შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვნებიანი ქალი #1


10-01-2019, 20:55
ავტორი ქეთათო4
ნანახია 3 126

ქალი წითელ კაბაში იყო გამოწყობილი, ოდნავ შეფარკლული ლოყებითა და გამომწვევი ღიმილით მიიწევდა მაგიდისკენ, რომელთანაც უკვე დიდი ხანია ელოდნენ. გრაციოზული მოძრაობით მოახერხა კუთვნილი ადგილის დაკავება და მის წინ მჯდომს შეანათა დიდი ცისფერი სფეროები, რომელშიც უსაზღვრო გრძნობები იკითხებოდა. ვახშმობა მშვიდად დაიწყეს, მამაკაცი თითქმის არ უყურებდა მაგრამ ხანდახან ყურადღებას იქცევდა ქალის ქცევა. პლატონურად შეყვარებული იიყო ამ ქალზე დადიანი, თითქმის მთელი ცხოვრება მის დევნაში გაატარა და ახლა პირველად, სულ პირველად იჯდა მხოლოდ მისთვის ევანგელია მის წინ და მშვიდად მიირთმევდა ნახევრად შემწვარ უგემრიელეს ხორცს.
არც ქალს გამოპარვია, როგორ შეიცვალა მისი ოპონენტი, სულ რაღაც ორ წელიწადში, უფრო მშვიდი ბევრად უფრო დაფიქრებული და სერიოზული გახდა მაგრამ მაინც ეტყობოდა მისი მკაცრი ხასიათი, რომელმაც სახეზე ორი შრამი არგუნა. ორი ძალიან დიდი და შესამჩნევი შრამი მაგრამ ამაზე არასდროს ყვებოდა არავისთან, მხოლოდ მან და ამ ქალბატონმა იცოდნენ რა იყო მიზეზი ამ ყველაფრისა.
-სიმართლე გითხრა არ მეგონა ოდესმე სმოკინგში თუ გნახავდი. წითლად შეღებილი ბაგეები ერთმანეთს დააშორა ჯაფარიძემ და კაცს ახედა, რომელიც ასევე დიდი ყურადღებით ათვალიერებდა მის ყელს.
-არ ვიცი რატომ მაგრამ დღემდე ვერ დავივიწყე ის სურნელი შენს ყელს მუდამ, რომ მიმზიდველს ხდის.
-რამდენგან ვიყავი მაგრამ ვერსად ვნახე მამაკაცი, რომელსაც მხოლოდ ჩემი ყელის სურნელი აკმაყოფილებს, ნუთუ ერთადერთი ხარ დადიანო? ნუთუ შენთვის ყველაზე ვნებიანი ადგილი ჩემი ყელია? ეშმაკური ღიმილით უყურებდა მამაკაცს და მის ბოლომდე გამოწვევას ლამობდა.
-როცა შენზე საუბრობ მირჩევია უფრო ფრთხილი იყო ჯაფარიძევ, რადგან ერთ დღეს ჩემი ცოლი გახდები და მერე ძალიან, ძალიან დაისჯები იმის გამო, რომ ჩემთან ასეთი გულახდილი ხარ.
-ერთ დღეს მოგიყვები ჩემს ღამის პარტნიორებზე. გადაიკისკისა და შავი ღვინო მოსვა.
-გინდა მაეჭვიანოო? არ გამაცინო უკვე ოცდაათი წლის მამაკაცს დამიჯერე ისეთს ვერაფერს მომიყვები რაც მე არ გამიკეთებია სხვასთან. იმასაც გეტყვი, ჩემს გაკვირვებასაც ვერ შეძლებ რადგან ვისმენდი როგორია შენი მკერდი, შენი საჯდომი შენი ლავიწები და ასე შემდეგ. მაგრამ კარგად იცი როგორები ბრუნდებოდნენ უკან, დღეს ეს ყველაფერი იცვლება დამიჯერე სულ მალე თავად მოხვალ ჩემს კართან და მეტყვი, როგორ გინდივარ. რა სამწუხაროა ,რომ მე უკვე ძალიან შემეცვალა ხედვები. ქალს მისი ბროლის კბილები სეანათა და სკამიდან წამოდგა. მშვიდი, ნელი მოძრაობით წავიდა ქალისკენ.
-მხოლოდ ერთ ტანგოს გთხოვთ ქალბატონო ევანგელია!
-უარს გეუბნებით ბატონო დამიანე! ტუჩები გაილოკა ქალმა და მამაკაცის ხელებზე გაეყინა მზერა,რომელსაც დაჭიმული ძარღვები ეტყობოდა.
-უარს არ მივიღებ რადგან მუსიკა მხოლოდ ჩვენთვის უკრავს! ნაზად, მაგრამ ამავდროულად ძლიერად მიიტმასნა ქალი სხეულზე და ცეკვით შევიდა შუა სცენაზე, მათ გარდა არავინ იყო, მხოლოდ ისინი და ვნებიანი ტანგოს მელოდია სადაც კარგად გრძნობდა ჯაფარიძე კაცის ძლიერ სხეულს. ალბათ ექვსი წუთი გამოთიშული იყო ევა სამყაროს, რეალობაში კი დადიანის კმაყოფილმა ღიმილმა დააბრუნა.
-თავდაჯერებული იდიოტი ხარ!
-მაგრამ ამავდროულად ძალიან სექსულაური, რომელიც ძალიან გინდა!
-ვგიჟდები ასეთი დომინანტური, რომ ხარ და რავქნა? კაცისკენ მიიწია და სველი კოცნა დაუტოვა ტუჩის კუთხესთან.
-მე კი ვგიჟდები ასე აგზნებულს ,რომ გტოვებ აქ ამ ადგილზე უკვე მერამდენედ, მაგრამ არაუშავს შეეჩვიე ხანდახან შენც უარს. ყოველთვის თანხმობას ვერ მიიღებ მამაკაცებისაგან, ყოველთვის არ დაგთანხმდებიან სიხარულით შენთან სე**ზე. ახლა კი წავედი მელოდებიან.
-მტანჯავ დადიანო, მაგრამ არანაკლებ იტანჯები როცა აანალიზებ როგორ ეხებიან ჩემს სხეულს.
-ერთ დღეს ჩემი ცოლი გახდებითქო ჯაფარიძევ და ბევრს ნუ ილაპარაკებ, მერე ძალიან ინანებ! თვალი ჩაუკრა და რესტორანი დატოვა.
იდგა გაშტერებული ქალი რესტორნის შუაში და საკუთარ თავს უბრაზდებოდა, თავის დროზე რატომ არ დაასრულა ეს ყველაფერი, რატომ არ დასთანხმდა დადიანს მასთან ურთიერთობაზე. ახლა ძალიან გვიან იყო ყველაფერი, მასთან ისევ ძლიერი ქალის იმიჯი უნდა მოერგო მაგრამ რა ექნა მისი თავისთვის,რომელიც სიზმარში განიცდიდა ორ**ზმს, როდესაც დადიანს ხედავდა.
-ჯანდაბამდე წასულხარ დადიანო ასე როგორ მექცევი ასე როგორ მაგიჟებ, რომ ჰორმონებს ბოლომდე მირევ? გაბრაზებული დასწვდა ჩანთას და წვრილქუსლიანი ფეხსაცმლის კაკუნით დატოვა რესტორანი.
მანქანას მთელი სისწრაფით მართავდა და ვერც კი გათვალა დრო, როგორ მივიდა სახლში. კარი გააღო თუ არა ქუსლიანები გაიხადა და აქეთ-იქეთ მოისროლა.
-ინანებ, რომ დაიბადე დადიანო მაგრამ მხოლოდ იმის შემდეგ შენს სხეულს მთლიანად, რომ შევიგრძნობ.
რბილ თეთრეულზე დააგდო და ზემოდან მოექცა მამაკაცს, რომელიც მომთხოვნად უკოცნიდა ჯერ ზედა შემდეგ კი ქვედა ტუჩს. მის საჯდომს ხელებით ჩაფრენოდა და სასიამუვნო შეგრძნებას უტოვებდა ქალს, რომელიც ხმადაბლა კვნესოდა. კაცი ცოტახანში ამოტრიალდა და ზემოდან მოექცა ქალს,რომელმაც ფეხები წელზე მოხვია და იგრძნო როგორ გააერთიანა ორი სხეული დადიანმა. ნელი ბიძგებიტ ცდილობდა ქალის დასაკუთრებას, რაზეც ჯაფარიძე უკვე ძალიან ხმამაღალ ბგერებს გამოსცემდა
-არ გაჩერდე გთხოვ! კაცის ზურგს ჩაფრენოდა გრძელი ფრჩხილებით
-შენ წააგე ევანგელია! კაცის ვნებიანი ხმა დასწვდა მის ყურთასმენას და მაშინვე წამოხტა საწოლიდან.
-ამის დედაც სიზმარი ყოფილა! თვალები დაახამხამა და მის ნახევრად სველ საცვალს შეეხო.
-როგორ მინდიხარ ნეტავ იცოდე, როგორ მინდა აქ მყავდე მაგრამ ამას არასდროს გეტყვი! თავი გააქნია და ისევ გაეხვა თბილ საბანში.
*****
დილა მშვიდად დაიწყო დადიანებთან, მხოლოდ ის და ძიძა იყვნენ სახლში ამიტომ მთელი დღის გატარება სახლსი გადაწყვიტა საღამოს გეგმებს კი შეცვლიდა.
-დილა მშვიდობისა ჩემო დამი! თბილად მიესალმა ქალი და ღვეზელები გამოიღო.
-ნანოო,ჩემო ბუთხუზავ! ქალს ლოყებზე უჩმიტა და სკამზე ჩამოჯდა.
-როდის გაიზრდები ნეტავ? უკვე ოცდაათის ხარ და ჯერ ცოლის მოყვანაზეც არ ფიქრობ! უსაყვედურა ქალმა.
-მოვიყვან ნანო მოვიყვან აბა სვილიშვილების გარეშე ხომ ვერ დაგტოვებთ? ბევრი ჩემნაირი უნდა ამ სახლს, რომ გაამხიარულოს და აახმაუროს აქაურობა, თორე რაც ეკა წავიდა აქაურობა მთლიანად შეიცვალა.
-მერე როდის შვილო როდის? დედაშენი უკვე ოცნებობს შენს შვილებზე. ის მაინც მითხარი არის ვინმე შენს ცხოვრებაში?
-არის ნანო არის, თანაც ის ვინც მე მინდა,რომ იყოს! ქალს ესმაკურად გადახედა და სამზარეულო დატოვა.გარეთ გასულს გრილი ჰაერი ესიამუვნა და აუზისკენ აიღო გეზი, ძალიან ციოდა მაგრამ სასწაულად მოუნდა ცივ წყალში ბანაობა. დაუფიქრებლად გაიხადა ფეხსაცმელი და ტანსაცმლიანად გადაეშვა ცივ წყალში.
-ახლა ვგრძნობ შენთან სიახლოვეს ჯაფარიძევ! გააკანკალა მის ხსენებაზე და ძარღვებში სისხლმა დაიწყო დუღილი.
ცოტახანს ცივ წყალსი დაყო მერე კი აბაზანაში შევიდა და წყალი გადაივლო. რატომღაც უნდოდა აქ დარჩენილიყო მაგრამ გაახსენდა,რომ ბევრი საქმე ჰქონდა კომპანიაში ამიტომ გაემზადა და გეზი კომპანიისკენ აიღო!
-დილა მშვიდობისა ბატონო დამიანე! კარში თინა დახვდა და თბილად მიესალმა.
-ყველა საბუთი ჩემს კაბინეტშია? არც კი გაჩერებულა ისე დაუსვა კითხვა მდივანს
-დიახ! ძლივს დააწილა სიტყვა ნინამ ისე მიიჯახუნა კარი.
-ცუდ ხასიათზეა! თანამშრომლებს გადახედა გამყრელიძემ და კომპიუტერი ჩართო სადაც დაქალის შეტყობინება დახვდა მაგრამ იმის თავიც არ ჰქონდა პასუხი დაებრუნებიდა, დარეკვა ამჯობინა.
-ხო ჩემო ყვავილო!
-როგორ ხარ ევაჩკა?
-არამიშავს, შენ როგორ ხარ?
-როგორ ვიქნები ჩემი უფროსის ხელში ნამდვილი სატანაა გეფიცები!
-სულ ნუ წუწუნებ გოგო, მიდი და საღამოს სადმე გავიდეთ, თორე ხომ ხედავ შენი თითების გარდა ვერარით ვერარ ასიამუვნებ შენს თავს?
-გარყვნილო! გადაიკისკისა და ყურმილი დაკიდა როდესაც მისკენ მიმავალი უფროსი დაინახა
-დათხოვნილი ხარ!
-უკაცრავად?
-კარგად ნინა! თინა ახალი მდივნის პოვნა დაიწყე სასწრაფოდ! ბრძანება გასცა და მაშინვე დატოვა კომპანია.
--------
საღამოს ბარში ისხდნენ ის და ვაკო და ვისკს სვამდნენ.
-რაო ჯაფარიძემ არაო? დასცინა ძმაკაცს და გვერდით მჯდომ ქერას გახედა
-ქალი იწვის ჩემი სურვილით მაგრამ ხომ იცი ეგრე მარტივი არაა ჩემი მიღება?
-შენი მიღება არაა მარტივი? არც მისი მიღებაა ძმაო ასეთი მარტივი ქალი ყველას იშორებს, იცოდე მაგრა დაგერხევა ტო.
-და რა ვქნა მითხარი? ავდგე და ცოლად მოვიყვანო თუ ისევ უკან ვსდიო? დავიღალე და მშვიდად ცხოვრება მინდა იქნებ ვიპოვო კიდეც ისეთი ვინც ამიტანს,მაგრამ მეეწვება მხოლოდ მე და ეგ გველესაპი ვუხდებით ერთმანეთს მაგრამ სანამ სხვებთან გორაობას არ მოეშვება ჩემამდე ვეღარ მოვა.
-აბა შენ არ მიდიხარ მასთან და ქალია ბოლოსდაბოლოს ოცწქელიწადში კი აღარ მოუნდება კაცი.
- რა ვქნა რაგინდა ვერ გავიგე? სხვებთან რომ დადის ამიტ იკმაყოფილებს ჩემს ჟინს? ხომ შეიძლება პატიოსნად დამელოდოს?
-*იგ ხომ არ გაქვს? ბარემ ქალიშვილობაც მოსთხოვე, მესმის ეგ გევასება,როცა შეყვარებულს ელოდებიან მაგრამ შენ მისი შეყვარებული არც კი ყოფილხარ უბრალოდ იცოდა, რომ გიყვარდა მეტი არაფერი, ისიც შენი პირიდან არასდროს გითქვამს.
-არც ვეტყვი. სხვებმა უთხრეს და რა გააკეთა და მერომ ვუთხრა ვაბშე თავზე გადაი****.
-რავი ძმაო შენი საქმის შენ იცი პროსტა იცოდე შენ გამო ბოქლომს არავინ დაიდებს. ვისკი მოსვა და შემოსასვლელისკენ გაიხედა. ნაცნობი სილუეტის დანახვისას ღიმილმა გადაჰკრა სახეზე და ძმაკაცს თვალით ანიშნა იქეთ გაეხედა.
-ამას აქ რაუნდა ან ამასთან ერთად რას აკეთებს? გაკვირვებულმა აათვალიერა მისი ყოფილი მდივანი და შემდეგ მისი გვერდით მდგომი.
-ეეჰ ძმაო ჭურში ზიხარ! გადაიხარხარა ფილფანმა და გამყრელიძე თავიდან ფეხებამდე აათვალიერა
-საჩემოა გეფიცები! თავისთვის ჩაილაპარაკა და დადიანს გაყვა.
---------
გამარჯობაატ და გილოცავთ ახალ 2019 წელს მოგვიანებით/დაგვიანებით! გისურვებთ ყველაფერს საუკეთესოს, ჯანმრთელობას და ულევ სიხარულს. ძალიან მომენატრეთ ყველა <3



№1  offline მოდერი ტკბილიწიწაკა

მომეწონა მართალია ჯერ გაურკვეველია ბევრი რამე თუმცა ამას ნელნელა გავიგებ ყოველ თავში ალბათ ამჟამად კი ამათი ვნება და ცეცხლიც საკმარისიაა
კარგად გადმოსცემ და ძალიან მომწონს გაანაგრძე და რაც მთავარია არ დააგვიანო

 


№2  offline წევრი Onlyyou

კარგია ძალიან რაღაც იდუმალიაა საინტერესო ველოდები ახალ თავს იმედი მაქვს ხშირად დადებ სა არ დააგვიანბ

 


№3  offline წევრი ნორმი

იმედია არ გაქრები და მალ მალე დადებ
--------------------
მორფეოსი

 


№4  offline წევრი ქეთათო4

ნორმი
იმედია არ გაქრები და მალ მალე დადებ

რათქმაუნდა მალე დავდებ ❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent