შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ამდენიდან მე?! {თავი 1}


21-01-2019, 13:16
ავტორი anukaaa
ნანახია 1 962

მოკლედ, მე ვარ ნინი რატიანი. 19 წლის. ვარ მაღალი, მაქვს გრძელი ფეხები, ალუბლეისფერი ტუჩები(ისე, ალუბალი არ მიყვარს), საშუალო ზომის მკერდი, და რაც მთავარია უზარმაზარი საჯდომი, რომლის დანახვაზე ყველა ბიჭი ნერწყვს ყლაპავს... მომწონს ბიჭი ნოე, რომლის დანახვაზეც ყველა გოგონა დნება... და 100 პროცენტით დარწმუნებული ვარ, რომ უნივერსიტეტის ამდენი გოგოდან მე არ ამარჩევს... ძალიან თავშეკავებული და შეყვარებულიც ჰყავს-ლილე. ახლა არ აგიღწერთ ლილე როგორია... კარგი, თუმცა სილამაზეში ვერ მიჯოკრავს. თან მამამისს დიდი კომპანია აქვს, რომელიც გარიგებებს ნოეს მამის კომპანიასთან დებს, სწორედ კმპანიის გარიგებებით გაიცნეს ერთმანეთი.
არასდროს მქონია ისეთი ცხოვრება, როგორზეც ყველა გოგონა ოცნებობს: ვარდისფერ და იისფერ შპალერში გაწყობილი, დიდი საწოლით, კარადით, რომელიც სავსეა ტანსაცმლით. სამაგიეროდ ლილეს ეს დაბადების წამიდან ჰქონდა. სწორედ ამიტომ ჰყავს იმ პრანჭია, ამპარტავან და თავზეხელაღებულ გოგოს კურსის გოგონების 999/10000 სადაქალოში, მე კი მხოლოდ ერთი ნამდვილი მეგობარი მყავს-ელენე. კიდევ მყავდა ერთი მაგრამ აწ უკვე ყოფილ შეყვარებულთან ჟ*მაობისას წავასწარი, ასე დავკარგე მეგობარი და შეყვარებული, რომელსაც ჩემს ტანთან არ ვაკარებდი და ამის გამო "მიმატოვა"...
1-ლი დღე უნივერსიტეტში.
ვფიქრობდი, ნეტავ ჩემს ფინანსურ მდგომარეობაზე ვინმემ თუ იცის-მეთქი, მაგრამ საიდან?! არ ეცოდინებათ!
შევცდი, მწარედ შევცდი..... ყველა მე მიყურებდა, ყველა, აქეთ, ჩემი რიგისკენ მხოლოდ მე ვიდექი ჩემს წინ კი მთელი უნივერსიტეტი



№1  offline წევრი anukaaa

გავაგრძელო?

 


№2  offline წევრი იზუკა

გააგრძელე მარა ასეთი მოცუცქნული თავი არა თორე მუღამი არააქვს..გაზარდე თავები..

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent