შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იზაბელა +18 {1}


5-04-2019, 12:26
ავტორი Natiiaa33
ნანახია 4 393

იზაბელა პატარა გოგოა რომლის დედაც მსუბუქი ყოფაქცევის ქალია..ცდილობს საკუთარი შვილის სხეულით ივაჭროს და ამით მხოლოდ სარგებელი ნახოს..მის ცხოვრებაში ჩნდება ქალი რომელიც ყოველგვარი ტანჯვისგან დაიხსნის..

_სიგარეტის კვამლში გახვეული სარდაფი, გამაყრუებელ საუბარს მოეცვა. ორ-სამ კაციანი მრგვალი მაგიდები შახმატურად დაელაგებიათ და მათ შორის, ხელში ლანგარმოთავსებული მსუბუქი ყოფაქცევის ქალები, უკანალის ქნევითა და მოშიშვლებული მკერდის, პომპეზურად წარმოჩენის სურვილით, მიიკლაკნებოდნენ... მამაკაცებს ეშმაკურად უღიმოდნენ და როგორც კი სათანადო, მდიდარ კაცს შეიგულებდნენ, წამში გამოიჭერდნენ და მათთვის გამზადებული სპეციალური ოთახისაკენ მიაცუნცულებდნენ..
თითქნის ყველა, სიგარეტის სუნით გაჟღენთილი ლოთი კაცებითა და იმ ბორდელში მომუშავე დარაჯით დამთავრებული, ყველა ერთ წუმპეში იხრჩობოდა. საკმარისი იყო ერთი ფეხის შედგმა და შენც უკვე მათნაირი ხდებოდი.. თითქმის ყველა ქალის ისტორია, ვინც იქ მუშაობდა, ერთმანეთს ჰგავდა.. ცხოვრების გზაზე მიმავალს, ფეხი დაუცდა. საზოგადოებამ ზურგი აქცი და სხვა გამოსავალი მათნაირი ქალებისთვის, იმ სოციუმმა აღმართა, სადაც ისინი სუნთქავდნენ. ეს მათი აზრით რათქმაუნდა.. უცოდველი კი არავინ იბადება. პირველ ცოდვას, მაშინ იკიდებს ადამიანი როცა იბადება, რადგან დედას მისი დაბადებისგამო საშინელი ტკივილის გადატანა უწევს.. ცხოვრება ჩვენია, ჩვენი ხელებით უნდა ვაშენოთ..ყოველი ბლოკი თუ ერთმანეთს არ დაედო კონსტრუქცია ვერ შედგება.. ასეა ადამიანის ცხოვრებაც, თითოეული წვრილმანი ერთმანეთს ემატება და ჯამში იქმნება ჩვენი ცხოვრება, რომელიც ჩვენი წარსული წლებისგან შედგება..
-დღეს რა გჭირს? ვერ გცნობ..უკვე ორი კლიენტი გააქციე. თანაც ჩვენი ყველაზე ძვირადღირებული კლიენტები.
-კმარა! ყელში ამომივიდა ამ ლოთი კაცების ფერება, ხვევნა კოცნა და მათი უსაზღვრო ფანტაზიის დაკმაყოფილება..
-ოჰოო! ქალბატონს დამიხედეთ..ერთი რისი კეთებაც კარგად შეგიძლია კაცებისთვის სიამოვნების მოტანაა! სხვაში არაფერში გამოდგები..რთულია გაიაზრო, რომ იაფფასიანი ხარ?
მალე ვადაც გაგივა, სამაგიეროდ შენი შვილი ჩაგანაცვლებს..
-დამპალო , ხმა გაკბინდე..სანამ ცოცხალი ვარ, იზაბელას თითს ვერავინ ახლებს..
-ეეეე მოკეტე ქალო..შენში ბევრი ფული მაქვს გადახდილი და მაგ ფულს შენი ბალღიც კი ვერ ამინაზღაურებს..
-იცოდე იზაბელას ვინმე არაკაცი ხელს დაადებს და ისე გამოგასალმებ სიცოცხლეს, როგორც თენგო გამოვასალმე! შემდეგ დაგწვავ და წყალში მიმოვფანტავ შენს ბინძურ ფერფლს..
-საშიში ქალი ხარ ეკა..მაგრამ არა იმდენად, მერომ შემეშინდეს..
_ზაურის გვერდი აუარა და ერთ ოთახში შევიდა..იზაბელას ხელში თავისი საყვარელი, წითური თოჯინა ეჭირა, დივნის გვერდით ჩამუხლულიყო და ტიროდა..
-დეე წამიყვანე ამ ჯოჯოხეთიდან..ჩემი ტოლები სკოლებში დადიან, სწავლობენ მეკიდე...
-გაჩუნდი ნუ მოთქვამ! სწავლას ვისთვის რა მოუტანია შენრომ მოგიტანოს? ცოტახანში ფეხები გაშალე და ფული იშოვე სჯობს..13წლისხარ უკვე და თავი თვითონ უნდა ირჩინო..
-შენ დედა კი არა სატანა ხარ! მეზიზღები იცი? ამას როგორ მიკეთებ? მეც შენნაირი უნდა ვიყო და აღასი კაცის აქოთებულ პენისს უნდა ვახტებოდე?
-მოკეტე!! _სახეში სილა გაარტყა. -შენში დიდ ფულს მიხდის ერთი კაცი, ზაურის მაგდენ ფულს ვერ ჩავუყრი..იცოდე ჭკვიანად მოიქეცი..რამდენიმე კვირაში 14წლის ხდები, დიდი გოგო ხარ უკვე და ყველაფერს შეძლებ..
-თავს მოვიკლავ, თუ ვინმე შემეხება თავს არ ვიცოცხლებ..
-ნუ პანიკიორობ! შეგრცხვეს..ადრე შენი ტოლები ოჯახებს ქმნიდნენ..
_იზაბელას ცრემლები მის პატარა და საოცარ სახეზე, ელვისებური სისწრაფით, ცვიოდნენ..გაიქცა გარეთ, იქვე მდგომ სკამზე ჩამოჯდა, ფეხები მოხარა, თოჯინა მაგრად ჩაიხუტა და ტირილის ტემპს უფრო მოუმატა..მოსმენისას გეგონებოდათ გული ამოუვარდება სადაცააო..ქუჩაში უამრავი ადამიანი მიდი-მოდიოდა..მხოლოდ ერთმა გამოთქვა ინიციატივა მისი ამბავი გაეგო ..
-პატარავ კარგად ხარ?
-..
-მითხარი გთხოვ..იქნებ დაგეხმარო
-მე ვერავინ დამეხმარება..
-მე დაგეხმარები, გპირდები..
-მპირდები?
-კი გპირდები..წყალი მოსვი, დაწყნარდი და მომიყევი..
_საუბარი არ დასცალდა..ეკა გიჟივით მორბოდა, ხელი ჩაავლო და წაიყვანა..იზაბელას ცრემლიანი თვალები, ვედრების მზერა და ერთი წინადადება -დეიდა გთხოვ მიშველე გულგრილს ნამდვილად ვერ დატოვებდა იმ ქალბატონს, რომელიც გაქვავებული იჯდა და არ იცოდა რა ექნა..როგორც იქნა გონს მოვიდა, მობილური აიღო და მეუღლეს დაურეკა, რომელიც პოლიციის სამმართველოს უფროსი იყო..
-საყვარელო ძალიან ცუდადვარ..
-რამოხდა?
_მომხდარი სწრაფად უამბო.
-ეგ ისევ ბავშვების სხეულებს ყიდის? ფუ ეგ არაკაცი! ბარი ლიცენზირებულია, ჩხრეკის ორდერი მჭირდება და ვეცდები რაც შეიძლება მალე ავიღო...
-იჩქარე ლადო! ვჭირდებით მას..
_ეკამ ოთახში შეათრია, დივნის კუთხეში ჩამოჯდა და ხელები სახეზე აიფარა..ელოდა ისევ უნდა მცემოს დედამო..
-არდამარტყა გთხოვ, ისედაც სულ დალურჯებული მაქვს ხელები, ზურგი, ფეხები..ყველგან სისხლჩაქცევები მაქვს დედა..
-მართალიხარ, ვერ გცემ ფასი დაგივარდება..
-დედა გიწოდე, ოთხი ასო რომელიც ჩემთვის, მთელი სამყარო უნდა ყოფილიყო..იცი ეს რას ნიშნავს? დედა ჩემი მფარველი ანგელოზი უნდა იყოს, ჩემი იმედი, ჩემი გული და სული..შენ კი? მე...მე მცხვენია რომ ვთქვა დედა მყავსთქო, როგორ ვთქვა? ქუჩაში მიმავალი დედაშვილი, ხელჩაკიდებულები თვალებში შესციცინებენ ერთმანეთს..მე? ამ აყროლებულ ბორდელში მხოლოდ იმას ვხედავ ვის და რამდენჯერ უშლი ფეხებს..სიკვდილიც კი ფუფუნებაა ჩემთვის..
-გაჩუნდი, ნუ მოთქვავ და კაი ლექტორივით ლექციებს ნუ მიკითხავ.
_კარი გაიჯახუნა და გავიდა..იზაბელას მაგრად ჰქონდა გულში ჩახუტებული თოჯინა და მას ელაპარაკებოდა..იცით რა ლამაზი ბავშვი იყო? შავგვრემანი, ცისფერი მანათობელი თვალებითადა დიდი დაბერილი ტუჩებით..ცოტაოდენი ჭორფლი ჰქონდა ლოყებზე, გეგონებოდათ სპეციალურად აქვს გაკეთებულიო..საოცრად ლამაზი, პატარა, მოხდენილი ცხვირი და პატარა ყურები...ღია წაბლისფერი თმა, გრძელი კულულები მხარზე დაყრილი საუცხოო შესახედაობას აძლევდა..ქართველს არ ჰგავდა..კონკრეტულად ვერც იტყოდი რომელი ეროვნებისას ჰგავდა..
გადიოდა დღეები, იზაბელაზე ვაჭრობას კი არ წყვეტდნენ..თითქოს ყველაზე მაღალ ფსონს რომელიც ჩამოვა მისი ნივთი უნდა გამხდარიყო, რეალურად ასე იყო..ზაურიმ ეკა სადღაც გაუშვა, თვითონ კი უბრძანა გამოპრანჭულიყო და მიუთითა რომელი კაბა ჩაეცვა..დაემუქრა კიდეც, თუარ შეასრულებდა ისე სცემდა სიკვდილს ანატრებდა.
აკანკალებული ხელებით აიღო კაბა, ცრემლი არ უწყდებოდა, ტიროდა მაგრამ უშედეგოდ..ჩაიცვა და დივანზე ჩამოჯდა. თოჯინას მოხვია ხელები თვალები დახუჭა, ელაპარაკებოდა, ამშვიდებდა ყველაფერი კარგად იქნებაო ბუტბუტებდა..კარი გაიღო და ოთახში საშუალო ასაკის კაცი შევიდა..საშინელი შესახედაობის, მსუქანი, გაბღენძილი ირონიული ღიმილით მიაბიჯებდა იზაბელასკენ.
-იზა თვალები არ გაახილო, არაფერი მოხდება..გადაგარჩენენ.
_თვალებდახუჭული ჩაბღაუჭებოდა თოჯინას, რომელიც მისი ერთადერთი იმედი იყო..
-პატარავ რა გქვია?
-თავი დამანებე, არ მომეკარო..
-არაფერს გავნებ, პირიქით.
-მომშორდი, ვერ ხედავ? აისბერგს გავხარ..შემეშვი ხელი არ დამაკარო.
-ეე თავხედო..მოდი აქ..
_ხელში წვდა და კუთხეში მიამწყვდია..ხელებს დააცოცებდა მის პატარა და უმანკო სხეულზე..კაბა გაუხია და კანზე ეხებოდა..იზაბელა კი ტიროდა და მთელი ხმით შველას ითხოვდა..არმინდა წარმოვიდგინო რა მოხდებოდა რომარა პოლიციის ოფიცერი და მისი ცოლი. ქალბატონი მირა შევარდა ოთახში და ლადოს დაუყვირა..
-ვიპოვეეე, აქ მოდით..
_ყველანი ოთახში შესცვივდნენ..პატარაზე მოძალადე პედოფილი დააკავეს და ყველა იქ მყოფიც თან მიაყოლეს..
იზაბელას თავისი მოსასხამი მიაფარა მირამ, ხელი ჩაკიდა და სასწრაფოდ გააცალა იქაურობას..
-ლადო მე წავიყვან ბავშვს სახლში..შეშინებულია და მალე მოდი გთხოვ.
-კარგი, ვეცდები ეს ძაღლი ჩავაყუდო და მოვალ..
_მირამ სახლში მიიყვანა, ცხელი აბაზანა მოუმზადა, სუფთა ტასაცმელი დაუწყო და სააბაზანოდან გამოსვლას აპირებდა..
-დეიდა...
-გისმენ, რამე გჭირდება?
-არგახვიდე გთხოვ, შეგიძლია მომეხმარო?
-გინდა რომ მე დაგბანო?
-თუარ შეგაწუხებთ..
-არა რასამბობ პრინცესავ..
_მირას და ლადოს ბავშვი არ ყავდათ და ვერც ვერასდროს გააჩენდა..ცრემლები მოადგა თვალებზე, იზაბელას მაგრად ჩაეხუტა და მისი ხავერდივით მშვენიერი კანიი გააპრიალა..სუფთა ტასაცმელი ჩააცვა, თმა გაუშრო და დაუვარცხნა, შემდეგ კი ლოგინში ჩააწვინა და მანამდე ეფერებოდა თმაზე სანამ არ დაეძინა .ფეხაკრებით გავიდა ოთახიდან და დივანზე ჩამოჯდა..ლადოც მალე მოვიდა, ეტყობოდა საშინლად გაღიზიანებული და გაბრაზებული იყო..
-საყვარელო ყველაფერი კარგად დასრულდა?
-უჰჰ ნუ მკითხავ..ბავშვი როგორაა?
-დავბანე და დავაძინე...
-ორი ადამიანი ვაჭრობდა ერთი საწყალი ბავშვით..ცალკე ზაური და ცალკე დედამისი..
-ნუთუ დედას შეუძლია ასეთი საშინელება გაუკეთოს საკუთარ ბავშვს..
-არვიცი, ჯერ ისევ გაოგნებული ვარ.
_ყავა დაისხა და მილას გვერდით ჩამოჯდა..
-საყვარელო ერთი აზრი მაქვს..
-მითხარი აბა ჩემო ტკბილო..
-იქნებ იზაბელა ვიშვილოთ?
-მეც ვაპირებდი ეგ შენთვის მეთქვა..ძალიან კარგი აზრია..თანაც მაგაზე მუშაობა უკვე დავიწყე..
-ნუთუ შესაძლებელია..
-შესაძლებელია..დედამისს მშობლის სტატუსს ჩამოართმევენ და იზაბელას ბავშვთა სახლში გადაიყვანენ..შესაძლოა მოსამართლის დარწმუნება..
-ალბათ იზაბელას აზრსაც გაითვალისწინებენ ხო?
-არამგონია წინააღმდეგი იყოს..ჯერ დიდი გზა გვაქვს წინ..იმედი მაქვს იზაბელა ოფიციალურად გახდება ალავიძეების ოჯახის ღირსეული წევრი...
_კიდევ დიდხანს ჩურჩულებდნენ, ამასობაში იზაბელამაც გაიღვიძა და მხრებჩამოშვებული, მობუზული გამოვიდა ოთახიდან..
-მოხდა რამე? მოდი ჩემთან პატარავ.. _კალთაში ჩაისვა მაომ, თმები გადაუწია და ლოყაზე ხმაურით აკოცა..
-მმმ, რა ტკბილი ხარ..
-არვიცი მადლობა როგორ გადაგიხადოთ..
-ამ პატარა პრინცესას დამიხედეთ..როგორ შეგნებული საუბარი სცოდნია.. _ლადომ ლოყაზე უჩქმიტა და გაუღიმა..
-თუ თანახმა იქნები იმდენს შევძლებთ, რომ მეურვეობა ჩვენ ავიღოთ შენზე პატარა ქალბატონო..
-შესაძლებელია?
-დიახ პრინცესავ!
-არმჯერა.. _ცრემლი ობლად ჩამოუგორდა ლამაზ ღაწვზე..
-ესეიგი თანახმა ხარ?
-მე ვერც წარმოვიდგენდი თუ შეიძლებოდა თქვენნაირი დედ-მამა მყოლოდა ოდესმე.. მთელი გულით მიხარია..
-ხედავ მილა რა საყვარელი შვილი გვეყოლება?
-ოცნებაც კი არ შემეძლო ასეთი..
_მთელი დღე სიცილში გაატარეს..იზაბელას ყველანაირად ამხიარულებდნენ და ცდილობდნენ დიდი სითბო ეგრძნობიებიათ მისთვის..ასე მიყვებოდა დღეები ერთმანეთს და ორ თვეში უკვე სასამართლო პროცესიც გაიმართა..მოსამართლემ იზაბელა იხმო რათა მისი აზრიც მოესმინდა..
-შეგიძლია მომიყვე ყველაფერი რაც მოხდა?
-არვიცი როგორ ვთქვა, პირიდან როგორ ამოუშვა ის სიტყვები, რომ საკუთარი დედა ჩემი სხეულით ვაჭრობდა..ცალკე ის ბატონი, ზაური..მცხვენია ვთქვა, რომ იმ ქალს დედაჩემი ერქვა..დიახ ერქვა..ორი თვის წინ ორმა არაჩვეულებრივმა ადამიანმა მიხსნა მათი კლანჭებისგან..ცხოვრების დანგრევის ზღვარზე მყოფი გამომგლიჯეს იმ არაკაცს ხელიდან და თავისთან შემიფარეს..მე ვერ გადავიტან მათთან დაშორებას..ამ ორ თვეში ის სითბო და სიყვარული ვიგრძენი რაც 14წლის განმავლობაში არცერთხელ არ მიგრძვნია..მილა უკვე ჩემი დედაა..ლადო კი მამა..საკუთარი მშობლები შეიძლება არ მოექცნებ შვილს ისე, როგორც ისინი მე..თუ ამ სიკეთეს გააკეთებთ და ამ ორ ადამიანს კანონიერად აღიარებთ ჩემს მშობლებად, თქვენ სამუდამოდ შეცვლით ჩემს მომავალს და მე შევძლებ განვიკურნო იმ ჯოჯოხეთისგან რასაც ჩემი წარსული ჰქვია..
-მგონი აქ სათათბირო აღარაფერია..იზაბელა კანონიერად აღიარებ იქნას ლადო და მილა ალავიძეების შვილად...
_მოსამართლემ ჩაქუჩი დაარტყა, იზაბელა კივილით გაიქცა და თავის მშობლებს მაგრად მოეხვია...

საოცრად ვღელავ..იმედია მოგეწონებათ..წინ საოცარი სასიყვარულო ისტორია გელით..



№1 სტუმარი grafi monte cristo

ოკეი, :)) დავიწყოო?! მაშ ასე,ტექსი ბევრი შეცდომებით,გაუმართავი დიალოგები.(კაი) კაი კი არა კარგი,როგორც მეტყველებ ისე არ უნდა წერდე.(შეურაწყოფას არ გაყენებ და არც განტევების ვაცად გამოიყვანო თავი) გადავახტი და ისე ამოვიკითხე შინაარის.ჩვეულებრივი,ერთი რიგითი ისტორიაა რომელიც მრავლად არის საიყზე.არც რამის მომცემია და ვერც ვერაფერს გაიგებ ახალს და საინტერესოს.ეს რეიტინგის პონტში მიწერილი +18 ვერ გიშველის ვერანაირად.მარკეყინგული გათვლები ამ საიტზე აღარ ჭრის...დღეს ყველა 12 წლის ბავშვი საკუთარ თავში წარმოსახულ სექსუალურ სცემებს აღწერს და თავი მწერალი ჰგონია.ვფიქრობ იმ თემას არ უნდა შეეხო რის გაგებაშიც არ ხარ და სულაც არ არის საჭირო ის წერო რაც არ იცი.თემა დაილიაა?! სამწუხაროა საიტი დღეს დღეისობით იაფფასიან პორნო ჟურნალს დაემსგავსა ჰორმონებ აშლილი 15 წლის ბავშვები სურვილების დასაკმაყოფილებლდ რომ კითხულობენ.

ჩემი კეთილი რჩევა...შეეშვი იმის წერას რაც არ გამოგდის.
იმედია არ გამოხტებიან შრნი ფან კლუბის წევრები...არაფერი პირადული შენთვის გეუბნები.წერე ის რაც იცი და რაც გამოგდის...თუ გინდა რ გაიზარდო და მართლაც გახდე მწერალი.

წარმატებები

 


№2 სტუმარი სტუმარი ნინო

ისე კარგად ჩამოაყალიბე აზრი,გეთანხმები მართლაც მასე ისეთ საშინელ ისტორიებს წერენ წაკითხვა შეგრცხვება,შემდეგ ეს დაუმთავრებელი ისტორიები მაგრამ ეს ხომ საქართველოა და არაფერია გასაკვირი

 


№3  offline წევრი kesane123

ძალიან მომეწონა <3 გააგრძელე ფდა მალე დადე <3 ცოტა თავებიც გაზარდე <3

 


№4  offline მოდერი Natiiaa33

grafi monte cristo
ოკეი, :)) დავიწყოო?! მაშ ასე,ტექსი ბევრი შეცდომებით,გაუმართავი დიალოგები.(კაი) კაი კი არა კარგი,როგორც მეტყველებ ისე არ უნდა წერდე.(შეურაწყოფას არ გაყენებ და არც განტევების ვაცად გამოიყვანო თავი) გადავახტი და ისე ამოვიკითხე შინაარის.ჩვეულებრივი,ერთი რიგითი ისტორიაა რომელიც მრავლად არის საიყზე.არც რამის მომცემია და ვერც ვერაფერს გაიგებ ახალს და საინტერესოს.ეს რეიტინგის პონტში მიწერილი +18 ვერ გიშველის ვერანაირად.მარკეყინგული გათვლები ამ საიტზე აღარ ჭრის...დღეს ყველა 12 წლის ბავშვი საკუთარ თავში წარმოსახულ სექსუალურ სცემებს აღწერს და თავი მწერალი ჰგონია.ვფიქრობ იმ თემას არ უნდა შეეხო რის გაგებაშიც არ ხარ და სულაც არ არის საჭირო ის წერო რაც არ იცი.თემა დაილიაა?! სამწუხაროა საიტი დღეს დღეისობით იაფფასიან პორნო ჟურნალს დაემსგავსა ჰორმონებ აშლილი 15 წლის ბავშვები სურვილების დასაკმაყოფილებლდ რომ კითხულობენ.

ჩემი კეთილი რჩევა...შეეშვი იმის წერას რაც არ გამოგდის.
იმედია არ გამოხტებიან შრნი ფან კლუბის წევრები...არაფერი პირადული შენთვის გეუბნები.წერე ის რაც იცი და რაც გამოგდის...თუ გინდა რ გაიზარდო და მართლაც გახდე მწერალი.

წარმატებები

მადლობა რჩევისთვის :დდ უბრალოდ იმას ვწერ რასაც მინდა და თუარ გინდა წაკითხვას არც არავინ გაძალებს..პს არც 15 წლის ჰორმონებაშლილი ბავშვვი ვარ :დდ

kesane123
ძალიან მომეწონა <3 გააგრძელე ფდა მალე დადე <3 ცოტა თავებიც გაზარდე <3

მადლობაა :) გავითვალისწინებ

 


№5  offline წევრი Jein Eari

წერე ის რაც შენს გულს გაეხარდება ❤❤მწერლად არავინ დაბადებულა, მწერლებად ყალიბდებიან დროის და გამოცდილების შემდეგ!

 


№6  offline მოდერი Natiiaa33

Jein Eari
წერე ის რაც შენს გულს გაეხარდება ❤❤მწერლად არავინ დაბადებულა, მწერლებად ყალიბდებიან დროის და გამოცდილების შემდეგ!

ჩემი ტკბილი ❤❤❤

 


№7  offline მოდერი მარტო სახლში

grafi monte cristo
ოკეი, :)) დავიწყოო?! მაშ ასე,ტექსი ბევრი შეცდომებით,გაუმართავი დიალოგები.(კაი) კაი კი არა კარგი,როგორც მეტყველებ ისე არ უნდა წერდე.(შეურაწყოფას არ გაყენებ და არც განტევების ვაცად გამოიყვანო თავი) გადავახტი და ისე ამოვიკითხე შინაარის.ჩვეულებრივი,ერთი რიგითი ისტორიაა რომელიც მრავლად არის საიყზე.არც რამის მომცემია და ვერც ვერაფერს გაიგებ ახალს და საინტერესოს.ეს რეიტინგის პონტში მიწერილი +18 ვერ გიშველის ვერანაირად.მარკეყინგული გათვლები ამ საიტზე აღარ ჭრის...დღეს ყველა 12 წლის ბავშვი საკუთარ თავში წარმოსახულ სექსუალურ სცემებს აღწერს და თავი მწერალი ჰგონია.ვფიქრობ იმ თემას არ უნდა შეეხო რის გაგებაშიც არ ხარ და სულაც არ არის საჭირო ის წერო რაც არ იცი.თემა დაილიაა?! სამწუხაროა საიტი დღეს დღეისობით იაფფასიან პორნო ჟურნალს დაემსგავსა ჰორმონებ აშლილი 15 წლის ბავშვები სურვილების დასაკმაყოფილებლდ რომ კითხულობენ.

ჩემი კეთილი რჩევა...შეეშვი იმის წერას რაც არ გამოგდის.
იმედია არ გამოხტებიან შრნი ფან კლუბის წევრები...არაფერი პირადული შენთვის გეუბნები.წერე ის რაც იცი და რაც გამოგდის...თუ გინდა რ გაიზარდო და მართლაც გახდე მწერალი.

წარმატებები

ერთ რაღაცაში არ გეთანხმები ეს პორნო საიტი არ არის და არც ეგეთი ისტორიები იდება აქ. მილიონში ერთი თუ გამოხტება ჰორმონებ აშლილი და დადებს. ვერც იმაში დაგეთანხმები რომ 15 წლის გოგონები აკეთებენ მხოლოდ მაგას მეც 15 წლის ვარ და ასეთი არაფერი დამიწერია ჯერ. ხო რაც შეეხება ამის ავტორს წეროს რაც უნდა და როგორც უნდა ჩვენ არაფერი დაგვაკლდება თუ არ მოგვეწონება არ წავიკითხავთ და წეროს იმან თავისი თავისთვის და დაიმაყოფილოს ჰორმონები :დდდ

 


№8  offline მოდერი Natiiaa33

grafi monte cristo
ოკეი, :)) დავიწყოო?! მაშ ასე,ტექსი ბევრი შეცდომებით,გაუმართავი დიალოგები.(კაი) კაი კი არა კარგი,როგორც მეტყველებ ისე არ უნდა წერდე.(შეურაწყოფას არ გაყენებ და არც განტევების ვაცად გამოიყვანო თავი) გადავახტი და ისე ამოვიკითხე შინაარის.ჩვეულებრივი,ერთი რიგითი ისტორიაა რომელიც მრავლად არის საიყზე.არც რამის მომცემია და ვერც ვერაფერს გაიგებ ახალს და საინტერესოს.ეს რეიტინგის პონტში მიწერილი +18 ვერ გიშველის ვერანაირად.მარკეყინგული გათვლები ამ საიტზე აღარ ჭრის...დღეს ყველა 12 წლის ბავშვი საკუთარ თავში წარმოსახულ სექსუალურ სცემებს აღწერს და თავი მწერალი ჰგონია.ვფიქრობ იმ თემას არ უნდა შეეხო რის გაგებაშიც არ ხარ და სულაც არ არის საჭირო ის წერო რაც არ იცი.თემა დაილიაა?! სამწუხაროა საიტი დღეს დღეისობით იაფფასიან პორნო ჟურნალს დაემსგავსა ჰორმონებ აშლილი 15 წლის ბავშვები სურვილების დასაკმაყოფილებლდ რომ კითხულობენ.

ჩემი კეთილი რჩევა...შეეშვი იმის წერას რაც არ გამოგდის.
იმედია არ გამოხტებიან შრნი ფან კლუბის წევრები...არაფერი პირადული შენთვის გეუბნები.წერე ის რაც იცი და რაც გამოგდის...თუ გინდა რ გაიზარდო და მართლაც გახდე მწერალი.

წარმატებები

და კიდევ მადლობელი ვიქნები "კაი" სად მიწერია თუ მიმითითებ :))

 


№9 სტუმარი სტუმარი Keso

იცი რა იდეაში შეიძლება კაი სცენარია მარა საშინელი ნაწერია. მეთვითონ არ ვწერ და არ ვარ პროფესუონალი ან გამოცსილი მაგრამ ჩემი როგორც მკითხველის გადნოსახედიდან გესაუვრები. მშრალია არანაირი ემოცია არაა ჩადებული. არარეალურია. ჯერ სადგაგონილა ბავშვი ესეთი ადგილიდან წამოიყვანო და პირდაპირ სახლში გააქცუნო. ჯერ უნდა დაიკითხოს ჩვენება მიაცემინონ. დაფიქრდი ცოტა და უფრო გააზრებულად რეალობასთან ახლოს წერე

 


№10 სტუმარი mariami

ვერ გავიგე რა არ მოსწონთ?! გრამატიკულადაც სწორადაა ნაწერი, ემოციაც მაგარი მოაქვს და დღეს დღეობით რა ისტორიებიც იდება ეს გოგო ტოპ 10შია მინიმუმ.. რათქმა უნდა კარგს ყოველთვის ყავს გამკრიტიკებელი..აბა სხვა ისტორიებს გადახედეთ და შეადარეთ, ან თქვენ დაწერეთ რამე და მიახლოებულიც თუ იქნება ამ ნაწერთან ჩემს სიტყვებს უკან წავიღებ.
ნიჭი გაქვს და წერა გააგრძელე<3

 


№11  offline მოდერი Natiiaa33

სტუმარი Keso
იცი რა იდეაში შეიძლება კაი სცენარია მარა საშინელი ნაწერია. მეთვითონ არ ვწერ და არ ვარ პროფესუონალი ან გამოცსილი მაგრამ ჩემი როგორც მკითხველის გადნოსახედიდან გესაუვრები. მშრალია არანაირი ემოცია არაა ჩადებული. არარეალურია. ჯერ სადგაგონილა ბავშვი ესეთი ადგილიდან წამოიყვანო და პირდაპირ სახლში გააქცუნო. ჯერ უნდა დაიკითხოს ჩვენება მიაცემინონ. დაფიქრდი ცოტა და უფრო გააზრებულად რეალობასთან ახლოს წერე

გავითვალისწინებ...შენ თუ დაწერ და მაგალითს მომცემ უკეთესი იქნება ;)????❤

mariami
ვერ გავიგე რა არ მოსწონთ?! გრამატიკულადაც სწორადაა ნაწერი, ემოციაც მაგარი მოაქვს და დღეს დღეობით რა ისტორიებიც იდება ეს გოგო ტოპ 10შია მინიმუმ.. რათქმა უნდა კარგს ყოველთვის ყავს გამკრიტიკებელი..აბა სხვა ისტორიებს გადახედეთ და შეადარეთ, ან თქვენ დაწერეთ რამე და მიახლოებულიც თუ იქნება ამ ნაწერთან ჩემს სიტყვებს უკან წავიღებ.
ნიჭი გაქვს და წერა გააგრძელე<3

მადლობა გაიხარე❤ უშეცდომო არავინაა მითუმეტეს როცა პროფესიონალი არხარ..წინ ბევრი ეტაპიმაქვს და ვცდილობ გავუმკლავდე :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent