შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსი და აღზევებული +18


25-02-2019, 19:33
ავტორი Araswori
ნანახია 4 437

გამარჯობა...
წარმოშობით პატარა მაგრამ ყველაზე ზებუნებრივი ქვეყნიდან საქართველოდან გახლავართ. თბილისის ცენტრში მცხოვრებმა დემონმა, გადავწყვიტე ეს არცთუისე დიდი დედამიწა თავისი ბნელი და ნათელი წერტილებით თავიდან ბოლომდე დამეთვალიერებინა. სინამდვილეში დათვალიერება არაფერ შუაში არ არის,უბრალოდ შეუძლებელი გახდა ჩემთვის როგორც დემონისთვის ერთ ადგილას ცხოვრება.გარეგნულად არასდროს არაფერი მეტყობოდა მაგრამ შინაგანად ნელნელა ვნადგურდებოდი. წამოსვლის წინა დღეს კარზე მეგობარმა მომიკაკუნა და მითხა:მოდი ერთად წავიდეთ-ისიც ჩემნაირია, რატომღაც ყველა საშინელ სურვილს კარგ სექსში ვკლავთ და იდიალური იქნებოდა ყველა ქალაქში ახალ ახალი ვნება და გიჟური სექსის ახალ ახალი გამოცდილება. თავიდან დიდ ამერიკაში გავემგზავრეთ, პირადად მე ნიუ-იორკში კარგი დრო გავატარე. ბევრი ცეცხლოვანი სექსი...სექსი და კიდევ სექსი!
სანამ ჩემი "სიყვარულის" ისტორიას მოგიყვებით გიამბობთ ჩემს დემონურ ისტორიას, რაც ჩემმა ძმამ მიამბო:ჩემი ოჯახი სადღაც 23 საუკუნეა არსებობს დედ-მამა ჩემმა ძმებმა დახოცეს და მისმერე ერთად მოვდივართ. ერთ ცივ ღამეს ჩვენს ეგრედწოდებულ სახლს, ცეცხლი წაეკიდა. შავი ცეცხლი მოედო ყველაფერს. არავინ მომკვდარა უბრალოდ ყველამ მოკვლის სურვილით და გასაოცარი შესაძლებლობებით გაიღვიძეს. მაშინ დედაჩემი ჩემზე იყო ფეხმძიმედ. მთელი სოფელი ამოხოცეს,მხოლოდ ერთმანეთს არ ეხებოდნენ. დასახოცი რომ აღარავინ დარჩა, მაშინ დაეწყო დედადაჩემს მშობიარობა რომ დავიბადე ჩემს ექვსივე ძმას რატომღაც მაშინვე შევუყვარდი, ხოლო დედაჩემმა და მამაჩემმა ჩემი მოკვლა მოინდომეს. რისგამოც მოკლეს ჩემმა ძმებმა დედა და მამა(დებილები არ იყვნენ? ბავშვისგამო რომელსაც პირველად ხედავდნენ მშობლები დახოცეს) მხოლოდ 17 წლამდე მივაღწიე. ამ დროში არცერთ ძმას ასაკი არ დასტყობია. 17 წლის 17 თვეში გავხდი და შავი სენი შემეყარა.ჯადოქრებმა და მკითხავებმა ყველაფერი გააკეთეს ჩემს გადასარჩენად და ჩემი სხეული გაყინეს. ძმები კი გააფრთხილეს, მხოლოდ მაშინ გავიღვიძებდი როცა ვიღაც დიადი ჯადოქარი აღზევდწბოდა.ეს კი 2300 წლის შემდეგ მოხდებოდა. იმ ჯადოქარის აღზევებისას ყოველი შავი სენით დაავადებული პიროვნება განიკურნებოდა. მეც გავიღვიძე მაგრამ არანაირი დემონის შესაძლებლობა არ მქონია, მხოლოდ მოკვლის სურვილი. ძმებმა მასწავლეს რომ სიამოვნების გრძნობა უნდა მეპოვნა რომელიც მას ჩაახშობდა დ ვიპოვე ეს იყო სექსი. მერე სხვა ჩემნაირიც ვიპოვე(თიკა)ჩემი ხერხი ვასწავლე და ცხოვრება გავაგრძელეთ)
12 მაისი-მექსიკაში კერძოდ მეხიკოში სამიდღეა ჩამოვედით.
ალბათ გათენდა, რადგან გამეღვიძა. სიბნელე და სამარისებული სიჩუმეა. ისე ბნელა, ვინმემ თითი ცხვირთან რომ მომიტანოს ვერ დავინახავ.ხელით საწოლის ქექვა დავიწყე, პულტი ვიპოვე და რამოდენიმე ღილაკს ერთად დავაჭირე.წამიერად გადაიხსნა ფარდები, ჩაირთო ტელევიზორი და სააბზნოშიც რაღაც გაჩხაკუნდა. ყველაფერი თავის ადგილს დავუბრუნე ფარდებისგარდა. მართლად გათენდა.თითქმის აივანზე გასულმა მოვტვინე რომ სრულიად შიშველი ვიყავი, ამიტომ ტრუსი და ნახევრად გამჭირვალე სარაფანი მოვირგე და თამამად გავედი აივანზე. ნიავი სასიამოვნოდ მელამუნებოდა სახეზე, გაღიმებული მივბრუნდი გვერდით და ვიღაც არაამქვეყნიურად სიმპათიური ბიჭი შევნიშნე. აშკარად ჩემი კარის მეზობელია. ტანსრული შავი თმით, სწორი ცხვირითა და ხორბლისფერი კანით. ხელში ვისკის ჭიქა ეჭირა და ჰორიზონტს გასცქეროდა. ტუჩი მოვიკვნიტე, ავხურდი, ოფლმა დამასხა იმდენად მამაკაცური და საოცარი ბიჭი იყო მომინდა დილა სიამოვნების ნოტებით დამეწყო. ოთახი სწრაფად დავტოვე და მივუკაკუნე. ერთხელ, ორჯერ, სამჯერ,მაგრამ ამაოდ გაბრაზებული და ზედმეტად აღგზნებულმა შენობის მეორე მხარეს გადავინაცვლე. თიკას კარზე მივკაკუნე თიკა მიშოვიდა წამალს დასპეცდა ამერიაკაში. ჰორმონებს დაწყნარება არ უნდოდა? თან მოკვლის სურვილიც მიკაკუნებდა თავში. თიკამ როგორცკი კარი გააღო, შევვარდი და აქეთ იქით სიარული დავიწყე.
-მაგარ ლომკაში ხარ ხო?-სიცილით მკითხა თიკამ
ტელეფონი ამოიღო, ვიღაცას დაურეკა და ხუთ წუთში კარზე ზარია. ნაცნობმა სახემ შემომანათა. გამახსენდა, ამასთან მეხიკოს პირველ ღამეს მქონდა გიჟური სექსი. უსიტყვოდ მოვკიდე ხელი და ჩემი ოთახისკენ წავათრიე. ოთახის კარი მივიჯახუნე და ტუჩემზე დავაცხრი. მან ხელში ამიტაცა კარადაზე შემომსვა და არანაკლებ მხურვალედ მკოცნიდა. ცოტახანში მისი ხელები კაბის შიგნით სხეულზე ვიგრძენი, ხელის ერთი მოძრაობით გამხადა კაბა. ამასობაში ტრუსის გახდაც მოვახერხე. ისევ დავაცხრი მის ტუჩება და ხელებმა თავისით შეუხსნეს შარვალი. ნახევარ წუთზე ნაკლებ დროში, მის ასოზე ვიყავი შემომჯდარი. ორივეს ხმამაღალი კვნესა ერწყმოდა ერთმანეთს. საწოლზე გადავინაცვლეთ, საოცრად ძლიერი ბიძგებით მანებივრებდა, მე კი მის ზურგს კატასავით ვფხაჭნიდი. იმდენი ვქენით ძალა გამოცლილები ვეყარეთ საწილზე და სუნთქვას ვეხვეწებოდით დარეგულირებას.
საღამოს ჩემოდანი ავიღე და სასტუმრო თიკასთან ერთად დავტოვე. გზაზე ის ბიჭი შევნიშნე, ჩემოდანი თიკას მივაჩეჩე და მისკენ წავედი.თვალსა და ხელს შუა ამეფრცქვნა.უკან მობრუნებულს ვიღაცმ ხელი მტაცა და მანქანაში ჩამტენა. წინ კი ის ზე სიმპათიური არსება მეჯდა.



№1 სტუმარი სტუმარი შოთა

558076767 საბურთალოზე ვარ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent