აათამაშა.
-მოდი.-წელში გასწორდა და მუხლებზე დასკუპებულ ქალნს, ლამაზი ნახატის გარშემო ნეკნების ნაწილი დაუკოცნა.. თითებზე კრემი დაიდო და ნელი მოძრაობიტ შეეხო. კანის ცხელ ნაწილს ესიამოვნა კრემით დაფარული კაცის თითები.! კოცნას არ წყვეტდა ელენას მხრებზე.. ვნება ანთებულმა რომ შეხედა დიმიტრის შავ თვალეს..უყურა-უყურა და დაეძგერა მის ტუჩესბს. სახეზე შემოხვია თითები და ძლიერად მიიკრა ბაგეეზე..
-ასე ვერ გადამირჩები დღეს ისედაც მგონი აღარ მუშაობს..-კოცნის დროს ჩაილაპარაკა..
-მერე იქნებ მეც ეგ მინდა?! -ღიმილით მოშორდა მის ტუჩებს, თითებით ჩააფრინდა მაისურს და გადააძრო. პირველად ხედავდა კაცის ასეთ ნავარჯიშებ სხეულს, თითები გადაატარა დაკუნთულ მკერდს და ნაცნობი ნახატი რომ დაინახა გაეცინა..
-მგონი ერთნაირი გემოვნება გვაქვს!



№1  offline წევრი დარინა

მიუხედავად იმისა რომ დიმიტრი იყო მისი ღამის პარტნიორი მაინც ვერ ვუგებ ისეთ ქალებს რომლებიც გამოყენების უფლებას აძლევენ კაცებს, ასე ადვილად არ უნდა ჩავარდნოდა დიმიტრის ხელში, თან ვაჟბატონირამოდენიმე წლით მისი ს საზღვარგარეთ, არ ისეთი ჭკუიდან შეშლილი დიმიტრი მინდაა რომ ეჭვიანობისგან ჭკუიდან გადავიდეს.

 


№2  offline წევრი tamuna.s

ეს დიმიტრი რა დღეშია ვერ გავიგე, თავუსუფალი ურთიერთობა როგორც წესი მხოლოდ სექსს გულისხმობს და ერთმანეთის პირადში არ ერევიან, ანუ მათი ურთერთობა მხოლოდ საწოლით შემოიფარგლება და შეუძლიან სხვა პარტნიორებიც ყავდეთ. ეს კი ოფიციალურ საყვარლიბას სთავაზობს, თან მარტი სესი მექნება შენთანო არ მიყვარხარ და მომავალში არაფრის იმედი არ გქონდესო, შეიძლება მალე მომბეზრდეო და ამავე დროს ეუბნება რამდენიმე წლით მივდივარ მალე და არავინ გაიკარო ეს წლებიო. თვითონ კი უნდა იგულაოს ამ წლების განმავლობაში და მერე ან გაახსენდება ეს გოგო ან არა. თუ გაახსენდება და მხოლოდ სექსისთვის? მოკლედ მაგრად უბერავს ეს ჩვენი დიმიტრი. შენ კი ძალიან კარგი გოგო ხარ რომ ასე გვანებივრებ და ყოველდლე დებ ახალ თავებს.

 


№3  offline მოდერი Phoenix..

დარინა
მიუხედავად იმისა რომ დიმიტრი იყო მისი ღამის პარტნიორი მაინც ვერ ვუგებ ისეთ ქალებს რომლებიც გამოყენების უფლებას აძლევენ კაცებს, ასე ადვილად არ უნდა ჩავარდნოდა დიმიტრის ხელში, თან ვაჟბატონირამოდენიმე წლით მისი ს საზღვარგარეთ, არ ისეთი ჭკუიდან შეშლილი დიმიტრი მინდაა რომ ეჭვიანობისგან ჭკუიდან გადავიდეს.

წინა თავში მქონდა ახსნილი რომ ეს ისტორია არ ეკუთვნის გოგოს რონელსაც თავდავიწყებით შეუყვარდება და ასე შემდეგ! ეს ისტორიაა არის ვნება აყოლილ ქალზე რომელსაც არ აიტერესებს არაფერი სასურველი მამაკაცის გარდა და იყენებსველა შანსს იყოს მასთან!

tamuna.s
ეს დიმიტრი რა დღეშია ვერ გავიგე, თავუსუფალი ურთიერთობა როგორც წესი მხოლოდ სექსს გულისხმობს და ერთმანეთის პირადში არ ერევიან, ანუ მათი ურთერთობა მხოლოდ საწოლით შემოიფარგლება და შეუძლიან სხვა პარტნიორებიც ყავდეთ. ეს კი ოფიციალურ საყვარლიბას სთავაზობს, თან მარტი სესი მექნება შენთანო არ მიყვარხარ და მომავალში არაფრის იმედი არ გქონდესო, შეიძლება მალე მომბეზრდეო და ამავე დროს ეუბნება რამდენიმე წლით მივდივარ მალე და არავინ გაიკარო ეს წლებიო. თვითონ კი უნდა იგულაოს ამ წლების განმავლობაში და მერე ან გაახსენდება ეს გოგო ან არა. თუ გაახსენდება და მხოლოდ სექსისთვის? მოკლედ მაგრად უბერავს ეს ჩვენი დიმიტრი. შენ კი ძალიან კარგი გოგო ხარ რომ ასე გვანებივრებ და ყოველდლე დებ ახალ თავებს.

ზუსტად ესაა ჩემი მიზანი... ყველაფერი რომ დავწერო მერე უკვე საინტერესო აღარ იქნება..????????

 


№4  offline წევრი Elle025

ახლა წავიკითხე სამივე თავი და ძალიან მომეწონა..მოუთმენლად ველოდები და არ დააგვიანო..ყოჩაღ..წარმატებებს გისურვებ❤️ <3

 


№5  offline მოდერი Phoenix..

Elle025
ახლა წავიკითხე სამივე თავი და ძალიან მომეწონა..მოუთმენლად ველოდები და არ დააგვიანო..ყოჩაღ..წარმატებებს გისურვებ❤️ <3

ძალიან დიდი მადლობაა❤️❤️ არ დავაგვიანებ❤️❤️

 


№6  offline წევრი kora

პირველი ორი თავი მომწონდა და ამ თავის მერე შემდეგი თავის მოლოდინის ემოცია აღარ მაქვს. კი დაწერე ახსნა, მაგრამ ბოდიშის მოხდით ვიტყვი იმას, რომ ეს გოგო არა გაბედული, არამედ სულელის შთაბეჭდილებას ტოვებს. ან საყვარელს რომ ეტყვი წლები უნდა დამელოდოო რა ლოგიკაა. ცოლები არ ჩერდებიან და არ უცდიან წლები გადაკარგულ ქმრებს და ამან ახლად გამოჩეკილ საყვარელს მოსთხოვა. კაცისგან არ გამკვირვებია, მაგრამ ქალი რომ ჯერ ერთი საყვარლობას თანხმდები და მერე ხუთ წელიწადში ერთხელ ნახვის იმედით სამუდამო ფიცს აძლევდე რაღაც გაუგებარია...
წინა ისტორიები რომ მომწონს ჯერ-ჯერობით მაგის ხათრით გავაგრძელებ კითხვას და იმედია მივალ ბოლომდე.
წარმატებებს გისურვებ
--------------------
kira.G

 


№7  offline მოდერი Phoenix..

kora
პირველი ორი თავი მომწონდა და ამ თავის მერე შემდეგი თავის მოლოდინის ემოცია აღარ მაქვს. კი დაწერე ახსნა, მაგრამ ბოდიშის მოხდით ვიტყვი იმას, რომ ეს გოგო არა გაბედული, არამედ სულელის შთაბეჭდილებას ტოვებს. ან საყვარელს რომ ეტყვი წლები უნდა დამელოდოო რა ლოგიკაა. ცოლები არ ჩერდებიან და არ უცდიან წლები გადაკარგულ ქმრებს და ამან ახლად გამოჩეკილ საყვარელს მოსთხოვა. კაცისგან არ გამკვირვებია, მაგრამ ქალი რომ ჯერ ერთი საყვარლობას თანხმდები და მერე ხუთ წელიწადში ერთხელ ნახვის იმედით სამუდამო ფიცს აძლევდე რაღაც გაუგებარია...
წინა ისტორიები რომ მომწონს ჯერ-ჯერობით მაგის ხათრით გავაგრძელებ კითხვას და იმედია მივალ ბოლომდე.
წარმატებებს გისურვებ

ყველას თავისი აზრი აქვს ამიტომ... მაინც იმედია გააგრძელებ კითხვას.. იქნებ მომავალში დაგაინტერესოს❤️

 


№8  offline წევრი elene2619

როგორი მაგარი გოგო ხარ შენ ❤️
ერათი ამოსუნთქვით წავიკითხე 3ვე თავი და მომეწონა ძალიან.... ვნებაა სიყვარული თუ ორივე ერთად მაგას გავარკვევთ შემდეგ თავებში.. ( თუნდაც არ იყოს სიყვარული და იყოს ვნება დაე იცხოვროს ყველამ ისე როგორც უნდა )
შენ კი მოუთმენლად გელი ❤️

 


№9  offline მოდერი Phoenix..

elene2619
როგორი მაგარი გოგო ხარ შენ ❤️
ერათი ამოსუნთქვით წავიკითხე 3ვე თავი და მომეწონა ძალიან.... ვნებაა სიყვარული თუ ორივე ერთად მაგას გავარკვევთ შემდეგ თავებში.. ( თუნდაც არ იყოს სიყვარული და იყოს ვნება დაე იცხოვროს ყველამ ისე როგორც უნდა )
შენ კი მოუთმენლად გელი ❤️

ძალიან დიდი მადლობაა❤️❤️

 


№10  offline წევრი Takson

ველიით ველიით ველიით...

 


№11  offline მოდერი Phoenix..

Takson
ველიით ველიით ველიით...

დამატებულია ახალი თავი და იმედია მალე დადებენ❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent